PDA

View Full Version : Hornet vs XJ6



fonzareli
07/07/2009, 18:56
Την έχω ψάξει πάρα πολύ αλλά επειδή προστίθενται καθημερινά νέα δεδομένα θέτω ένα ερώτημα που θα ήθελα να απαντήσουν ΜΟΝΟ όσοι τα έχουν οδηγήσει ή έχουν κάποια σχετική εμπειρία και όχι εμπάθεια τύπου ποδοσφαιρόφιλου...

Λοιπόν:
HORNET μαύρη του 2008 με ABS
ή YAMAHA XJ6 κίτρινη (γυμνή, του 2009 βέβαια) με ABS (δυστυχώς μαύρη πουθενά...)

ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια τιμή: 7.000 ευρώ μετρητά

Τις έχω οδηγήσει και τις 2. Μου έκαναν και οι 2.
Με μιά μικρή επιφύλαξη διότι τυχαίνει και το συγκεκριμένο κομάτι καμιά φορά: Πιό στιβαρή η χορνετ και με πιό βελούδινη ανάρτηση. Πιό ελαφριά αίσθηση γενικά και πιό ελαστικό μοτερ η yamaha. Ψαλίδι, πηρούνι, φρενα, μπροστά το χορνετ.
Επιφύλαξη οι σκουριές στα χορνετ που ειδα.

Υπάρχει λόγος να προτιμήσω κάποια από τις 2; (Δεν τρέχω γενικά και με νοιάζουν μόνο ήρεμες δικάβαλες συνήθως βολτούλες.)

p@nos
07/07/2009, 22:43
το yamaha λογω μοτοδυναμικης απο τη μια, και απο την αλλη ΟΧΙ το χορνετ, οπου γενικα ολα τα τελευταια μοντελα της χοντα εχουν ποιοτητα κατασκευης κινεζικου παπιου:sick:

Road67
07/07/2009, 23:14
Μήπως να καβαλούσες και το fz6 πριν πάρεις κάποια απόφαση;

fonzareli
07/07/2009, 23:51
Δεν το έχω οδηγήσει το fz6 αλλά είναι ακριβό μάλλον.
Θα έπαιρνα όμως ίσως αυτό του 2008 γυμνό αλλά ενώ το έχουν 6700 χωρίς ABS, το έχουν 8000 με ABS!
1300 ευρώ το ABS;;;;; Πανάκριβο 8000 μοντέλο του 2008. Νομίζω!

Road67
07/07/2009, 23:56
καβάλησε το πρώτα. Δεν ξέρω μου φαίνεται κάπως να συγκρίνεις τη σφίγγα με το xj6. Μάλλον συγκριτικά πλησιάζει το cbf. Το fazer από την άλλη έχει κάποια ιδιαίτερα στοιχεία στη συμπεριφορά του αλλά παραμένει ένα κορυφαίο μοντέλο και αντίστοιχο της σφίγγας. Προτείνω απλά να το οδηγήσεις.

fonzareli
08/07/2009, 00:04
το ξέρω, έχεις δίκιο για την κατηγορία σύγκρισης.

Απλά τα συγκρίνω διότι κοστίζουν ακριβώς το ίδιο και μου κάνουν και τα δύο.

Αν πχ πάω για fz6 ή για street triple θα πρέπει να πάω +1000 ευρώ και βάλε...

fonzareli
08/07/2009, 00:08
http://www.yamaha-motor.gr/products/motorcycles/street/Copy_of_fz6_s2.jsp

δείτε λίγο την χρέωση του ABS που έλεγα...

Road67
08/07/2009, 00:08
συγνώμη γι' αυτό που θα πω κι ενδεχομένως κάποιοι να ενοχληθούν απ' το σχόλιο, ύστερα όμως από μια πρόσφατη εμπειρία πιστεύω οτι το triple είναι μια κατηγορία μόνο του και σε απόδοση και σε εμφάνιση και σε ήχο. Αυτά τα 1000 παραπάνω τα αξίζει.

Ωχ ωχ ωχ πολύ ευρωπαϊζω τον τελευταίο χρόνο και δε μου αρέσει καθόλου :cry:

Τέσπα, ξαναγράφω για μια τελευταία φορά οτι πιστεύω πως πρέπει να το οδηγήσεις.

