View Full Version : Ερωτήσεις αρχάριου ...
Καλησπέρα
Πριν κανένα δίμηνο πήρα το δίπλωμα , και εδώ και ένα μήνα είμαι ευτυχής κάτοχος μιας transalp700 .
Θέλω σιγά σιγά όμως να ανεβάσω και δεύτερο άτομο πάνω για καμιά βολτίτσα και δεν ξέρω τι μου γίνεται , οπότε προς αποφυγή του να γίνω ρεζίλι την επίμαχη στιγμή θα ήθελα να ρωτήσω :
Ποίος είναι ο σωστός τρόπος ανεβάσματος κατεβάσματος του συνεπιβάτη ?
Λογικά καθομαι πρώτα εγώ και μετά αυτός , αλλα πώς ?
Για το κατεβασμα επίσης ...
Υπάρχει φόβος πεσίματος στο ανέβασμα κατέβασμα ?
Και ένα δευτερο , όταν αγόρασα την μηχανή είχα παραγγείλει και το διπλό σταντ , το οποίο επειδή άργισε να έρθει , το πείρα στο χέρι . Έκτωτε άκουσα διάφορες απόψεις σχετικά με το να το βάλω ή όχι , και για το αν θα προσφέρει τίποτα , εκτός ίσως απο την ευκολία συντήρησης της αλυσίδας .Τελικά τι να το κάνω ? να το στείλω πίσω ή να το περάσω ?
Τέλος για την ώρα , αγόρασα το colori αιολος , όλα καλά , αρκετά δροσερό , αλλά έχω την εντύπωση οτι οι προστασίες στον αγκώνα είναι λίγο πιό κάτω απο όσο θα έπρεπε , ενώ οι υπόλοιπες είναι σωστά . Καλύπτουν μέν τους αγκώνες αλλά σχετικά στο τέρμα τους ... Αξίζει να το κρατήσω για δευτερο και να πάρω ένα dainese το οποίο οι προστασίες έμπαιναν τέλια πάνω μου (δεν το πήρα γιατί τότε δεν είχε στο νούμερο μου ...) ή σε όλους έτσι είναι ?
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας .
Καλώς το παιδί.
:beer: :beer:
Πάμε ένα ένα.
Λοιπόν, πριν βάλεις 2ο άτομο επάνω στη μοτοσυκλέτα, θα πρέπει εσύ ο ίδιος να νιώθεις τη σιγουριά ότι αυτή τη στιγμή μπορείς να ελέγξεις πλήρως τη μοτοσυκλέτα, τόσο όσο έχει να κάνει με το βάρος της, αλλά όσο έχει να κάνει και με πιθανούς ελιγμούς.
Όταν φτάσεις σε αυτό το επίπεδο, τότε κάθεσαι κανονικά στη σέλα του οδηγού κρατώντας αρκετά καλά το τιμόνι και έχοντας σταθερά τα πόδια κάτω.
Ο συνεπιβάτης υπάρχουν 2 τρόποι να ανέβει. Είτε ανασηκώνει το πόδι του περνώντας το πάνω από τη σέλα, είτε πατάει με το ένα πόδι στο παταράκι του, στηρίζεται στον ώμο σου και ανεβαίνει.
Για αρχή θα πρότεινα τον πρώτο τρόπο.
Όσον αφορά το 2πλο stand να το βάλεις. Πέρα από τη χρησιμότητα του στο λάδωμα της αλυσίδας, θα σε βοηθήσει να παρκάρεις τη μηχανή σου πιο σταθερά, και αν στο μέλλον βάλεις πλαϊνές μπαγκαζιέρες, είναι κάτι το οποίο πρέπει να έχεις.
Τέλος, το μπουφάν είναι αρκετά καλό για καλοκαιρινό (συγκρινόμενο σίγουρα με κάποιο χειμερινό υστερεί). Να το φοράς πάντα, μαζί με γάντια, κράνος και minimum ένα καλό μποτάκι, αν όχι μοτοσυκλετιστικό παπούτσι.
& ο συνεπιβάτης πάντα κράνος.
Εν τέλει, άσε να περάσει ένας μήνας εξοικείωσης με τη μοτοσυκλέτα και μετά συνεπιβάτης.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SKALP Τέλος για την ώρα , αγόρασα το colori αιολος , όλα καλά , αρκετά δροσερό , αλλά έχω την εντύπωση οτι οι προστασίες στον αγκώνα είναι λίγο πιό κάτω απο όσο θα έπρεπε , ενώ οι υπόλοιπες είναι σωστά . Καλύπτουν μέν τους αγκώνες αλλά σχετικά στο τέρμα τους ... Αξίζει να το κρατήσω για δευτερο και να πάρω ένα dainese το οποίο οι προστασίες έμπαιναν τέλια πάνω μου (δεν το πήρα γιατί τότε δεν είχε στο νούμερο μου ...) ή σε όλους έτσι είναι ?
Το συγκεκριμένο μπουφάν δεν το ξέρω αλλά στα περισσότερα τα προστατευτικά πιάνουν με σκρατς και επιτρέπουν να τα ανεβάσεις ή κατεβάσεις κάποια απόσταση ώστε να έρχονται ακριβώς στον αγκώνα σου (πολύ σημαντικό)
giorgos_t
04/06/2009, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από SKALP
Καλησπέρα
Πριν κανένα δίμηνο πήρα το δίπλωμα , και εδώ και ένα μήνα είμαι ευτυχής κάτοχος μιας transalp700 .
Θέλω σιγά σιγά όμως να ανεβάσω και δεύτερο άτομο πάνω για καμιά βολτίτσα και δεν ξέρω τι μου γίνεται , οπότε προς αποφυγή του να γίνω ρεζίλι την επίμαχη στιγμή θα ήθελα να ρωτήσω :
Φίλε έχεις οδηγήσει στο παρελθόν μικρότερα μηχανάκια;
Εαν οχι μάλλον θα πρέπει να γράψεις πολλά χλμ μόνος σου πριν βάλεις 2ο πάνω.
Δεν νομίζω οτι πρέπει να σε απασχολεί το ρεζιλίκι, αλλά πρώτα από όλα η ασφάλεια η δική σου και του συνεπιβάτη σου.
Φιλικά
Και καθώς ανεβαίνει ο συνεπιβάτης κράτα το μπροστινό φρένο πατημένο για να αποφύγεις πιθανή μετακίνηση της μοτοσυκλέτας που θα σε αποσταθεροποιήσει.
Επίσης ενημέρωσέ τον πως πρέπει να κρατιέται από κάπου στην πορεία, να στρίβει μαζί σου (ίδια κλίση) και στα φρένα να μην πέφτει πάνω σου.
Καλά μπάνια :wave2:
Και πες και στο συνεπιβάτη σου οτι δεν ανεβαίνει σε ...άλογο, ούτε οτι κρατάει τη μηχανή ο μασίστας.Να πατήσει μαλακά στο δικό του παταράκι και το σώμα του κοντά στη μηχανή (όταν ανεβαίνει) για να μην έχεις έντονη μετατόπιση κέντρου βάρους.
Καλές βόλτες.
jorgevaldano
18/06/2009, 08:02
τουλάχιστον 5.000χλμ μόνος σου πριν βάλεις 2ο άτομο
μην ξεχνάς πως παίρνεις δεύτερη ζωή στα χέρια σου
να βάλεις το κεντρικό
και το 2ο άτομο ανεβαίνει πατώντας πρώτα το αριστερό πόδι στο αριστερό παταράκι
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
..είτε πατάει με το ένα πόδι στο παταράκι του, στηρίζεται στον ώμο σου και ανεβαίνει...
Mε συγχωρείς mike, αλλά αυτός ΔΕΝ είναι τρόπος. :nono:
road spirit
18/06/2009, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Mε συγχωρείς mike, αλλά αυτός ΔΕΝ είναι τρόπος. :nono: και όμως Τάσο, άσχετα με το ότι και εμένα δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος, αυτό γράφουν πλέον αρκετά manual νέων μηχανών :lol: (δεν κάνω πλάκα)
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Mε συγχωρείς mike, αλλά αυτός ΔΕΝ είναι τρόπος. :nono:
Ασχέτως με το πως μας βολεύει, ο τρόπος που αναφέρεται στα manual, αλλά και από εκπαιδευτές είναι αυτός.
Με αυτό το τρόπο ο οδηγός έχει πολύ καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας, μέχρι να ανέβει ο συνεπιβάτης.
Δοκιμάστε το και μετά ακούω.. :winka:
Και πώς να ανέβει ρε παιδιά ο άνθρωπος; Να κάνει ισορροπία στο ένα πατητήρι μέχρι να περάσει το άλλο πόδι πάνω από τη σέλα; Ή να ανέβει όπως ο Λούκι Λουκ στην Ντόλή (μακριά γαιδούρα ένα πράμα) :rotflmao:
ο πιο βολικος τροπος για μενα σαν οδηγος, ειναι οταν ανεβαινει ο συνεπιβατης να (εχει ψηλα ποδια!) κ να περναει το ποδι του πανω απ την σελα χωρις να πατησει πρωτα το πατακι .
Δυστηχως ομως , οι περισσοτεροι ή θα ναι κοντοι ή θαναι αγυμναστοι αρα δεν εχουν ανοιγματα κ πατανε στο πατακι πριν κατσουν.
Εκει πιανεις σταθερα κ με τα 2 χερια το τιμονι, βαζεις κ τα 2 ποδια σταθερα στο εδαφος , κ ενημερωνεις το μελλοντικο σου συνεπιβατη να μην αναιβει οπως οι καουμποιδες στα αλογα τους μετα απο ληστεια στο φαρ ουεστ.
Μεγαλο ρολο παιζει κ το βαρος τους. Μια κοπελιτσα πχ με 50κατι κιλα, ισα που θα την καταλαβεις οταν ανεβαινει.(αλλα κ παλι θελει 2 χερια 2 ποδια σταθερα)
Ενω ενα γομαρι 90+ κιλα , χμ ... νταξ . Στα πρωτα χιλιομετρα μεχρι να μαθεις , μην τον αναιβασεις
:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
και όμως Τάσο, άσχετα με το ότι και εμένα δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος, αυτό γράφουν πλέον αρκετά manual νέων μηχανών :lol: (δεν κάνω πλάκα)
Μπορεί να είναι έτσι όπως το λές.
Αλλά δεν χρειάζεται τίποτε περισσότερο από κοινή λογική για να καταλαβει κανείς,
ότι όσο πιό μακρυά από την μηχανή βρίσκεται το υποπόδιο,
όσο πιό βαρύς ο συνεπιβάτης και με συνδυασμό ένα βαρύ μηχανάκι ..
..το πόδι του οδηγού πρέπει να είναι από μεταλλικό δοκάρι διατομής Η. :D
Εδιτ: αν ανέβεις κανείς έτσι στο δικό μου, που πλησιάζει για πλάκα τα 250-270 κιλά, αν γλιτώσει από το μηχανάκι (γιατί θα το παρατήσω με ένα άλμα) δεν θα γλιτώσει από τα χέρια μου μετά...:mad:
castoras
06/07/2009, 16:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
ο πιο βολικος τροπος για μενα σαν οδηγος, ειναι οταν ανεβαινει ο συνεπιβατης να (εχει ψηλα ποδια!) κ να περναει το ποδι του πανω απ την σελα χωρις να πατησει πρωτα το πατακι .
Δυστηχως ομως , οι περισσοτεροι ή θα ναι κοντοι ή θαναι αγυμναστοι αρα δεν εχουν ανοιγματα κ πατανε στο πατακι πριν κατσουν.
Εκει πιανεις σταθερα κ με τα 2 χερια το τιμονι, βαζεις κ τα 2 ποδια σταθερα στο εδαφος , κ ενημερωνεις το μελλοντικο σου συνεπιβατη να μην αναιβει οπως οι καουμποιδες στα αλογα τους μετα απο ληστεια στο φαρ ουεστ.
Μεγαλο ρολο παιζει κ το βαρος τους. Μια κοπελιτσα πχ με 50κατι κιλα, ισα που θα την καταλαβεις οταν ανεβαινει.(αλλα κ παλι θελει 2 χερια 2 ποδια σταθερα)
Ενω ενα γομαρι 90+ κιλα , χμ ... νταξ . Στα πρωτα χιλιομετρα μεχρι να μαθεις , μην τον αναιβασεις
:p
Κι αν δε φτάνουν και τα δυο πόδια του οδηγού κάτω????
Αρχικά δημιουργήθηκε από castoras
Κι αν δε φτάνουν και τα δυο πόδια του οδηγού κάτω????
Ε τότε πήγαινε σε πεζοδρόμιο ή πες του να πηδήξει στην σέλα από το μπαλκόνι
:rotflmao: :rotflmao:
castoras
06/07/2009, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από megatim
Ε τότε πήγαινε σε πεζοδρόμιο ή πες του να πηδήξει στην σέλα από το μπαλκόνι
:rotflmao: :rotflmao:
Καλά,με σκαμνάκι με βλέπω να κυκλοφορώ!!!:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από castoras
Καλά,με σκαμνάκι με βλέπω να κυκλοφορώ!!!:lol: :lol:
μπορείς και να φοράς της Wermacht τις 5-πατες
:rotflmao: :rotflmao:
Καλά μην νομίζεις πως και εγώ χειρίζομαι το Ζ καλύτερα. Όταν είναι σταματημένο ίσα ίσα που πατάω με τις μύτες :bigcry: Αφού λέω να του βάλω 10'αρι ζαντολάστιχο για να χαμηλώσει. Έχω βρει μπρος-πίσω ζευγάρι από chally
:rotflmao: :rotflmao:
Μικρή Λουλού
15/07/2009, 12:49
πατας,στο πατακι...
πατας στο παταρακι..
πατας στο πατητηρι...
και μετα γελαμε μ'αυτους που ρωτανε "που θα βρω παρμπριζ για την μηχανη μου"....
για να μην πω για κεινη την "στεκα" που του εκλεισε την ωρα που ειχε παθει "φουϊτ" με αποτελεσμα να πεσει και να σπασει το δεξι "χερουλι" ....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ένα "κολπάκι" που συνιστώ σε νέους οδηγούς/συνοδηγούς (από προσωπική πείρα και μόνο) προκειμένου ο συνεπιβάτης να ακολουθεί την κλίση του σώματος του οδηγού στις στροφές...
Πες στον/στην συνεπιβάτη σου να κοιτάει πάνω από τον ώμο σου που βρίσκεται στο εσωτερικό της επερχόμενης στροφής: δεξιά στροφή -> δεξιός ώμος και τανάπαλιν.
Προσαρμόζεις βέβαια ανάλογα της υψομετρικής διαφοράς σας...
Μικρή Λουλού
15/07/2009, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Ένα "κολπάκι" που συνιστώ σε νέους οδηγούς/συνοδηγούς.
Προσαρμόζεις βέβαια ανάλογα της υψομετρικής διαφοράς σας...
πολυ θα ηθελα ρε Θωμα να το δω αυτο εχοντας πισω σου την Ελενα (λατρης),ας πουμε!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
αληθεια,τι κανει αυτη η ψυχη??:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
πολυ θα ηθελα ρε Θωμα να το δω αυτο εχοντας πισω σου την Ελενα (λατρης),ας πουμε!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Τι μ@λ@κα είσαι ρε θείο...
:beer: :beer: :beer: :beer:
dirtbird
15/07/2009, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Πες στον/στην συνεπιβάτη σου να κοιτάει πάνω από τον ώμο σου που βρίσκεται στο εσωτερικό της επερχόμενης στροφής: δεξιά στροφή -> δεξιός ώμος και τανάπαλιν....
Υπαινίσεσσαι ότι είμαστε τόσο αργοί που η συνεπιβάτης μας όχι μόνο προλαβαίνει να ξεπεράσει το εμπόδιο [που δημιουργούμε] μας αλλά και να αντιληφθεί τη ροή του δρόμου? :mad: :mad: :mad:
:bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Υπαινίσεσσαι ότι είμαστε τόσο αργοί που η συνεπιβάτης μας όχι μόνο προλαβαίνει να ξεπεράσει το εμπόδιο [που δημιουργούμε] μας αλλά και να αντιληφθεί τη ροή του δρόμου?
Εχμ...
Ναι...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
αληθεια,τι κανει αυτη η ψυχη??:smokin:
οτι και συ!
ειναι εξαφανισμενη !
:wave2:
Συνηθίζεται ο συνεπιβάτης να ανεβαίνει απ' την αριστερή πλευρά. Άρα πατάει στο πίσω αριστερό μαρσπιέ (δεν το πιέζει προς τα κάτω, δε χρειάζεται να το σπάσει, ούτε είναι παιχνιδάκι ώστε στη διάρκεια της διαδρομής να παίζει μ' αυτό ανοίγοντας και κλείνοντας το) με το αριστερό πόδι και στηρίζεται (αυτό δε σημαίνει να σου προκαλέσει εξάρθρωση) με το δεξί χέρι απ' το δεξί ώμο πιέζοντας ελαφρά προς τα κάτω ώστε να κάνει μοχλό και να περάσει το δεξί πόδι πάνω απ' τη σέλα.
Στο κατέβασμα ακολουθεί τη διαδικασία ανάποδα. Πιέζει το δεξί ώμο σου ανασηκώνεται και περνάει το πόδι ενώ με το αριστερό πόδι πιέζει προς τα κάτω το πίσω αριστερό μαρσπιέ.
Στην αρχή καλό είναι να μην ανεβάζεις ή κατεβάζεις συνεπιβάτη σε μέρη με κλίση.
Ανεξάρτητα απ' αυτό, στη μηχανή σου πατάς και με τα δυο πόδια κάτω; Θα υποθέσω πως ναι γιατί εγώ είμαι 1.72 και ακουμπάνε τα πόδια μου στο ΤΑ700.
Πέρα απ' αυτό όμως δεδομένου οτι ο συνεπιβάτης συνηθως ανεβαίνει από αριστερά προς τα δεξιά καλό είναι να είσαι σίγουρος πως πατάει κάτω γερά το δεξί σου πόδι, αλλά να πατάει και το αριστερό απλά πιο χαλαρά.
Στο ταξίδι με δεύτερο άτομο, ένα βασικό είναι να τονίσεις πως στο φρενάρισμα δεν πρέπει να πέφτει πάνω σου αλλά με ίσιο κορμό να προσπαθεί να μένει ακίνητος είτε στηρίζεται στις λαβές της μηχανής, είτε κρατώντας σε χαλαρά. Αν κρατάει εσένα ουσιαστικά ενώ σε έχει τυλίξει κάνει μοχλό πιέζοντας την κοιλιά σου ελαφρά και σπρώχνοντας τον εαυτό του προς τα πίσω. Αν κρατιέται απ' τις λαβές, απλώς πιέζει με περισσότερη δύναμη ώστε να μετακινηθεί λιγότερο.
Στις στροφές το καλύτερο είναι το στέρνο του να εφάπτεται με την πλάτη σου και να ακολουθεί το σώμα του την κλίση που παίρνει και το δικό σου.
Το μπουφάν που φοράς δεν το ξέρω. Δεν το πρόβαρες όταν το αγόρασες; Έπρεπε κάτι να πεις εκείνη τη στιγμή στον πωλητή. Κανονικά πρέπει να ρυθμίζεται. Αν όχι, ας μην απαντήσω καλύτερα.
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.΅
Έχω αρχίσει να ανεβάζω συνοδηγό σιγά σιγά , μεχρι τώρα οι γυναίκες πατάνε απο την αριστερή πλευρά , και ανεβάινουν όπως περιγράφετε ... Αν και έχουν την τάση να προσπαθούν να τραβιχτουν απο τον αγκώνα μου παρά τις παροτρύνσεις μου και όχι απο τον όμο . Οι άντρες απλά σηκώνουν το πόδι και περνάν ...
Αυτό που μάλλον κάνω λάθος είναι οτι βάζω περισσότερη δύναμη στο αριστερό πόδι , μιάς και έιχα την έντύπωση οτι στηρίζω καλύτερα την μηχανή .
Γενικά τις περισσότερες φορές μπορώ και έχω σταθερό το ένα πόδι , και το αλλο πατάει ολόκληρο οριακά (ίσως φταίει και η δική μου θέση οδήγησης είμαι 1,91 ...)
Όσον αφορά το μπουφάν , όταν ήταν να πάρω μηχανή έψαχνα απεγνωσμένα να βρώ κάτι διακρίτικό στο νούμερο μου , και ήταν το μόνο που βρήκα νούμερο χωρίς να χρειαστεί να περιμένω , τα προστατευτικά των όμων , ρυθμίζονται με βελκτρο , αλλά των αγκόνων είναι απλά μέσα σε μιά εσωτερική θήκη , η λύση που ακολουθώ αν και δεν με ικανοποιεί πλήρως , είναι μόλις κάθομαι στην μηχανή , να κουμπόνο και το φερμουαρ απο τα μανίκια , και στη συνέχεια να τεριάζω τα προστατευτικά στη θέση τους , αν και κάτι μου λέει οτι αν χρειαστεί μπορεί και να μην μείνουν στη θέση τους ... με βλέπω για άλλο του χρόνου .
project.breeze
16/07/2009, 06:51
Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει και το έδαφος στο οποίο βρίσκεσαι.Όταν πρόκειται να φορτώσεις 2ο άτομο φρόντισε να είσαι σε επίπεδο έδαφος και κατά προτίμηση άσφαλτο.Το χαλίκι,η άμμος και το χώμα γλυστράνε όσο δεν φαντάζεσαι και αν δεν φοράς και τα κατάλληλα μποτάκια που έχουνε αντιολισθητική σόλα δεν είναι δύσκολο να βρεθείς εσύ και ο συνεπιβάτης σου κάτω από το μηχανάκι
LiakosVstrom
17/07/2009, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
ο πιο βολικος τροπος για μενα σαν οδηγος, ειναι οταν ανεβαινει ο συνεπιβατης να (εχει ψηλα ποδια!)
:p
...μεγάλο μπούστο και ωραίο κώλο.... τώρα το πως θα ανέβει... χέστηκες. :smokin: :smokin:
LiakosVstrom
17/07/2009, 15:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από SKALP
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.΅
Έχω αρχίσει να ανεβάζω συνοδηγό σιγά σιγά , μεχρι τώρα οι γυναίκες πατάνε απο την αριστερή πλευρά , και ανεβάινουν όπως περιγράφετε ... Αν και έχουν την τάση να προσπαθούν να τραβιχτουν απο τον αγκώνα μου παρά τις παροτρύνσεις μου και όχι απο τον όμο . Οι άντρες απλά σηκώνουν το πόδι και περνάν ...
Αυτό που μάλλον κάνω λάθος είναι οτι βάζω περισσότερη δύναμη στο αριστερό πόδι , μιάς και έιχα την έντύπωση οτι στηρίζω καλύτερα την μηχανή .
Γενικά τις περισσότερες φορές μπορώ και έχω σταθερό το ένα πόδι , και το αλλο πατάει ολόκληρο οριακά (ίσως φταίει και η δική μου θέση οδήγησης είμαι 1,91 ...)
Όσον αφορά το μπουφάν , όταν ήταν να πάρω μηχανή έψαχνα απεγνωσμένα να βρώ κάτι διακρίτικό στο νούμερο μου , και ήταν το μόνο που βρήκα νούμερο χωρίς να χρειαστεί να περιμένω , τα προστατευτικά των όμων , ρυθμίζονται με βελκτρο , αλλά των αγκόνων είναι απλά μέσα σε μιά εσωτερική θήκη , η λύση που ακολουθώ αν και δεν με ικανοποιεί πλήρως , είναι μόλις κάθομαι στην μηχανή , να κουμπόνο και το φερμουαρ απο τα μανίκια , και στη συνέχεια να τεριάζω τα προστατευτικά στη θέση τους , αν και κάτι μου λέει οτι αν χρειαστεί μπορεί και να μην μείνουν στη θέση τους ... με βλέπω για άλλο του χρόνου .
και ποτέ με σαγιονάρα στη μηχανή έχε υπόψη!
κινδυνεύεις
1ον) να σου έρθει καμιά ροχάλα
2ον) να φας τα μούτρα σου αν βγει καμία σαγιονάρα
(τα έχω πάθει και τα 2, μιλάω εκ πείρας) :cry: :cry:
ermis1975
21/08/2009, 10:07
Αναγκαστηκά αν αυτός που ανβαίνει δεν έχει το απαραίτητο ύψος, πρέπει κάπου να πατήσει...για να ανέβει (ακόμα και σε χαμηλή μηχανη). Οπότε στο πατητηράκι θα πατήσει ... ή στο πεζοδρόμιο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.