Σύνδεση

View Full Version : Λάστιχα για το CBF-600



Σελίδες : 1 2 3 [4] 5

Grafton 505
07/10/2016, 12:25
Τα βαρίδια που μου έβαλε είναι πολύ φαρδιά. Τα προηγούμενα ήταν πιο μικρά στο πλάτος. Δεν ξέρω αν φταίει αυτό αλλά αύριο θα το πρέπει να διορθωσει το πρόβλημα.

Δεν έχει σημασία το μέγεθος, αλλά το βάρος τους και η θέση τους στην ζάντα.

Cpt_Slow
07/10/2016, 17:39
roadsmart3 και για εμένα λοιπόν. Όμορφο στο μάτι γιατί από απόδοση δεν μπορώ να έχω άποψη μιας και την ώρα της τοποθέτησης άνοιξαν οι ουρανοί στα βόρεια. Στα 20' αστικής διαδρομής με μπόλικο νερό που έκανα τα λάστιχα γλιστρούσαν.Γλιστρούσαν πολύ. Ξέρω ότι θέλουν καμιά 150χλμ για να πατήσουν αλλά είναι φυσιολογικό?

Κατά τα άλλα πολύ καλή τιμή (260) και τοποθέτηση πιτ-στοπ.

doros74
07/10/2016, 22:22
roadsmart3 και για εμένα λοιπόν. Όμορφο στο μάτι γιατί από απόδοση δεν μπορώ να έχω άποψη μιας και την ώρα της τοποθέτησης άνοιξαν οι ουρανοί στα βόρεια. Στα 20' αστικής διαδρομής με μπόλικο νερό που έκανα τα λάστιχα γλιστρούσαν.Γλιστρούσαν πολύ. Ξέρω ότι θέλουν καμιά 150χλμ για να πατήσουν αλλά είναι φυσιολογικό?

Κατά τα άλλα πολύ καλή τιμή (260) και τοποθέτηση πιτ-στοπ.

Είναι φυσιολογικό να γλιστρούσαν με τις κόλλες που έχουν πάνω. Μετά τα 100 χλμ θα αρχίσουν να στρώνουν.

doros74
07/10/2016, 22:48
Έγινε η δεύτερη ζυγοστάθμιση. Πριν παραλαβω το μηχανάκι μου είπε ο υπεύθυνος του βουλκανιζατέρ ότι επικοινώνησε με την κεντρική αντιπροσωπία για να θέσει το πρόβλημα και του είπε ότι μάλλον το πρόβλημα το έχει δημιουργ ήσει η βαλίτσα. Είπα στον υπεύθυνο οτι και με τα Michelin είχα βαλίτσα και δεν είχα κανένα πρόβλημα. Μου απάντησε ότι το ανέφερε στην αντροσωπία και του είπαν ότι τα Roadsmart 3 επειδή έχουν πιο σκληρό πέλμα στο κέντρο δεν αποβαίνουν τόσο καλά τους κραδασμούς από το δρόμο (δεν με πολύ πείθει αυτή η θεωρία) . Επίσης, μου είπε να κάνω δοκιμές με και χωρίς τη βαλίτσα. Και να δουμε. Επισης, μου είπε πως πρέπει να πατήσουν κι άλλο τα λάστιχα (500 χλμ) για να έχουμε ασφαλή συμπερασματα.
Μολις παρέλαβα το μηχανάκι, το οποίο ήταν με τη βαλίτσα και κάνω μία διαδρομή, αποκομίζω μία μικρή αίσθηση κραδασμών στα 70 χλμ. Αφήνω τα χέρια από το τιμόνι παλι το τιμονι αρχισε νά παίζει ( σημειώνω ότι όταν πιάνω το τιμόνι δεν τρέμει στα 70 χλμ μόνο όταν το αφήνω τρέμει και μονο σε αυτή τη ταχύτητα) πιάνω τα 80 μειώθηκαν πολύ οι κραδασμοι. Μετά τα 80 και μέχρι τα 160, βράχος το τιμόνι. Κανένας κραδασμός κανένα τρέμουλο. Βγάζω τη βαλίτσα και δοκιμαζω. Κανένας κραδασμός ούτε στα 70 ούτε σε καμία ταχύτητα. Ξαναβαζω τη βαλίτσα πάλι εμφανίζεται το τρέμουλο, όταν αφήσω τα χερια από το τιμόνι μολιις πιάσω τα 70, ενώ όταν ξεπεράσω αυτή τη ταχύτητα μειώνεται το τρεμουλο και μετά τα 80 εξαφανίζεται.
Τι να πω. Θα περιμένω να πατήσουν τελείως τα ελαστικά και μετά θα δω τι θα κάνω.
Τέλος, να σημειώσω ότι με μηχανικό που μιλησα μου είπε να μην ανησυχώ και ότι μπορεί να στρώσει οταν πατηθούν κάλα τα λάστιχα, και σε περίπτωση που δεν στρωσουν να δοκιμασω λιγο πιο βαριά αντίβαρα στο τιμόνι.

doros74
07/10/2016, 23:59
Διάβασα και αυτό http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=44255&page=3 το thread και μπαίνω σε σκέψεις

Stefanos73
08/10/2016, 09:02
Εγώ πάντως με τα Micheli Pilot Road 4 που έβαλα δεν είχα κανένα πρόβλημα,παρότι έχω μια βαλίτσα 53 lt, στο Bandit 650. Έχω οδηγήσει με βαλίτσα άδεια, με βαλίτσα φορτωμένη και χωρίς βαλίτσα. Το ίδιο πάει.

Cpt_Slow
08/10/2016, 10:44
τι σκεψεις? να βάλεις άλλο?

επισης τι πιεσεις εβαλες? εμενα μ εβαλε 36-40 και μετα το στρωσιμο μου ειπε να κατεβασω σε 33-38.

doros74
08/10/2016, 12:03
τι σκεψεις? να βάλεις άλλο?

επισης τι πιεσεις εβαλες? εμενα μ εβαλε 36-40 και μετα το στρωσιμο μου ειπε να κατεβασω σε 33-38.

Αν πατήσει και συνεχίσει να τρέμει το τιμόνι θα γινει αλλαγη. Μπορεί να πέσαμε σε στραβά. Σήμερα μιλησα με τον υπεύθυνο του βουλκανιζατέρ.
Από πιέσεις 36 41 έβαλα. Αλλά 33 38 δεν νομίζω να πέσω. Το πολύ 34 40. Δεν πεφτω πίσω 4 PSI . Τα θεωρώ πολλά.
Αλλά δεν μου ειπες τα δικά σου πως καθησαν; Τρέμει καθόλου το τιμόνι στο φάσμα 60- 80 χλμ; Έχεις μπακαζιερα; Θα με ενδιέφερε να μου πεις για να συγκρίνω με τα δικά μου αφού έχουμε την ίδια μηχανή.

Cpt_Slow
08/10/2016, 12:55
σου ειπε δλδ οτι θα στα αλλαηει με αλλα ιδια χωρις χρεωση ? αν ειναι ετσι μπραβο του. εγω ακομα δεν ειχα την ευκαιρια να βολταρω σε στεγνο καθως σε βρεγμενο δεν ξαναβγαινω μεχρι να στρωσουν. Νιωθω τεραστια ανασφαλεια .Μολις βγω θα κανω δοκιμες σε ολες τις ταχυτητες με τη βαλιτσα και θα σου πω!

doros74
08/10/2016, 13:12
σου ειπε δλδ οτι θα στα αλλαηει με αλλα ιδια χωρις χρεωση ? αν ειναι ετσι μπραβο του. εγω ακομα δεν ειχα την ευκαιρια να βολταρω σε στεγνο καθως σε βρεγμενο δεν ξαναβγαινω μεχρι να στρωσουν. Νιωθω τεραστια ανασφαλεια .Μολις βγω θα κανω δοκιμες σε ολες τις ταχυτητες με τη βαλιτσα και θα σου πω!

Μην έχεις ανασφάλεια μια χαρά πατανε. Περιμένω feedback.

Cpt_Slow
08/10/2016, 19:12
Έκανα καμιά 25χλμ στεγνά, με βαλίτσα σε όλες τις ταχύτητες. Δεν ένοιωσα κάποιο τρέμουλο, ίσως ένα ανεπαίσθητο στα 70. Έφαγα πολύ ξύλο από πλευρικό αέρα βέβαια και κάποιες φορές όταν άφηνα τα χέρια τραβούσε το μηχανάκι προς τη μία η την άλλη οπότε επιφυλάσσομαι για την δοκιμή με τη βαλίτσα πάνω και για μία ημέρα με άπνοια.
Κατά τα άλλα σήμερα δεν είχα γλιστρήματα, φαίνεται η διαφορά στην πρόσφυση στο γεγονός οτι με το ζόρι σπινάρω με 2α τον πίσω τροχό ενώ πριν το έκανα άνετα με 3η. Σε στρίψιμο δεν πίεσα πολύ, έκανα κυρίως ευθείες, αλλά σε μία στροφή που κάνω κάθε μέρα σε καινούριο κόμβο με φρέσκια άσφαλτο,μπήκα με τα στάνταρ χλμ (60) που μπαίνω κάθε φορά. Άνετα απλά ένιωσα ότι πλάγιασα πιο πολύ.
Τα δικά μου είναι παραγωγή 36/16 πίσω και 20/16 μπροστά. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι φαίνονται πιο στενά. Ειδικά το μπροστινό δεν γεμίζει το φτερό όσο το παλιό.
369948
369949
369950
Το μαγαζί μου είπε οτι μόλις πατήσουν θα "ανοίξουν" , ισχύει αυτό?

