View Full Version : Πλύσιμο κράνους χωρίς αφαιρούμενη εσωτερική επένδυση
zefos1100xx
19/07/2009, 11:12
-Το ιδιο ποστ εχω ανεβασει στο παρελθον και σε αλλα φορουμ , αλλα για να μην υπαρχει σε λινκ ειπα να κατσω και να το κανω απο την αρχη για να υπαρχει και στην βαση δεδομενων του Moto.gr αυτουσιο.-
Η καθαριοτητα του κρανους μας ειναι απο τα πιο σημαντικα ζητηματα στον τομεα της υγιεινης για εμας τους μοτοσυκλετιστες και μας αφορα ΑΜΕΣΑ ολους.
Θεωρω την πληροφορηση ΕΛΑΧΙΣΤΗ πανω στο θεμα , συνηθως λανθανουσα και ελλειπης.Οι λογοι ειναι δυο:
1)Αφορα την καθαριοτητα σε ενα εξειδικευμενο αντικειμενο το οποιο υποκειται σε εναν πολυ ''συγκεκριμενο'' τομεα και απευθυνεται μονο σε αμεσα ενδιαφερομενο κοινο...δηλαδη δεν παρουσιαζει ιδιαιτερο εμπορικο ενδιαφερον (οσο και αν σας φαινεται παραξενο) , περαν απο καποιες προσπαθειες εταιρειων που παρουσιασαν κατα καιρους διαφορα ''στατικα'' καθαριστικα συνηθως σε μορφη spray με αμφιβολα εως ανθυγιεινα αποτελεσματα.
2)Ο δευτερος λογος ειναι ο ακριβως αντιθετος απο τον πρωτο , δηλαδη εμπορικο ενδιαφερον εμφανιζεται την στιγμη που αποφασιζει καποιος να αντικαταστησει το κρανος του λογω πεπαλαιωσης του προηγουμενου ακομη και αν δεν εχει χτυπηθει εξωτερικα....Οποτε πιο πολυ συμφερει να αγοραστει καινουργιο παρα να .....καθαριστει το παλιο! (παρα πολλα μοντελα -δεν- διαθετουν αφαιρουμενη-washable επενδυση , καποια αλλα ειναι πανακριβα και καποια που διαθετουν ...δεν υπαρχει σαν ανταλλακτικο!)
Η δευτερη περιπτωση πιστευω οτι ειναι επιτηδευμενη.
Παρ'ολα αυτα λυση υπαρχει και μαλιστα ειναι απλη...αρκει να αντιμετωπισουμε το κρανος σαν...ρουχο , δηλαδη ποιος δεν θα επλενε το φανελακι που λερωσε?...?..και μιλαμε για ρουχο που βαζουμε στη ΜΟΥΡΗ μας!
Σε αυτο το thread θα σας δειξω αναλυτικα την δυσκολοτερη των περιπτωσεων , δηλαδη τον καθαρισμο full-face κρανους ΧΩΡΙΣ αφαιρουμενο εσωτερικο.
Αρκετοι φιλοι και συναδελφοι μοτοσυκλετιστες εκφραζουν αποριες πανω στο θεμα και εχει συζητηθει στις συναντησεις μας καμποσες φορες.Αυτο το θεμα που ποσταρω ειναι οτι καλυτερο μπορω να κανω , χωρις να γνωριζω αν ειμαι αρκετα επεξηγηματικος και χωρις να ισχυριζομαι οτι η μεθοδος μου ειναι οτι καλυτερο υπαρχει....απλα την εφαρμοζω με επιτυχια αρκετα χρονια και χωρις προβληματα.Εχουμε λοιπον και λεμε....
παιρνουμε το κρανος μας το οποιο δεν αφαιρουνται οι επενδυσεις.....η σειρα που θα γινει το λυσιμο δεν ειναι 100% απολυτη αλλα ΠΑΝΤΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ ΖΕΛΑΤΙΝΑΣ.
169140
zefos1100xx
19/07/2009, 11:13
..ξεκιναμε αφαιρωντας τα μαγουλα
169141
zefos1100xx
19/07/2009, 11:16
...σε αυτο το συγκεκριμενο κρανος τα μαγουλα αφαιρουνται μαζι με το σαγωνι.Στα κρανη που δεν διατιθεται αφαιρουμενο εσωτερικο ισως ειναι ''σφηνωτα'' , ισως εχουν μια ποντα θερμοκολας...ξεκολαμε αργα και προσεκτικα και θα επανατοποθετησουμε με τον ιδιο τροπο υστερα.
169142
zefos1100xx
19/07/2009, 11:17
...εδω αφαιρουνται σιγα σιγα τραβαμε προς τα εξω και συνεχιζουμε
169143
zefos1100xx
19/07/2009, 11:18
...στην περιπτωση που ο κατω περιμετρικος δακτυλιος δεν ειναι κολημενος αλλα ''κουμπωτος'' τον αφαιρουμε και αυτον......
169144
zefos1100xx
19/07/2009, 11:20
.....αφαιρουμε οτιδηποτε αλλο δυναται να αφαιρεθει , πχ η πορπη του λουριου....
169145
zefos1100xx
19/07/2009, 11:24
....ξηλωνουμε ακομα και το serial number....ο λογος ειναι οτι αναμεσα στα δυο γαζια που το συγκρατουν πανω στο υποσιαγωνο ....υπαρχει κολα που μαζευει με τα χρονια απιστευτη ''λιγδα''.....(!)
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΚΡΑΝΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΕΓΓΥΗΣΗ......καλο ειναι σε αυτην την περιπτωση να αποφευχθει το βημα αυτο!.....αλλα συνηθως μιλαμε για κρανη που εχουν χρησιμοποιηθει αρκετα.
169146
zefos1100xx
19/07/2009, 11:26
....εκει που αφαιρεθηκε το serial number καθαριζουμε με μπλε οινοπνευμα , το οποιο αφαιρει και την βρωμια αλλα και την κολα που υπαρχει....
169147
zefos1100xx
19/07/2009, 11:27
προχωραμε στην αφαιρεση του μηχανισμου της ζελατινας
169148
zefos1100xx
19/07/2009, 11:31
...συγκεντρωνουμε ολα τα τμηματα που αφαιρεσαμε μαζι οργανωμενα...και ειναι πολλα!
169149
zefos1100xx
19/07/2009, 11:32
....καθαριζουμε τα πλαστικα εξαρτηματα -και την ζελατινα- με ava (!) στον νεροχυτη.......
169150
zefos1100xx
19/07/2009, 11:34
...την ζελατινα την τριβουμε ΑΠΑΛΑ με σφουγγαρι με μπολικη σαπουναδα-ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΜΕΡΙΑ- , ξεπλενουμε με μπολικο νερο και στεγνωνουμε με μαλλινη πετσετα.....
169151
zefos1100xx
19/07/2009, 11:37
...αφου στεγνωσουν τα πλαστικα εξαρτηματα , τοποθετουμε ολα μαζι σε μια σακουλα για να μην χασουμε τιποτα μεχρι να τελειωσει ολο το κρανος...γιατι την καναμε....!!!
169152
zefos1100xx
19/07/2009, 11:39
Παμε τωρα στο κυριο εσωτερικο του κρανους....ξεκιναμε με τα μαγουλα να πλενουμε με απορυπαντικο ρουχων και ζεστο -ΟΧΙ ΚΑΥΤΟ- νερο........
169153
zefos1100xx
19/07/2009, 11:41
...το πιθανοτερο ειναι να χρειαστει να τριψουμε απαλα με μια μαλακη βουρτσα για ρουχα.....η μαυριλα που θα δουμε να τρεχει δεν θα πιστευουμε στα ματια μας......ακομα και απο κρανος που φανταζε σχετικα καθαρο πρωτυτερα!
169154
zefos1100xx
19/07/2009, 11:43
...το ιδιο θα κανουμε και με την επενδυση μεσα απο το κυριως κελυφος....ζεστο νερο (ειπαμε οχι καυτο) και τριψιμο το απορρυπαντικο με την ιδια βουρτσα....
169155
zefos1100xx
19/07/2009, 11:51
...αφου τελειωσουμε ξεπλενουμε με αφθονο νερο μεχρις οτου δεν μεινει καθολου σαπουναδα....οσο περιεργο και αν φαινεται μπορουμε να χρησιμοποιησουμε και λιγο μαλακτικο κατα το ξεπλυμα....
