PDA

View Full Version : Εγγύηση Suzuki-προβληματισμός



kleovoylos
29/06/2009, 22:12
Σήμερα, έτυχε να δω ένα v-strom ξεκοιλιασμένο στην αυλή ενός εξουσιοδοτημένου συνεργείου.
Μαθαίνω λοιπόν, οτι το συγκεκριμένο μηχανάκι, στα 6000 km παρέδωσε το πνεύμα!
Ο λόγος σύμφωνα με τον μάστορα που κουβεντίαζαμε, είναι οτι έκαψε το λάδι του και κολλησε ο κινητήρας.
Η εγγύηση δεν το καλύπτει γιατί όπως μου είπε ο μάστορας, η ζημιά οφείλεται σε πλημελή συντήρηση, εφόσον ο ιδιοκτήτης όφειλε να ελέγχει καθημερινά τη στάθμη λαδιών...
Επιπλέον πληροφορήθηκα οτι λόγω αλλαγής ελατηρίων από τη μαμά SUZUKI τα μοντέλα από Κ7 και έπειτα τσιμπάνε λάδια!
Βέβαια από το τσίμπημα μέχρι τό κόλλημα του κινητήρα υπάρχει τεράστια διαφορά!
Επεδή το περιστατικό μου φαίνεται αρκετά σοβαρό, και μάλιστα αφού αφορά έναν νέο κινητήρα προβληματίζομαι γενικότερα στο θέμα της εγγύησης.
Αξίζει τελικά τον κόπο να είμαστε δεμένοι για δυο χρόνια με τα εξουσιοδοτημένα? Δηλαδή τελικά τι κάλυψη μας προσφέρει η εγγύηση? Τι ζημιές αναλαμβάνει?Ότι ζημιά κι αν σκεφτώ, η SUZUKI θα προβάλλει το επιχείρημα της πλημμελούς συντήρησης ή του αναλώσιμου ή μιάς πτώσης....
Μήπως το επόμενο service να το κάνω στον μπάρμπα γιάννη της γειτονιάς μου???

nic mor
29/06/2009, 23:18
ελα παππου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου!! (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=57146)

TOLISTOLAROS
30/06/2009, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
ελα παππου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου!! (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=57146)
:eyepop: :eyepop: :uplate: ... αν είναι δυνατόν...

nic mor
30/06/2009, 12:12
και ομως αδερφε ειναι:cry: :cry:

αλλα το εχω ξεπερασει τωρα:smokin:

nik7119
30/06/2009, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
και ομως αδερφε ειναι:cry: :cry:

αλλα το εχω ξεπερασει τωρα:smokin: θα ξαναπερνες στρομ?

nic mor
30/06/2009, 12:38
πιρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



για τον απλουστατο λογο
οτι στην κατηγορια του δεν
υπαρχει καλυτερο και πιο
οικονομικο (τωρα κατι βερσους-τρανσαλπ και πιπες δεν υπαρχουν στο χαρτη:yuck: :yuck: )
και αφου ηθελα να το αλλαξω
φοβομουν μετα την επισκευη
το κρατησα οσο μπορουσα και το
μαη το εδωσα και πιρα το κ9
μιας και δεν ειχα φραγκα για κατι
καλυτερο!!

nik7119
30/06/2009, 12:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
πιρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:



για τον απλουστατο λογο
οτι στην κατηγορια του δεν
υπαρχει καλυτερο και πιο
οικονομικο (τωρα κατι βερσους-τρανσαλπ και πιπες δεν υπαρχουν στο χαρτη:yuck: :yuck: )
και αφου ηθελα να το αλλαξω
φοβομουν μετα την επισκευη
το κρατησα οσο μπορουσα και το
μαη το εδωσα και πιρα το κ9
μιας και δεν ειχα φραγκα για κατι
καλυτερο!! k7 ειχες?

nic mor
30/06/2009, 12:49
ναι!

nik7119
30/06/2009, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
ναι! καλα ρε φιλαρακι επαθες τετοιο γκαζο,,και ξαναπηρες στρομ?:eek: :eek: :hypnotize

nic mor
30/06/2009, 13:16
αφου σου ειπα οτι τα λεφτα μου ηταν
μεχρι εκει!!
σαν μηχανη ειμαι υπερευχαριστημενος για
αυτα που θελω να κανω!!
και επρεπε για να ηρεμησω να ξεφορτοθω
την προηγουμενη!
γιατι καθε φορα που την καβαλαγα ελεγα
μεσα μου "τωρα θα σπασει"!!

και ετσι πιρα παλι v-strom και σε 2-2.5 χρονια
που ξοφλαω βλεπω αν θα τη δωσω η οχι!

nik7119
30/06/2009, 13:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
αφου σου ειπα οτι τα λεφτα μου ηταν
μεχρι εκει!!
σαν μηχανη ειμαι υπερευχαριστημενος για
αυτα που θελω να κανω!!
και επρεπε για να ηρεμησω να ξεφορτοθω
την προηγουμενη!
γιατι καθε φορα που την καβαλαγα ελεγα
μεσα μου "τωρα θα σπασει"!!

και ετσι πιρα παλι v-strom και σε 2-2.5 χρονια
που ξοφλαω βλεπω αν θα τη δωσω η οχι! το ιδιο κουστουμι απ την αναποδη μερια

kleovoylos
30/06/2009, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
ελα παππου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου!! (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=57146)

Τελικά υπήρχε αστοχία υλικού?
Αν ναι γιατί δε σε κάλυψε η εγγύηση?
Αν όχι τι πιστεύεις οτι πραγματικά έφταιξε για το κόλλημα του κινητήρα?
Έχω θορυβηθεί πολύ με όλα αυτά γιατί είμαι κάτοχος v-strom από δεκαημέρου και από χθές κάθε 2 ώρες τσεκάρω τη στάθμη λαδιού!!!

Tpap
30/06/2009, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
πιρα:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
για τον απλουστατο λογο
οτι στην κατηγορια του δεν
υπαρχει καλυτερο και πιο
οικονομικο

Ρε μικ, έδωσες το στρώμα που σου κόλλησε από λάδια και ξαναπήρες πάλι το επόμενο στρώμ...?

Θέλει πολύ τσαμπουκά ρε φίλε, αυτό που έκανες. Ή κάτι άλλο. :lol:



Αρχικά δημιουργήθηκε από kleovoylos
η ζημιά οφείλεται σε πλημελή συντήρηση, εφόσον ο ιδιοκτήτης όφειλε να ελέγχει καθημερινά τη στάθμη λαδιών...
Επιπλέον πληροφορήθηκα οτι λόγω αλλαγής ελατηρίων από τη μαμά SUZUKI τα μοντέλα από Κ7 και έπειτα τσιμπάνε λάδια!


Όσο συνεχίζουν οι κατ/στές να παράγουν μηχανάκια που ''δικαιολογημένα καίνε λάδια'' και εσείς τα αγοράζετε δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάτε τα ρέστα...

Όσο δεν εκτιμάτε ένα σκασμό λεφτά που πληρώνετε, δίχως να έχετε σοβαρές απαιτήσεις από οποιονδήποτε κατ/στή αγοράζετε, πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί κλαίγεστε...

VGER
30/06/2009, 13:48
Αφού είπαμε...versΥs και Transalp απλά δεν υπάρχουν στο χάρτη... :evil:

notakos600
30/06/2009, 13:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap






Όσο συνεχίζουν οι κατ/στές να παράγουν μηχανάκια που ''δικαιολογημένα καίνε λάδια'' και εσείς τα αγοράζετε δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάτε τα ρέστα...

Όσο δεν εκτιμάτε ένα σκασμό λεφτά που πληρώνετε, δίχως να έχετε σοβαρές απαιτήσεις από οποιονδήποτε κατ/στή αγοράζετε, πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί κλαίγεστε... [/B]




+1000 (K9) :beer: :beer:

nik7119
30/06/2009, 13:54
φιλαρακι nic mor με σηνχωρεις αλλα εμενα δεν θα ξαναβλεπαν ουτε την σκια μου,,και μονο απο πεισμα,,και δεν θα με ενδιεφερε καν αν το ειχε η μιση ελλαδα η ο μισος ντουνιας,,η αν καλυβε ολες μου τις αναγκες,,ενας γαιδαρος δεν βοσκει μονο στο λιβαδι,,αλλα ξανα μανα τα ιδια?τουλαχιστον θα περιμενα να βγει κατι καινουργιο και πιο προσεγμενο,,:beer: :beer: :beer:

DUKASII
30/06/2009, 13:58
... και μετα μου λενε εμενα..για τα κτμ...

ακου να κοιτας τα λαδια καθε πρωι!!!

λοιπον αυτη η μελετη της σουζουκι τελευταια..με χει κανει να σκεφτομαι να το χαρισω το ρημαδι..μη μου βγει και κανα εξοδο..

notakos600
30/06/2009, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
... και μετα μου λενε εμενα..για τα κτμ...

ακου να κοιτας τα λαδια καθε πρωι!!!

λοιπον αυτη η μελετη της σουζουκι τελευταια..με χει κανει να σκεφτομαι να το χαρισω το ρημαδι..μη μου βγει και κανα εξοδο..




Αφού το γουστάρεις το ρημάδι, γι αυτό το αγόρασες άλλωστε....

nic mor
30/06/2009, 14:16
το οτι ο αντιπροσωπος της εν λογω εταιριας
ειναι μ@λακας ηταν ενας απο τους προβληματισμους
μου,απο την αλλη οπως εγραψα και πριν τα χερια μου
ηταν δεμενα επρεπε η μηχανη να φυγει απο πανω μου
γιατι αν ξαναεσπαγε θα ετρωγα το αγγουρι μονος!

ακομα χρωσταγα 4000? και επρεπε να παρω αλλη
μηχανη,οι μηχανες που ηθελα varadero,bmw gs800,
κτλ θελανε μεγαλο μπατζετ το οποιο δεν υπηρχε,
αρα...

v-strom :smokin:

kalamaria
30/06/2009, 16:00
απο το 1.οοο.οοο μηχανακια επαθε βλαβη 1 ε..δεν χαλασε και ο κοσμος;) :wave2:

nic mor
30/06/2009, 16:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από kleovoylos
Τελικά υπήρχε αστοχία υλικού?
Αν ναι γιατί δε σε κάλυψε η εγγύηση?
Αν όχι τι πιστεύεις οτι πραγματικά έφταιξε για το κόλλημα του κινητήρα?
Έχω θορυβηθεί πολύ με όλα αυτά γιατί είμαι κάτοχος v-strom από δεκαημέρου και από χθές κάθε 2 ώρες τσεκάρω τη στάθμη λαδιού!!!


ειναι κοινο μυστικο μεσα στα συνεργεια της
εταιριας ,οτι το στρωμα εχει σκαρτα ελατηρια
πιστονιου,αλλα επειδη τα περιστατικα ειναι λιγα,
το κανουν αβαβα!!

η εγγυηση δεν με καλυψε γιατι και καλα
τους πιγα μια μοτοσυκλετα κολλημενη,
επρεπε λενε να το παρω εγω χαμπαρι οτι εκαιγε
λαδια και να τους το αναφερω,ολα αυτα ειναι παπαριες,
αν ειχα την οικονομικη ανεση να βαλω δικηγορο θα
τους πηδουσα,αλλα το πιραν χαμπαρι οτι δεν μπορω
και καναν το παιχνιδι τους.

οι δικαιολογιες και γενικα οι αμυντικη τους γραμμη ηταν
για γελια,ασε τα ψεματα που ειπαν στην απαντηση τους στο
υπουργειο αναπτυξης.
αλλα ειπαμε αν ειχα τα φραγκα ακομα θα με βλεπαν στον
υπνο τους!


τελος παντων οσο για τη δικη σου μοτοσυκλετα μην
αγχωνεσαι να κοιτας τα λαδια σου συχνα και ειδικα μετα
απο μεγαλες διαδρομες.
δεν καιει ετσι το λαδι αμα δεν το "σπας" δεν καιει
εγω μπορει μες την πολη να μην τρεχω πολυ,αλλα
οταν βγαινω εθνικη παω σταθερα πανω απο 180,
εκει ειναι που τσιμπαει!

καλες βολτες λοιπον!!

nik7119
30/06/2009, 16:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
ειναι κοινο μυστικο μεσα στα συνεργεια της
εταιριας ,οτι το στρωμα εχει σκαρτα ελατηρια
πιστονιου,αλλα επειδη τα περιστατικα ειναι λιγα,
το κανουν αβαβα!!

η εγγυηση δεν με καλυψε γιατι και καλα
τους πιγα μια μοτοσυκλετα κολλημενη,
επρεπε λενε να το παρω εγω χαμπαρι οτι εκαιγε
λαδια και να τους το αναφερω,ολα αυτα ειναι παπαριες,
αν ειχα την οικονομικη ανεση να βαλω δικηγορο θα
τους πηδουσα,αλλα το πιραν χαμπαρι οτι δεν μπορω
και καναν το παιχνιδι τους.

οι δικαιολογιες και γενικα οι αμυντικη τους γραμμη ηταν
για γελια,ασε τα ψεματα που ειπαν στην απαντηση τους στο
υπουργειο αναπτυξης.
αλλα ειπαμε αν ειχα τα φραγκα ακομα θα με βλεπαν στον
υπνο τους!


τελος παντων οσο για τη δικη σου μοτοσυκλετα μην
αγχωνεσαι να κοιτας τα λαδια σου συχνα και ειδικα μετα
απο μεγαλες διαδρομες.
δεν καιει ετσι το λαδι αμα δεν το "σπας" δεν καιει
εγω μπορει μες την πολη να μην τρεχω πολυ,αλλα
οταν βγαινω εθνικη παω σταθερα πανω απο 180,
εκει ειναι που τσιμπαει!

καλες βολτες λοιπον!! νομιζουν οτι ειναι κοινο μηστικο για τα ελατηρια,,ο κοσμος τοχει τυμπανο και μεις κρυφο καμαρι,,κατσε να πας καμια μακρυνη διαδρομη και στο σταματημα για ξεκουραση να τσεκαρεις οτι δεν εχεις ιχνος λαδιων μεσα στο καρτερ και θα πεις μετα το δεσποτη παναγιωτη:rotflmao: :beer:

kalamaria
30/06/2009, 21:02
μα τι λετε ρε παιδια ποιος σας τα λεει αυτες τις μ.......ες
μιλατε σιγουρα για το vstrom αν ναι εγω και μερικοι αλλοι αλλα εχουμε διαπίστωσή
εγω εχω κανει 30000χλμ και με πανω απο 10 ταξιδια θεσ/νικη και δεν διαπιστοσα τιποτα και μιλαω για πανε ελα και με οτι εκανα μεσα στην πολη δεν μπηκα στην διαδηκασια ουτε να τα ελενξω
τα λαδια

αυτα ειχα να πω:mad: :wave2:

SVX
30/06/2009, 21:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
... και μετα μου λενε εμενα..για τα κτμ...

ακου να κοιτας τα λαδια καθε πρωι!!!

λοιπον αυτη η μελετη της σουζουκι τελευταια..με χει κανει να σκεφτομαι να το χαρισω το ρημαδι..μη μου βγει και κανα εξοδο..

να διαγραφει το θρεντ..... μας πηραν πρεφα.........θα πεσει πολυ κραξιμο....... :lol:

ΔΕΝ γινεται να πουμε πως τα Vstrom δουλευουν Wankel? :alien:

Ninjaki
30/06/2009, 21:25
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του βέβαια, αλλά εμένα δεν πρόκειται να με ξαναβλέπανε για πελάτη τους ούτε για Vstrom ούτε για κανένα άλλο Suzuki. Και απλά για να ξέρεις κάτι "πίπες" Transalp έτσι και κάνουν ότι σπάνε, έρχεται Ιάπωνας στην Ελλάδα για να εξετάσει τον κινητήρα (γιατί είναι αδιανόητο για αυτούς να σπάσει τέτοιο μοτέρ). Είναι πραγματικό περιστατικό και έχει γίνει σε προηγούμενης γενιάς Transalp. Φυσικά ο κάτοχος πήρε καινούργιο μοτέρ (κούτα από Ιαπωνία) χωρίς να πληρώσει ούτε σεντ μαζί με μια ντουζίνα συγνώμες από τον Ιάπωνα μηχανικό!!!! Και μετά είναι και κάτι "πίπες" VersΥs που είσαι όμως σίγουρος ότι η αντιπροσωπεία θα σε καλύψει είτε σκάσει μπογιά σε φαίρινγκ, είτε σπάσει μοτέρ, ακόμα ακόμα και αν στραβώσει πλαίσιο!!!!! (Επίσης πραγματικά περιστατικά που δεν αφορούν Versys, αλλά δείχνουν τη φιλοσοφία after-sales της ΤΕΟΜΟΤΟ).


Σε μια εποχή που η σημασία της εγγύησης και της υποστήριξης μετά την αγορά γίνεται όλο και πιο σημαντική στις συνειδήσεις των καταναλωτών της Ελλάδας (γιατί στην υπόλοιπη Ευρώπη είναι κάπως καλύτερα τα πράγματα), δεν πρέπει να "δίνουμε ψωμί" σε επιχειρήσεις που δεν μας σέβονται, και ας πουλάνε το καλύτερο προϊόν του κόσμου. :nono:
(Άκου εκεί πλημμελής συντήρηση στα 6000χλμ!!!!!!!!)

Προσωπική μου άποψη πάντα! :wave2:

nik7119
01/07/2009, 10:20
φιλε nic mor τελικα πηρες κ9?ειναι οκ το μχν τωρα?

nic mor
01/07/2009, 10:56
θα δειξει :confused:
εχω κανει 1700χμ
δεν το εχω "ανοιξει"
ακομα :smokin:

nik7119
01/07/2009, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
θα δειξει :confused:
εχω κανει 1700χμ
δεν το εχω "ανοιξει"
ακομα :smokin: απο καταναλωση τι λεει εισαι ευχαριστημενος?

nic mor
01/07/2009, 11:40
στην καταναλωση δεν υπαρχει διαφορα!
ιδια ειναι τα μοντελα.
οτι διαφορες υπαρχουν ειναι μεχρι και το κ6!

πικραμένος
08/02/2010, 13:44
Καλησπέρα σε όλους,

μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα στο forum σας λόγω αυτού ακριβώς του θέματος.

Βλέπω ότι η συζήτηση έχει σταματήσει κανά εξάμηνο τώρα αλλά η περίπτωσή μου είναι τόσο σχετική που νομίζω ότι έπρεπε να γράψω κάτι μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι γίνεται τελικά με αυτή την υπόθεση γιατί μια του κλέφτη δυο του κλέφτη λέει.....

Λοιπόν, διάβασα και το αντίστοιχο post του nic mor και είχα ακριβώς την ίδια περίπτωση. Το v-strom το έχω 3,5 χρόνια οπότε για εμένα δεν τίθεται θέμα δυστυχώς για εγγύηση. Από την άλλη τα service μου γίνονται τακτικότατα και πάντα στο ίδιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και πάντα είμαι πολύ συνεπής σε όλα. Επίσης αξίζει να αναφέρω ότι το μηχανάκι το έχω κατά 90% για να πηγαινωέρχομαι στην δουλειά μου και ως εκ τούτου δεν το ζορίζω καθόλου.

Ένα βράδυ λοιπόν το μοτέρ απεβίωσε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που διάβασα και στις άλλες περιπτώσεις. Ούτε ένδειξη, ούτε λαμπάκι, ούτε προηγούμενως να έχω αντιληφθεί τίποτα απολύτως (κανένας θόρυβος ή πρόβλημα), απλά όπως πήγαινα άκουσα αυτό τον πολύ δυσάρεστο ήχο και η μηχανή έσβησε.

Η επίσημη γνωμάτευση που πήρα είναι ότι το μοτέρ στέγνωσε από λάδι (θυμίζει κάτι αυτό??). Μετά από μέρες συνεννόησης επειδή το τελευταίο service μου ήταν μόλις πριν από 3000 χλμ κατέληξα να μου πουν ότι θα γίνει έκπτωση στην επισκευή γιατί δεν ευθύνομαι εγώ. Το πρόβλημα διαπιστώθηκε ότι ήταν τα ελατήρια (πρωτότυπο!!!!!) και κατέληξα να πληρώσω μία από τα ίδια με τον φίλο nic mor.

Ο κυριότερος λόγος που αποφάσισα να γράψω είναι γιατί πιστεύω ότι αυτά τα πράγματα πρέπει να μαθαίνονται και από την στιγμή που βλέπω ότι δεν είμαι ο μόνος αλλά υπάρχουν πολλές περιπτώσεις, όχι παρόμοιες, αλλά ΑΚΡΙΒΩΣ ίδιες με την δική μου αυτό σημαίνει ότι το ελάττωμα δεν είναι τυχαίο και υπάρχει θέμα με το συγκεκριμένο μέρος του κινητήρα (ελατήρια) καθώς και ότι η suzuki μάλλον θα έπρεπε να πάρει μια επίσημη στάση στο θέμα και όχι συνεχώς να το παρουσιάζει σαν τυχαίο περιστατικό το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί. Να ξεκαθαρίσω εδώ ότι θεωρώ το v-strom όντως ένα από τα πιο αξιόπιστα μοντέλα και ότι τα ποσοστά δεν είναι μεγάλα αλλά περιορίζονται σε μικρό αριθμό. Από την στιγμή όμως που κάτι επαναλαμβάνεται κάποιος, ίσως, λέω..... θα έπρεπε να ενδιαφερθεί και για εμάς την μειονότητα ώστε να μην μας ζητούνται αυτά τα ποσά τα οποία διόλου ευκαταφρόνητα είναι και κυρίως για περιπτώσεις που είναι και εντός εγγύησης όπως αυτή που διάβασα.

Επειδή είδα ότι υπήρξε ενδιαφέρον και από την πλευρά της ΜΟΤ.Ε.Κ. καλό θα ήταν να είναι γνωστό ότι το πρόβλημα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΟ!

Πραγματικά εύχομαι σε όλους να μην μπουν ποτέ σε αυτή την διαδικασία και θα εκτιμούσα πολύ αν μπορούσε κάποιος από αυτές τις περιπτώσεις που διάβασα να με ενημερώσει ποια ήταν η συνέχεια της ιστορίας και αν το θέμα του τουλάχιστον λύθηκε οριστικά μετά από αυτό ή αν η ταλαιπωρία είχε και συνέχεια.

Καλές διαδρομές σε όλους

foler
08/02/2010, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ninjaki
Ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις επιλογές του βέβαια, αλλά εμένα δεν πρόκειται να με ξαναβλέπανε για πελάτη τους ούτε για Vstrom ούτε για κανένα άλλο Suzuki. Και απλά για να ξέρεις κάτι "πίπες" Transalp έτσι και κάνουν ότι σπάνε, έρχεται Ιάπωνας στην Ελλάδα για να εξετάσει τον κινητήρα (γιατί είναι αδιανόητο για αυτούς να σπάσει τέτοιο μοτέρ). Είναι πραγματικό περιστατικό και έχει γίνει σε προηγούμενης γενιάς Transalp. Φυσικά ο κάτοχος πήρε καινούργιο μοτέρ (κούτα από Ιαπωνία) χωρίς να πληρώσει ούτε σεντ μαζί με μια ντουζίνα συγνώμες από τον Ιάπωνα μηχανικό!!!!
Καλα.....επρεπε να δεις αντιμετωπιση φιλου με cbr 600fs που του εσπασε....μετα απο 5 μηνες δουλεμα οτι ερχεται κινητηρας και εχει σκαλωσει στα συνορα, στα τελωνεια, στην νταλικα και οτι αλλο μπορεις να φανταστεις......του το δωσανε πισω χωρις να κανουν το παραμικρο.

nic mor
08/02/2010, 18:06
φιλε "πικραμενος" νομιζω οτι το θεμα το δικο μου
το εχω εξαντλησει,αλλα αμα θες οποιαδηποτε αλλη
πληροφορια,εδω ειμαι!!
ειχα πει και στην κατερινα απο τη μοτεκ,οτι ειμαι εδω!
ακομα και σε δικαστηριο παω,για μαρτυρας,εαν καποιος
με χρειαστει!!γιατι δεν θελω να κανεις να περασει αυτα
που περασα εγω!!

μακαρι να βρεθει καποιος,που να εχει το χρημα και τον
χρονο και να τους κυνηγησει και τους 2,γιατι δεν νομιζω
οτι τελικα φταιει μονο ο σ-fuck αλλα και η μαμα sutzuki!!

DrBig
08/02/2010, 21:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ρε μικ, έδωσες το στρώμα που σου κόλλησε από λάδια και ξαναπήρες πάλι το επόμενο στρώμ...?

Θέλει πολύ τσαμπουκά ρε φίλε, αυτό που έκανες. Ή κάτι άλλο. :lol:





Όσο συνεχίζουν οι κατ/στές να παράγουν μηχανάκια που ''δικαιολογημένα καίνε λάδια'' και εσείς τα αγοράζετε δεν καταλαβαίνω γιατί ζητάτε τα ρέστα...

Όσο δεν εκτιμάτε ένα σκασμό λεφτά που πληρώνετε, δίχως να έχετε σοβαρές απαιτήσεις από οποιονδήποτε κατ/στή αγοράζετε, πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί κλαίγεστε...

Και εγω μαζι σου Τασο. Και η μανα μου παλι Νεα Δημοκρατια ψηφισε γιατι 'αυτην ξερει αυτην εμπιστευεται'.

DrBig
08/02/2010, 21:52
Παει και το Vstrom.....αλλος ενας θρυλλος καταρριπτεται :bigcry:

nic mor
08/02/2010, 22:30
μην το λες αυτο γιατι θα βγει κανενας σουζουκακιας
και θα σου κανει μηνυση :eek: :eek:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ξερεις:winka: απο αυτους που λενε οτι δεν καιει λαδι:lol: :lol:

LIBANEZOS
08/02/2010, 22:37
Μετά απο ανάγνωση όλη της συζήτησης ας μου επιτραπεί να πω ότι τα στοιχεία που παρατίθονται από τον θιγμένο είναι ελλειπή με αποτέλεσμα να μην αποτελούν στοιχεία ενημέρωσης και αξιολόγησης από τον καθένα που ασχολείται με το συγκεκριμένο θέμα.
Και για να γίνω συγκεκριμένος δεν αναφέρεται πουθενά πότε έγινε το τελευταίο service / χλμ, πότε συνέβηκε το κόλημα του "μοτέρ", ποιά η χρήση του στο ενδιάμεσο διάστημα και άλλα πληροφοριακά στοιχεία.
:eek:
Σίγουρα δεν ειμαστε όλοι ειδικοί για να δώσουμε τις σωστές απαντήσεις αλλά σίγουρα θα βοηθηθούμε οι περισσότεροι όταν περιγράφεται ένα πρόβλημα με ακρίβεια και πιθανόν να υπάρχουν επικοδομητικές προτάσεις από κάποιους ειδήμονες. :winka:
Τέλος θέλω να πω ότι είμαι κάτοχος ενός V-STROM 650 abs Κ7 με 37000 χλμ, και ναι μεν βλέπω κάποια αυξημένη κατανάλωση λαδιού αλλά γενικά και όταν "αφαιρέθηκα" δεν με πρόδωσε ποτε.
Επίσης όταν απαιτήθηκε η ενεργοποιηση της εγγύησης για αντικατάσταση του ρεζερβουάρ / αντλίας βενζίνης λόγω σκωρίασης (γνωστό πρόβλημα) ουδέποτε τέθηκε θεμα από την επίσημη αντιπροσωπεία (ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ) και ανέλαβε αχρεωστί την αντικατάσταση αυτών.

nic mor
08/02/2010, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από LIBANEZOS

Και για να γίνω συγκεκριμένος δεν αναφέρεται πουθενά πότε έγινε το τελευταίο service / χλμ, πότε συνέβηκε το κόλημα του "μοτέρ", ποιά η χρήση του στο ενδιάμεσο διάστημα και άλλα πληροφοριακά στοιχεία.




εχεις δικιο δεν τα λεει αυτα,αλλα στην δικη
μου περιπτωση,τα λεω!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=57146

και υπαρχουν ακομα 4-5 παρομοιες υποθεσεις,που
ειτε ειδα στα φορουμ,ειτε μου εστειλαν πμ για να
τους βοηθησω.

και η υποθεση του τροπεα απο αυτο εδω το
φορουμ με το sv650
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=10556

και πιστεψε με δεν ειμαστε απλα προκατειλημμενοι με το s-fuck
μειναμε 2-3 μηνες και παραπανω χωρις μηχανη
καποιοι κινδυνεψαν
καποιοι πληρωσαμε τα ωραια μας ευρω

δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα λοιπον:winka:

Albatros
20/06/2010, 13:02
Παραθέτω απλά την εμπειρία μου,αγόρασα ένα VSTROM 650 2010 2 μηνών με 2000 ΚΜ και έλεξα ότι έγινε το σέρβις των 1000ΚΜ σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Σήμερα κοίταξα το γυαλάκι ελ΄γχου του λαδιού κ διαπίστωσα ότι δεν φαινόταν καθόλου λάδι. Πρόσθεσα γύρο στα 700ml λαδιού και η ένδειξη πήγε λίγο κάτω από το max.
Δεν ξέρω αν στο συνεργείο βάλανε κανονική ποσότητα λαδιού(2800ml) η αν έκαψε σε 1000ΚΜ τόσο λάδι.
:confused:

toyar
20/06/2010, 13:39
Αν έκαψε τόσο λάδι τόσο γρήγορα και δεν πρόσεξες το χρώμα των καυσαερίων μπορείς να τσεκάρεις για υπολείματα λαδιού στο τελικό