PDA

View Full Version : fazer 600 (2002) - tdm 850 (2001)



odi
15/07/2009, 17:17
Γεια σε όλους. Σκέφτομαι την αγορά ενός από τα παραπάνω μοντέλα, και έχω μπλεχτεί λίγο. Στην πόλη που είμαι αυτά τα δυο μοντέλα είναι ότι καλύτερο μπορούσα να βρω ποιοτικά αλλά και από οικονομικής πλευράς (είμαι φοιτητής). Όμως δε ξέρω τι να προτιμήσω. Διάβασα για το tdm πως έχει ψηλό κέντρο βάρους και θα μου πέφτει εύκολα, στις αρχές έστω, ότι τσιμπαει λάδια, και διάφορα αλλά. Για το fazer διαβάζω πως είναι καλό όσο αφόρα τον κινητήρα του και γενικά αξιόπιστο. Η οδηγικη μου εμπειρία περιορίζεται σε ένα nx 250 dominator, και γενικά δε μου αρέσει πολύ να τρέχω. Θέλω απλά να πηγαίνω αξιοπρεπώς. 120- 140 σε εθνική μου φαίνονται καλά. Θέλω η μηχανή να μπορεί να πάει ένα ταξίδι άνετα, χωρίς πολύ αέρα, και δικαβαλο. Η αλήθεια είναι ότι και τα δυο τα φοβάμαι λίγο λογω της δύναμης τους αλλά φαντάζομαι θα συνηθίσω. Να σημειώσω πως είμαι 1.75 και 57 κιλά, όποτε ήδη με τρομάζει το tdm. Θα εκτιμούσα πολύ τις απόψεις σας. Λεω την επόμενη εβδομάδα να αγοράσω κάποιο από τα δυο.

alex-kal
15/07/2009, 17:27
Επεσες μπαμ!!!
Δηλαδή:
Είχα Fazer τα πρώτα μοντέλα (σε κοκκινάκι) και ήμουν πολύ ενθουσιασμένος.
Ταξιδάκια (Πήγαινα για καφεδάκι Πάτρα-Καλαμάτα και μετά για δουλειά) και ότι άλλο θέλεις..
Μια κυρία όμως δεν της άρεσε και αποφάσισε να κάνει αναστροφή στη μέση του δρόμου!!
Αποτέλεσμα ολική το μικρό μου και εγώ με ένα σπασμένο πόδι!!
Αυτά πριν από 7 χρόνια.
Δεν άντεξα όμως και ξαναπήρα μια μηχανή... TDM 850 !! (παλιά λίγο του 98).
Πράγματι έχει ψηλό κέντρο βάρους, το μαθαίνεις γρήγορα όμως αυτό..
Το TDM τα κάνει όλα καλά, όχι τέλεια αλλά σε πολύ καλό βαθμό.
Ομως , (άποψή μου χωρίς να είμαι ούτε χεράς ούτε καλός οδηγός) με το TDM δεν μπορώ να μπω στη στροφή όπως παλιά, κάτι δεν του αρέσει..
Σκέφτομαι να το δώσω μόνο και μόνο για να πάρω πάλι fazer αλλά έχω κόλλημα με το παλιό !!

Πάρε το Fazer, στην αρχή θα είσαι λίγο ψαρωμένος , αλλά σε λίγους μήνες θα είσαι άρχοντας.