View Full Version : cbr 600 rr HANSPREE
chris_honda
26/05/2009, 21:54
υστερα απο 2 χρονια στο μοτο ηρθε ο καιρος να αλλαξω ενα hornet 600 04
και(ευχομαι να εγκρινουν το δανειο!!??) γινω κατοχος ενος cbr 600 rr με τα χρωματα
της HANSPREE (κουκλι!!!).
Βεβαια τα 2 μηχανακια ειναι ασχετα ως προς συμπεριφορα,γκαζι,αεροδυναμικη,τεχνολογια...
καλως σας βρηκα λοιπον.....
περιμενω + - απο το μωρο....
ευχαριστω προκαταβολικα
καλωσηρθες....
αντε και με φωτο....καλοταξιδος
extremist
27/05/2009, 03:53
Καλύτερο σε όλα απο το hornet εκτώς απο τη θέση οδήγησης που θα σε κουράσει στην κίνηση και στα μακρινά ταξίδια(εκτώς αν γουστάρεις τα πάντα στο μηχανάκι όπως εγώ :cool: )
Καλοτάξιδο και ήρεμα στην αρχή έ! :wave2:
chris_honda
27/05/2009, 21:54
ΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΟΙΟ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ
ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗ...ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΠΟΛΟΙ ΚΑΦΕΔΕΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ
ΓΙΑ ....ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΩ...
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ (ΣΤΡΑΤΗΓΟ ΑΝΕΜΟ)ΧΕΧΕΧΧΕ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟ
ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ HORNET ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠ ΤΑ 150 ΚΑΙ ΜΕ 4-5 BOFOR ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙΣ..
:uplate: :uplate:
chris_honda
27/05/2009, 21:58
ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 2-3000 kmh. ΚΑΙ ΜΕ 3-4000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΟΣΙΜΟ?
(ΣΗΜΕΙΩΣΗ)....ΨΕΙΡΑΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ.......ΤΟ HORNET ΔΕΝ ΕΦΑΓΕ ΜΕΧΡΙ
ΤΩΡΑ ΟΥΤΕ 1 ΒΡΟΧΗ..:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
extremist
27/05/2009, 22:45
Όχι ρε τρελέ ντάξ είπαμε :p Μέχρι τα 800,4.000 rpm μέχρι 1600 km,6.000 rpm max όπως γράφει και το manual :smokin:
banditgr
28/05/2009, 12:46
4.000 rpm se 600 4cyl !!!!Ouaou..kalokairi kiolas...tha to skotwseis to mhxanaki.
chris_honda
30/05/2009, 13:11
και για να μην ξεχνιομαστε και ως γνησιοι ελληναρες ας ξαναθιξω το θεμα του λαδιου....αληθεια
καιει λαδακι καθολου το cbr?? στο hornet ειχα τετοιο προβλημα.
και απο μαρκα agip 10-40 is good??
βασικα ηθελα να δοκιμασω τα bel-ray αλλα που να τα βρω στη ροδο...
TOLISTOLAROS
30/05/2009, 17:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
στη ροδο...
Φίλε συμπολίτη λάδια να παραγγέλνεις από Λαμπριανίδη.Μια χαρά τιμές και έχει τα πάντα
chris_honda
31/05/2009, 21:06
εψαξα για site αλλα δεν βρηκα (λαμπριανιδη)
αν ξερει κανεις.......;)
Tomahawk
31/05/2009, 23:43
www.trade-wind.gr :)
chris_honda
08/06/2009, 16:02
ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΨΟΥΡΑ...:rotflmao: :rotflmao:
ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ
ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ(1000) ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 1 ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ BEL RAY EXS 10-50.
TO ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ 600 ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΞΩΔΕΣ..
ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 5-60 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...ΑΚΟΥΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ....:smilea: :smilea: :smilea: :smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
ΑΥΤΟ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΨΟΥΡΑ...:rotflmao: :rotflmao:
ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΜΩΡΟ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΤΙ ΛΑΔΙΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΤΗΝ
ΠΡΩΤΗ ΑΛΛΑΓΗ(1000) ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ 1 ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΣΤΑ BEL RAY EXS 10-50.
TO ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΕΙΝΑΙ 600 ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΙΞΩΔΕΣ..
ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΣΕ 5-60 ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ...ΑΚΟΥΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ...
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ....:smilea: :smilea: :smilea: :smilea:
η μαμα Honda προτεινει 10w-40.
Lazaros32
08/06/2009, 21:56
η Honda προτείνει 10W-30 και αυτά βάζω και εγω στο δικό μου CBR600 RR που μόλις πείρα και εγώ πριν ένα μήνα.
chris_honda
08/06/2009, 21:59
ΓΙΑ ΤΟ 10-40 ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΣΤΟ HORNET AYTO ΕΒΑΖΑ ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ CBR ΣΙΓΟΥΡΑ ΡΟΠΙΑΖΕΙ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΑ 40 ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ
ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΑ 10-50...
chris_honda
08/06/2009, 22:01
ΣΑΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΑ BEL-RAY ΚΑΛΛΑ?
ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
devil's animal
08/06/2009, 22:19
καλοταξιδο και καλοστριφτο προκαταβολικα.
:beer: :beer:
λαδια torco T4SR 10-40 χειμωνα. 20-50 καλοκαιρι.
:wave2:
chris_honda
08/06/2009, 22:30
THANKS ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΛΑ....
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ...
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΥΠΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ...ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ¨ΛΑΔΙΑ¨ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ....ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟΥ -ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ.....ΔΗΛ. ΑΝ ΒΑΛΩ FULL SYNTHETIK 10-50 ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΕΙ??? ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΗΜΙΣΥΝΘ.10-40???
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
THANKS ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΛΑ....
ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΙΟΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ...
ΑΝ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ ΥΠΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΩ:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ...ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ¨ΛΑΔΙΑ¨ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ....ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΠ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟΥ -ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟΥ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΞΩΔΕΣ.....ΔΗΛ. ΑΝ ΒΑΛΩ FULL SYNTHETIK 10-50 ΘΑ ΤΟ ΚΑΨΕΙ??? ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΝΑ ΗΜΙΣΥΝΘ.10-40???
Αν μιλαμε για καινουργιο μοτερ τοτε συνηθως βαζουμε ημισυνθετικο προσοχη αν ο κατασκευαστης προτεινει φουλ συνθετικα τοτε βαζουμε αυτα..... εγω γενικα ακολουθω οτι προτεινει ο κατασκευαστης
Καλοταξιδο να εισαι καλα να το χαρεις..... και μην αγχωνεσαι για τα λαδια ειναι νωρις ακομη
:beer:
chris_honda
27/06/2009, 22:46
Ευχαριστω....την τεταρτη και υστερα απο μακροχρονιες διαβουλευσεις με την eurobank....
(να ναι καλλα οι ανθρωποι!!!)περνω πινακιδες και ξεκιναω!!!!!.....(εν τω μεταξυ εχω δωσει το hornet 3 βδομαδες τωρα και εχω τρελαθει με το αυτοκινητο).Αυτο που με ανυσηχει λιγο ειναι οτι θα χρειαστει να ταξιδεψω αθηνα-καλαματα χωρις να εχω κανει τα απαιτουμενα 1000χλμ.βεβαια δεν θα το καψω.. αλλα οσο να ναι....(αυτο ηταν το πρωτο ερωτημα).δευτερον για δικαβαλο πως το κοβετε να το αποφυγω?δεδομενου οτι πριν το ταξιδι το μηχανακι θα εχει κανει περιπου 500-600χλμ....
ευχαριστω εκ των προτερων....ερχονται και φωτο....σιγα-σιγα
extremist
28/06/2009, 10:51
Δεν υπάρχει πρόβλημα για δικάβαλο.Απλά μην μπείς στο τρυπάκι να το ανοίξεις!Δεν παθαίνει τίποτα το μηχανάκι μην ανησυχείς,μεγειές λοιπόν:wave2:
chris_honda
28/06/2009, 20:34
ευχαριστω....αναμενονται και φοτο μες την εβδομαδα...
10-30 λαδια ? καλοκαιρι ? τι λετε ρε παιδια ? ελλαδα βρισκομαστε !!! και εννοειτε δεν βαζεις φουλ συνθετικα ! διαβασε το μανουαλ σου.
15-50 (η 10-40) για το καλοκαιρι.
οσο για τα λαδια ρε αδελφε, τι καθεσε και παραγγελνεις απο εξω. ειτε bel ray παρεις, motul , castrol , αν ειναι τα νουμερα ενταξει δεν θα εχεις προβλημα με κανενα. 1002 λαδια θα ακουσεις. παρε οτι βρισκεις εκει. ειτε βακαρ λεγεται ειτε δεν ξερω εγω τι αλλο.
το rr για την ροδο ειναι περα απο αχριστω, με το hornet μια χαρα θα ησουν.
και μην το πας με 3000-4000 στροφες οπως γραφεις. ειπαμε να το στροσεις οχι να το καταστρεψεις. στροσιμο δεν παει να πει οτι δεν δουλευω το μηχανακι. το δουλευω απαλα σε ολες τις σχεσεις με περιπου το 1/3 τον στροφων του.
αν το πας 6-7000 στροφες δεν θα παθει τιποτα. δεν ειναι και απο ζαχαρη.... οδηγα κανονικα. αλλαζε ταχυτητες. μην πηγενεις με 6 και 3000 στροφες , κακο κανεις, καλο οχι. δεν ειναι φτιαγμενο για αυτο το μηχανακι...
chris_honda
29/06/2009, 13:31
βασικα απ τη ροδο ειμαι περαστικος....αντε κανα 2 χρονακι ακομη...το πολυ....
το cbr ειναι ο ερωτας με την πρωτη ματια..πιστευω εκτος απ τη θεση οδηγησης να ειναι
πιο καλο σε σχεση με το hornet δεδομενου το 04 που ειχα (καρμπ.σου εσπαγε τα νευρα το πρωι/δεν εστριβε καμοια σχεση με το καινουργιο/γυμνο τρελο αερα ασε και αν φυσαγε κι ολας/πιο βαρυ σε σχεση με τον ανταγωνισμο)βεβαια ηταν HONDA!!!εγγυηση!!!τεσπα...σε σχεση με το λαδι εχεις δικιο..
ετσι ειναι και με το αυτοκινητο αλλοστε γι αυτο υπαρχουν και τοσες μαρκες οσες και οι αποψεις του καθενος μας(στο hornet ειδα τεραστια διαφορα μεταξυ agip-castrol)προσωπικη μου αποψη καλυτερα τα castrol..(10-40 μιλαμε) Οσο αφορα το στρωσιμο και σ αυτο νομιζω πως εχεις δικιο,αν σκεφτεις πως εχει κοκκινα στις 15000..αν το πας με 3000 το εσκισες....τι να πεις.....
σε σχεση με το hornet καμοια σχεση στο <<γκαζι>>???? ως προς τη δυναμη?
αισθητη η διαφορα μεταξυ 95 και 120 hp.??
:wave2: :wave2: :wave2:
οι καινουργοι κινητηρες ερχονται σχεδον στρωμενοι (μπενουν σε διαδρομους και στρωνονται)
δεν ειναι οπως παλια,
δεν θα ανοιγεις το γκαζι αποτομα, δεν θα πλακωνεσαι στα φρενα και δεν θα το πας στον κοφτη, βαλε και 2 ατομα και 3 και 4, απλα εχε ροη και χαλαρη οδηγιση, μετα τα 1000κμ αλλαξε λαδια και βαλε τα torco (γεια σου ρε reinmaster που μας ανοιξες τα ματια!!) απλα περιμενε να ζεσταθουν καλα τα λαδια (76°C - 84°C )και μετα σκιστο.
τα castrol ειναι πολυ καλα λαδακια και τα βρισκεις ευκολα στην ροδο πιστευω. δεν ειναι και χωριο. agip δεν εχω δοκιμασει.
Παντως αν ξερεις οτι θα κανεις αρκετα χιλιομετρα και 15-50 να βαλεις τωρα το καλοκαιρι δεν θα εχεις προβλημα
διαφορα στα αλογα... αυτο εξαρτατε απο την δικια σου εμπειρια. αν τα αξιοποιουσες επαρκος στο χορνετ τοτε θα τα δεις τα παραπανω στο cbr . σιγουρα θα δεις οτι στα βγαζει πιο γρηγορα τα χιλιομετρα. αλλα και αυτο παλι εχει να κανει πως οδηγουσες εσυ το χορνετ.
αυτα. οτι αλλο περι ροδου και cbr εδω ειμαστε, ρωτα.
chris_honda
29/06/2009, 13:52
:rotflmao: :rotflmao: xexexex να στε καλλα ρε παιδες....
οκ εχω καλη συμπαρασταση και απο τη honda(αντιπ.)εχει εναν αρχαιγονο εκει.....
κατι τελαιταιο...θα διαβασω βεβαια και το manual αλλα σε ποια θερμοκρασια ειναι καλλα να ξεινησεις?? χαλαρα...ποσο πρεπει να δειξει το ψηφιακο οργανο μετρησης?
απο 50°C ειναι καλα να ξεκινας χαλαρα,
οταν ημουν νεος μου ειχαν πει 76°C αλλα το θεωρω υπερβολικο για ξεκινιμα, οταν θα θες να το σκισεις τοτε καλα ειναι μα περασει τους 76°C.
road spirit
29/06/2009, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
...κατι τελαιταιο...θα διαβασω βεβαια και το manual αλλα σε ποια θερμοκρασια ειναι καλλα να ξεινησεις?? χαλαρα...ποσο πρεπει να δειξει το ψηφιακο οργανο μετρησης? όση ώρα κάνεις να κουμπώσεις το κράνος σου και να βάλεις τα γάντια σου...
το μοτερ το ζεσταινουμε εν κινήσει, απλά πηγαίνοντας χαλαρά μέχρι να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας...
και καλοκαίρι βάζουμε λαδάκι 20-50.... το 10-40 το αφήνουμε για χειμώνα
στρώσιμο : δούλεψε το μοτέρ σε μεγάλο εύρος στροφών... απλά άνοιγε ομαλά το γκάζι, όχι χουφτώματα. Προτίμησε να κινείσαι σε διαδρομές με συνεχείς εναλλαγές στο γκάζι, μην κάνεις μεγάλες αποστάσεις με σταθερές rpm (με άλλα λόγια, δεν είναι ότι καλύτερο να βγείς εθνική, μια ευθεία και να πηγαίνεις σταθερά...)
σκέψου ότι πριν φύγει απο το εργοστάσιο, όπως έγραψε ο μακταλας, το μηχανάκι τσεκαρίστηκε δουλευοντας πάνω σε διάδρομο σχεδόν μέχρι το 90% των στροφών του....
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
όση ώρα κάνεις να κουμπώσεις το κράνος σου και να βάλεις τα γάντια σου...
το μοτερ το ζεσταινουμε εν κινήσει, απλά πηγαίνοντας χαλαρά μέχρι να πιάσει θερμοκρασία λειτουργίας...
και καλοκαίρι βάζουμε λαδάκι 20-50.... το 10-40 το αφήνουμε για χειμώνα
στρώσιμο : δούλεψε το μοτέρ σε μεγάλο εύρος στροφών... απλά άνοιγε ομαλά το γκάζι, όχι χουφτώματα. Προτίμησε να κινείσαι σε διαδρομές με συνεχείς εναλλαγές στο γκάζι, μην κάνεις μεγάλες αποστάσεις με σταθερές rpm (με άλλα λόγια, δεν είναι ότι καλύτερο να βγείς εθνική, μια ευθεία και να πηγαίνεις σταθερά...)
σκέψου ότι πριν φύγει απο το εργοστάσιο, όπως έγραψε ο μακταλας, το μηχανάκι τσεκαρίστηκε δουλευοντας πάνω σε διάδρομο σχεδόν μέχρι το 90% των στροφών του....
ετσι ακριβως ειναι. τωρα για την θερμοκρασια. ιδικα καλοκαιρι μολις δειξει ενα νουμερ (35 περιπου ειναι) ξεκινα σιγα σιγα...
ειπαμε δεν ειναι απο ζαχαρι, μεταλλο ειναι :)
chris_honda
06/07/2009, 17:42
επιτέλους ......την πήρα:beer: :beer: :beer: :beer:
δεν θα γράψω πολλά τώρα αλλά με μία πρώτη εικόνα
είπα μέσα μου καλλά ρε μ.....α τι είναι αυτό!!!!!
το μηχανάκι είναι πέρα για πέρα κορυφή.....
(φρένα,μπάσιμο σε στροφή,αλλαγες ταχυτήτων f-1,θέση οδήγησης!)
απ τα μόνα αρνητικά είναι πως απ την πρώτη κι όλας βόλτα σου λέει ¨σκίσε με!¨.
λοιπόν οι δρόμοι περιμένουν.....επανέρχομαι με φοτο..:wave2: :wave2:
Lazaros32
06/07/2009, 17:54
Πρόσεχε γιατί και μένα μου λέει σκήσε με :) και πριν μία βδομάδα μου πείραν το δίπλωμα για υπερβολική ταχύτητα :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
απο 50°C ειναι καλα να ξεκινας χαλαρα,
οταν ημουν νεος μου ειχαν πει 76°C αλλα το θεωρω υπερβολικο για ξεκινιμα, οταν θα θες να το σκισεις τοτε καλα ειναι μα περασει τους 76°C.
Εγω (για την ψυχικη μου ηρεμια κυριως) αφηνω να ανοιξε πληρως ο θερμοστατης (στους 84) να πεσει ξανα η θερμοκρασια και αφου ξαναρχισει να ανεβαινει αρχιζω να σκιζω.
Για να ξεκινησω, οπως ειπε κ o road spirit μεχρι να βαλω γαντια, κρανος δεσιματα κλπ και εχει δειξει θερμοκρασια (δηλαδη 35+) ξεκιναω χαλαρα, μεχρι ~3000rpm μεχρι να ζεσταθει... Μη κανουμε και βαβουρα στη γειτονια με τα ζεσταματα, δε λεει... :evil:
chris_honda
08/07/2009, 13:28
σε ότι αφορά τις μπροστινές ρυθμίσεις της ανάρτησης μήπως θυμάστε αν το σημαδάκι στο
παξιμάδι πρέπει να κοιτάζει με το σημαδάκι της βίδας?
διάβασα το manual αλλά δεν πολύ κατάλαβα.
αν κάποιος κατάλαβε τι είπα :rotflmao: :rotflmao: ας απάντηση...
road spirit
08/07/2009, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
σε ότι αφορά τις μπροστινές ρυθμίσεις της ανάρτησης μήπως θυμάστε αν το σημαδάκι στο
παξιμάδι πρέπει να κοιτάζει με το σημαδάκι της βίδας?
διάβασα το manual αλλά δεν πολύ κατάλαβα.