...σημειωστε παντα οτι τα απορρυπαντικα που θα χρησιμοποιησουμε να ειναι τα ιδια που χρησιμοποιουμε καθημερινα και για τα ρουχα μας.....
...ο λογος χρησης απορρυπαντικου ρουχων ειναι ακριβως το οτι ειναι κατασκευασμενα να μην προκαλουν δερματοπαθειες και διαφορους ερεθισμους και το ph τους να ειναι συμβατο με την ανθρωπινη επιδερμιδα....
...οσοι πασχουν απο καποια δερματοπαθεια καλα θα εκαναν να χρησιμοποιησουν τα ιδια ''ειδικα'' προιοντα που διαθετουν ή να αντικαταστησουν το απορρυπαντικο με καποιο σαμπουαν που χρησιμοποιουν κατοπιν συνταγης γιατρου κλπ.....με λιγο παραπανω τριψιμο θα παρουν ικανοποιητικα αποτελεσματα!
169156
zefos1100xx
19/07/2009, 11:54
....και ηρθε η ωρα για το στεγνωμα......ειναι η πιο χρονοβορα απο ολες τις διαδικασιες αφου το καλοκαιρι θα παρει μια ολοκληρη μερα ενω τον χειμωνα μπορει να χρειαστουν πανω απο δυο μερες για να στεγνωσει εξ ολοκληρου το κρανος!
.....αρχικα τοποθετουμε το κρανος ορθιο για να ''στραγγιξει''....θα χρειστουν 4-5 ωρες να το αφησουμε να σταζει!
169157
zefos1100xx
19/07/2009, 11:56
...αφου στραγγιξει γυρναμε αναποδα ωστε να εξατμιστει το υπολοιπο νερο και να στεγνωσει καλα.
169158
zefos1100xx
19/07/2009, 11:58
...αφου στεγνωσει το κρανος συγκεντρωνουμε τα εξαρτηματα μας και προχωραμε στην αρμολογηση αυτου:
169159
zefos1100xx
19/07/2009, 12:01
...ξεκιναμε το δεσιμο με κατι απλο οπως την πορπη του κουμπωματος....
Ειπαμε και πρωτυτερα οτι η σειρα λυσης-αρμολογησης περα απο καποια βασικα βηματα ΔΕΝ εχει ιδιαιτερη σημασια αλλα αφαιρουμε την ζελατινα παντα πρωτη και την βαζουμε παντα τελευταια!
169160
zefos1100xx
19/07/2009, 12:02
...τοποθετουμε προσεκτικα τα μαξιλαρακια στα μαγουλα και το τμημα του σαγωνιου.....
169161
zefos1100xx
19/07/2009, 12:04
...πριν μπουνε και εφαρμοσουνε τα μαγουλα πρεπει να περασουμε απο τις οπες τα δυο τμηματα του υποσιαγωνου...μετα κουμπωνουμε απαλα.
169162
zefos1100xx
19/07/2009, 12:05
κοιταμε να εφαρμοσουνε στην εντελεια!...δεν παιζουμε με αυτα τα πραγματα!
169163
zefos1100xx
19/07/2009, 12:07
...τωρα εφτασε η στιγμη της τοποθετησης του μηχανισμου της ζελατινας.....
169164
zefos1100xx
19/07/2009, 12:09
...τον βιδωνουμε με σωστη συσφιξη χωρις να καργαρουμε με αποτελεσμα να ''φαμε'' κανα εσωτερικο σπειρωμα!
169165
zefos1100xx
19/07/2009, 12:11
...θα χρειαστουμε λιγο γρασσο για ραπτομηχανες ή για μικρα κινουμενα μηχανικα τμηματα.Τοποθετουμε λιγο σε μια μπατονετα.....
169166
zefos1100xx
19/07/2009, 12:13
....και γρασσαρουμε τον μηχανισμο μας οπου δειχνει να υπαρχουν ''πατουρες'' που δημιουργηθηκαν απο τριβες με την ζελατινα....
169167
zefos1100xx
19/07/2009, 12:14
...μετα τοποθετουμε τον κατω περιμετρικο δακτυλιο.....
169168
zefos1100xx
19/07/2009, 12:16
...θα χρειαστει να πιεσουμε μεχρι να ακουστει το ''κλακ'' οτι κουμπωσε σε μερικα κρανη!
