PDA

View Full Version : Z1000r ........ Eddie Lawson



Σελίδες : 1 [2]

notakos600
17/09/2014, 11:48
Στη σειρά μάγκες πάρτε πρώτα νουμεράκι...

:lol:

GFawkes
17/09/2014, 11:48
Στη σειρά μάγκες πάρτε πρώτα νουμεράκι...

Αμα ερθεις και συ...

κοτοπουλο με ουισκι την κοβω την δουλεια.....

2χρονο δικυλινδρο θα βγει το Ζ.

http://asteiakia.gr/anekdota/syntagi_kotopoulo_me_ouiski
:lol:

GFawkes
17/09/2014, 11:49
ΣΥΝΤΑΓΗ : Κοτόπουλο με Ουίσκι


Αγοράζετε ένα κοτόπουλο 1200 γρ. και ένα μπουκάλι Ουίσκι
Προβλέψτε, αλάτι, πιπέρι, ελαιόλαδο, και μπέικον σε λωρίδες.
Για καλό και για κακό βεβαιωθείτε ότι έχετε και ένα βάζο μαγιονέζα.
Τυλίξτε το κοτόπουλο με τις λωρίδες, αλατοπιπερώστε, και ρίξτε μια υποψία ελαιόλαδου .
Προθερμάνετε τον φούρνο σε μεσαία θερμοκρασία, (220 βαθμοί ή θερμοστάτης στο 5 ) για 10 λεπτά.

Σερβιριστήτε ένα ποτήρι Ουίσκι και πιείτε το.

Βάλτε το κοτόπουλο στον φούρνο αφού πρώτα το τοποθετήσετε σε κατάλληλο σκεύος.

Βάλτε και πιείτε ακόμα ενα ποτήρι Ουίσκι.
Επαναλάβατε αυτό το βήμα άλλες δυο φορές.

Μετά από ένα τέπαρτο φουρνίστε το άνοιγμα για να επιβλέψετε το κλείσιμο του ψοτόπουλου.

Λιάστε ξανά το ουικάλι του Μπίσκη και καπιατήτε μια καλή λουγία.

Μετά από ένα κετα.. οχι πέταρτο της ώρας, αργότερα τελος πάτνων ....
κλιτρίστε μέχρι τον μπούρνοανοίφτε την χόρτα, ξεγυρνίστε, απαναδονήστε...βάλτε τελος παντων το φωτόπουλο απ την αλλη καφήστε σε μια λωκο καλέκρα και καβετάστε κανα'δυό φατήρια Κίσκη αμόκα.

Νυστε, λυστε ψηστε το κουφόλουπο για μιση φώρα ακόμα.

3 λοτήρια αρφότερα ....

Ζαμέψτε το γατόπουλο απο χαμω, (επεσε το μακαλισμένο) , καφαρίστε το και γάλτε το σε μιάτο. Φτάτε τα κούτρα σας απο το νέσιμο στο κάτωμα απ τα γάδια που μυθικαν στα κλαπάκια της μουζινας
μην αποχειραθητε να κησωθειτε, μια φαρά ειμαστε εδω μάτω

απομελειώστε το δουκάλι του Ρίσκι

αργόμπερα σαρθήτε ως το κρεμάτι και κοιθωμητε ως το χρωι
Την επομενη μέρα , παρτε ενα αλκα σελτζερ
Πηγαινετε να φάτε κρύο kοτόπουλο με μαγιονεζα
και καθαρίστε το μπουρδέλο που δημιουργήσατε στην κουζινα!

Tην αλλη βδομάδα θα δοκιμάσουμε την Κρητική συνταγή : Κατσικάκι με τσικουδιά !!!

Zpower
17/09/2014, 11:51
ρε τι εγινε ?? .........το υγρο που καιει περιμενατε ολοι σας ??

ολοι ευπροσδεκτοι φυσικα

Zpower
19/09/2014, 18:13
σημερα ετερος κουριερ αφησε δεματακι ...