αν κάποιος κατάλαβε τι είπα :rotflmao: :rotflmao: ας απάντηση... οχι, είναι για να σε βοηθάει να μετράς τις στροφές (το σημάδι στο παξιμάδι ως σταθερό σημείο αναφοράς)
αν κατάλαβα τι είπες :lol:
chris_honda
08/07/2009, 13:38
:rotflmao: :rotflmao: οπότε και επειδή το σκάλισα που να γυρίσω τις βίδες για να έχω τις εργοστασιακές ρυθμίσεις??το παξιμάδι δεν το πειράζω.πριν τις πειράξω εγώ κοιτούσαν σχεδόν αντίθετα λες και κάποιο μαγικό χεράκι .....
road spirit
08/07/2009, 13:50
πρέπει να λέει κάπου το μάνουαλ πόσες στροφές είναι η εργοστασιακή ρύθμιση, δεν θυμάμαι και εγω για να σου πω
πάντως μετράς "έξω" : δλδ αν πχ λέμε 2 1/2 στροφές, είναι απο τέρμα βιδωμένη μέσα (δεξιόστροφα) και αρχίζεις να ξεβιδώνεις 2,5 στροφές
chris_honda
08/07/2009, 13:53
sorry που σε ζαλιζω....
το παξιμάδι των 19mm (μπλε)δεν το πειραξα καθόλου η βίδα με αποσχολει
που κοιτούσε διαφορετικά η μία απ την άλλη..
road spirit
08/07/2009, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
sorry που σε ζαλιζω....
το παξιμάδι των 19mm (μπλε)δεν το πειραξα καθόλου η βίδα με αποσχολει
που κοιτούσε διαφορετικά η μία απ την άλλη.. και στο δικό μου λίγο διαφορετικά κοιτάνε, αυτό που έχει σημασία είναι να είναι στις ίδιες στροφές. Οπότε για να είσαι σίγουρος βίδωσε τις και τις δυο τέρμα και μετα ξεβίδωσε τις με τον ίδιο αριθμό στροφών.
chris_honda
08/07/2009, 14:05
και να κοιτάνε ή soft ή στο hard σωστά?(μετα απο τερματισμό και επαναφορά)
road spirit
08/07/2009, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
και να κοιτάνε ή soft ή στο hard σωστά?(μετα απο τερματισμό και επαναφορά) δε σε πιάνω
εννοείς το σημαδάκι στη βίδα να είναι ευθυγραμμισμένο με το γράμμα S ή το H ? αν εννοείς κάτι τέτοιο, οχι, καμία σχέση. To S ή το H είναι εκεί απλά για να δείχνει προς τα που είναι σκληρή/μαλακή ρύθμιση (fool proof αλλά δε βαριέσαι :lol: )
chris_honda
08/07/2009, 14:20
το πιασα...:rotflmao: :rotflmao:
νόμιζα οτι εκεί συγκεκριμένα έπρεπε να είναι,οχι οτι δείχνουν την κατεύθυνση....
sorry αν σε ζαλισα....
chris_honda
08/07/2009, 21:37
ακόμη δεν πείραξα τίποτα αλλα αυτο που διαπίστωσα ειναι πως τα 2 παξιμάδια (μπλε)
έχουν σε διαφορετικο σημείο την τελίτσα(δείκτη)
παίζει κάποιο ρόλο που γίνεται αυτο?:confused:
chris_honda
12/07/2009, 20:55
φτασαμε αισίος στα 400χμ....το μηχανάκι με 2 λέξεις .....(τα πάντα ολα):rotflmao: :rotflmao:
πριν καμοια ωρα χαζευα για λαδια στο νετ...και κατεληξα απ όσα είδα
σε torcoT4SR 10-40 JASO MA / API SG
και σε castrol POWER 1 RACING 4T SAE 10W-40 - API SJ - JASO MA
στο castrol είδα και σε βιντεο περι trizone (τεχνολογια)
1. Πριν καν το ρωτησω ειμαι σιγουρος πως θα μου εγκρίνεται τα torco.
2. Και οι 2 τύποι λαδιών είναι full-synthetic. θα του κανω (κακο) αν τα βάλω??
(σε οτι αφορα το κόστος ουτε που το υπολογίζω)αν τα full είναι πιο ακριβα....
(ψείρας στην συντήρηση).
3. Μην γελασετέ αλλα σε σχεση με τα αυτοκινητα (εχω κάπως μεγαλύτερη εμπειρία ξέρω
πως σε καινούρια μοτερ βάζεις full-synthetic και σταδιακά οσο περνανε τα χμ.πας σε semi-synth.
ως που φτάνεις σε απλο ορυκτλελαιο 20-50.(80000-++).Αυτο δεν ισχύει με τις μότο????
γιατι θες να πας σε φουλ συνθετικα ? τα ημισυνθετικα δεν κανουν την δουλεια που θες ?
chris_honda
13/07/2009, 07:18
ο μόνος λόγος ειναι στο αν είναι καλύτερα...απο τα ημισυνθετικά
αν δηλαδη τα συστατικα που έχουν παρεχουν καλυτερη προστασία
στο μοτέρ.
road spirit
13/07/2009, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
φτασαμε αισίος στα 400χμ....το μηχανάκι με 2 λέξεις .....(τα πάντα ολα):rotflmao: :rotflmao:
πριν καμοια ωρα χαζευα για λαδια στο νετ...και κατεληξα απ όσα είδα
σε torcoT4SR 10-40 JASO MA / API SG
και σε castrol POWER 1 RACING 4T SAE 10W-40 - API SJ - JASO MA
στο castrol είδα και σε βιντεο περι trizone (τεχνολογια)
1. Πριν καν το ρωτησω ειμαι σιγουρος πως θα μου εγκρίνεται τα torco.
2. Και οι 2 τύποι λαδιών είναι full-synthetic. θα του κανω (κακο) αν τα βάλω??
(σε οτι αφορα το κόστος ουτε που το υπολογίζω)αν τα full είναι πιο ακριβα....
(ψείρας στην συντήρηση).
3. Μην γελασετέ αλλα σε σχεση με τα αυτοκινητα (εχω κάπως μεγαλύτερη εμπειρία ξέρω
πως σε καινούρια μοτερ βάζεις full-synthetic και σταδιακά οσο περνανε τα χμ.πας σε semi-synth.
ως που φτάνεις σε απλο ορυκτλελαιο 20-50.(80000-++).Αυτο δεν ισχύει με τις μότο????
1ον, για καλοκαίρι βάζεις λαδάκια 20-50 ή 15-50... τα 40άρια είναι για χειμώνα
2ον, το μάνουαλ της μαμάς συστήνει αν θυμάμαι καλά φουλ συνθετικά. Πρόκειται για κινητήρα επιδόσεων και το θέλει το full του, κακό δεν του κάνεις.
3ον, δεν ξέρω αν ισχύει αυτό που λες στα αυτοκίνητα αλλά στις μοτό ισχύει στο περίπου το ανάποδο. Για στρώσιμο είναι καλύτερα να βάζουμε ορυκτέλαιο, το οποίο όμως αλλάζουμε πολύ πιο συχνά από ότι τα συνθετικά. Και μετά περνάμε σε καλύτερα λάδια. (αυτό αναφερόταν και σε άρθρο με την υπογραφή της castrol σε παλιότερο τεύχος του περιοδικού μοτο)
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
2ον, το μάνουαλ της μαμάς συστήνει αν θυμάμαι καλά φουλ συνθετικά. Πρόκειται για κινητήρα επιδόσεων και το θέλει το full του, κακό δεν του κάνεις.
το μανουαλ δεν λεει πουθενα τιποτα για φουλ συνθετικα. :beer:
road spirit
13/07/2009, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Alarm
το μανουαλ δεν λεει πουθενα τιποτα για φουλ συνθετικα. :beer: σωστός, το κοίταξα. Γράφει "recommended : Honda HP4 oil" το οποίο είναι ημι-συνθετικό.
Ωστόσο εδω και χρόνια σε εξουσιοδοτημένα service βάζουν φουλ racing συνθετικό agip. Προφανώς έχουν οικονομικό όφελος απο εμπορική συνεργασία με την συγκεκριμένη μάρκα, όμως αν υπήρχε θέμα για χρήση φουλ συνθετικών δεν νομίζω να χρησιμοποιούσαν το συγκεκριμένο λάδι.
chris_honda
13/07/2009, 12:27
να σαι καλλα!!!! spirit...
το τσεκαρα και γω...οντως ημισυνθετικα λεει....
μιλησα και ενα γνωστο μαστορα..μου λεει σε καμοια περιπτωση full
1.πεζει μου λεει να στο καψει.
2.δεν κουμπωνουν οι ταχυτητες μολις ζεσταθει.....
3.......
4........
road spirit
13/07/2009, 12:30
νομίζω είμαστε υπερβολικοί.
(δλδ για ποιό λόγο βγαίνουν τότε τα συνθετικά ? :lol: )
στο δικό μου cbr απο τα 5.000 χλμ και μετά (τότε το αγόρασα, μεταχείρο) μέχρι και τα 24.000 χλμ που έχει τώρα πάντα συνθετικά έβαζα και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα, ούτε με θερμοκρασίες ούτε με το κιβώτιο.
chris_honda
13/07/2009, 12:43
τελικα το κεφαλαιο λαδια ειναι τεραστιο και αχανες.....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
τι να πω???!!!
(η φαση και στο αυτοκ. μου ελεγαν οχι full... εγω τα εβαλα και μεχρι σημερα κανενα προβλημα)
(και εκτος αυτου αν δεν βαλει το cbr full που δουλευει μεχρι 15000 ποιο να βαλει???)
