Σύνδεση

View Full Version : Χειροποίητο Kawasaki 500 Mach III



sapila racing
03/06/2009, 13:43
Ο άνθρωπος εχει ζωγραφίσει με το μέταλλο....

Κινητήρας kawasaki 500 Mach III, μπροστινό και πισινό απο ZX9 και τα υπόλοιπα τα έφτιαξε μόνος του!!!

Τεπόζιτο κατω απο τον κινητήρα και εξατμίσεις απο πάνω, σκελετός Cro Moly και σύνολικά 140 κιλά βάρος άδειο.

Κατασκευη jaybuilt.


165333

sapila racing
03/06/2009, 13:44
...


165335

sapila racing
03/06/2009, 13:47
....


165336

sapila racing
03/06/2009, 13:48
.....


165337

sapila racing
03/06/2009, 13:50
Και το τελκό αποτέλεσμα που είναι φανταστικό κατα τη γνώμη μου!!!
Αξιος συγχαρητηρίων ο τύπος.

Υπ οψιν οτι το εχει φτιάξει ετσι ωστε σε 30 λεπτα βγάζει το 500 και βάζει ο 750 κι είναι έτοιμος για αλλα κόλπα. :eek:


165338

p@nos
03/06/2009, 13:53
με τετοιο πλαισο ψαλιδι μπορει το μοτερ να φαινεται λιγο :lol:



καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?

idi
03/06/2009, 13:54
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

sapila racing
03/06/2009, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
με τετοιο πλαισο ψαλιδι μπορει το μοτερ να φαινεται λιγο :lol:



καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?

Mα για να βάλει το τεπόζιτο απο κάτω και να καίγεται κι ο κώλος του :lol:

Αυτη η διάταξη εχει αρκετά πλεονεκτήματα, το κέντρο βάρους είναι πολύ χαμηλά. Τέτοιο σχεδιο είχε και το Bimota SB2 αρχικά, αλλά στην παραγωγη βγήκε αλλιώς, ετσι ηταν και το πρωτο Elf.

Το τεπόζιτο εχει μέσα ειδικά σφουγγάρια ωστε να μην υπάρχει θεμα μετακίνησης βάρους στις αλλαγές κλίσης.

Corvo
03/06/2009, 13:56
:beer: :beer: :beer: :beer:

devil's animal
03/06/2009, 13:57
ομορφο με την μονη "ενσταση" μου να ειναι στο ντεποζιτο.

ειναι και ακομψο και νομιζω χαζο να βρισκεται τοσο χαμηλα...

κατα τ'αλλα...
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

STOYBI
03/06/2009, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos


καταπληκτικη δουλεια παντως, αλλα γιατι αποφασισε να βγαλει τις εξατμισεις πανω απο το μοτερ?

Αλλιως στις στροφες θα του εβρισκαν κατω ......

Καταπληκτικο το ολο συνολο..........

:D

Zpower
04/06/2009, 15:10
γρηγορα γρηγορα να πω την γνωμη μου με μια προχειρη ματια .....αισθητικα το κρινω απαραδεκτο , παει το κλασικο για τσαι ..μπορουσε να χρησιμοποιησει αναρτησεις συγχρονες οχι αναποδα ,συμβατικες ωστε να μην ξεφευγει απο το μετρο ...η εδραση επανω στις ψυκτρες των κεφαλων ειναι απαραδεκτη .οσοι εχουν δουλεψει τετοια μοτερ ..καταλαβαινουν τι θελω να πω,, αυτο θα σκορπισει απο κραδασμους .. τα χιτωνια του μεσαιου ξεκολανε ,μεταβαλλεται ο χρονισμος των θυριδων και δουλευει το μοτερ στην καρακοσμαρα του ..οσο για τις εξατμισεις περι ορεξεως ουδεν σχολιο , αυτη η ταπεινη μου γνωμη ...... με το θαρος μιας προχειρης ματιας και μονο ...

hidefnick
04/06/2009, 15:14
Να παραφράσω το "πως σας φαίνετε" σε "ποίος δεν γούσταρει να το πάει μια βόλτα"? :D :D :D

(Επίσης το cromo δεν έχει αρκετές ελαστικότητες σε σχέση με άλλα υλικά? - γνήσια απορία)

Zpower
04/06/2009, 15:17
ενας απλος σκελετος για τρε καβα με κοστος 3000 λιρες και .........


165461

sapila racing
04/06/2009, 15:53
Δυστυχως ο ninjacloak που χρησιμοποιω σαν proxy με πεταξε εξω και η απάντησή μου χάθηκε...

Λοιπόν με λίγα λόγια Γιώργο πιστευω οτι με τις βάσεις που φαίνεται να εχει προσαρμόσει στην κεφαλή, κι οχι στις ψύκτρες, θα αντέξουν. Εδω μονοκύλινδρα με βάσεις στην κεφαλή και δεν σπάνε, οχι οτι δεν εχει κραδασμούς ο συγκεκριμένος κινητήρας, αλλά σίγουρα οχι σαν μονοκύλινδρο.

Οσο για τις εξατμίσεις, εμένα μου αρέσει αυτη η διάταξη, δίνει αρκετα πλεονεκτήματα κι εχει και μερικά μειονεκτήματα, αλλά σε μια τέτοια ιδιοκατασκευή δίνει το κατιτίς το εξωτικό.
Εδω ο Tamburini και δεν μπόρεσε να το βάλει σε παραγωγή στο SB2! Μονο σε αγωνιστικά και πρωτότυπα εχει εμφανισθεί.

Σιγουρα δεν είναι κλασσικό, μονο το μοτερ χρησιμοποιεί, αλλά στα δικά μου μάτια είναι όμορφο σαν το άσχημο παπάκι.
Τωρα για το αν θα διαλύσει οταν αρχίσει τις δοκιμές, οσονούπω, θα το μάθουμε μόνο αν ο κατασκευαστής/ιδιοκτήτης δημοσιευσει τα αποτελέσματα ακόμα κι αν είναι αποτυχία.

Θα σας κρατησω ενήμερους. :wave2:

Zpower
04/06/2009, 17:17
επιστροφη απο το πολεμικο πεδιο ,,,,,,,,(καλα που υπαρχει και το φορουμ και περνουμε μια ανασα ζωης ) Αρη καλε μου φιλε η κεφαλη σε αυτα τα ρημαδια ειναι τρια καπακια ξεχωριστα στην ουσια 3 ψυκτρες ,εαν δεν τα αφησεις ελευθερα (συστολες διαστολες γαρ ) το σιγουρο θα εχεις πιτσικαρισμα .με το να φερεις την εδραση επανω τους εκτος απο τον κινδυνο παραμορφωσης , μεταφερεις κραδασμους του κινητηρα απο το πλαισιο πισω ξανα στον κινητηρα .οχι και οτι καλυτερο .Μονοκυλινδρα εχουν βαση σε κεφαλη ειναι ομως 4χρονα η βαση ειναι χυτη (δλδ καλουπι με νευρο και ενισχυση στο σημειο ) και αυτα ομως παρουσιαζουν προβληματα , διαροες λαδιου,εκεντροφοροι, διακενα βαλβιδων ,κλπ , ειναι μεγαλο λαθος αυτο κατασκευαστικο ειδικα σε διαιρουμενες κεφαλες .ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΜΟΤΕΡ ΑΛΛΑ ΒΡΙΤΕΝ αλλα που ...οσο για την ιδιοκατασκευη του τζει πως τον λενε ? το μονο που προκαλει ειναι εντυπωση και μονο .μπορει να ακουγεται εγωιστικο αυτο αλλα εχω βαρεθει να βλεπω κατασκευες χωρις ουσια , και το κυριοτερο χωρις σεβασμο .

Gi_4ce
04/06/2009, 17:38
χμμμ... ειχε περάσει και στο customfighters.com το build απαρχής... κατσε να βρω το thread...

TOLISTOLAROS
04/06/2009, 23:36
Ρε σεις οι εξατμίσεις πάνω απ'το μοτέρ δεν είναι ταυτόχρονα προστατευμένες σε περίπτωση πτώσης;