Σύνδεση

View Full Version : γιατί όχι ΠΙΡΟΥΝΙ Usd σε CBR 600RR 03-04 ??



giorgos600rr
28/05/2009, 11:39
Τα CBR 600RR 03-04 εχουνε συμβατικο πιρουνι ενω τα αλλα KAWASAKI-SUZUKI εκεινης της χρονιας εχουνε USD ξερει κανεις γιατι το εκανε αυτο η HONDA?και ενα ασχετο εχει τρεξει κανενας με κανενα R6 εκεινης της χρονιας? CBR vs R6???

SeNNinhA
28/05/2009, 12:04
Μα τι ερώτηση είναι αυτή.

Για λόγους οικονομίας φυσικά όπως κάνει ΠΑΝΤΑ η Honda. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει αυτομάτως ότι είναι κακό ή ότι είναι χειρότερο από ενα USD. Η όλη λειτουργία του πηρουνιού εξαρτάται από την ποιότητα του εσωτερικού του και όχι από το περίβλημα. Πολλές φορές ενα συμβατικό μπορεί να λειτουργεί καλύτερα από ενα χαμηλού κόστους USD.

banditgr
28/05/2009, 12:43
swsta...alla ta antistoixa twn allwn 600 ths epoxhs...den theorountai kai "fthna"..htan mia xara plhrws rythmyzomena.Ekhnh xronia htan sto "metexmio" ths allaghs twn 600 se polemika moto.

SeNNinhA
28/05/2009, 13:00
Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.

banditgr
28/05/2009, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.

ayto pali re file pws to les???eleos...enta3ei...den sou aresoun ta honda,alla mhn trelathoume kiolas....vres mou ena pio hi tec moto apo to VFR (eidika thn epoxh pou evgene)...h mhpws to 90 eixane kai aloi granazia anti kadenas sta 400cc ! (cbr ...)Alhtheia vlepeis polla 600ria sport tou 1990-2000 na kykloforoun akoma?Mono cbr vlepeis...kati thundercat/zxr akoma kai r6 prwths genia exoun egkatalypsei...Oson afora genika thn honda kai thn texnologia...psa3e ligo na deis ti ftiaxnei h Honda...(asimo...kinhthres jet klp klp...)...Safws exei kai low tec oikonomika mhxanakia,alla ayto einai thema agoras.
Den eimai fanatikos yper ths Honda...pisteyw pos pleon oloi oi iapwnes einai antistixoi kai ola ta alla einai thema marketing.

byron
28/05/2009, 14:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από banditgr
Oson afora genika thn honda kai thn texnologia...psa3e ligo na deis ti ftiaxnei h Honda...(asimo...kinhthres jet klp klp...)...

Όπου να ΄ναι θα βγάλει και V5 :rotflmao: :bawl: :lol:
Το τι έβγαζε φίλε δεν έχει καμμία σχέση με το τι βγάζει απ΄το 2000 και μετά. Σε ότι αφορά τα USD ήταν η τελευταία εταιρία που τα έβαλε στα μηχανάκια της.

ΥΓ: Κινητήρες jet αλλά και ολόκληρα αεροπλάνα, πλοία κλπ φτιάχνει και η kawasaki.

banditgr
28/05/2009, 14:18
meta to 2000 ?....ti diafora eixan ta honda dhladh me ta suzuki/kawa? enta3ei..synhdhta evgazan 5-10 ligotera aloga pros ofelos a3iopistias....(toulaxiston ta plaisia ta kolagan swsta)...kai otan ta 1000rr eixan hlektroniko stabilizater ta alla eixan ena protogono twn 5 eurw.

giorgos600rr
28/05/2009, 21:44
Δηλαδη εγω τι πρεπει να κταλαβω απο ολα αυτα?:confused:

GiannisBlessed
28/05/2009, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos600rr
Δηλαδη εγω τι πρεπει να κταλαβω απο ολα αυτα?:confused:
οτι εισαι :a6:

:a3: :wave2: :lol:

giorgos600rr
28/05/2009, 22:42
Τι λεει ρε φιλε ολο αυτο μονο σου το σκεφτηκες η ειναι οι μεγαλες σου εμπειριες πανω στις μηχανες που χρονια καβαλας!!!

T.R.E
28/05/2009, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos600rr
Τα CBR 600RR 03-04 εχουνε συμβατικο πιρουνι ενω τα αλλα KAWASAKI-SUZUKI εκεινης της χρονιας εχουνε USD ξερει κανεις γιατι το εκανε αυτο η HONDA?και ενα ασχετο εχει τρεξει κανενας με κανενα R6 εκεινης της χρονιας? CBR vs R6???

Ως συνήθως κάποιος κάνει το 1ο βήμα και οι υπόλοιποι ακολουθούν... Ε η Honda ακολούθησε τελευταία... 1η έβαλε USD σε 600 SS η Κawasaki σε εκείνο το ατσούμπαλο 636 '03... Μετά ακολούθησαν η Suzuki και η Yamaha...Οπότε το 2003 που παρουσιάστηκε το 600 RR δεν ήταν και πολύ πίσω απ'όλους...Μόνο από ένα,το 636. Και αφού μοντέλο αλλάζει κάθε 2 χρόνια (συνήθως) ,έβαλε στο 2005...

Όπως βλέπεις στην κατηγορία,τα μοντέλα δεν αλλάζουν την ίδια χρονιά.Φέτος αλλάζει το Suzuki,οπότε είναι λογικό να είναι λίγο πιο "μπροστά",μιας και είναι το πιο φρέσκο...Άλλαξε και το R1 αλλά προς τα πίσω... :rotflmao:


:smokin:

GiannisBlessed
28/05/2009, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos600rr
Τι λεει ρε φιλε ολο αυτο μονο σου το σκεφτηκες η ειναι οι μεγαλες σου εμπειριες πανω στις μηχανες που χρονια καβαλας!!!
για εμενα το λες?:confused:

giorgos600rr
28/05/2009, 23:17
Ναι πραγματι πηγα το ειδα και ειναι λιγο:yuck: αν και το προηγουμενο που ειχα ηταν YAMAHA πιστευω το επομενο θα ειναι SUZUKI!!!

giorgos600rr
28/05/2009, 23:18
NAI

GiannisBlessed
28/05/2009, 23:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos600rr
NAI
παρεξηγηση ειναι φιλος...
μην αρπαζεσαι ετσι.
απλα δεν "επιασες" το χιουμορ μου.(το πιθανοτερο...):beer:

giorgos600rr
28/05/2009, 23:37
ok!:beer:

Λευκάδιος
29/05/2009, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Ως συνήθως κάποιος κάνει το 1ο βήμα και οι υπόλοιποι ακολουθούν... Ε η Honda ακολούθησε τελευταία... 1η έβαλε USD σε 600 SS η Κawasaki σε εκείνο το ατσούμπαλο 636 '03... Μετά ακολούθησαν η Suzuki και η Yamaha...Οπότε το 2003 που παρουσιάστηκε το 600 RR δεν ήταν και πολύ πίσω απ'όλους...Μόνο από ένα,το 636. Και αφού μοντέλο αλλάζει κάθε 2 χρόνια (συνήθως) ,έβαλε στο 2005...

Όπως βλέπεις στην κατηγορία,τα μοντέλα δεν αλλάζουν την ίδια χρονιά.Φέτος αλλάζει το Suzuki,οπότε είναι λογικό να είναι λίγο πιο "μπροστά",μιας και είναι το πιο φρέσκο...Άλλαξε και το R1 αλλά προς τα πίσω... :rotflmao:


:smokin: το r6 ειχε επισης συμβατικο μπροστινο για τις χρονιες 2003-2004.θεωρητικα η χρηση συμβατικου μπροστινου ενδυκνειται για χρηση και στον δρομο λογω περισοτερων ελαστικοτητων σε αντιθεση με ανεστραμενο που ειναι πιο ακαμπτο

sapila racing
29/05/2009, 15:37
Τα USD είναι πιο άκαμπτα γι αυτό τα βάζανε και στα Ζετάκια! :lol:

Και στα BMW του 50 επίσης.... :smokin:

Λευκάδιος
29/05/2009, 16:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Τα USD είναι πιο άκαμπτα γι αυτό τα βάζανε και στα Ζετάκια! :lol:

Και στα BMW του 50 επίσης.... :smokin: πισταδικα δεν ηταν και αυτα?:rotflmao:

sapila racing
29/05/2009, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
πισταδικα δεν ηταν και αυτα?:rotflmao:

Τελείως!!! :beer: :beer:

Κατι R6 κλπ τα εχουν για πρωινό... τουλαχιστον αυτός τα εχει... :lol:


164832

cbr400nc29
26/06/2011, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.


otan h honda eixe valei usd sto rvf 400 oi upoloipoi kremontousan akoma apo ta dentra...


229994

nktR
26/06/2011, 12:28
πάντως εάν ρωτάς και για την ουσία του θέματος (κατά πόσο λειτουργεί το συμβατικό σε σχέση με το usd)
λειτουργεί μια χαρά και με μία αλλαγή λαδιού με διαφορετικό sae γίνεται ότι καλύτερο για πίστα.
Έχουμε φτιάξει ένα τέτοιο στην παρέα και είναι τέλειο.
Τώρα όλα τα άλλα γιατί και πως είναι η πολιτική της κάθε εταιρείας που ακολουθεί

smooth criminal
26/06/2011, 12:46
Θα συμφωνησω με τους προλαλλησαντες,το usd ανεβαζει το κοστος,αρα μου ακουγεται λογικη αιτια η μη χρηση του εκεινη την εποχη,αλλα γενικα και το συμβατικο πηρουνι σου χρειζεται αμα εχεις αρκετη εμπειρια και ξενερωνεις με την ολιγον ελλειπη πληροφορηση(εγω δεν το θεωρω πως ειναι και σοβαρο μειονεκτημα).:)

Tigas
30/06/2011, 22:14
μια και ήμουνα κάτοχος ένος απο τα πρώτα CBR600RR το 2003 να πούμε ότι το μηχανάκι ήταν πολύ ποιο γρήγορο από όλα τα υπόλοιπα της εποχής γιαπωνέζικα πραγματικά 600αρια ενώ το μέγεθος του ήταν απίστευτα μικρό σε σχέση με οτιδήποτε κυκλοφορούσε εκείνη την εποχή.

Το μπροστινό του ήταν καταπληκτικό ενώ από τότε ποιό άμεσο σε αλλαγή κατεύθυνσης και εύκολο 600αρι δεν έχει τύχει να οδηγήσω.

menelaos46
30/06/2011, 22:18
από τότε ποιό άμεσο σε αλλαγή κατεύθυνσης και εύκολο 600αρι δεν έχει τύχει να οδηγήσω.


Πόσα εχεις οδηγησει απο τότες...???????????

dimitrisxarisis
16/03/2012, 01:10
Μα είπαμε. Είναι χαρακτηριστικό της Honda να σου δίνει λιγότερη τεχνολογία σε υψηλότερη τιμή (=> μεγαλύτερο κέρδος για αυτούς). Γι αυτό και αρνούμαι πεισματικά να πάρω οποιοδήποτε Honda.

honda filaraki akou sto amaksi atmosfera s 2000 241 aloga!einai ephdh den exei texnologia !!axaxaxaxa!

McTalas
16/03/2012, 18:51
με 240 και αργησες μονο 3 χρονια να απαντησεις... 'εν κακο...!

stefanos
17/03/2012, 12:26
Και μακράν το ελαφρύτερο πηρούνι στην κατηγορία.

mikRRopixel
17/03/2012, 13:26
Σωστός ο bandit, το cbr 1000 rr ήταν το πρώτο με ηλεκτρονικό σταμπιλιζατέρ. Επίσης πρώτη η honda αν δεν κάνω λάθος έφερε στο φως το CBS που μετά εξελίχθηκε σε dual CBS και μετέπειτα σε CBS-ABS. H αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια δεν χρησιμοποιεί πολλά από τα καλούδια που φτιάχνει το R&D της για τις αγωνιστικές ανάγκες (traction control κλπ) σε μοντέλα παραγωγής με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός να είναι ένα κλικ μπροστά σε αυτό τον τομέα (παραγωγής). Στο μυαλό μου πάντως η honda είναι συνυφασμένη με την έννοια της αξιοπιστίας αν και πλέον οι διαφορές στα ιαπωνικά είναι τέτοιες που τις αντιλαμβάνεται και μπορεί να τις αξιοποιήσει κάποιος που θέλει να παίρνει το 100% από το μηχανάκι του.

KostasV2
17/03/2012, 13:42
Επίσης πρώτη η honda αν δεν κάνω λάθος έφερε στο φως το CBS που μετά εξελίχθηκε σε dual CBS και μετέπειτα σε CBS-ABS.
Άντε, να απαντήσω κι εγώ σ'αυτό το νεκραναστημένο άλλα αντ΄άλλων thread. Σύστημα συνδυασμένου φρεναρίσματος είχε χρησιμοποιήσει πολύ παλιότερα (νομίζω στα τέλη του '70) η Moto Guzzi.

mikRRopixel
17/03/2012, 13:57
KostasV2 ευχαριστώ για την διόρθωση και τη σωστή πληροφόρηση ;)

nightwish
17/03/2012, 17:42
Άντε, να απαντήσω κι εγώ σ'αυτό το νεκραναστημένο άλλα αντ΄άλλων thread. Σύστημα συνδυασμένου φρεναρίσματος είχε χρησιμοποιήσει πολύ παλιότερα (νομίζω στα τέλη του '70) η Moto Guzzi.


Σωστός...ΜΕΓΑΛΕ!!!!