View Full Version : το μελλον του μοτοσακου 1
Honda OREE
Αι ωραίαι ηλεκτρικαί
Με τον πρόεδρο της Honda, Takeo Fukui, να έχει ανακοινώσει πως το 2010 η Honda θα παρουσιάσει υβριδικές μοτοσυκλέτες "με κυβισμό ανάμεσα σε διακόσια και χίλια κυβικά", που θα έχουν "τη μισή κατανάλωση από αντίστοιχου κυβισμού σημερινές", σαν πρώτο βήμα πριν την παρουσίαση αμιγώς ηλεκτρικών και άλλων με κυψέλες καυσίμου,
αξίζει να δούμε μια σχεδιαστική μελέτη που παρουσιάστηκε με το όνομα της Honda. Την υπογράφουν δύο Γερμανοί σπουδαστές, οι Nike Albertus και Andre Look. "Βασική προϋπόθεση για τη σχεδίαση ήταν να δημιουργήσουμε μια μοτοσυκλέτα από αναβάτες, για αναβάτες, φυσικά με τη φιλοδοξία για κάτι καινούριο και για τεχνολογία εφαρμόσιμη".
Η μινιμαλιστική σχεδίαση επικεντρώνεται γύρω από τον κινητήρα, με τις μπαταρίες ακτινικά διατεταγμένες, και το ψαλίδι να εδράζεται κι αυτό "ομόκεντρα" με τον κινητήρα. Ένας άλλος στόχος ήταν η επαφή του αναβάτη με τις μηχανικές λειτουργίες, κι έτσι, αν σκύψει, μπορεί να δει το αμορτισέρ να λειτουργεί, ανάμεσα στις δοκούς του πλαισίου, ενώ μπροστά το ίδιο συμβαίνει και με το πιρούνι. Η φαντασία των σχεδιαστών μιλά και για έναν κινητήρα ενενήντα ίππων, με μια τελική κοντά στα διακόσια χιλιόμετρα. Κι όπως μπορεί να γίνει με τους ηλεκτροκινητήρες, δεν υπάρχει κιβώτιο, αφού η μέγιστη ροπή αποδίδεται από τν στιγμή που θα πάει ρεύμα στον κινητήρα, από μηδέν στροφές. Έτσι, η τελική μετάδοση γίνεται με έναν ήσυχο και χωρίς απαιτήσεις συντήρησης ιμάντα.
167289
sakdrama
28/06/2009, 20:11
Καλο ειναι αλλα αν αργησουν να βγουν τα ηλεκτρικα
θα τα βλεπω να περναν καθισμενος στο Κ.Α.Π.Η .... με το λαπτοπ φυσικα
ΑΝΤΕ .... :rolleyes: Αμην ΚΑΙ ποτε.... ΝΑ χρειαζεσαι ΕΝΑΝ καλο ηλεκτρολογο παει και ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!
ουτε βαλβιδες,ψεκασμοι,μεταδοση, και αλλες παπαριες...
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
γι αυτο σ αγαπαμε μωρη χονταρα !!!!!!!
Digital Superbike με 0-200 σε 7'' με 8"???? :eyepop:
Όταν είδε πως ήταν αδύνατο να βρει χρηματοδότηση για την τετρακύλινδρη superbike του, ο Μichael Czysz στράφηκε στην εξέλιξη μιας ηλεκτρικής superbike, που πρώτη της εμφάνιση θα είναι το TTXGP του Isle of Man.
O χρόνος ήταν εξαιρετικά λίγος, χρησιμοποιώντας όμως το πλαίσιο και τις αναρτήσεις που είχε ήδη εξελίξει, φαίνεται πως μπορεί να τα καταφέρει. Ο ίδιος λέει πως στόχος του δεν είναι μια ακόμη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (που ακούγεται "κάπως"), αλλά μια Digital Superbike που απλά τυχαίνει να έχει ηλεκτροκινητήρα. Θα έχει ανοιχτή αρχιτεκτονική, όπως ένα PC, και θα μπορεί να αναβαθμιστεί και να ρυθμιστεί κατά βούληση, όπως προχωρά η εξέλιξη και η τεχνολογία. Θα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, και θα είναι μια βασική αλλαγή στη σχέση των αναβατών με τη μοτοσυκλέτα τους. Ένα εξαίρετο πλαίσιο, που μπορεί να σταθεί για χρόνια, με τον κινητήρα, τις μπαταρίες και το σύστημα διαχείρισης να αλλάζουν.
Πρόσφατα, δόθηκε στην δημοσιότητα ένα video δυναμομέτρησης της Ε1, που με πολύ λίγο και αργό άνοιγμα της γκαζιέρας έφτασε τα 195 χιλιόμετρα ταχύτητας σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα. Δεν είναι επίδοση superbike, αλλά δεν είναι καθόλου αργό. Όπως λένε οι ίδιοι, αυτή η δοκιμή έγινε με το 75% των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν στο Isle of Man, και όχι σε πλήρη φόρτιση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, με πλήρη ισχύ, θα μπορούσαν να κατέβουν στα 7 με 8 δευτερόλεπτα -χρόνος εντυπωσιακός.
Στο video φαίνονται οι μπαταρίες με καμπύλο το έξω τμήμα τους, για να ταιριάζουν ακριβώς στο φαίρινγκ, ενώ μέχρι τώρα οι δοκιμές είχαν γίνει με εξωτερικές μπαταρίες. Η απόδοση ήταν ακριβώς μέσα στους στόχους, καθώς οι μπαταρίες μπόρεσαν να δώσουν τα αμπέρ που χρειάζονται για να βγάλει ο ηλεκτροκινητήρας τη ζητούμενη ροπή με τα δεδομένα βολτ. Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την αποδεδειγμένα καλή συμπεριφορά του πλαισίου, τότε οι δοκιμές που θα ακολουθήσουν στην πίστα θα πάνε εξίσου καλά. Κάπως έτσι, και ο όρος "ηλεκτρική μοτοσυκλέτα" δεν θα φέρνει συνειρμούς αργής μετακίνησης, αλλά γρήγορης κίνησης σε πίστα. Οι καιροί αλλάζουν, και οι μηχανικοί πρέπει να γίνουν και καλοί ηλεκτρολόγοι.
167292
castoras
28/06/2009, 20:16
Βρε τι του λείπει,τί του λείπει....
Στην πρίζα και φύγαμε
Η αμερικανική Zero Motorcycles ξεκίνησε φτιάχνοντας ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για χώμα, οι οποίες πρόσφατα απέδειξαν τις ικανότητες και την αξιοπιστία τους στις "24 Ώρες των Electricross", όπου δέκα ομάδες οδήγησαν επί 24 ώρες τα ηλεκτρικά motocross σε μια πίστα στο San Jose της Καλιφόρνια. H νέα της δημιουργία απευθύνεται στο αστικό περιβάλλον. Με διπλάσια χωρητικότητα μπαταριών από το χωματερό Zero X, το νέο Zero S υπόσχεται εκατό χιλιόμετρα αυτονομίας, εκατό χιλιόμετρα τελικής, επιτάχυνση 5" από 0 έως 100km/h και ζυγίζει 110 κιλά.
"Στόχος μας από την αρχή ήταν να κατασκευάσουμε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα πόλης, υψηλών επιδόσεων, για να αλλάξουμε την εικόνα που έχει το κοινό για τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες", λέει ο ιδρυτής της Zero, Neal Sakai. H Zero θέλει να φαίνεται ως ηγέτης στον τομέα των ηλεκτρικών, με ανταγωνισμό από μικρές εταιρείες σαν τη Brammo, τη Mission Motors αλλά και μελλοντικούς μεγάλους παίκτες, όπως η ΚΤΜ.
Ο ηλεκτροκινητήρας του Zero S αποδίδει 31 ίππους, ελαφρά λιγότερους από ενός DR-Z400SM, αλλά ζυγίζει κάπου 45 κιλά λιγότερα, κι έχει ροπή μεγαλύτερη από ενός ΚΤΜ 690, από μηδέν στροφές! Η μπαταρία των ιόντων λιθίου ζυγίζει σαράντα κιλά, και φορτίζεται πλήρως σε λιγότερο από τέσσερις ώρες, με τα 110Volt του δικτύου στις ΗΠΑ. Η Zero υπολογίζει τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας σε πέντε με έξι χρόνια. Το κόστος της όμως είναι ακόμα υψηλό, καθώς η μισής χωρητικότητας μπαταρία του Zero X κοστίζει κοντά στα 3.000 ευρώ στις ΗΠΑ.
Κιβώτιο ταχυτήτων δεν υπάρχει, και δεν χρειάζεται με τόση ροπή από μηδέν στροφές. Στο τέλος του μήνα αρχίζει η παραγωγή, και οι πωλήσεις, με ένα κόστος 9.950 δολαρίων, από τα οποία επιστρέφεται στον αγοραστή το 10% ως έκπτωση φόρου, χάρη στην ευνοϊκή νομοθεσία των ΗΠΑ για τα ηλεκτρικά οχήματα. Η Zero ανακοίνωσε πως έχει ήδη εκατό παραγγελίες, το κόστος όμως παραμένει υψηλό για μια μοτοσυκλέτα περιορισμένης εμβέλειας.
167293
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
Honda OREE
Αι ωραίαι ηλεκτρικαί
.....
Σαν BMW είναι ρε συ... :sad:
Hλεκτρικά racing όνειρα
Δεν υπάρχει κάτι πάνω στη μοτοσυκλέτα του Rick Simpson που να είναι συμβατικό: Carbon-fiber monocoque πλαίσιο, μονόμπρατσο μπροστινό σύστημα σαν του Yamaha GTS, δύο ηλεκτροκινητήρες. Από μόνο του, τίποτα απ’ όλα αυτά δεν αποτελεί καινοτομία, καθώς το πρώτο αντίστοιχο πλαίσιο το είχε τρέξει η Ossa το 1967, το πρώτο μονόμπρατσο μπροστινό το είχε σε παραγωγή η γερμανική Ιmmo το ’49, και οι πρώτες πατέντες για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες είχαν κατατεθεί στα τέλη της δεκαετίας του ’60 (του 1860...). Η Evo όμως φιλοδοξεί να εξελίξει όλες αυτές τις τεχνολογίες στο έπακρο, για τη συμμετοχή της στο Μηδενικών Ρύπων TTXGP τον Ιούνιο στο Isle of Man.
"H πρόκληση είναι να σχεδιάσουμε κάτι που δεν υπάρχει ακόμα, μια πραγματική σπορ ηλεκτρική μοτοσυκλέτα", λέει ο Simpson. H χωροθέτηση των εξαρτημάτων είναι αυτή που θα καθορίσει και την οδική της συμπεριφορά, κι εδώ ένα συμβατικό πλαίσιο θέτει περιορισμούς. "Υπάρχει πολύ περισσότερος χώρος αν απλά περικλείσεις τα μηχανικά μέρη με ένα κέλυφος, και σε μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα λύνεται έτσι και το πρόβλημα της σωστής τοποθέτησης των μπαταριών. Απ’ την άλλη, είναι και εξαιρετικά άκαμπτο".
Ένα πρωτότυπο της EV-0 RR, χρησιμοποιούσε ένα monocoque πλαίσιο που ζύγιζε είκοσι κιλά, αλλά αυτό είχε φτιαχτεί πριν χρόνια, και το νέο πλαίσιο θα ζυγίζει πολύ λιγότερο. Εκείνο χρησιμοποιούσε αναρτήσεις από CBR600, αλλά το racing θα έχει ένα μπροστινό με ψαλίδι, σαν του GTS, για την ακαμψία και τη σταθερότητα που προσφέρει, ειδικά στο φρενάρισμα.
Ο Simpson δεν έχει ανακοινώσει τι μπαταρίες θα χρησιμοποιήσει, ούτε γιατί θα τοποθετήσει δύο κινητήρες. Τα ηλεκτρικά μυστικά κρατιούνται καλά κρυμμένα, καθώς σαράντα ακόμα ομάδες ετοιμάζονται για τον αγώνα του Ιουνίου. Μερικές ομάδες θα χρησιμοποιήσουν υγρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου, για να μειώσουν τις απώλειες, και οι προβλέψεις μιλούν για τελικές σαφώς πάνω από τα 220 χιλιόμετρα. Φαβορί δεν υπάρχουν, ο καθένας θα μπορούσε να νικήσε -κι αυτό είναι ένα ακόμα στοιχείο που θα κάνει τον αγώνα των ηλεκτρικών τόσο ενδιαφέροντα. Αν το μέλλον θα είναι και ηλεκτρικό, ας είναι τουλάχιστον γρήγορο.
167294
να δωπου θα μπαίνουν μετα τα γιοσιμουρια:lol: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
να δωπου θα μπαίνουν μετα τα γιοσιμουρια:lol: :rotflmao:
Κορνες by Yoshi.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Σαν BMW είναι ρε συ... :sad:
παρε να δεις την διαφορά
BMW de Chaves D1200R
de Chaves D1200R
Για την ευχαρίστηση της δημιουργίας
Ο Pablo Gonzalez de Chaves, παρέα με τον Carlos Beltran, αφιέρωσαν πολύ χρόνο, κόπο και χρήμα, ξανασχεδιάζοντας και κατασκευάζοντας μια BMW R1200R, που δεν είναι και ό,τι πιο συμβατικό σε σχεδίαση. Κατέληξαν σε κάτι εντελώς διαφορετικό, που πέρασε από το ένα εναλλακτικό μπροστινό σύστημα σε ένα άλλο, αποκτώντας παράλληλα και πλαίσιο. Ξεκίνησαν τοποθετώντας πλήθος αισθητήρων στο R1200R, καταγράφοντας στοιχεία για τη συμπεριφορά του με δοκιμές στην πίστα. Μετά, έλυσαν τη μοτοσυκλέτα και μέτρησαν κάθε εξάρτημα χωριστά,
φτιάχνοντας τρισδιάστατα μοντέλα που θα μπορούσαν να δουλευτούν με προγράμματα CAD και 3D modelling. Mε βάση αυτά και τις αλλαγές που ήθελαν να κάνουν, σχεδίασαν τα καινούργια εξαρτήματα, τα κατασκεύασαν και ξεκίνησαν νέο κύκλο δοκιμών, με καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τη νορμάλ μοτοσυκλέτα.
Το πλαίσιο έχει κατασκευαστεί από κατεργασμένα σε CNC κομμάτια αλουμινίου, ενώ η εμπρός ανάρτηση, αντλώντας έμπνευση από τις αντίστοιχες των Foale και Parker, έχει επίτηδες αφεθεί εκτεθειμένη, για λόγους αισθητικής. Χωρίς βλέψεις για παραγωγή, η όλη άσκηση έγινε καθαρά για την ευχαρίστηση των δύο εμπλεκόμενων -αλλά και για να αναδείξει την αρτιότητα των project του de Chaves.
167295
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
Digital Superbike με 0-200 σε 7'' με 8"???? :eyepop:
Όταν είδε πως ήταν αδύνατο να βρει χρηματοδότηση για την τετρακύλινδρη superbike του, ο Μichael Czysz στράφηκε στην εξέλιξη μιας ηλεκτρικής superbike, που πρώτη της εμφάνιση θα είναι το TTXGP του Isle of Man.
O χρόνος ήταν εξαιρετικά λίγος, χρησιμοποιώντας όμως το πλαίσιο και τις αναρτήσεις που είχε ήδη εξελίξει, φαίνεται πως μπορεί να τα καταφέρει. Ο ίδιος λέει πως στόχος του δεν είναι μια ακόμη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα (που ακούγεται "κάπως"), αλλά μια Digital Superbike που απλά τυχαίνει να έχει ηλεκτροκινητήρα. Θα έχει ανοιχτή αρχιτεκτονική, όπως ένα PC, και θα μπορεί να αναβαθμιστεί και να ρυθμιστεί κατά βούληση, όπως προχωρά η εξέλιξη και η τεχνολογία. Θα είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο στον κόσμο της μοτοσυκλέτας, και θα είναι μια βασική αλλαγή στη σχέση των αναβατών με τη μοτοσυκλέτα τους. Ένα εξαίρετο πλαίσιο, που μπορεί να σταθεί για χρόνια, με τον κινητήρα, τις μπαταρίες και το σύστημα διαχείρισης να αλλάζουν.
Πρόσφατα, δόθηκε στην δημοσιότητα ένα video δυναμομέτρησης της Ε1, που με πολύ λίγο και αργό άνοιγμα της γκαζιέρας έφτασε τα 195 χιλιόμετρα ταχύτητας σε λιγότερο από 11 δευτερόλεπτα. Δεν είναι επίδοση superbike, αλλά δεν είναι καθόλου αργό. Όπως λένε οι ίδιοι, αυτή η δοκιμή έγινε με το 75% των μπαταριών που θα χρησιμοποιηθούν στο Isle of Man, και όχι σε πλήρη φόρτιση. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τους, με πλήρη ισχύ, θα μπορούσαν να κατέβουν στα 7 με 8 δευτερόλεπτα -χρόνος εντυπωσιακός.
Στο video φαίνονται οι μπαταρίες με καμπύλο το έξω τμήμα τους, για να ταιριάζουν ακριβώς στο φαίρινγκ, ενώ μέχρι τώρα οι δοκιμές είχαν γίνει με εξωτερικές μπαταρίες. Η απόδοση ήταν ακριβώς μέσα στους στόχους, καθώς οι μπαταρίες μπόρεσαν να δώσουν τα αμπέρ που χρειάζονται για να βγάλει ο ηλεκτροκινητήρας τη ζητούμενη ροπή με τα δεδομένα βολτ. Αν όλα αυτά συνδυαστούν με την αποδεδειγμένα καλή συμπεριφορά του πλαισίου, τότε οι δοκιμές που θα ακολουθήσουν στην πίστα θα πάνε εξίσου καλά. Κάπως έτσι, και ο όρος "ηλεκτρική μοτοσυκλέτα" δεν θα φέρνει συνειρμούς αργής μετακίνησης, αλλά γρήγορης κίνησης σε πίστα. Οι καιροί αλλάζουν, και οι μηχανικοί πρέπει να γίνουν και καλοί ηλεκτρολόγοι.
και η δυναμομετρηση
http://www.youtube.com/watch?v=GnjWGHdSZoU
ΕVA Track T-800 CDI
Παρουσιάστηκε σε έκθεση
Έγινε η πρώτη επίσημη παρουσίαση του diesel adventure tourer, στην Ολλανδία. Εκεί, διευκρινίστηκε πως δεν θα διατίθεται προς το παρόν με σύστημα 2x2, κάτι που έχει δοκιμαστεί και θα υπάρχει ως έξτρα στο μέλλον. Ο κινητήρας του προέρχεται από Smart, κάνοντας πιο εύκολο το service και τα ανταλλακτικά, είναι έτοιμος να κάψει bio diesel από το εργοστάσιο, και με τη βοήθεια του CVT κιβωτίου επιταχύνει το Track στα 100km/h μέσα σε 3,75 δευτερόλεπτα. Η τελική του θα είναι 178 χιλιόμετρα, το δυνατό του σημείο όμως αποτελεί η κατανάλωση και η αυτονομία του: Ένα ταξίδι Αθήνα - Αλεξανδρούπολη χωρίς ανεφοδιασμό δεν θα είναι πρόβλημα, αφού δεν καίει πάνω από δύο λίτρα για κάθε εκατό χιλιόμετρα.
167296
LogOutGoRide
28/06/2009, 20:33
Μπορούμε να κάνουμε μια ψηφοφορία για το ποιοί απο μας θα αγόραζαν ηλεκτρική μοτό ; (αν είχαν την επιλογή)
castoras
28/06/2009, 20:39
Φαντάσου τώρα τι έχει να γίνει με τα αυτοκίνητα που δε μας βλέπουν,αλλά καμιά φορά μας ακούν και γλυτώνουμε κανένα ατυχηματάκι...Νομίζω πως τη γαμσαμε!!!
fantacid
28/06/2009, 20:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
ΑΝΤΕ .... :rolleyes: Αμην ΚΑΙ ποτε.... ΝΑ χρειαζεσαι ΕΝΑΝ καλο ηλεκτρολογο παει και ΤΕΛΕΙΩΣΕ!!!!!!
ουτε βαλβιδες,ψεκασμοι,μεταδοση, και αλλες παπαριες...
:bigcry: :bigcry: :bigcry: :bigcry:
μαλλον ενα καλο προγραμματιστη θα χρειαστεις κ οχι τον ηεκτρολογο της γειτονιας σου!
:lol: :lol: :lol:
Ηλεκτρική μοτοσυκλέτα από τη Honda!
Image Στα πλαίσια του προγράμματός της για εξέλιξη φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, η Honda ανακοίνωσε πως τα επόμενα δύο χρόνια θα έχει ετοιμάσει μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα. Λεπτομέρειες των σχεδίων της αυτών δεν έγιναν ακόμη γνωστές, η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα όμως αυτή, αναμένεται να φτάσει στην αγορά και στο κοινό, ήδη το 2010. Αυτή τη στιγμή, η Vectrix Corp με έδρα τις ΗΠΑ, ηγείται παγκοσμίως του τομέα των κατασκευαστών ηλεκτρικών scooter αλλά και...
Image μοτοσυκλετών υψηλών επιδόσεων, κατασκευάζοντας τα δικά της ηλεκτροκίνητα scooter Vx1 και Vx1e στην Πολωνία. Τώρα όμως, με την αναμενόμενη μείωση της κερδοφορίας, κατά 70% μάλιστα, των κατασκευαστών αυτοκινήτων, ο πρόεδρος της Honda Takeo Fukui, δήλωσε πως η εταιρεία θα επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην παραγωγή υβριδικών και ηλεκτροκίνητων οχημάτων, τόσο στον κόσμο των αυτοκινήτων όσο και των μοτοσυκλετών. Ήδη η Honda έχει έλθει σε συμφωνία με τη GS Yuasa Corporation για τη συμπαραγωγή υψηλής απόδοσης μπαταριών ιόντων λιθίου, με τις οποίες θα εφοδιαστεί η επόμενη γενιά "καθαρών" οχημάτων. Σε ό,τι έχει να κάνει με την ηλεκτροκίνητη μοτοσυκλέτα της εταιρείας, αρχικά δεν θα είναι μια supersport υψηλής απόδοσης αλλά ένα χρηστικό scooter, το οποίο θα προικίσει τους τεχνικούς της Honda με την απαιτούμενη εμπειρία, που θα οδηγήσει στη δημιουργία μια ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας επιδόσεων, σε σύντομο χρονικό διάστημα. Σίγουρα η Honda δεν είναι η πρώτη που θα ασχοληθεί με τη δημιουργία μιας ηλεκτροκίνητης μοτοσυκλέτας, είναι όμως η πρώτη μεγάλη εταιρεία που με το όνομά της σφραγίζει την πιστοποίηση για τη λειτουργικότητα και το αξιόπιστο του θέματος, διαλύοντας τις όποιες ψυχολογικές αναστολές του κοινού. Στη φωτογραφια βλέπετε την Honda ES-21 του 1993, που όταν παρουσιάστηκε, πριν από δεκαπέντε χρόνια, φάνταζε σαν όχημα για το Star Trek. Την είχε σχεδιάσει το τμήμα έρευνας και εξέλιξης HAG της Honda στο Akashi, και θα εξασφάλιζε την απαιτούμενη, για την κίνησή της, ενέργεια, μέσω κυψελών καυσίμου. Η σημερινή τεχνολογική (αλλά και... αισθητική!) πραγματικότητα, κάνει εφικτή την κατασκευή της και από άποψη κόστους. Η συμφωνία των δύο μεγάλων εταιρειών, Honda και Yuasa, μας δίνει τη βεβαιότητα ότι θα είναι εξ ολοκλήρου ηλεκτροκίνητη και θα αποθηκεύει την απαιτούμενη ενέργεια σε εξελιγμένες υπερσύγχρονες μπαταρίες νέας γενιάς.
167300
rockobok
30/06/2009, 09:47
Δηλαδή τέρμα τα ξερόγκαζα στα φανάρια??Τέρμα τα μπαμ μπουν στο κλείσιμο του γκαζιού??Τέρμα ο κόφτης να βαράει σαν τρελός??
ΟΧΙ!!! :( :( :cry: :cry:
devil's animal
30/06/2009, 11:20
ποσο χαιρομαι που ζω σ'αυτην την εποχη!:)
ολα θα γινουν ξενερωτα στο μελλον, να μου το θυμηθειτε...:rolleyes:
να βγαλουν κανα εκτινασσομενο καθισμα οι μ@λακες δεν ξερουν!!
που εχουμε συνειδητοποιησει τουλαχιστον για 1-2 δευτερα οτι θα πεσουμε ή θα συγκρουστουμε πριν το παθουμε...
ή να δημιουργουταν ενας "κλωβος" με αεροσακουςγυρω μας...
αυτη για μενα θα ηταν εξελιξη..οχι τα ηλεκτρικα μοτερ.:o
XJR_Billy
30/06/2009, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
ποσο χαιρομαι που ζω σ'αυτην την εποχη!:)
ολα θα γινουν ξενερωτα στο μελλον, να μου το θυμηθειτε...:rolleyes:
να βγαλουν κανα εκτινασσομενο καθισμα οι μ@λακες δεν ξερουν!!
που εχουμε συνειδητοποιησει τουλαχιστον για 1-2 δευτερα οτι θα πεσουμε ή θα συγκρουστουμε πριν το παθουμε...
ή να δημιουργουταν ενας "κλωβος" με αεροσακουςγυρω μας...
αυτη για μενα θα ηταν εξελιξη..οχι τα ηλεκτρικα μοτερ.:o
+660
Κάποτε θα μας ζηλεύουν, θα λένε αυτοί ήταν αληθινοί μοτοσυκλετιστές...
Θα βγάλουν και μοντέλα με βοηθητικές που ανοιγοκλείνουν αυτόματα για να σε διορθώσουν μέσα στη στροφή, θα φρενάρουν μόνα τους... Μπορεί να κινούνται και πάνω σε ράγιες...:(
Πολύ ωραίο το EVA T-800... Γεμίζεις το τεπόζιτο και ξαναγεμίζεις Ρουμανία..:D :D
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.