(δεν μιλαω εγωιστικα μην παρεξηγηθω).
εγω θα συμφωνισω με τον spirit, απο την πρωτη αλλαγη λαδιων στο μιχανακι παντα βαζαμε φουλ συνθετικα και κανενα προβλημα δεν εχει και ο μιχανικος μου επισημος χοντα φουλ μου βαζει,
10w40 το χειμωνα, 15W/50 το καλοκαιρι και αυριο θα του βαλω τα torco T4- SR 20W-50.
chris_honda
16/07/2009, 13:43
Λίγο άσχετο....σήμερα 16 Ιουλ. επικοινωνισα με τον Λαμπριανίδη για
TORCO T4SR 10w-40 (φουλ-συνθ)
α.Το site του είναι ενημερωμένο (διαθέσιμα 2).
β. Θα παραλαβει απ οτι μου είπε γενικά απ ολους τους τύπους TORCO μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα (22-24 Ιουλ. περίπου).
γ. Οσοι πιστοί ..... ας περιμένουμε...
τα 20-50 εχει στον πειραια.
road spirit
16/07/2009, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
τα 20-50 εχει στον πειραια. γιατί, εκεί είναι πιο ζεστά? :smokin:
chris_honda
16/07/2009, 20:36
έχω ρουφήξει κάτι (φράπες) στο μικρολίμανο αλλο πράμμαααα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :
τώρα τι κάνουμε!!:smokin: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
γιατί, εκεί είναι πιο ζεστά? :smokin:
και ποιο κοκκινα... :D
chris_honda
17/07/2009, 13:55
Τελικά σήμερα 17 Ιουλ. μπήκα στο site του λαμπριανίδη και είχε φέρει τα torco
διθέσιμα λοιπόν.....
chris_honda
22/07/2009, 21:45
Αισίος φτάσαμε τα 600 χλμ.....γεμάτα απόλαυση και βέβαια προσεκτίκα μέχρι να τις μάθουμε τα χούγια:lol: :lol: :lol:
Παρασκευή πάω για την πρώτη αλλαγή αύριο παίρνω απ τη μεταφορική τα torco t4sr απο Λαμπριανίδη
επιτέλους εβγαλά και τις πρώτες φότο .......αν τα καταφέρω ερχονται αμέσως:rotflmao:
chris_honda
22/07/2009, 21:47
hansspree μπα .... δεν ανέβηκε μα....α θα έκανα
chris_honda
22/07/2009, 22:00
test
chris_honda
22/07/2009, 22:18
hanspree
169474
chris_honda
22/07/2009, 22:19
κι εδώ
169475
chris_honda
22/07/2009, 22:20
...........
169476
chris_honda
22/07/2009, 22:21
Επιτέλους τα κατάφερα......:a09: :a09: :a09:
jimtarasxt660x
22/07/2009, 22:27
τι να λέμε τώρα...απλά μαμάει....καλοτάξιδο φίλε μου και πάντα όρθιος:beer: :beer: :beer:
chris_honda
22/07/2009, 22:46
ευχαριστώ.... όλοι μας οτι και να έχουμε να μαστε πάντα οριοι... και να γράφουμε καλλά χλμ.
με το καλό ρε φίλε, :beer: :beer: :beer:
αλλά μήπως εννοείς hands free..? :confused:
:lol: :wave2:
chris_honda
23/07/2009, 10:56
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
chris_honda
23/07/2009, 13:28
Mόλις παρέλαβα .....
169525
chris_honda
23/07/2009, 13:28
πίσω...
169526
chris_honda
23/07/2009, 13:31
Ηρθαν στην ώρα τους......Εξυπηρετικότατοι απ το τηλέφωνο τα παιδία στον Λαμπρινιδη....
+ δώρο ένα καθαρισικό....+ δωρεάν αποστολή....+ χαμηλή τιμή...= Μπράβο τους...
CBR600RR7
25/07/2009, 00:38
καλοταξιδο και παντα ορθιος!!!
chris_honda
25/07/2009, 07:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBR600RR7
καλοταξιδο και παντα ορθιος!!!
:a10: :a10: Να σαι καλλα.....
Εχτες μπήκαν και τα καινουρια λαδάκια....(τορκο) τετοιο κούμπωμα στις ταχύτητες δεν έχω ξανακάνει....καλλα θα μου πείς φρέσκα είναι αλλα πιστεύω να δώ διαφορά μετά απο τα 1500-2000χλμ σε σχέση με τα άλλα που είχα δοκμασει στο hornet
1.agip 10w-40 (synthetic technology)
2.castrol 10w-40(act evo x-tra)
αν και τα castrol πολύ ανώτερα ....
Αυτο που μου έκανε εντύπωση ήταν πως τα torco t4sr και παρόλο που έφαγαν κούνημα πριν μπούν
στο μοτέρ είναι πως ήταν λευκά στο χρώμα......τα χλμ....θα έχουν να μας πουν....
Red Rider
29/09/2009, 08:03
Πολυ ομορφο το εργαλειο Chris!
Kαλοταξιδο να ειναι!
Βαλε κι'αλλες φωτο..:D
chris_honda
29/09/2009, 12:47
Έρχονται κατα το βραδάκι...
:wave2: :wave2:
Kαι για τους απανταχου κατοχους hanspree - > σιγουρα θα το'χετε δει...
175791
chris_honda
29/09/2009, 20:18
:dizzy: :dizzy:
no likey? (http://static.guim.co.uk/sys-images/Sport/Pix/pictures/2009/9/11/1252700290493/Ryuichi-Kiyonari-001.jpg)
175813
chris_honda
29/09/2009, 21:47
κι άλλες...
175820
chris_honda
29/09/2009, 21:48
...
chris_honda
29/09/2009, 21:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
...
175822
chris_honda
29/09/2009, 21:53
......
chris_honda
29/09/2009, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από chris_honda
......
175823
PetranGR
10/08/2011, 16:50
κοίτα εκεί που έπεσα και πάνω σου ...
Μάλλον εσύ είσαι το παλικάρι που δίνει το μωρό του που είναι μοντέλο 07 στο car.gr ε?
chris_honda
10/08/2011, 22:39
Oχι δεν είμαι εγω. Είναι γνωστός μου που το δίνει απο Πειραιά. Αν δεν έχει επαρκή στοιχεία στο Car πέσμου in box να τον βρω απ΄το face, αν σε ενδιαφερει.
καλησπέρα
αν θελεις μου λες τα παρακάτω για το hanss pree 600 αρι σου .
1. ποσα δοντια ειναι το πισω γραναζι του hansspree απο τη μανα του ? ( γραφει πανω στο γραναζι ) 41 ή 42 ?
2. τι τελικη ταχυτητα στο κοντερ εχεις δει μαξιμουμ με αυτα τα γραναζια της μαμας ? τι βαρος και τι ιπποδυναμη εχει ? 'αλλος λεει 154 κιλα , άλλος 184 κιλα βαρος .
3. καθε ποτε ρυθμιζονται οι βαλβιδες συμφωνα με τη χοντα ( χλμ) ?
4. το πισω φρενο εχει διαδρομη η τρομπα του ή με το που τσιμπας λιγο το ποδοφρενο τερματιζει ? εισαι ευχαριστημενος με το πισω φρενο ? λειτουργει προοδευτικά ή αμεσως μπλοκαρει τον τροχο ?
αυτες αρχικα ειναι οι απορίες μου
αν θελεις μου απαντας
σε ευχαριστω
Meyaleleth
14/09/2011, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από HFK
καλησπέρα
αν θελεις μου λες τα παρακάτω για το hanss pree 600 αρι σου .
1. ποσα δοντια ειναι το πισω γραναζι του hansspree απο τη μανα του ? ( γραφει πανω στο γραναζι ) 41 ή 42 ?
2. τι τελικη ταχυτητα στο κοντερ εχεις δει μαξιμουμ με αυτα τα γραναζια της μαμας ? τι βαρος και τι ιπποδυναμη εχει ? 'αλλος λεει 154 κιλα , άλλος 184 κιλα βαρος .
3. καθε ποτε ρυθμιζονται οι βαλβιδες συμφωνα με τη χοντα ( χλμ) ?
4. το πισω φρενο εχει διαδρομη η τρομπα του ή με το που τσιμπας λιγο το ποδοφρενο τερματιζει ? εισαι ευχαριστημενος με το πισω φρενο ? λειτουργει προοδευτικά ή αμεσως μπλοκαρει τον τροχο ?
αυτες αρχικα ειναι οι απορίες μου
αν θελεις μου απαντας
σε ευχαριστω
1.Το μαμά πίσω γρανάζι είναι 42 δόντια.
2. Με μαμά γρανάζι έχω δει στο δικό μου (CBR 600RR 2007) 270km/h περίπου. Το βάρος της λένε ότι είναι 186Kgr γεμάτη. 154Kgr αποκλείετε εκτός αν εννοούν άδεια. Ισχυρίζονται ότι είναι 118bhp, δηλαδή στρόφαλο.
3. Με βάση τη Honda, κάθε 24.000χμλ ή 24 μήνες.
4. Το πίσω φρένο με τα μαμά τακάκια είναι λίγο πιο προοδευτικό από ότι με άλλα. Γενικά όσο πιο σκληρό τακάκι του βάλεις τόσο πιο εύκολα θα μπλοκάρει ο τροχός γιατί πρέπει να πατήσεις απότομα το ποδόφρενο για να φρενάρει. Εγώ δεν είμαι ευχαριστημένη με τα πίσω μου φρένα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.