View Full Version : Piaggio MP3 vs scooters τύπου beverly, t-max ktl
Diabasa tis proigoumenes imeres diafores sizitiseis sxetika me to mp3 tis piaggio, kata poso einai asfales enas kateksoxin odigos autokinitou, toso gia ton idio oso kai gia tous ipoloipous, na agorasei k na metakinitai pleon me ena mp3. To thema pou egw thellw na thesw einai ti einai protimotero gia enan odigo autokinitou, me ligi i kai katholou empeiria se mixanes. Na agorasei ena mp3, mias kai dinei tin entipwsei oti parexei perissoteri pathitiki asfalia (paragontas pou einai poli simantikos gia kapoion pou exei to gnotheis eauton k den thewrei ton eauto tou valentino rossi) lambanontas omws ipopsin to auksimeno kostos kai tin pithanon megaliteri diskolia se eligmous, i mipws einai protimotero na agorasei ena scooter (p.x. to beverly cruiser 250), pou tha ton boithisei na katalabei poio amesa tin filosofia k idiaiterotites mias mixanis k tha tou epitrepsei isws pio eukola melontika na metabei se mixani magaliterou kibismou? Basika gia na eimai eilikrineis, auto einai ena dilima to opoio biwnw k egw. Tha sas parakalousa loipon na mou peite tin gnwmi sas k na me boithisete sto na parw tin pio swsti k asfali aposasi toso gia mena oso kai gia tous ipoloipous.
p.s. Tin "mixani" skopeuw na tin xrisimopoiw gia tis kathimerines mou metakiniseis apo kai pros tin douleia mou k gia genikotera gia tis polles mikrometakiniseis pou exw sto kentro (mias k menw sto kentro tis athinas)
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=65406
el_hymador
12/05/2009, 10:26
Καλως ηρθες....
Το MP3 δειχνει σιγουρα πιο ασφαλες σε καποιον που δεν εχει προηγούμενη εμπειρια σε μοτοσικλετες...ειδικα αν προερχεται απο το χωρο του αυτοκινητου εχει ορισμενα χαρακτηριστικα οπως το ποδοφρενο και τους χωρους που κανουν την μεταβαση απο τη μια κατηγορια στην αλλη πιο ευκολη...
Παρ΄ολα αυτα και με το MP3 μπορεις να πεσεις, ενω το κυριοτερο προβλημα θεωρω οτι ειναι η μειωμενη ευελιξια του στο πηξιμο λογο ογκου και βαριας αισθησης του μπροστινου.
Αν οπως λες θες ενα scooter για μικρομετακινησεις μεσα στη πολη, μην κοιτας ουτε καν στα 250...ενα 125-200 θα σε βολεψει μια χαρα, ειναι πολυ πιο οικονομικο και τα λεφτα που γλυτωνεις θα σου προτεινα να τα επενδυσεις σε πολυ καλης ποιοτητας προστατευτικο εξοπλισμο που ειναι το σημαντιοκοτερο ολων.
Παντως κρινοντας απο αυτα που γραφεις το θεμα το προσεγγιζεις με σοβαροτητα, οποτε δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα με ενα κανονικο διτροχο scooterακι.
:wave2:
Διάβασα τις προηγούμενες ημέρες διέφορες συζητήσεις σχετικά με το mp3 τις piaggio, κατά πόσο είναι ασφαλές ένας κατεξοχήν οδηγός αυτοκινητου, τόσο για τον ίδιο όσο και για τους υπολοιπους, να αγοράσει k να μετακινείται πλέον με ένα mp3.Το θέμα που εγώ θέλω να θέσω είναι τι είναι προτιμότερο για έναν οδηγό αυτοκινητου, με λίγη η και καθόλου εμπειρία σε μηχανές. Να αγοράσει ένα mp3, μιας και δίνει την εντύπωση ότι παρέχει περισσότερη παθητική ασφάλεια(παράγοντας που είναι πολύ σημαντικός για κάποιον που έχει το "γνοθεις" εαυτόν k δεν θεωρεί τον εαυτό του Valentino Rossi) λαμβάνοντας όμως υπόψιν το αυξημένο κόστος και την πιθανόν μεγαλύτερη δυσκολία σε ελιγμούς ή μήπως είναι προτιμότερο να αγοράσει ένα scooter (p.x. το beverly cruiser 250), που θα τον βοηθήσει να καταλάβει ποιο άμεσα την φιλοσοφία k ιδιαιτερότητες μιας μηχανής k θα του επιτρέψει ίσως πιο εύκολα μελλοντικά να μεταβεί σε μηχανή μεγαλύτερου κυβισμού? Βασικά για να είμαι ειλικρινείς, αυτό είναι ένα δίλημμα το οποίο βιώνω k εγώ. Θα σας παρακαλούσα λοιπόν να μου πείτε την γνώμη σας k να με βοηθήσετε στο να πάρω την πιο σωστή k ασφαλή απόφαση τόσο για μένα όσο και για τους υπολοιπους.
