Σύνδεση

View Full Version : Νιουφης αναζητά συγκινήσεις



astanapan
15/06/2009, 18:07
Καλως σας βρήκα

Είμαι 32 χρονών me υψος 1.92, και λέω να απαρνηθώ λιγο το 4τροχο παρελθόν μου για να μπω στο σωστό το δρόμο :smokin: αφενός γιατί αναζητώ νέες συγκινήσεις να ξεκολλήσουν το μυαλό (ανέβηκα στο z750 και παραμίλαγα για μέρες) και αφετέρου γιατί αν δεν ανέβω τώρα δε θα ανέβω ίσως ποτέ και δεν θα κάνω πραγματικότητα ενα παιδικό μου όνειρο. Υποψιν οτι εχω πολυ μικρή εμπειρία και αυτή με παπί.

Η σκέψη είναι να οδηγώ συντηρητικά στο δρόμο (για ξεκάρφωμα υπάρχει και η πίστα που ευελπιστώ να επισκέπτομαι τακτικά). Η μηχανή λοιπον είναι για διασκέδαση και εντός των τειχών μετακινήσεις (αθήνα) 50χλμ ημερησίως. Κατα ίσως και για κανενα ΣΚ σε νησι το καλοκαιρι.

Με δεδομένο λοιπον το fun to drive χαρακτήρα, θα ήμουν ικανοποιημένος με μια streetfighter αφου τα supersport είναι δύσκολα για αρχάριους. Θα μπορούσα να πάω κατευθείαν σε μια Z750 - GSR (ή μήπως StreetTriple?) ή είναι απολύτως απαραίτητο να μάθω σε ένα μικρό μηχανάκι (πχ ybr125-250) για ένα διάστημα 6-12 μηνών;

Όλες οι απόψεις καλόδεχτες

castoras
15/06/2009, 18:36
Γουέλκαμ μαι φρεντ, σε 1η φάση!!!
Μήπως με τη μικρή εμπειρία που έχεις οι απαιτήσεις σου είναι λίγο 'βαριες'???
Θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κάτι μικρό,σαν το ybr που λές,ή το cbf.Τώρα όσο για το χρονικό διάστημα που λες,θα το δεις μόνος σου στην πράξη.Στους 6 μήνες μπορεί να έχεις συνηθίσει το μηχανάκι αλλά δεν το έχεις μάθει.Εσύ θα κρίνεις πότε θα είσαι έτοιμος για το 'αλμα'!!!Μη νομίζεις το StreetTriple, το gsr και το z,επειδή δεν είναι ss δεν απαιτούν εμπειρία!!!
Αυτή είναι η δική μου άποψη που πριν 2 χρόνια καβάλησα για 1η φορά παπί και ακόμα έχω τους ενδιασμούς μου για το δικό μου 'άλμα'!!!
Και πάλι γουέλκαμ!!!:beer: :beer: :beer:

Kaloston
15/06/2009, 18:37
Ασε τα μικρα μηχανακια κ παρε κατευθειαν αυτο που θες. Αφενως οτι θα μετανιωσεις γιατι στο μυαλο σου θα ειναι η μεγαλη μηχανη θα χασεις κ χρηματα απο τις αγοραπωλησιες. Το οτι δεν εχεις εμπειρια δεν ειναι εμποδιο στο να παρεις μεγαλη μηχανη. Σημασια εχει να ξερεις τα ορια σου σαν οδηγος. Αν εισαι συνετος οδηγος παρε τη μεγαλη κ ασε τα μικρα. Επεισης μεγαλη μηχανη δε σημαινει μονο πιο γρηγορη αλλα σημαινει κ καλυτερα φρενα κ καλυτερες αναρτησεις.
Τωρα οσο αφορα το μοντελο δεν ειμαι κ ο πιο αντικειμενικος να σου προτινω καθοτι Ζ 750 εχω κ δεν το αλαζω με τιποτα. Το μονο που θα σου ελεγα να σκεφτεις, αν εχεις σκοπο για μακρινα ταξιδια με τη μηχανη με δευτερο ατομο, λογο του υψους σου το Ζ 750 ισως σε κουραζει απο τον αερα μιας κ ειναι γυμνο. Κατα τα αλλα και πιστα μπαινεις κ μεσα στην πολη κινησε ανετα κ κοντινα ταξιδακια κανεις, ειναι αξιοπιστο ειναι και μο@@ρα το εργαλειο.

div400
15/06/2009, 19:04
καλησπέρα φίλε μου :wave2:

το τί είναι σωστό ή λάθος το ξέρεις εσύ καλύτερα...ένα το δεδομένο!

προσωπικά είμαι υπέρμαχος της ''σταδιακής ανόδου'' δηλ. ξεκινάς με κάτι μικρό και ευκολοδηγητο και μόλις αποκτήσεις μια κάποια εμπειρία (πχ μετα απο 20χιλ χλμ λεμε τωρα) πας σε μια κατηγορία ανώτερη κτλ κτλ

προτέρημα αυτής της επιλογής είναι ότι αποκτάς εμπειρία και σε ''δόσεις'' ευκολοχώνευτες απο το μυαλό σου. δηλ πχ η διαχείριση του γκαζιού ή των φρένων που σε μια μεγάλου κυβισμού μηχανή θα σου φανεί ''παναγία βοήθα'' σε μια μικρότερη δεν θα σε δυσκολέψει.
(εδώ κολλάει και το ρητό ''έπεσα στα βαθιά, θα μάθω να κολυμπάω''. ναι ΑΝ επιβιώσεις θα γίνεις δεινός κολυμβητής αλλά ΑΝ επιβιώσεις...:winka: ).
ένα ακόμα προτέρημα είναι η χαζοπτώσεις ή από την δική αγνοία/λάθος ή από μαλακία άλλου που δεν θα μπορείς (λόγο μικρής εμπειρίας) να αποφύγεις. σε μια μεγάλη μηχανή θα κοστίσουν...και όχι μόνο σε επισκευές...
και μην νομίσεις ότι μια μικρού κυβισμού μηχανή δεν μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση ή ότι είναι αδύνατων να κάνεις επικίνδυνα λάθη. κάθε άλλο.

απο την άλλη ξέρω αρκετούς και είναι ακόμα πιο πολλοί εκείνοι που κατευθείαν πήραν μεγάλη (600αρα) μηχανή και είναι μια χαρά!

το πιο σημαντικό είναι ο αναβάτης, ΕΣΥ δηλ. ότι και αν αποφασίσεις να ξέρεις οτι ποτέ δεν τα έμαθες όλα, ότι ποτέ δεν του έχεις πάρει τον αέρα και ότι παντού και πάντα καραδοκεί ο μαλάκας να σε κάνει κιμά!!! οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να οδηγείς αμυντικά και με το μυαλό στον δρόμο μπροστά σου, να φοράς πάντα μα πάντα εξοπλισμό (και όχι δεν εννοώ μόνο το κράνος).
ότι και αν κάνεις...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!

:wave2: :beer:

ΥΓ: μην το πάρεις στραβά το παρακάτω, γράφεται με πολύ φιλικότητα...
αν θες να πάρεις μηχανή για μόστρα, γκάζια, σούζες, γκομενάκια και κακό...σε παρακαλώ άστο καλύτερα. υπάρχουν ήδη αρκετοί από δαύτους εκεί έξω! καλύτερα να επενδύσεις τα λεφτά σου να φτιάξεις το αυτοκίνητο σου ή να πάρεις ένα καλύτερο και θα έχεις συγκινήσεις αρκετές για πολύ καιρό....φιλικότατα πάντα ε; :wave2:

slowman
15/06/2009, 19:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
καλησπέρα φίλε μου :wave2:

το τί είναι σωστό ή λάθος το ξέρεις εσύ καλύτερα...ένα το δεδομένο!

προσωπικά είμαι υπέρμαχος της ''σταδιακής ανόδου'' δηλ. ξεκινάς με κάτι μικρό και ευκολοδηγητο και μόλις αποκτήσεις μια κάποια εμπειρία (πχ μετα απο 20χιλ χλμ λεμε τωρα) πας σε μια κατηγορία ανώτερη κτλ κτλ

προτέρημα αυτής της επιλογής είναι ότι αποκτάς εμπειρία και σε ''δόσεις'' ευκολοχώνευτες απο το μυαλό σου. δηλ πχ η διαχείριση του γκαζιού ή των φρένων που σε μια μεγάλου κυβισμού μηχανή θα σου φανεί ''παναγία βοήθα'' σε μια μικρότερη δεν θα σε δυσκολέψει.
(εδώ κολλάει και το ρητό ''έπεσα στα βαθιά, θα μάθω να κολυμπάω''. ναι ΑΝ επιβιώσεις θα γίνεις δεινός κολυμβητής αλλά ΑΝ επιβιώσεις...:winka: ).
ένα ακόμα προτέρημα είναι η χαζοπτώσεις ή από την δική αγνοία/λάθος ή από μαλακία άλλου που δεν θα μπορείς (λόγο μικρής εμπειρίας) να αποφύγεις. σε μια μεγάλη μηχανή θα κοστίσουν...και όχι μόνο σε επισκευές...
και μην νομίσεις ότι μια μικρού κυβισμού μηχανή δεν μπορεί να σε φέρει σε δύσκολη θέση ή ότι είναι αδύνατων να κάνεις επικίνδυνα λάθη. κάθε άλλο.

απο την άλλη ξέρω αρκετούς και είναι ακόμα πιο πολλοί εκείνοι που κατευθείαν πήραν μεγάλη (600αρα) μηχανή και είναι μια χαρά!

το πιο σημαντικό είναι ο αναβάτης, ΕΣΥ δηλ. ότι και αν αποφασίσεις να ξέρεις οτι ποτέ δεν τα έμαθες όλα, ότι ποτέ δεν του έχεις πάρει τον αέρα και ότι παντού και πάντα καραδοκεί ο μαλάκας να σε κάνει κιμά!!! οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να οδηγείς αμυντικά και με το μυαλό στον δρόμο μπροστά σου, να φοράς πάντα μα πάντα εξοπλισμό (και όχι δεν εννοώ μόνο το κράνος).
ότι και αν κάνεις...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!

:wave2: :beer:

ΥΓ: μην το πάρεις στραβά το παρακάτω, γράφεται με πολύ φιλικότητα...
αν θες να πάρεις μηχανή για μόστρα, γκάζια, σούζες, γκομενάκια και κακό...σε παρακαλώ άστο καλύτερα. υπάρχουν ήδη αρκετοί από δαύτους εκεί έξω! καλύτερα να επενδύσεις τα λεφτά σου να φτιάξεις το αυτοκίνητο σου ή να πάρεις ένα καλύτερο και θα έχεις συγκινήσεις αρκετές για πολύ καιρό....φιλικότατα πάντα ε; :wave2:

πολύ σωστός+++++++

ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ εκεί που νομίζεις ότι το χεις στους 1-2 μήνες είναι το πιο επικίνδυνο στάδιο!!!!!!!!

jorgevaldano
15/06/2009, 19:48
η λαχτάρα σου να πας κατευθείαν στη μεγάλη είναι φυσιολογική

ωστόσο αν πας βήμα-βήμα, μόνο κερδισμένος θα βγεις

όταν μετά από π.χ. 20.000χλμ τελικά πάρεις τη μεγάλη, θα την απολαύσεις ΠΟΛΥ καλύτερα και ασφαλέστερα

dimdil
15/06/2009, 20:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
Καλως σας βρήκα................................
θα ήμουν ικανοποιημένος με μια streetfighter αφου τα supersport είναι δύσκολα για αρχάριους. Θα μπορούσα να πάω κατευθείαν σε μια Z750 - GSR (ή μήπως StreetTriple?) ή είναι απολύτως απαραίτητο να μάθω σε ένα μικρό μηχανάκι (πχ ybr125-250) για ένα διάστημα 6-12 μηνών;

Όλες οι απόψεις καλόδεχτες

απαραιτητο σιγουρα δεν ειναι να αρχισεις με 250 ----προσωπικα ομως το βρισκω --και το βρηκα --πολυυυ χρησιμο.
απο την αλλη μερια ---εκτιμω πως ξερεις αγγλικα,αφου το γραφεις----εισαι σιγουρος πως μπορεις να ξεκινησεις με εναν <<μαχητη της ασφαλτου>>???
κατι προσπαθει να πει αυτος ο χαρακτηρισμος---το νου σουυ
:beer:

VALES
15/06/2009, 20:48
Σίγουρα η σταδιακή ''άνοδος'' είναι το καλύτερο.Από την άλλη μεριά όμως...να δω άνθρωπο 1.92 ύψος πάνω σε ybr π.χ. και ας πεθάνω:smilea:

jorgevaldano
15/06/2009, 20:53
πράγματι αλλά το 250άρι μπορεί να είναι ένα εντουράκι

L.omerta
15/06/2009, 20:56
εγω θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με ένα εντουράκι π.χ. ενα dr400 θα σε βολέψει πάρα πολύ.. και τισ συγκινήσεις σου θα έχεις και είναι και τα καλύτερα σχολέια πριν να πας σε μεγλύτερη. Πολυ προβλέψιμα και εύκολα!!
:beer:


εδιτ: με πρόλαβες για το εντουρακι :wacko:

Lazio
15/06/2009, 23:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
Καλως σας βρήκα

Είμαι 32 χρονών me υψος 1.92, και λέω να απαρνηθώ λιγο το 4τροχο παρελθόν μου για να μπω στο σωστό το δρόμο :smokin: αφενός γιατί αναζητώ νέες συγκινήσεις να ξεκολλήσουν το μυαλό (ανέβηκα στο z750 και παραμίλαγα για μέρες) και αφετέρου γιατί αν δεν ανέβω τώρα δε θα ανέβω ίσως ποτέ και δεν θα κάνω πραγματικότητα ενα παιδικό μου όνειρο. Υποψιν οτι εχω πολυ μικρή εμπειρία και αυτή με παπί.

Η σκέψη είναι να οδηγώ συντηρητικά στο δρόμο (για ξεκάρφωμα υπάρχει και η πίστα που ευελπιστώ να επισκέπτομαι τακτικά). Η μηχανή λοιπον είναι για διασκέδαση και εντός των τειχών μετακινήσεις (αθήνα) 50χλμ ημερησίως. Κατα ίσως και για κανενα ΣΚ σε νησι το καλοκαιρι.

Με δεδομένο λοιπον το fun to drive χαρακτήρα, θα ήμουν ικανοποιημένος με μια streetfighter αφου τα supersport είναι δύσκολα για αρχάριους. Θα μπορούσα να πάω κατευθείαν σε μια Z750 - GSR (ή μήπως StreetTriple?) ή είναι απολύτως απαραίτητο να μάθω σε ένα μικρό μηχανάκι (πχ ybr125-250) για ένα διάστημα 6-12 μηνών;

Όλες οι απόψεις καλόδεχτες




Ρε φιλε χωρας στο Ζ750? :lol:

2η ερωτηση ..... αρχαρειος και θεωρεις ευκολο να ξεκινησεις με streetfighter? :lol:

TDM vstrom XT pegaso θα σου ταιριαζαν καλυτερα .....

Προσοχη παντα κρανος οτι και να παρεις
:beer:

astanapan
16/06/2009, 10:37
Παιδιά απο τις απαντήσεις σας με αισθάνεστε απόλυτα!! Να ξεχωρίσω απλά το κομμάτι του ποστ του φιλου div400 που χαρακτηρίζει ίσως απόλυτα αυτό που πιστεύω:


Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
το πιο σημαντικό είναι ο αναβάτης, ΕΣΥ δηλ. ότι και αν αποφασίσεις να ξέρεις οτι ποτέ δεν τα έμαθες όλα, ότι ποτέ δεν του έχεις πάρει τον αέρα και ότι παντού και πάντα καραδοκεί ο μαλάκας να σε κάνει κιμά!!! οπότε αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να οδηγείς αμυντικά και με το μυαλό στον δρόμο μπροστά σου, να φοράς πάντα μα πάντα εξοπλισμό (και όχι δεν εννοώ μόνο το κράνος).
ότι και αν κάνεις...ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΟΝ ΜΑΓΙΚΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ!


Αυτό είναι ακριβώς, ένας μαγικός κόσμος που μαζί με τα καλά έχει και τα κακά του!! Και νομίζω πως επιβιώνεις, ναί, αν κρατάς το μυαλό μέσα στο κεφάλι και αυτο πάλι, μέσα στο κράνος!!

Στο δια ταύτα τώρα:
Εκανα κάποια χρόνια να μεταπηδήσω απο ένα αργό αυτοκίνητο σε γρήγορα αυτοκίνητα και γεγονός είναι οτι η κουλαμάρα που αποκτάς κάνει καιρό να φύγει (αν ποτέ φύγει, κάποιοι δεν ξεκουλαίνονται ποτέ ). Με τη μηχανή θα ήθελα απο την αρχή να δώ το έργο ολόκληρο και να την αποκωδικοποιήσω σταδιακά στη σωστή, ωμή της διάσταση. Μια που ο στόχος είναι και η διασκέδαση και όχι τόσο η ανάγκη μετακίνησης, το ζήτημα είναι να μάθω να κινούμαι στρωτά, σωστά, έξυπνα (και πιο αργότερα, σβέλτα). Η αγωνιστική οδήγηση σε πίστα και μόνο (στάση σώματος, γραμμές, φρενάρισμα, κράτημα) είναι στα πλάνα για πολύ αργότερα. Δε βιάζομαι, έχω πάρα πολλά να ανακαλύψω και να μάθω για πάρα πάρα πολύ καιρό. :a024: Καγκουριές και τέτοια τα απεχθάνομαι. :a027:

Για το δίπλωμα πριν (αρκετά) χρόνια έδωσα με μια ER5 55ίππων και τα πήγα μια χαρά. Πιστεύω πως με αρκετή προσοχή στα αναφερθέντα πχ το σκαλοπάτι μάθησης (που οι αρχικά συνειδητές οδηγικές κινήσεις γίνονται αντανακλαστικές), και σεβασμό στο ένστικτο αυτοσυντήρησης μπορώ να τα βγάλω πέρα με μια μεγάλη μηχανή.

Κάποιοι είπαν για εντούρο, αλλά πόσο κοντά είναι στη φιλοσοφία της street? Δεν αμφιβάλλω οτι τα εντουρο κάνουν για καλή εκμάθηση (παιχνιδιάρικα, κωλίδια στα φρένα κτλ) αλλά μήπως τα όριά τους (λόγω ύψους, λάστιχων) είναι πολύ λίγα για τη γλιστερή Αθήνα;

Ένα άλλο πρόβλημα είναι το ύψος γιατί δεν μπορώ να ξέρω που θα βολεύομαι και που όχι. Εδώ θέλω τα φώτα σας. Το Ζ το έκανα απλά βόλτα και μέσα στον ενθουσιασμό τί να καταλάβεις απο εργονομία σε 10 χλμ ανοιχτού δρόμου; Άρα περιμένω προτάσεις :beer: ούτως ώστε προς το τέλος της εβδομάδας να περάσω να δώ που κινούνται τιμολογιακώς οι βασικοί υποψήφιοι :a013:

SeNNinhA
16/06/2009, 10:45
Μια χαρά είναι οι επιλογές σου.

Go for it !!!

jorgevaldano
16/06/2009, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan

Κάποιοι είπαν για εντούρο, αλλά πόσο κοντά είναι στη φιλοσοφία της street? Δεν αμφιβάλλω οτι τα εντουρο κάνουν για καλή εκμάθηση (παιχνιδιάρικα, κωλίδια στα φρένα κτλ) αλλά μήπως τα όριά τους (λόγω ύψους, λάστιχων) είναι πολύ λίγα για τη γλιστερή Αθήνα;


ωραία πάρε τότε ένα cb400sf

(που εγώ το κράτησα πεντέμησι χρόνια πριν πάω σε μεγαλύτερο)

astanapan
16/06/2009, 15:12
SuperFour;; Που το θυμήθηκες αυτό το αρχαίο... ήταν να πάρω ένα το 2000, τελικά όμως δεν έγινε.

Ασε που και καινουριο να ήταν δε νομίζω να ήταν και πολύ φιλικό λογω vtec

VANDA
16/06/2009, 15:21
Καλώστον :beer:

Νομίζω ότι η ηλικία σου (και το μπόι, εδώ που τα λέμε) σου επιτρέπει να παρακάμψεις παπιά και 125άρια και να πάρεις κάτι μεγαλύτερο (street μια που μάλλον τα προτιμάς), όπου θα κουμπώνεις καλύτερα και θα σου κάνει και κλικ :winka: Για το Ζ δεν ξέρω, αλλά νομίζω ότι σε όσο περισσότερα μηχανάκια τύχει να ανέβεις, τόσο περισσότερα θα σου αρέσουν και θα τα θέλεις. If you know what I mean...


Προσοχή και εξοπλισμός πάντα, τα μυαλά στο κεφάλι, τα μάτια δεκατέσσερα και.. καλές βόλτες!



:wave2:

jorgevaldano
16/06/2009, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
SuperFour;; Που το θυμήθηκες αυτό το αρχαίο... ήταν να πάρω ένα το 2000, τελικά όμως δεν έγινε.

Ασε που και καινουριο να ήταν δε νομίζω να ήταν και πολύ φιλικό λογω vtec

ήμουν απόλυτα βέβαιος πως και για αυτό θα έβρισκες κάτι στραβό

βασικά:

σε Ο,ΤΙ μικρό σου προτείνει κανείς, βρίσκεις κάτι στραβό, το ένα σου βρωμάει, το άλλο σου μυρίζει (όταν στην ουσία το μόνο που σε ενοχλεί είναι ότι είναι "μικρά")

εξάλλου το έχουμε δει πάρα πολλές φορές το έργο, κάποιος να ρωτάει γνώμες, αλλά να έχει ήδη πάρει την απόφασή του

πάρε λοιπόν το πυραυλάκι που θες, και καλή τύχη :beer:

μπορεί κάλλιστα να τα καταφέρεις, το έχουν κάνει κι άλλοι το βήμα κατευθείαν στα πυραυλάκια :wave2:

Sapadak
16/06/2009, 15:30
Κανε ενα τεστ ραϊντ για να δεις αν σε βολευει, γιατι εισαι ψηλος...

Προσπαθησε βεβαια να εισαι αντικειμενικος οταν βολταρεις, για να μη το μετανιωσεις οταν με το καλο κανεις την αγορα...

Ελπιζω να μιλας για μεταχειρισμενο, και οχι καινουριο που θα σε ξενερωσει με τη πρωτη πτωση..

Εξοπλισμο συνεχεια αδελφε

astanapan
16/06/2009, 16:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από jorgevaldano
ήμουν απόλυτα βέβαιος πως και για αυτό θα έβρισκες κάτι στραβό

βασικά:

σε Ο,ΤΙ μικρό σου προτείνει κανείς, βρίσκεις κάτι στραβό, το ένα σου βρωμάει, το άλλο σου μυρίζει (όταν στην ουσία το μόνο που σε ενοχλεί είναι ότι είναι "μικρά")

εξάλλου το έχουμε δει πάρα πολλές φορές το έργο, κάποιος να ρωτάει γνώμες, αλλά να έχει ήδη πάρει την απόφασή του

πάρε λοιπόν το πυραυλάκι που θες, και καλή τύχη :beer:

μπορεί κάλλιστα να τα καταφέρεις, το έχουν κάνει κι άλλοι το βήμα κατευθείαν στα πυραυλάκια :wave2:

Πρότεινες μια μηχανη που τελειωσε η παραγωγή της σχεδον μια 10ετία πίσω και στα ψηλά σκότωνε και λες οτι μου βρωμάνε ολα και κυρίως τα μικρά; που είδες οτι δεν μ'αρέσουν τα μικρά.. ίσα ίσα που δεν μ'αρέσουν τα μεγάλα (vstrom, transalp μπλιαχ) και επίσης δήλωσα σαφώς οτι θέλω μηχανή για να ξεφύγω απο το αυτοκίνητο και οτι θα την οδηγώ και σε πίστα. Απλα (όπως ειπώθηκε ήδη) δυστυχώς δε χωράω στα πολύ μικρά. Οντως μου αρέσουν τα γυμνά οχι μονο ως σουλούπι αλητικο αλλά γιατί ταιριάζουν κιόλας με τις ανησυχίες μου. Συγγνώμη αν σε στεναχωρώ αλλά δεν καταλαβαίνω τι σε πείραξε.

Θελω κάτι σύγχρονο που να μπορέσω να ανέβω τώρα και να μην βαρεθώ σε 6 μήνες και φυσικά να μου αρέσει. Υπάρχουν τόσες και τόσες street/streetfighter μοντέλα, αν όμως ολοι μου πουν (που δεν το έχουν πει) μακρυά ρε μεγάλε απο τα γρήγορα προς το παρόν και πάρε ενα μικρο enduro ή ενα ΥΒR ή ενα παπί ή μια γουρούνα γιατί θα είσαι δημόσιος κίνδυνος, δεν πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά;;;

Φιλικα πάντα :wave2:

jorgevaldano
16/06/2009, 16:17
όταν έγραψα πως σου βρωμάνε τα μικρά, αναφερόμουν σε κυβισμό, όχι σε όγκο

ΦΥΣΙΚΑ και ΔΕΝ πρόκειται ΟΛΟΙ να σου πουν "μην πάρεις γυμνό 600άρι ή 750άρι με 95 και 100 και 110 ίππους", αφού αν πέσεις, εσύ θα πονέσεις και όχι εμείς που σου γράφουμε, πάντα λοιπόν θα βρεθούν αρκετοί που θα σου πουν "μη μασάς μεγάλε, αν προσέχεις θα πας μια χαρούλα!!! :smokin: "

για να δούμε στο ΕR5 τι στραβό θα βρεις;

ή στο cb500... ;)

DeusEx
16/06/2009, 16:18
Εισαι μια αλφα ηλικιας παλικαρι και φανταζομαι οτι δεν εχεις τα μυαλα πανω απ το κεφαλι, οπως τα πιτσιρικια.

Πιστευω οτι αν εισαι συγκρατημενος τους πρωτους μηνες με το γκαζι , μια χαρα θα σου κατσει κ η μεγαλη μηχανη 600- 750αρα, αρκει να μην κανεις τρελλες.

Σαν νεος οδηγος ειδικα, παρα την ζεστη θα σου ελεγα να φορας παντα κρανος, μπουφαν, μποτακι, και γαντακι με προστασιες γιατι το πρωτο διαστημα ειναι το πιο επικινδυνο.

Μην ξεχνας οτι αλλα φρενα - αναρτησεις - στησιμο εχει η μεγαλη μηχανη, δηλαδη εννοω οτι μεγαλυτερη ασφαλεια σου παρεχει η 750αρα οταν πηγαινεις με 80 χλμ/ω παρα το παπι το 125αρι με την ιδια ταχυτητα. (αντε να φρεναρεις κ να το μαζεψεις αν γλυστρησει - για να μην σχολιασω το ταμπουρο πισω, κ το μονο δισκοφρενο μπροστα)

devil's animal
16/06/2009, 16:21
πηγαινε παρε φουλ εξοπλισμο και επειτα παρε μεταχειρισμενο το μηχανακι που σου αρεσει.
:wave2:

manhunter
16/06/2009, 16:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
Πρότεινες μια μηχανη που τελειωσε η παραγωγή της σχεδον μια 10ετία πίσω και στα ψηλά σκότωνε και λες οτι μου βρωμάνε ολα και κυρίως τα μικρά; που είδες οτι δεν μ'αρέσουν τα μικρά.. ίσα ίσα που δεν μ'αρέσουν τα μεγάλα (vstrom, transalp μπλιαχ) και επίσης δήλωσα σαφώς οτι θέλω μηχανή για να ξεφύγω απο το αυτοκίνητο και οτι θα την οδηγώ και σε πίστα. Απλα (όπως ειπώθηκε ήδη) δυστυχώς δε χωράω στα πολύ μικρά. Οντως μου αρέσουν τα γυμνά οχι μονο ως σουλούπι αλητικο αλλά γιατί ταιριάζουν κιόλας με τις ανησυχίες μου. Συγγνώμη αν σε στεναχωρώ αλλά δεν καταλαβαίνω τι σε πείραξε.

Θελω κάτι σύγχρονο που να μπορέσω να ανέβω τώρα και να μην βαρεθώ σε 6 μήνες και φυσικά να μου αρέσει. Υπάρχουν τόσες και τόσες street/streetfighter μοντέλα, αν όμως ολοι μου πουν (που δεν το έχουν πει) μακρυά ρε μεγάλε απο τα γρήγορα προς το παρόν και πάρε ενα μικρο enduro ή ενα ΥΒR ή ενα παπί ή μια γουρούνα γιατί θα είσαι δημόσιος κίνδυνος, δεν πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά;;;

Φιλικα πάντα :wave2:


Βρες ένα τέτοιο, εννοείτε μεταχειρό.
Η παραγωγή της, δεν έχει τελειώσε ποτέ.

Απλά δεν εισήχθηκε ποτέ στην ελλάδα επίσημα.

Το cb είναι μεγάλο σχολείο, και θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο.
Βαριά με 2000? θα βρείς ένα, αναλόγου κατάστασης φυσικά.

Αν σου φαίνεται οτι το cb ψηλά σκοτώνει, πάρε όντως cb.

Δεν θα σε νοιάξουν οι μικροπτώσεις, και αφου το κρατήσει 1-2 χρόνια, παίρνεις κάτι καλύτερο, και κρατάς και το cb

Καλή τύχη σε ότι αποφασίσεις

:beer:

steven_04
17/06/2009, 08:40
τσιμπα πρωτα ενα ybr για να μαθεις τα βασικα, και μετα περνεις αυτο που θες. αλλωστε σαν μεταχειρισμενο το βρισκεις σε πολυ καλη τιμη και κατα πασα πιθανοτητα δεν θα ειναι ξεσκισμενο...

LOUKILOUK
17/06/2009, 18:30
Απο προσωπικη εμπειρια και τακτικη (η πορεια μου ηταν παπι, 250, 600, 1000) μου ειναι δυσκολο να σε συμβουλεψω να πας στα 600cc/100hp με το καλημερα...Ισως ενα 400αρι με 50 αλογα να ειναι μια καλη αρχη και ηδη αρκετο σε γκαζι...αλλωστε και μονος σου το ειπες αν δεν το καταλαβες... :winka: .
Ξεχνα το πως θα δειχνεις πανω στην μηχανη, ξεχνα τα "θα πηγαινω αργα και προσεχτικα ειμαι μεγαλο παιδι", ξεχνα τα "το γκαζι ειναι στο χερι μου και το χερι μου το οριζει το μυαλο μου...". Θυμησου ενα βασικο κανονα της ζωης που ισχυει για ολα σχεδον...'Απο τα ευκολα στα δυσκολα, απο τα απλα στα συνθετα, απο τα λιγα στα πολλα..."προοδευτικοτητα λεγεται...:winka: επισης θυμησου οτι ειναι ευκολοτερο να παιξεις/λιωσεις και να απολαυσεις ενα μικρο-ευκολο μηχανακι παρα ενα μεγαλο...
Δεν ξερω αν βοηθησα, αυτη παντως ειναι η γνωμη μου...Οτι και αν αποφασισεις παντα ορθιος χαρουμενος και χαμογελαστος μεσα απο το κρανος σου να εισαι... :winka: :wave2:

astanapan
17/06/2009, 18:41
Τελικά βρέθηκε λύση. Θα χρησιμοποιήσω για λίγο καιρό το YBR 125αρι ενός φίλου που είναι σε αχρηστία καθοτι το κέρδισε σε διαγωνισμό αλλα δεν ειναι μηχανόβιος. Μετά το τέλος του καλοκαιριού και ίσως αργότερα βλέπουμε για αγορά πιό σοβαρής μηχανής...

Άρα λοιπον θα εισαχθώ στο 'άθλημα' με τον πιο φιλικό τρόπο που γίνεται.

jpsplus
22/06/2009, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από astanapan
Τελικά βρέθηκε λύση. Θα χρησιμοποιήσω για λίγο καιρό το YBR 125αρι ενός φίλου που είναι σε αχρηστία καθοτι το κέρδισε σε διαγωνισμό αλλα δεν ειναι μηχανόβιος. Μετά το τέλος του καλοκαιριού και ίσως αργότερα βλέπουμε για αγορά πιό σοβαρής μηχανής...

Άρα λοιπον θα εισαχθώ στο 'άθλημα' με τον πιο φιλικό τρόπο που γίνεται.

Υπαρχει λυση στο προβλημα της ισχυος. πολλα μοντελλα αν οχι ολα τα συνγχρονα βγαινουν και με "περιοριστη" ισχυος στα 25κw περιπου 30 ιππους. μολις περασει ο χρονος προσαρμογης μπορεις ευκολα στη διαρκεια ενος service να το επαναφερεις στην κανονικη ισχυ.

υπαρχουν δυο θεματα μονο.

α) πολλες φορες θελουμε κατι χωρις να ξερουμε τι ακριβως θελουμε. δεν εχουμε καποια βαση για να συγκρινουμε και να βαλουμε τους ορους και τα ορια μας.

εδω θα σε βοηθησει η συμβιωση με το YBR 125 για λιγους μηνες. και θα προτεινα η συμβιωση αυτη να περιλαβει και βροχερους-χειμωνιατικους μηνες. θα αποκτησεις ετσι με λιγοτερες συνεπειες την αισθηση, σε ενα βαθμο,του συνδιασμου γκαζι-ταχυτητα-γλυστριμα φρενο-γλυστριμα.

β) δυστυχως, υπαρχει μονο ενας τροπος για μην ανοιξεις το γκαζι οταν δεν πρεπει. να μην υπαρχει γκαζι. και εδω θα σε βοηθησουν με την σειρα που αναφερονται ο..... θεος, η τυχη και οι προηγουμενες εμπειριες-πτωσεις- ατυχηματα και ενα καλο σχολειο στην πιστα

η μηχανη ειναι το απολυτο μεταφορικο μεσο και οχι μονο. δυστυχως το ιδιο απολυτες μπορει να ειναι και οι επιδρασεις της σε μας αλλα και στους γυρω μας.

και επειδη μπορει να φαινομαι "καπως" ειμαι 50 χρονων και πριν 15 μερες πηρα την 7η μηχανη μου.