View Full Version : Γνωμες για Fazer 600 s2 2009
Καλησπερα.Μολις εκανα εγγραφη κ ελπιζω να βαζω το θεμα που με απασχολει στο σωστο μερος.Ειμαι 42 χρονων,υψος 1,77,βαρος 83 κιλα.Οχι δεν ψαχνω γυναικα.Μεχρι το 2005 ειχα ενα asrta(παπακι),μετα πηρα tranaslp κ μετα απο 2 χρονια πηρα αυτο που εχω τωρα.vstrom650ABS.Εδω κ κανα μηνα μου γιαλισε το fazer s2 abs 2009.Δεν νομιζω οτι ειμαι πολυ καλος οδηγος.Μαλιστα τυχαινει το σαββατο 16/5 να κανω σεμιναρειο με το 0300.Ειμαι στο vstromclub κ παω που κ που βολτες.Παω ομως κ μονος ή με κανα φιλο.Επισης καθε μερα παω δουλεια με τη μηχανη(Αγ.Αναργυροι-κεντρο).Σκεφτομαι για το fazer γιατι καπου το vstrom εχει αρχισει να με κουραζει.Π.χ το βαρος.''Τρεμω'' συνεχως μη με ''παρει'' το βαρος κατω.Ξερω ειναι σχεδον τα ιδια κιλα,αλλα το fazer ειναι πιο κοντο κ πιστευω οτι θα το ελεγχω καλυτερα.Επισης επειδη το ''παταω''λιγο.Δηλαδη με το vstrom οταν περνω τα 150,160 αρχιζει ο χορος.Οχι δεν θελω να πηγαινω με 200 για μια ωρα,αλλα για λιγο ,το θελω.Δεν φταιει το vsrtom για το ''χορο'',αλλη η χρηση του.Η κοπελα εχει κανει 3 χειρουργεια κ ετσι συνηθως ειμαι μονος,οποτε θα ''καταπιω''οτι μετα θα ειναι χλωμο,μπαγκαζια κ τα σχετικα.Επισης εχω φαταστικη τιμη.8.400(Χωρις δωρα)και 5.400 το δικο μου.Δηλαδη υπολοιπο 3.000,κ τα εξοδα μεσα.Τι λετε?Αν θελετε μην μου προτεινετε καποια αλλη μηχανη.Συγνωμη για το μεγαλο μηνυμα,αλλα εχω πολυ αγχος.Παντως το vstrom ειναι τζαμι.Φοβαμαι αν θα συνιθισω τη νεα θεση(με καποια κλιση),σε σχεση με αυτη που εχω μαθει 4 χρονια τωρα.Για την αξιοπιστια του fazer,ξερετε κατι?Παντως αν το παρω.θα βαλω 2 μανιταρια,bagter,tankbag,κ ενα καλο συναγερμο(scorpio i900 ή τον 600αρι.Πειτε μου γενικα οτι θελετε.Ευχαριστω αν καποιος μπει στο κοπο να απαντησει.Να στε καλα και ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ.
163266
dimokritos
10/05/2009, 00:56
καλησπέρα φίλε μου
έχω και εγώ το fazer εδώ και ένα χρόνο. αυτό που θα σου λείψει περισσότερο σε σχέση με το vstrom θα είναι η έλλειψη δύναμης στα χαμηλά και μεσαία. ψηλά δουλεύει καλά. και ειδικά μέσα στην πόλη θα σε κουράσει και θα σε εκνευρίζει μετά απο λίγο καιρό.
στον αντίποδα, θα απολαμβάνεις να πηγαίνεις με 200, έστω και για λίγο, με απόλυτη σταθερότητα και δύναμη να δώσει λίγο ακόμα.
προσωπικά δεν με κουράζει σε πολύωρο ταξίδι αλλά φαντάζομαι το vstrom από το λίγο που το οδήγησα ότι είναι πιο ξεκούραστο. για μέσα στην πόλη, πλέον μου φαίνεται σαν παπί. δεν θα αργήσει να σου φαίνεται και σε σένα το ίδιο μόλις το μάθεις λίγο. αυτό δε το λέω για κακό. είναι στα υπέρ για ένα μηχανάκι να μην σε κουράζει στην πόλη, αν το χρησιμοποιείς και εκεί δλδ..
από θέμα αξιοπιστίας, έχω φτάσει τα 46κ κμ και πέρα από τα συνηθισμένα αναλώσιμα (που και αυτά άργησαν να βγουν), δεν μου έχει παρουσιάσει κάτι. όπως σε όλα τα μηχανάκια αν τα φροντίζεις και δεν είσαι αμελής στην συντήρησή τουσ, δεν θα συναντήσεις κακοτοπιές.
πολύ καλή κίνηση το σχολείο του 0300, μακάρι να κάναμε όλοι μας. σίγουρα θα αποκομίσεις πολλά και για γρήγορη οδήγηση και κυρίως για την ασφάλειά σου.
όπως και να έχει, θα σου πρότεινα να το οδηγήσεις όσο πιο πολύ μπορείς πριν κάνεις την ανταλλαγή.
:wave2:
Διμοκριτε καλημερα και σε ευχαριστω πολυ που μου απαντησες.Ηθελα να μου διευκρινισεις οσοαφορα το fazer για την κινηση μεσα στην πολη.Νομιζω οτι μου λες πως θα με κουραζει κ θα με εκνευριζει σε λιγο καιρο,για το λογο οτι δεν θα εχει τα οποια αρπαγματα που εχει το vstrom στις χαμηλες κ στις μεσαιες.Αλλα απο την αλλη θα ειναι ''φιλικο'',οπως ενα παπι.Καλα καταλαβα τι εννοεις?Οσο για την συμβουλη σου να δοκιμασω το fazer οσο πιο πολυ μπορω,ξερεις,δεν μπορω να βρω πουθενα για testdrive.Εκτος αν σε καποιο μαγαζι,βρω καποιο μεταχειρισμενο κ το ζητησω για βολτα.Επισης ψιλοαπορω που μου λες,αν παλι καταλαβα καλα,οτι το vstrom ειναι λιγο πιο ξεκουραστο για ταξιδι.Και παλι σε εχαριστω για τα σχολια σου.Γεια χαρα.ΠΕΤΡΟΣ.
dimokritos
11/05/2009, 12:25
καλησπέρα πέτρο.
καλά κατάλαβες. η τρύπα στις μεσαίες του είναι πολύ ενοχλητική. τουλάχιστον σε μένα. τώρα για πόλη όπως σου είπα, είναι βολικό. βέβαια στον άνθρωπο είναι αυτό και πως θα σου "κάτσει".
στο vstrom στο λίγο που το καβάλησα, "κούμπωσα" καλύτερα από το fz6 και μου φάνηκε πιο πρόθυμο για πολύωρο ταξίδι, όχι με τις ταχύτητες του fazer όμως. και μη φανταστείς ότι θα είσαι σε πιο σπορ θέση στο fazer, απλά λίγο πιο σκυφτός.
ενα test ride θα σου ξεκαθαρίσει σίγουρα κάποια πράγματα.
:wave2:
Καλησπερα Διμοκριτε.Σευχαριστω πολυ που ''με αντεχεις''.Ηθελα να σε ρωτησω κανα 2,3 πραγματα.Καταρχην,προς θεου,χωρις να θελω να σε προσβαλω,καταλαβες οτι το fazer που με ενδιαφερει,ειναι αυτο με τα 98 αλογα.Συγνωμη που το διευκρινιζω.Μαλλον εγω ειμαι ο ψιλοασχετος.Βλεπω οτι μου τονιζεις,για την τρυπα στις μεσαιες.Αρα αυτο με τα 98 αλογα την εχει.Ξερω οτι μου το τονιζεις,μηπως περιμενω''γκαζια''στις μεσαιες κ σε ευχαριστω που με πληροφορισες.Απλα εγω ψιλοθελω να αλλαξω λιγο κατηγορια.Εννοω κατι πιο soft απο το vstrom,να φυγω απο την ορθια σταση(το ειδα που μου εγραψες πιο πανω οτι θα ειμαι λιγο πιο σκυφτος.Δεν θελω αλλωστε πιο πολυ σκυψιμο).Να σε ρωτησω τωρα' Ακουσα μια ''βρωμα'',οτι ο πισινος του σινεπιβατη το καλοκαιρι,αναβει(δεν ξερω ποσο).Εχεις να μου πεις κατι πανω σε αυτο.Επισης κατι αλλο' Ακουσα οτι ισως τα ποδια μετα απο πολυ ωρα οδηγησης,ισως κουραστουν.Αν συμβαινει κατι τετοιο,δεν ξερω αν αυτο ''αφορα''πιο πολυ τους ψιλους.Παντως μου ειπαν στην εκθεση,στον Σπηλιωτη.οτι αυτο λυνεται με aftermarket(200-300 eyro).Οσο για αλλες μηχανες,εκει γυρω στα 600 κυβικα μονο το fazer μου αρεσει.Το Hornet ειναι 102 αλογα αλλα δεν μου αρεσει.Ουτε το cbf,badit κ.τ.λ.Ελπιζω να μη με βριζεις που σε ρωτω πολλα.Παντως πιστευω οτι θα το παρω το fazer.Ετσι το παλευα κ οταν ηταν να κανω το βημα transalp σε vstrom και τελικα δεν το μετανιωσα.Γεια χαρα.
Το fazer δεν κάνει για μετακίνηση μέσα στο κέντρο με την έννοια πως θα σε κουράσει. Στα χαμηλά απλά δεν υπάρχει. Μήπως να κοίταγες το cbf600s; Ξέρω οτι δε θες να σου προτείνουν άλλα μηχανάκια μα είναι πιθανό να καταλήξεις με το fazer και με κανά scooter όπως αρκετοί από μας. Το honda αποδίδει από πιο χαμηλά.
Όσον αφορά τη θέση οδήγησης, το fazer δεν είναι καθόλου σκυφτό. Για την ακρίβεια μπορείς να γείρεις μπροστά αν το θες αλλά δε χρειάζεται. Σε σχεδόν όρθια θέση αν κάθεσαι μια χαρά οδηγείται. Ο μόνος λόγος για να σκύψεις τελείως μπροστά είναι ο αυξημένος αέρας στα πολλά. Αλλά και πάλι το παρμπρίζ του είναι ικανοποιητικό.
Για την τελική του δε χορεύει πουθένα. Εγώ δεν έχω δει πάνω από 225. Έχω όμως γνωστό που έχει δει και +10 χλμ. Απλώς να προσέχεις μ' αυτές τις ταχύτητες αφού όπως παραδέχεσαι δεν είσαι αρκετά καλός.
Να είσαι καλά.
dimokritos
11/05/2009, 21:22
και εγώ για το 98αρι μιλάω. ο πίσω σε ανοιχτό δρόμο-ταξίδι δεν ζεσταίνεται καθόλου, τώρα μέσα στην πόλη, μποτιλιάρισμα και καύσωνα, δε θυμάμαι να έχω ακούσει παράπονα.
τα πόδια, να σου πω μετά απο 3 ώρες ταξίδι με ένα μισάωρο στάσης στη μέση, δεν κουράστηκαν και είμαι 1.85. πάντως κάνουν σίγουρα τα γόνατα γωνία μικρότερη από του vstrom. για τα aftermarket που σου πρότειναν, θα είναι για πιο σπόρ θέση οδήγησης άρα μπορεί και πιο κουραστικά.
road67, τα 225 τα έχει παντού και με οποιεσδήποτε συνθήκες. εγώ μέχρι 253 είδα και μπορεί να είχε και λίιιιγο ακόμα γιατί είχα κακή αεροδυναμική λόγω όγκων (αποσκευές) που εξείχαν.
είσαι δεν είσαι καλός οδηγός, με αυτές τις ταχύτητες, μόνο οι παγκόσμιοι τα βγάζουν πέρα.
εγώ προσωπικά μόνο με το z750s θα άλλαζα το fazer και αυτό επειδή είναι πιο γρήγορο και το βασικό, με σοβαρές μεσαίες. κανένα άλλο μηχανάκι δε θεωρώ χρηστικό. τα υπόλοιπα είναι γυμνά και πολύ κουραστικά στο ταξίδι. μόνο για την πόλη είναι.
paschalis
11/05/2009, 22:06
ας πω και γω την αποψη μου
η μηχανη ειναι οπως την περιγραφουν τα παιδια αλλα εγω το βλεπω λιγο διαφορετικα
αν θελεις ενα νευρικο street 600αρι που κοιταει προς την spor κατηγορια αλλα ειναι πολυ φιλικοτερο για νεους οδηγους παρτο και καλοταξιδο!!!
αν θες μηχανακι για την πολη ουτε το bandit κανει ουτε το cbf ουτε το fazer ουτε το strom ουτε το mega scooter παρε παπι!!
συγκριση με το strom δεν μπορεις να κανεις ναι ειναι πιο ανετο και πιο ροπατο χαμηλα οπως και πολλα αλλα 600αρια σε σχεση με το fazer(ε οχι και στις χαμηλες δεν υπαρχει!!!) μετα τις 8000στροφες τι γινεται???επισης βαρος?στροφιλικια??και εδω το strom χανει
εχω το fezeraki μου 5 μηνακια και το εχω λατρεψει απο την 1η μερα. εχω οδηγησει και το bandit και το cbf και το er6f kai to strom (δυστυχως δεν εχω αποψη για το καινουργιο το hornet αλλα γυμνο και πανω απο 160 ....μαλλον δεν) ε το fazer το προτιμω χαλαρα απο ολα!!
επειδη εχω του 04 μοντελο η σελα ειναι λιγο χαλια αν και στο s2 νομιζω οτι ειναι λιγο καλυτερα τα πραγματα
george72
11/05/2009, 23:09
Αψογο το fazer....
Ειχα στην κατοχη μου το 1000 μεχρι προσφατα και το 600 τωρα οχι το S2 το απλο
και μπορω να σου οτι με εχει βολεψει απολυτα και στην πολη και στο ταξιδι και στην βολτα και παντου....
Η τρυπα στις χαμηλομεσαιες ναι υπαρχει! αλλα μην φανταστεις τιποτα τραγικοτητες....
μια χαρα θα κινηθεις με 5,000 χιλ. σαλ και 120 χλμ τοσο στο εθνικο οσο και στο επαρχιακο εθνικο δικτυο.
Την ελειψη δυναμης εκει εξισοροπουν σε καποιο βαθμο η αυξημενη ευστροφια του μοτερ και η σαφως αναλαφρη αισθηση λειτουργιας του.
Αν κινηθεις πανω απο τις 7 με 8 χιλ. το μοτερ "σκοτωνει" και παιζει πλεον σε supersport ρυθμους εμπνεοντας ανεση στις 200αρες και 240αρες!
Επισης στα συν μην ξεχνας το πλαισιο που κατασκευαζεται με την μεθοδο CF Die Cast (ομοιο σε καποια σημεια με του R6) το οποιο θα αναγνωρισεις απο την απουσια κολλησεων αφου ειναι εξ ολοκληρου χυτο.
Επισης ο νεος ψεκασμος που χρησιμοποιει 2 αυλους 36mm διπλης διαδρομης
Στα συν οι κυλινδροι που οπως και στο R6 δεν εχουν πλεον χιτωνια και διαθετουν απευθειας κεραμικη επιστρωση.
Οι διαστασεις του, του επιτρεπουν να χωραει παντου και το τιμονι του κοβει πολυ σχεδον 70 μοιρες
Στο σφιχτο επαρχιακο στροφιλικι η μοτοσυκλετα ειναι ειναι εξαιρετικα προθυμη να βουτηξει στις στροφες χωρις να σε προδωσει. Σταθερη ακριβης και στιβαρη σε εμπνεει να "μπεις" με ολο και περισοτερα χλμ, και ειναι ετοιμη να συγχωρεσει μικρα λαθη, καθως το μονο που ζηταει ειναι να κρατας τις στροφες κοντα στις 7,000 με 7,500 χιλ. ωστε να μην σε κρεμαει το μοτερ στις εξοδους.
Ενα βεβαιως απο τα μεγαλα ατου αυτης της all round μηχανης ειναι η πολυ καλη αυτονομια της που κυμαινεται
στα 284 χλμ η μεση και πανω απο 350 η μεγιστη.
Πρακτικα αυτο σημαινει οτι με 19,4 λιτρα τεποζιτο και με 3,6 λιτρα ρεζερβα ανετα θα ταξιδεψεις με μεση ωριαια ταχυτητα 120 με 140 χλμ χωρις να κοιτας με αγχος για το επομενο βενζιναδικο...
(προσωπικα στο δικο μου εχω δει μεχρι 300 χλμ κανονικο τεποζιτο, και μετα μου μετρησε αντιστροφα ο χιλιομετρητης της ρεζερβας για περιπου 40 χλμ, οπου και ανεφοδιαστηκα)
Στα πλην τωρα οντως υπαρχει το προβληματακι με τα ψηλα μασπιε του συνεπιβατη, καθως και ο
γνωστος στροβιλισμος του καυσαεριου απο τα τελικα τα οποια βρισκονται ψηλα κατω απο την σελα.
Για την θερμοτητα δεν εχω ακουσει ακομη παραπονα
(ενδεικτικα αναφερω καποιες τιμες για να εχεις υποψιν σου
μανιταρακια της valter moto 95 ευρω με αγορα και τοποθετηση, bagster γυρω στα 120 ευρω tank bag 100 ευρω το οποιο το ειχα απο το 1000, ++ενα καρινακι της Puig 150 ευρω)
Φιλικα
:wave2:
jorgevaldano
11/05/2009, 23:20
η θέση οδήγησης δεν θα σε ενοχλήσει
η έλλειψη δύναμης ως τις 5000 στροφές μάλλον θα σε ξενίσει
οπωσδήποτε οδήγησέ το πριν το πάρεις
με την περιγραφή που δίνεις, το cbf600s είναι φτιαγμένο για σένα
Καλησπερα και παλι ,ευχαριστω ολα τα παιδια που μπηκαν στον κοπο να μου απαντησουν.Για να καταλαβετε εγω θελω μια μηχανη που να κανει λιγο απο ολα(ενταξει,εκτος απο χωμα).Να κινουμαι στην πολη(σκουτερακι και τετοια δεν παιρνω,δηλαδη δευτερο μηχανακι).Να πηγαινω και ταξιδια.Και οπως ειπα σε αλλο μηνυμα μου.θελω αμα μου τη ''βαρεσει'',ή θελω να καλυψω λιγο τη διαδρομη(οπου με παιρνει βεβαια,π.χ σε ευθειες)να μπορω να παω 200,220.Και βεβαια θελω να ειναι ομορφο,να μου αρεσει.Οπως το fazer που συζηταμε.Πιστευω να ''ξεπερασω''το γεγονος της ''τρυπας'' στις μεσαιες.Δεν λεω , και με το vstrom,καποιος θα βρεθει και θα με ''τσιτωσει'' για ψιλοκοντρα(μεσα στην πολη εννοω).Αλλα νομιζω οτι δεν θα μου λειψει κιολας.Εννοω,τα οποια γκαζια του vstrom.(Πω πω,θα διαβαζουν οι πραγματικοι ''σκυφτοι και θα εχουν ξεκαρδιστει).Εκτος πια αν αυτη η τρυπα ειναι τοσο τεραστια.Παντως διαβαζω τις απαντησεις σας πολυ προσεχτικα και χωρις να θελω να σας ''χρεωσω'',θα παιξετε σοβαρο ρολο στην οποια αποφαση παρω.Καληνυχτα και να περνατε καλα.
dimokritos
12/05/2009, 02:19
πέτρο, μετά από ένα, έστω και μικρό, test ride, πάνε και πάρε το μηχανάκι. θα το γουστάρεις και θα σε καλύψει απόλυτα.
εδώ και ένα χρόνο, έχοντας κάνει 23.000 κμ, με όλες τις συνθήκες και σε κάθε είδους διαδρομή, ποτέ δεν είπα "κακώς το πήρα". μου λείπουν κάποια πράγματα αλλά μέχρι εκεί. η τρύπα δεν είναι τραγική αλλά ενοχλητική. μόλις μάθεις λίγο το μηχανάκι, θα μάθεις και να την αποφέυγεις επιλέγοντας κατάλληλες σχέσεις.
άλλωστε εγώ πιστεύω ότι το μηχανάκι που καβαλάς πρέπει να σε τρελαίνει και στο μάτι προτού το καβαλήσεις.
:wave2:
NickolasV
12/05/2009, 08:45
καλημέρα Πέτρο,
είχα το fazer του 2000(που δεν είχε καθόλου τρύπα) και οδηγώ αρκετά συχνά το fazer του dimokritou. Κατά την δική μου άποψη, η αναφορά στην τρύπα είναι υπερβολική, δεν είναι κάτι το ανυσηχητικό και είναι ανεπέστατη. Κάτα την αλλαγή από 2κιλυνδρο σε 4κίλυνδρο σχεδόν δεν θα την καταλάβεις (το 4κιλυνδρο ανεβάζει πολύ γρηγορότερα στροφές και την ξεπερνά γρήγορα)!
Όσο για το μάτι....
άκου τον Δήμόκριτο (με τέτοιο μάτι) κάτι ξέρει παραπάνω:rotflmao:
jorgevaldano
12/05/2009, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από NickolasV
Κάτα την αλλαγή από 2κιλυνδρο σε 4κίλυνδρο σχεδόν δεν θα την καταλάβεις (το 4κιλυνδρο ανεβάζει πολύ γρηγορότερα στροφές και την ξεπερνά γρήγορα)!
αυτή είναι καθαρά προσωπική σου άποψη
ρώτα γύρω σου, αυτό πιστεύουν όσοι βρέθηκαν να δουλεύουν το 4Κ μηχανάκι στις 6000 στροφές για να πάρουν το "τράβηγμα" που είχαν με το 2Κ στις 2000 στροφές;
paschalis
12/05/2009, 10:45
το ιδιο λεμε παιδες στο2κ η επιταχυνση ερχεται πιο χαμηλα και πιο ομαλα αντιθετα στο4κ ερχεται ψηλοτερα και πιο αποτομα
κοινως μεσα στην πολη το strom θα ειναι γρηγοροτερo απο το fazer στον ανοιχτο δρομο ομως απλα θα το χανει.βεβαια στο fazer οταν το μαθεις απλα ξερεις οτι αντι να ζορισεις την μηχανη στην υποτιθεμενη τρυπα κατεβαζεις μια σχεση και φευγεις αυτο βεβαια μονο σε περιπτωση που θελεις να φυγεις με πολλη δυναμη
jorgevaldano
12/05/2009, 10:54
οδηγεί κανείς πιο άνετα και ξεκούραστα όταν έχει το μηχανάκι μεταξύ 2000 και 5000 στροφών, λιγώτερη βαβούρα, ελάχιστες αλλαγές σχέσεων...
H.A.Balafoutre
12/05/2009, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
αυτή είναι καθαρά προσωπική σου άποψη
ρώτα γύρω σου, αυτό πιστεύουν όσοι βρέθηκαν να δουλεύουν το 4Κ μηχανάκι στις 6000 στροφές για να πάρουν το "τράβηγμα" που είχαν με το 2Κ στις 2000 στροφές;
Κοίτα, έχεις δίκιο πως η διαφορά στην αίσθηση είναι διακριτή. Αλλά, είναι θέμα τρόπου οδήγησης. Το ότι θα το δουλεύεις πιο ψηλά δεν σημαίνει κάτι κακό...ο κάθε κινητήρας έχει τα δικά του χαρακτηριστικά λειτουργίας.
Αν θες και πιστεύεις πως αυτό το τράβηγμα από χαμηλά σε βοηθάει, σε κάνει να αισθάνεσαι πιο άνετα, να έχεις καλύτερο έλεγχο της μηχανής μέσα στην κίνηση...τότε θα πρέπει να αλλάξεις τρόπο αντίληψης με το Fazer. Αλλά δεν παει να πει πως το Fazer δεν μπορεί να σου δόσει μια αντίστοιχη αίσθηση ασφάλειας.
Και δηλαδή τι να περιμένεις από ένα 600...τι άλλο να θελήσεις...μήπως να κάνει και φραπέ...για τα λεφτά του...πιστεύω πως υπερκαλύπτει πάρα πολλές άλλες μοτοσικλέτες και είναι μια πάρα πολύ καλή επιλογή και για τα ελληνικά δεδομένα.
Παιδια καλησπερα.Ξερω,μην βαρατε,κοντευω να το ''καταντησω'' σηριαλ.Λοιπον τα νεα.Πηγα σημερα το πρωι στο Βινιο,στη καλλιθεα και εκανα μια μικρη βολτα,2,3 λεπτων, με ενα μεταχ/νο fazer.Nομιζω περσινο.Εντυπωσεις.Καταρχην και μονο λογω του ηχου που κανει,ειπα να το κλεισω επιτοπου.Ηχος βαρυς,που νομιζεις οτι ειναι πολυ πιο πολυ γκαζι,απο οτι ειναι.Βαρυς αλλα ''γλυκα''βαρυς,τουλαχιστον στα δικα μου αυτια που ειναι μη σχετικα.Ταχυτητα πρεπει να εβαλα το πολυ τεταρτη αν θυμαμαι καλα.Αφηστε που καποια στιγμη,νομιζοντας πως εχει ABS παταω πισινο και ο τροχος αμεσως μπλοκαρισε.Υποκεινενικο αλλα ABS και παλι ABS.Οσο για την πολυσυζητημενη ''τρυπα'',το ψιλοκαταλαβα αλλα δεν με ενοχλησε σχετικα.Στην οδηγηση μου φανηκε πιο ελαφρυ απο το vstrom.Oμως ''ενιωσα''λιγο τα χερια μου καπως.Ισως γιατι το vstrom εχει πιο ψηλα και πιο φαρδυ τιμονι.Ισως ''επαιζε''και η συνηθεια.Ισως σφιγγομουν αρκετα.Αυτα.Παντως επειδη καποια παιδια μου ειπαν οτι,συμφωνα με τη περιγραφη που εδωσα,μου παει το cbf,λεω οτι δεν μου αρεσει.Ασ με συγχωρεσουν οι εχοντες Tdm,αλλα το cbf,μου φερνει κατι τετοιο.Μου ''φερνει μια θεση οδηγησης,οπως το badit,το tdm,ακομα και του vstrom που εχω.Οπως παρατηρησε πολυ ευστοχα ο paschalis θελω κατι προς το σπορ.Οχι σκυφτο,κατι ενδιαμεσο.Επισης ακουσα οτι τα πατακια για τον συνεπιβατη εχουν βελτιωθει στο s2.Κατι τελαιυταιο' ο στροβιλισμος απο τα καυσαερια,ξερετε αν ''λερωνουν''τον σινεπιβατη?Ευχαριστω και παλι παιδια.
paschalis
12/05/2009, 15:36
φιλε μου πολυ καλα εκανες που το τεσταρες
ασε τα καυσαερια και τις τρυπες μην σε απασχολει καθολου το θεμα
2 πραγματακια να κοιταξεις. πρωτα να παρεις το μοντελο με το abs αφου ετσι εμαθες ετσι παρτο ασε που με τους κολωδρομους που εχουμε πλεον σχεδον επιβαλεται και δευτερον δες το θεμα με το τιμονι αν και εναι περισσοτερο θεμα συνηθειας αλλα σκεψου καλα οτι θα πρεπει να οδηγεις σαυτην την σταση.εγω παντως δεν εχω ακουσει παραπανο απο την γυναικα για μυρωδιες και ζεστη ακομα και σε 2-3 ωρες ταξιδι βαβαια εχω μπαγκαζιερα και μπορει να κοβει αλλα πραγματικα μην κολλας σε τετοια θεματα
johnnyestia
12/05/2009, 19:55
Πραγματικά δεν πιστεύω πως υπάρχει κάποιος που να αγόρασε fz6s (και υπάρχουν πολλοί :p ) και να μετάνιωσε για τα λεφτά που έδωσε, εκτός και αν όντως περίμενε πως θα του ψήνει και καφέ.
Για την τρύπα στις μεσαίες θα συμφωνήσω με όσους λένε πως δεν είναι τραγικά αισθητή.Το αντίθετο θα έλεγα. Επίσης θα πώ πως το fazer φαίνεται πως χαμηλά είναι ψόφιο γιατί ψηλά ξυρίζει. Τα περί ροπάτου cbf και του νέου diversion δεν μου γεμίζουν το μάτι γιατί ούτως ή άλλως μιλάμε για πολύ "φιμωμένα" μοτέρ. Μια σύγκριση σε ρεπρίζ θα μας διαφώτιζε πλήρως.
dimokritos
12/05/2009, 23:32
και στο κάτω κάτω, μπορείς με ελάχιστα χρήματα να αλλάξεις το μπροστά γραναζάκι με ένα πιο κοντό και θα σου δώσει λίγο παραπάνω δύναμη (νεύρο) σε όλο το φάσμα. :cool:
Καλησπερα παιδια.Ευχομαι να ειστε καλα.Επιτρεψτε μου ομως κι εμενα να ειμαι και εγω καλα.Ο λογος?TO ΕΚΛΕΙΣΑ................σημερα το μεσημερι.Μαυρο φυσικα.Αλλα θα πρεπει να περιμενω 10-12 μερες.Κλαψ κλαψ.Μακαρι να μπορεσω να σας κερασω.Ισως οταν πρωτα ο θεος το παρω,να κανονισουμε να πιουμε ενα καφε,αφου οπως καταλαβα,καποιοι γνωριζεστε και εκτος φορουμ.Θα ηθελα να σας παρακαλεσω για τα ''φωτα'' σας για το θεμα του συναγερμου.Δεν ξερω τι να βαλω.Σκεφτομουν τον scorpion.Παω σε ενα μαγαζι με spybol και μου λεει μακρια απο κινεζικα(scorpion).Δεν εχουν λεει ευρωπαικη πιστοποιηση.Μου λεει βαλε spybol, με δικη του μπαταρια,και τηλεειδοποιηση,300 ευρω τοποθετημενος.Στο μαγαζι που θα παρω τη μηχανη ,μου λεει ή spybol,ή meta.Πιο πολυ μου ελεγε για τον meta.Παω σε καποιον που βαζει scorpoion(της Elser)και μου λεει οτι ναι μεν ο scorpion φτιαχνεται στην Ασια,αλλα εισαγεται απο Αμερικη.Ο scorpion εχει αντικραδασμικο,περιμετρικο,δικη του μπαταρια,και με μπλοκαρισμα του κινιτηρα εχει 400 ευρω τοποθετημενος.Εχω 10 μερες να αποφασισω.Θα ηθελα την γνωμη σας.Γεια χαρα.
george72
13/05/2009, 19:53
στο δικο μου fazer εχω τον spayball...
ειμαι απολυτα ικανοποιημενος, δεν εχει μπλοκαρει ποτε, ουτε μετα απο πλυσιματα ουτε τιποτα...
κοντρολακι και πατημα το κουμπι και κοιμασαι ησυχος
(καλοριζικο και καλοταξιδο)
blueangel
13/05/2009, 20:06
Οπως σουπε και ο φίλος παραπάνω ο spyball ο 6527 είναι από τους καλύτερους και δοκιμασμένους συναγερμούς!!!Καλορίζικο το μοτόρι φίλε μου και αν καταλήξεις σε spyball στείλε pm να σε στείλω σε φίλο να το βάλεις με 260:beer: :beer:
paschalis
14/05/2009, 17:26
καλοταξιδο φιλε μου και παντα ορθιος:beer:
Καλησπερα παιδια και ευχομαι να ειστε καλα.Απλα ηθελα να σας πω οτι σημερα το πρωι πηγα στα γραφεια της Μετα.Συζητησα με καποιον κυριο.ο οποιος ηταν πολυ ευγενικος(ασχετα αν ηθελε να πουλησει,τοσα εχουμε ακουσει περι γαιδουριας).Μου προτεινε αν θελω να αφησω τη μηχανη απο το πρωι ως το μεσημερι,για να γινει η εγκατασταση οπως πρεπει και οχι αρπα κωλα.Αν και απο οτι εχω ακουσει το fazer εχει προεγκατασταση απο τη ''μαμα''.Εχει ισοβια εγγυηση,και δικη του μπαταρια.Δηλαδη οπως μου ειπε,ειναι συνδεμενος με τη μπαταρια της μηχανης,αλλα αν κατι συμβει(χτυπα ξυλο)θα χτυπησει απο τη δικη του μπαταρια.Εως μιση ωρα μου ειπε.Εγκατασταση,φισα 300 Ευρω.Μαλλον ''κλεινω προς τον Μετα.Επισης αυριο εχω το σχολειο του 0300.Θα σας γραψω παλι εντυπωσεις την κυριακη.Αν ζησω......Γεια χαρα.
Καλησπερα σε ολους σας.Λοιπον σημερα πηγα στο μαθημα του 0-300.Εντυπωσεις'΄Πολυ καλο σχολειο αλλα πολλα τα λεφτα.Βεβαια καποιος μπορει να πει οτι ,μια φορα θα πας.Πιστευω οτι το πολυ 100 Ευρω θα επρεπε να ειναι.Οι εκπαιδευτες αψογοι,ευγενεστατοι και προσχαροι.Η πιστα ψιλοσκατα(sorry).Εννοω λακουβιτσες,κακες κλισεις κ.τ.λ.Βεβαια εξω ειναι 10 φορες χειροτερα αλλα μεσα στη πιστα νομιζεις οτι σε παιρνει γιατι πιστευεις οτι ειναι ολα o.k .και μπορει να τη πατησεις.Παντως τωρα θελει δουλεια ,αλλα ενιωσα πολυ καλα μερικες φορες.Ειχα μεγαλυτερη αυτοπεποιθηση.Αυτα,να στε καλα. Υ.Γ dimokrite με ξεχασες.Πλακα κανω.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.