p.s. Την "μηχανή" σκοπεύω να την χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μου μετακινήσεις από και προς την δουλειά μου k για γενικότερα για τις πολλές μικρομετακινήσεις που έχω στο κέντρο (μιας k μένω στο κέντρο τις αθηνας)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nyor
p.s. Την "μηχανή" σκοπεύω να την χρησιμοποιώ για τις καθημερινές μου μετακινήσεις από και προς την δουλειά μου k για γενικότερα για τις πολλές μικρομετακινήσεις που έχω στο κέντρο (μιας k μένω στο κέντρο τις αθηνας)
Θα προτιμούσα δίτροχο για να είμαι ειλικρινής, εφόσον η χρήση του θα ήταν στο κέντρο. Υπάρχει μεγάλη διαφορά στην ευελιξία τους ακόμα και όταν μιλάμε για μεγάλα σε σχέση με μικρά scooter, πόσο μάλλον για το MP3.
Ακόμα και αρχάριος δεν θα αντιμετωπίσει πρόβλημα προσαρμογής (με τα δίτροχα). Και ικανοποιητικά στρίβουν και φρενάρουν, η απόδοση και ο τρόπος που λειτουργεί το μοτέρ τους δεν τρομάζουν, ενώ υπάρχουν και αρκετά μοντέλα με ABS.
Συμφωνώ με τον el hymador για το θέμα του εξοπλισμού και τα κυβικά. Τα 125-150 είναι αρκετά για αρχάριο, ενώ με 200-250 είσαι υπερ καλυμμένος για να κινηθείς οπουδήποτε. :wave2:
Καλώς σας βρίκα....
Βασικά κοιτάω το συγκεκριμένο scooter scooter (Beverly cruiser 250) καθαρά από αισθητικού λογους. Είμαι διατεθιμένος να δώσω κατι παραπάνω για κάτι το οποίο υποκειμενικά μου αρέσει περισσότερο. Σχετικά με τον εξοπλισμό εχω είδη αγοράσει ενα κράνος SHOEI και λογικά σε λίγο καιρό να αγοράσω και κάποιο jacket.
Πάντως όσον αφορά την γνώμη σου καταλαβαινώ οτι απο θέμα κόστους θεςρείς οτι είναι κάλύτερο ενα απλο scooter. θα ήθελα όμως να ρωτίσω κατα πόσο συμφωνείτε/διαφωνείτε με την άποψη ενός φίλου, οτι γενικά οι "κουτάκιδες¨δεν πρέπει να οδηγούν μηχανή, επείδή πολύ απλα δεν έχουν την εμπειρία. Και γενικότερα κατα πόσον ευθύνονται για τα ατυχήματα μόνο οι "κουτάκιδες"? Μήπως και οι κατεξοχίν μηχανόβιοι δεν έχουν ιδέα απο την φιλοσοφία του αυκινήτου, με αποτέλεσμα να μην μπορούν εύκολα να προβλέψουν? Στην τελική τελική μην κανέις τόσες σφίνες. Και μην βγεις εκτός όριων όταν ένα ¨κουτι¨αλλάζει λωρίδα, κ σου μπλοκάρει την ευθεία. Η άποψη μου ειναι οτι η απάντηση βγίσκεται καπου στη μέση. Ο δρόμος δεν ανοίκει σε κανέναν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nyor
Πάντως όσον αφορά την γνώμη σου καταλαβαινώ οτι απο θέμα κόστους θεςρείς οτι είναι κάλύτερο ενα απλο scooter. θα ήθελα όμως να ρωτίσω κατα πόσο συμφωνείτε/διαφωνείτε με την άποψη ενός φίλου, οτι γενικά οι "κουτάκιδες¨δεν πρέπει να οδηγούν μηχανή, επείδή πολύ απλα δεν έχουν την εμπειρία. Και γενικότερα κατα πόσον ευθύνονται για τα ατυχήματα μόνο οι "κουτάκιδες"? Μήπως και οι κατεξοχίν μηχανόβιοι δεν έχουν ιδέα απο την φιλοσοφία του αυκινήτου, με αποτέλεσμα να μην μπορούν εύκολα να προβλέψουν? Στην τελική τελική μην κανέις τόσες σφίνες. Και μην βγεις εκτός όριων όταν ένα ¨κουτι¨αλλάζει λωρίδα, κ σου μπλοκάρει την ευθεία. Η άποψη μου ειναι οτι η απάντηση βγίσκεται καπου στη μέση. Ο δρόμος δεν ανοίκει σε κανέναν.
Ποιός έγραψε ότι οι κουτάκηδες δεν πρέπει να οδηγούν μηχανή; :confused:
Οι περισσότεροι οδηγοί μοτό είναι και οδηγοί αυτοκινήτων. Σε γενικές γραμμές ένας οδηγός μηχανής είναι καλύτερος οδηγός αυτοκινήτου καθώς έχει πιο ανεπτυγμένη την αίσθηση του χώρου και της "ροής" της κυκλοφορίας, ενώ η προσπάθεια επιβίωσης μέσα στην κίνηση του έχουν καλλιεργήσει την 6η αίσθηση που χρειάζεται για να προβλέψεις τη στραβή που θα γίνει.
Σαφεστατα υπάρχουν και οδηγοί μοτό που είναι για κλωτσιές πάντως....
BlackAdder
12/05/2009, 11:38
Η βασική διαφορά ανάμεσα σε "κουτάκηδες" και "μηχανόβιους" είναι ότι οι δεύτεροι στην συντριπτική τους πλειοψηφία έχουν και αυτοκίνητο. Κατεξοχήν μηχανόβιοι είναι ελάχιστοι.
Επίσης ο βαθμός ετοιμότητας που πρέπει να έχεις όταν οδηγάς μηχανή δεν συγκρίνεται σε καμία περίπτωση με αυτόν του αυτοκινήτου (ξεκαθαρίζω ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΗ με την οδήγηση μοτοσυκλέτας).
Οι απαιτήσεις οδήγησης μοτοσυκλέτας είναι πολύ υψηλές. Λίγο να αφαιρεθεί και ... καληνύχτα.
Ο οδηγός του αυτοκινήτου κινήται συνήθως σε μια γραμμή πίσω από έναν άλλο με χαμηλή έως μέση ταχύτητα χωρίς να επηρεάζεται από καιρικές συνθήκες (κρύο, ζέση, καυσαέρια), με αποτέλεσμα να του επιτρέπονται στιγμές χαλάρωσης.
Το πρόβλημα το έχουν όλοι όσοι οδηγούν μηχανές από αυτούς που οδηγούν αποκλειστικά αυτοκίνητο, και αυτό γιατί κάποιος που δεν έχει οδηγήσει ποτέ μηχανή δεν έχει ιδέα, απο που μπορεί να περάσει μια μηχανή, τι μπορεί να γίνει αν παει να κλείσει μια μηχανή, πως μπορεί να σταματήσει μια μηχανή (και ανάλογα με τη μηχανή όλα αυτά).
π.χ. Μου έχει τύχει ουκ ολίγες φορές να μπει αυτοκίνητο στην λωρίδα που κινούμαι (όχι απότομα) πάνω σε στροφή όταν είμαι με κλίση (ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν συνηδειτοποιεί πόσο ποιό δύσκολο είναι να διορθώσεις πορεία υπο κλίση).
Ωραίο το bevely.
Το μικρότερο σκούτερ θα κάνει και αυτό τη δουλεία αλλά όχι τόσο άνετα, και επειδή το ατοκίνητο σου το βλέπω να πιάνει αράχνες, καλό θα είναι να έχεις κάτι "καλό" για βασικό μέσο μεταφοράς.
Ωραίο το bevely.
