PDA

View Full Version : Πρωτη μηχανή, κάνει το bandit????



invi69
13/07/2009, 20:04
χαιρετω την παρεα, καθότι νέος στον χώρο της μοτοσυκλετας.(ελπιζω να διαλεξα το σωσό thread).
μπαινω στο ψητό. Είμαι τελειος άσχετος με μηχανές, μόλις έβγαλα δίπλωμα και ψάχνω να πάρω την πρωτη μου μηχανή. ψάχνω κάτι σε street ή on-off, για χρήση μέσα στην πόλη και ταξίδια όταν ξεθαρέψω. δεν είχα σκοπό να πάρω καινούρια αλλά λόγω της προσφοράς της suzuki λέω να δοκιμάσω το bandit με το ABS,αλλά δεν είμαι απόλυτα σίγουρος και θέλω απόψεις για το εάν κάνει για πρωτάρη η μηχανή αυτή. ακούω λοιπόν ιδέες και προτάσεις.
είμαι 1,83 ύψος δεν ξέρω εάν παίζει κάποιο ρόλο αυτο.:) :) :)

the who
13/07/2009, 20:21
Θα σου ελεγα να παρεις κατι μικροτερο.Το bandit ειναι απο τα αγαπημενα μου μηχανακια αλλα ειναι αρκετα βαρυ αρα λιγακι δυστροπο για πρωτη μηχανη(σε σχεση με την οδηγηση στην πολη εννοω).
Σκεψου επισης οτι οπως και να γινει μια ψιλοτουμπιτσα θα την φας(ευχομαι να ειναι ανωδυνη).Το κοστος της επισκευης ομως δεν θα ειναι το ιδιο ανωδυνο.
Αν ημουν στη θεση σου θα επαιρνα ενα 250 η ενα 400 μεταχειρισμενο,να το μαθω για οσο καιρο χρειαστει και μετα θα επαιρνα καινουργιο.
Απλα φροντισε να παρεις κατι που θα μπορεις σχετικα ευκολα να το πουλησεις αργοτερα.
Εκει που δεν πρεπει να τσιγκουνευτεις ειναι σε εξοπλισμο(μπουφαν,κρανος κλπ).

DAN_DAN
13/07/2009, 20:31
Η τιμή του bandit είναι πολύ καλή, αλλά το βάρος του είναι μεγάλο! Αυτό θα σε δυσκολέψει στους επιτόπιους ελιγμούς και γενικά σε ελιγμούς με μικρές ταχύτητες (όπως π.χ. αναστροφή).

Δοκίμασε κάτι πιο ελαφρύ στην αρχή για να μάθεις ευκολότερα (και ίσως πιο ανώδυνα)!

Καλή αγορά :wave2:

Road67
13/07/2009, 20:57
To μηχανάκι το έχεις καβαλήσει στατικά (εννοώ σε κάποια έκθεση) και να το παίξεις ανάμεσα στα πόδια σου; Είναι κάπως βαρύ κι ίσως να μη σου αρέσει η θέση οδήγησης (αν και λόγω ύψους δε νομίζω)..
Εγώ θα σου πρότεινα να πας να δεις κι ίσως να κάνεις ένα test ride, το versys μιλώντας για καινούργια μηχανή..