Επιπλέον αν δεν περιορίζεσαι μόνο σε γυμνό κι ο Ληστής αξίζει τα λεφτά του κι αν δεν απατώμαι είναι και φτηνότερος απ' τα υπόλοιπα.

fonzareli
08/07/2009, 00:15
το bandit το έχω οδηγήσει. Δεν είχε την ποιότητα κύλισης των υπολοίπων. ετσι μου φάνηκε εμένα.

Το triple μου αρέσει πάρα πολύ αλλά επειδή οι δρόμοι στα μέρη μου είναι άθλιοι θα προτιμούσα να έχει abs.

sapila racing
08/07/2009, 09:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το yamaha λογω μοτοδυναμικης απο τη μια, και απο την αλλη ΟΧΙ το χορνετ, οπου γενικα ολα τα τελευταια μοντελα της χοντα εχουν ποιοτητα κατασκευης κινεζικου παπιου:sick:


Aπο που το συμπέρανες αυτό? :confused:
Εχεις Honda?

Το XJ δεν είναι στην ίδια κατηγορία με το Hornet.

Oι διαφορές είναι μικρές στο μάτι, αλλά κινητήρας και φρένα δεν εχουν καμμία σχέση.

nassosxlvbros
08/07/2009, 09:25
θα έπαιρνα το Χόρνετ (υποκειμενικό αυτό ,είμαι και Χοντάκιας)...δεν είναι σε ίδια κατηγορία με το FZ τα μηχανάκια δεν έχουν καμμιά επαφή...απλά σου αρέσουν και είνα σε ίδια τιμή.Πάρε αυτό που σε φτιάχνει οπτικά περισσότερο αν δεν είσαι των επιδόσεων...
:wave2:

fonzareli
08/07/2009, 12:19
To FZ εννοείς ότι είναι καλύτερο από το hornet;

p@nos
08/07/2009, 12:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Aπο που το συμπέρανες αυτό? :confused:
Εχεις Honda?

Το XJ δεν είναι στην ίδια κατηγορία με το Hornet.

Oι διαφορές είναι μικρές στο μάτι, αλλά κινητήρας και φρένα δεν εχουν καμμία σχέση.


δεν ειναι αναγκη να εχεις για να ξερεις οτι ειναι φτηνιαρικη η κατασκυη τους...

εχω δει αρκετα απο κοντα, απο γνωστους μου...



σκουριες σε μηχανακια 1 ετους καιαλοιωσεις σε χρωμα ειναι απαραδεκτες...



1000 φορες καλυτερα το παλιο στρογγυλοφαναρο χορνετ παρα το καινουριο(λογω χαμηλης ποιοτητας οπως προειπα)...

sapila racing
08/07/2009, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
To FZ εννοείς ότι είναι καλύτερο από το hornet;

Το Hornet είναι μια κατηγορία επάνω απο το XJ σε απόδοση, φρένα κλπ.
Το XJ είναι πιο φιλικό, μαλακό κλπ.

fonzareli
08/07/2009, 13:04
μεταξύ FZ και HORNET;

Road67
08/07/2009, 13:19
fazer αλλά εγώ δεν είμαι αντικειμενικός :rotflmao: :rotflmao:

έχω ακούσει βέβαια να λέμε του στραβού το δίκιο οτι η καινούργια σφίγγα έχει αναβαθμιστεί.

Η σφίγγα είναι στην κατηγορία του fazer όπως και το gsr.

Λες πως έχει καβαλήσει το xj και τη σφίγγα και πως σε βολέψανε. Δηλαδή δεν παρατήρησες διαφορές στα φρένα, ή στην απόδοση;

fonzareli
08/07/2009, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67

Λες πως έχει καβαλήσει το xj και τη σφίγγα και πως σε βολέψανε. Δηλαδή δεν παρατήρησες διαφορές στα φρένα, ή στην απόδοση;

γράφω στο πρώτο ποστ: "Ψαλίδι, πηρούνι, φρενα, μπροστά το χορνετ. "

Τώρα για τον κινητήρα μόνο χαμηλά μπορώ να πω τι κάνει:
Το χορνετ ήταν πολύ πιο "σφιχτό". Δεν νομίζω να πέρασα τις 5000 σαλ ώστε να δω τι γίνεται στις μεσαίες και τις ψηλές. Πρώτη βόλτα και το ψιλοφοβόμουν μήπως "αρπάζει" απότομα.
Το xz6 έδειχνε πολύ πιό ανάλαφρο χαμηλά και μάλλον πιο εύστροφο. Ανέβαζε αμέσως στροφές. Και αυτό ψηλά δεν το πήγα...

Tpap
08/07/2009, 14:04
xόρνετ, δίχως πολλές σκέψεις... :wave2:

fonzareli
08/07/2009, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
xόρνετ, δίχως πολλές σκέψεις... :wave2:

Tpap εξήγα: Να μην πτοηθώ από σκουριές και από ότι διαμαρτύρονται ότι καίει η ζέστη τα πόδια; Να βάλω σε προτεραιότητα αναρτήσεις, φρένα, στήσιμο;

Aleziel
08/07/2009, 22:03
to hornet vgazei sxedon 30 aloga parapano apo to XJ! an exeis dilima metaxy ton 2, pare hornet! ean thes yamaha, yparxei kai to FZ6 S2 pou kodrarei to hornet, alla kai pali einai ligo pio palio apo to hornetaki

Tpap
09/07/2009, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Tpap εξήγα: Να μην πτοηθώ από σκουριές και από ότι διαμαρτύρονται ότι καίει η ζέστη τα πόδια; Να βάλω σε προτεραιότητα αναρτήσεις, φρένα, στήσιμο;

Βεβαίως και να προσέξεις τις σκουριές. Μπορείς οπωσδήποτε να βρείς κάποιο άλλο, πιό καθαρό.

Όσο για την ζέστη, αυτά που ακούστηκαν τα θεωρώ λίγο υπερβολικά.
Όλα αυτά τα μηχανάκια έχουν το ψυγείο και τα ανεμιστήρια στις ίδιες περίπου θέσεις, επομένως λίγο-πολύ το φαινόμενο αυτό δεν διαφέρει από μοτο σε μοτό...

Επίσης δεν συμφωνώ μαζί σου ως πρός τις περιγραφές που έκανες για τα μοτεράκια και των δύο...




Χόρνετ και είμαι σίγουρος ότι όχι δεν θα μετανιώσεις αλλά θα φανατιστείς κιόλας...

:beer: :wave2:

fonzareli
09/07/2009, 12:24
και πως να εξασφαλιστείς ότι δεν θα βγάλει σκουριές μετά 6 μήνες ενώ τώρα θα φαίνεται καθαρό;
Και είναι κρίμα με τους παλιοιταλούς να φτιάχνουν τόσο καλή μηχανή και να βάζουν σκάρτα μέταλλα!

Για τα μοτεράκια σε τι κάνω λάθος; (μπορεί να έτυχαν τα συγκεκριμένα που οδήγησα, αλλά μπορεί κάποιος πιό έμπειρος να βλέπει κάτι που εμένα μου διαφεύγει ή πιθανόν να παίρνω μια α πρώτη εντύπωση που σε 1 μήνα να είναι εντελώς διαφορετική)
Γι αυτό εκτιμώ ιδιαίτερα τη γνώμη των παιδιών που απαντούν και γράφουν τη γνώμη τους και ευχαριστώ πολύ!

Tpap
09/07/2009, 12:47
Δεν είναι απαραίτητο, φίλε μου, ότι ντε και καλά σε 6 μήνες θα βγάλει σκουριές.
Ίσως να είναι πιθανό, αλλά μάλλον δεν είναι ο κανόνας αυτός.

Μοτέρ: το ένα το αποκαλείς ''σφιχτό'' το άλλο ''ανάλαφρο'' και εύστροφο.
Όπως και να μεταφράσω τον ορισμό ''σφιχτό'' δεν ισχύει. Το ίδιο και το ''ανάλαφρο'' που άνετα θα το έλεγα και ''κούφιο''.

Σε άλλο φρέντ, ρώτησες τι γίνεται με συνεπιβάτη σε ταξίδι.
Τίποτε δεν γίνεται, όλα καλά.
Όπως όλα τα γυμνά/με ή χωρίς μικρό φεριγκάκι, μικρές ή μεγάλες σε κυβικά.

Αλλά πάλι, κάτσε και σκέψου ποιές έιναι οι απαιτήσεις σου από το μηχανάκι από πλευράς ταξιδιού.

Μήπως στο τέλος καταλήξεις σε κανά γκόλντγουιν ή κανα στέισον βάγκον...:lol:

:wave2: :beer:

fonzareli
09/07/2009, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
ή κανα στέισον βάγκον...:lol:


έχω.... (αλλά με κοντά 200 αλόγατα παρακαλώ!)
:beer:

geotriada
09/07/2009, 17:25
εχω το hornet απο τον 11-07 ,εχω κανει 22000χλμ, και εχω να πω οτι σκουρια ΔΕΝ υπαρχει.

