PDA

View Full Version : f 650 gs - 2002



odi
09/07/2009, 17:25
λοιπόν εγώ σκέφτομαι να πάρω την 1η μου μεγάλη μηχανή. οδηγούσα μέχρι τώρα ένα 250 οπότε δεν ανησυχω για τα κυβικά. είναι το επόμενο βήμα.
έχω βρει λοιπόν σε έμπορο μια bmw f 650 gs 2002 με 3000 ευρώ. σχετικά καλη τιμή δλδ (στο Βόλο).
θα ήθελα αν μπορείτε να με βοηθήσετε λιγο, γιατί υπάρχουν διάφοροι που μου λένε μακρυα γιατι θα έχει ακριβά ανταλλακτικά. και αντιπροσωπία στα Τρίκαλα.
και δε ξερω τι να πιστέψω τελικά. ο μηχανικός που πήγαινα την παλια (honda nx 250 dominator), μου λέει μακρυα απο bmw και τετοια.. είναι πράγματι πιθανό να έχει προβλήματα πανάκριβα με το που την αγοράσω? υποτίθεται εχει και 12 μήνες εγγυηση αλλα ποίος ξέρει τι καλύπτει.
επίσης ακούω οτι πολλοί μηχανικοι δε θέλουν και να ασχολούνται με bmw. αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει σε αυτο.. γενικά τη bmw την εχω οδηγήσει και με καλύπτει γενικά. οπότε αυτό σκέφτομαι μόνο γιατί δε θέλω να την πληρώσω άλλα τόσα μόλις την πάρω. κοίταξα για post σε αυτό το θέμα αλλα δε βρήκα. αν υπάρχει ευχαρίστως να μου το δείξετε.
επίσης ελπίζω να έκανα post στο σωστό μέρος.
ευχαριστώ προκαταβολικά για τις απαντήσεις. :beer:

AUFGEBRACHT
09/07/2009, 19:15
Καλώς τον!!!!!!!!!!!!:wave2: :wave2:
Λοιπόν,μιας και είσαι στο σωστό μέρος ας λύσουμε μερικές απορίες.Καταρχάς να σου πως ότι έχω το μοντέλο που σε ενδιαφέρει αλλά του 2006.Η βασική διαφορά με αυτό που σε ενδιαφέρει είναι πως είναι δίμπουζο,με ό,τι ευεργετικό συνεπάγεται σε οικονομία και κατανάλωση.Εγώ τη μηχανή τη γούσταρα και με έφτιαχνε και μου έλεγαν τα ίδια που ακούς και εσύ.Σπάει,χαλάει,ακριβή,αναξιόπιστη.Ο κινητήρας είναι σκυλί,δοκιμασμένος και όταν είχε βγει ήταν ΜΑΚΡΑΝ το καλύτερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά μοτέρ.Εν έτει 2000 που πρωτοβγήκε μονοκύλινδρος με ψεκασμό,καταλύτη και 50 ίππους ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ.Σύν,το μόνο μονοκύλινδρο με προαιρετικό ABS στον εξοπλισμό. Η αλήθεια είναι πως τα πρώτα πρώτα μοντέλα είχαν κάποιες παιδικές ασθένειες που στα επόμενα μοντέλα εξαλείφθηκαν.Ότι έχει ακριβό σέρβις και ανταλλακτικά είναι μύθος,το θέμα της αντιπροσωπείας ναι,ιδιαίτερα σε επαρχία είναι αγκάθι.Εγώ προσωπικά αναγκάζομαι να την πηγαίνω Αθήνα,αυτό είναι μεγάλο μείον.Αλλά η άτιμη με την πρώτη βόλτα με αποζημιώνει.Αν τη γουστάρεις πραγματικά και τη θες,θα σου πρότεινα να πάρεις μοντέλο 2004 και μετά με τα 2 μπουζί και με ABS που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ τα βγάζει τα λεφτά του.Άσε που εμφανισιακά είναι και πιο όμορφο μοντέλο από τα πρώτα.Πόστ πάρχουν πολλά,βάλε στην αναζήτηση bmw650gs και θα δεις.Ελπίζω να σε κάλυψα κάπως....

odi
09/07/2009, 21:43
σ'ευχαριστώ πολύ. μου απάντησες στις ερωτήσεις μου. με φοβίζει οτι δε θα έχω κοντά συνεργείο βέβαια. ελπίζω όμως να μη το χρειαστώ και πολύ. απλά άκουγα οτι πολλοί μηχανικοί δε θέλουν να ασχολούνται με αυτές τις μηχανές, και αυτο με αγχώνει στην περίπτωση που πάθει κατι. τώρα για νεότερο μοντέλο, αν βρεθεί ευχαρίστως. το 2002 νομίζω έβγαινε με abs. όχι ?

iagos
10/07/2009, 14:32
Όλα είχαν και έχουν προαιρετικό ABS αλλά δεν ξέρω κανέναν που να την πήρε χωρίς αυτό, δεν υπάρχει λόγος άλλωστε.
Το ABS επεμβαίνει λίγο πιο εύκολα από ότι θα το ήθελα αλλά επειδή με έσωσε 3 φορές, το βουλώνω και ευχαριστώ τους Γερμανούς για τον ανθρωπο-κεντρισμό των μηχανών τους.
Στο κάτω-κάτω μπορείς να το απενεργοποιήσεις όποτε θέλεις από το κουμπί του πάνω στο τιμόνι ( ούτε απουσία ABS, ούτε διαρκής λειτουργία του, ούτε απενεργοποίηση με βγαλσίματα φύσας όπως κάνουν οι ιαπωνικές μηχανές).

Έχω το δίμπουζο 650GS εδώ και 4 χρόνια. Το συντηρώ μόνος μου και το ξέρω μέσα-έξω. Ρώτα ό,τι θες.

gk8719
13/07/2009, 11:01
φιλε εχω το συγκεκριμενο μοντελο του 2002. ο μηχανικος που σου ειπε οτι εινα προβληματικο, ειναι μεγαλος ψευτης η ασχετος. Το μηχανακι αυτο ειναι ισως το πιο αξιοπιστο ον-οφφ στην κατηγορια των 650κ.εκ.
το εχω 7 χρόνια και δεν με εχει αφησει ποτέ, και μαλιστα το πηγαίνω συνεχεια σε χωματοδρομους. Μιλαμε για πραγματικο σκυλι, κατι σαν τα κορολα της Τογιοτα.
το μοντελο του 2002, ιδιως ,έχει βγει το καλυτερο..και μακράν πιο αξιοπιστο απο οποιοδηποτε μεταγενεστερο μοντελο 650GS.

glargkatzis
13/07/2009, 13:50
τώρα αν μιλάνε για αξιοπιστία δες και τη δικιά μου , μοντέλο 1997 καρμπυρατέρ,διμπουζο 5 λιτρα στα 100, 170 τελική,και σερβις άνετα στη λάρισα σε μηχανικό της πρωην αντιπροσωπείας πολυ φθηνό,

gk8719
13/07/2009, 16:46
φιλε δικιο εχεις, αλλα το μοντ . 2002 ειναι και made in germany , οποτε ειναι ενα επιπλεον
συν στο μηχανακι....επιπλεον ειναι τοσο απλο , οσο ενα παπι στο σερβισ..απορω ακομα με τις μπαρουφες που πετανε μερικοι μηχανικοι μοτοσυκλετων για να παρεις γιαπωνεζικο και οχι bmw

iagos
17/07/2009, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gk8719
φιλε δικιο εχεις, αλλα το μοντ . 2002 ειναι και made in germany , οποτε ειναι ενα επιπλεον
συν στο μηχανακι....επιπλεον ειναι τοσο απλο , οσο ενα παπι στο σερβισ..απορω ακομα με τις μπαρουφες που πετανε μερικοι μηχανικοι μοτοσυκλετων για να παρεις γιαπωνεζικο και οχι bmw

Βάστα, ομόσταυλε φίλε!
Άλλο γουστάρουμε τις μηχανές μας, άλλο έχουν έναν πολύ καλό κινητήρα και άλλο να συγκριθείς με τον Ιάπωνα σε αξιοπιστία. Sorry, αλλά μόνο οι τεχνικοί και όποιος τα συντηρεί και τα επισκευάζει μόνος του ξέρουν από πρώτο χέρι τα τρωτά του. Η τρόμπα νερού (οι τσιμούχες της για την ακρίβεια) τα φτύνουν στην καλύτερη μέχρι τα 50.000χλμ, το ίδιο και το ρουλεμάν της καμπάνας. ή πχ για να αλλάξεις την πίσω ανάρτηση πρέπει να ξηλώσεις όλο το υποπλαίσιο.
Από κάποια εμπειρία λοιπόν, μπορώ να σου πω πως ο Rotax και γενικά το 650GS (σαφώς και τα δίμπουζα μοντέλα μετά το '02) είναι εξαιρετικά και ίσως μόνο ένα κλικ κάτω από την Ιάπωνα σε αξιοπιστία.
Για την τεχνολογία, τον ανθρωποκεντρισμό και το χαρακτήρα των μηχανών συζητάμε για την υπεροχή του Γερμανού αλλά συνολικά τα Ιαπωνικά πάντα θα δίνουν την εντύπωση πως το μόνο που χρειάζονται είναι βενζίνη (ναι συμφωνώ...κι ας δείχνουν συντηρητικά, ουδέτερα και μοιάζουν μεταξύ τους!)

Φιλικά,
Σωκράτης

gk8719
17/07/2009, 19:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από iagos
Βάστα, ομόσταυλε φίλε!
Άλλο γουστάρουμε τις μηχανές μας, άλλο έχουν έναν πολύ καλό κινητήρα και άλλο να συγκριθείς με τον Ιάπωνα σε αξιοπιστία. Sorry, αλλά μόνο οι τεχνικοί και όποιος τα συντηρεί και τα επισκευάζει μόνος του ξέρουν από πρώτο χέρι τα τρωτά του. Η τρόμπα νερού (οι τσιμούχες της για την ακρίβεια) τα φτύνουν στην καλύτερη μέχρι τα 50.000χλμ, το ίδιο και το ρουλεμάν της καμπάνας. ή πχ για να αλλάξεις την πίσω ανάρτηση πρέπει να ξηλώσεις όλο το υποπλαίσιο.
Από κάποια εμπειρία λοιπόν, μπορώ να σου πω πως ο Rotax και γενικά το 650GS (σαφώς και τα δίμπουζα μοντέλα μετά το '02) είναι εξαιρετικά και ίσως μόνο ένα κλικ κάτω από την Ιάπωνα σε αξιοπιστία.
Για την τεχνολογία, τον ανθρωποκεντρισμό και το χαρακτήρα των μηχανών συζητάμε για την υπεροχή του Γερμανού αλλά συνολικά τα Ιαπωνικά πάντα θα δίνουν την εντύπωση πως το μόνο που χρειάζονται είναι βενζίνη (ναι συμφωνώ...κι ας δείχνουν συντηρητικά, ουδέτερα και μοιάζουν μεταξύ τους!)

Φιλικά,
Σωκράτης
το ρουλεμαν της καμπανας αλλαζει στο σερβισ των 30.000km . οι τσιμουχες ειναι στεγανοποιητικα παρεμβυσματα, κοστος ελαχιστο λοιπον, και αυτες αλλάζουν σε προγραμματισμένο σερβισ.
Τα ΒΜW 650 GS ειναι κλασεις πιο αξιπιστο απο το honda transalp η τα ΧΤ η τα ΚΤΜ..Το συγκεκριμενο μηχανακι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα, δεν σπαει, κ δε σε αφηνει στο δρομο...
Δεν εχω τπτ με τα γιαπωνεζικα, αλλωστε και εγω κατα καιρους ειχα yamaha fzr (και ειχα γίνει κολλητος του μαστορα) , ΧΤ, και καποια honda, που όντως δεν σπανε...

iagos
23/07/2009, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από gk8719
το ρουλεμαν της καμπανας αλλαζει στο σερβισ των 30.000km . οι τσιμουχες ειναι στεγανοποιητικα παρεμβυσματα, κοστος ελαχιστο λοιπον, και αυτες αλλάζουν σε προγραμματισμένο σερβισ.

Ε, και τι έγινε που το ρουλεμάν αλλάζει στο προγραμματισμένο service;
Σταμάτησε να τρώγεται γρήγορα; Αλλάζει πιο εύκολα; Ή όταν το ακούσεις να γδέρνει -που σημαίνει πως έχει ήδη αρχίσει να σκορπάει χοντρά γρέζια μέσα στο λάδι-θα συνεχίσεις ανέμελος την πορεία σου;
Και οι τσιμούχες της τρόμπας φτηνές είναι (λες και είναι εκεί το πρόβλημα!) αλλά σε ακινητοποιούν, εκτός κι αν θέλεις να δεις το 650 σε ρόλο μπλέντερ να παράγει γρανίτα λαδιού-παραφλού.

Και τα δύο προβλήματα σε ακινητοποιούν και χρειάζονται κανένα δίωρο-τρίωρο για να επισκευαστούν. Το ξεκαθάρισα από το πρώτο post, μιλάω από την σκοπιά εκείνου που συντηρεί και επισκευάζει ο ίδιος το 650. Το πόσο εύκολη/δύσκολη/ζορισμένη/φτηνή επισκευή είναι για τους τεχνικούς της BMW μου είναι αδιάφορο. Έμενα με ενδιαφέρει πως αυτά τα δύο τρωτά έχουν πιθανότητες, λίγες αλλά έχουν, να μου χαλάσουν το κέφι.

Δεν λέω πως το 650 δεν είναι καλό. Είναι αξιόπιστο, ποιοτικό αλλά όπως όλα έχει κι αυτό τα κουσούρια του, λίγα αλλά τα έχει.

vstrider
29/07/2009, 07:22
...κλάσεις πιο αξιόπιστο από ΚΤΜ ναι. από Honda ή XT όχι (κατά την ταπεινή μου άποψη).
το μηχανάκι φυσικά και είναι αξιόπιστο, αλλά έχει τα μικροπροβληματάκια του που μπορεί και να σε αφήσουν στην άκρη του δρόμου περιμένοντας την οδική...

trampakoulas
03/08/2009, 17:48
@iagos

Φιλε μου επειδη ειμαι στην φαση να κανω το service των 20000 km ο ιδιος, θα ηθελα την γνωμη σου (και οποιουδηποτε αλλου φυσικα) σχετικα με το αν ειναι οντως αναγκαιο να αλλαξω και το φιλτρο βενζινης οπως προτεινει το servιce manual. Επισης, ποσο αναγκαια πιστευετε οτι ειναι η συνδεση στο διαγνωστικο μηχανημα που εχουν οι εξουσιδοτημενοι?

NIKOS DI BARI
14/08/2009, 11:37
ΦΙΛΕ ODI

ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ F 650 GS 2002 ΕΔΩ ΚΑΙ 6 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΗΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ 19.000 ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 2.000 Ο ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΤΟΧΟΣ...
ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΤΑΛΑΚΤΗΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ AFTER MARKET ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΕΣ ΤΙΜΕΣ ΠΧ. ΦΛΑΣ ΜΕ 11 ΕΥΡΩ ... ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΨΑΞΙΜΟ...
ΟΙ ΜΑΧΑΝΙΚΟΙ.... ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΛΟ ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΜΟΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ... ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ....ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΙΣ ΦΤΑΞΟΥΝ! ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΑΝΤΙΠΡΩΣΟΠΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ

iagos
31/08/2009, 16:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από trampakoulas
@iagos

Φιλε μου επειδη ειμαι στην φαση να κανω το service των 20000 km ο ιδιος, θα ηθελα την γνωμη σου (και οποιουδηποτε αλλου φυσικα) σχετικα με το αν ειναι οντως αναγκαιο να αλλαξω και το φιλτρο βενζινης οπως προτεινει το servιce manual. Επισης, ποσο αναγκαια πιστευετε οτι ειναι η συνδεση στο διαγνωστικο μηχανημα που εχουν οι εξουσιδοτημενοι?

Άλλαξα το φίλτρο βενζίνης στα 50.000χλμ γιατί νόμιζα πως έφταιγε για κάτι διακοπές στην τροφοδοσία (εντέλει έφταιγε η νοθευμένη βενζίνη ενός κάφρου πρατηριούχου στην Ν.Ιωνία).
Άνοιξα το παλιό φίλτρο σαν σαρδέλα και το επιθεώρησα, ήταν απίστευτα καθαρό, ούτε συσσωρευμένες επικαθίσεις, ούτε τίποτα! Να σημειώσω πως γενικά κάνω το 70% των γεμισμάτων σε 2-3 συγκεκριμένα πρατήρια που εμπιστεύομαι.
Συμπέρασμα: έχει να κάνει με την ποιότητα της βενζίνη που βάζεις αλλά για να αλλάζεις το φίλτρο κάθε 20.000χλμ θα πρέπει να γεμίζεις αποκλειστικά με αμμο-πουρι-χωματο-βενζίνη από το Μογκαντίσου!

zanny
02/09/2009, 09:17
Η σύνδεση στο διαγνωστικό έχει νόημα μόνο αν βγάζει κάποιο πρόβλημα η μηχανή και όχι προληπτικά.

gk8719
06/09/2009, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από iagos
Ε, και τι έγινε που το ρουλεμάν αλλάζει στο προγραμματισμένο service;
Σταμάτησε να τρώγεται γρήγορα; Αλλάζει πιο εύκολα; Ή όταν το ακούσεις να γδέρνει -που σημαίνει πως έχει ήδη αρχίσει να σκορπάει χοντρά γρέζια μέσα στο λάδι-θα συνεχίσεις ανέμελος την πορεία σου;
Και οι τσιμούχες της τρόμπας φτηνές είναι (λες και είναι εκεί το πρόβλημα!) αλλά σε ακινητοποιούν, εκτός κι αν θέλεις να δεις το 650 σε ρόλο μπλέντερ να παράγει γρανίτα λαδιού-παραφλού.

Και τα δύο προβλήματα σε ακινητοποιούν και χρειάζονται κανένα δίωρο-τρίωρο για να επισκευαστούν. Το ξεκαθάρισα από το πρώτο post, μιλάω από την σκοπιά εκείνου που συντηρεί και επισκευάζει ο ίδιος το 650. Το πόσο εύκολη/δύσκολη/ζορισμένη/φτηνή επισκευή είναι για τους τεχνικούς της BMW μου είναι αδιάφορο. Έμενα με ενδιαφέρει πως αυτά τα δύο τρωτά έχουν πιθανότητες, λίγες αλλά έχουν, να μου χαλάσουν το κέφι.

Δεν λέω πως το 650 δεν είναι καλό. Είναι αξιόπιστο, ποιοτικό αλλά όπως όλα έχει κι αυτό τα κουσούρια του, λίγα αλλά τα έχει.

δες και αυτο..δεν προσπαθω να σε πεισω, απλα το 650GS to exo 7 xronia και δεν εχει παθει ποτε τπτ, το μοντελο του 2002 ειναι σκυλι...και πριν 1 εβδομαδα το αγορασε και ενας φιλος μου..απο το τρανσαλπ ειναι σιγουρα πιο αξιοπιστο

English motorcycle magazine, Ride, has published their survey results amongst 10,000 motorcyclists in the United Kingdom in this month's publication.

The motorcyclists were asked how reliable their motorcycle is. Results:

1. BMW (90%)
2. Honda (89.2%)
3. Yamaha (85.5%)
4. Triumph (84%)
5. Suzuki (83.2%)
6. Kawasaki (82.8%)
7. MZ (81.3%)
8. Harley-Davidson (80.1%)
9. Aprilia (77.1%)
10. KTM (74%)
11. Buell (72.2%)
12. Cagiva (70.5%)
13. Ducati (69.1%)
14. Moto Guzzi (68.8%)
15. CCM (63.8%)

iagos
08/09/2009, 16:52
gk8719, το ίδιο πράγμα λέμε και ουσιαστικά συμφωνούμε πως το 650GS έχει εξαιρετικό κινητήρα και πολύ ποιοτικό σύνολο.
Αν δεν τους είχαν ξεφύγει αυτές οι λεπτομέρειες/αστοχίες, η μόνη βλάβη που θα πάθαινε το 650GS θα ήταν βαριά-βαριά κανένα σκασμένο λάστιχο,το δε ποσοστό αξιοπιστίας θα χτύπαγε το 100%.
Όσον αναφορά στην έρευνα, την ξέρω αλλά κρατάω μια πισινή γιατί δεν διευκρινίζει μοντέλα, πχ ακόμα και στους boxer, άλλη αξιοπιστία έχει το 1100GS και άλλη το 1200GS.