View Full Version : v strom 1000 me yoshimura bmc provlima stin teliki
TRELANERA
26/06/2009, 00:28
lipon exo ena 1000ari v strom to opio moy parousiazi provlima sta8erotita timonioy k telikis tou diladi to mixanaki mexri ta 180 ta pai mia xara apo eki k pano den mporo na to anixo perisotero giati to timoni pezi dexia k aristera k ene epifovo na kratises ta xiliometra .meri 210 to exo pai apo eki k pano diskola pai apo to provlima tou timonioy...mipos to provlima to prokali i zelatina tis givi pou ene xili ?ta xalidia ta exo kitaxi mia xara ene ef8igramise exo kani.... den xero 8elo na taxidepso me kapia xilometra k den mporo den ni80 asfalia me afto pou kani to timoni...!!!1
166981
GhostDog
26/06/2009, 01:09
βάλε τη μαμά ζελατίνα και βγάλε το top-case και δεν θα σου κουνάει :beer:
xanthosd
26/06/2009, 18:29
1. Βαλιτσα
2. Τι λαστιχα φορας;
3. Την πιεση των ελαστικων
4. Μηπως η ζελατινα σου πεζει πανω-κατω σε αυτα τα χιλιομετρα;
Έχεί γίνει ολόκληρη διατριβή πάνω στο θέμα.
Τσέκαρε το παρακάτω Link και βγάλε επιτέλους ΟΛΗ τη δύναμη που έχει το 1000άρι
http://vstromhellas.forumotion.com/forum-f6/topic-t3084.htm
Μια ερώτηση , '' ΤΟ G-PACK NIKKO RACING OVER 3 '' το βρήσκεις στήν ελλάδα ????
Είναι τό ίδιο με το power comander ??
TRELANERA
07/07/2009, 02:50
'' ΤΟ G-PACK NIKKO RACING OVER 3 i to power commander 8a protines na valo sto mixanaki?????k ti exes na pes gia to tremoulo sto timoni???to dikosou to kane?:beer:
ΤΟ G-Pack κάνει τελείως διαφορετική δουλειά από το Power Commander.
Το πρώτο ξεγελά την ECU πως έχει συνεχώς 4η, ώστε να μην κλείσει τις δευτερεύουσες πεταλούδες και να μην ελατώσει το ρεύμα (ώστε να μειώσει και την ισχύ από 98 σε 85 κατά την 5η κι 6η ταχύτητα). Επίσης, αν είναι το G-Pack Over 3, τότε θα νιώσετε ένα πολύ καλό "τίναγμα" σε όλο το φάσμα των στροφών, κάνοντας το μηχανάκι πολύ πολύ πιο νευρικό.
Το Power Commander αλλάζει τη χαρτογράφηση με Custom (δική σου δηλαδή) χάρτη ανάλογα τον συνδυασμό φίλτρου, εξάτμισης κλπ φοράει το μηχανάκι σου. Έχει τη δυνατότητα για φοβερές μικρορυθμήσεις. Για να πετύχεις έναν καλό χάρτη, εξειδικευμένο για το μηχανάκι σου, θα πρέπει να κάνεις πολλές δυναμομετρήσεις με παράλληλες καυσαναλύσεις, έτσι ώστε σε όλες τις ταχύτητες να πετύχεις τον καλύτερο χάρτη (χωρίς να μπουκώνει από καύσιμο ή να ξεραίνεται το μηχανάκι από αέρα).
Όμως το Power Commander δεν λειτουργεί ως αντιπεριοριστής. Δηλαδή θα δουλεύει το μηχανάκι σου καλύτερα αλλά σε σύνολο θα πηγαίνει το ίδιο με πριν.
Τα βήματα είναι 3 κύριες και κύριοι:
=> Προσθήκη αντιπεριοριστή με Time Retarder Eliminator (G-Pack Over 3) => 200 Euro
=> Αφαίρεση δευτερευουσών πεταλουδών => 20 Euro στο μάστορα ή 0 Euro μόνος σου
=> Προσθήκη ενός φίλτρου KN ή BMC => 80 Euro
=> Λιγάκι αύξηση του μίγματος στις ψηλές στροφές με το Yoshi Box => 0 Euro στον μάστορα γιατί θα το κάνεις μαζί με τις πεταλούδες.
Κι ελάτε μετά να "κουβεντιάσουμε" τι ρόλο βαρέι το DL -1000. Βρείτε και κανα φιλαράκι με 950 ή 990 (το τελευταίο ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ έχει 115 άλογα) για να κάνετε τα ανάλογα τσεκαρισματάκια σας ...
:rotflmao: :rotflmao:
SOS: Μιλάω μόνο για το DL - 1000. Δεν γνωρίζω και πολλά για τον μικρό αδερφό, ο οποίος φαντάζει πάρα πολύ μικρός μετά τις βελτιώσεις που προανέφερα στο 1000 ...
:evil: :evil:
TRELANERA
07/07/2009, 15:26
lipon file moy se efxaristo gia plirofories...alla edo stin xalkida den vgazo akri me mastoria.......den xeroun pola pragmata apo afta piga k se kati ilektrologous eki k an apogoiteftika...vlepo na trexo athina gia na kano doulia.............!:beer:
Ευχαριστώ καί εγώ φίλε μου :wave2:
Τίποτα. Καλές τροποποιήσεις ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από WWW
Τίποτα. Καλές τροποποιήσεις ...
ήρθε η ώρα να αλλάξεις άβαταρ, βάλε τον Βιν ντίζελ!
ΤΟΥΝΕΡ! :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tazakos
ήρθε η ώρα να αλλάξεις άβαταρ, βάλε τον Βιν ντίζελ!
ΤΟΥΝΕΡ! :wave2:
:beer:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.