Σύνδεση

View Full Version : ερωτησεις για Lc4



p@nos
08/05/2009, 13:02
λοιπον περιμενω σοβαρες απαντησεις ,ετσι?:o

μη μου απαντατε τα ΚΤΜ γ@μ@νε, ειναι φοβερα δε χαλανε κλπ...
:lol:

παμε στις ερωτησεις τωρα...

Μιλαμε για μοτερ LC4, προηγουμενης γενιας, δηλαδη αυτο που ηταν στο Duke 2 και στα SM

Ti ζημιες εβγαζε ο κινητηρας?
Υπηρχαν καποιες χρονολογιες, οπου ηταν πιο ευαισθητες οι κεφαλες και ραγιζαν?
Και αν ναι, ποια μοντελα ειναι?

Επισης, οι High Flow κεφαλες σε τι διαφερουν απο τις υπολοιπες?
Τα μαυρα μοτερ ειναι διαφορετικα απο τα γκρι, η μονο στο χρωμα τους ειναι η διαφορα?

entouring
08/05/2009, 16:38
Καταρχην γεια χαρα....
Παρακολουθώ το forum κατα καιρους αλλα σημερα εκανα εγγραφη... (εε σημερα με πιασανε οι κοινωνικοτητες μου τι να κανουμε!!!)

Στο θεμα μας τωρα...
Αν και δεν εχω διατελεσει lc4ολογος, μεσα απο την χρηση ενος τετοιου μοτερ (εχω ενα adventure 640 '01) αλλα και απο αυτα που εμαθα ρωτωντας δεξια και αριστερα, οσον αφορα τις αποριες σου εχω να σου πω τα εξης στο πολυ γενικο(και με καποιες επιφυλαξεις...)

Καταρχην : τα ΚΤΜ γ@μ@νε, ειναι φοβερα δε χαλανε κλπ...

:D

Το συγκεκριμενο μοτερ χρησιμοποιηθηκε με καποιες επιμερους διαφορες σε διαφορα μοντελα (lc4, duke , sm, adventure 640)
Οι δυο πιο συνηθισμενες βλαβες του (οι οποιες πονανε πολυ οι ρημαδες...) ειναι οι εξης:

α)Ραγισμα κεφαλης

Την συγκεκριμενη βλαβη δεν νομιζω οτι την πολυαπασχολουν οι χρονολογιες κατασκευης...
Παντως μια πιθανη εξηγηση εκτος της κατασκευαστικης ατελειας ειναι η μειωση της σταθμης του υγρου στο ψυγειο (στο κυκλωμα του υγρου ψυξης δεν υπαρχει δοχειο "διαστολης" απο οπου μπορει να αναπληρωνεται η οποια απωλεια)

β)Ρουλεμαν στροφαλου

Απο οσα εχω ακουσει η διαβασει η βλαβη αυτη αφορα "κυριως" τα μοτερ μεχρι το 2003(αυτο με καθε επιφυλαξη).

Τωρα... προφανως αναλογα το μοντελο τη χρηση του και τον ιδιοκτητη (αλλιως του πινει το αιμα ενας καγκουρας με duke π.χ. , αλλιως ενας που κανει ψιλοχωματινη εκδρομικη χρηση με lc4 π.χ.) , την συντηρηση και τον μηχανικο που εκανε την συντηρηση μαλλον μπορεις να βρεις μια ποικιλια καταστασεων και περιπτωσεων...

Παντως ναι πρεπει ισως να ειναι απο τα πιο ζημιαρικα εργοστασιακα μοτερ στην ιστορια της μοτοσυκλετας ....
:lol:

Οσον αφορα την High Flow κεφαλη η διαφορα της απο την προηγουμενη ειναι οτι εχει καλυτερη κατασκευη στους αυλους εισαγωγη και εξαγωγης με αποτελεσμα την καλυτερη "ροη" του μιγματος και των καυσαεριων προς και απο τον θαλαμο καυσης...

Τελος το χρωμα του μοτερ νομιζω οτι δεν κανει καποια διαφορα... :eyepop:
Το ιδιο μοτερ ειναι αλλωστε...

Ουφ...Αυτα τα ολιγα....

Υ.Γ. Παντως εκτος απο τις "ιδιορυθμιες" (να το πουμε καπως κομψα) του μοτερ ενα μεγαλο ποσοστο βλαβων μπορει να οφειλεται και σε διαφορες ματσολιες των μηχανικων....

OzZzZzY
08/05/2009, 17:03
στις διαφορες για τις κεφαλες βαλε και οτι η high flow κεφαλη εχει 2mm μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης..

επισης να πω πως ισως παρουσιασουν και προβλημα στο κομπλερ της μιζας

DrBig
08/05/2009, 17:28
Και νομιζω οτι στα μεχρι το 2003 το προβληματικο ρουλεμαν δεν ειναι στροφαλου αλλα κιβωτιου ταχυτητωνε.

Τα παντα για LC4 εδω
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958

και για το εν λογω ρουλεμαν εδω
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=73558

p@nos
09/05/2009, 08:56
παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!!!!


οπως καταλαβαινετε ειμαι υπο σκεψεις για αγορα, και θελω να το ψαξω λιγο πρωτα...



:beer:

nikos force
09/05/2009, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
παιδια ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις σας!!!!


οπως καταλαβαινετε ειμαι υπο σκεψεις για αγορα, και θελω να το ψαξω λιγο πρωτα...



:beer: τα μοτερ γινανε γκρι με την τοποθετση της hi-flow κεφαλης ......ρουλεμαν στροφαλου εχω δει και σε πιο μετα απο 2003 μοτερ ... τα οποια δεχοντουσαν αριστη συντηρηση ...

παντως σε γενικες γραμμες προκειτε για αρκετα αξιοπιστο μοτερ ... ειδικα στη στοκ μορφη ... εχω δει δυο μοτερ να βγαζουν το ενα 80.000χλμ και το αλλο 60.000 μονο με τα προκαθορισμενα σερβις ...:uplate: :uplate: :uplate: :eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

LOUKILOUK
14/05/2009, 15:06
Σαν κατοχος ενος adv640 2002 μεχρι πριν 3 μηνες περιπου μπορω να πω οτι το μοτερ υστερα απο ευλαβικη συντηρηση(3000 km λαδια φιλτρο και καθε 6000 km γενικο τσεκαρισμα ) σταθηκε ικανοποιητικα αξιοπιστο υστερα απο 56000 km περιπου.
Χρειαστηκε μονο ρουλεμαν καμπανας στα 50000 km. Να πω επισης οτι ειχε αλλαχτει και ο εκκεντροφορος προληπτικα(ειχε κανει μια μικρη πατουρα...) στα 35-40000 km περιπου υστερα απο λυσιμο κινητηρα για να αλλαξουμε φλατζες κινητηρα και γενικα τσεκαρισμα...ειμαι λιγο ψειρας :rolleyes:
Το μηχανακι ηταν καθημερινα στον δρομο αλλα δεν εκανε εντουρο ουτε σουζες και αλματα σε χωματα, εκανε εκδρομες με εθνικη, επαρχιακο και χωμα, φορτωμενο και δικαβαλο εννιοτε, δεν αντιμετωπισε κανενα προβλημα. Ηταν μαμα ολο και εκαιγε μονο κατοσταρα αμολυβδη (vpower racing κυριως), ο μηχανικος που το ελυσε θεωρει οτι παιζει θετικο ρολο, επισης χρειαστηκε καρβουνακια στην μιζα στα 52.000 km.
Τα προβληματα που προαναφερθηκαν ηταν οντως κλασσικα απο οτι μου ειπε και ο μηχανικος μου αλλα εγω δεν ημουν η μοναδικη εξαιρεση...:winka:
Κατα τα αλλα δυνατος, ροπατος κινητηρας, με κραδασμους (δεν ξερω αν σου αρεσουν), και σιγουρα ολα τα μηχανακια που τον φορεσαν ηταν εργαλεια στην κατηγορια τους προσφεροντας υψηλες δοσεις δισκεδασης και αδρεναλινης
γεια χαρα και καλες βολτες :wave2:

OzZzZzY
14/05/2009, 15:27
προληπτικα αντικαθιστας τα ρουλεμαν με αλλα (βλ. koyo ας πουμε) και εισαι ενταξει

OldMan
15/05/2009, 11:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από OzZzZzY
προληπτικα αντικαθιστας τα ρουλεμαν με αλλα (βλ. koyo ας πουμε) και εισαι ενταξει
Ναι ρε Οζζζυ να πούμε...

Εκεί που κάθεσαι με την φραπεδιά την τριώροφη και την πακετάρα με τις τσιγαρούκλες και έχεις πιάσει και τρεις καρέκλες για την αρίδα σου, λες και ένα : " ρε, δεν κάνω μια έτσι να κάνω το μοτέρ βιδες να αλλάξω και 5-6 ρουλεμανάκια και να το ξαναδέσω μέχρι να λυώσουν τα παγάκια της φράπας..." :smokin:

nikos force
15/05/2009, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ναι ρε Οζζζυ να πούμε...

Εκεί που κάθεσαι με την φραπεδιά την τριώροφη και την πακετάρα με τις τσιγαρούκλες και έχεις πιάσει και τρεις καρέκλες για την αρίδα σου, λες και ένα : " ρε, δεν κάνω μια έτσι να κάνω το μοτέρ βιδες να αλλάξω και 5-6 ρουλεμανάκια και να το ξαναδέσω μέχρι να λυώσουν τα παγάκια της φράπας..." :smokin: για αυτην την δουλεια και μονοκατοικια να ειναι η φραπεδια , αρκει ...αχΑΧΧαχΧΑΧχαχ