Το μικρότερο σκούτερ θα κάνει και αυτό τη δουλεία αλλά όχι τόσο άνετα, και επειδή το ατοκίνητο σου το βλέπω να πιάνει αράχνες, καλό θα είναι να έχεις κάτι "καλό" για βασικό μέσο μεταφοράς. [/B][/QUOTE]
Απο τοτε που πηρα το x max το δικο μου αυτοκινητο εχει πιασει στην κυριολεξια αραχνες, και το εχω μετανιωσει που δεν πηρα κατι ακομα καλυτερο π.χ. tmax.
Δεν διαφωνώ σε κανένα από τα παραπάνω. Σαφώς κ το αυτοκινήτο από μόνο του είναι μία θωράκιση που σε ορισμένες περίπτώσεις κανεί του οδήγους να ποιο αφελής. Αυτο που θέλω όμως να πω ειναι κατί που σίγουρα δεν μπορεί να γινεί στην πραγματικότητα άλλα μπορεί ο καθένας να το φανταστεί. Φανταστείτε λοιπόν της μηχανές να συμπεριφέρονται όπως κάνουν τα αυτοκίνητα, να μην κάνουν σφίνες, να μην αλλάζουν συνεχώς λωρίδες, να μην κανουν αναστοφές όπου να ΄ναι κτλ... (θα μου τότε ποιος ο λόγος να πάρεις μηχανή, αυτό ομως είναι αλλη συζήτηση) Στην τελική τελική δεν θυμάμαι στον Κ.Ο.Κ να επιτρέπει στις μηχανές να περνάνε ανάμεσα στα αυτοκίνητα και γενικότερα να συμπεριφέρονται όπως κάπουν. Τυπικά και μόνο, οι μήχανες δεν παραβιάζουν πολυ περισσότερο τον Κ.Ο.Κ και θέτουν σε κίνδυνο τοσο την δίκή τους ζωή όσο και τη ζωή των άλλων. Αν γινόταν αυτό πόσα λιγότερα ατυχήματα θα είχαμε??? Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι οι μοσυκλετιστές οδηγόντας οπώς οδηγούν, πέρνουν απο μόνοι τους ένα ρίσκο. Δεν είναι μόνο ευθύνη της κυρα κούλας που θα κόψει το τιμόνι χωρίς να πολυκοιταξει, αλλά και του αναβάτη που θα πάει να την περάσει έχοντας αφίσει το πόλυ 10 εκάτοστα από αυτήν.
Όσον αφόρα το ποιος ειναι γενικότερα καλυτερος οδηγός, επιτρέψτε μου να διαφωνίσω. Για μένα είναι καθαρά ανα περίπτωση. Όπως πολύ σωστά είπατε για την ικάνότητες που χρειάζεται μία μηχανή (που σαφώς κ έχετε δικίο) έτσι κ εγώ για να κάνω τον δικήγορο του διαβόλου θα σας πω μερικές ικανότητες που έχει σε μεγαλύτερο βαθμό ένας οδηγός αυτοκινήτου.
1) Χρείαζεται κάποια ικανότητα στο να κουμαντάρεις έναν όγκο που ζυγιζει 1,5 τόνο, δεν ειναι το ίδιο σε μια μήχανη που ζυγίζει 250-350 κίλα.
2) Οι οδηγοί αυτοκίνητων επειδή εχουν συνηθίσει εχουν πολύ μεγαλύτεροι υπομονή. Ίσως τα περισσότερα "κουτάκια" που είναι νευρικά στην κίνηση κ αποτελούν κίνδυνο για της μηχανές που κάνουν τις σγίνες, οδηγιούνται απο ανθρώπους που εχουν μηχανές κ απλα δεν την παλεύουν που έχουν κολίσει.
3) Επίσης την μηχάνη της αισθάνεσαι, είναι προέκτασει του σώματος σου, την κουμαντάρεισ με το σώμα σου... το αυτοκίνητο παλι καλείσαι να το κουμανταρεις χωρίς άμεση σχέση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nyor
Όσον αφόρα το ποιος ειναι γενικότερα καλυτερος οδηγός, επιτρέψτε μου να διαφωνίσω. Για μένα είναι καθαρά ανα περίπτωση. Όπως πολύ σωστά είπατε για την ικάνότητες που χρειάζεται μία μηχανή (που σαφώς κ έχετε δικίο) έτσι κ εγώ για να κάνω τον δικήγορο του διαβόλου θα σας πω μερικές ικανότητες που έχει σε μεγαλύτερο βαθμό ένας οδηγός αυτοκινήτου.
1) Χρείαζεται κάποια ικανότητα στο να κουμαντάρεις έναν όγκο που ζυγιζει 1,5 τόνο, δεν ειναι το ίδιο σε μια μήχανη που ζυγίζει 250-350 κίλα.
2) Οι οδηγοί αυτοκίνητων επειδή εχουν συνηθίσει εχουν πολύ μεγαλύτεροι υπομονή. Ίσως τα περισσότερα "κουτάκια" που είναι νευρικά στην κίνηση κ αποτελούν κίνδυνο για της μηχανές που κάνουν τις σγίνες, οδηγιούνται απο ανθρώπους που εχουν μηχανές κ απλα δεν την παλεύουν που έχουν κολίσει.
3) Επίσης την μηχάνη της αισθάνεσαι, είναι προέκτασει του σώματος σου, την κουμαντάρεισ με το σώμα σου... το αυτοκίνητο παλι καλείσαι να το κουμανταρεις χωρίς άμεση σχέση.
Πάει καρφί για αντιπαράθεση αλλά δε μπορώ να μην προσπαθήσω έστω ν' αλλάξω κάπως το σκεπτικό σου :
α. Καθένας οδηγεί αυτοκίνητο. Το βάρος της μηχανής βρίσκεται όλο ανάμεσα στα πόδια σου και πρέπει κάθε στιγμή να μπορείς να το ελέγξεις. Και με οποιαδήποτε ταχύτητα, σε οποιοδήποτε δρόμο ευθεία, ή στροφή, αυτοκινητόδρομο ή επαρχιακό.
β. Οι οδηγοί αυτοκινήτων έχουν πολύ μεγαλύτερη υπομονή όταν βρίσκονται στην κίνηση αλλά μόλις βρουν κάποιο άνοιγμα να χωθούν σε άλλη λωρίδα σπάνια κοιτάνε τους καθρέφτες. Στα στοπ σπάνια περιμένουν. Η υπομονή αφορά μόνο φραγμένο από κίνηση δρόμο.
γ. Το τρίτο μέρος όσων λες έρχεται από μόνο του σε αντίθεση με το πρώτο.
Φίλε μου απλά κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου... Η δική μου άποψη είναι οτι οπώς υπαρχουν αδήγοι αυτοκινήτων που δεν προσέχουν ετσι υπάρχουν κ οδηγοί μηχανων. Τωρα το ποιος χρειαζεται περισσοτερες ικανονητες για να οδηγηθει ΣΩΣΤΑ ενα αυτοκίνητο η μηχανή παλι θα πω και οι δύο. Η διαφορά για μένα ειναί οτι η μηχανή δεν συγχωρεί., οπως ίσως να κάνει ένα αυτοκίνητο. Και αυτό κάνει από μόνο του τους οδηγούς μηχανών να πρέπει να προσέχουν πολύ περισσότερο.
Επίσης από οτι κατάλαβα μαλλον δεν διάβασες τι έγραφα παραπάνω σχετικά με το πόσο σωστή ή όχι ειναι η συμπεριφόρα των μηχανών στους ελληνικούς δρόμους.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nyor
Φίλε μου απλά κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου... Η δική μου άποψη είναι οτι οπώς υπαρχουν αδήγοι αυτοκινήτων που δεν προσέχουν ετσι υπάρχουν κ οδηγοί μηχανων. Τωρα το ποιος χρειαζεται περισσοτερες ικανονητες για να οδηγηθει ΣΩΣΤΑ ενα αυτοκίνητο η μηχανή παλι θα πω και οι δύο. Η διαφορά για μένα ειναί οτι η μηχανή δεν συγχωρεί., οπως ίσως να κάνει ένα αυτοκίνητο. Και αυτό κάνει από μόνο του τους οδηγούς μηχανών να πρέπει να προσέχουν πολύ περισσότερο.
Επίσης από οτι κατάλαβα μαλλον δεν διάβασες τι έγραφα παραπάνω σχετικά με το πόσο σωστή ή όχι ειναι η συμπεριφόρα των μηχανών στους ελληνικούς δρόμους. επειδή τα διάβασα κι επειδή κάνω κοντά στις 3000 χλμ το μήνα πόσα απ' αυτά π.χ. σφήνες κι ανεξέλγκτες αναστροφές και πολλά άλλα δεν κάνουν τα αυτοκίνητα;
Αν είσαι αντικειμενικός θα παραδεχτείς οτι οι μηχανές κανουν πολύ περισσότερες..Ετσι τουλαχιστον νομίζω εγώ.
Έχουν αρχίσει να γίνονται βαρετοί αυτοί που μπαίνουν και ποστάρουν για χαβαλέ,
ή για να ανεβάσουν νούμερα ή (νέο φρούτο),για να μας διδάξουν τον σωστό κώδικα οδηγικής συμπεριφοράς-δεοντολογίας....
Εγώ δεν τσιμπάω,το ποστ σου ξεκίνησε ρωτώντας την γνώμη μας για τα scooteria.
Πήρες κάποιες γνώμες για αυτό.
Τώρα αν νομίζεις ότι θα σου δώσουμε σημασία και βήμα για να μας πείς τα δικά σου αερολογώντας,πλανάσαι.
Μείνε με το κουτάκι σου τώρα που καλοκαιριάζει,κι άσε μας εμάς στην λαύρα του καλοκαιριού.
Καλά να περνάς την υπόλοιπη ζωή σου μέσα στο κουτάκι σου.
Καλή διασκέδαση στην Λ. Βουλιαγμένης όταν θα κατεβαίνεις για μπανάκι με το κορμί :wave2:
Μπορεί έτσι να περνάει,αλλά δεν τρέφω κακία για τα κουτάκια....
Σκέψου μόνο αυτό :
Τι θα γινόνταν στην πόλη αν παρατούσαμε μια μέρα τα μηχανάκια του ΔΙΑΟΛΟΥ και κυκλοφορούσαμε κι εμείς μέ τα κουτάκια μας ;
Σεβασμός στα γούστα (μοτο) και στα βίτσια (κουτάκι) του καθένα αλλά ως εκεί.
BlackAdder
12/05/2009, 14:31
Όταν με το καλό πάρεις μηχανή (άκι) θα καταλάβεις για τι πράγμα μιλάμε...
Νομίζω οτι παραείσαι ευαισθητός με το όλο θέμα κ δεν μπορείς να σκεφτείς λίγο πιο αντικείμενικα. Ο λόγος που επισκεύτικα το site εξαρχής ήταν για να διαβάσω γνώμες σχετικά με το τι είναι καλύτερο να αγοράσω. Ο λόγος που αποφασίσα να ποστάρω οπως λες και να αλλάξω κ λιγό το θέμα, είναι γιάτι διαβάζοντας άλλα ποστ, είδα οτι πουθένα δεν ρίχνετε ευθύνες και στους μοτοσυκλετιστές. Τώρα αν εσυ δεν μπόρεις να σεβαστείς, να αξιολογήσεις κ έναν άλλο τρόπο σκέψεις κ όπως λες δεν τσιμπάς αυτο είναι δική σου επιλογή. Ίσως κάποιοι συμφωνίσουν μαζί μου, άλλοι πάλλοι όχι. Δεν με ενδιαφέρει αν θα μου δώσεις περισσότερο σημασία ή όχι. Ούτε προσπαθώ να το παίξω έξυπνος.
Δεν κατάλαβα, σε τι ακριβώς νομίζεις οτι δεν σε καταλαβαίνω?
el_hymador
12/05/2009, 16:24
Στο 6ο post τη πετας τη παπατζα φιλε μου, εσυ το ξεκινησες το θεμα λοιπον...
Κατσε με το αμαξι, μη παρεις μηχανακι. :wave2:
Φυσικά και εγώ το ξεκινάω το θέμα...δεν είπα το αντίθετο, αλλά μολλόν παρεξηγήσατε αυτό πού θέλω να πω. Γιατί να μην παρώ μηχανάκι? Γιατί το λες αυτό?
Επειδή εγώ ''τσίμπησα'' πρώτος και σου απάντησα να συνέχισω λοιπόν.
Τί θα πει είναι περισσότερα τα μηχανάκια; Έχεις κάτσει και τα μετράς; Έχεις πάρει αντιπροσωπευτικά δείγματα ή η δειγματοληψία σου αφορούσε μια μέρα που βαριόσουνα και μέτραγες μηχανάκια;
Εδώ μέσα που μπήκες να ρωτήσεις για τα αυτόματα δεν είμαστε ντελιβεράδες. Κάπου τα έχεις μπερδέψει. Που ακόμη κι οι ντελιβεράδες τρέχουν για να προφτάσουν τους πελάτες - κουτάκηδες που παίρνουν και ξαναπαίρνουν τηλέφωνα γιατί άργησε η παραγγελία τους.
Στο αυτοκίνητο το λες ελιγμό και στη μηχανή σφήνα. Αλλάζει κάτι στην ουσία;
Α και που 'σαι; Όλοι έχουμε δικαίωμα και στο δρόμο και στο παρκάρισμα και παντού. Κι εγώ πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και μάντεψε και κάτι άλλο δεν αποκλείεται η μηχανή μου να είναι ακριβότερη απ' το αυτοκίνητο σου. Αν το ήξερες αυτό την επόμενη φορά που θα πεταγόσουν από στοπ ή θα μου 'λεγες να πάρω ''το μηχανάκι'' για να παρκάρεις τη μαούνα (λες κι εγώ δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας, φόρους κλπ) θα με σεβόσουν περισσότερο;
Βασικά μας σνομπάρεις αλλά κάπου διάβασες οτι το mp3 το παίρνεις με το λαδωτό δίπλωμα αυτοκινήτου κι είπες να μην πληρώνεις άλλα parking και κλήσεις.
Και πριν πεις τίποτε άλλο. Έχω δίπλωμα Γ' και κοντά στις 200.000 χλμ αλλά επιλέγω να οδηγώ ΜΗΧΑΝΗ. Και οφείλεις να με σέβεσαι κι εμένα και την κοπέλα μου και τον ξάδερφο μου (που παρολίγο να τον χάσουμε) και τους φίλους μου.
Όποιος διαφωνεί ας με κράξει. Εγώ έτσι το βλέπω και δε δίνω δεκάρα για κανένα κουτάκια που νομίζει οτι είναι θεός πίσω απ' την κονσόλα του.
Τί θα πει είναι περισσότερα τα μηχανάκια; Έχεις κάτσει και τα μετράς; Έχεις πάρει αντιπροσωπευτικά δείγματα ή η δειγματοληψία σου αφορούσε μια μέρα που βαριόσουνα και μέτραγες μηχανάκια
Όχι φίλε μου δεν έχω κάτσει να τα μετρήσω, ούτε έχω καμιά έρευνα πρόχειρη για να σου το αποδείξω. Είπα απλα την προσωπική γνώμη που εχω και εγώ (όπως την λες και εσύ). Απλά θεώρησα οτι είναι γενικά αποδεκτή. Λάθος μου
Εδώ μέσα που μπήκες να ρωτήσεις για τα αυτόματα δεν είμαστε ντελιβεράδες. Κάπου τα έχεις μπερδέψει. Που ακόμη κι οι ντελιβεράδες τρέχουν για να προφτάσουν τους πελάτες - κουτάκηδες που παίρνουν και ξαναπαίρνουν τηλέφωνα γιατί άργησε η παραγγελία τους.
Τι θες να πεις οτι οι πελάτες (πόυ οδηγούν μηχανες) δεν παραγγέλνουν πίτσα-σουβλάκια? Πάνε και τις πέρνουν μόνοι τους? Αυτο πάλι που λες, έχεις κάποια στοιχεία και το λες, η μήπςσ είναι λογια του αερα? Και γενικότερα δεν μπερδεύτικα, δεν σας θεώρησα ντελιβεράδες, για αυτό και ρώτισα εσάς μερικά πράγματα (τόσο για για την μηχανή ειναι καλύτερο να αγοράσω, όσο κ την αποψή σας για το θέμα που συζητάμε). Διαφορετικά δεν θα το έκανα καν.
Στο αυτοκίνητο το λες ελιγμό και στη μηχανή σφήνα. Αλλάζει κάτι στην ουσία;
Καμία απολύτος διαφορά, απλα χρησιμοποίησα διαφορετική λέξη, δεν το πρόσεξα.
Α και που 'σαι; Όλοι έχουμε δικαίωμα και στο δρόμο και στο παρκάρισμα και παντού. Κι εγώ πληρώνω τέλη κυκλοφορίας και μάντεψε και κάτι άλλο δεν αποκλείεται η μηχανή μου να είναι ακριβότερη απ' το αυτοκίνητο σου. Αν το ήξερες αυτό την επόμενη φορά που θα πεταγόσουν από στοπ ή θα μου 'λεγες να πάρω ''το μηχανάκι'' για να παρκάρεις τη μαούνα (λες κι εγώ δεν πληρώνω τέλη κυκλοφορίας, φόρους κλπ) θα με σεβόσουν περισσότερο;
Στα λόγια μου έρχεσαι, και εγώ αυτό υποστηρίζω. Ο δρόμος δεν ανοίκει σε κανέναν και όλοι εχουν δικαίωμα σε αυτον. Όσο για το αν η μηχανή σου είναι πιο ακριβή απο το αυτοκίνητο μου, αν αξίζει πάνω απο 20000 ευρω, τότε ναι, αλλά και πάλι δεν νομίζω οτι έχει κάποια σχέση. Θεωρείς οτί μόνο τα "κουτιά" περνάνε STOP??? Μην είσαι και τόσο σίγουρος. Και να σου πς και κάτι εγώ, με τους φόρους που πληρώνεις σου δίνεται και το δικαίωμα να παρκάρεις πάνω σε πεζοδρόμια???
Βασικά μας σνομπάρεις αλλά κάπου διάβασες οτι το mp3 το παίρνεις με το λαδωτό δίπλωμα αυτοκινήτου κι είπες να μην πληρώνεις άλλα parking και κλήσεις.
Και πριν πεις τίποτε άλλο. Έχω δίπλωμα Γ' και κοντά στις 200.000 χλμ αλλά επιλέγω να οδηγώ ΜΗΧΑΝΗ. Και οφείλεις να με σέβεσαι κι εμένα και την κοπέλα μου και τον ξάδερφο μου (που παρολίγο να τον χάσουμε) και τους φίλους μου.
Βάσικα δεν σας σνομπάρω καθόλου, για αυτό και κάθομαι και γράφω εδώ. Πληροφόριακα, και δίπλωμα για Α έχω και δεν σκοπεύω να πάρω mp3. Μπράβο που εχεις τόσα χλμ και δίπλωμα Γ, περίπου τοσα χλμ έχω και εγώ, αλλα δεν κερδίζεται με αυτο ο σεβασμός (Προσωπικά εγώ σέβομαι και εσένα και όλους τους υπόλοιπους, Ο καθένας εκφράζει την γνώμη του και ο νοών νοήτο). Όσο για τις θλιβερές ιστορίες, πίστεψέ με έχω και εγώ, όπως και οι πάρα πολύ άλλοι. Αλλα δεν είναι θέμα συζήτησεις ποιος έχει της περισσότερες.
Όποιος διαφωνεί ας με κράξει. Εγώ έτσι το βλέπω και δε δίνω δεκάρα για κανένα κουτάκια που νομίζει οτι είναι θεός πίσω απ' την κονσόλα του.
Εδώ θα σε κράξω εγώ. Γιατί όπως λες εσύ ότι δεν δίνεις δεκάρα για τον κάθε κουτάκια, γιάτι να σου δώσει αυτός? Δεν νόμιζω ότι είναι λογική αυτή. Και το αυτοκίνητο και η μηχανές πρέπει να σέβονταί το ένα το άλλο, γιάτι μοιράζονται τον ίδιο δρόμο.
Δεν έχει νόημα να το συνεχίζετε.
Μιλας για την οδηγηση μοτό βλέποντας από αλλη σκοπιά και χωρίς μέχρι στιγμής εμπειρία. Σαν να έχω άποψη για το πως πετάνε τα F-16 επειδή έχω παίξει σε simulator.
Πάρε ένα μηχανάκι πρώτα για να βελτιώσεις τον χρόνο που έχεις διαθέσιμο στην καθημερινότητα σου, και μετά θα κρίνεις ποιοί κάνουν περισσότερα και πιο επικίνδυνα λάθη.
δεν έχεις καθόλου άδικο. Αυτό που ήθελα εγώ απλά να πω είναι πως και οι 2 πλεύρες εχουν μερίδιο ευθύνης. Όχι μόνο ο ένας. Δεν ήθελα να κρίνω και ούτε νομίζω οτι το έκανα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.