View Full Version : Όταν φίλε...
Για μηχανές.
Όταν φίλε πηγαίνεις πάνω στην διαχωριστική γραμμή και σε προσπερνάνε αυτοκίνητα απο δεξιά και αριστερά... σκέψου... κάποια μαλακία κάνεις.
Όταν φίλε πηγαίνεις πάνω στην διαχωριστική γραμμή και έχουν μαζευτεί πίσω σου 7 μηχανές μήπως είναι καιρός να κάνεις στην άκρη και να τους αφήσεις να περάσουν.
Όταν φίλε είναι κολλημένος πίσω σου ο μαλάκας και τον βλέπεις να ανυπόμονος για να βρεί χώρο να σε περάσει μήπως πρέπει να τον αφήσεις να σε περάσει πριν κάνει τίποτα πιο χοντρό.
Όταν φίλε είσαι με quad δεν είσαι με μηχανή! Κάτσε στην άκρη και άσε εμάς να περάσουμε.
Όταν φίλε έρθεις μπροστά μου στο φανάρι φρόντησε να φύγεις όταν αυτό ανάψει πράσινο και μην χαζεύεις.
Όταν φίλε θες να είσαι ευγενικός με τους πεζούς στο φανάρι και δεν θες να πατήσεις την διάβαση άστους να περάσουν και μετά πήγαινε λίγο πιο μπροστά και άσε δυο τρεις μηχανές να έρθουν δίπλα σου μηχανές για να ξεμπλοκαριστούμε μέσα απο τα αυτοκίνητα.
Όταν φίλε θες να παρκάρεις δίπλα μου φρόντησε όταν σηκώσω εγώ την μηχανή μου απο το σταν να μην ακουμπάει την δικιά σου.
Για αυτοκίνητα.
Όταν φίλε θες να προσπεράσεις σε δρόμο με μιάμιση λωρίδα επιτάχυνε όσο μπορείς μην πας με τους ρυθμούς που πηγαινες πιο πρίν.
Όταν φίλε θες να προσπεράσεις σε δρόμο με μιάμιση λωρίδα μην κολλάς απο πίσω του και μην πατάς την διπλή διαχωριστική για μια ώρα. Αν δεν μπορείς κάτσε στα αυγά σου.
Όταν φίλε σε προσπερνάνε φορτηγά και λεωφορία σε δρόμο με μιάμιση λωρίδα... κάτι πάει στραβα.
Όταν φίλε πας στην αριστερή λωρίδα δεν θα φτάσεις πιο γρήγορα αν δεν πας και πιο γρήγορα. Η αριστερή λωρίδα δεν είναι φτιαγμένη για να πηγαίνουμε με το όριο. Είναι φτιαγμένη για να προσπερνάμε.
Όταν φίλε οδηγάς σε δρόμους με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας μην πάς δίπλα δίπλα με τον άλλον. Κλείνεις πιθανή διέξοδο διαφυγής στην μαλακία.
Όταν φίλε είσαι πρώτος στο φανάρι έχεις την υποχρέωση να φύγεις οσο πιο γρήγορα γίνεται. Όσο πιο πολλά αυτοκίνητα ξεφεύγουν απο όλα τα φανάρια τόσο πιο γρήγορα ξεμπλοκάρουν οι δρόμοι.
Όταν φίλε είσαι εγκλωβισμένος στην κίνηση και αυτή ανοίγει μην συνεχίζεις να πηγαίνεις με την ίδια ταχύτητα. Άνοιξετο και εσύ για να δώσεις χώρο στους πίσω.
Όταν φίλε αλλάζεις λωρίδα μην κάνεις μια ώρα, μην οδηγάς στις λευκές διακεκομμένες. Αυτές είναι δικές μας.
Όταν φίλε αλλάζεις λωρίδα μην την κάνεις βιαστικά χωρίς να ελένξεις... για ευνόητους λόγους.
Όταν φίλε εγώ οδηγώ πάνω στις διακεκκομένες γραμμές και εσύ με περάσεις φρόντησε να μπορείς να εκμεταλευτείς τον παραπάνω κίνδυνο που μας έβαλες και να μην κολήσεις στην κίνηση 40 μέτρα πιο κάτω. Δεν θα έχεις κερδίσεί καθόλου χρόνο αλλα θα μας έχεις βάλει σε περισότερο κίνδυνο.
Όταν φίλε θες να αλλάξεις λωρίδα βγάλε φλας. Ακόμα και όταν έχεις αρχίσει να αλλάζεις. Τα φλας τραβάνε την προσοχή και όποιος δεν σε έχει προσέξει τώρα θα σε προσέξει καλύτερα.
Όταν φίλε οδηγάς στην εθνική δεν χρειάζεται να πατας φρένο για να μειώσεις λίγο την ταχύτητα σου... απλά άφησε λίγο το γκάζι.
Όταν φίλε ανεβαίνεις μεγάλες ανηφόρες μην πηγαίνεις με 10. Μην αγχώνεσαι αν συμβεί κάτι και αφήσεις το γκάζι θα σταματήσεις αμέσως.
Gandalf dr685sm
09/06/2009, 13:26
Όταν φίλε αλλάζεις λωρίδα μην κάνεις μια ώρα, μην οδηγάς στις λευκές διακεκομμένες. Αυτές είναι δικές μας.
Σωστό το να κάνει αμέσως προσπέραση αλλά λάθος το οτι μας ανήκουν οι διακεκομμένες. Δεν μας ανήκουν... απλά υπάρχει ανοχή στην κίνηση μας σε αυτές. Απλά για να το διατυπώσουμε σωστά.