169169
zefos1100xx
19/07/2009, 12:17
...και τελειωνοντας (ουφ) φτανουμε στην ζελατινα!
..προσεκτικα μην την ρημαξουμε ε?
169170
zefos1100xx
19/07/2009, 12:20
...βασικα τελειωσαμε αλλα σαν κατι να μην πηγαινει καλα ε?
...τοσος κοπος για να καθαρισει και απο εξωτερικη εμφανιση ....χάλια! ....μαυρα χάλια!
...κατι θα πρεπει να γινει δεν μπορει!
169171
zefos1100xx
19/07/2009, 12:25
...εδω θα χρειστουμε δυο αλοιφες περιποιησης για βαμμενες πλαστικες επιφανειες:
a) μια αλοιφη restoring ''χοντρη'' (με μικροσωματιδια-αλλα ΠΡΟΣΟΧΗ- ΟΧΙ σμιριδαλοιφη για μεταλλα-το πηδηξαμε το κρανακι τοτε κανονικα!)
b) μια αλοιφη ''ψιλη'' για γυαλισμα (...εγω χρησιμοποιω ''χρωματος'' αλλα και μια ουδετερη εχει εξισου καλα αποτελεσματα)
169172
zefos1100xx
19/07/2009, 12:27
...θα χρειαστουμε ενα χοντρο βαμβακερο πανι.Απαραιτητο ειναι να κοψουμε δυο μικρα κομματακια για να περασουμε την καθε μια απο τις αλοιφες!
...βαμβακερο αυστηρα ετσι?
169173
zefos1100xx
19/07/2009, 12:28
...ξεκιναμε με την χοντρη αλοιφη για restoring.....
169174
zefos1100xx
19/07/2009, 12:30
...τριβουμε αρκετα και με δυνατες κυκλικες κινησεις για καμποση ωρα....
169175
zefos1100xx
19/07/2009, 12:32
...εως οτου η αλοιφη αρχισει να ''υγροποιειται'' και να γλυστραει ευκολοτερα κατα την κινηση του χεριου.....
169176
zefos1100xx
19/07/2009, 12:34
...οταν υγροποιηθει και ''σπασει'' η χοντρη αλοιφη παιρνουμε με το μεγαλο πανι οτι υπολειματα αφησε στην επιφανεια....
169177
zefos1100xx
19/07/2009, 12:35
...μετα αρχιζουμε την επαλοιψη της επιφανειας με την γυαλιστικη αλοιφη.....
169178
zefos1100xx
19/07/2009, 12:36
...τριβουμε ξανα με κυκλικες κινησεις.....
169179
zefos1100xx
19/07/2009, 12:38
....και παλι οταν τελειωσουμε την παιρνουμε με το μεγαλο πανι....
169180
zefos1100xx
19/07/2009, 12:40
...για τους λατρεις της λεπτομερειας ποσταρω και την αντιμετωπιση τως ''θολουρας'' πανω στα τμηματα απο pvc (κατα κανονα αβαφα τμηματα)
169181
zefos1100xx
19/07/2009, 12:43
...αυτο κανονικα δεν επρεπε να το ποσταρω γιατι προβλεπω να πεφτει γελιο αλλα προκειται για μια παναρχαια εντουραδικη συνταγη......
...θα χρειαστουμε λιγο....ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ!
...μην ρωτησει κανεις ''αλτης ή ελαις'' θα σκοτωθουμε!
169182
zefos1100xx
19/07/2009, 12:44
...βαζουμε λιγο ελαιολαδο και απλωνουμε στην ''θολη'' επιφανεια απαλα.......
169183
zefos1100xx
19/07/2009, 12:46
..μετα το ξαναπαιρνουμε με λιγο χαρτι ή ενα πανακι αφου το αφησουμε κανα μισαωρο.....
169184
zefos1100xx
19/07/2009, 12:46
...και ιδου το αποτελεσμα!
169185
zefos1100xx
19/07/2009, 12:48
...οπως οι διαφημησεις για μαγικες κρεμες κατα του γηρατος!
....ΠΡΙΝ:
169186
zefos1100xx
19/07/2009, 12:48
.......ΚΑΙ ΜΕΤΑ!
169187
zefos1100xx
19/07/2009, 12:50
...το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο και η διαφορα παραπανω απο εμφανης!
...και στα δικα σας!
169188
ωραιος, δυο πραγματάκια μόνο:
γιατι να βγαζεις τους μηχανισμους συγκρατησης της ζελατινας και το σιδερενιο κουμπωμα απο το λουρακι; μου φαινεται πως ειναι πολύς κοπος για το τίποτα.
να προσθεσω κι οτι, καλο ειναι να περνας με λιγο λαδάκι σιλικόνης περιμετρικα το λαστιχο που παταει η ζελατινα οταν κλείνει. επίσης στο μηχανισμό συγκρατησης της ζελατινας πιστευω πως ειναι καλύθτερα να βαλεις λαδι-γρασσο σιλικόνης παρά γράσσο λιθίου.
Sticky?
Πολύ καλή δουλειά, και ευχαριστούμε για τον χρόνο που διέθεσες. Οι φωτογραφίες είναι ιδανικές.
al_tzamp
19/07/2009, 18:38
Άψογος!!!!
Με γειές το κράνος!
Ευχαριστούμε πολύ για τα TIP's!
...ειδικα αυτό με το ελαιόλαδο έγραψε!!!!!! :beer:
zefos1100xx
19/07/2009, 19:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από jfx
ωραιος, δυο πραγματάκια μόνο:
γιατι να βγαζεις τους μηχανισμους συγκρατησης της ζελατινας και το σιδερενιο κουμπωμα απο το λουρακι; μου φαινεται πως ειναι πολύς κοπος για το τίποτα.
να προσθεσω κι οτι, καλο ειναι να περνας με λιγο λαδάκι σιλικόνης περιμετρικα το λαστιχο που παταει η ζελατινα οταν κλείνει. επίσης στο μηχανισμό συγκρατησης της ζελατινας πιστευω πως ειναι καλύθτερα να βαλεις λαδι-γρασσο σιλικόνης παρά γράσσο λιθίου.
Οι μηχανισμοι αφαιρουνται γιατι αν πλυθουν μαζι με το κελυφος , δημιουργουν στα σημεια που υπαρχουν κογχες καποια αλατα και κρατανε βρωμια.....
...αλλα γενικοτερα ειναι μια καλη ευκαιρια να καθαριστουν λεπτομερως και να σηντηρηθουν.
Για το υποσιαγωνο δεν το συζηταμε , ειναι απο τα σημεια που λερωνονται παρα πολυ -τοσο που καποιες φορες φτανει μεχρι και να εχει καποιες οσμες!Η αφαιρεση της πορπης θα την εκρινα εως και απαραιτητη για να καθαριστει καλα.Σε μερικα κρανη για να αφαιρεθει πρεπει να κοπει το ''τελειωμα'' του λουριου το οποιο ενδεχομενως ειναι γυρισμενο αναποδα και γαζωμενο....οποιος δεν επιθυμει να το κοψει ωστε να μπαινει και να βγαινει κατα βουληση μπορει να το μετακινησει λιγο πιο πανω ή κατω ωστε να μπορει να καθαρισει το σημειο που συσωρευε την βρωμια.
Εχουνε γινει παμπολες δοκιμες και καθαρισμοι και δεν μιλαω μονο για δικα μου κρανη....
Καλη η σημειωση για λαδι σιλικονης στην περιμετρικη τσιμουχα της ζελατινας , αλλα μερικα κρανη δεν την διαθετουν (πχ laser onyx series-agv longway-και πολλα ακομα) , αλλα αντιθετως εχουν μια τσιμουχα απο ''αφρωδες υλικο'' ...
Οσο για την λιπανση των μηχανισμων φιλε jfx , οι μεγαλοι κατασκευαστες (arai-shoei) , οπως και αλλοι μικροτεροι (fm) διαθετουν μαζι με την αγορα του κρανους ενα μικρο μπουκαλακι λιπαντικου το οποιο σε πολλες περιπτωσεις πωλειται και extra.
.....αλλα καπου πρεπει να κρατηθει το ποστ σε λογικα και προσιτα επιπεδα και η λυση που προτεινω ειναι παραπανω απο δοκιμασμενη ανα τα χρονια.Αυτος ειναι και ο λογος που λεω χαρακτηριστικα: ''γρασσο για ραπτομηχανες και μικρα μηχανικα κινουμενα μερη...'' , ο λογος ειναι απλος γιατι αυτες οι μηχανες διαθετουν καποια πλαστικα τμηματα....εν πασει περιπτωσει αν το παρουμε λεπτολογικα μπορουμε να αναφερουμε και λιπαντικα για μοντελισμο ..τα οποια ειναι επισης καταλληλα!
....ενα επιπλεον ατου του ψιλου γρασσου ειναι και η μεγαλη διαρκεια που θα παραμεινει στον μηχανισμο
....παρολα αυτα οι παρατηρησεις σου ειναι παραπανω απο ευστοχες και χρησιμες!
οποιος αλλος εχει αποριες και παρατηρησεις ευχαριστως να τις ακουσουμε...μπορει να μαθουμε -και να βγαλουμε κατι απο αυτο!
Μιας και μιλαμε για προσθετες πληροφοριες θα ηθελα να αναφερω οτι με την χρηση μπαλακλαβας η συχνοτητα που λερωνεται ενα κρανος ειναι πολυ μικροτερη απο οτι αν φοραμε το κρανος ''κατασαρκα''...δειτε το σαν παπουτσι με καλτσα ή χωρις...τοσο απλα!
:a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23: :a23:
:a18: ρε συ. Βοηθάς πολύ !!!!!
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από IPL
Sticky?
Πολύ καλή δουλειά, και ευχαριστούμε για τον χρόνο που διέθεσες. Οι φωτογραφίες είναι ιδανικές.
+ ένα κράνος με αφαιρούμενη επένδυση :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
οκ, :beer:
δε διαφωνω ότι μαζευουνε βρωμιά, και το λουράκι και το υποσιαγωνο και όλα. απλά μου φαινεται πως από τη στιγμή που βυθίζουμε όλο το κρανος μεσα σε σαπουνονερο και το τριβουμε και εσωτερικα, το αν θα ειναι το σιδερενιο παπαράκι επανω στο λουρι ή οχι και το αν θα βγαλουμε το σαγωνι ή θα το αφησουμε πανω στο κρανος δεν αλλάζει κάτι.το ίδιο θα πλυθούν. αλλο που πιστευω πως το σαγωνι δε βγαινει στα περισσοτερα κρανη.
Για τους μηχανισμούς συγκράτησης της ζελατίνας: το σημείο εκείνο δε μαζεύει αναλογικά πολύ βρωμιά καθως δεν ερχεται σε επαφή με το κεφάλι μας. επομένως και να έχει βρωμια, δεν μας επηρεαζει και πολύ. με τη βουτιά καθαρίζει. οτι θα μεινουν καποια αλατα παραπάνω, ειναι γεγονός, αλλα δε μου φαινεται και τοσο σημαντικο ωστε να αξιζει τον κοπο να τα βγαλω και να τα ξαναβαλω (ειδικα στο shoei που αν το βγαλω, πρεπει να καθομαι να ξαναρυθμίζω τη θεση της ζελατίνας.)
τελος παντων, οτι θέλει ο καθένας!
για το γρασσάρισμα:
εχω το μικρο μπουκαλακι, απο ενα arai, στο οποίο αναφέρεσαι μπροστα μου. λαδι σιλικόνης είναι, κι αν καποιου του τελειωσει, ας παρει ενα λαδι σιλικονης να κανει τη δουλεια του.
προτεινεις λαδι για τις ραπτομηχανες. δεν γνωριζω τι λαδι χρησιμοποιουν στην εφαρμογη αυτη, αλλα στις εικονες αν δε κανω λαθος, βαζεις γρασσο λιθίου, μαλλον της durostik, γι αυτο εκανα και τη σημειωση.
α,και στο μοντελισμο γρασσο σιλικόνης χρησιμοποιουμε.
