View Full Version : Ta Fota Sas Gia To Dakar Mou
PRIN APO PERIPOU ENA MINA EGEINA KATOHOS ENOS DAKAR 2001 PRIN EIXA TO APRILIA TO PEGASOS ENO EINE IDIOI OI KINITIRES DEN EXEI TA ARPAGMATA TOU APRILIA OFEILETE KAPOU AUTO ? GINETE KAPOIA RITHMISI ? TO PIRA APO FILO POU TO XRISIMOPIOUSE MONO KALOKERI KAI EXEI MONO 28000 KM ,SAS ROTAO GIATI KAPOU DIAVASA ALLA DEN KATALAVA KALA OTI KATI METATREPOUNE STO INJECTION AN NAI POU GINETE AUTO .EUXARISTO EK TON PROTERON KATA TA ALLA EINE ANA POLI KALO MIXANAKI KAI POLI ANETO STO TAXIDI
το πιθανότερο είναι να έχουν διαφορετικούς χάρτες τα δύο μηχανάκια...δηλ το ''πρόγραμμα'' που είναι φορτωμένο στην ηλεκτρονική να είναι διαφορετικό και γιαυτό να έχουν διαφορές στον τρόπο απόδοσης. το τι (και αν έχουν) διαφορές σε ''hardware'' δεν ξέρω...
πάντως θα ήταν πιο εύκολο και φθηνότερο να κοντήνεις / μακρύνεις την τελική μετάδοση (γρανάζια) για να κερδίσεις σε ''αρπάγματα''....
:wave2:
SeNNinhA
24/06/2009, 09:16
Δεν είναι απλό το θέμα. Και η Aprilia και η BMW μπορεί να χρησιμοποιούσαν σαν βάση τον ίδιο κινητήρα αλλά δεν ήταν στην τελική τους μορφή ίδιοι. Απ'ότι θυμάμαι ο ένας έχει 5 βαλβίδες και ο άλλος έχει 4 βαλβίδες. Φυσικά ο ψεκασμός και η απόδοση δεν είναι ίδια. Ο κινητήρας του Aprilia (το είχε φίλος) έχεις δίκιο ότι είχε πιο πολλά αρπάγματα και ήταν κάπως πιο διασκεδαστικός, όμως υπολείπονταν ψηλά σε σχέση με του BMW το οποίο ταξίδευε με σχεδόν τελική χωρίς πρόβλημα για πολλές ώρες. Ενα άλλο επίσης που διαφέρει είναι και το γρανάζωμα. Εαν βάλεις μεγαλύτερο γρανάζι πίσω 2-3 δόντια ή ενα μικρότερο μπροστά (1 δόντι) ή και τα 2 μαζί, τότε θα αποκτήσεις το άρπαγμα που θέλεις θα χάσεις όμως από τελική. Μην πειράξεις ψεκασμούς κλπ. δεν έχει νόημα για αυτή την μηχανή.
:wave2: :wave2: :wave2:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.