Gandalf
Drapetsoniths
09/06/2009, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Για μηχανές.
Όταν φίλε έρθεις μπροστά μου στο φανάρι φρόντησε να φύγεις όταν αυτό ανάψει πράσινο και μην χαζεύεις.
Αυτο πραγματικα το παρατηρω στο κεντρο και με τρελαινει!!
Ερχονται και ενω υπαρχει μια χαρα χωρος να κατσουν μαζι με ολες τις αλλες μηχανες στο υψος του φαναριου.....Οχιιιιιιιιιιι
θα μας περασει επιδεικτικα ολους , θα βαλει το μοτορι του ψιλο πλαγιαστα στο δρομο(για να μην βγει και στον καθετο) κλεινωντας ολη τη λωριδα και ...θα αραξει.Και εκτος του οτι με την ηλιθιοτητα του χανει χρονο , καθως δεν εχει οπτικη επαφη με το φαναρι, κλεινει μεχρι να ξεκινησει και 2-3 μηχανες ΝΤΑΒΑΤΖΙΛΙΚΙ
Πραγματικα ειμαι πιστευω πολυ υπομονετικος ανθρωπος και θα μπορουσα να τον περιμενω επι 5 λεπτα υπο αλλες συνθηκες να ξεκινησει αν ειχε καποιο προβλημα
αλλα οταν βλεπω καραμπινατες ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ συμπεριφορες νταβατζη τρελαινομαι απιστευτα!!
gixxerpap
09/06/2009, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Σωστό το να κάνει αμέσως προσπέραση αλλά λάθος το οτι μας ανήκουν οι διακεκομμένες. Δεν μας ανήκουν... απλά υπάρχει ανοχή στην κίνηση μας σε αυτές. Απλά για να το διατυπώσουμε σωστά.
Gandalf
δεν υπάρχει απλά ανοχή.... τουλάχιστον όταν υπάρχει ανάσχεση κυκλοφορίας επιτρέπεται κανονικότατα!
Allst@rf
09/06/2009, 13:54
οταν φιλε δινεις συμβουλες,απο προσωπικη εμπειρια και αποψη,μην νομιζεις οτι αυτα που λες ειναι και σωστα!!!
Gandalf dr685sm
09/06/2009, 14:28
τουλάχιστον όταν υπάρχει ανάσχεση κυκλοφορίας επιτρέπεται κανονικότατα!
Σωστός , αλλά ανάσχεση όπως την αναφέρει στον ΚΟΚ θεωρεί πως υπάρχει μόνο σε σηματοδότη. Άρα μόνο όταν υπάρχει κόκκινο και σταματάνε τα πάντα , κινούμαστε στις γραμμές, νόμιμα.
Κατά τα άλλα, υπάρχει ανοχή όταν λέμε πως κινούνται τα οχήματα και περνάμε ανάμεσα.
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
οταν φιλε δινεις συμβουλες,απο προσωπικη εμπειρια και αποψη,μην νομιζεις οτι αυτα που λες ειναι και σωστα!!!
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά μπορείς να μου πεις με τι δεν συμφωνείς για να μην έχω λάθος εντύπωση
Οταν φιλε jp ζεις σε μια κοινωνια θα πρεπει να αποδεχτεις και την υπαρξη αλλων μελλων σε αυτην!
πολυ σωστες παρατηρησεις εκτος απο 1-2 (οπως αυτο με τη διακεκομενη λωριδα-δν ειναι για να πατανε οι μηχανες)
700_Thespieis
09/06/2009, 15:56
Εγω δεν συμφωνω με αρκετα απο τα παραπανω:evil:
Αυτο με το φαναρι για παραδειγμα λες και ειμαι στα μοτοgp δεν το συνιστω,αντι8ετα φιλε μου αν διαβασεις πολλες συζητησεις εδω μεσα θα δεις οτι πρεπει να κα8υστερουμε λιγακι μολις δουμε το πρασινο(ποσοι και ποσοι περνανε με κοκκινα).Αρα λοιπον μπορει αυτος που στη δινει να μη χαζευει αλλα να κανει αυτο που σου λεω..
Γενικοτερα αυτα που γραφεις μου δινουν την εντυπωση του βιαστικου(βλεπω πολλους κα8ε μερα) που ειναι επικινδυνοι οχι μονο για τον εαυτο τους(δικο σου 8εμα)αλλα και για μενα..
ΥΓ1-οι διαβασεις ειναι MONO για τους πεζους
ΥΓ2-αναφερομαι στο κομματι σου για τις μηχανες
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Για μηχανές.
Όταν φίλε θες να είσαι ευγενικός με τους πεζούς στο φανάρι και δεν θες να πατήσεις την διάβαση άστους να περάσουν και μετά πήγαινε λίγο πιο μπροστά και άσε δυο τρεις μηχανές να έρθουν δίπλα σου μηχανές για να ξεμπλοκαριστούμε μέσα απο τα αυτοκίνητα.
Αν θέλεις φίλε μου, να παρανομήσεις ΕΣΥ πατώντας την διάβαση (και όχι για να είσαι ευγενικός) και να μην το ζητάς από άλλους.
Πόσο νομίζεις ότι θα κερδίσεις (σε χρόνο) αν είσαι στο φανάρι 3 μηχανές πίσω από το να είσαι μπροστά στη διάβαση?
blueangel
09/06/2009, 17:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
οταν φιλε δινεις συμβουλες,απο προσωπικη εμπειρια και αποψη,μην νομιζεις οτι αυτα που λες ειναι και σωστα!!!
Σωστότατα είναι!!!Αλλά ποιός ακούει δυστυχώς γιατί ΟΛΟΙ ΜΑΣ τα γράφουμε αντε να μην πώ που όλα αυτά:bigcry: :bigcry: :bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Αν θέλεις φίλε μου, να παρανομήσεις ΕΣΥ πατώντας την διάβαση (και όχι για να είσαι ευγενικός) και να μην το ζητάς από άλλους.
Πόσο νομίζεις ότι θα κερδίσεις (σε χρόνο) αν είσαι στο φανάρι 3 μηχανές πίσω από το να είσαι μπροστά στη διάβαση?
μετα ομως οι μηχανες ακινητοποιημενες αναμεσα στα αμαξια δν κινδυνευουν?
κ δν μιλαμε να μπαστακωθεις στο κεντρο της διαβασης
BlackAdder
10/06/2009, 08:17
Όταν φίλε πηγαίνεις πάνω στην διαχωριστική γραμμή και έχουν μαζευτεί πίσω σου 7 μηχανές μήπως είναι καιρός να κάνεις στην άκρη και να τους αφήσεις να περάσουν.
Ναι αλλά όταν ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος είναι σίγουρος ότι μπορεί να πραγματοποιήσει ελιγμό με ασφάλεια.
Όταν φίλε είναι κολλημένος πίσω σου ο μαλάκας και τον βλέπεις να ανυπόμονος για να βρεί χώρο να σε περάσει μήπως πρέπει να τον αφήσεις να σε περάσει πριν κάνει τίποτα πιο χοντρό.
Να δείς τι χοντρό πρωκτικό σεξ μπορεί να υποστεί αν συνεχίσει να χώνεται.
Όταν φίλε έρθεις μπροστά μου στο φανάρι φρόντησε να φύγεις όταν αυτό ανάψει πράσινο και μην χαζεύεις.
Γιατί αλλιώς...τι; Σοβαρέψου.
Όταν φίλε θες να είσαι ευγενικός με τους πεζούς στο φανάρι και δεν θες να πατήσεις την διάβαση άστους να περάσουν και μετά πήγαινε λίγο πιο μπροστά και άσε δυο τρεις μηχανές να έρθουν δίπλα σου μηχανές για να ξεμπλοκαριστούμε μέσα απο τα αυτοκίνητα.
Τι λές ρε "φίλε"; Είσαι σοβαρός; Σύνελθε...
Οι διαβάσεις ειναι για του πεζούς ΜΟΝΟ!!!
Τι θα πει να περάσουν; Ποιοι; αυτοί ή οι άλλοι που θα έρθουν λίγο ποιό μετά;
Αν δε γουστάρεις να κάθεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα , το οποίο είναι παράνομο χωρίς συζήτηση,κάτσε πίσω από ένα αυτοκίνητο. Αν ανησυχείς για την ασφάλεια σου πούλα το μηχανάκι και πάρε τρόλεϊ..
Το αν θα σου κανει χώρο κάποιος να κάτσεις πάνω στη διάβαση είναι καθαρά υποκειμενικό, δεν είναι επουδενί υποχρεωμένος.
Για να τα καταλάβεις στα μασάω (αυτά θεωρούνται αυτονόητα):
1. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί την ίδια εμπειρία και ικανότητα με σένα.
2. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί τις ίδια άγνοια κινδύνου με σένα.
3. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί το ίδιο άγχος με σένα.
4. Και το ποιό βασικό, δεν έχουν όλοι οι οδηγοί την ίδια μηχανή με σένα, που σημαίνει, δεν έχει τα ίδια φρένα, τα ίδια κρατήματα, το ίδιο πλάτος. Άλλο μηχανάκι, άλλη συμπεριφορά.
Αν εσύ μπορείς (ή πιστεύεις ότι μπορείς) να πας με +όσα παραπάνω αυτό δε σημαίνει ότι μπορούν ή ότι θέλουν και οι άλλοι.
Κάθε μέρα κάνω 50 χιλ στη Κηφισίας πάνω κάτω και βλέπω αρκετούς σαγιονάρες σαν του λόγου σου.
Για χαλαρώστε λίγο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
Ναι αλλά όταν ο οδηγός του προπορευόμενου οχήματος είναι σίγουρος ότι μπορεί να πραγματοποιήσει ελιγμό με ασφάλεια.
Να δείς τι χοντρό πρωκτικό σεξ μπορεί να υποστεί αν συνεχίσει να χώνεται.
Γιατί αλλιώς...τι; Σοβαρέψου.
Τι λές ρε "φίλε"; Είσαι σοβαρός; Σύνελθε...
Οι διαβάσεις ειναι για του πεζούς ΜΟΝΟ!!!
Τι θα πει να περάσουν; Ποιοι; αυτοί ή οι άλλοι που θα έρθουν λίγο ποιό μετά;
Αν δε γουστάρεις να κάθεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα , το οποίο είναι παράνομο χωρίς συζήτηση,κάτσε πίσω από ένα αυτοκίνητο. Αν ανησυχείς για την ασφάλεια σου πούλα το μηχανάκι και πάρε τρόλεϊ..
Το αν θα σου κανει χώρο κάποιος να κάτσεις πάνω στη διάβαση είναι καθαρά υποκειμενικό, δεν είναι επουδενί υποχρεωμένος.
Για να τα καταλάβεις στα μασάω (αυτά θεωρούνται αυτονόητα):
1. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί την ίδια εμπειρία και ικανότητα με σένα.
2. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί τις ίδια άγνοια κινδύνου με σένα.
3. Δεν έχουν όλοι οι οδηγοί το ίδιο άγχος με σένα.
4. Και το ποιό βασικό, δεν έχουν όλοι οι οδηγοί την ίδια μηχανή με σένα, που σημαίνει, δεν έχει τα ίδια φρένα, τα ίδια κρατήματα, το ίδιο πλάτος. Άλλο μηχανάκι, άλλη συμπεριφορά.
Αν εσύ μπορείς (ή πιστεύεις ότι μπορείς) να πας με +όσα παραπάνω αυτό δε σημαίνει ότι μπορούν ή ότι θέλουν και οι άλλοι.
Κάθε μέρα κάνω 50 χιλ στη Κηφισίας πάνω κάτω και βλέπω αρκετούς σαγιονάρες σαν του λόγου σου.
Για χαλαρώστε λίγο.
+600
50 χλμ κανω κι εγω στην Κηφισσιας.Το τι βλεπω καθημερινα δεν περιγραφεται.Μια μερα ενας πολυ γρηγορος,ξεκρανωτος με αφρικα βρηκρ τιμονι με τιμονι με ενα παπακι που το οδηγουσε(προσεκτικοτατα)ενας πιτσιρικας.Αν ταχανε ο πιτσιρικος κι επεφτε φαντασου τι θα γινοταν με 6-7 μηχανακια να ακολουθουν.Πηξαμε στους γρηγορους ευθειακηδες.
atom_smasher
10/06/2009, 09:50
Λυπαμαι αλλα μαλλον ημουν πολυ ενοχλητικος καθοτι δεν παταγα ποτε τις διαβασεις των πεζων και ας εκλεινα και σαραντα μηχανες απο πισω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
Τι λές ρε "φίλε"; Είσαι σοβαρός; Σύνελθε...
Οι διαβάσεις ειναι για του πεζούς ΜΟΝΟ!!!
Τι θα πει να περάσουν; Ποιοι; αυτοί ή οι άλλοι που θα έρθουν λίγο ποιό μετά;
Αν δε γουστάρεις να κάθεσαι ανάμεσα στα αυτοκίνητα , το οποίο είναι παράνομο χωρίς συζήτηση,κάτσε πίσω από ένα αυτοκίνητο. Αν ανησυχείς για την ασφάλεια σου πούλα το μηχανάκι και πάρε τρόλεϊ..
Το αν θα σου κανει χώρο κάποιος να κάτσεις πάνω στη διάβαση είναι καθαρά υποκειμενικό, δεν είναι επουδενί υποχρεωμένος.
Αν εσύ μπορείς (ή πιστεύεις ότι μπορείς) να πας με +όσα παραπάνω αυτό δε σημαίνει ότι μπορούν ή ότι θέλουν και οι άλλοι.
Δεν είπα σε κανεναν να πάει πιο γρήγορα απο όσο μπορεί. Εκτός βέβαια απο τις προσπεράσεις που θεωρώ οτι πρέπει να γίνονται στον λιγότερο δυνατό χρόνο. Είπα να κάνει στην άκρη για να τον περνάνε αυτοί που θέλουν να πάνε πιο γρήγορα. Φυσικά και θα κάνει στην άκρη όποτε μπορεί... αλλα όταν του δοθεί αυτή η ευκαιρία να την εκμεταλευτεί και να μην αδιαφορεί για το τί γίνεται πίσω του. Είναι χίλες φορές καλύτερα να αφήσεις τον άλλον να σε περάσει ελεγχόμενα απο εσένα παρά να σε περάσει σε ανύποπτο χρόνο. Ο μαλάκας ο γρηγορος δεν θέλω να πάθει κάτι όταν είμαι κοντά του. Όσοι θέλουν να πάνε πιο γρήγορα απο εμένα τους αφήνω να περάσουν. Όσοι με αφήνουν να περάσω τους χαιρετώ και τους ευχαριστώ.
Οσον αφορά τις διαβάσεις, εφόσον έχει περάσει ο πολύς ο κόσμος οι επόμενοι που θα περάσουν δεν νομίζω να χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν όλο το πλάτος της διάβασης γιατι στατιστικά θα είναι λίγοι. Μπορείς να πας λίγο πιο μπροστά χωρίς να ενοχλήσεις και να επιτρέψεις ανακατατάξεις στην σειρά τον μηχανών. Οι γρήγοροι που βιάζονται μπορούν να φύγουν πιο μπροστά και ο καθένας να πάει με τον ρυθμό που θέλει. Δεν είναι το θέμα να κερδίσω μόνο εγώ κάποια δευτερόλεπτα το θέμα είναι να κερδίσουν όλοι. Σε μια αποσταση απο νότια προάστια κηφισιά τα δευτερόλεπτα μπορούν να γίνουν λεπτά. Παρατήρησέ το και μόνος σου. Δες την απόσταση που έχεις αφήσει πίσω τα αυτοκίνητα όταν ξεκινάς μπροστά απο αυτά και δες την απόσταση που έχεις αφήσει τα αυτοκίνητα όταν ξεκινάς 3 αυτοκίνητα πίσω. Η απόσταση/χρόνος αυτή μπορεί να καθόρίσει αν το επόμενο φανάρι σε πιάσει πράσινο ή κόκκινο. Το να πας λίγο πιο μπροστά στην διάβαση δεν είναι τόσο κακό όταν μπορείς να διευκολύνεις τους πίσω σου. Φυσικά σε όλα υπάρχουν και όρια. Δεν πρέπει να κλείσεις όλη την διάβαση.
Δεν υπάρχει μόνο λευκό και μαύρο αλλα υπάρχει και το γκρί
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Δεν υπάρχει μόνο λευκό και μαύρο αλλα υπάρχει και το γκρί
Ακριβώς! Αν και το ύφος του πρώτου σου ποστ δε φέρνει και πολύ σε γκρι. Πιο πολύ σε αγανακτισμένο βιαστικό ταιριάζει. Χαλαρώστε, όλοι θα φτάσουμε και όλοι μπορούμε να διευκολύνουμε τον δίπλα-πίσω-μπροστά-whatever.
Οι διαβάσεις είναι πολύ πονεμένη ιστορία, πάντως. Κάθε φορά που φτάνω σε μια και βγαίνω λίιιγο μπροστά και στην άκρη ώστε να κάνουν γραμμή οι δίτροχοι που καταφτάνουν χωρίς να χρειάζεται να κλείσουν όλη τη διάβαση, ΠΑΝΤΑ θα έρθει και ένας μάγκας (από παπί με φραπέ και κράνος στο μέτωπο μέχρι ακράνοβιτς varadero.. και στη χειρότερη ταρίφας, φορτηγάκι, λεωφορείο -που θα κόψει και την οπτική επαφή με το φανάρι) που θα βγει πιο μπροστά από όλους και θα αναγκάσει τους πεζούς να κάνουν σλάλομ στο λαβύρινθο που σχηματίζεται.
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Οσον αφορά τις διαβάσεις,
Είναι διαβάσεις Πεζών γλυστράνε τόσο σε φρενάρισμα όσο σε επιτάχυνση, Δέν σταθμεύουμε πάνω τους,ουτε και πιο μπροστά όμως καθώς και εκτεθειμένοι ήμαστε και δέν έχουμε οπτική επαφή με τον φωτεινό σηματοδότη.
BlackAdder
10/06/2009, 11:32
Όχι και τόσο άσχετο στατιστικό.
Στη δουλειά πάω κάθε μέρα με το σκούτερ (150cc).
Ταχύτητες μέχρι 70χ/α.
Διαδρομή Καλλιρόης - Αρδητού - Β.Σοφιας - Κηφισίας - Τατοιού - Ε.Ο.Αθηνών / Λαμίας.
Λοιπόν ασχέτως κίνησης κ.λπ. ο χρόνος που μου παίρνει είναι 45 λεπτά (+-5 λεπτά).
Το +-5 εξαρτάται από το πόσα φανάρια θα βρώ...
Είτε βρω κίνηση είτε όχι.
Το 5 λεπτο δε μου λέει κάτι για να πάω γρήγορότερα, να χωθώ, να βάλω τον εαυτό μου στο τριπάκι της αλα video game οδήγησης.
Επίσης έχω παρατηρήσει το άλλο περιεργο.
Έχω πάρει το αυτοκίνητο 3-4 φορές μέσα στη χρονιά για την ίδια διαδρομή και έκανα 10 λεπτά παραπάνω! Χωρίς να αλλάξω καν λωρίδα κυκλοφορίας.
Κινηση κανονική (η τυπική της Κηφισίας).
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω... με το μηχανάκι προσπερνάς τα αυτοκινητα και σκέφτεσαι αυτός θα φτάσει του χρόνου... αλλά δεν πολύισχύει αυτό...
Τη διαδρομή αυτή την έκανα και πέρισυ στις 15 Αυγούστου, τη μέρα με τη λιγότερη κίνηση και το ρεκόρ ήταν 35 λεπτά.
Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι και να φτάσω 5 και 10 λεπτά νωρίτερα σπίτι δε με νοιάζει, τόσο μου παίρνει να κλειδώσω τη μηχανή και να καλέσω το ασανσέρ.
Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης. Την ίδια ώρα θα φτάσουμε όλοι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
Όχι και τόσο άσχετο στατιστικό.
Στη δουλειά πάω κάθε μέρα με το σκούτερ (150cc).
Ταχύτητες μέχρι 70χ/α.
Διαδρομή Καλλιρόης - Αρδητού - Β.Σοφιας - Κηφισίας - Τατοιού - Ε.Ο.Αθηνών / Λαμίας.
Λοιπόν ασχέτως κίνησης κ.λπ. ο χρόνος που μου παίρνει είναι 45 λεπτά (+-5 λεπτά).
Το +-5 εξαρτάται από το πόσα φανάρια θα βρώ...
Είτε βρω κίνηση είτε όχι.
Το 5 λεπτο δε μου λέει κάτι για να πάω γρήγορότερα, να χωθώ, να βάλω τον εαυτό μου στο τριπάκι της αλα video game οδήγησης.
Επίσης έχω παρατηρήσει το άλλο περιεργο.
Έχω πάρει το αυτοκίνητο 3-4 φορές μέσα στη χρονιά για την ίδια διαδρομή και έκανα 10 λεπτά παραπάνω! Χωρίς να αλλάξω καν λωρίδα κυκλοφορίας.
Κινηση κανονική (η τυπική της Κηφισίας).
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω... με το μηχανάκι προσπερνάς τα αυτοκινητα και σκέφτεσαι αυτός θα φτάσει του χρόνου... αλλά δεν πολύισχύει αυτό...
Τη διαδρομή αυτή την έκανα και πέρισυ στις 15 Αυγούστου, τη μέρα με τη λιγότερη κίνηση και το ρεκόρ ήταν 35 λεπτά.
Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι και να φτάσω 5 και 10 λεπτά νωρίτερα σπίτι δε με νοιάζει, τόσο μου παίρνει να κλειδώσω τη μηχανή και να καλέσω το ασανσέρ.
Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης. Την ίδια ώρα θα φτάσουμε όλοι.
Σωστος.Και στο κατω κατω μεσα στον πολεμο δεν κηνυγας χρονους.Αν βιαζεσαι και τα λιγα δευτερολεπτα αργοποριας γινονται λιγα λεπτα,ξεκινα 10 λεπτα νωριτερα.
σε όλα ΝΑΙ εκτός απο αυτο:
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Για μηχανές.
Όταν φίλε θες να είσαι ευγενικός με τους πεζούς στο φανάρι και δεν θες να πατήσεις την διάβαση άστους να περάσουν και μετά πήγαινε λίγο πιο μπροστά και άσε δυο τρεις μηχανές να έρθουν δίπλα σου μηχανές για να ξεμπλοκαριστούμε μέσα απο τα αυτοκίνητα.
αυτο χωραει συζητηση φίλε μου, γιατι στην Αθήνα δεν ειναι ποτέ 2-3 πεζοι μονο που θέλουν να περασουν την διάβαση και μετα απο αυτούς τίποτα. Ειναι δεκάδες. Και οταν απλωνόμαστε εμεις πάνω στην διάβαση σε αυτούς δεν μενει χωρος για να περάσουν.
Αλλά εμας σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Και τι εγινε αν η γιαγιά κάνει 8αρια ανάμεσα απο 2χρονα βεσπάκια μαρσάροντας πάνω στην διάβαση.
Αυτό βέβαια ειναι και το μοναδικό δικιο που τους αναγνωρίζω γιατι κατα τα αλλα τους πεζους τους θεωρω πιο καγκουρες απο εμάς ....
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=79623&highlight=%F0%E5%E6%EF%E9
:wave2:
Φιλε BlackAdder ο χρόνος τον κάνεις γιατι έχεις μάθει τα φανάρια πάνω κάτω και ξέρεις οτι άμα τρέξεις παραπάνω στο Χ σημείο είναι ανούσιο γιατι θα σε βρεί το φανάρι λίγο πιο κάτω και θα περιμένεις. Και εγώ αυτό ακριβώς κάνω. Βλέπω άλλους να πάνε σαν τρελοί μέσα στην κίνηση και όμως τους προλαβαίνω σε κάθε φανάρι όταν εγώ πηγαίνω μέσα σε λογικά πλαίσια με σταθερή ταχύτητα υπολογίζοντας το κάθε σημείο που θα περάσω. Τα φανάρια είναι προγραμματισμένα για ταχύτητες 40 με 50 χιλιόμετρα την ώρα (τουλάχιστον αυτά των μεγάλων δρόμων). Ο ελάχιστος χρόνος σου των 35 λεπτών αφορά τον περιορισμό που σου θέτουν τα φανάρια. Δεν πα να τρέχεις με 200 απο φανάρι σε φανάρι θα περιμένεις. Φαντάσου τώρα όλα τα αυτοκίνητα να πηγαίνουν όμορφα παρατεταγμένα και πάντα να υπάρχει ένα άνοιγμα να περνάς άνετα με +30 χιλιόμετρα και όποιον συναντάς μπροστά σου που μπορεί να πηγαίνει πιο αργά απο εσένα να κάνει στην άκρη στην πρώτη ευκαιρια θα έκανες πάλι 35 λεπτά χωρις να χωθεις και να τρέχεις πουθενα.
Προσπάθησε να δεις τι είναι αυτό που σε καθυστέρησε κάθε φορά και έχασες το φανάρι.
manhunter
10/06/2009, 16:22
Στο μόνο που έχεις δίκιο, και δεν ακούγεται φασιστικό, είναι το παρκάρισμα.
Μερικοί, αυτοκίνητα και μηχανές, παρκάρουν τόσο κοντά σου, που όταν πας να το σηκώσεις απο το στάντ, είναι αδύνατο
Σε όλα τα άλλα...κάπου το έχεις χάσει.....
:wave2:
LsKostas
10/06/2009, 19:54
Aυτο με το πρασινο και να φυγω ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ δεν μου αρεσε μεγαλε...
και οι διαβασεις ειναι για τους πεζους νομιζω ...
Εγω θα κατσω πριν την γραμμη της διαβασης και θα κλεισω και 200 μηχανες απο πισω....
Αν αυτο εσενα σε ενοχλει παρε ελικοπτερο και πετα γιατι ουτε εσυ ουτε κανενας σαν εσενα δεν θα με αναγκασει να γινω εμποδιο στην κινηση πεζων, αναπηρικων, παππουδων, γιαγιαδων κλπ κλπ
Ετσι γιατι ειμαι αγανακτισμένος με τους ινδιανους που νομιζουν επειδη καβαλανε μηχανη αποκτήσανε δικαιωμα χρησικτησίας στους δρομους και τα πεζοδρομία...
Ενας αγανακτισμένος με τους αγανακτισμένους...
mikros boudas
10/06/2009, 21:26
επισης λαθος φιλε ειναι αυτο με το αφημα του γκαζιου στην εθνικη...σιγουρα το αμαξι θα επιβραδυνει αλλα ο πισω δεν ξερει πως αλλαζεις την ταχυτητα του οχηματος σου...λιγο φρενο ισα να αναψουν τα φωτα παντα χρειαζεται οταν θελουμε να κοψουμε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
Aυτο με το πρασινο και να φυγω ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ δεν μου αρεσε μεγαλε...
και οι διαβασεις ειναι για τους πεζους νομιζω ...
Οσοι περισότεροι περνάνε απο κάθε πράσινο φανάρι τις αθήνας τόσο περισότερο αδιάζουν οι δρόμοι. Να σου απλοποιήσω λίγο την κατάσταση με ένα παράδειγμα. Σε ένα φανάρι στατιστικά περιμένουν 7 αυτοκίνητα. Σε αυτό το φανάρι ο χρόνος που ανοίγει πράσινο είναι τσίμα τσίμα να περνάνε 7 αυτοκίνητα. Εαν ο πρώτος χαζευει και πρέπει να του κορνάρουν για να ξεκινήσει μπορεί να περάσουν τα 5 και να μείνουν 2. Την επόμενη φορά το φανάρι θα έχει 9 και την μεθεπόμενη θα έχει 11 και σε μια ώρα δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει.
Εδώ θα μου πεις οτι όταν θα περάσουν περισότερα απο ένα φανάρι το πρόβλημα θα δημιουργηθεί στο επόμενο. Εφόσον όμως και το επόμενο είναι ρυθμισμένο σωστά και προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τα ίδια τότε και σε αυτό θα έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα να περιμένουν.
Επίσης το να χαζευεις στο φανάρι και να είσαι πρώτος και οταν σου κορνάρουν να ξυπνας και να φευγεις ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟ. όταν κάποιος κορνάρει για κάποιο άσχετο λόγο (πχ είδε έναν γνωστό του στον δρόμο) εσύ μπορείς να ξεκινήσεις με κόκκινο.
Ισως τα φανάρια θα έπρεπε να είχαν μια προηδοποίηση πότε θα ανοίξει το πράσινο.
Εννοείται οτι κάθε φορά που περνάμε με πράσινο προσέχουμε αυτούς που περνάνε με κόκκινο ή βαθύ πορτοκαλί.
Με τις διαβάσεις έχετε δίκιο απο την αρχή δεν θα έπρεπε να τις πατάμε και μία τέτοια πρόταση βρήσκει το απολυτο σωστό οτι δεν πρέπει να πατάμε τις διαβάσεις. Το πρόβλημα όμως παραμένει και μια νόμιμη λύση θα ήταν να θεσμοθετηθεί μια λωρίδα στο πλάτος του δρόμου μήκους μιας μηχανής που θα ήταν χώρος αναμονής μηχανών. Δηλαδή τα αυτοκίνητα να σταματαγαν μια μηχανή πίσω. Αλλά κάτι τέτοιο το θεωρώ αδύνατον να γίνει. Στην περίπτωση όμως που δεν υπάρχει διάβαση εκεί ο μηχανόβιος πιστευω οτι μπορεί να πάει πιο μπροστά.
Παρόλα αυτά μην ξεχνάμε ότι όταν ανάβει κόκκινο για τους πεζούς και βλέπουμε οτι κανείς άλλος δεν περνά στην διάβαση... τότε μπορούμε να πάμε πιο μπροστά αφού στην ουσία απαγορευεται οι πεζοι να διασχίσουν τον δρόμο. Τώρα αν θέλει κάποιος να περάσει τρέχοντας... τί να πώ.
mikros boudas
11/06/2009, 09:49
φιλε ξερεις ποσοι περνανε με κοκκινο επειδη εχουν δει το πορτοκαλι και λενε οκ προλαβαινουμε??ειδικα με μηχανη ποτε πρωτος πρωτος.οσα αμαξια και να περασουν παλι υπαρχει μποτιλιαρισμα στην αθηνα.καλυτερα 10 λεπτα παραπανω παρα ρισκο ατυχηματος.
Allst@rf
11/06/2009, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από blueangel
Σωστότατα είναι!!!Αλλά ποιός ακούει δυστυχώς γιατί ΟΛΟΙ ΜΑΣ τα γράφουμε αντε να μην πώ που όλα αυτά:bigcry: :bigcry: :bigcry:
εξακολουθεις να πιστευεις οτι ειναι σωστοτατα?
για κανε μια καταμετρηση των απαντησεων και μετρησε αυτες που συμφωνουν με αυτες που διαφωνουν και τα ξαναλεμε...
Allst@rf
11/06/2009, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά μπορείς να μου πεις με τι δεν συμφωνείς για να μην έχω λάθος εντύπωση
το αν εισαι λαθος ή οχι δεν θα στο πω εγω αλλα αν εξακολουθησεις να πιστευεις οτι αυτα που γραφεις ειναι το "the riders survival guide to town traffic",τοτε επιτρεψε μου να σε πληροφορησω οτι εισαι επικινδυνος για τον εαυτο σου και τους αλλους...
η διαφωνια μου ειναι στο υφος του γραπτου σου ,γιατι το παρουσιαζεις με υφος ξερολα...
παιδια προσοχη πολυ με τις διυθησεις ,ειναι επικινδυνες σε υψηλες ταχυτητες...
devil's animal
11/06/2009, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
Οσοι περισότεροι περνάνε απο κάθε πράσινο φανάρι τις αθήνας τόσο περισότερο αδιάζουν οι δρόμοι. Να σου απλοποιήσω λίγο την κατάσταση με ένα παράδειγμα. Σε ένα φανάρι στατιστικά περιμένουν 7 αυτοκίνητα. Σε αυτό το φανάρι ο χρόνος που ανοίγει πράσινο είναι τσίμα τσίμα να περνάνε 7 αυτοκίνητα. Εαν ο πρώτος χαζευει και πρέπει να του κορνάρουν για να ξεκινήσει μπορεί να περάσουν τα 5 και να μείνουν 2. Την επόμενη φορά το φανάρι θα έχει 9 και την μεθεπόμενη θα έχει 11 και σε μια ώρα δεν ξέρω και εγώ τι θα γίνει.
Εδώ θα μου πεις οτι όταν θα περάσουν περισότερα απο ένα φανάρι το πρόβλημα θα δημιουργηθεί στο επόμενο. Εφόσον όμως και το επόμενο είναι ρυθμισμένο σωστά και προσπαθούμε να εφαρμόσουμε τα ίδια τότε και σε αυτό θα έχουμε λιγότερα αυτοκίνητα να περιμένουν.
εσυ δλδ δεν εχεις καταλαβει οτι τα φαναρια ειναι προγραμματισμενα για να περνανε ας πουμε 10 αμαξια και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν υπαρχουν 10 αμαξια απο πισω αλλα 20-30-50.
αντι να ειμαστε στην τσιτα συνεχεια για να κερδισουμε το δευτερολεπτο του φαναριου μπας και περασει κανας αλλος γιατι δεν σηκωνομαστε να φυγουμε να ξεβρωμισει ο τοπος?
ολες οι πολεις εχουν καποιες προδιαγραφες και καποια ανωτατα ορια κατοικων.
οταν αυτα ξεπερνιουνται κατα πολυ, δεν μπορει να σου κανει τιποτα ο συγκοινωνιολογος, ο πολιτικος και ο κατασκευαστης δρομων.
απλα μαθηματικα ειναι.
:wave2:
Allst@rf
12/06/2009, 00:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οτι να ναι ειμαστε
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
:lol: :lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackAdder
Όχι και τόσο άσχετο στατιστικό.
Στη δουλειά πάω κάθε μέρα με το σκούτερ (150cc).
Ταχύτητες μέχρι 70χ/α.
Διαδρομή Καλλιρόης - Αρδητού - Β.Σοφιας - Κηφισίας - Τατοιού - Ε.Ο.Αθηνών / Λαμίας.
Λοιπόν ασχέτως κίνησης κ.λπ. ο χρόνος που μου παίρνει είναι 45 λεπτά (+-5 λεπτά).
Το +-5 εξαρτάται από το πόσα φανάρια θα βρώ...
Είτε βρω κίνηση είτε όχι.
Το 5 λεπτο δε μου λέει κάτι για να πάω γρήγορότερα, να χωθώ, να βάλω τον εαυτό μου στο τριπάκι της αλα video game οδήγησης.
Επίσης έχω παρατηρήσει το άλλο περιεργο.
Έχω πάρει το αυτοκίνητο 3-4 φορές μέσα στη χρονιά για την ίδια διαδρομή και έκανα 10 λεπτά παραπάνω! Χωρίς να αλλάξω καν λωρίδα κυκλοφορίας.
Κινηση κανονική (η τυπική της Κηφισίας).
Αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω... με το μηχανάκι προσπερνάς τα αυτοκινητα και σκέφτεσαι αυτός θα φτάσει του χρόνου... αλλά δεν πολύισχύει αυτό...
Τη διαδρομή αυτή την έκανα και πέρισυ στις 15 Αυγούστου, τη μέρα με τη λιγότερη κίνηση και το ρεκόρ ήταν 35 λεπτά.
Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι και να φτάσω 5 και 10 λεπτά νωρίτερα σπίτι δε με νοιάζει, τόσο μου παίρνει να κλειδώσω τη μηχανή και να καλέσω το ασανσέρ.
Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης. Την ίδια ώρα θα φτάσουμε όλοι.
ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό. Δεν ξέρω πόσοι το έχουν καταλάβει. Πριν χρόνια δούλευα κοντά στο Μέγαρο Μουσικής (σπίτι Παλλήνη) και δεν υπήρχε Αττική Οδός. Μια μέρα αποφάσισα να δω πόσο θα γλύτωνα πηγαίνοντας τη διαδρομή τάπα, παρόλο που δεν ένιωθα ασφαλής. Το έκανα και έφτασα....5 λεπτά νωρίτερα, ενώ προηγουμένως είχα δει το χάρο άπειρες φορές και κατάλαβα ότι άλλες τόσες γλύτωσα από τύχη. Δεν άξιζε το ρίσκο...
TOLISTOLAROS
12/06/2009, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyrval
ΑΠΟΛΥΤΑ σωστό. Δεν ξέρω πόσοι το έχουν καταλάβει. Πριν χρόνια δούλευα κοντά στο Μέγαρο Μουσικής (σπίτι Παλλήνη) και δεν υπήρχε Αττική Οδός. Μια μέρα αποφάσισα να δω πόσο θα γλύτωνα πηγαίνοντας τη διαδρομή τάπα, παρόλο που δεν ένιωθα ασφαλής. Το έκανα και έφτασα....5 λεπτά νωρίτερα, ενώ προηγουμένως είχα δει το χάρο άπειρες φορές και κατάλαβα ότι άλλες τόσες γλύτωσα από τύχη. Δεν άξιζε το ρίσκο...
Συμφωνώ απόλυτα.Για να κερδίσεις κάποια λεπτά πρέπει να ρισκάρεις ΣΥΝΕΧΩΣ,κάτι που κουράζει και φέρνει το λάθος πιο κοντά.
Με αμάξι είναι πολύ χειρότερο επειδή δεν μπορείς να προσπεράσεις εύκολα.Πρέπει να το σπας συνεχώς,να κάψεις ένα κάρο βενζίνες,να'σαι στην τσίτα για να κερδίσεις μισή ώρα για 300χλμ διαδρομής.Δε λέει
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.