alexis_d
08/10/2016, 19:27
Πέραν της π@π@ριάς,μπορει απλα να εφυγε καποιο.Μου εχει συμβει και εμενα και το πηρα χαμπαρι μετα απο ενα χιλιομερο.
Γύρισα πίσω,άρχισε η γνωστή παπαρολογία περί νεφελίμ,κοκοκόψαρων,απέραντης γνώσης του μάστορα και ρουλεμάν λαιμού,μόλις του ξανάκανε ζυγοστάθμιση τουμπεκί.Ζήτησε συγνώμη και όλα καλά.

o_gavros
08/10/2016, 19:32
δεν ειναι υπερβολή το 36-41; :confused:

doros74
08/10/2016, 19:43
δεν ειναι υπερβολή το 36-41; :confused:

Γιατί είναι υπερβολή; αυτές, σχεδόν (42 πίσω) τις πιέσεις προτείνει ο κατασκευαστής. Εγώ πάντα βάζω ότι προτείνει ο κατασκευαστής για να αποφύγω πρόωρη φθορά.

o_gavros
08/10/2016, 19:48
δεν ηξερα ότι τοσο σου λέει το εργοστασιο αφενός, αφετέρου και εντελώς πρακτικά που πατάει το μηχανάκι σου με τετοιες πιέσεις στους δρόμους μας ρε συ;;;

nik69
08/10/2016, 19:51
Το μαγαζί μου είπε οτι μόλις πατήσουν θα "ανοίξουν" , ισχύει αυτό?

Σιγά μην ξεχειλώσουν κι'όλας.
Προφανώς έχουν ποιό τραβηχτό προφίλ (ας πούμε ποιό σπορ) σε σχέση με τα προηγούμενα που φόραγες.
Γενικότερα παρ'όλο που οι διαστάσεις στο πλάϊ των ελαστικών μπορεί να είναι ίδιες , τα προφίλ από μοντέλο σε μοντέλο και από μάρκα σε μάρκα είναι αρκετά διαφορετικά μεταξύ τους.
Δες την παρακάτω φωτογραφία από την metzeler που δείχνει το προφίλ του M7rr σε σχέση με το M5

369951

doros74
08/10/2016, 20:02
Έκανα καμιά 25χλμ στεγνά, με βαλίτσα σε όλες τις ταχύτητες. Δεν ένοιωσα κάποιο τρέμουλο, ίσως ένα ανεπαίσθητο στα 70. Έφαγα πολύ ξύλο από πλευρικό αέρα βέβαια και κάποιες φορές όταν άφηνα τα χέρια τραβούσε το μηχανάκι προς τη μία η την άλλη οπότε επιφυλάσσομαι για την δοκιμή με τη βαλίτσα πάνω και για μία ημέρα με άπνοια.
Κατά τα άλλα σήμερα δεν είχα γλιστρήματα, φαίνεται η διαφορά στην πρόσφυση στο γεγονός οτι με το ζόρι σπινάρω με 2α τον πίσω τροχό ενώ πριν το έκανα άνετα με 3η. Σε στρίψιμο δεν πίεσα πολύ, έκανα κυρίως ευθείες, αλλά σε μία στροφή που κάνω κάθε μέρα σε καινούριο κόμβο με φρέσκια άσφαλτο,μπήκα με τα στάνταρ χλμ (60) που μπαίνω κάθε φορά. Άνετα απλά ένιωσα ότι πλάγιασα πιο πολύ.
Τα δικά μου είναι παραγωγή 36/16 πίσω και 20/16 μπροστά. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι φαίνονται πιο στενά. Ειδικά το μπροστινό δεν γεμίζει το φτερό όσο το παλιό.
369948
369949
369950
Το μαγαζί μου είπε οτι μόλις πατήσουν θα "ανοίξουν" , ισχύει αυτό?

Ωραία κάνε και νέες δοκιμές και μου λες. Παρεμπιπόντως, τι βαλίτσα έχεις; Εγώ, φοράω αυτή τη στιγμή την Givi V47 NNT. Έχω και την εργοστασιακή την 45λιτρη.
Πάντως σήμερα έκανα νέες δοκιμές, χωρίς τη βαλίτσα και δυστυχώς διαπίστωσα ότι έχω τρέμουλο, μικρότερο μεν σε σχέση με τη βαλίτσα αλλά υπαρκτό δε. Άρα δεν ισχύει αυτό που εγραψα χθες ότι δεν έχω τρέμουλο χωρίς τη βαλίτσα.
Έκανα 40 χλμ περίπου και μετά δοκίμασα με τη βαλίτσα. Πάλι είχα τρέμουλο αν και έχω την αίσθηση ότι ήταν μικρότερο από χτες. Συνολικά έχω κάνει 240 χλμ με τα νέα λάστιχα.
Επίσης, το πρωί μέτρησα την πίεση των ελαστικών και βρήκα 20 μπροστά και 28 πίσω. Είναι δυνατόν; χθες πήγα τη μηχανή στο βουλκανιζατέρ για ζυγοστάθμιση. Να μην έλεγξε την πίεση; και πάλι από τότε που τα έβαλε πέρασαν μόλις 5 ημέρες και μου είπε πως έβαλε τις εργοστασιακές πιέσεις. Πως έχασαν τόσο πίεση τα ελαστικά;
Συνεπώς, για την ώρα, έχω τρέμουλο και χάνω πίεση, εκτός κι αν δεν μου είχε βάλει εξ αρχής τη σωστή πίεση και δεν χάνω πίεση.
Μια χαρά πάμε.

Cpt_Slow
08/10/2016, 20:04
σ'ευχαριστώ για την απάντηση, τα προηγούμενα ηταν τα roadsmart2.

doros74
08/10/2016, 20:08
δεν ηξερα ότι τοσο σου λέει το εργοστασιο αφενός, αφετέρου και εντελώς πρακτικά που πατάει το μηχανάκι σου με τετοιες πιέσεις στους δρόμους μας ρε συ;;;

Κοίτα σε ένα σκούτερ (SYM GTS 300 F4) που έχει ο αδελφός και φοράει λάστιχα Dunlop Scootsmart, έβαζε μικρότερες πιέσεις από αυτές που λέει ο κατασκευαστής με αποτέλεσμα τα λάστιχα να κάνουν ρωγμές. Σε όσα βουλκανιζατέρ που έχω πάει όλοι μου έχουν πει να μην βάζω κάτω από 2 PSI από τις πιέσεις που ορίζει ο κατασκευαστής προκειμένου να αποφύγω πρόωρη φθορά. Είναι πολύ βασικό να μην βάζω χαμηλές πιέσεις. Αυτό μου είπαν και αυτό κάνω.

doros74
08/10/2016, 20:14
Σιγά μην ξεχειλώσουν κι'όλας.
Προφανώς έχουν ποιό τραβηχτό προφίλ (ας πούμε ποιό σπορ) σε σχέση με τα προηγούμενα που φόραγες.

Όντως, τα RoadSmart III έχουν σαφώς πιο sport σχεδίαση και είναι κάτι που η Dunlop το αναφέρει. Εξάλλου έχουν επανασχεδιαστεί από μηδενική βάση σε σχέση με τα RoadSmart II. Και εκτός από νέα σχεδίαση έχουν και εξαιρετική απόδοση και αυτό είναι κάτι που δεν το έχω επισημάνει αναλυτικά δεδομένου ότι με απασχολεί αυτή τη στιγμή το τρέμουλο και έχω εστιάσει σε αυτό τα τελευταία μου posts.

zopas
08/10/2016, 21:04
κοιτα να δεις...πριν μερικα χροvια ειχα βαλει στην χοντρη μου το Dunlop D607...δυστυχως από την αρχη η μηχανή κουναγε σαν μαουνα..εκανα τα παντα σε ρυθμισεις, ο μαστορας τουμπεκι και μετα από 800 αγχωτικα χλμ που δεν εβγαλα καμια ακρη, τα ξεφορτωθηκα και εβαλα τα εκπληκτικα τοτε μετζελερ ΕΧΡ και βρηκα την υγεια μου...

...τωρα διαβαζω τα ιδια και μαλιστα με μηχανή πιο ελαφρια από την δικια μου, ευτυχως που υπαρχει αυτή η πληροφορηση γιατι ειχα ψηθει να βαλω τα νεα roadsmart3 αλλα βλεπω η εταιρια είναι σταθερη στην ασταθεια...κριμα..

doros74
08/10/2016, 22:07
κοιτα να δεις...πριν μερικα χροvια ειχα βαλει στην χοντρη μου το Dunlop D607...δυστυχως από την αρχη η μηχανή κουναγε σαν μαουνα..εκανα τα παντα σε ρυθμισεις, ο μαστορας τουμπεκι και μετα από 800 αγχωτικα χλμ που δεν εβγαλα καμια ακρη, τα ξεφορτωθηκα και εβαλα τα εκπληκτικα τοτε μετζελερ ΕΧΡ και βρηκα την υγεια μου...

...τωρα διαβαζω τα ιδια και μαλιστα με μηχανή πιο ελαφρια από την δικια μου, ευτυχως που υπαρχει αυτή η πληροφορηση γιατι ειχα ψηθει να βαλω τα νεα roadsmart3 αλλα βλεπω η εταιρια είναι σταθερη στην ασταθεια...κριμα..