μενω Αθηνα και δουλευω Πειραια, αν αυτο λεει κατι. το μονο αρνητικο στην ποιοτητα που
προσεξα ειναι κατι σαν "ψωριαση" σε βιδες που ειναι εκτεθημενες στα πολλα νερα.

τα μονα μηχανακια που μπορεις να συγκρινεις με το hornet ειναι το FZR και το gsr.
to gsr εχει το καλυτερο μοτερ ,τραβαει απο χαμηλα και εχει δυναμη ψηλα.
το fzr εχει "τρυπα" στις μεσαιες. απο το hornet θα ηθελα ποιο ζωντανια εκει στις 9,5rpm.

απο αναρτησεις .σκελετο, φρενα, το hornet ειναι μπροστα.

αυτα περι καψιμο ποδιων κ.λ.π δεν τα σχολιαζω καν.:confused:

Bil_2
09/07/2009, 17:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Tpap εξήγα: Να μην πτοηθώ... από ότι διαμαρτύρονται ότι καίει η ζέστη τα πόδια;

Καλησπέρα και απο εμενα και μιας και εχω ανοιξει το topic για αυτο το θεμα..απολογουμαι:
:p

Προσωπικα υστερα πλεον απο μια εβδομαδα χρησης με το καινουργιο Hornet το προβλημα με την ζέστη απο το μοτερ μπορω να πω οτι συνηθιζεται (χωρις να σημαινει οτι δεν υπαρχει ειδικα μεσα στην κινηση) αλλα αυτο ειναι "μειονεκτημα" σε ολες της γυμνες μεσαιου κυβισμου.

ΣΥΓΝΩΜΗ αλλα θα το πω: υποβιβαζεις πολυ το Hornet συγκρινωντας το με το XJ6, φιλικα παντα
:beer:

geotriada
09/07/2009, 18:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Bil_2



Προσωπικα υστερα πλεον απο μια εβδομαδα χρησης με το καινουργιο Hornet το προβλημα με την ζέστη απο το μοτερ μπορω να πω οτι συνηθιζεται (χωρις να σημαινει οτι δεν υπαρχει ειδικα μεσα στην κινηση) αλλα αυτο ειναι "μειονεκτημα" σε ολες της γυμνες μεσαιου κυβισμου.


για να μη παρεξηγηθω,,,,,,οταν λεω δεν σχολιαζω την ζεστη, εννοω το εξης:

ποσα μηχανακια εχεις οδηγησει καλοκαιρι μεσα στην πολη, και οταν αναψε το βεντιλατερ
ΔΕΝ ΚΑΗΚΕΣ???

Bil_2
09/07/2009, 18:16
ΑΚΡΙΒΩΣ αυτο λεω, το θεμα αυτο υπαρχει απλα δεν θεωρειται απο ολους δεδομενο.

Δεν ειναι υποχρεωτικο ολοι να εχουν οδηγησει γυμνο μεσαιου κυβισμου για να το εχουν νιωσει.
Επισης προσωπικα με το SUZUKI GS 500 που ηταν και αεροψυκτο δεν ειχα τετοιο θεμα.

Παντως "ξεκαθαριζω" την θεση μου και στο topic που εχω ανοιξει.. :)

Φιλικα παντα :beer:

blueangel
09/07/2009, 18:39
Ψάξτο λίγο για Fazer φίλε και θα δείς και μόνος σου τις διαφορές:smilea: :beer: :beer:

fonzareli
09/07/2009, 18:54
Παιδιά τα έχω παίξει εντελώς...
Δεν βρίσκω μηχανάκι!

Ψάχνω πάντα γυμνό με ABS που θα παίξει μόνο ήρεμα και χαλαρά (δεν γουστάρω αγώνες, κόντρες, συνεχή ανεβοκατεβάσματα ταχυτήτων κλπ ζόρια...). Συνήθως δικάβαλο. Οχι μακρινά ταξίδια.

Λοιπόν που λέτε μετά από πολύ μελέτη και δοκιμές κατέληξα αρχικά στο er-6n λευκό με abs. ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

Στη συνέχεια ενθουσιάστηκα με το χορνετ αλλά με φόβισαν πολύ οι σκουριές που είδα και κάποια ποστ για ζημιές (τρέχουν λάδια από καρτερ σε καινούρια κλπ) που αποδόθηκαν στην ιταλική κατασκευή.