μαζευει λιγότερη σκονη, μυριζει λιγότερο, ποιο φιλικο στα πλαστικα ;)
project.breeze
20/07/2009, 06:29
Πολύ καλή η προσπάθειά σου αλλά να κάνω μία ερώτηση.Η αλοιφή που χρησιμοποιείς για τις γρατζουνιές στο εξωτερικό του κράνους είσαι σίγουρος πως δεν επηρεάζουν το κέλυφός του και δεν δημιουργούν κάποιο πρόβλημα στην ασφάλειά του;Ρωτάω γιατί γνωρίζω πως για να βάψεις π.χ ένα κράνος υπάρχουν ειδικά χρώματα για αυτόν ακριβώς τον λόγο...:wave2:
parianmx5
20/07/2009, 09:12
Φιλε zefos1100xx εχω το ιδιο κρανος και οταν το επλυνα εβγαλα και ολα τα μαξιλαρακια με τα χριτσ χρατσ που εχουν.Ειναι πολυ ευκολο και επισης σε περιπτωση που εχουν καθισει τα μαγουλα υπαρχει τροπος να ξαναφουσκωσουν με αντιαλλεργικο μαξιλαρακι που το πηρα με το μετρο και το κολλας με βενζινοκολλα ή το κοβεις ατοφιο.Ειναι απο τα πιο ευκολα κρανη για πλυσιμο.Εισαι πολυ σωστος και μπραβο για τις καλες φωτο.:beer:
zefos1100xx
20/07/2009, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Πολύ καλή η προσπάθειά σου αλλά να κάνω μία ερώτηση.Η αλοιφή που χρησιμοποιείς για τις γρατζουνιές στο εξωτερικό του κράνους είσαι σίγουρος πως δεν επηρεάζουν το κέλυφός του και δεν δημιουργούν κάποιο πρόβλημα στην ασφάλειά του;Ρωτάω γιατί γνωρίζω πως για να βάψεις π.χ ένα κράνος υπάρχουν ειδικά χρώματα για αυτόν ακριβώς τον λόγο...:wave2:
Ολες οι αλοιφες για βαμμενες επιφανειες ειτε για επιδιορθωση , ειτε για γυαλισμα δρουν ουσιαστικα ΜΟΝΟ πανω στο βερνικι.
Αυτος ειναι και ο λογος που αν μια γρατζουνια ειναι βαθια σε φαση να διαπερναει το βερνικι και να εχει φτασει μεχρι το χρωμα , τοτε δεν μπορουμε να κανουμε και πολλα.
...εν πασει περιπτωσει δεν μπορω να διανοηθω οτι χρησιμοποιωντας μια τετοια αλοιφη πανω στο κρανος υπαρχει πιθανοτητα να επηρεαστει η δομη του.....
...δηλαδη κατα την καθημερινη χρηση που το κρανος ειναι εκτεθειμενο σε εξωτερικους παραγοντες (ηλιο-βροχη-καυσαερια....κλπ) , αλλα και εσωτερικους οπως ο ιδρωτας και ζελε για τα μαλια κλπ...?
.....τι θα επρεπε να ειχε συμβει?...να πολυμεριστει η συνθεση του και να βγει off μεσα σε 10 φορες που χρησιμοποιηθηκε?...δεν νομιζω.
...οσο για τα χρωματα που ειναι βαμμενα τα κρανη υποθετω πως εννοεις τα υδατοδιαλυτα (σχετικα νεας τεχνολογιας , οικολογικα..)
Σωστος ο φιλος αλλα επειδη ξεκινω το ποστ με καποιες αμφισβητησεις θα ηθελα να εκφρασω και εγω μια απορια τωρα: Mηπως μας κοροιδευουν? τα υδατοδιαλυτα ή οποια αλλα χρωματα ειναι τα μονα καταλληλα αλλιως το κρανος θα εκραγει και θα κανει ΜΠΑΜ μαζι με το κεφαλι μας -αν παρακουσουμε το manual το οποιο απαγορευει μεχρι και να .....κολησεις αυτοκολητα....(!?)..( ναι κυριοι σε πολλα κρανη)
ΩΡΑΙΑ!.....και τοσα χρονια που δεν υπηρχαν αυτα τα νεας τεχνολογιας χρωματα , αλλα βασιλευαν τα ακρυλικα?..δεν ακουσα καμια εκρηξη!
τελος παντων δινοντας μια χιουμοριστικη νοτα δεν εννοω επακριβως οτι θα κανει μπαμ το κεφαλι μας...απλα οτι το κρανος αποδυναμωνεται η δομη του και παυει σιγα σιγα να προστατευει τουλαχιστον οπως αρχικα....καπου μας τα παραλενε κιολας....μολις δουμε μια γρατζουνια να τρεξουμε να αγορασουμε αλλο...αυτο θα ηθελαν σιγουρα , αλλα δεν νομιζω να τους κανω τετοια χαρη....
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.