Κοίτα εμένα δεν μου κουνάει η μηχανή σαν μαουνα. Όπως έχω αναφέρει έχω τρέμουλο στο τιμόνι στα 80 χλμ το οποίο είναι αντιληπτό ονταν αφήνω τα χερια από το τιμόνι.
Εγώ θεωρώ ότι αυτό μπορεί να οφείλεται σε 2 λογους. Είτε σε μη επιτυχημενη ζυγοστάθμιση είτε σε στραβό ελαστικό.
Κι άλλοι έχουν βάλει τα RoadSmart 3 και δεν έχουν παραπονεθεί. Εγώ είμαι ο πρώτος που έχω αναφέρει τρέμουλο. Μπορεί και να είμαι άτυχος και να μου έτυχε στραβό ελαστικο. Δεν σημαίνει πως το ίδιο θα συμβεί και σε εσένα.

virus
09/10/2016, 06:36
δεν ειναι υπερβολή το 36-41; :confused:

Δηλαδη αν θεωρεις αυτο υπερβολη με τι πιεσεις παιζεις;

Stefanos73
09/10/2016, 07:30
Κοίτα εμένα δεν μου κουνάει η μηχανή σαν μαουνα. Όπως έχω αναφέρει έχω τρέμουλο στο τιμόνι στα 80 χλμ το οποίο είναι αντιληπτό ονταν αφήνω τα χερια από το τιμόνι.
Εγώ θεωρώ ότι αυτό μπορεί να οφείλεται σε 2 λογους. Είτε σε μη επιτυχημενη ζυγοστάθμιση είτε σε στραβό ελαστικό.
Κι άλλοι έχουν βάλει τα RoadSmart 3 και δεν έχουν παραπονεθεί. Εγώ είμαι ο πρώτος που έχω αναφέρει τρέμουλο. Μπορεί και να είμαι άτυχος και να μου έτυχε στραβό ελαστικο. Δεν σημαίνει πως το ίδιο θα συμβεί και σε εσένα.

Και εγώ τώρα θα κάνω μια ανόητη ερώτηση. Ο λαστιχάς ασχολείται ασχολείται με μηχανές ή μόνο με αυτοκίνητα; Ξέρεις, θεωρούμαι τα πάντα δεδομένα και την πατάμε στα αυτονόητα. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν θα έβαζα και αυτόν τον παράγοντα στην εξίσωση. Έχουν τοποθετηθεί σωστά τα λάστιχα;

doros74
09/10/2016, 13:57
Και εγώ τώρα θα κάνω μια ανόητη ερώτηση. Ο λαστιχάς ασχολείται ασχολείται με μηχανές ή μόνο με αυτοκίνητα; Ξέρεις, θεωρούμαι τα πάντα δεδομένα και την πατάμε στα αυτονόητα. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν θα έβαζα και αυτόν τον παράγοντα στην εξίσωση. Έχουν τοποθετηθεί σωστά τα λάστιχα;

Όλα είναι πιθανά. Σε μηχανικό μοτοσυκλετών που πήγα μου είπε πως έχουν πατήσει καλά τα λάστιχα στη ζάντα. Μόλις κάνω 500-600 χλμ θα του το ξαναπάω για μια τρίτη ζυγοστάθμιση και αν συνεχίσει το τρέμουλο τότε θα αντικατασταθούν.

zopas
09/10/2016, 14:11
υπ οψιν σε ολους...ο Ψυχογιος τοποθετεί αυτό το καιρο τα bridgeston battlax A40 κατασκευης 2015 με 190 ευρω..εννοείται η τιμη ισχυει μεχρι να εξαντληθεί το στοκ του...

alexis_d
09/10/2016, 14:11
Όλα είναι πιθανά. Σε μηχανικό μοτοσυκλετών που πήγα μου είπε πως έχουν πατήσει καλά τα λάστιχα στη ζάντα. Μόλις κάνω 500-600 χλμ θα του το ξαναπάω για μια τρίτη ζυγοστάθμιση και αν συνεχίσει το τρέμουλο τότε θα αντικατασταθούν.

Αν δεν το έκανε με τα παλιά λάστιχα τότε τι ψάχνεις;

doros74
09/10/2016, 14:46
Αν δεν το έκανε με τα παλιά λάστιχα τότε τι ψάχνεις;

Εγώ δεν ψάχνω τίποτα, απλώς ακολουθώ τα βήματα που ζητάει να κάνω ο Υπεύθυνος του Βουλκανιζατέρ προκειμένου να πάμε σε αντικατάσταση. Εγώ πιστεύω ότι τα λάστιχα (μάλλον το μπροστινό) είναι στραβά. Μικρή πιθανότητα δίνω για λάθος ζυγοστάθμιση.

zopas
09/10/2016, 15:08
το συζητησα με τον υπευθυνο του tyreshop και τον ρωτησα τι θα γινει αν η μηχανή μου θα κουναει με τα νεα ντανλοπ..οποτε μου εξηγησε την γραφειοκρατια..η εταιρια(ντανλοπ) είναι καλυμμενη αν η μηχανή δεν κουναει χωρις βαλιτσα, οποτε θα πρεπει να γινει τεστ χωρις βαλιτσα και βλέπουμε...στην ερωτηση μου ότι τα μετζελερ δεν μου κουνανε με βαλιτσα, η απαντηση ηταν ότι αυτή είναι η διαδικασια..αν δεν κουναει χωρις βαλιτσα δεν μπορει να δικαιολογηθεί η αλλαγη, οποτε για μενα Ντάνλοπ πλεον Χ..δεν την ξαναπαταω...

οποτε βλέπουμε...κουραγιο φιλε μου, ελπιζω να πετυχεις να στα αλλαξουνε δωρεαν...

Cpt_Slow
09/10/2016, 15:48
Θοδωρή έχω την Kappa K46N. Ποιας εβδομάδας είναι εσένα τα λάστιχα?
Όταν λες οτι μέτρησες πίεση 20 κ 28 εννοέις σε psi? Δλδ έπεσαν απο το 36-41 τόσο πολύ? Δεν είναι φυσιολογικό αυτό.

doros74
09/10/2016, 16:24
Θοδωρή έχω την Kappa K46N. Ποιας εβδομάδας είναι εσένα τα λάστιχα?
Όταν λες οτι μέτρησες πίεση 20 κ 28 εννοέις σε psi? Δλδ έπεσαν απο το 36-41 τόσο πολύ? Δεν είναι φυσιολογικό αυτό.

Ναι από 36-42 (42 μου είπε ότι έβαλε) έπεσαν. Από τότε όμως που έβαλα πίεση (χθες) 36-41 δεν έχασαν ούτε ένα PSI. Μπορεί να μη μου έβαλε τη σωστή πίεση.
Τα λάστιχα είναι κατασκευασμένα την 31η εβδομάδα του 2016 το μπροστινό και την 35η το πίσω. Είναι εντελώς καινούργια.
Έκανες κι άλλα χλμ; δεν έχεις τρέμουλο έτσι δεν είναι;

doros74
09/10/2016, 16:27
Εδώ ανεβάζω τα 2 video που φαίνεται το τρέμουλο που έχει η μηχανή στο φάσμα 60-80.

https://www.youtube.com/watch?v=njw4xxb6CsU

https://youtu.be/71zgFCNMKg4

Φαίνεται να έχει μειωθεί σήμερα αλλά υπάρχει ακόμη.

Cpt_Slow
09/10/2016, 16:40
Δεν μπόρεσα να κάνω λόγω υποχρεώσεων, αύριο τώρα. Είδα τα βίντεο έχεις όντως τρέμουλο έντονο, εγώ δεν έχω για την ώρα κάτι. Πιστεύω είναι από το μπροστινό σου. Θα το τσεκάρω κι εγώ καθημερινά μέσα στην εβδομάδα που θα κάνω κάπου 25χλμ κάθε μέρα.

doros74
09/10/2016, 17:50
το συζητησα με τον υπευθυνο του tyreshop και τον ρωτησα τι θα γινει αν η μηχανή μου θα κουναει με τα νεα ντανλοπ..οποτε μου εξηγησε την γραφειοκρατια..η εταιρια(ντανλοπ) είναι καλυμμενη αν η μηχανή δεν κουναει χωρις βαλιτσα, οποτε θα πρεπει να γινει τεστ χωρις βαλιτσα και βλέπουμε...στην ερωτηση μου ότι τα μετζελερ δεν μου κουνανε με βαλιτσα, η απαντηση ηταν ότι αυτή είναι η διαδικασια..αν δεν κουναει χωρις βαλιτσα δεν μπορει να δικαιολογηθεί η αλλαγη, οποτε για μενα Ντάνλοπ πλεον Χ..δεν την ξαναπαταω...

οποτε βλέπουμε...κουραγιο φιλε μου, ελπιζω να πετυχεις να στα αλλαξουνε δωρεαν...
Εμένα τρέμει το τιμόνι είτε με βαλίτσα είτε χωρίς. Έχω τραβήξει και σχετικά Video με την GoPro κάμερα, που φαίνεται το τρέμουλο με τη βαλίτσα και χωρίς τη βαλίτσα.

zopas
09/10/2016, 18:14
Εμένα τρέμει το τιμόνι είτε με βαλίτσα είτε χωρίς. Έχω τραβήξει και σχετικά Video με την GoPro κάμερα, που φαίνεται το τρέμουλο με τη βαλίτσα και χωρίς τη βαλίτσα.

τοτε απαιτησε αμεση αντικατασταση..τουλάχιστον ξερω ότι η ντανλοπ ελλαδος το κανει...

doros74
09/10/2016, 18:29
τοτε απαιτησε αμεση αντικατασταση..τουλάχιστον ξερω ότι η ντανλοπ ελλαδος το κανει...

