PDA

View Full Version : Πρώτη μηχανή Πίστας



kkobits
06/07/2009, 23:45
Γεια!
Ειμαι 33 και κάτοχος ενός SUZUKI Bandit 650 (85PS) που χρησιμοποιώ καθημερινά

Οδηγώ μηχανές από τα 14 και έχω δικό μου από τα 18

Απο μικρά chopper (red rose), παπιά, σκουτερ, εντουρακια (serrow) κλασσικά (cb500) στον ληστή (bandit)!

Έχω απωθημένο μια μηχανή πίστας. Η μόνη επαφή με δίχρονα ήταν οι βόλτες με το tzr125 (πω πω τι αναμνήσεις) ενός φίλου που το πήγαινα πάντως σαν κότα! Και ένα dt125 με τρομερό για τον τότε κόσμο μου πεταγμα! Και κάτι βόλτες με το rgv250 στα κόκκινα αλλά σαν... συνοδηγός ;-)

Η ερώτηση (-εις) είναι οι εξής:

-Να πάρω το RS125 για πρώτη μηχανή πίστας που το ήθελα και μια ζωή, ή θα ξενερώσω πέφτωντας από τα 85 άλογα στα 30; Πάντως το bandit δεν νομίζω οτι πάει πίστα, είναι 220kg συν καυσιμα! Επιπλέον είμαι άσχετος σε πίστα! Αν ξενερώσω με το RS μια, φαντάζομαι με το cbr125 και το καινούργιο yzr125 θα ξενερώσω 10, έτσι δεν είναι;

-Μένω Αθήνα. Υπάρχει πίστα κοντα. Έστω να μπείς να κάνεις μερικούς γύρους!


-Το κόστος ερασιτεχνικής συμμετοχής σε αγώνες είναι πολύ μεγάλο; Λάστιχα καινούργια χρειάζονται μετά από κάθε αγώνα. Ασχολείται κανείς να μου πεί. Στην περίπτωσή μου (ηλικία/ εμπειρία) μπορεί κανείς να πάρει μερος σε αγώνες; Όχι για να κερδίσεις, απλά για τη συμμετοχή.

-Υπάρχει κάτι ενδιάμεσο από τα 125 και τα 600; Που πήγαν τα 250;

Κώστας

sapila racing
07/07/2009, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από kkobits
Γεια!
Ειμαι 33 και κάτοχος ενός SUZUKI Bandit 650 (85PS) που χρησιμοποιώ καθημερινά

Οδηγώ μηχανές από τα 14 και έχω δικό μου από τα 18

Απο μικρά chopper (red rose), παπιά, σκουτερ, εντουρακια (serrow) κλασσικά (cb500) στον ληστή (bandit)!

Έχω απωθημένο μια μηχανή πίστας. Η μόνη επαφή με δίχρονα ήταν οι βόλτες με το tzr125 (πω πω τι αναμνήσεις) ενός φίλου που το πήγαινα πάντως σαν κότα! Και ένα dt125 με τρομερό για τον τότε κόσμο μου πεταγμα! Και κάτι βόλτες με το rgv250 στα κόκκινα αλλά σαν... συνοδηγός ;-)

Η ερώτηση (-εις) είναι οι εξής: