View Full Version : ΑΠΟΡΙΕΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣΤΗ Adventure 640
gianastaso
05/07/2009, 22:25
Χαιρετώ και ερωτώ τους παλιούς,
που έχουν δει και ξέρουν
Συγνώμη αν ρωτάω και άκυρα πράγματα αλλά είμαι άσχετος ακόμα, ό,τι έχω διαβάσει.
Βρήκα adventure 640 , άγνωστο απ τον ιδιοκτήτη του αν είναι του 02 ή 03 ή 04.Χρώμα ασημί εμπρός, πορτοκαλί πίσω. του 03 βγαίναν μόνο ασημί μαύρο ή ιδέα μου?
Μάγκας και μηχανόβιος (έχει πολλές μηχανές είπε) , πολύ ωραίος τύπος μου φάνηκε. Οδηγάρα.
1. έχει 17.000 km. και έχει αλλάξει όργανα, έβαλε τα καινούρια είπε τα πορτοκαλί, υπάρχει περίπτωση να τα χει πειράξει?
2. έχει βάλει έξτρα βεντιλατέρ,με διακοπτάκι στο ταμπλό, δεν ξέρω γιατί, μήπως του ανεβάζει θερμοκρασία?
3. έχει αναρτήσεις τις <<παχιές>>. το αναφέρω για τον προσδιορισμό του έτους
4. άλλαξε πρόσφατα ή καθάρισε κάποιον μαγνήτη, που επικοινωνεί μάλλον με τη μηχανή και μαζεύει σκόνη-ρινίσματα. είναι ανησυχητικό?
5. έχει αλλάξει και άλλα όπως αναρτήσεις, βολάν, κτλ. Αυτό να το κανε γιατί το θέλει στην τρίχα, ή του χαλάνε για κάποιο λόγο?
Να το ελέγξω στην αντιπροσωπεία, ή σε αυτόν που το συντηρεί και το ξέρει το μηχανάκι και μετά θα ξέρει οτι θα τον βρίζω αν βγάλει χοντρό πρόβλημα?
εγω αυτους τους "μαγκες"τους αποφευγω...βολαν αλλαγμενο...μισο αλλο χρωμα,μισο αλλο.:nono: απεφυγε τον...αν το πας πηγαινε το στο σερβις το επισημο...δε νομιζω να σου πουν καλα πραγματα...
καλησπερα φιλε
Ανθρωπος που κανει τετοιες δουλειες μονος του σιγουρα ξερει τι μοντελο ειναι το μηχανακι του
αρα μαλλον σε δουλευει.
Τωρα το μοντελο 2003 εχει ασημενιο μοτερ ενω το 2002 εχει μαυρο.
Αυτο για αρχη.
Να προσεξεις για διαροες απο την κυλινδροκεφαλη και για ραγισματα,λιγο σκυψιμο θα βοηθησει.
για πολυ περισσοτερες πληροφοριες.
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=86958
καλη αγορα με προσοχη.:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από gianastaso
α. Χρώμα ασημί εμπρός, πορτοκαλί πίσω. του 03 βγαίναν μόνο ασημί μαύρο ή ιδέα μου?
β.Οδηγάρα.