Αυτό θα κάνω.

doros74
10/10/2016, 10:27
Πάμε για νέο ζευγάρι ελαστικών. Ελπίζω να μην αντιμετωπίσω πρόβλημα και με αυτά.

alex14
10/10/2016, 10:45
Ωχ ωχ ωχ. Δοκιμασα και εγω σημερα και εχω το ιδιο θεμα. Εαν αφησω τα χερια στα 70 χλμ/ω περιπου αρχιζει να κουναει το τιμονι. Θα δοκιμασω και χωρις μπαγκαζιερα καποια στιγμη. Το ιδιο προβλημα (σε πολυ χειροτερο βαθμο) ειχα και με τα roadsmart 2 αλλα τα λαστιχα ειχαν 19.000 χλμ, γιαυτο και τα αλλαξα.
Οταν το ειπα το προβλημα σε γνωστο λαστιχαδικο μου ειπαν οτι το να αφηνεις τα χερια απο το τιμονι για να δεις εαν τρεμει δεν ειναι σωστο και δεν το δεχεται
ως προβλημα καμια εταιρεια ελαστικων.

sapila racing
10/10/2016, 10:56
Οταν το ειπα το προβλημα σε γνωστο λαστιχαδικο μου ειπαν οτι το να αφηνεις τα χερια απο το τιμονι για να δεις εαν τρεμει δεν ειναι σωστο και δεν το δεχεται
ως προβλημα καμια εταιρεια ελαστικων.

Αν το κάνει χωρίς μπαγκαζιέρα τότε είναι θέμα. Αν το κάνει μόνο με μπαγκαζιέρα αλλάζει το πράγμα.
Αν δείτε τις προδοαγραφές της μοτο θα ανακαλύψετε οτι επιτρέπει να φορτώσεις ελάχιστο βάρος πίσω.

Κάποτε την είχα πατήσει κι εγω έτσι στο Hornet 900 με Pirelli Diablo Corsa. Δυστυχώς δεν ήταν πρόβλημα ζυγοστάθμισης, ηταν ελφρώς προβληματικό το λάστιχο και το μηχανάκι κούναγε στα 70-80 αν άφηνες το τιμόνι χωρίς να εχω μπαγκαζιέρες κλπ..


Το είχα παρει απο εξωτερικό οπότε αλλαγή δεν έπαιζε. Τελικά το έβαλα σε αλλη μοτο που έχω με άλλη κατανομή βάρους κι εκεί δεν είχε κανένα πρόβλημα απολύτως.

zopas
10/10/2016, 11:16
Οποτε μετζελερ μονοδρομος..δεν κουνανε,δεν γλιστρανε.

Cpt_Slow
10/10/2016, 11:21
Ωχ ωχ ωχ. Δοκιμασα και εγω σημερα και εχω το ιδιο θεμα. Εαν αφησω τα χερια στα 70 χλμ/ω περιπου αρχιζει να κουναει το τιμονι. Θα δοκιμασω και χωρις μπαγκαζιερα καποια στιγμη. Το ιδιο προβλημα (σε πολυ χειροτερο βαθμο) ειχα και με τα roadsmart 2 αλλα τα λαστιχα ειχαν 19.000 χλμ, γιαυτο και τα αλλαξα.
Οταν το ειπα το προβλημα σε γνωστο λαστιχαδικο μου ειπαν οτι το να αφηνεις τα χερια απο το τιμονι για να δεις εαν τρεμει δεν ειναι σωστο και δεν το δεχεται
ως προβλημα καμια εταιρεια ελαστικων.

roadsmart3 και εσυ?

alex14
10/10/2016, 11:32
roadsmart3 και εσυ?

ναι, σε bandit 650

alex14
10/10/2016, 11:36
Οποτε μετζελερ μονοδρομος..δεν κουνανε,δεν γλιστρανε.

καλα, τα ειδαμε και αυτα. Ζ6 με λιγοτερα απο 18,000 χλμ αρχισαν να φευγουν κομματακια απο το πισω ....
Και απο κρατημα τιποτα σπουδαιο, απλως ικανοποιητικα.

sapila racing
10/10/2016, 11:40
Δοκιμάστε Pirelli Diablo Sport αν θέλετε καλό κράτημα και λογική διάρκεια, πολύ καλό λάστιχο και φτηνό πλέον.

Υπαρχει και το Strada που ειναι καθαρα touring και βγάζει πολλά χλμ με αντίστοιχο κράτημα.

doros74
10/10/2016, 11:44
Ωχ ωχ ωχ. Δοκιμασα και εγω σημερα και εχω το ιδιο θεμα. Εαν αφησω τα χερια στα 70 χλμ/ω περιπου αρχιζει να κουναει το τιμονι. Θα δοκιμασω και χωρις μπαγκαζιερα καποια στιγμη. Το ιδιο προβλημα (σε πολυ χειροτερο βαθμο) ειχα και με τα roadsmart 2 αλλα τα λαστιχα ειχαν 19.000 χλμ, γιαυτο και τα αλλαξα.
Οταν το ειπα το προβλημα σε γνωστο λαστιχαδικο μου ειπαν οτι το να αφηνεις τα χερια απο το τιμονι για να δεις εαν τρεμει δεν ειναι σωστο και δεν το δεχεται
ως προβλημα καμια εταιρεια ελαστικων.

Αν ναι δεν το δέχονται; μήπως θα πρέπει να σηκώσουμε και τα πόδια ψηλά για να καταλάβουν; τι λένε οι άνθρωποι, είναι στα καλά τους; Μα τα χέρια τα βγάζουμε για να δείξουμε το πρόβλημα το οποίο υπάρχει. Εξάλλου όταν έχουμε τα χέρια πάνω στο τιμόνι πάλι υπάρχει τρέμουλο το οποίο αποσβένεται με τη δύναμη των χεριών μας στο μέτρο του δυνατού. Αυτό να τους πεις. Άλλος έχει μπράτσα άλλος δεν έχει. Κάποιος μπορεί να αντιληφθεί πιο γρήγορα κάποια πράγματα κάποιος άλλος όχι. Γιατί και εγώ πρώτα ένιωσα κραδασμούς στο μπροστινό και μετά άφησα το τιμόνι. Να μην τρελαθούμε.

doros74
10/10/2016, 11:48
Αν το κάνει χωρίς μπαγκαζιέρα τότε είναι θέμα. Αν το κάνει μόνο με μπαγκαζιέρα αλλάζει το πράγμα.
Αν δείτε τις προδοαγραφές της μοτο θα ανακαλύψετε οτι επιτρέπει να φορτώσεις ελάχιστο βάρος πίσω.

Κάποτε την είχα πατήσει κι εγω έτσι στο Hornet 900 με Pirelli Diablo Corsa. Δυστυχώς δεν ήταν πρόβλημα ζυγοστάθμισης, ηταν ελφρώς προβληματικό το λάστιχο και το μηχανάκι κούναγε στα 70-80 αν άφηνες το τιμόνι χωρίς να εχω μπαγκαζιέρες κλπ..


Το είχα παρει απο εξωτερικό οπότε αλλαγή δεν έπαιζε. Τελικά το έβαλα σε αλλη μοτο που έχω με άλλη κατανομή βάρους κι εκεί δεν είχε κανένα πρόβλημα απολύτως.

Πριν βάλω το RoadSmart 3 είχα τα Michelin Pilot Power με τα οποία δεν είχα κανένα πρόβλημα είτε με την μπακαζιέρα είτε χωρίς. Δεν είχα απολύτως κανένα τρέμουλο. Με τα Roadsmart 3 έχω τρέμουλο είτε έχω τα χέρια είτε όχι πάνω στο τιμόνι. Για να γίνει αντιληπτό το τρέμουλο στο Video άφησα το τιμόνι, ειδαλλιώς δε θα γίνονταν αντιληπτό. Οι κραδασμοί σε αυτό το φάσμα υπάρχουν και γίνονται αντιληπτοί. Δεν ισχυρίζομαι ότι είναι σοβαρό πρόβλημα, αλλά σε κανέναν δεν αρέσει να τρέμει το τιμόνι, έστω και στιγμιαία σε ένα φάσμα χλμ. Αν το δεύτερο ζευγάρι είναι έτσι, τότε μιλάμε ότι έχουν κατασκευαστικό πρόβλημα και τότε θα πρέπει να συμβιώσω μαζί τους αν δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Έτσι, κι αλλιώς δεν μπορώ να πω ότι δεν πατάνε καλά μια χαρά πατάνε και καλό κράτημα έχουν και μεγάλη εμπιστοσύνη προσδίδουν. Εξάλλου στα πολλά χλμ είναι σταθερά, γιατί όπως μου έχει αναφέρει ένας μηχανικός οι μοτοσυκλέτες, σε αντίθεση με τα σκούτερ, λόγω της γεωμετρίας τους απορροφούν το πρόβλημα στις υψηλές ταχύτητες.
Θυμάμαι φίλο που στο Scooter του (Kymco Xciting 400 ) του έτυχε στραβό ελαστικό Pirelli Diablo. Μετά τα 110 το scooter πήγαινε σαν κομπρεσερ. Του στέλνει η εταιρεία καινούργιο μπροστινό (υπήρχε έλλειψη στο πίσω λόγω Capital Controls). Πάλι τα ίδια. Βάζει το παλιό ελαστικό μπροστά, πάλι έκανε σαν κομπρεσερ. Συνεπώς, διαπιστώθηκε ότι έφταιγε το πίσω και επειδή δεν ήθελε να περιμένει (2 μήνες αναμονή) έβαλε Dunlop ScootSmart και το μηχανάκι του έγινε βράχος.
Μετά από 4 μήνες αν και ήξερα ότι στα Diablo υπήρχε παρτίδα με στραβά ελαστικά, και έχοντας το ίδιο σκούτερ παραγγέλνω τα Diablo και τα βάζω χωρίς να μου βγάλει το ανωτέρω πρόβλημα.
Συμπέρασμα, ο φίλος μου είχε πέσει σε στραβό ελαστικό (το πίσω εν προκειμένω) και μάλιστα υπήρχαν πολλές μαρτυρίες για παρτίδα στραβών ελαστικών από την Pirelli η οποία τα άλλαζε με συνοπτικές διαδικασίες.
Βάσει των ανωτέρω δεν έχω καμία αμφιβολία ότι έχω πέσει σε στραβό ελαστικό (το πίσω το μπροστά δεν ξέρω). Ενδεχομένως να μην είναι πολύ στραβό, αλλά δεν αλλάζει η ουσία ότι είναι στραβό, έστω και λίγο.
Καλό είναι να γράφουμε εδώ μέσα τις εντυπώσεις και αυτά που παρατηρούμε ανταλλάσσοντας απόψεις και γνώμες γιατί μόνο έτσι μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα, αλλά και να αλληλοβοηθηθούμε.
Για παράδειγμα, βλέπω, ότι μετά τη δική μου αναφορά και o Αλέξης ανακάλυψε ότι και το δικό του τρέμει.
Και για να μην μακρηγορώ, θα δούμε τι θα στείλει η εταιρεία που αντιπροσωπεύει την Dunlop στην Ελλάδα. Αν πάλι τρέμει μιλάμε για κατασκευαστική "ιδιομορφία", για να μην πω κάτι άλλο. Αν δε τρέμει θα έχουμε να κάνουμε με προβληματικό ελαστικό ή παρτίδα (Θυμίζω τα δικά μου είναι κατασκευασμένα την 31η μπροστά και 35η το πίσω, εβδομάδα).
Μένει να μας πει ο cpt_Slow (Sorry δεν γνωρίζω το μικρό σου όνομα) τι κάνουν τα δικά του που είναι 36η εβδομάδας το πίσω. Γιατί κάτι μου λέι πως το πρόβλημα προέρχεται από το πίσω και όχι από το μπροστά που είναι και το πιο λογικό.

Grafton 505
10/10/2016, 19:45
Διαβάζω τα τελευταία μηνύματα με τα προβλήματα που έχετε και ανοίγω το ownerw manual και προτείνει μόνο τα Bridgestone BT και Michelin pilot road.

Και με βάζει σε σκέψεις, μήπως τελικά τα δοκιμάσανε όλα και καταλήξανε στα καλύτερα γι' αυτή την μηχανή.... :hmm:

doros74
10/10/2016, 21:58
Διαβάζω τα τελευταία μηνύματα με τα προβλήματα που έχετε και ανοίγω το ownerw manual και προτείνει μόνο τα Bridgestone BT και Michelin pilot road.

Και με βάζει σε σκέψεις, μήπως τελικά τα δοκιμάσανε όλα και καταλήξανε στα καλύτερα γι' αυτή την μηχανή.... :hmm:

Αυτά είναι παλιά μοντέλα ελαστικών. Εγώ είχα τα Pilot Power πυ δεν προτείνει το manual και δεν είχα πρόβλημα.

Grafton 505
10/10/2016, 22:56
Αυτά είναι παλιά μοντέλα ελαστικών. Εγώ είχα τα Pilot Power πυ δεν προτείνει το manual και δεν είχα πρόβλημα.

Pilot road και BT βγαίνουν ακόμα.

Το θέμα είναι αλλού.
Με τα michelin δεν είχες πρόβλημα, ούτε και εγώ που τα φοράω.
Με τα Bridgestone κανένας επίσης.
Ενώ με τις υπόλοιπες είναι 50-50. Αυτό λέω.

doros74
10/10/2016, 23:22
Μπορεί και να έχεις και δίκιο, αν και σύμφωνα με αυτό http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134377 το thread και με τα Bridgestone και με τα Michelin υπήρξε στο παρελθόν κοσκίνισμα στο τιμόνι.
Από την άλλη θεωρώ ότι το θέμα με τα Dunlop έχει να κάνει με το ότι έπεσα σε στραβά λάστιχα. Αλλά θα είμαι σίγουρος όταν δοκιμάσω και το δεύτερο ζευγάρι. Αν και το δεύτερο προκαλεί τρέμουλο τότε θα μιλάμε για λάστιχα που έχουν θέμα στο μηχανάκι μας.

painterakis
11/10/2016, 16:15
Με τα Bridgestone κανένας επίσης.
Με τα Τ30 (όχι τα evo) δεν είχα πρόβλημα αλλά είχα τρομερό με τα μαμά ΒΤ23 τα οποία μάλιστα μου τα άλλαξε η αντιπροσωπεία (τα έστειλα Αθήνα και πλήρωσα τη διαφορά για να βάλω τότε τα Τ30.

Ενώ με τις υπόλοιπες είναι 50-50. Αυτό λέω.
Μην είμαστε απόλυτοι, με τα Metzeler M7RR δεν έχω κανένα απολύτως θέμα (άσε που μαμούν και σπέρνουν αλλά άσχετο αυτό:evil:)

Grafton 505
11/10/2016, 19:33
Μπορεί και να έχεις και δίκιο, αν και σύμφωνα με αυτό http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=134377 το thread και με τα Bridgestone και με τα Michelin υπήρξε στο παρελθόν κοσκίνισμα στο τιμόνι.
Από την άλλη θεωρώ ότι το θέμα με τα Dunlop έχει να κάνει με το ότι έπεσα σε στραβά λάστιχα. Αλλά θα είμαι σίγουρος όταν δοκιμάσω και το δεύτερο ζευγάρι. Αν και το δεύτερο προκαλεί τρέμουλο τότε θα μιλάμε για λάστιχα που έχουν θέμα στο μηχανάκι μας.

Μακάρι να λυθεί με το δεύτερο σετ. Και μόνο που τα διαβάζω είναι εκνευριστικό, πόσο μάλλον να το ζω.



Μην είμαστε απόλυτοι,

Ε γι' αυτό έγραψα 50-50. Αλλιώς θα έγραφα 100% :lol:

doros74
12/10/2016, 15:44
Μετά από συνεννόηση με τον υπεύθυνο του βουλκανιζατέρ, τον οποίο και ευχαριστώ δημόσια, άλλαξα την παραγγελία σε Michelin Pilot Road 4. Τα Pilot Road 4 ήταν τα λάστιχα που μαζί με τα Dunlop είχα αμφιταλαντευτεί για την τοποθέτησή τους.
Δεν ξέρω κάπου φοβήθηκα ότι και με το δεύτερο ζευγάρι RoadSmart 3 θα είχα μια από τα ίδια.
Δεν μπορώ να πω, έχουν εξαιρετική απόδοση και συμπεριφορά στο δρόμο, αλλά αυτό το τρέμουλο με χάλασε. Ίσως να μου έτυχε στραβό λάστιχο, ίσως να μην κάθονται καλά στο μηχανάκι μας, δεν μπορώ όμως κάθε 3 με 4 ημέρες να αλλάζω λάστιχα.
Ελπίζω, με τα Michelin να μην έχω θέμα και να καθίσουν καλά στο μηχανάκι, γιατί γενικά μια κακοδαιμονία στην αλλαγή των ελαστικών με κυνηγάει από την εποχή που είχα το σκούτερ.
Αναμενόμενη ημέρα τοποθέτησης η Δευτέρα.

zopas
12/10/2016, 16:24
καλοφόρετα..

Cpt_Slow
12/10/2016, 21:06
με το καλο! εγω σημερα που το τσεκαρα ξανα δεν ειχα ευτυχως καποιο τρεμουλο..

*************************************************************

doctoras
12/10/2016, 23:31
πιστευω οτι το κοσκινισμα οφείλεται στο μη τοσο στιβαρο πλαίσιο και κυρίως σε συνεργασία με ενα χαλαρό προσανατολισμένο στην άνεση πιρούνι δημιουργείται αυτη την ιδιοτροπία, το cb600f παρα το ίδιο πλαίσιο εχει ενα στιβαροτερο ανάποδο μπροστινό και δεν υπαρχει το φαινόμενο.
Πιστευω οτι με αντικατασταση αφτερ ελατηρίων και + 5σαε απο το μαμα λαδακι θα εξαλειφθεί το φαινόμενο

doros74
13/10/2016, 00:14
πιστευω οτι το κοσκινισμα οφείλεται στο μη τοσο στιβαρο πλαίσιο και κυρίως σε συνεργασία με ενα χαλαρό προσανατολισμένο στην άνεση πιρούνι δημιουργείται αυτη την ιδιοτροπία, το cb600f παρα το ίδιο πλαίσιο εχει ενα στιβαροτερο ανάποδο μπροστινό και δεν υπαρχει το φαινόμενο.
Πιστευω οτι με αντικατασταση αφτερ ελατηρίων και + 5σαε απο το μαμα λαδακι θα εξαλειφθεί το φαινόμενο

Τα προηγούμενα λάστιχα που είχα ήταν Michelin Pilot Power τα οποία δεν είχαν κανένα κοσκίνισμα.
Επισης, το κοσκίνισμα δεν νομίζω ότι οφείλεται στο μπροστινό του Cbf γιατί σε αυτή την περίπτωση, κατά τη γνωμη μου, θα κοσκίνιζε και σε μεγαλύτερες ταχύτητες. Εδώ μιλάμε για πολύ έντονο τρέμουλο το οποίο εμφανίζεται στα 60-80 χλμ περίπου.

doctoras
13/10/2016, 06:53
το ξέρω φίλε το ίδιο φαινόμενο παρουσιάζεται στο ίδιο σημείο και στο μεγαλύτερο αδερφάκι του, την άποψη και εμπειρία μου κατέθεσα, πράξτε όπως νομίζετε

Cpt_Slow
13/10/2016, 09:20
Θα την εκανα δλδ την βλακεια κ θα εμενα.. ευχαριστω!!