Κατόπιν οδήγησα το xj6 που επίσης μου άρεσε πολύ. Σήμερα εμαθα ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ πριν τον Σεπτέμβρη πουθενά!

Σήμερα με νέα προσπάθεια έχω βρει τα εξής άμεσα διαθέσιμα:
1) HORNET 2008 abs μαύρο 7000 euro
2) HORNET 2009 abs λευκό 7700
3) KAWASAKI ER-6N ABS λευκό 6750

4) για το xj6 πρέπει να δώσω παραγγελία και να περιμένω όποτε έρθει (μετά τις 15 Σεπτέμβρη) στα 7000 ευρώ και αυτό

Δηλαδή το χρήμα είναι σχεδόν το ίδιο με εξαίρεση το χορνετ 2009. Φοβάμαι μην κάνω καμιά βλακεία και το σκυλομετανιώσω. Αξίζει τον κόπο να χάσω το καλοκαίρι για το xj6;
Αξίζει να πάω στο δικύλινδρο er-6n ή καλύτερα να πάω σε hornet;

Μην μου πείτε να τα οδηγήσω πάλι. Στην επαρχία δεν υπάρχουν για δοκιμή και ταξίδεψα για να τα δοκιμάσω Αθήνα ήδη μιά φορά...

Θα πω μόνο τα αρνητικά που εντόπισα στις δοκιμές:
Το er-6n μου φάνηκε να ψιλοβροντοκοπάει στις μικροανωμαλίες του δρόμου και ο θόρυβος του μοτερ όχι και ο πιο ευχάριστος. Επίσης σαν δικύλινδρο δεν μου έκανε και τόσο μεγάλη διαφορά από τις μονοκύλινδρες που έχω συνηθίσει.
Στο xj6 να πω την αλήθεια δεν είδα κάτι αρνητικό αλλά μιλάμε για πολύ σύντομη βόλτα. Επίσης έχει και την καλύτερη τοπική αντιπροσωπεία.
Το χορνετ είπαμε: πιο βαρια αίσθηση στην οδήγηση και σκουριές. Από την άλλη είναι αυτό που έδινε πιο πολύ αίσθηση "μοτοσυκλέτας" σε σχέση με τα άλλα.

Αν δεν κλείσω κάποιο αύριο θα χάσω σίγουρα και το er-6n και ίσως και το χορνετ 2008.

Δυστυχώς δεν είμαι και ο πιο έμπειρος σε μεγάλες μηχανές και φοβάμαι μην την πατήσω όπως είπα...

***fazer γυμνό υπάρχει του 2007 στα 7500 ευρώ με ABS

Road67
09/07/2009, 19:05
Συγκρίνεις μονίμως μηχανάκια διαφορετικών κατηγοριών...
Καταλαβαίνω οτι αυτά σου αρέσουν αλλά είναι ανόμοια μεταξύ τους. Προσωπικά δυσκολεύομαι να σου απαντήσω σκεφτόμενος τις φρενάρες της σφίγγας και την απόδοση του κινητήρα της, όταν απ'΄την άλλη υπάρχει το xj6 και το er6. Γιατί δεν κοιτάς το gsr που είναι της κατηγορίας της σφίγγας κι αν δεν απατώμαι με abs έχει κοντά στα εφτά χιλιάρικα. Έχει και εύκολη θέση οδήγησης.

fonzareli
09/07/2009, 19:14
H suzuki εδώ δεν έχει καν αντιπροσωπεία και σερβις. Η θέση του gsr πράγματι μου είναι γάντι αλλά το συγκεκριμένο έχει 1-2 σοβαρά προβλήματα για μένα: Κομένα πλαίσια (χτες είδα και νέο περιστατικό) και "απότομο" ψεκασμό.

Το ξέρω ότι συγκρίνω ανόμοια. Είναι όμως όμοια σε τιμή. Εντάξει, δεν γράφουμε και διαγώνισμα... Αυτά με προβληματίζουν, αυτά γράφω!

Road67 όπως κατάλαβα εσύ σε παρόμοιο δίλλημα θα κοίταγες για χορνετ του 2008; Δεν φτάνω οικονομικά για fazer 2009...

CIRUS
10/07/2009, 06:14
εγώ σαν κάτοχος του xj6 στο προτείνω ανεπιφύλακτα, είναι μιάχαρα μηχανάκι τα κάνει όλα και συμφέρει. Έχει μια χαρά φρένα και οδηγική συμπεριφορά που λένε κάποιοι ότι είναι ανεπαρκές σε αυτά.

τώρα δεν συγκρίνεται βέβαια με το hornet καθότι το honda είναι μηχανή μιας κατηγορίας επάνω που συγκρίνεται αντίστοιχα με το fz6 και όχι με το xj6 γιατί σίγουρα έχει πιο δυνατό κινητήρα καλύτερο στήσιμο και φρένα κτλ.

Γνώμη μου είναι αν θες κάτι που να τα κάνει όλα και είσαι αρχάριος όπως λες να πάρεις το xj που σε καλύπτει απόλυτα και είναι μια χαρά μηχανάκι, αν όμως έχεις κάποια εμπειρία και θες πιο καλά περιφερειακά στη μηχανή και θες πιο σπορ συμπεριφορά από το xj πάρε την σφίγγα.

Υ.Γ. Ξέχασα να αναφέρω ότι για μένα εκτός των χαρακτηριστικών παίζει πολύ μεγάλο ρόλο και το θέμα εμφάνισης, εσένα πιο σε φτιάχνει περισσότερο?

ό,τι και να πάρεις καλοτάξιδο να είναι φίλε μου και να ξέρεις ότι αυτά είναι τα πιο ωραία διλλήματα:wave2: :beer: :beer:

Road67
10/07/2009, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli

Road67 όπως κατάλαβα εσύ σε παρόμοιο δίλλημα θα κοίταγες για χορνετ του 2008; Δεν φτάνω οικονομικά για fazer 2009...
Βασικά, εγώ είμαι της yamaha και της guzzi :D

Προσπαθώ αντικειμενικά να βρω μοντέλα να προτείνω για να μη χτυπάς μετά το κεφάλι σου. Και όχι οτι δεν είναι καλό το xj6 απλά είναι λίγο. Συμπέρασμα στο οποίο καταλήγεις και μόνο σου στην ουσία. Αν σε καλύπτει η σφίγγα, δε μπορεί να σε καλύπτει και το xj6. 'Η δεν το δοκίμασες στα ίσα, δίνοντας τις ίδιες ευκαιρίες και τηρώντας τα ίδια όρια ή ανάλογα μη τηρώντας τα, ή υπάρχει κι η άλλη εναλλακτική (δε θέλω να σε προσβάλω αλλά δεν ξέρω τις εμπειρίες σου) οτι το hornet οριακά μπόρεσες να το πας και σου ήταν πολύ και είναι απαραίτητο να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερο.

fonzareli
10/07/2009, 12:27
Είμαι 45 χρονών παππούς και οδηγώ μοτοσυκλέτα από τα 18 μου.
Ομως συνήθως μικρές 125 και 250 και πλέον όχι σε μακρινά ταξίδια.

Προφανώς δεν πίεσα καθόλου την χορνετ διότι ήταν η πρώτη 600ρα που δοκίμασα στην ερευνα αγοράς που έκανα και φοβόμουν μήπως τη "χάσω" στο γκάζι. Σαφώς όμως ούτε αργότερα θα την χρησιμοποιήσω σαν "σπορ" εργαλείο. Την κοιτάω διότι είχε πολύ ωραία ποιότητα κύλισης και άνετη ανάρτηση και στιβαρή αίσθηση.

Πάντως μου βρήκαν κομάτι μαύρο 2008 χωρίς ίχνος σκουριάς στα 7000 ευρώ. Πιστεύω αν είχε πρόβλημα στα μέταλα κάτι θα φαινόταν από τώρα ή κάνω λάθος;

Εμφανισιακά χορνετ μου αρέσει.

*Ακόμα και αν έλεγα σίγουρα δε για το xj6 δεν βρίσκω κομάτι.

Road67
10/07/2009, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli

1. Την κοιτάω διότι είχε πολύ ωραία ποιότητα κύλισης και άνετη ανάρτηση και στιβαρή αίσθηση.

2. Εμφανισιακά χορνετ μου αρέσει.

3. Πάντως μου βρήκαν κομάτι μαύρο 2008 χωρίς ίχνος σκουριάς στα 7000 ευρώ.


Η γνώμη η δική μου όπως και κάθε άλλου περισσεύει. Απάντησες μόνος σου. Ακόμη εδώ είσαι; Τρέχα πάρτη!!

Να ξέρουμε γιατί πράγμα μιλάμε. Δε μιλάμε για κανένα κορεάτικο χαϊονγκ ή όπως αλλιώς τα λένε. Μιλάμε για honda και για το hornet που έχει μια κάποια ιστορία. Ίσως να έχεις δίκιο οτι αφού δεν έβγαλε σκουριές ως τώρα δε θα βγάλει. Αν και δεν μπορείς να ξέρεις πως θα επιδράσει πάνω στα μέταλλα η ατμόσφαιρα εκτός έκθεσης (υποθέτω οτι μιλάς για καινούργια μηχανή stock) κι αυτό το λέω στον αντίποδα.

Με λίγη προσοχή μετά από κάποια χιλιόμετρα και την απαραίτητη εξοικείωση που θα έρθει, αυτός ο ''σπορτ χαρακτήρας'' που αναφέρεις θα σου βγει από μόνος του. Σπορτ δε σημαίνει παντηλίκια και σούζες. Μπορεί να σημαίνει πολλά πράγματα.

Καλές βόλτες και με τον απαραίτητο εξοπλισμό ;)

Randolphcarter
13/07/2009, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Είμαι 45 χρονών παππούς και οδηγώ μοτοσυκλέτα από τα 18 μου.
Ομως συνήθως μικρές 125 και 250 και πλέον όχι σε μακρινά ταξίδια.

Προφανώς δεν πίεσα καθόλου την χορνετ διότι ήταν η πρώτη 600ρα που δοκίμασα στην ερευνα αγοράς που έκανα και φοβόμουν μήπως τη "χάσω" στο γκάζι. Σαφώς όμως ούτε αργότερα θα την χρησιμοποιήσω σαν "σπορ" εργαλείο. Την κοιτάω διότι είχε πολύ ωραία ποιότητα κύλισης και άνετη ανάρτηση και στιβαρή αίσθηση.

Πάντως μου βρήκαν κομάτι μαύρο 2008 χωρίς ίχνος σκουριάς στα 7000 ευρώ. Πιστεύω αν είχε πρόβλημα στα μέταλα κάτι θα φαινόταν από τώρα ή κάνω λάθος;

Εμφανισιακά χορνετ μου αρέσει.

*Ακόμα και αν έλεγα σίγουρα δε για το xj6 δεν βρίσκω κομάτι. ΠΟΛΥ ΞΕΨΥΡΡΙΣΜΑ ΠΕΦΤΕΙ ΑΔΕΡΦΕ ΑΦΟΥ ΤΟ ΘΕΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΕΣ ΒΟΛΤΙΤΣΕΣ ΠΑΡΕ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΝΕΤΗ ΣΕΛΑ.:wave2:

nassosxlvbros
13/07/2009, 13:57
Πας στα μαγαζιά και κοιτάς για αυτό (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/53/Honda_Hornet_600_2005.jpg) σε μεταχείρω:


Και βέβαια σου μένουν και λεφτά...γκάζι-φρένα-φιλικότητα δε θα σου λείψει,και έχεις ένα εργαλείο αθραυστο για όσο καιρό θέλεις...(έχω ακριβώς αυτό το μοντέλο)...

:wave2:

tsofras
13/07/2009, 14:07
φίλε μου όχι πώς πολυπιστεύω τα άρθρα στα περιοδικά αλλά στο power bikes αυτού του μήνα έχει το συγκεκριμένο συγκριτικό (ρε παιδιά μήπως αντλούν ιδέες απο το φόρουμ ? :confused: :ninja: )

εγώ το διάβασα, αν θές ρίξε μια ματιά μήπως πάρεις καμιά ιδέα

fonzareli
13/07/2009, 14:11
Μόλις την έκλεισα!
XJ6 μαύρη με ABS.
Το μοναδικό κομάτι που βρήκα σήμερα σε όλη την Ελλάδα!!!!

(αν δεν την έβρισκα, θα χτύπαγα την χορνετ σήμερα)

Στο power bikes λέει κάτι σημαντικό; Αν και τώρα δεν έχει νόημα το ψάξιμο αυτό...

Πάω για μπουφάν, κράνος κλπ!

Road67
13/07/2009, 14:22
Πάντα όρθιος και καλορίζικο :beer: :beer:

tsofras
13/07/2009, 14:38
απο την στιγμή που την αγόρασες δεν χρειάζεται να ψάξεις κάτι άλλο
κοιτα να την χαρείς, καλορίζικη και καλές βόλτες

:beer: :beer: :beer:

Εγώ ψήνομαι για το ντυμένο, θα δείξει με τον καιρό

Πάντα όρθιος :wave2:

fonzareli
13/07/2009, 19:11
Ευχαριστώ παιδιά! Καλό καλοκαίρι σε όλους! :sun: :beer:

project.breeze
14/07/2009, 07:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
H suzuki εδώ δεν έχει καν αντιπροσωπεία και σερβις. Η θέση του gsr πράγματι μου είναι γάντι αλλά το συγκεκριμένο έχει 1-2 σοβαρά προβλήματα για μένα: Κομένα πλαίσια


Όχι ρε γαμώτο,δεν μας ενημέρωνες νωρίτερα πως Κόβονται τα πλαίσια του GSR να μην το πάρω; Πάνε 7.000€ χαμένα...:sad:

fonzareli
14/07/2009, 07:08
Φίλε μου απλά διαβάζω τι ποστάρουν εδώ.
Αν λένε βλακείες, απλά τις επανέλαβα...
Δεν πιστεύω και εγώ ότι κόβονται για πλάκα αλλά σε ένα πέσιμο (έχει ποστάρει φίλος για ενα που το έριξε απλά αυτοκίνητο με την όπισθεν ενώ ήταν παρκαρισμένο) μπορεί και να γίνεται.
Οπωσδηποτε δεν ήταν αυτός ο κύριος λόγος που το απέφυγα αλλά περισσότερο η έλλειψη αντιπροσώπου εδώ που μένω.
:beer:

alex-kal
14/07/2009, 08:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Ευχαριστώ παιδιά! Καλό καλοκαίρι σε όλους! :sun: :beer:

Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος απολαμβάνοντας τις χαρές της..
Αντε να συναντηθούμε να στην ασημώσω.. :) :)

Tpap
14/07/2009, 10:23
Καλορίζικη, καλά και ασφαλή χλμ να έχεις...

:beer: :beer: :beer:

project.breeze
14/07/2009, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Φίλε μου απλά διαβάζω τι ποστάρουν εδώ.
Αν λένε βλακείες, απλά τις επανέλαβα...
Δεν πιστεύω και εγώ ότι κόβονται για πλάκα αλλά σε ένα πέσιμο (έχει ποστάρει φίλος για ενα που το έριξε απλά αυτοκίνητο με την όπισθεν ενώ ήταν παρκαρισμένο) μπορεί και να γίνεται.
Οπωσδηποτε δεν ήταν αυτός ο κύριος λόγος που το απέφυγα αλλά περισσότερο η έλλειψη αντιπροσώπου εδώ που μένω.
:beer:


Μα δεν τα έχω μαζί σου,τα έχω με αυτούς που διαμαρτύρονται πως τους κόπηκε το πλαίσιο.Συγκεκριμένα διάβασα πως ένας τράκαρε πλαγιομετωπική με 80km/h με αυτοκίνητο και έσπασε το πλαίσιο...Ε μ@μησε μας ρε φίλε,είναι δυνατόν να μην σπάσει το πλαίσιο με τέτοια ταχύτητα;Το KLE που είχα στράβωσε το πλαίσιό του με 40km/h και δεν ήταν ούτε GSR ούτε GSXR και ούτε καν Suzuki...Προσωπικά για μένα,είτε σπάσει το πλαίσιο,είτε στραβώσει το ίδιο και το αυτώ...Τέλοσπαντων,αφού πήρες το
XJ6 να σου ευχηθώ καλά και ασφαλή χιλιόμετρα και να μην χρειαστεί ποτέ να μάθεις αν σπάει και πώς ένα πλαίσιο.Παρεπιπτόντως θεωρώ το XJ6 την πιο όμορφη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας.Πάντα όρθιος και ασφαλής.Το Hornet είναι πανέμορφο μηχανάκι:beer:

CIRUS
14/07/2009, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από fonzareli
Μόλις την έκλεισα!
XJ6 μαύρη με ABS.
Το μοναδικό κομάτι που βρήκα σήμερα σε όλη την Ελλάδα!!!!

(αν δεν την έβρισκα, θα χτύπαγα την χορνετ σήμερα)

Στο power bikes λέει κάτι σημαντικό; Αν και τώρα δεν έχει νόημα το ψάξιμο αυτό...

Πάω για μπουφάν, κράνος κλπ!

καλορίζικο και πάντα όρθιος φίλε!!!:beer: :beer: :beer: