PDA

View Full Version : τουριστική πιτσιρικαρία..



epp1640
14/07/2009, 04:45
Kαι το όνομα της..

FZ 16 FAZER.. η ντυμένη έκδοση του ήδη πετυχημένου στην αγορά της Ινδίας και της λατινικής αμερικής FZ 16.

Engine : 153cc, 4-stroke, SOHC
Maximum Power : 14bhp @ 7500rpm
Maximum Torque : 13.9Nm @ 6000rpm
Gears : 5 Speed Manual
Valve Per Cylinder : 4
Chassis Type(Frame) : Diamond
Cooling Type : Air Cooling
Suspension(Front) : Telescopic
Suspension(Rear) : Monocross
Brakes(Front) : 267mm Hydraulic Disc
Brakes(Rear) : Drum
Wheel Type : 5 Spoke Alloy wheels
Wheel Size : 100/60 - 140/60 mm
Length : 1975.00 mm
Width : 770.00 mm
Height : 1045.00 mm
Tyre : Tubeless
Fuel Tank Capacity : 12 liters
Engine Oil Tank Capacity : 1.2 liters
Weight : 126 kg.
Fuel Guage : Digital(Liquid Crystal Display)
Tacho Meter : Digital(Liquid Crystal Display)
Trip Meter : Digital(Liquid Crystal Display)
Speedometer : Digital(Liquid Crystal Display)
Self Start : Available
Low Fuel Indicator : Available
Low Oil Indicator : Available
Low Battery Indicator : Available
Fuel Consumption(City) : 37 km/litre
Fuel Consumption(Highway) : 48 km/litre



Μία καλή απάντηση στο cbf 125 το οποίο πωλείται προς 2340 στη χώρα μας. Αν η μοτοδυναμική μπορούσε να το εισάγει και να το εμπορεύεται με τιμή γύρω στα 2500-2600 θα ήταν το hit του καλοκαιριού.. :winka:

epp1640
14/07/2009, 04:46
1.


168821

epp1640
14/07/2009, 04:47
2.


168822

epp1640
14/07/2009, 04:48
3.


168823

epp1640
14/07/2009, 04:49
4.


168824

epp1640
14/07/2009, 04:49
5.


168825

epp1640
14/07/2009, 04:50
6.


168826

megatim
14/07/2009, 11:20
Ε εντάξει, με 150 κυβικά, δικάβαλο ή/και με μπαγκάζια, δεν κάνεις και ταξίδι .... αλλά για μικρές οριζόντιες διαδρομές είναι ωραίο.

SeNNinhA
14/07/2009, 12:17
Μην το λες. Δεν είναι ακριβώς αλήθεια. Φίλος μου έκανε με το ΧΤ250 ΄89 ότι ταξίδι θέλεις στην Ελλάδα το καλοκαίρι. 16-17hp είχε κι εκείνο αν θυμάμαι καλά. Και δικάβαλος πήγαινε και φορτωμένος. Εαν θελεις κάνεις τα πάντα με τους ανάλογους συμβιβασμούς βέβαια.

makis206
14/07/2009, 12:26
Πολύ πολύ ωραίο !

:beer: :beer: :beer:


edit: Ρε τι τελικό είναι αυτό ;;;:uplate: :uplate: :uplate:

TassosK
14/07/2009, 12:45
απλως πανεμορφο? πιστευω θα προδιδα ακομα κ το cbfaki

hidefnick
14/07/2009, 13:12
Χμμμ. Μεταξύ αυτού και ενός mega-scooter με λιγότερα λεφτά.....

Το scooter ΧΑΛΑΡΑ

makis206
14/07/2009, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Χμμμ. Μεταξύ αυτού και ενός mega-scooter με λιγότερα λεφτά.....
Το scooter ΧΑΛΑΡΑ

Και που θα βρεις σκούτερ με λιγότερα λεφτά.. εκτός αν κερνάει τσάι και νουντλς τους περαστικούς...:lol:

McGyver
14/07/2009, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από megatim
Ε εντάξει, με 150 κυβικά, δικάβαλο ή/και με μπαγκάζια, δεν κάνεις και ταξίδι ...

Κάνεις, κάνεις...

:D

Με 1.050 ΔΕΝ κάνεις...

:(

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

blueangel
14/07/2009, 13:52
Τι άλλο θα μπορούσε νάταν απο ένα Fazer:D :smilea: :a2: :a25: :a25:

epp1640
14/07/2009, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Κάνεις, κάνεις...

:D

Με 1.050 ΔΕΝ κάνεις...

:(

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Εεεεεέτσι! :smokin:

Που έχεις χαθεί εσύ? Σαν τον κομήτη μπαίνεις στο φόρουμ..

Παιδιά, για το ταξίδι δεν κάνεις, σκούτερ κτλπ.. το "τουριστικό" προφανώς ήταν σχήμα λόγου. Ναι δεν θα γυρίσεις όλη την Ευρώπη με αυτό, αλλά εκδρομές με 15 αλογάκια και προστασία από αέρα κάνεις μια χαρά αρκεί να κάνεις συμβιβασμούς.. Εμένα μου φαίνεται πολύ αξιοπρεπές (πολύ καλή εντύπωση μου έκανε και το μπροστινό που επιτέλους σε μικρό μοντέλο βλέπουμε μία σοβαρή διάμετρο στα καλάμια). Με τιμή γύρω στα 2500++ μου φαίνεται φοβερή ευκαιρία και ασύγκριτο με παπιά σκούτερ κτλπ..

epp1640
14/07/2009, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από TassosK
απλως πανεμορφο? πιστευω θα προδιδα ακομα κ το cbfaki

όντως και αν τιμολογηθεί κοντά στα 2500 (αν κρίνουμε από το cbf 125) τότε έχει διαφορά 1500+ ευρώ..

epp1640
14/07/2009, 15:27
http://www.youtube.com/watch?v=_TVDBK1NE0s

στο πρώτο μισό η γυμνή εκδοχή.. :winka:

p@nos
14/07/2009, 15:50
kala πολυ τουμπανο το εκαναν!δειτε οργανα/μασκα/τιμονι που του εβαλαν...

λες και ειναι τουλ. 600 φαινεται

hidefnick
14/07/2009, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
kala πολυ τουμπανο το εκαναν!δειτε οργανα/μασκα/τιμονι που του εβαλαν...

λες και ειναι τουλ. 600 φαινεται

Και μετά κάθετε δίπλα σου στο φανάρι 50 δίχρονο νορμαλ scooter και κλαις τα λ7 σου:D :D :D

Πέραν της πλάκας, πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι την χρησιμότητα τέτοιων κατασκευασμάτων, πέραν το να καταναλώνει κάποιο συγκεκριμένο κοινό. Και μάλιστα σε 2 χρόνια να το σκοτώνει (κυριολεκτικά) για να πάρει "μεγάλο". Πιτσιρικο πουλ-μουρ δηλαδή, και μάλιστα ψόφιο. (για να το σηκώσεις σούζα πρέπει να είσαι ο μπάμπης ο σπίνος και βγάλε)

Και μην αρχίσουμε τποτα εξυπνάδες για "σχολείο". Είναι μεγάλο, είναι βαρύ, είναι αργό, και αν πέσεις πληρώνεις ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για να το φτιάξεις.....

Με τιμή 3-4 χαρτιά (yzf125-3990euro), που για εκεί το κόβω, χτυπάς mega scooter ιταλικό. Δεν βρέχεσαι, δεν κρυώνεις, πας σβέλτα έως γρήγορα, πας ταξίδια, κάθετε γκόμενα χωρίς να γκρινιάζει, έχει χώρους κλπ κλπ κλπ.

Πάμε αντιπαραθέσεις. :smokin:

epp1640
14/07/2009, 16:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr

Πάμε αντιπαραθέσεις. :smokin:

συ είπας :a016:

πίσω και σ έφαγα!

:lol:

ρε συ δεν κάνει 3-4 χαρτιά που λες, το cbf 125 που είναι στην ίδια φιλοσοφία κάνει 2340 εδώ και στην αγγλία 1800 λίρες.. άρα λίγο πολύ 2500 ευρώ θα κοστίζει.. γιατί ισοπεδώνετε όλα τα μικρά μοτοσυκλετάκια? Εννοείται πως είναι καλό σχολείο για κάποιον που θέλει να συνεχίσει αργότερα σε κάτι μεγαλύτερο, και είναι μάλιστα ένα value for money με 2500 ευρώ σχολειο για έναν κάτοχο Α1, ο οποίος δεν μπορεί να δώσει 4000 για ένα cbf 250 και μετά να το πουλήσει 1800-2000 ευρώ.. Έχει αξιοπρεπή φρένα, μονοσόκ πίσω, είναι 4βάλβιδο, έχει προστασία από τον αέρα, δεν είναι αυτόματο άρα θα σε μάθει και αυτό και διατηρεί όλη τη μέρα 100 χλμ.. όσο για τα πλαστικά, ρίξε εσύ από το σταντ ένα σκούτερ και πες μου ποιος θα πληρώσει περισσότερα.. :a17: :lol:

ΥΓ δεν είναι βαρύ.. 125 κιλά ζυγίζει.. :D

(για το yzf r 125 συμφωνώ, είναι πάρα μα πάρα πολύ καλό μοτοσυκλετάκι, αλλά υπερτιμημένο..)

p@nos
14/07/2009, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Και μετά κάθετε δίπλα σου στο φανάρι 50 δίχρονο νορμαλ scooter και κλαις τα λ7 σου:D :D :D

Πέραν της πλάκας, πραγματικά δεν αντιλαμβάνομαι την χρησιμότητα τέτοιων κατασκευασμάτων, πέραν το να καταναλώνει κάποιο συγκεκριμένο κοινό. Και μάλιστα σε 2 χρόνια να το σκοτώνει (κυριολεκτικά) για να πάρει "μεγάλο". Πιτσιρικο πουλ-μουρ δηλαδή, και μάλιστα ψόφιο. (για να το σηκώσεις σούζα πρέπει να είσαι ο μπάμπης ο σπίνος και βγάλε)

Και μην αρχίσουμε τποτα εξυπνάδες για "σχολείο". Είναι μεγάλο, είναι βαρύ, είναι αργό, και αν πέσεις πληρώνεις ΠΟΛΛΑ ΛΕΦΤΑ για να το φτιάξεις.....

Με τιμή 3-4 χαρτιά (yzf125-3990euro), που για εκεί το κόβω, χτυπάς mega scooter ιταλικό. Δεν βρέχεσαι, δεν κρυώνεις, πας σβέλτα έως γρήγορα, πας ταξίδια, κάθετε γκόμενα χωρίς να γκρινιάζει, έχει χώρους κλπ κλπ κλπ.

Πάμε αντιπαραθέσεις. :smokin:



κοιτα, αυτα τα μηχανακια προοριζονται για 16χρονα, που πριζουν οσο δε παει τα @@ των γονιων τους μεχρι να τους τα παρουν, και αυτοι επειδη η σπασαρχιδινη που εχει ενας 16χρονος ειναι απειρη, οι γονεις υποχωρουν και αγοραζουν...

:lol: :lol: :lol:

Emden
14/07/2009, 19:13
Για μέσα στη πόλη και για μικρές εξορμίσεις για τπτ μπανακια μια χαρουλα είναι.Επιπλέον +++ από ένα σκούτερ που δε προσφέρει μοτοσυκλετιστική αίσθηση.Οι κοπέλες θα το τιμίσουν πιστέυω και οι μικροί αναβάτες ώστε να πάνε σε κάτι πιο μεγάλο μετά απο χρόνια.Δηλαδή το cbf και το ybr γιατί τα πήρε τόσος κόσμος που έχουν κ ταμπούρο πίσω και σε design είναι δέκα χρόνια πίσω

hidefnick
14/07/2009, 20:27
Συγκρίνεται λίγο ανόμοια μηχανάκια. Και το ybr και το honda είναι τελείως απλά μηχανάκια για καθημερινή χρήση και απευθύνονται σε ανθρώπους - που ψάχνουν την αίσθηση της "μοτοσυκλέτας" (τώρα lol να βάλω? muahahaha να βάλω, emoticon :bigcry: να βάλω?) - οί οποίοι δεν έχουν καβαλήσει scooter ακόμα.

Το fazerακι όπως και το μικρό r1 (yzf) απευθύνονται σε "καταναλωτές". Το κόστος του yzf είναι 4 χαρτιά καινούργιο. Μεταχείρω δεν εχω δει αλλά πάνω από 2 δεν το διώχνεις με την καμμία.

Χωρίς πλάκα scooter είχα, έχω και δεν θα ξανααγοράσω ποτέ αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους από όσους γράφεται. Από κει και πέρα αν το budget μου και οι επιλογές μου ήταν ανάμεσα στο baby fazer και ένα αντίστοιχου κόστους scooter το δεύτερο θα χτύπαγα χαλαρά.

17 άλογα στις 7500 ????? Ροπάτα κι ετσ? και με 125 κιλά στεγνό? Το ΧΤ είχε ναι μεν 17 άλογα αλλά απο 250cc. Υπάρχει μια διαφορά.

Εχετε καβαλήσει ποτε κάτι αντίστοιχο? Καβάλησα ένα ΧΤ125 και πραγματικά απόρησα. Ειχα αλλάξει 5-6 ταχύτητες (τόσες δεν έχει?) και ήμουν ακόμα εδώ. Αφού νόμιζα ότι πατινάριζε.

Το μόνο πράγμα τεσπα που μαθαίνεις με τέτοια μηχανάκια είναι πως να σταματάς στο φανάρι και να μην σου σβήνει, και να σταματάς στα stop (αλλά αυτό το μαθαίνεις και με τα scooter:D)

Buenaventura
14/07/2009, 20:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Emden
Για μέσα στη πόλη και για μικρές εξορμίσεις για τπτ μπανακια μια χαρουλα είναι.Επιπλέον +++ από ένα σκούτερ που δε προσφέρει μοτοσυκλετιστική αίσθηση.Οι κοπέλες θα το τιμίσουν πιστέυω και οι μικροί αναβάτες ώστε να πάνε σε κάτι πιο μεγάλο μετά απο χρόνια.Δηλαδή το cbf και το ybr γιατί τα πήρε τόσος κόσμος που έχουν κ ταμπούρο πίσω και σε design είναι δέκα χρόνια πίσω

+1

Εαν οντως η τιμη του ειναι χαμηλη,νομιζω θα πουλησει τρελα...Aπο μπροστα ειναι ολοιδιο με το FZ1 :eyepop: :look: :eyepop:

atom_smasher
14/07/2009, 22:24
γουελ εμενα μ αρεσει. Και αν ειναι και οικονομικο, σε περιπτωση που καταφερω να αγορασω κατι μικρο εδω, θα το προτιμησω εναντι του Ybr που ειχα.:beer:

epp1640
15/07/2009, 00:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από wiredgr
Συγκρίνεται λίγο ανόμοια μηχανάκια. Και το ybr και το honda είναι τελείως απλά μηχανάκια για καθημερινή χρήση και απευθύνονται σε ανθρώπους - που ψάχνουν την αίσθηση της "μοτοσυκλέτας" (τώρα lol να βάλω? muahahaha να βάλω, emoticon :bigcry: να βάλω?) - οί οποίοι δεν έχουν καβαλήσει scooter ακόμα.

Το fazerακι όπως και το μικρό r1 (yzf) απευθύνονται σε "καταναλωτές". Το κόστος του yzf είναι 4 χαρτιά καινούργιο. Μεταχείρω δεν εχω δει αλλά πάνω από 2 δεν το διώχνεις με την καμμία.

Χωρίς πλάκα scooter είχα, έχω και δεν θα ξανααγοράσω ποτέ αλλά για τελείως διαφορετικούς λόγους από όσους γράφεται. Από κει και πέρα αν το budget μου και οι επιλογές μου ήταν ανάμεσα στο baby fazer και ένα αντίστοιχου κόστους scooter το δεύτερο θα χτύπαγα χαλαρά.

17 άλογα στις 7500 ????? Ροπάτα κι ετσ? και με 125 κιλά στεγνό? Το ΧΤ είχε ναι μεν 17 άλογα αλλά απο 250cc. Υπάρχει μια διαφορά.

Εχετε καβαλήσει ποτε κάτι αντίστοιχο? Καβάλησα ένα ΧΤ125 και πραγματικά απόρησα. Ειχα αλλάξει 5-6 ταχύτητες (τόσες δεν έχει?) και ήμουν ακόμα εδώ. Αφού νόμιζα ότι πατινάριζε.

Το μόνο πράγμα τεσπα που μαθαίνεις με τέτοια μηχανάκια είναι πως να σταματάς στο φανάρι και να μην σου σβήνει, και να σταματάς στα stop (αλλά αυτό το μαθαίνεις και με τα scooter:D)

Mα κάτσε ρε συ γιατί εσύ συγκρίνεις ανομοια πράγματα.. έχω ybr.. εσύ συγκρίνεις ένα μοτοσυκλετάκι όπως το ybr στα 2000 ευρώ με ένα mega scooter ή ένα scooter όπως το derbi 250 το sport.. πως το λένε ρε γμτο.. ναι το οποίο έχει 4.000 ευρώ.. μα αν είναι να δώσεις 4000+ ευρώ για να πάρεις scooter παίρνεις σίγουρα ninja 250.. Εδώ μιλάμε για κάτι που κοστίζει 2500 ευρώ.. τι σε πειράζει? Που έχει σύγχρονο λοοκ? Αφού δεν θα το πληρώσεις έναν σκασμό λεφτά, που είναι το πρόβλημα? Με 2500 καινούριο τι θα έπαιρνες? Vespa 125? :rolleyes: Οι σούζες, η τελική ταχύτητα, το κρύο, το αν βολεύεται η γκόμενα κτλπ είναι τελείως ανούσια για έναν πιτσιρικά που ξεκινάει την μοτοσυκλετιστική του καριέρα και βγάζει Α1. Θέλει κάτι με γεωμετρία μοτοσυκλέτας, που θα του διδάξει στάση σώματος κτλπ. Αν τον ενδιέφερε μία πολυθρόνα θα πήγαινε και με το αμάξι, εκτός και αν το βλέπει μόνο ως μέσο μετακίνησης και θέλει ένα zoom zoom να πηγαίνει στα μαγαζιά.. Το xtάκι, φοράει το ίδιο μοτέρ με το ybr και είναι αρκετά ψόφιο λόγω euro 3. Mε carbs έβγαζε 12 ίππους (και πάλι ψιλοπνιγμένο) και πλέον με ψεκασμό 10. Λογικό είναι να μην έχει με αυτό το γρανάζομα καλές ταχύτητες. Για ρώτα όμως έναν κάτοχο xt125 πως νιώθει στις λακούβες και πως φρενάρει στρίβει κτλπ και τράβα μετά και ρώτα και έναν με ένα vespa ή ένα runner ή δεν ξέρω γω τι στα ίδια χρήματα.. Άσε που με ένα xtάκι πάει και μία παραλία ή έναν πατημένο χωματόδρομο και το ευχαριστιέται.. Το ότι η αγορά δεν ευνοεί μεταπωλητικά ένα 125 μοτοσυκλετάκι δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό ή ότι υστερεί. Και ένα παπί/ σκούτερ να πάρεις σε αυτά τα κυβικά πάλι χαμένος θα βγεις.

PS Επαναλαμβάνω γιατί το έχω γράψει 3 φορές και δεν δίνει κανείς σημασία. Άλλο το yzf 125 που κατασκευάζεται στην Ιταλία και έχει ένα συγκεκριμένο target group και στην Ελλάδα (Γερμανία έιναι 600 ευρώ κάτω) το σπρώχνουν 4000 ευρώ και άλλο το fazer 150 που θα κοστίζει πάνω κάτω 2500 ευρώ όταν ένα παπί κάνει 2100..:wave2:

PS2 Έχω καβαλήσει vespa 125, και typhoon 80.. αφού είχα ένα honda mtx 50 και το ybr.. στο πρώτο νόμιζα ότι δεν θα έβγαζα ούτε 100 μέτρα με τα ροδάκια (δεν λέω πανέμορφο) και το επέστρεψα, στο 2ο απλά δεν άντεξα 100 μέτρα πολυθρώνα και το επέστρεψα..

PS3 Και το fazer 150 125 κιλά στεγνό είναι.. το ότι μοιάζει μυώδες δεν συνεπάγεται ότι είναι και βαρύ..

hidefnick
15/07/2009, 05:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Mα κάτσε ρε συ γιατί εσύ συγκρίνεις ανομοια πράγματα.. έχω ybr.. εσύ συγκρίνεις ένα μοτοσυκλετάκι όπως το ybr στα 2000 ευρώ με ένα mega scooter ή ένα scooter όπως το derbi 250 το sport.. πως το λένε ρε γμτο.. ναι το οποίο έχει 4.000 ευρώ.. μα αν είναι να δώσεις 4000+ ευρώ για να πάρεις scooter παίρνεις σίγουρα ninja 250.. Εδώ μιλάμε για κάτι που κοστίζει 2500 ευρώ.. τι σε πειράζει? Που έχει σύγχρονο λοοκ? Αφού δεν θα το πληρώσεις έναν σκασμό λεφτά, που είναι το πρόβλημα? Με 2500 καινούριο τι θα έπαιρνες? Vespa 125? :rolleyes: Οι σούζες, η τελική ταχύτητα, το κρύο, το αν βολεύεται η γκόμενα κτλπ είναι τελείως ανούσια για έναν πιτσιρικά που ξεκινάει την μοτοσυκλετιστική του καριέρα και βγάζει Α1. Θέλει κάτι με γεωμετρία μοτοσυκλέτας, που θα του διδάξει στάση σώματος κτλπ. Αν τον ενδιέφερε μία πολυθρόνα θα πήγαινε και με το αμάξι, εκτός και αν το βλέπει μόνο ως μέσο μετακίνησης και θέλει ένα zoom zoom να πηγαίνει στα μαγαζιά.. Το xtάκι, φοράει το ίδιο μοτέρ με το ybr και είναι αρκετά ψόφιο λόγω euro 3. Mε carbs έβγαζε 12 ίππους (και πάλι ψιλοπνιγμένο) και πλέον με ψεκασμό 10. Λογικό είναι να μην έχει με αυτό το γρανάζομα καλές ταχύτητες. Για ρώτα όμως έναν κάτοχο xt125 πως νιώθει στις λακούβες και πως φρενάρει στρίβει κτλπ και τράβα μετά και ρώτα και έναν με ένα vespa ή ένα runner ή δεν ξέρω γω τι στα ίδια χρήματα.. Άσε που με ένα xtάκι πάει και μία παραλία ή έναν πατημένο χωματόδρομο και το ευχαριστιέται.. Το ότι η αγορά δεν ευνοεί μεταπωλητικά ένα 125 μοτοσυκλετάκι δεν σημαίνει ότι δεν είναι καλό ή ότι υστερεί. Και ένα παπί/ σκούτερ να πάρεις σε αυτά τα κυβικά πάλι χαμένος θα βγεις.

PS Επαναλαμβάνω γιατί το έχω γράψει 3 φορές και δεν δίνει κανείς σημασία. Άλλο το yzf 125 που κατασκευάζεται στην Ιταλία και έχει ένα συγκεκριμένο target group και στην Ελλάδα (Γερμανία έιναι 600 ευρώ κάτω) το σπρώχνουν 4000 ευρώ και άλλο το fazer 150 που θα κοστίζει πάνω κάτω 2500 ευρώ όταν ένα παπί κάνει 2100..:wave2:

PS2 Έχω καβαλήσει vespa 125, και typhoon 80.. αφού είχα ένα honda mtx 50 και το ybr.. στο πρώτο νόμιζα ότι δεν θα έβγαζα ούτε 100 μέτρα με τα ροδάκια (δεν λέω πανέμορφο) και το επέστρεψα, στο 2ο απλά δεν άντεξα 100 μέτρα πολυθρώνα και το επέστρεψα..

PS3 Και το fazer 150 125 κιλά στεγνό είναι.. το ότι μοιάζει μυώδες δεν συνεπάγεται ότι είναι και βαρύ..

Κοιτα. Ειμαι 41, καβαλάω πανω από 25 χρόννια, και βλέπω λίγο αλλιώς τα πράγματα. Το μηχανάκι "τα κάνω όλα" δεν υπάρχει. Οπου θα πας με το fazerακι θα πας και με το sccoter. To runner που εχω, και κάποια στιγμή θα ξανααναστήσω, είχε πάει εκεί που πολύ μεγαλύτερα και πολύ πιο χωμάτινα (βλέπε transalp κλπ) δεν έφταναν ούτα για ζήτω. Διάθεση και κάβλα να υπάρχει. Με το yamahaκι και το κάθε αντίστοιχο θα το λυπηθείς.

Το κακό με αυτά είναι ότι νομίζεις ότι καβαλάς μηχανή αλλά στην ουσία τσου. Είναι αδύναμα, εχουν "ασφαλή" γεωμετρία, και λόγω του συγκεκριμένου συνδιασμού νομίζεις ότι είσαι γλήγορος. Η πιθανότητες να τρομάξεις και να σκεφτείς τι έκανες λάθος με τα συγκεκριμένα μηχανάκια είναι ελάχιστες. Και καπάκι το πουλάς και πας και παίρνεις κάτι γρήγορο, μόλις τελειώσει ο περιορισμός του Α1, και πας και τρως τα μούτρα σου. Εχω ξαναγράψει εδώ μέσα ότι κάτι τόσο entry level δεν βοηθάει πουθενά κατά την γνώμη μου.

Αντίθετα με ένα scooter και λόγω μικρών τροχών, δίχρονου συνήθως μοτέρ, σκληρών αναρτήσεων και cvt θα φας και τις γλύστρες σου, θα μάθεις να διαβάζεις λίγο καλύτερα την άσφαλτο και θα πας και πιο ξεκούραστα στην τελική έντος πόλης και σε μικρά (αντίστοιχα) ταξιδακιά.

Οσο για το κόστος πλαστικών ενος scooter ψάξτε το και θα γελάσετε με την μαλακία των εταιρειών. Το δικό μου έσπασε ολόκληρο και ο piaggios ζήταγε για τα βαμμένα 80.000 δρχ ενω για τα άβαφτα 7-8 τότε. Τα βαμμένα που πούλαγε ο piaggios ήταν βαμμένα Ελλάδα και χωρίς αυτοκόλλητα. Οπότε και η αφεντιά μου πήρε άβαφτα, τα πήγε φαναρτζη και με 15.000 είχα καθαρίσει.

Τώρα για το πολυθρόνα.... Με 90-100 πας και με τα δύο.

PS Το κόστος το έχουμε τσεκάρει? Γιατί κάτι τόσο, και καλά, πουλ-μουρ χλωμό να το δίνουν 2-2500. Επίσης τον χαβαλέ που είχαμε κάνει με νοικιασμένα ybr (νομίζω) χωμάτινα sccoter και το γέλιο που είχαμε ρίξει δεν παιζόταν (αυτός που μας τα είχε νοικιάσει βεβαίως δεν γέλασε όταν τα επιστρέψαμε -καθώτι το τρώμε το φαι μας στην παρέα :D )

epp1640
15/07/2009, 05:17
Τι να σου πω Νίκο, μπορεί να έχεις και δίκιο, πάντως το πόσο με βοήθησε το ybr το είδα όταν έκατσα στο super four, όπου όλα τα άλλα παιδιά που προέρχονταν από σκουτεροπαπιά δυσκολεύτηκαν αρκετά.. Μην σε ξεγελάει το πουλ μουρ.. Ινδία κατασκευάζεται :winka: όπως και το cbf 125 με 1800 λίρες στην Αγγλία και 2300 εδώ. Περίεργη λογική του να μην πάρεις κάτι εξίσου αδύναμο αλλά πιο ασφαλές αλλά επιφυλλάσομαι καθότι μικρός ακόμα και όσο ζεις/πετάς/οδηγάς μαθαίνεις.. :winka: :beer:

Έχει πάντως να κάνει και με τον αναβάτη, ας πούμε σε καμία περίπτωση δεν ένιωσα γρήγορος (ούτε είμαι) και δεν νομίζω ότι μπορείς να τρέφεις τέτοιες αυταπάτες με τέτοια μοτοσυκλετάκια.. εκτός πια και αν τα μυαλά σου είναι πάνω από το κεφάλι..

epp1640
15/07/2009, 05:28
και ενδιαφέρον αυτό με τα πλαστικά.. δεν το ξερα όταν έριξε η μάνα μου ένα σκούτερ σταματημένο :cry: και δεν ήθελα να βάλω την ασφάλεια για μικρό ποσό (νόμιζα).. χρυσά τα πληρώσαμε τα βεσποπλαστικά.. :cry:

SeNNinhA
15/07/2009, 08:16
Μα γιατί μπλέκετε με όλα αυτά περί σκούτερ και μηχανών. Το πράγμα είναι απλό, απλούστατο.

ΟΛΑ αυτά της κατηγορίας απευθύνονται σε πιτσιρικάδες.

Και αυτό σημαίνει ότι ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ η επιλογή είναι θέμα ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ και τίποτε άλλο.

Ο πιτσιρικάς κατά 99% θα το πάρει γιατί αρέσει εμφανισιακά σε αυτόν, στους φίλους του και στις γκόμενες. Δεν τον πολυενδιαφέρει εαν σέρνεται, εαν έχει ροπή, εαν βγάζει τελική ή ότι άλλο. Μόνο πως δείχνει. Εαν εκ των υστέρων ανακαλύψει οτι θέλει και κάτι παραπάνω τότε μια χαρά κιτάκια υπάρχουν ή θα βγουν και για αυτά. Θα το σκαλίσει, θα το καγκουρέψει ή ότι άλλο και ευχαριστημένος θα είναι.

Ο μεγαλύτερος σε ηλικία θα πάρει είτε σκούτερ ου σαφώς στην πόλη βολεύει περισσότερο είτε μεταχειρισμένο μεγαλύτερο.

Άλλωστε οι πιτσιρικάδες με αυτά δεν πάνε ταξίδια δικάβαλα. Μέσα στην πόλη και άντε να πεταχτούν για ενα κοντινό μπάνιο. Τους υπερκαλύπτει. Θυμηθείτε τον εαυτό σας στα νιάτα σας. Και το αυτόματο μοτοποδήλατο του παππού σας να σας έδιναν πάλι υπερευχαριστημένοι ήσασταν. Εαν πάλι ήταν κανένα 50άρι παπί καινούργιο κάνατε κολοτούμπες.

Σε αυτή την κατηγορία όποιος έχει το ομορφότερο που μοιάζει περισσότερο σε μηχανή και κοστίζει λογικά θα πουλήσει και τα περισσότερα. Και αυτή την στιγμή εαν το συγκεκριμένο παίξει στα 2500 θα πουλήσει σαν τρελό. Δηλαδή πιστεύετε εσείς ότι δεν έχει γίνει καμία έρευνα αγοράς και αυτό ήταν απλά μια ιδέα κάποιου που έτυχε να την πραγματοποιήσουν μπας και τους κάτσει?

Εγώ εαν ήμουν πιτσιρικάς και ήθελα να πάρω μηχανάκι σε αυτά τα λεφτά αυτό θα έπαιρνα χωρίς κανένα ενδοιασμό.

Όσον αφορά την μεταπώληση, αυτή είναι μια ξεχωριστή αγορά. Μια χαρά θα το ξαναπουλήσεις στον επόμενο πιτσιρικά που θα ψάχνει για μηχανάκι φθηνό. Πιθανά να το πουλήσεις και σε καλή τιμή. Καλύτερη αναλογικά από την τιμή που πιάνουν οι μηχανές μας στην πιάτσα.

:wave2: :wave2: :wave2:

XJR_Billy
15/07/2009, 08:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μα γιατί μπλέκετε με όλα αυτά περί σκούτερ και μηχανών. Το πράγμα είναι απλό, απλούστατο.

ΟΛΑ αυτά της κατηγορίας απευθύνονται σε πιτσιρικάδες.

Και αυτό σημαίνει ότι ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ η επιλογή είναι θέμα ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ και τίποτε άλλο.

Ο πιτσιρικάς κατά 99% θα το πάρει γιατί αρέσει εμφανισιακά σε αυτόν, στους φίλους του και στις γκόμενες. Δεν τον πολυενδιαφέρει εαν σέρνεται, εαν έχει ροπή, εαν βγάζει τελική ή ότι άλλο. Μόνο πως δείχνει. Εαν εκ των υστέρων ανακαλύψει οτι θέλει και κάτι παραπάνω τότε μια χαρά κιτάκια υπάρχουν ή θα βγουν και για αυτά. Θα το σκαλίσει, θα το καγκουρέψει ή ότι άλλο και ευχαριστημένος θα είναι.

Ο μεγαλύτερος σε ηλικία θα πάρει είτε σκούτερ ου σαφώς στην πόλη βολεύει περισσότερο είτε μεταχειρισμένο μεγαλύτερο.

Άλλωστε οι πιτσιρικάδες με αυτά δεν πάνε ταξίδια δικάβαλα. Μέσα στην πόλη και άντε να πεταχτούν για ενα κοντινό μπάνιο. Τους υπερκαλύπτει. Θυμηθείτε τον εαυτό σας στα νιάτα σας. Και το αυτόματο μοτοποδήλατο του παππού σας να σας έδιναν πάλι υπερευχαριστημένοι ήσασταν. Εαν πάλι ήταν κανένα 50άρι παπί καινούργιο κάνατε κολοτούμπες.

Σε αυτή την κατηγορία όποιος έχει το ομορφότερο που μοιάζει περισσότερο σε μηχανή και κοστίζει λογικά θα πουλήσει και τα περισσότερα. Και αυτή την στιγμή εαν το συγκεκριμένο παίξει στα 2500 θα πουλήσει σαν τρελό. Δηλαδή πιστεύετε εσείς ότι δεν έχει γίνει καμία έρευνα αγοράς και αυτό ήταν απλά μια ιδέα κάποιου που έτυχε να την πραγματοποιήσουν μπας και τους κάτσει?

Εγώ εαν ήμουν πιτσιρικάς και ήθελα να πάρω μηχανάκι σε αυτά τα λεφτά αυτό θα έπαιρνα χωρίς κανένα ενδοιασμό.

:wave2: :wave2: :wave2:

Τα'πες όλα φιλαράκι. Συμφωνώ 100% και επαυξάνω.:a013: :a10:

geo99rge
10/04/2010, 23:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μα γιατί μπλέκετε με όλα αυτά περί σκούτερ και μηχανών. Το πράγμα είναι απλό, απλούστατο.

ΟΛΑ αυτά της κατηγορίας απευθύνονται σε πιτσιρικάδες.

:wave2: :wave2: :wave2:

βασικα διαφωνω κατηγοριματικα γιατι ουτε πιτσιρικας ειμαι και ουτε με ενδιαφερει να αγορασω 600cc μηχανη γιατι ουτε ταξιδια θελω να κανω με μηχανη, προτιμω να κανω τα ταξιδια με το αμαξακι μου και να ειμαι και αραχτος οδηγοντας, ΑΛΛΑ ενα τετοιο μηχανακι δεν καταλαβαινω γιατι δεν το φερνουν (κανεις απο Μοτοδυναμικη διαβαζει?) για μεσα στη πολη θα ειναι εξαιρετικοτατο και για κοντινες διαδρομες/βολτες.

Πιστευω οτι το θεμα ειναι "για τη χρηση" προοριζεσαι να αγοραζεις μηχανη/σκουτερ και μετα αγοραζεις. Δεν λεω ωραια ειναι και τα 600 και τα 1000 κυβικα αναλογα με τις επιλογες του καθενος, αλλα προσωπικα προτιμο μικρα κυβικα μοτορια να πηγαινω στις δουλειες μου χωρις υπερβολες. χωρις πολλα χιλιομετρα (αλλιως φρεναρεις στα 80χλμ αλλιως στα 120χλμ και αλλιως στα 200χλμ)
τωρα εχω παπακι, αλλα fz16 ή οποιο παρομοιο, θα το επαιρνα για αλλαγη και μετα κατι αλλο αλλο αν δεν μου αρεσε αλλα μεχρι 250 κυβικα.

και μετα ακολουθουν ολα τα παρελκομενα με φτηνοτερα service, βενζινες και κτλ. οταν εκανα σερβις μηχανης το παπακι μου και μου πηγε 100ε για κομπλε και δεν με ενοιαξε και εκει ηταν ενα παλικαρι με ενα v-strom και ηθελε να βαλει διπλο σταντ στα 100ε περιπου καταλαβαινεις τι παιζει.

Βασικα πιστευω οτι ειναι το ιδιο και στα αυτοκινητα αλλα ειναι μια αλλη ιστορια αυτο

οποτε πιστευω οτι δεν τα κοιτανε μονο πιτσιρικαδες αυτα τα μηχανακια