PDA

View Full Version : street η on off, super four η xt??



aakkuan
08/07/2009, 22:26
ρε παιδια προβληματιζομαι μηνες τωρα αλλα επειδη θα παρω μεσα στον ιουλιο καινουργια μηχανη το ζητημα πρεπει να το λυσω, δεν παει αλλο... απο τοτε που ειχα το σουπερφορακι μου το οποιο απο εμφανιση καραγουσταρω προβληματιζομουνα και ελεγα το καλοκαιρι αμα κατσει κανα νησι καμια παραλια πως θα παω ως εκει???

τωρα που μου την κλεψανε και σκεφτομαι να παρω αλλη εκλινα παλι στην αρχη απο συνηθεια να παρω σουπερ φορ. στα ιδια λεφτα ομως βρηκα και μια xt και αυτη τετρακοσαρα.

το θεμα ειναι με xt θα μπορω να κανω ταξιδια?? με τα γυμνα τον αερα τον παλευω ανετα μεχρι τα 150. με xt λεει να κανεις μεγαλες αποστασεις??

γιατι ενταξει το καλοκαιρι θα μπορω να πηγαινω στα κατσαβραχα αλλα αμα ολο τον χειμωνα δεν μπορω να την βγαλω απ την πολη τι να την κανω???

γενικα οπως το βλεπω τα θετικα της σουπερ φορ, ειναι η εμφανιση, η αξιοπιστια, δυνατοτητα για ανετα ταξιδακια με 150, τετρακυλινδρο αρα μεγαλη ισχυς οσο ανεβαινουν οι στροφες

τωρα για xt δεν ξερω και γι αυτο ρωταω, με τετρακοσαρι θα την κανω τη δουλεια?

και γενικα η συμπεριφορα της χτ στην ασφαλτο πως ειναι?? δεν εχω οδηγησει ποτε.

ο λογος που περιοριζομαι σ αυτα το μοντελα ειναι οτι μπορω να διαθεσω μεχρι εναμισι χιλιαρικο.

αν εχετε υποψιν σας κατι αναλογο σ αυτα τα λεφτα, στειλτε λινκ!

το κλε 250 ξερω οτι πιανει καλες τελικες για τα κυβικα του, αλλα το χω αποκλεισει λογω.. εμφανισης

nobody
08/07/2009, 22:41
εχεις πμ

Gandalf dr685sm
09/07/2009, 16:18
πάρε ενα "μπάσταρδο" όπως τα λέω εγώ..

κατηγορία On-Off αλλά και ασφάλτου..

- Versys
- TDM
- Ef6 με fairing.

Δεν έχουν πρόβλημα με αέρα... πάνε σχετικά καλά σε ΚΜ ... φορτώνεις και συνεπιβάτη άνετα... πατάνε και σε μια φλαταδούρα χώμα. Αν μπορείς να κάνεις λίγες υποχωρήσεις απο εδώ και λίγες απο εκεί θα είσαι μια χαρά...

Αν δεν μπορείς να κάνεις υποχωρήσεις, τότε πας για δύο μηχανάκια.

Gandalf

Road67
09/07/2009, 16:48
ΜΤ :D

aakkuan
09/07/2009, 17:20
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα αυτα τα μοντελα ξεφευγουν πολυ απ το μπατζετ μου. ασε που ειναι λιγο "βαρια" για το στυλ μου. εγω ρωταω με το xt (400- 600 ) κανεις δουλεια στην εθνικη η αρχ..ια?? το ρωταω γιατι εχω δει εδω στο φορουμ μερικους "ταξιδιαρηδες" με χτ 660 και ηθελα ναμαθω αν και ποσο σιδεροκωλος πρεπει να σαι για να ταξιδεψεις

jorgevaldano
09/07/2009, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
εγω ρωταω με το xt (400- 600 ) κανεις δουλεια στην εθνικη η αρχ..ια??

άλλα τα 400, άλλα τα 600, για εθνική... ;)

XJR_Billy
09/07/2009, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από aakkuan
παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις σας αλλα αυτα τα μοντελα ξεφευγουν πολυ απ το μπατζετ μου. ασε που ειναι λιγο "βαρια" για το στυλ μου. εγω ρωταω με το xt (400- 600 ) κανεις δουλεια στην εθνικη η αρχ..ια?? το ρωταω γιατι εχω δει εδω στο φορουμ μερικους "ταξιδιαρηδες" με χτ 660 και ηθελα ναμαθω αν και ποσο σιδεροκωλος πρεπει να σαι για να ταξιδεψεις

Ποιός σου είπε ότι με ΧΤ δεν πας ταξίδι?

Την ΧΤ600 την έχω οδηγήσει αρκετές φορές αλλά δεν έχω πάει ταξίδι με αυτή.
Αν και δεν αμφιβάλλω καθόλου ότι μπορείς να πας παντού μ'αυτή.

Με την ΧΤ660R, πας όπου γουστάρεις.
Πήγα μέχρι Ρουμανία πέρυσι και θα ξαναπάω σε ένα μήνα (αν βγει απ' το συνεργείο...:( )

Όπου γουστάρεις πας αλλά δεν έχει 200χλμ τελική όπως θέλεις ούτε ιδανική κάλυψη αέρα.
Είναι μιά ψηλή μηχανή που δεν θα διστάσει πουθενά, ούτε στο χώμα που θα βρεις μπροστά σου.
Η ταχύτητα ταξιδίου είναι γύρω στα 130+-, όχι 150 που θέλεις εσύ.
Έχει άνετη σέλα χωρίς να είναι Βαραντέρο.

Κατά τα λεγόμενά σου, καλύτερα να πας σε κάτι σαν την CB500, ένα μοντέλο καρα-υπερ-αδικημένο στην Ελλάδα. Δικύλινδρη, υδρόψυκτη, άνετη, φιλική και Honda (με ότι αυτό συνεπάγεται)...
Ελπίζω να βοήθησα...:beer: :wave2:

jorgevaldano
09/07/2009, 18:33
To cb500 είναι πράγματα πολύ αδικημένο, όμως ο φίλος μας θέλει ΚΑΙ οφφ δυνατότητες

nihristo
09/07/2009, 18:38
Εγώ ψηφίζω το άσχημο kle 250. Tο είδα, με εντυπωσίασε με την ασχήμια του, το πήρα, το λάτρεψα, το πούλησα. 130 στο ταξίδι 2κύλινδρο και στίβει στην άσφαλτο κ κάνει κ καμιά καγκουριά στο χώμα. Πάρτο αν είναι σε πολύ καλή κατάσταση γιατί εγώ άργησα πολύ να βρω καλό, έχει πάρα πολλά πιωμένα.

aakkuan
10/07/2009, 20:21
παιδια απο κει που μουνα χοντακιας, εξοικειωνομαι ολο και περισσοτερο με την ιδεα να παρω χτ.

βρηκα ενα μοντελο 94 95, 600αρι αλλα παιζει η φαση οτι ο τυπος που το χει δεν το καβαλαει πλεον, δεν ξερω γιατι, και το χει εξω απ την πολη αρα μαστορας γιοκ. το δινει εναμιση χιλιαρικο και λεει οτι παλια το χε βαλει μπρος και εσκαγε στα 100 μετρα. τελικα λεει ηταν το φιλτρακι. δεν ρωτησα απο τι.

γενικα μου χουν πει, οτι χτ ειναι, μονοκυλινδρο ειναι, σε οτι κατασταση και να ναι θα το φτιαξεις. δεν ξερω, αξιζει το ρισκο??

δεν εχω φιλους που να ξερουν απο μηχανες και δεν ξερω αμα αξιζει να το ριψοκινδυνεψω.

τι πρεπει να προσεξω??

χτ-ακηδες βαλτε τα δυνατα σας, λιγο ακομα θελω για να αλλαξω στρατοπεδο :rotflmao: :rotflmao:

jorgevaldano
10/07/2009, 20:39
μην το πάρεις φίλε αν δεν μπορείς να το πας σε μηχανικό να το δει

όλα φτιάχνονται, αλλα με πόσα έουρα;

XJR_Billy
10/07/2009, 20:56
Tα ΧΤ είναι σκληρά μηχανάκια αλλά έχουν τα όριά τους.

ΜΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΜΗΧΑΝΗ ΠΡΙΝ ΤΗ ΔΕΙ ΓΝΩΣΤΟΣ ΣΟΥ ΜΑΣΤΟΡΑΣ.

Πες στον τύπο που στην δίνει να τη φέρει να την ελέγξετε...
ΧΤ600 με 1500...

Κάτι βρωμάει...

johnkerasi
15/07/2009, 18:41
γεια χαρα
ως κατοχος ΧΤ 500Ε θα σου πώ τα εξής (που αν ψάξεις βαθυτερα στο φορουμ θα τα βρεις και από άλλους).
κατ' αρχήν μην πάρεις επ ουδενή το 400. πάρε το 600. στα λεφτα η διαφορά ειναι μικρή και με το 400 θα ξενερώσεις γρήγορα. σκέψου οτι έχει είναι ακριβώς το ίδιο με το 600 της ίδιας χρονιάς με το ιδιο βαρος και 200 κυβικά λιγότερο. ο μονος λόγος που κυκλοφορήσαν τα 400 και 500 όπως το δικό μου είναι λόγο τεκμηρίου στην εφορία με το οποιο υπήρχε θέμα μέχρι το 2003. απο τότε άλλαξε ο νόμος και δεν υπάρχει λόγος να δώσεις λεφτά σε 400αρι. αχ στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.
το ΧΤ είναι σκυλί μαυρο. ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΤΙΠΟ ΤΙΠΟΤΑ. πάει άνετα όπου έχει στεριά είτε με χώμα είτε χωρίς. ανταλακτικά ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ βρισκεις πανευκολα και το μόνο που θέλει είναι λάδια και βενζίνη. και βέβαια δεν είναι τυχαιο το σλογκαν " ΧΤ δεν σπάει- δεν χαλάει" το θέμα με το ΧΤ όμως δεν είναι τι κάνει. ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ. αυτό θα στο πουν πολλοί εδώ. είναι τι δεν κάνει. δηλ.
1)Δεν πάει ταξιδια με 150. πάει με 120-130. Γύρω στα 150 είναι η τελική του και
2)δεν ροπιάζει σαν άλλα εντουρο όπως ΤΤ XR DR και επουδενή δεν πλησιάζει ΚΤΜ. γενικώς από γκάζι σε αφήνει πάντα με την πικρή γευση του " αχ να 'χα λίγο ακόμα... όχι πολύ, κατι τις παραπάνω"
αυτά νομίζω οτι είναι τα μεγάλα μειον του. Δεν θέλω να σε αποθαρύνω από το να το αγοράσεις. εγω το το έχω 3 χρονια τώρα και εχω κάνει πάνω του 40.000 χλμ. ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και τα περισσοτερα σε ταξιδι. είμαι κολλημένος με αυτό και πιο πολύ με το ΧΤ600 του 89. καμια φορά βεβαια ξενερώνω λίγο με το γκάζι του αλλά ο πανέμορφος σχεδιασμός του και η αισθηση που έχω οτι το μόνο που χρειάζομαι με το μηχανάκι αυτό είναι απλά βενζίνη για να φτασω ως την άλλη άκρη της γησ με κάνει να το γουστάρω με χιλια. Αν εχεις κατα νου τι μπορεί να κάνει και τι όχι και συνεχίζεις να γουσταρεις παρε το με 1000 και έλα κι εσύ στην ΧΤ φυλή. Αν το θές όμως για να έχεις όπως λες ταξίδι με 150 τοτε όχι μην το πάρεις

Υ.Γ.
1) το ΧΤ έχει εξαιρετική μεταπολητική αξία. το δικό μου το αγόρασα 2900 και με τά από 40.000 που ρώτησα τον αντιπροσωπο της yamaha στην πάτρα πόσο θα το αγόραζε μου είπε οτι το πέρνει 2400. Αυτό θα πει value for money
2)οι επιδόσεις του πάντως μπορουν να βελτειωθουν και ίσως και να απογειωθούν, άν έχεις τα καταλληλα φράγκα για βελτειωσεις. τα μηχανάκια αυτά είναι 25αετίας και στην ελλάδα οι περισσότεροι μηχανικοι εχουν λύσει και έχουν δέσει αρκετά οποτε και υπάρχει πληθόρα βελτειώσεων. παρ όλα αυτά το να πάρεις ένα μηχανάκι και να δώσεις άλλα τόσα για να του βάλεις μερικά άλογα παραπάνω νομίζω οτι δεν αξίζει και τόσο.
3) με τα παραπάνω δεν θέλω να σου δώσω την εντυπωση οτι το μηχανάκι 'δεν πάει' ή κάτι τέτοιο μια χαρα πάει και γρήγορα. Απλά μήν το πάς σε κόντρα. Η αισθητική του όμως ίσως δίνει την εντυπωση ενος πιο δυνατου εργαλειου από οτι πραγματικά είναι γι αυτό και σου τα λέω όλα αυτά

dimitrish69
15/07/2009, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnkerasi
γεια χαρα
ως κατοχος ΧΤ 500Ε θα σου πώ τα εξής (που αν ψάξεις βαθυτερα στο φορουμ θα τα βρεις και από άλλους).
κατ' αρχήν μην πάρεις επ ουδενή το 400. πάρε το 600. στα λεφτα η διαφορά ειναι μικρή και με το 400 θα ξενερώσεις γρήγορα. σκέψου οτι έχει είναι ακριβώς το ίδιο με το 600 της ίδιας χρονιάς με το ιδιο βαρος και 200 κυβικά λιγότερο. ο μονος λόγος που κυκλοφορήσαν τα 400 και 500 όπως το δικό μου είναι λόγο τεκμηρίου στην εφορία με το οποιο υπήρχε θέμα μέχρι το 2003. απο τότε άλλαξε ο νόμος και δεν υπάρχει λόγος να δώσεις λεφτά σε 400αρι. αχ στερνή μου γνώση να σε είχα πρώτα.
το ΧΤ είναι σκυλί μαυρο. ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ ΤΙΠΟ ΤΙΠΟΤΑ. πάει άνετα όπου έχει στεριά είτε με χώμα είτε χωρίς. ανταλακτικά ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ βρισκεις πανευκολα και το μόνο που θέλει είναι λάδια και βενζίνη. και βέβαια δεν είναι τυχαιο το σλογκαν " ΧΤ δεν σπάει- δεν χαλάει" το θέμα με το ΧΤ όμως δεν είναι τι κάνει. ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΜΕ ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ. αυτό θα στο πουν πολλοί εδώ. είναι τι δεν κάνει. δηλ.
1)Δεν πάει ταξιδια με 150. πάει με 120-130. Γύρω στα 150 είναι η τελική του και
2)δεν ροπιάζει σαν άλλα εντουρο όπως ΤΤ XR DR και επουδενή δεν πλησιάζει ΚΤΜ. γενικώς από γκάζι σε αφήνει πάντα με την πικρή γευση του " αχ να 'χα λίγο ακόμα... όχι πολύ, κατι τις παραπάνω"
αυτά νομίζω οτι είναι τα μεγάλα μειον του. Δεν θέλω να σε αποθαρύνω από το να το αγοράσεις. εγω το το έχω 3 χρονια τώρα και εχω κάνει πάνω του 40.000 χλμ. ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ και τα περισσοτερα σε ταξιδι. είμαι κολλημένος με αυτό και πιο πολύ με το ΧΤ600 του 89. καμια φορά βεβαια ξενερώνω λίγο με το γκάζι του αλλά ο πανέμορφος σχεδιασμός του και η αισθηση που έχω οτι το μόνο που χρειάζομαι με το μηχανάκι αυτό είναι απλά βενζίνη για να φτασω ως την άλλη άκρη της γησ με κάνει να το γουστάρω με χιλια. Αν εχεις κατα νου τι μπορεί να κάνει και τι όχι και συνεχίζεις να γουσταρεις παρε το με 1000 και έλα κι εσύ στην ΧΤ φυλή. Αν το θές όμως για να έχεις όπως λες ταξίδι με 150 τοτε όχι μην το πάρεις

Υ.Γ.
1) το ΧΤ έχει εξαιρετική μεταπολητική αξία. το δικό μου το αγόρασα 2900 και με τά από 40.000 που ρώτησα τον αντιπροσωπο της yamaha στην πάτρα πόσο θα το αγόραζε μου είπε οτι το πέρνει 2400. Αυτό θα πει value for money
2)οι επιδόσεις του πάντως μπορουν να βελτειωθουν και ίσως και να απογειωθούν, άν έχεις τα καταλληλα φράγκα για βελτειωσεις. τα μηχανάκια αυτά είναι 25αετίας και στην ελλάδα οι περισσότεροι μηχανικοι εχουν λύσει και έχουν δέσει αρκετά οποτε και υπάρχει πληθόρα βελτειώσεων. παρ όλα αυτά το να πάρεις ένα μηχανάκι και να δώσεις άλλα τόσα για να του βάλεις μερικά άλογα παραπάνω νομίζω οτι δεν αξίζει και τόσο.
3) με τα παραπάνω δεν θέλω να σου δώσω την εντυπωση οτι το μηχανάκι 'δεν πάει' ή κάτι τέτοιο μια χαρα πάει και γρήγορα. Απλά μήν το πάς σε κόντρα. Η αισθητική του όμως ίσως δίνει την εντυπωση ενος πιο δυνατου εργαλειου από οτι πραγματικά είναι γι αυτό και σου τα λέω όλα αυτά
Συμφωνώ και επαυξάνω....Αν δεν είσαι κάγκουρας ,βάλε 1000ε ακόμη και πάρε ένα καλό ΧΤ,δεν θα το μετανοιώσεις.Με 1500ε παίρνεις μόνο παπί....