Σύνδεση

View Full Version : στριφιλικια και δικαβαλο???



vandal
09/05/2009, 18:46
καλησπερα σε ολους.βοηθηστεμε σας παρακαλω. γιατι δεν μπορω να στριψω καλα (σχεδον καθολου) στις κλειστες οταν ειμαι δικαβαλο?ο πισω καθετε σωστα ειναι νορμαλ ογκου και γω αντιδραω λες και οδηγαω πλοιο ενω μονος μου παω πολυ καλα.(ενταξει δεν ξηνω και σαγονι) ευχαριστω....

lamoun
09/05/2009, 18:59
Εκτός του ψυχολογικού δοκίμασε να προφορτίσεις επιπλέον την πίσω ανάρτηση.

Για τί μηχανάκι μιλάμε?

vandal
09/05/2009, 19:03
cbr 1000 rr

MILT1964
11/05/2009, 10:10
Πρωτα-πρωτα ας ξεκαθαρισουμε πως ειναι λογκο να περιμεμενεις διαφορετικη συμπεριφορα στριβοντας δικαβαλος απο ο,τι στριβοντας μονος στο μηχανακι.

Εκτος της προσθετης μαζας που καλεισαι να επιταχυνεις κανοντας τους ελιγμους σου (60-80 κιλα ισως), αυτος που καθεται στο παταρι του RR ανεβαζει σημαντικα το κεντρο βαρους στο μηχανακι.

Αν τωρα δεν προκειται για διαβασμενο γκομενακι κολλημενο πανω σου και με συμπεριφορα σακιδιου πλατης αλλα για κολλητο που (για ευνοητους λογους) δεν σε ακουμπαει και κρατιεται απο τις λαβες η ακομα χειροτερα απο πουθενα σφιγγοντας τα ποδια στις επιταχυνσεις, τοτε η συμπεριφορα της μηχανης θα ειναι σαν να κουβαλας 80 κιλα ζελε απο πισω σου.

Κατα την ταπεινη μου γνωμη η συμπεριφορα μιας δικαβαλης μοτοσυκλετας εξαρταται κατα 85% απο τη συμπεριφορα του συνεπιβατη και κατα 15% απο τις δεξιοτητες του οδηγου.
Αν ο συνεπιβατης καθεται σωστα, κρατα επαφη με τον οδηγο και δεν αλλαζει τη σταση του αμεσως πριν η μεσα στη στροφη εχει καλως.
Αν ομως εχει μαμουνια ο κωλος του...

DrBig
11/05/2009, 11:23
οπως ειπαν και οι προλαλησαντες, δυο ειναι τα βασικα θεματα, ρυθμισεις αναρτησεων (πισω κατα κυριο λογο) και συμπεριφορα συνεπιβατη, ειδικα οταν ειναι παραπλησια κιλα η και βαρυτερος απο τον οδηγο. Σαν πρωτη δοκιμη που ειναι και ευκολη, αυξησε την αποσβεση επαναφορας πισω. Αν εχεις κλειδι προφορτησης, αυξησε και αυτην.

vandal
11/05/2009, 19:50
thanks σε ολους παιδες

Aggelos_SV
19/05/2009, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από lamoun
Εκτός του ψυχολογικού δοκίμασε να προφορτίσεις επιπλέον την πίσω ανάρτηση.

Για τί μηχανάκι μιλάμε?

Αν αυξήσεις την προφόρτιση έχοντας και δεύτερο άτομο πάνω τότε θα έχεις ένα ΥΠΕΡφορτισμένο ελατήριο (συμπιεσμένο δηλαδή).Αυτό συνεπάγεται ότι το αμορτισέρ θα δουλεύει (συμπιέζεται-αποσυμπιέζεται) σε ένα πολύ μικρό έυρος μετατοπίσεων και δεν θα "διαβάζει" καλά.Αποτέλεσμα ένα μηχανάκι "κούτσουρο" που σε απότομα ανοίγματα του γκαζιού αντιδρά επίσης απότομα και στα φρένα να κουνάει πέρα δώθε/ολισθαίνει.

Γενικά Αύξηση βάρους--->Μείωση προφόρτισης

Αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος πιο γνώστης

TROOPER
19/05/2009, 23:23
τραβα σουζες στις ευθειες.

:wave2:

devil's animal
19/05/2009, 23:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
τραβα σουζες στις ευθειες.

:wave2:


το καζανακι τραβαμε!:evil:


κανε σουζες αγορι μου στις ευθειες!!
:beer: :beer: :beer: :beer:


:rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:

EVI
19/05/2009, 23:28
αναλογα τι εννοει ο φιλος ''δε στριβω'' υπαρχουν πολλα ειδη στριψιματος (εκτος του τσιγαρου:p )

οταν λες δεν στριβω εννοεις οτι πας ευθεια??και κυνδινευεις να βγεις εκτος πορειας?
η οταν λες δεν στριβω εννοεις οτι δεν πας τοσο γρηγορα η δεν πλαγιαζεις τοσο πολυ????

στην πρωτη περιπτωση σου απαντησαν

στην δευτερη περιπτωση βαλε μονοσελο και ξυνε μονος σου τι σου φταιει ο συνεπιβατης σου????(παθουσα λεμε)

TROOPER
19/05/2009, 23:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
το καζανακι τραβαμε!:evil:


κανε σουζες αγορι μου στις ευθειες!!
:beer: :beer: :beer: :beer:


:rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:

κοιτα να μαθεις να οδηγεις εσυ και ασε τη σωστη χρηση της ελληνικης για καναν μοτομπαμπινιωτη

:lol: :lol: :lol:

lamoun
20/05/2009, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Αν αυξήσεις την προφόρτιση έχοντας και δεύτερο άτομο πάνω τότε θα έχεις ένα ΥΠΕΡφορτισμένο ελατήριο (συμπιεσμένο δηλαδή).Αυτό συνεπάγεται ότι το αμορτισέρ θα δουλεύει (συμπιέζεται-αποσυμπιέζεται) σε ένα πολύ μικρό έυρος μετατοπίσεων και δεν θα "διαβάζει" καλά.

Προφορτίζοντας το ελατήριο δεν αλλάζει η διαθέσιμη διαδρομή του αμορτισέρ.
Αυτό θα συνέβαινε μόνο άν προφορτίζαμε τόσο, ώστε πριν φτάσει ακόμα στο τέλος της διαδρομής το αμορτισέρ (~120mm στα street), ακουμπούσαν οι σπείρες του ελατηρίου μεταξύ τους.


Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Γενικά Αύξηση βάρους--->Μείωση προφόρτισης

Η προφόρτiση καλό θα είναι να είναι τόση ώστε το δυναμικό sag, πίσω, να είναι περί τα 35mm.
Οπότε Αύξηση βάρους--->Αύξηση προφόρτισης (βέβαια θα έχουμε ένα μαλακό ελατήριο για τα κιλά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)

kostas_1100gs
20/05/2009, 00:50
Τα κλειστά κομάτια, είτε μονός είτε διπλός, θέλουν γνώση. Εδικά με σουπερσπορτ μοτο.
Θα σου πρότεινα κάποιο σχολείο, θα σου έκανε πολύ καλό.
Αν δεν έχεις την δυνατότητα, με κάποιο φίλο, βάλτον μπροστά, και ακολούθησε τις γραμμές του.
Θα καταλάβεις αμέσως τι γίνεται.

jp929rr
03/06/2009, 22:44
Με έναν συγκεκριμένο (70Kg) που δεν ξέρει και από μηχανές αλλά εμπιστεύεται έχω πάει πολλές φορές σα να μην έχω καν δεύτερο άτομο, με άλλους είναι σκέτη ταλαιπωρία. Ιδίως στις αργές στροφές που μπλέκει και επιτάχυνση/επιβράδυνση.

ledz
04/06/2009, 00:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από MILT®
... κρατιεται απο τις λαβες ...

τις ποιες; Εκτως κι αν εχει βαλει κανα τετοιο (http://www.superbike.co.uk/imageBank/d/Duo-Drive%20lo-res.jpg) ο ομοσταβλος δε το βλεπω να εχει χειρολαβες το RR.

:lol:

Στο θεμα μας ομως, παρολο που συμφωνω οτι το κεντρο βαρους επηρεαζεται πιο πολυ στα SS απ'οτι σ'αλλες μηχανες θα ελεγα οτι σε ρυθμους κινησης και πολης το να καθεται ο πισω σε θεση "μαχης" ειναι τουλαχιστον γελοιο (περα απο SS εχω δει και Ζ κ Fazer με την κοπελια να καθεται ετσι). Με την κοπελα μου ποτε δεν ειχαμε προβλημα κ ας καθεται ορθια στο καθισμα (καθετα). Βεβαια σε καποιο απροσμενο φρεναρισμα να πεφτει λιγο πανω μου αλλα οχι τπτ τρομερο...

Στις πολυ αργες ταχυτητες (αναστροφες) θα ελεγα οτι βοηθαει να μενεις (ο οδηγος) καθετα και να πετας τη μηχανη μεσα στη στροφη (α λα μοταρντ/εντουρο) και οχι να μπανεις οπως συνηθως μπαινουν τα SS. Αυτο βεβαια προυποθετει να ξερεις να παιζεις το συμπλεκτη ωστε να μη σβησει υπο κλιση - δε λεει :uplate: . Οπως επισης για διορθωσεις καλο ειναι να χρησιμοποιεις το πισω φρενο γιατι full lock + μπροστινο φρενο στα SS = :nono: