PDA

View Full Version : Μεσα στη στροφη ?



PortisHead
11/05/2009, 12:39
Συνηθως ακουμε και μαθαινουμε για το πως πρεπει να μπουμε σωστα στη στροφη,ταχυτητα,οπτικο πεδιο,κλπ κλπ.
ΤΙ γινεται ομως (και εκει ειναι το θεμα) οταν ηδη εχουμε κανει μ@λ@κι@ και εχουμε μπει λάθος.
Να γινω πιο συγκεκριμενος.
Σε χτεσινι βολτουλα μου ετυχε σε αρκετες στροφες.
Μπηκα με περισσοτερα αποτι μπορουσα,αλλα το συνηδητοποιούσα μεσα στη στροφή.
Να πλαγιασω περισσοτερο δεν μπορουσα μαλλον λογο ανικανότητας και απειριας , φρενα το ξερω δεν κανει να πατησω , η γραμμη ομως ολο και ανοιγε και κινδυνευα να βγω αντιθετο.
Οποτε ενστικτωδως απλά εκλεινα αργα αργα το γκαζι , και εστριβα σχεδον ρολαριστος με την φορα που ειχε η μηχανη.
Το οτι ηταν λαθος το ενιωθα γιατι πηγαινα βαρκα γυαλο , αλλα τουλαχιστον γλυτωνα και εμενα μεσα στη λωριδα μου.
Για πειτε οι πιο εμπειροι...τι θα επρεπε να κανει καποιος σε τετοιες περιπτωσεις ?
Γιατι ειναι αδυνατον οπου πηγαινεις να ξερεις απο πριν ολες τις στροφες και να μπαινεις παντα με τα σωστα χιλιομετρα μεσα.

byron
11/05/2009, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Γιατι ειναι αδυνατον οπου πηγαινεις να ξερεις απο πριν ολες τις στροφες και να μπαινεις παντα με τα σωστα χιλιομετρα μεσα.

Σωστά; Τι θα πει σωστά; Το max των χλμ που σηκώνει η στροφή; Για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό δλδ;
Θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε αν ρώταγες τι κάνεις στην στραβή που μπορεί να κάτσει μια φορά. Αν το παθαίνεις συνέχεια, προφανώς κάνεις αρκετά πράγματα με λάθος τρόπο και καλό θα είναι να κάνεις κάποιο riding school.

PortisHead
11/05/2009, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Σωστά; Τι θα πει σωστά; Το max των χλμ που σηκώνει η στροφή; Για ποιό λόγο να το κάνεις αυτό δλδ;
Θα μπορούσαμε να το συζητήσουμε αν ρώταγες τι κάνεις στην στραβή που μπορεί να κάτσει μια φορά. Αν το παθαίνεις συνέχεια, προφανώς κάνεις αρκετά πράγματα με λάθος τρόπο και καλό θα είναι να κάνεις κάποιο riding school.

Οχο φυσικα.
Δεν εννοω να μπαινεις με το max που εχει καθε στροφη.
Αλλα τυχαινει ρε παιδι μου να την κοψεις λαθος τη στροφη ή απο υπερβάλον ζηλο να μπεις με περισσοτερα μεσα χωρις να εχεις δει ποσο κλειστη ειναι τελικα,και βλεπεις πως οπως πας,για να το σωσεις,πρεπει να βγεις αντιθετο.
εκει τι κανεις ?

byron
11/05/2009, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Οχο φυσικα.
Δεν εννοω να μπαινεις με το max που εχει καθε στροφη.
Αλλα τυχαινει ρε παιδι μου να την κοψεις λαθος τη στροφη ή απο υπερβάλον ζηλο να μπεις με περισσοτερα μεσα χωρις να εχεις δει ποσο κλειστη ειναι τελικα,και βλεπεις πως οπως πας,για να το σωσεις,πρεπει να βγεις αντιθετο.
εκει τι κανεις ?

Στο 90% των περιπτώσεων αρκεί να κοιτάξεις την έξοδο της στροφής. Ούτε στη διαχωριστική, ούτε στο αντίθετο ρεύμα ούτε στο απέναντι χαντάκι. Κοιτάς που θέλεις να πας και με μαγικό τρόπο το μηχανάκι κλείνει μόνο του.
Ο εγκέφαλος μας κλειδώνει στον κίνδυνο και πηγαίνουμε εκεί που ΔΕΝ πρέπει να πάμε.

Θέλει εξάσκηση για να γίνει αντανακλαστικά πάντως.

mikros boudas
11/05/2009, 13:00
να μην τρεχεις σε δρομο που δε ξερεις αρχικα...

the who
11/05/2009, 13:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Οχο φυσικα.
Δεν εννοω να μπαινεις με το max που εχει καθε στροφη.
Αλλα τυχαινει ρε παιδι μου να την κοψεις λαθος τη στροφη ή απο υπερβάλον ζηλο να μπεις με περισσοτερα μεσα χωρις να εχεις δει ποσο κλειστη ειναι τελικα,και βλεπεις πως οπως πας,για να το σωσεις,πρεπει να βγεις αντιθετο.
εκει τι κανεις ?

Το σταυρο σου να μην ερχεται κανεις απο απεναντι.Δεν ξερω αν ειναι σωστο αλλα κανα δυο φορες που μουτυχε,το σηκωσα,φρεναρα και ξαναμπηκα.Εχασα μερικα χρονακια μεχρι να το φερω αλλα δουλεψε.Ας απαντησουν οι στριφτεροι γιατι εγω δεν τοχω.

danaos75
11/05/2009, 13:09
το ιδιο με τον φιλο PORTIS είχα πάθει αρκετα συχνά στις στροφες στα λιμανάκια όταν είχα πρωτοπάρει την μηχανή και έκανα κάποιες διαδρομες για μπανακι. Και στην αρχή είχα και την ίδια αντίδραση. Από τότε όμως που αρχισα να διαβάζω τι γραφετε εδω μέσα και κυρίως τότε (πριν 5 χρόνια περίπου) , τον Γιαγια Bear, αν ποτέ κανω το ίδιο λάθος ξανα απλά γέρνω την μοτο κι άλλο(και ας ετρεμα στην ιδέα στην αρχή), και επιταγχύνω πολύ πολύ μαλακά. Μεχρι τώρα μου έχει αποδειχτεί οτι δουλέυει μια χαρα.

Να σημειωσω οτι οδηγάω το ιδιο ΧΤ400 εδω και 5 χρονια και το ξερω απ'οξω , κρατήματα κατασταση ελαστικών, συμπεριφορα δικάβαλο μονοκάβαλο, και επειδη οδηγάω σαν την γιαγια μου, ξέρω οτι σχεδόν παντα η μηχανή εχει αρκετα παραπάνω να δώσει σε πλαγιασμα και κράτημα.

DrBig
11/05/2009, 13:10
οντας μεσα στη στροφη το μονο που μπορεις να κανεις ωστε να την κλεισεις περαιτερω ειναι να ριξεις κι αλλο το σωμα σου. Οποτε αν δεν εισαι σιγουρος για την κλιση της, μπες με το σωμα ηδη λιγο εξω και το βαρος στα μαρσπιε ωστε να μπορεις να διορθωσεις γρηγορα.

DrBig
11/05/2009, 13:16
για τα φρενα που λες δεν κανει να πατησεις, φανταζομαι εξαρταται απο το πως κρινεις την προσφυση. Με φρεναρισμα παντως αυτοματα θα κλεισεις τη στροφη.

sniper
11/05/2009, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
....
εκει τι κανεις ?


Αρχικά ξεκινάς με μια προσευχή σε ό,τι πιστεύεις.

Μετά κοιτάς προς τα εκεί που θες να πας.

Αν δεν ξέρεις πως να στρίψεις παραπάνω, τότε θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις, είτε διαβάζοντας εδώ μέσα κι αλλού, είτε ρωτώντας πιο έμπειρους φιλους σου, είτε σε κάποιο απο τα σχολεία που λεει κι ο Βύρωνας.

Μέχρι τότε όμως θα σου πρότεινα να μην την καβαλάς για τέτοιου ειδους βόλτες.

Επίσης πες στον εαυτό σου ότι είναι πολύ τυχερός.

Gandalf dr685sm
11/05/2009, 13:16
Στην πλάκα - στην πλάκα.. ακόμα θυμάμαι τον Γιώργη (Γιαγια - Αρκούδα) που κάποια στιγμή είχε πεί να μαζευτούμε και να πάμε μια βόλτα στην Πεντέλη απο πίσω να κάνουμε μερικά πράγματα και να μας βοηθήσει όσο μπορεί με αυτά που είχε μάθει ο ίδιος σε CSS.

Πριν σπεύσει κάποιος να πεί οτι δεν είχε τα εχέγγυα και ήταν πολύ επικίνδυνο αυτό, θα πω οτι ναι... ήταν επικίνδυνο αλλά εις γνώσιν μας. Το σκεφτήκαμε σαν βολτίτσα που κάνουμε πάντα μόνο που τώρα θα την κάναμε σκεπτόμενοι στο πως και το τι θα κάναμε.

Και με αυτό το σκεπτικό , προσωπικά, κέρδισα κάποια πράγματα που δεν είχα και μίλησα με τον Γιώργο και μου εξήγησε ... στην πορεία τα διασταύρωσα και όντως ήταν έτσι (σε TD η διασταύρωση).

Γυροσκοπικό, το να κοιτάς μόνο την έξοδο της στροφής και να έχεις προοδευτικό γκάζι - ποτέ φρένο εντός στροφής κτλ... Δεν λέω χίλιες φορές καλύτερα να πας σε TD και σε CSS αλλά όπως και να το κάνεις ήταν ενα συν για μένα που δεν ήξερα τίποτα.

Gandalf

sniper
11/05/2009, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
για τα φρενα που λες δεν κανει να πατησεις, φανταζομαι εξαρταται απο το πως κρινεις την προσφυση. Με φρεναρισμα παντως αυτοματα θα κλεισεις τη στροφη.

Υποθέτω ότι του λες να πατήσει το πισω φρένο για να κλείσει την τροχιά του... το μπροστά θα του σηκώσει το μηχανάκι και θα την ανοιξει την τροχιά του..... εκτός αν ειναι πολύ πλαγιασμένος και τον ρίξει με low

PortisHead
11/05/2009, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Στο 90% των περιπτώσεων αρκεί να κοιτάξεις την έξοδο της στροφής.

Και πως το κανεις αυτο ?
Εφοσον μπαινοντας π.χ. σε καποιες κλειστες....δεν βλεπεις το τελος τους.

DrBig
11/05/2009, 13:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Υποθέτω ότι του λες να πατήσει το πισω φρένο για να κλείσει την τροχιά του... το μπροστά θα του σηκώσει το μηχανάκι και θα την ανοιξει την τροχιά του..... εκτός αν ειναι πολύ πλαγιασμένος και τον ρίξει με low

σωστος, παραληψη μου.

sniper
11/05/2009, 13:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Και πως το κανεις αυτο ?
Εφοσον μπαινοντας π.χ. σε καποιες κλειστες....δεν βλεπεις το τελος τους.


Κοιτάς το σημείο που εξαφανίζεται ο δρόμος.... κι αν έρχεται προς τα σένα, η στροφή κλείνει, διαφορετικά ανοίγει.....

Γενικότερα, σε στροφιλίκι που δεν ξέρεις πας όρθιος κι απολαμβάνεις την θέα....


Εδιτ : αν σε μια στροφή βλέπεις το τέλος της τότε δεν ειναι στροφή :lol:

DrBig
11/05/2009, 13:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Και πως το κανεις αυτο ?
Εφοσον μπαινοντας π.χ. σε καποιες κλειστες....δεν βλεπεις το τελος τους.

Μεχρι εκει που βλεπεις. Το θεμα ειναι να κοιτας οσο μακρια μπορεις στη στροφη, εκει που θελεις να πας με αλλα λογια και οχι εκει που εισαι. Δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα οσο ευκολο και αν ακουγεται. Οδηγω μηχανη 20 χρονια και δεν μου ερχεται παντα αυτοματα να το κανω.

PortisHead
11/05/2009, 13:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αρχικά ξεκινάς με μια προσευχή σε ό,τι πιστεύεις.

Μετά κοιτάς προς τα εκεί που θες να πας.

Αν δεν ξέρεις πως να στρίψεις παραπάνω, τότε θα σου πρότεινα να το κοιτάξεις, είτε διαβάζοντας εδώ μέσα κι αλλού, είτε ρωτώντας πιο έμπειρους φιλους σου, είτε σε κάποιο απο τα σχολεία που λεει κι ο Βύρωνας.

Μέχρι τότε όμως θα σου πρότεινα να μην την καβαλάς για τέτοιου ειδους βόλτες.

Επίσης πες στον εαυτό σου ότι είναι πολύ τυχερός.

Παρεξηγησες.
Δεν κανω πειραματα.Παντα μπαινω πιο αργα στις στροφες και τις παιρνω με ασφαλεια.
Απλα σε μερικες χτες ξεθάρρεψα και παρατηρησα αυτη την αντιδραση.
Το να λετε "πλαγιασε την κιαλλο" φανταζομαι οτι προυποθετει αρκετη εμπειρια.
Γιατι ενστικτωδώς...δεν το κανεις με τίποτα.

sniper
11/05/2009, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Μεχρι εκει που βλεπεις. Το θεμα ειναι να κοιτας οσο μακρια μπορεις στη στροφη, εκει που θελεις να πας με αλλα λογια και οχι εκει που εισαι. Δεν ειναι και το πιο ευκολο πραγμα οσο ευκολο και αν ακουγεται. Οδηγω μηχανη 20 χρονια και δεν μου ερχεται παντα αυτοματα να το κανω.


Εύκολο είναι.

Εξάσκηση θέλει.

DrBig
11/05/2009, 13:28
δεν ξερω αν το λεω σωστα, αλλα κατα καποιο τροπο την μηχανη την οδηγεις καλυτερα με την περιφερειακη οραση, ειδικα στη στροφη, διοτι η περιφερειακη οραση ειναι πολυ πιο ευαισθητη στην 'κινηση'.

sniper
11/05/2009, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Παρεξηγησες.
Δεν κανω πειραματα.Παντα μπαινω πιο αργα στις στροφες και τις παιρνω με ασφαλεια.
Απλα σε μερικες χτες ξεθάρρεψα και παρατηρησα αυτη την αντιδραση.
Το να λετε "πλαγιασε την κιαλλο" φανταζομαι οτι προυποθετει αρκετη εμπειρια.
Γιατι ενστικτωδώς...δεν το κανεις με τίποτα.

Τίποτα δεν παρεξήγησα. Εσύ απλά σε κάποιες στροφές έμπαινες με παραπάνω φόρα από αυτή που μπορεις να διαχειριστείς.

Ενστικτωδώς πρέπει να κάνεις κάποια πραγματα. Είναι σχετικά εύκολο αλλά θέλει πολλά χλμ και ώρες εξάσκησης.

Road67
11/05/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead

Σε χτεσινι βολτουλα μου ετυχε σε αρκετες στροφες.
Μπηκα με περισσοτερα αποτι μπορουσα,αλλα το συνηδητοποιούσα μεσα στη στροφή.


Αμ εσύ μπήκες με περισσότερα εγώ που δε μπήκα με περισσότερα και μου μπήκε το κωλοέντομο και παραλίγο να κάνω κατάβαση βγαίνοντας απ' τη δεξιά στροφή τί να πω; :lol: :lol:

sniper
11/05/2009, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
δεν ξερω αν το λεω σωστα, αλλα κατα καποιο τροπο την μηχανη την οδηγεις καλυτερα με την περιφερειακη οραση, ειδικα στη στροφη, διοτι η περιφερειακη οραση ειναι πολυ πιο ευαισθητη στην 'κινηση'.

Με την περιφερειακή όραση βλέπεις τα διάφορα στο οπτικό σου πεδίο. Πολύ δύσκολο να την διαχειριστείς.....

Το που θα στρίψεις όμως πρέπει να το καρφώσεις με το βλέμμα σου. Και μιλάμε για κορυφή της στροφής, και την έξοδό της.

PortisHead
11/05/2009, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Τίποτα δεν παρεξήγησα. Εσύ απλά σε κάποιες στροφές έμπαινες με παραπάνω φόρα από αυτή που μπορεις να διαχειριστείς.

Ενστικτωδώς πρέπει να κάνεις κάποια πραγματα. Είναι σχετικά εύκολο αλλά θέλει πολλά χλμ και ώρες εξάσκησης.

Απολυτο δικιο εχεις...απλα ελεγα μπας και υπαρχει κατι που κανεις σε περιπτωση που σου τυχει.
Κατι σαν...μαγικο κουμπι διορθωσης :lol:

byron
11/05/2009, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Και πως το κανεις αυτο ?
Εφοσον μπαινοντας π.χ. σε καποιες κλειστες....δεν βλεπεις το τελος τους.

Αυτό που έγραψε ο sniper. Αν το σημείο που χάνεται ο δρόμος απομακρύνεται, η στροφή ανοίγει. Αν πλησιάζει προς το μέρος σου κλείνει. Το θέμα με το να κοιτάς την έξοδο, δεν είναι για να μαντέψεις το είδος της στροφής (στη φάση που είσαι δεν χρειάζεται), αλλά να ξεκολλήσεις το βλέμα σου απ΄το αντίθετο ρεύμα.
Όπως και να καταλήγει η στροφή, αν γυρίσεις το βλέμμα σου στην έξοδο της θα σου λύσει το πρόβλημα χωρίς να χρειαστεί να δώσεις περισσότερη κλίση. Οι τεχνικές της μεγαλύτερης κλίσης σαφώς βοηθούν αν έχεις μπει με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα απ΄ότι επιτρέπει όχι η στροφή ή τα λάστιχα ή το Bandit, αλλά η κλίση που έχεις επιλέξει για να στρίψεις.
Τσιμπήμα στο πίσω φρένο θα βοηθήσει να κλείσεις την τροχιά, αλλά μην το επεκτείνουμε γιατί θα μπει στη κουβέντα ο Tolistolaros & o Trooper και θα αρχίσουν να μιλάνε για το πως μπορείς να αποφύγεις τη κουτσή γριά με το μαύρο σεντόνι που υπνοβατεί πάνω στο apex στις 3 το πρωί.

Αλλος τρόπος είναι το hook turn. Σωτήριο αλλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί ώς τελευταία ελπίδα σωτηρίας όταν έχουμε μπει πολύ πιο γρήγορα απ΄ότι θα έπρεπε και το μηχανάκι έχει βρεί κάτω.

Βιβλιογραφία :D : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46669
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46046&perpage=15&pagenumber=4

Road67
11/05/2009, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
μην το επεκτείνουμε γιατί θα μπει στη κουβέντα ο Tolistolaros & o Trooper και θα αρχίσουν να μιλάνε για το πως μπορείς να αποφύγεις τη κουτσή γριά με το μαύρο σεντόνι που υπνοβατεί πάνω στο apex στις 3 το πρωί.
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

PortisHead
11/05/2009, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αυτό που έγραψε ο sniper. Αν το σημείο που χάνεται ο δρόμος απομακρύνεται, η στροφή ανοίγει. Αν πλησιάζει προς το μέρος σου κλείνει. Το θέμα με το να κοιτάς την έξοδο, δεν είναι για να μαντέψεις το είδος της στροφής (στη φάση που είσαι δεν χρειάζεται), αλλά να ξεκολλήσεις το βλέμα σου απ΄το αντίθετο ρεύμα.
Όπως και να καταλήγει η στροφή, αν γυρίσεις το βλέμμα σου στην έξοδο της θα σου λύσει το πρόβλημα χωρίς να χρειαστεί να δώσεις περισσότερη κλίση. Οι τεχνικές της μεγαλύτερης κλίσης σαφώς βοηθούν αν έχεις μπει με αρκετά μεγαλύτερη ταχύτητα απ΄ότι επιτρέπει όχι η στροφή ή τα λάστιχα ή το Bandit, αλλά η κλίση που έχεις επιλέξει για να στρίψεις.
Τσιμπήμα στο πίσω φρένο θα βοηθήσει να κλείσεις την τροχιά, αλλά μην το επεκτείνουμε γιατί θα μπει στη κουβέντα ο Tolistolaros & o Trooper και θα αρχίσουν να μιλάνε για το πως μπορείς να αποφύγεις τη κουτσή γριά με το μαύρο σεντόνι που υπνοβατεί πάνω στο apex στις 3 το πρωί.

Αλλος τρόπος είναι το hook turn. Σωτήριο αλλά πρέπει να χρησιμοποιηθεί ώς τελευταία ελπίδα σωτηρίας όταν έχουμε μπει πολύ πιο γρήγορα απ΄ότι θα έπρεπε και το μηχανάκι έχει βρεί κάτω.

Βιβλιογραφία :D : http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46669
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=46046&perpage=15&pagenumber=4

Με επεισες.
Φορμουλα , μαθηματα και πιστα θελει η υποθεση για να την χειριζεσαι με ανεση και στον δημοσιο δρομο.

:beer:

PortisHead
11/05/2009, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Αμ εσύ μπήκες με περισσότερα εγώ που δε μπήκα με περισσότερα και μου μπήκε το κωλοέντομο και παραλίγο να κάνω κατάβαση βγαίνοντας απ' τη δεξιά στροφή τί να πω; :lol: :lol:

Αστα αυτα.
Ηθελες να κατεβεις απο την πλαγια και οχι απο τον δρομο για να μπεις 1ος στο Ferry Boat.
:lol: :lol: :lol:

ποπο...δημοσιος κινδυνος ειμασταν χτες :rotflmao:

Road67
11/05/2009, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead


ποπο...δημοσιος κινδυνος ειμασταν χτες :rotflmao:

:D

ρε συ οι γκόμενες με τις ducati μας χαιρέτησαν ή μας κορόϊδευαν την ώρα που φεύγαμε απ' την ταβέρνα; :lol: :lol: :lol:

jimmis5
11/05/2009, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κοιτάς το σημείο που εξαφανίζεται ο δρόμος.... κι αν έρχεται προς τα σένα, η στροφή κλείνει, διαφορετικά ανοίγει.....

Γενικότερα, σε στροφιλίκι που δεν ξέρεις πας όρθιος κι απολαμβάνεις την θέα....


Εδιτ : αν σε μια στροφή βλέπεις το τέλος της τότε δεν ειναι στροφή :lol:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Απιστευτη απαντιση παρολα αυτα φιλε δοκιμασε πριν απο ολα οσα ειπαν τα παιδια πολυ σωστα με λιγοτερα χιλιομετρα να περνεις κλισης οταν αποκτισης εμπιτοσυνη σε λαστιχα και στα χερια σου τοτε μπορεις να ψαχνεσαι για ολα αυτα τα σωστα που ειπαν τα παιδια;)

Panos RG
11/05/2009, 13:51
Εγώ σε ανάλογη περίπτωση τσιμπάω λίγο πίσω φρένο και δίνω λίγο παραπάνω κλίση!
δουλεύει για μένα, αν και παίζει να ξύσει λίγο η μύτη του παπουτσιού!

SnakeMJK
11/05/2009, 13:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από srx400
Δεν ξερω αν ειναι σωστο αλλα κανα δυο φορες που μουτυχε,το σηκωσα,φρεναρα και ξαναμπηκα.

όσες φορές μου χει συμβεί, εντελώς ενστικτωδώς, έκανα το ίδιο. σηκώνω, δυνατά φρένα, και ξανά πλάγιασμα με λιγότερα αυτή τη φορά χλμ/ω.

alximistis
11/05/2009, 13:54
Καλά όλα αυτά αλλά... ξεκίνα με το βασικό χωρίς να το παίζω γνώστης!!! ΔΙΑΒΑΖΕ σωστά τη στροφή!!!!! Είναι το α και το ω σε κάθε περίπτωση!!! Πριν μπεις δες!!! Μελέτησε τη! Και μετά μπες. Αν το κάνεις αυτό σωστά τότε μειώνεις σχεδόν ολοκληρωτικά τον κίνδυνο να πάθεις αυτό που έπαθες εσύ.
Όσο για τα υπόλοιπα ότι σου είπαν οι άλλοι ειδικά ο sniper με τον byron. Κοίτα που θες να πας!!!! Ξέρω ότι αν πανικοβληθείς μέσα στη στροφή είναι δύσκολο αλλά αυτή είναι η λύση. Κοιτάς εκεί που θες να πας! Ε καλού κακού... τράβα και μία προσευχούλα :D


ΥΓ Το θέμα φίλε είναι να το απολαμβάνεις. ΑΝ σε κάθε στροφή είσαι αμάν και πωπω και ωχ... δεν το απολαμβάνεις τότε. Μείωσε ταχύτητα άπό πριν και απόλαυσε το. :)

byron
11/05/2009, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από SnakeMJK
όσες φορές μου χει συμβεί, εντελώς ενστικτωδώς, έκανα το ίδιο. σηκώνω, δυνατά φρένα, και ξανά πλάγιασμα με λιγότερα αυτή τη φορά χλμ/ω.

Δουλεύει δε λέω....αν ο μόνος λόγος που μας οδηγεί στο αντίθετο είναι ο τρόμος μας.
Αν βγαίνει το παραπάνω σενάριο δεν έχουμε μπει με περισσότερα χλμ, αλλιώς θα είχαμε ήδη πέσει.
Μην φοβάστε να δώσετε παραπάνω κλίση. Τα σημερινά μηχανάκια και λάστιχα έχουν πολύ μεγαλύτερα όρια απ΄ότι μπορεί να διαχειριστεί ο μέσος αναβάτης.

PortisHead
11/05/2009, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Καλά όλα αυτά αλλά... ξεκίνα με το βασικό χωρίς να το παίζω γνώστης!!! ΔΙΑΒΑΖΕ σωστά τη στροφή!!!!! Είναι το α και το ω σε κάθε περίπτωση!!! Πριν μπεις δες!!! Μελέτησε τη! Και μετά μπες. Αν το κάνεις αυτό σωστά τότε μειώνεις σχεδόν ολοκληρωτικά τον κίνδυνο να πάθεις αυτό που έπαθες εσύ.
Όσο για τα υπόλοιπα ότι σου είπαν οι άλλοι ειδικά ο sniper με τον byron. Κοίτα που θες να πας!!!! Ξέρω ότι αν πανικοβληθείς μέσα στη στροφή είναι δύσκολο αλλά αυτή είναι η λύση. Κοιτάς εκεί που θες να πας! Ε καλού κακού... τράβα και μία προσευχούλα :D


ΥΓ Το θέμα φίλε είναι να το απολαμβάνεις. ΑΝ σε κάθε στροφή είσαι αμάν και πωπω και ωχ... δεν το απολαμβάνεις τότε. Μείωσε ταχύτητα άπό πριν και απόλαυσε το. :)

Ναι βρε....κουλαδι του κερατα ειμαι....απλα σε ορισμενες οπως ειπα...ξεθαρρεψα.
Τελικα.... "Η Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως" !

golis
11/05/2009, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Με επεισες.
Φορμουλα , μαθηματα και πιστα θελει η υποθεση για να την χειριζεσαι με ανεση και στον δημοσιο δρομο.

:beer:

Τι λέγαμε την Παρασκευή ρε ;
Δεν είπαμε χαλαρά με το εργοστάσιο ροπής ; :bigcry:
Κάνε οικονομία για σχολείο,φόρμα νοικιάζεις επιτόπου με περίπου 40 ε.
Και εξάσκηση να κάνεις μόνο σε διαδρομή που ξέρεις,αν και το σωστό είναι σε μΠίστα πάντα.

alximistis
11/05/2009, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Ναι βρε....κουλαδι του κερατα ειμαι....απλα σε ορισμενες οπως ειπα...ξεθαρρεψα.
Τελικα.... "Η Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως" !


γιατί εγώ τι νομίζεις πως είμαι;;;; :lol: :lol: :lol:

απλώς κατάλαβα ότι δεν θα γίνω πολύ γρήγορος ποτέ και έμαθα να απολαμβάνω την οδήγηση μέσα στα δικά μου μέτρα και σταθμά. :)

PortisHead
11/05/2009, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Τι λέγαμε την Παρασκευή ρε ;
Δεν είπαμε χαλαρά με το εργοστάσιο ροπής ; :bigcry:
Κάνε οικονομία για σχολείο,φόρμα νοικιάζεις επιτόπου με περίπου 40 ε.
Και εξάσκηση να κάνεις μόνο σε διαδρομή που ξέρεις,αν και το σωστό είναι σε μΠίστα πάντα.

Αντε ρε.
Που κρατας τα μυστικα για την παρτη σου και δε μας λες τιποτα.
Ταχαμ ταχαμ το μπρικι σου τα κανει ολα.
:lol: :lol: :lol:

Επρεπε να με εβλεπες χτες....κολωφεραντζα τους πηγαινα 3 SS-αδες με φορμες και εξοπλισμο......για καμια 50ρια μετρα.....μετα μαλλον τους πηρε καποιο διαστημοπλοιο γιατι τους εχασα.
:rotflmao:

PortisHead
11/05/2009, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
γιατί εγώ τι νομίζεις πως είμαι;;;; :lol: :lol: :lol:

απλώς κατάλαβα ότι δεν θα γίνω πολύ γρήγορος ποτέ και έμαθα να απολαμβάνω την οδήγηση μέσα στα δικά μου μέτρα και σταθμά. :)

Δε με νοιαζει να μαθω.....τον Golis να περασω θελω. :lol: :lol: :lol:

:beer:

alximistis
11/05/2009, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Δε με νοιαζει να μαθω.....τον Golis να περασω θελω. :lol: :lol: :lol:

:beer:


:D :lol: :lol: :lol:

dodos 900
11/05/2009, 14:41
Όταν μπαίνεις στην στροφή μήν κλείνεις την γραμμή απο νωρίς,χαλαρά το γκάζι μέχρι να δείς την έξοδο.Σε περίπτωση στραβής,θυμήσου τα λόγια που λένε παραπάνω.:lol: