Σύνδεση

View Full Version : ΑΓΟΡΑ ΒΜw Gs 650 - τρανσαλπ 700



zeb
24/06/2009, 22:28
Παιδια ζηταω τις γνωμες σας για μια εκ των δυο επιλογων.
αν υπαρχουν εμπειριες μια εκ των δυο η και των δυο θα ηθελα τα φωτα σας. :eek:

road spirit
25/06/2009, 10:25
για ποιό 650 gs μιλάς αδερφέ? το F (twin) ή το G (μονοκύλινδρο, τέως F650GS) ?

zeb
25/06/2009, 14:41
παντα μιλαμε για το f 650gs twin

road spirit
25/06/2009, 14:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
παντα μιλαμε για το f 650gs twin

δεν έχω εμπειρία απο κανένα απο αυτά (650gs vs TA700), ωστόσο από όσα έχω διαβάσει σε περιοδικά και συγκριτικά τεστ, το bmw είναι σαφώς ανώτερο, σχεδόν παντού :

- πιο δυνατός κινητήρας
- πιο οικονομικός, και μάλιστα σημαντικά, και μεγαλύτερη αυτονομία
- καλύτερο στήσιμο σε επαρχιακούς δρόμους, στροφιλίκι κλπ

από άνεση πρέπει να είναι ψιλο ίδια, το Bmw θέλει μια πιο ψηλή ζελατίνα για ταξίδι

μεγάλο συν του ΤΑ700 είναι τα φρένα του (στην έκδοση C-ABS), όσοι το έχουν οδηγήσει μάλλον έχουν να πουν πολύ καλά λόγια

αν είχα τα παραπάνω χρήματα, θα πήγαινα για το 650gs

sulphur
26/06/2009, 15:11
Είχα και γω στο ίδιο δίλημα.
Δοκίμασα και τις 2 μηχανές για 1 ώρα.
και τα 2 είναι ευκολοδήγητα με το gs να είναι λίγο πιο ελαφρύ και ευκολότερο στους επιτόπιους ελιγμούς.
Από άνεση ήταν καλύτερο το τρανσαλπ. Καλύτερη σέλα, εργονομία κτλ.
Το bmw με κούρασε λίγο (πιάστηκε η πλάτη μου) πιθανότατα γιατί δεν είχα συνηθίσει την ιδιόμορφη εργονομία του και λόγω του σκληρού συμπλέκτη πιάστηκε το χέρι μου (η δοκιμή περισσότερο ήταν μέσα στην πόλη)
Ο κινητήρας του bmw ήταν πιο άνετος (είχε ομαλή δύναμη) σε μερικά προσπεράσματα που έκανα.
Και οι 2 έχουν "όμορφο" ήχο κινητήρα (διαφορετικές χροιές).
Απο εμφάνιση και χρώματα προτιμώ σαφώς το τρανσαλπ (πολύ όμορφο μπροστινό φανάρι)
Από αξιοπιστία προτιμώ honda (από γνώμες κατόχων bmw και από την προηγούμενη μηχανή μου που ήταν απροβλημάτιστη και honda φυσικά...)
Κινούμαι περισσότερο στην άσφαλτο αλλά εδώ στην κρήτη η άσφαλτος πολλές φορές είναι σαν χωματόδρομος και το τρανσαλπ δείχνει να ταιριάζει περισσότερο σε αυτό το περιβάλλον.


Οπότε η απόφαση μου είναι Τρανσαλπ (τώρα να δούμε πότε θα την υλοποιήσω)






















:p

zeb
26/06/2009, 23:51
Γλυκοκοιταω το bmw η αληθεια ειναι αλλα παλι εχω μια φοβια με αυτα που εχω ακουσει-διαβαση
για περι αξιοπιστιας κανενας κατοχος παιδια υπαρχει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fonzareli
27/06/2009, 22:36
Tα δοκίμασα πρόσφατα.
Το BMW δούλευε καλύτερα στις ψηλές ενώ το HONDA καλύτερα στις χαμηλές.
Περισσότεροι κραδασμοί στο HONDA.
Πιό απότομο γκάζι (λίγο σπαστικό αυτό) στο BMW.

domiemic65
30/06/2009, 12:26
Μάλλον ΤΑ700 λόγω αξιοπιστίας, τιμής... και φρένων σαφως!!!!
Αν τώρα τα φράγκα δεν είναι πρόβλημα τότε πάρε το BMW και αν τύχει κάτι θα το πας και θα στο φτιάξουν.... άλλωστε έχουν την φήμη του καλού service-αντιπροσωπίας... βέβαια όλα αυτά παίζουν και απο τον έναν στον άλλο αντιπρόσωπο....

BELZEBOYLIS
01/07/2009, 20:31
Για τι το θες περίπου το μηχανάκι? Πώς το φαντασιώνεσαι ??

MikeG
01/07/2009, 20:34
Αν πάρεις το transalp, τράβα πάρε το παλιό. Ίδια είναι.

zeb
01/07/2009, 21:42
Τελικα απο οτι με βλεπω λεω να καταληξω στο bmw και μαλλον ας προσεχα θα μου πειτε, παντος θα ηθελλα καποιες γνωμες απο αυτους που τυχαινει να το εχουν ,:beer: :beer:

Ας ελπισουμε και τα δυο μοτορια να αποδειχουν αξιοπιστα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BELZEBOYLIS
02/07/2009, 10:23
κοίτα όσες λαμπάδες και να ανάψεις , δεν θα σου έρθουν φτηνότερα τα προβλήματα που θα σου βγάλει το BMW (όταν στα βγάλει ) !!!!! :wave2:

Xrider
03/07/2009, 10:38
Transalp!
exei k oreo look.

domiemic65
04/07/2009, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν πάρεις το transalp, τράβα πάρε το παλιό. Ίδια είναι.

Δεν είναι...ΙΜΗΟ

domiemic65
04/07/2009, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από BELZEBOYLIS
κοίτα όσες λαμπάδες και να ανάψεις , δεν θα σου έρθουν φτηνότερα τα προβλήματα που θα σου βγάλει το BMW (όταν στα βγάλει ) !!!!! :wave2:

+1

kordix
11/07/2009, 07:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Αν πάρεις το transalp, τράβα πάρε το παλιό. Ίδια είναι.


Καμμία σχέση. Αλλη θέση οδήγησης έρχεται το σώμα πιο κοντά στο τιμόνι, πολύ πιο ροπάτο μοτέρ ειδικά χαμηλομεσαίες δηλαδή μέσα στην πόλη και σε στροφιλίκια άπαιχτο, μαζεμένο και πιο ευκολοδήγητο. Θα έπαιρνα το παλιό μόνο αν δεν μου έφταναν τα λεφτά για το καινούργιο.


Σας αρέσει εμφανισιακά το BMW; Το έχετε προσέξει καλά; Το 800GS έχει σαφώς πιο όμορφα καπάκια ψυγείου το 650 δείχνει πολύ φτωχό. Άσε που έχει πολυυυυ μεγάλο μεταξόνιο. Τέλος εκεί που έχουν βάλει την ζελατίνα και ψηλότερη να βάλει κανείς αμφιβάλλω αν θα κάνει δουλειά.


Θα έπαιρνα τρανσάλπ ή θα έβαζα κάτι παράπανω για το 800GS

shaman
11/07/2009, 13:43
'Οντως το bmw 650gs έχει μακρύ μεταξόνιο(1575mm) αν και το πιο χωμάτινο αδερφάκι του έχει μεταξόνιο 1578mm.'Οντως το 800άρι είναι πιο όμορφο και δείχνει και είναι και πιο ακριβό όμως σε καμμιά περίπτωση το 650 δεν είναι φτηνιάρικο και ούτε δείχνει ως τέτοιο.Και επειδή το δίλημμα του zeb είναι μεταξύ του bmw 650 και του transalp 700 όσον αφορά το θέμα ποιότητας το bmw είναι σαφώς ανώτερο.Για όποιον πάει στα χώματα πολύ περισσότερο απο τον μέσο αναβάτη τότε σίγουρα είναι προτίμότερο να πάει προς το 800άρι.Απέκτησα λοιπόν το bmw 650gs πριν από μία βδομάδα περίπου και αν και είναι ακόμη νωρίς και έχω κάνει σκάρτα 500 km έχω να καταθέσω το εξής:Τη μηχανή αυτή την έχω ερωτευτεί!!Δεν περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο και η απλή συμπάθεια να μετατραπεί σε έρωτα γιατί πίστευα ότι δύσκολα θα ξεπερνούσα την παλιά αγαπημένη μου,ένα ducati multistrada 620 που οδηγούσα 2 χρόνια.Γιατί το πούλησα??Ας όψεται η ευαίσθητη ψυχοσύνθεση μου και το απίστευτο ξενέρωμα από το απαράδεκτο δίκτυο εξυπηρέτησης πελατών της ducati στην Ελλάδα και όλους αυτούς που εκπροσωπούν τη φίρμα στην Ελλάδα.Για να μη φανεί ότι κάνω δυσφήμιση στην ιστορική αυτή εταιρεία το σταματάω εδώ.Σαν εμφάνιση (και αυτό είναι θέμα αισθητικής και προσωπικού γούστου) το bmw μου άρεσε και οι ενδοιασμοί μου είχαν να κάνουν μόνο με το μακρύ μεταξόνιο και με το συμβατικό μπροστινό που δεν έχει καμμία σχέση με του αδερφού 800.Τελικά στην πράξη μέχρι τώρα έχει φανεί πως η μπέμπα μπαίνει άριστα σε όλων των ειδών τις στροφές σε σημείο που να μην αναπολώ το multi,το φτηνό συμβατικό μπροστινό κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του και συνεργάζεται άψογα με τα φρένα (η αλήθεια βέβαια είναι ότι το μηχανάκι είναι ακόμα στο στρώσιμο με περιορισμούς στην ταχύτητα και στις rpm).Η ροπή του είναι υπεραρκετή ώστε να οδηγείς με τρίτη στο κιβώτιο μέσα στην πόλη και απλά να ανοιγοκλείνεις το γκάζι.Ο κινητήρας είναι εκνευριστικά γραμμικός και δεν παρουσιάζει κομπιάσματα στην απόδοση και ούτε πρόκειται να σε τρομάξει ποτέ παρ'όλο που φαίνεται ότι έχει αποθέματα δύναμης και έχει και αξιοπρεπή γκάζια για να σου προσφέρει και καμμιά συγκίνηση αν το πιέσεις λίγο.Γενικά αν και ανήκει στην κατηγορία on-off έχει ένα πολύ καλό street στήσιμο ενώ συγχρόνως το θεωρώ και ιδανικό για τους ελληνικούς δρόμους.Αν αναπολώ κάτι από το multi είναι ο ήχος του desmo και η αίσθηση του ότι οδηγούσα κάτι ζωντανό με μεγαλύτερη προσωπικότητα.Η οδήγηση του bmw και η φιλικότητα του όμως μου αρέσουν πολύ και ανυπομονώ να τελειώσει το στρώσιμο για να το χαρώ περισσότερο.Το ύψος της σέλας είναι μια χαρά για έναν μέσου αναστήματος αναβάτη όπως εγώ ενώ και για τους πιο κοντούς υπάρχει η δυνατότητα να χαμηλώσει η σέλα.'Οσον αφορά το βάρος αν και γεμάτη ξεπερνάει τα 200 Kg η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ ελαφρύτερης μηχανής.Η ζελατίνα είναι όντως ένα πρόβλημα μια και δεν κόβει σχεδόν καθόλου τον αέρα.Υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις 2 πιο ψηλές ζελατίνες.Η μία είναι αυτή του 800 που όμως αμφιβάλλω αν θα κάνει κι αυτή δουλειά και υπάρχει κι άλλη μία ακόμη ψηλότερη αμφίβολου όμως αισθητικού αποτελέσματος.Ο συνεπιβάτης επίσης αισθάνεται πολύ άνετα (απ'όσο μου έχουν πει) και η αυτονομία της μέχρι να ανάψει η ένδειξη της ρεζέρβας είναι περίπου 250km.Αυτά σε πρώτη φάση από 8 ημέρες εμπειρίας.Για το transalp πέρα του ότι δε μου αρέσει περισσότερο από το bmw σαν εμφάνιση δε θα μπορούσα να πω κάτι γιατί δεν το έχω οδηγήσει.

zeb
11/07/2009, 15:37
Βουρ για GS τοτε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kordix
12/07/2009, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από shaman
'Οντως το bmw 650gs έχει μακρύ μεταξόνιο(1575mm) αν και το πιο χωμάτινο αδερφάκι του έχει μεταξόνιο 1578mm.'Οντως το 800άρι είναι πιο όμορφο και δείχνει και είναι και πιο ακριβό όμως σε καμμιά περίπτωση το 650 δεν είναι φτηνιάρικο και ούτε δείχνει ως τέτοιο.Και επειδή το δίλημμα του zeb είναι μεταξύ του bmw 650 και του transalp 700 όσον αφορά το θέμα ποιότητας το bmw είναι σαφώς ανώτερο.Για όποιον πάει στα χώματα πολύ περισσότερο απο τον μέσο αναβάτη τότε σίγουρα είναι προτίμότερο να πάει προς το 800άρι.Απέκτησα λοιπόν το bmw 650gs πριν από μία βδομάδα περίπου και αν και είναι ακόμη νωρίς και έχω κάνει σκάρτα 500 km έχω να καταθέσω το εξής:Τη μηχανή αυτή την έχω ερωτευτεί!!Δεν περίμενα να γίνει κάτι τέτοιο και η απλή συμπάθεια να μετατραπεί σε έρωτα γιατί πίστευα ότι δύσκολα θα ξεπερνούσα την παλιά αγαπημένη μου,ένα ducati multistrada 620 που οδηγούσα 2 χρόνια.Γιατί το πούλησα??Ας όψεται η ευαίσθητη ψυχοσύνθεση μου και το απίστευτο ξενέρωμα από το απαράδεκτο δίκτυο εξυπηρέτησης πελατών της ducati στην Ελλάδα και όλους αυτούς που εκπροσωπούν τη φίρμα στην Ελλάδα.Για να μη φανεί ότι κάνω δυσφήμιση στην ιστορική αυτή εταιρεία το σταματάω εδώ.Σαν εμφάνιση (και αυτό είναι θέμα αισθητικής και προσωπικού γούστου) το bmw μου άρεσε και οι ενδοιασμοί μου είχαν να κάνουν μόνο με το μακρύ μεταξόνιο και με το συμβατικό μπροστινό που δεν έχει καμμία σχέση με του αδερφού 800.Τελικά στην πράξη μέχρι τώρα έχει φανεί πως η μπέμπα μπαίνει άριστα σε όλων των ειδών τις στροφές σε σημείο που να μην αναπολώ το multi,το φτηνό συμβατικό μπροστινό κάνει εξαιρετικά τη δουλειά του και συνεργάζεται άψογα με τα φρένα (η αλήθεια βέβαια είναι ότι το μηχανάκι είναι ακόμα στο στρώσιμο με περιορισμούς στην ταχύτητα και στις rpm).Η ροπή του είναι υπεραρκετή ώστε να οδηγείς με τρίτη στο κιβώτιο μέσα στην πόλη και απλά να ανοιγοκλείνεις το γκάζι.Ο κινητήρας είναι εκνευριστικά γραμμικός και δεν παρουσιάζει κομπιάσματα στην απόδοση και ούτε πρόκειται να σε τρομάξει ποτέ παρ'όλο που φαίνεται ότι έχει αποθέματα δύναμης και έχει και αξιοπρεπή γκάζια για να σου προσφέρει και καμμιά συγκίνηση αν το πιέσεις λίγο.Γενικά αν και ανήκει στην κατηγορία on-off έχει ένα πολύ καλό street στήσιμο ενώ συγχρόνως το θεωρώ και ιδανικό για τους ελληνικούς δρόμους.Αν αναπολώ κάτι από το multi είναι ο ήχος του desmo και η αίσθηση του ότι οδηγούσα κάτι ζωντανό με μεγαλύτερη προσωπικότητα.Η οδήγηση του bmw και η φιλικότητα του όμως μου αρέσουν πολύ και ανυπομονώ να τελειώσει το στρώσιμο για να το χαρώ περισσότερο.Το ύψος της σέλας είναι μια χαρά για έναν μέσου αναστήματος αναβάτη όπως εγώ ενώ και για τους πιο κοντούς υπάρχει η δυνατότητα να χαμηλώσει η σέλα.'Οσον αφορά το βάρος αν και γεμάτη ξεπερνάει τα 200 Kg η αίσθηση που σου δίνει είναι πολύ ελαφρύτερης μηχανής.Η ζελατίνα είναι όντως ένα πρόβλημα μια και δεν κόβει σχεδόν καθόλου τον αέρα.Υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις 2 πιο ψηλές ζελατίνες.Η μία είναι αυτή του 800 που όμως αμφιβάλλω αν θα κάνει κι αυτή δουλειά και υπάρχει κι άλλη μία ακόμη ψηλότερη αμφίβολου όμως αισθητικού αποτελέσματος.Ο συνεπιβάτης επίσης αισθάνεται πολύ άνετα (απ'όσο μου έχουν πει) και η αυτονομία της μέχρι να ανάψει η ένδειξη της ρεζέρβας είναι περίπου 250km.Αυτά σε πρώτη φάση από 8 ημέρες εμπειρίας.Για το transalp πέρα του ότι δε μου αρέσει περισσότερο από το bmw σαν εμφάνιση δε θα μπορούσα να πω κάτι γιατί δεν το έχω οδηγήσει.




Aπ΄οτι γράφεις το 650 GS πρέπει να είναι πολυ καλή μοτοσυκλέτα αλλα δεν μου έχει κάτσει καλά αισθητικά. Αυτό βέβαια είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Να είσαι καλά να τη χαρείς και χαίρομαι πραγματικά να ακούω καλά λόγια από κατόχους για τα δικυκλα τους γιατί οι περισσότεροι μένουν στα αρνητικά και αρχίζουν τα "να βάλω το ενα να αλλάξω το άλλο" κτλ.

shaman
13/07/2009, 21:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasYZ
Aπ΄οτι γράφεις το 650 GS πρέπει να είναι πολυ καλή μοτοσυκλέτα αλλα δεν μου έχει κάτσει καλά αισθητικά. Αυτό βέβαια είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα. Να είσαι καλά να τη χαρείς και χαίρομαι πραγματικά να ακούω καλά λόγια από κατόχους για τα δικυκλα τους γιατί οι περισσότεροι μένουν στα αρνητικά και αρχίζουν τα "να βάλω το ενα να αλλάξω το άλλο" κτλ.

Σ' ευχαριστώ πολύ!Να είσαι κι εσύ καλά και πάντα όρθιος!Τίποτα στον κόσμο δεν είναι τέλειο.Είναι καλό να αγαπάμε τα μηχανάκια μας με τις ατέλειες τους.Αυτές άλλωστε κάνουν τη διαφορά.