Εγω παντως εξακολουθω να εχω σταθερο τιμονι, μαλλον εχετε χαλασμενα μηχανακια παιδια χεχε :)

Μιας και πιασαμε τα ασχετα ρυθμιση βαλβιδων κανατε στις 25κ?

harris_x
13/10/2016, 10:12
Τα άσχετα θα φεύγουν.

honda_cub
13/10/2016, 21:35
Στο μεγαλύτερο μέλος των cbf, το 1000 (έχει το ίδιο πλαίσιο νομίζω, μόνο οι βάσεις της μηχανής/αμορτισέρ αλλάζουν) όταν δοκίμαζα μεταχειρισμένα, 4 στα 5 το είχαν το τρέμουλο. Στο πρώτο που δοκίμασα, όταν άφησα το τιμόνι να δω αν πάει ίσια, αιφνιδιάστηκα, κοινώς πήγε το σκατό στην κάλτσα.

Ο ιδιοκτήτης ηλικία μου, ψαγμένος σχετικά, όταν γύρισα από τη βόλτα και του το επισήμανα, μου άρχισε να τα ρουλεμάν του λαιμού, να ίσως το λάστιχο στραβό, να ίσως το ελατήριο πίσω και λοιπές δικαιολογίες. Στο τέλος παραδέχτηκε ότι το έχει κάνει φύλλο και φτερό και δεν μπόρεσε να βρει ούτε τζόγους πουθενά ούτε τίποτα, παρέμεινε μυστήριο...

Σε αυτό που αγόρασα τελικά, δεν υπήρχε τρέμουλο παρόλο το γεγονός ότι τα λάστιχα ήταν ΠΟΛΥ χάλια. Μιλάμε ότι ήταν θεόστραβα, το μηχανάκι μετά τα 140 έκανε λες και είχες δέσει 300 γραμμάρια μονόπαντα στη ζάντα, τέτοιο χάλι. Όμως το τρέμουλο στα ~60-70 δεν το είχε.

Με μία πρόχειρη ψαχτική στο εγγλέζικο φόρουμ, δεν μπορούν να βρουν ούτε εκεί λύση. Κάποια απλά το κάνουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μπαγαζιέρες το επιδεινώνουν.

Τα άλλαξα τα λάστιχα, έβαλα λόγω οικονομικής στενότητας μία μάρκα που δεν την λέω γιατί θα με πάρετε με τις πέτρες :D και πάλι, παρά τα ύποπτης προέλευσης λάστιχα, παραμένει βράχος.

Οπότε μην απορήσεις αν με τα καινούρια λάστιχα το παρουσιάζει πάλι. Α, και βάζε τις προτεινόμενες πιέσεις, φαίνονται ψηλές, αλλά απ'ότι είδα φαίνεται να δουλεύουν καλύτερα.

doros74
13/10/2016, 23:57
Στο μεγαλύτερο μέλος των cbf, το 1000 (έχει το ίδιο πλαίσιο νομίζω, μόνο οι βάσεις της μηχανής/αμορτισέρ αλλάζουν) όταν δοκίμαζα μεταχειρισμένα, 4 στα 5 το είχαν το τρέμουλο. Στο πρώτο που δοκίμασα, όταν άφησα το τιμόνι να δω αν πάει ίσια, αιφνιδιάστηκα, κοινώς πήγε το σκατό στην κάλτσα.

Ο ιδιοκτήτης ηλικία μου, ψαγμένος σχετικά, όταν γύρισα από τη βόλτα και του το επισήμανα, μου άρχισε να τα ρουλεμάν του λαιμού, να ίσως το λάστιχο στραβό, να ίσως το ελατήριο πίσω και λοιπές δικαιολογίες. Στο τέλος παραδέχτηκε ότι το έχει κάνει φύλλο και φτερό και δεν μπόρεσε να βρει ούτε τζόγους πουθενά ούτε τίποτα, παρέμεινε μυστήριο...

Σε αυτό που αγόρασα τελικά, δεν υπήρχε τρέμουλο παρόλο το γεγονός ότι τα λάστιχα ήταν ΠΟΛΥ χάλια. Μιλάμε ότι ήταν θεόστραβα, το μηχανάκι μετά τα 140 έκανε λες και είχες δέσει 300 γραμμάρια μονόπαντα στη ζάντα, τέτοιο χάλι. Όμως το τρέμουλο στα ~60-70 δεν το είχε.

Με μία πρόχειρη ψαχτική στο εγγλέζικο φόρουμ, δεν μπορούν να βρουν ούτε εκεί λύση. Κάποια απλά το κάνουν. Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι μπαγαζιέρες το επιδεινώνουν.

Τα άλλαξα τα λάστιχα, έβαλα λόγω οικονομικής στενότητας μία μάρκα που δεν την λέω γιατί θα με πάρετε με τις πέτρες :D και πάλι, παρά τα ύποπτης προέλευσης λάστιχα, παραμένει βράχος.

Οπότε μην απορήσεις αν με τα καινούρια λάστιχα το παρουσιάζει πάλι. Α, και βάζε τις προτεινόμενες πιέσεις, φαίνονται ψηλές, αλλά απ'ότι είδα φαίνεται να δουλεύουν καλύτερα.

Ξεκινώντας από το τελευταίο, όπως έχω ήδη αναφέρει σε παλαιότερο post βάζω πάντα τις εργοστασιακές πιέσεις. Τώρα σχετικά με τα λαστιχα και το τρέμουλο στο τιμόνι το οποίο εμφανίζεται στα 70 χλμ +/- 10 χλμ, όπως επίσης έχω ήδη αναφέρει δεν το είχα με τα προηγούμενα ελαστικά. Με τα Dunlop εμφανίστηκε και όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο έντονο τρέμουλο έχω στα 70 χλμ περίπου. Πανω απο τα 80 και κάτω από τα 60 τίποτα, βράχος. Ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες ( έπιασα 190 χλμ με τα νέα ελαστικά) δεν είχα κανένα τρέμουλο. Σε όσους έχω περιγράψει το γεγονός και είναι σχετικοί με το χώρο της μοτοσυκλέτας, μου είπαν ότι οφείλεται σε στραβό λάστιχο.
Θα δούμε από Δεύτερα με τα νέα ελαστικά αν ισχύει αυτος ο ισχυρισμός.

Cpt_Slow
18/10/2016, 08:52
Εγώ παραμένω βράχος έχοντας γράψει 250χλμ με τα ντανλοπ. μάλλον έπεσες σε στραβό..

doros74
18/10/2016, 15:10
Εννοείται ότι έπεσα σε στραβά ελαστικά, γιατί μόλις γύρισα από το βουλκανιζατέρ με τα νέα ελαστικά (Michelin Pilot Road 4) και πλέον δεν έχω το παραμικρό τρέμουλο σε κανένα φάσμα ταχύτητας είτε με βαλίτσα είτε χωρις.
Επισης, έχουν μειωθει εντελως και οι οι κραδασμοί που είχα στο μηχανάκι με τα Dunlop.
Γενικότερα, νιώθω πιο ελαφρύ το μηχανάκι με τα Michelin. Έχω την αίσθηση πως είναι πιο μαλακα ελαστικα απο τα Dunlop.
Θα ανεβασω και σχετικό Video που θα φαίνεται η διαφορά.

Grafton 505
18/10/2016, 20:05
Δεν θα μας λυθεί όμως η απορία αν το μηχανάκι δεν ''θέλει'' τα προηγούμενα λάστιχα ή αν τα λάστιχα ήταν στραβοφτιαγμένα. :D

Για 'μένα έκανες την καλύτερη επιλογή. Βουρ τώρα στους δρόμους και στα χιλιόμετρα !!! :beer:

doros74
18/10/2016, 22:01
Δεν θα μας λυθεί όμως η απορία αν το μηχανάκι δεν ''θέλει'' τα προηγούμενα λάστιχα ή αν τα λάστιχα ήταν στραβοφτιαγμένα. :D

Για 'μένα έκανες την καλύτερη επιλογή. Βουρ τώρα στους δρόμους και στα χιλιόμετρα !!! :beer:

Πολύ πιθανόν να είχα πέσει σε στραβό, δεδομένου ότι ο Cpt_Slow αναφέρει ότι δεν έχει τρέμουλο. Από την άλλη και ο Αλέξης (alex14) έχει τρέμουλο στο γνωστό φάσμα ταχύτητας. Πρέπει να ακούσουμε κι άλλες αναφορές για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Έμενα δεν μου κάθισαν τα συγκεκριμένα ελαστικά.
Τέλος πάντων, επιστρέφοντας στα Michelin αυτό που έχω να πω είναι ότι είναι πολύ πιο μαλάκα ελαστικά ( και με την αφή μπορεί κανείς να διακρίνει τη διαφορά) από τα Dunlop και ταιριάζουν γάντι στο μηχανάκι μας. Έχουν, πλεον, εξαλειφθεί στο μηχανάκι πάσης φύσεως κραδασμοί και φυσικά το τρέμουλο που είχα στο φάσμα ταχύτητας 60-80 χλμ.
Τέλος μετά από 80 χλμ που έκανα με τα Pilot Road 4 μπορώ να πω ότι τα λαστιχα προσφέρουν εξαιρετική πρόσφυση στο δρόμο.
Αυτά για την ώρα.

doros74
24/10/2016, 10:19
Είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω τα νέα ελαστικά και με την πίσω και τις πλαϊνές βαλίτσες της Givi (371965 προκειμένου να διαπιστώσω τη σταθερότητα της μηχανής. Η μηχανή ήταν απίστευτα σταθερή. Δεν είχα τον παραμικρό κραδασμό ακόμη και σε πολύ υψηλές ταχύτητες, γεγονός που μου προξένησε μεγάλη εντύπωση, καθόσον με τρεις βαλίτσες περίμενα να είχα κάποιους κραδασμούς. Περιττό να σας πω ότι με τα προηγούμενα ελαστικά είχα τόσο έντονους κραδασμούς που μου χαλάρωσαν οι βίδες από τη βάση της πίσω βαλίτσας δύο φορές.
Πλέον, δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι τα προηγούμενα ελαστικά ήταν στραβά και ότι το μηχανάκι μας, μπορεί να φορτωθεί πολύ άνετα χωρίς να χαλάσει η γεωμετρία του.
Ούτε θέμα με τις αναρτήσεις έχει, το μηχανάκι, ούτε θέμα με την γεωμετρία του, όσον αφορά τη σταθερότητα, γεγονός που το επιβεβαίωσε και φίλος μηχανικός που την τέσταρε αφού είχα φορέσει τα νέα ελαστικά, δεδομένου ότι μου ανάφερε ότι του προξένησε θετικότατη εντύπωση η σταθερότητα της μηχανής και η πλήρης απουσία κραδασμών ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες.
Τέλος, να αναφέρω ότι δοκίμασα τα νέα ελαστικά και υπό συνθήκες εντονότατης βροχής και δεν θα ήταν υπερβολικό να πω ότι νόμιζα ότι οδηγούσα σε στεγνές συνθήκες. Απίστευτα σε συνθήκες βροχής τα ελαστικά.
Το μόνο που μένει είναι να δω και πόσο θα κρατήσουν. Κατά τα άλλα πολύ ευχαριστημένος.

Υ.Γ Μετά από αυτήν την εμπειρία διαπίστωσα τα πολύ σοβαρά προβλήματα που μπορούν να προκαλέσουν στη γεωμετρία της μηχανής ένα λάθος ζευγάρι ελαστικών.

zopas
24/10/2016, 18:44
ρε ένα πραγμα με τα ελαστικα...εμενα ποτε δεν μου καθησαν τα μισελεν, μαλλον παντα ειχα πεσει σε ελαττωματικες παρτιδες...τι σιρακ, τι ανακι, τι σιτυ στο σκουτερ...το 10% των ελαστικων μου σε ολες τις μοτο που ειχα ηταν μισελεν ..εε...μονο με μισελεν ειχα όλα τα μειζονα ατυχήματα μου...ποτε με ντανλοπ( άλλο το κουνημα), ποτε με μετζελερ...τωρα διαβαζω διθυράμβους για τα μισελεν...τι να πεις...για να δουμε και τα νεα πιρελλι που σκέφτομαι να βαλω καποια στιγμη...

Grafton 505
24/10/2016, 19:58
Τέλος καλό όλα καλά !!! :beer:



Τέλος, να αναφέρω ότι δοκίμασα τα νέα ελαστικά και υπό συνθήκες εντονότατης βροχής και δεν θα ήταν υπερβολικό να πω ότι νόμιζα ότι οδηγούσα σε στεγνές συνθήκες. Απίστευτα σε συνθήκες βροχής τα ελαστικά.

Σε αυτό ήθελα να σε ρωτήσω, αλλά με πρόλαβες.

Τώρα μένει να μας πει κάποιος και για τα Road 3 για να ολοκληρωθεί η σειρά.
Τα Road 2 δεν κάνουνε για βρεγμένους δρόμους.

Cpt_Slow
09/11/2016, 07:46
Εγω παιδια ειμαι στα 800χλμ με τα roadsmart και παραμένω βράχος.. Ακόμα σε βρεγμένο δεν είχα την ευκαιρία να βγω για πολύ οπότε δεν έχω αποψη, στο στεγνό όλα καλά έχει αρκετή πρόσφυση, ίσως λίγο "ξερό" όσον αφορά τις λακούβες και τις ανωμαλίες ενώ το κλασσικό πέταγμα κώλου σε στροφή παίζοντας με το γκάζι γίνεται δίνοντας σου την αισθηση του απόλυτου ελέγχου.

Cpt_Slow
23/11/2016, 09:43
Να προσθεσω οτι αργουν να ζεσταθουν χωρις αυτο να σημαινει οτι γλυστρανε οταν ειναι κρυα. Απλα κανουν τον ηχο του "τρικλισματος" εντονα σε φρενα και μικρα πλαγιασματα με χαμηλη ταχυτητα.

military
27/01/2017, 09:07
Τώρα μένει να μας πει κάποιος και για τα Road 3 για να ολοκληρωθεί η σειρά.
Τα Road 2 δεν κάνουνε για βρεγμένους δρόμους.

Με τα PR3 δεν καταλαβαίνεις βάρος μοτοσυκλέτας, στο στεγνό ζεσταίνονται αρκετά γρήγορα, στο βρεγμένο είναι σταθερά, μέχρι την άκρη της κορώνας σταθερότατο, για ταξίδια δε νομίζω να υπάρχει καλύτερο ελαστικό(ίσως το PR4, δεν το έχω δοκιμάσει) το ABS δεν έχει εμπλακεί ακόμα μέσα στην πόλη.
Όλα αυτά σε Cbf1000 με προηγούμενο ελαστικό metzeler sportec m3.

gvournou`
14/05/2017, 12:55
Καλησπερα και απο μενα νεο μελος και εγω ..καλησπερα στην παρεα .....εχω ενα cbf600sa 2004 το πηρα μεταχειρισμενο πριν περιπου χρονο ειχε ελαστικα ντανλοπ εκανα με αυτα περιπου 20.000 κχμ και ηρθε η ωρα για αλλαγη και εβαλα τα Road 3 πραγματικα το μηχανακι αλλαξε απιστευτα.....πολυ ευχαριστημενος με τα καινουργια λαστιχα εκανα περιπου 2.500 κχμ και το μηχανακι μπαινει απο μονο του στις στροφες...ειναι τοσο ευκολοδηγητο που χαιρομαι να το καβαλαω..

Grafton 505
14/05/2017, 19:55
Καλως ήλθες .... πως στον κόρακα προφέρεται το nick σου;

Πολύ καλή επιλογή τα 3 και ακόμη καλύτερη τα 4. Λες και φτιάξανε το μηχανάκι γι΄ αυτά τα λάστιχα.

doros74
15/05/2017, 23:45
Καλως ήλθες .... πως στον κόρακα προφέρεται το nick σου;

Πολύ καλή επιλογή τα 3 και ακόμη καλύτερη τα 4. Λες και φτιάξανε το μηχανάκι γι΄ αυτά τα λάστιχα.

Μάλλον!

Cpt_Slow
16/05/2017, 07:41
Πάντως doro πρέπει να ήσουν άτυχος με τα dunlop καθώς εμένα παραμένουν σταθερά και gripερά. Οσο τελειώνει το πλάτος του πέλματος νομίζω κρατάνε και καλύτερα ενώ η ψηλή μπροστινή κορώνα σου δίνει νομίζω αρκετά περιθώρια "μαζέμαζτος".

gvournou`
16/05/2017, 10:26
τζι βουρνού ετσι προφερεται...για τους φιλους ειμαι κ ο duracel και ο λογος?? κανω κχμ με το εργαλειο πολλα..παρα πολλα και αντεχω χαχαχαχαχ :D

Οσο για τα λαστιχα πραγματικα κουμπωσαν απιστευτα...αυτα που εβαλα ειναι και ολοφρεσκα το 120/70/17 (02/17) και το 160/60/17 (12/16) εκανα 3 ντεποζιτα στρωσιμο...

Grafton 505
16/05/2017, 13:08
τζι βουρνού ετσι προφερεται...για τους φιλους ειμαι κ ο duracel και ο λογος?? κανω κχμ με το εργαλειο πολλα..παρα πολλα και αντεχω χαχαχαχαχ :D

Οσο για τα λαστιχα πραγματικα κουμπωσαν απιστευτα...αυτα που εβαλα ειναι και ολοφρεσκα το 120/70/17 (02/17) και το 160/60/17 (12/16) εκανα 3 ντεποζιτα στρωσιμο...

Καλά είσαι ! Για πες και το σαλτανάτι με τις ζάντες .:hmm:

doros74
16/05/2017, 13:41
Πάντως doro πρέπει να ήσουν άτυχος με τα dunlop καθώς εμένα παραμένουν σταθερά και gripερά. Οσο τελειώνει το πλάτος του πέλματος νομίζω κρατάνε και καλύτερα ενώ η ψηλή μπροστινή κορώνα σου δίνει νομίζω αρκετά περιθώρια "μαζέμαζτος".

Δεν αμφισβήτησα ποτέ την ικανότητα των συγκεκριμένων ελαστικών να κρατάνε καλά στο δρόμο.
Όμως, έχουν, σαφώς, πιο σκληρή γόμα από τα Michelin με αποτέλεσμα να μην αποσβένουν καλά τους κραδασμούς. Εμένα ήταν και λίγο στραβό το μπροστινό, οπότε είχα και το τρέμουλο, μεταξύ των 60-80 χλμ/ωρα.
Τα Michelin, εκτός ότι αποσβένουν καλύτερα τους κραδασμούς από τους ελληνικούς δρόμους, έχουν εξαιρετικό κράτημα, ενώ στο βρεγμένο είναι απίστευτα, τα καλύτερα overall.

Cpt_Slow
16/05/2017, 13:59
Δεν αμφιβαλλω και τα επομενα θα ειναι λογικα μισελεν για δοκιμη!

gvournou`
16/05/2017, 18:04
Καλά είσαι ! Για πες και το σαλτανάτι με τις ζάντες .:hmm:

Εαν εννοεις το κοστος......το κοστος ηταν 240€ σε μαγαζι της θεσσαλονικης ,θεωρω πολυ καλη η τιμη...

gvournou`
16/05/2017, 18:46
Σας παραθετω και το πισω λαστιχο....εχει πανω του περιπου 2000κχμ

Michelin Pilot Road 3 Rear

revenger
15/09/2017, 11:58
Ήρθε η ώρα της αλλαγής και επειδή δεν κάνω πολλά χιλιόμετρα ( 5000 το χρόνο ) είπα να βάλλω ένα ποιο sport ελαστικό.
Φόραγα τα MP3 και σκέφτηκα να βάλω τα Brig.S21
Τελικά μετά από πολλές συζητήσεις αποφάσισα και έβαλα τα T30 –EVO
Πρώτη αίσθηση θυμάμαι τα MP3 ήταν μαλακά αθόρυβα , βουτυρένια που λένε , τα Τ30 είναι ποιο σκληρά και θορυβώδη . Βέβαια ακόμη δεν έχω κάνει ούτε 100 χιλ. για να έχω μια καλή εικόνα .
Ελπίζω να μην έκανα πατάτα.

christoi
15/09/2017, 13:26
Τα Battlax δεν είναι σειρά για touring-sport touring;
Σκληρά στην μέση για να βγάζουν χιλιόμετρα και μαλακά στο πλάι για ωραία στριψίματα;

pektis
21/09/2017, 15:56
Εγω τελευταια κολλησα με αυτο...388473...δεν ειναι σκληρο και κραταει καλα...

Grafton 505
21/09/2017, 19:18
Εγω τελευταια κολλησα με αυτο...388473...δεν ειναι σκληρο και κραταει καλα...

Καλό για στεγνό αλλά στο βρεγμένο πας λίγο σαν την κότα με αυτό.

pektis
22/09/2017, 11:33
Καλό για στεγνό αλλά στο βρεγμένο πας λίγο σαν την κότα με αυτό.

Προσωπικα στο βρεγμενο δεν παιζω με την τυχη μου...παω χαλαρα παντα

Grafton 505
22/09/2017, 20:22
Προσωπικα στο βρεγμενο δεν παιζω με την τυχη μου...παω χαλαρα παντα

Ναι .... μάλλον έπρεπε να το εξηγήσω λίγο. Όταν λέω κότα εννοώ πιο χαλαρά από το χαλαρό.

Με τα Pilot Road 2 που φοράω, το βρεγμένο το έχω ξεχάσει. Γλιστράνε αρκετά. Στο στεγνό όμως βεντούζες. Λογικό είναι με τέτοια χάραξη.

doros74
24/09/2017, 15:09
Τα Pilot Road 4 είναι κορυφαία στο βρεγμένο. Μου έτυχε να είμαι πάνω στο μηχανάκι σε συνθήκες καταιγίδας με πολύ νερό στο οδόστρωμα και να νομίζω ότι οδήγω σε συνθήκες στενού οδοστρώματος. Η συμπεριφορά αυτή οφείλεται στην ειδική χάραξη και στο γεγονός ότι αν και sport touring λάστιχο με σκληρή γόμα στο κέντρο, έχει λιγο πιο μαλακή γόμα από αντιστοιχα λαστιχα, οπως τα Dunlop πχ, που είχα για λίγες ημέρες.
Γενικά το λάστιχο έχει εξαιρετική συμπεριφορά στο βρεγμένο και αριστη στο στεγνό για τον χαρακτήρα του.

doctoras
24/09/2017, 22:16
Ολα τα ST( η τα περισσότερα) εχουν καλύτερη απόδοση στο βρεγμένο συγκριτικά με τα SS που οφείλετε στην μεγαλύτερη νεροαπαγωγη απο την περισσότερη χαραξη του πέλματος συγκριτικά πάντα.

JohnCart
29/03/2018, 10:27
MP4 Εχω εγω με το που πηρα τη μηχανη τα αλλαξα οποτε δν μπορω να συγκρινω αλλα και σε φορουμ στο εξωτερικο και σε συγκρισεις σε διαφορα site θεωρουνται τα καλυτερα οσον αφορα το κρατημα/φρεναρισμα σε στεγνο και βρεγμενο λογω πιο μαλακης γομας, επισης αυτα μου προτεινε κ ο μαστορας μου πριν προλαβω να του το πω οποτε τα εβαλα κ εχω το κεφαλι μου ησηχο προς το παρον με κανενα προβλημα σε ειτε βρεγμενο ειτε στενο. κοστος 280ευροπουλα

Cpt_Slow
01/05/2018, 09:35
Και ήρθε η ώρα της αλλαγής μετά από 18.000 Με τα roadsmart 3. Πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο ελαστικό αλλά θα ήθελα να πάω σε κάτι πιο μαλακό. Αν δεν είχα να κάνω ένα δικαβαλο φορτωμένο ταξίδι το καλοκαίρι για 3-4κ χλμ θα έβαζα κάτι σε pilotpower η sportsmart αλλά νομίζω μετά το ταξίδι το πίσω θα θέλει πέταμα. Έχετε να πείτε κάτι?

doros74
01/05/2018, 11:25
Και ήρθε η ώρα της αλλαγής μετά από 18.000 Με τα roadsmart 3. Πολύ ευχαριστημένος από το συγκεκριμένο ελαστικό αλλά θα ήθελα να πάω σε κάτι πιο μαλακό. Αν δεν είχα να κάνω ένα δικαβαλο φορτωμένο ταξίδι το καλοκαίρι για 3-4κ χλμ θα έβαζα κάτι σε pilotpower η sportsmart αλλά νομίζω μετά το ταξίδι το πίσω θα θέλει πέταμα. Έχετε να πείτε κάτι?
Δεν βγάζουν άλλα χλμ; Νομίζω τα έχεις 2 χρονια πάνω.

Cpt_Slow
01/05/2018, 12:20
1μιση ακριβώς τα έχω αλλά πλέον έχουν πέσει σε απόδοση. Ειδικά στο τέλος του πέλματος γλιστράνε και ανοίγουν την τροχιά. Στο καθημερινό commuting δεν έχουν πρόβλημα αλλά επειδή έχω στο πρόγραμμα βόλτες κ πίστα δεν τα έχω καμία εμπιστοσύνη πλέον να τα πιέσω.

doros74
01/05/2018, 18:08
1μιση ακριβώς τα έχω αλλά πλέον έχουν πέσει σε απόδοση. Ειδικά στο τέλος του πέλματος γλιστράνε και ανοίγουν την τροχιά. Στο καθημερινό commuting δεν έχουν πρόβλημα αλλά επειδή έχω στο πρόγραμμα βόλτες κ πίστα δεν τα έχω καμία εμπιστοσύνη πλέον να τα πιέσω.

Στη θέση σου θα έπαιρνα τα MICHELIN ROAD 5. Είναι Sport Touring Λάστιχο με περισσότερα Sport Χαρακτηριστικά από τον προκάτοχό του, το Michelin PilotRoad 4, το οποίο έχω, όπως θα θυμάσαι.
Στο προηγούμενο τεύχος του motomg παρουσιάζεται μια δοκιμή του Ελαστικού, με εξαιρετική κριτική.

doctoras
01/05/2018, 19:41
Με τις sport σειρές της Bridgestone(bt016, s20-21s20-21evo)δε θα παθει κατι ιδιαίτερο στο ταξίδι εαν εχει μόνιμα 42psi το πισω, το πολυ πολυ να τετραγωνισει λιγο, φθορα σημαντική ομως δε θα δεις
Σε cbf με κιμπαρη αναβατη βγαζει απο 6-12k αναλόγως πυκνότητας και τραχυτητας οδοστρώματος.

Cpt_Slow
14/05/2018, 19:55
Τελικά έβαλα Dunlop Sportsmart 2 Max. Είπα να κάνω κ εγώ μια τρέλα στη ζωή μου και να παρακούσω τον κατασκευαστή που προτείνει sport touring. :lol: :lol:

Grafton 505
14/05/2018, 20:18
Τελικά έβαλα Dunlop Sportsmart 2 Max. Είπα να κάνω κ εγώ μια τρέλα στη ζωή μου και να παρακούσω τον κατασκευαστή που προτείνει sport touring. :lol: :lol:

street racing mode on :lol:

billy84
15/05/2018, 17:45
Τελικά έβαλα Dunlop Sportsmart 2 Max. Είπα να κάνω κ εγώ μια τρέλα στη ζωή μου και να παρακούσω τον κατασκευαστή που προτείνει sport touring. :lol: :lol:

Για μένα πολύ καλά έκανες.Ο κατασκευαστής προτείνει κάτι για γενική χρήση.Σε καμία περιπτωση δε λαμβάνει υπόψιν τις Ελληνικές συνθήκες,αν τις λάμβανε θα πρότεινε μόνο γόμες!:lol:

Ένα κακό που έχει το ταξίδι με μοτοσυκλέτα στο εξωτερικό είναι το οτι γυρνώντας εδώ αντιλαμβάνεσαι σε τι άθλιο οδόστρωμα οδηγείς και πόσο κινδυνεύεις πραγματικά.

painterakis
22/06/2018, 16:15
Κοπέλια, έχει κάποιος φορέσει τα Metzeler Roadtec 01, να μου πει εντυπώσεις;
Τώρα φοράω τα Metzeler M7RR που είναι φοβερό λάστιχο αλλά πνέουν τα λοίσθια (έχουν και 14000km).
Ευχαριστώ !!!