Ψυγειο λαδιου νιου απο στοκ εποχης ... 13 Row σε παραπλησιες διαστασεις με του S1 (σχεδον ειναι το ιδιο)

προστεθηκε και αυτο στα διαθεσιμα .. (μενει μονο να κατασκευασω τις βασεις του , τα μαρκουτσια υψηλης και τα ρακορ )


(ενα θεμα που προεκυψε αυτες τις ημερες ....ειναι οτι δεν μπορω να βρω την ΓΡΑΝΑΖΙΕΡΑ του τροχου για να συνεχισω σχετικα με , πισω ψαλιδι ,και αποστασεις , κεντραρισμα του τροχου σε αυτο )

αυριο Σαββατο ...πρεπει να βρω γραναζιερα οπωσδηποτε ,για να το συνεχισω την Κυριακη ...

Tedvj23
19/09/2014, 19:35
ρε τι εγινε ?? .........το υγρο που καιει περιμενατε ολοι σας ??

ολοι ευπροσδεκτοι φυσικα

Το υγρο αυτο το χειμωνα δεν καιει κανει απλα την δουλεια του σκετο παντα...Το καλοκαιρι μπορει και να καιει..:beer:

Zpower
19/09/2014, 22:29
Το υγρο αυτο το χειμωνα δεν καιει κανει απλα την δουλεια του σκετο παντα...Το καλοκαιρι μπορει και να καιει..:beer:

τι χειμωνας ,τι καλοκαιρι .... ο Ινδιανος παντα Ινδιανος ειναι .
οπως ελεγε και μια ψυχη το 80 ...

εσεις μπατσοι και εμεις Απατσι !!!!

:welcome:


Συνεχεια ημερολογιου ρεπλικας ....

Γραναζιερα ευρεθη κατα την 8η απογευματινη ΣΤΟΠ ... ανευ εσωτερικου αποστατη και συνεμπλοκ ΣΤΟΠ .... ο τροχος μετα της γραναζιερας και μερικων εξαρτηματων ευρισκεται κεντραρισμενος ηδη στην θεση του ΣΤΟΠ ....Αναμενομεν υπολοιπα εξαρτηματα οπως οριστικοποιειθει η τελικη θεσης αυτου ΣΤΟΠ .....


κνοκ κνοκ .... τοκ τοκ ..... στου κουφου την πορτα , παρε την πορτα και φυγε http://www.youtube.com/watch?v=cJpB_AEZf6U

Zpower
04/03/2017, 22:32
γμτ ...γμτ ...γμτ
αυριο ολη την ημερα Κυριακη εχει kawa μοτερ στο παγκο

Πανο το σαυροειδες κατω απο το κοκκινοχρωμα ...τι λες να εχει ντεκορ ... ε ???



Σημερα ολη την ημερα καθαριζα και τακτοποιουσα διαφορα

ασχετο 1....
ειναι απιστευτη η διαφορα βαρους απο ενα καπακι συμπλεκτη Z-900 του 1973 απο ενα αντιστοιχο Ζ1000 J ... του 1980
και εαν κρατησεις τις κασες ( λεγε.καρτερ ).αστο καλυτερα
θελεις κλαρκ να τα μεταφερεις

ασχετο 2
...ζητουνται πραγματα μοτερ απο Ζ900/Ζ1000 κυριως καρτερ ροδες μπροστινα οργανα κλπ κλπ δεν θελω πολλα ..ενα ολοκληρο μηχανκι

ασχετο 3
ο Εντυ εχει πεσει σε ληθαργο ...
ο Μορι βγηκε στο φως του ηλιου , και φτιαχνει χρωμα

για να δουμε τελικα τι θα γινει ..

buckley
05/03/2017, 04:21
γμτ ...γμτ ...γμτ
αυριο ολη την ημερα Κυριακη εχει kawa μοτερ στο παγκο

Πανο το σαυροειδες κατω απο το κοκκινοχρωμα ...τι λες να εχει ντεκορ ... ε ???



Σημερα ολη την ημερα καθαριζα και τακτοποιουσα διαφορα

ασχετο 1....
ειναι απιστευτη η διαφορα βαρους απο ενα καπακι συμπλεκτη Z-900 του 1973 απο ενα αντιστοιχο Ζ1000 J ... του 1980
και εαν κρατησεις τις κασες ( λεγε.καρτερ ).αστο καλυτερα
θελεις κλαρκ να τα μεταφερεις

ασχετο 2
...ζητουνται πραγματα μοτερ απο Ζ900/Ζ1000 κυριως καρτερ ροδες μπροστινα οργανα κλπ κλπ δεν θελω πολλα ..ενα ολοκληρο μηχανκι

ασχετο 3
ο Εντυ εχει πεσει σε ληθαργο ...
ο Μορι βγηκε στο φως του ηλιου , και φτιαχνει χρωμα

για να δουμε τελικα τι θα γινει ..

Βρήκες χώρο ε και θα κάνεις ότι ονειρευόσουνα από τότε που άνοιξες το θρεντ back in the day ?
Φωτό βάλε.

Zpower
05/03/2017, 09:32
θελεις τωρα εσυ εικονα ??

μονοδρομος εξοδου μονο ενας .....

https://www.youtube.com/watch?v=Ihh_H5wHK-Q

Zpower
05/03/2017, 10:07
θελεις τωρα εσυ εικονα ??

μονοδρομος εξοδου μονο ενας .....

https://www.youtube.com/watch?v=Ihh_H5wHK-Q



εκεινο το ρημαδι στο βιντεο σου στο 35 τι χρωμα ειχε ?

mankam
05/03/2017, 13:01
εκεινο το ρημαδι στο βιντεο σου στο 35 τι χρωμα ειχε ?

Την κουβέντα σου είχαμε με τον buckley πριν λίγο.....

Α! να μην ξεχάσω! η φωτογραφία στο προφίλ του είναι ψαρωτική, απο κοντά είναι μια χαρά παιδί με φυσιολογικά μαλλιά :lol:

Zpower
05/03/2017, 19:10
τους χαιρετισμους μου στο βορειο κινημα
αδυνατοο να αφησεις το παπλωμα ξημερωματα

Για του χρονου υπαρχει λυση ...μια ημερα νωριτερα ...Εαν υπαρχει και κανα ρημαδι να δουλευει ..
θα ειναι το τελειο

ρε που καταντησαμε ...καποτε ηταν τα Γιαννενα, και Καστορια για καφε
τωρα ουτε μια Βαρκιζα δεν αντεχω

buckley
06/03/2017, 09:45
τους χαιρετισμους μου στο βορειο κινημα
αδυνατοο να αφησεις το παπλωμα ξημερωματα

Για του χρονου υπαρχει λυση ...μια ημερα νωριτερα ...Εαν υπαρχει και κανα ρημαδι να δουλευει ..
θα ειναι το τελειο

ρε που καταντησαμε ...καποτε ηταν τα Γιαννενα, και Καστορια για καφε
τωρα ουτε μια Βαρκιζα δεν αντεχω

Εγώ τι να πω τώρα...

mankam
06/03/2017, 09:58
Εγώ τι να πω τώρα...

Εγώ να βάλω τις φωτογραφίες που τράβηξες απο το πατάρι του Γιώργου?
Γιώργοοοο θα δώσεις ενα Κατάνα?


379364

379365

379366

buckley
06/03/2017, 10:01
Εγώ να βάλω τις φωτογραφίες που τράβηξες απο το πατάρι του Γιώργου?
Γιώργοοοο θα δώσεις ενα Κατάνα?


379364

379365

379366

Κρύβε λόγια ρε ,τι είπαμε ...

GFawkes
06/03/2017, 10:14
Εγώ να βάλω τις φωτογραφίες που τράβηξες απο το πατάρι του Γιώργου?
Γιώργοοοο θα δώσεις ενα Κατάνα?


379364

379365

379366


:uplate:

Jesus Christ, Zoroastra, Buda, Sorra and the rest!!!!


πΟΙΟς ΠοΥστΗς!!!!!

Zpower
06/03/2017, 10:57
Δεν πουλαω τιποτε ρε ρεμαλια ολα μαζι τα δινω δεν ειναι πολλα καμια 400 εν συνολω κοματια απο 750 και 1100
και απο τιμη τζαμπα ...8oo ευρω το κοματι σε συσκευασια 50-αδας

τα μεταφορικα δικα σας ...
ο τελευταιος θα εχει και την παραγκα δωρο


ασχετο
τωρα που το θυμαμαι ....το τελευταιο γνωστο και πιστοποιημενο με χαρτια Ακασι οχι μουφες και μαλακιες
S1 που επωληθη πρεπει να καταληξε στα 80.000 ευρωπουλα πριν χρονια

sapila racing
06/03/2017, 11:04
Δεν πουλαω τιποτε ρε ρεμαλια ολα μαζι τα δινω δεν ειναι πολλα καμια 400 κοματια
και απο τιμη τζαμπα ...8oo ευρω το κοματι σε συσκευασια 50-αδας

τα μεταφορικα δικα σας ...
ο τελευταιος θα εχει και την παραγκα δωρο


ασχετο
τωρα που το θυμαμαι ....το τελευταιο γνωστο και πιστοποιημενο με χαρτια Ακασι οχι μουφες και μαλακιες
S1 που επωληθη πρεπει να καταληξε στα 80.000 ευρωπουλα πριν χρονια

Εχω γενεθλια σήμερα ε! Παίζει να μου κρατησεις ενα? :eek:

buckley
06/03/2017, 11:07
Δεν πουλαω τιποτε ρε ρεμαλια ολα μαζι τα δινω δεν ειναι πολλα καμια 400 κοματια
και απο τιμη τζαμπα ...8oo ευρω το κοματι σε συσκευασια 50-αδας

τα μεταφορικα δικα σας ...
ο τελευταιος θα εχει και την παραγκα δωρο


ασχετο
τωρα που το θυμαμαι ....το τελευταιο γνωστο και πιστοποιημενο με χαρτια Ακασι οχι μουφες και μαλακιες
S1 που επωληθη πρεπει να καταληξε στα 80.000 ευρωπουλα πριν χρονια

Το αίμα νερό δεν γίνεται ε ? Εσείς οι ορκισμένοι Καβασακικοί μου θυμίζετε Ντουκατάκηδες πάντως να μου πεις παλιά είχατε και τον ίδιο αντιπρόσωπο Ελλάδα.
Η απουσία σου γράφτηκε φίλε πάντως...

Zpower
06/03/2017, 11:10
γμτ την τρελα μου γμτ .....

Zpower
06/03/2017, 11:16
Το αίμα νερό δεν γίνεται ε ? Εσείς οι ορκισμένοι Καβασακικοί μου θυμίζετε Ντουκατάκηδες πάντως να μου πεις παλιά είχατε και τον ίδιο αντιπρόσωπο Ελλάδα.
Η απουσία σου γράφτηκε φίλε πάντως...


Αρα ενα τελαιο ducati και εναs μοτορας kawasaki
κανεις ενα DUCASAKI και εκει τελειωνουν ολα ....

και οπως ελεγε ο μαστορας ...με την χαρακτιριστικη βραχναδα {{ Μαγκας εισαι .. μακαρονια ψησε }}

Zpower
06/03/2017, 11:19
Εχω γενεθλια σήμερα ε! Παίζει να μου κρατησεις ενα?

Αρη μου χρονια σου πολλα .....Σε οτι και να εορταζεις

Zpower
06/03/2017, 11:23
τελευταιο γιατι το καναμε παλι καφενειο .......
να σας επαναφερω στο σωστο δρομο

Zpower
06/03/2017, 11:39
οτι πιο επισημο ....(τωρα οποιος καταλαβαινει τι ειναι αυτο εδω ,το χαρτι και σε τι αναφερεται )
κατω στην υπογραφη λεει ο δρομος του τζερονυμο .....


Επιστροφη στα δικα μας ....το σλογκαν της τοτε παρεας και εποχης ηταν ..{{ Εσεις μπατσοι και εμεις Απατσι }}
τυχαιο ...λεω εγω τωρα

buckley
06/03/2017, 14:54
οτι πιο επισημο ....(τωρα οποιος καταλαβαινει τι ειναι αυτο εδω ,το χαρτι και σε τι αναφερεται )
κατω στην υπογραφη λεει ο δρομος του τζερονυμο .....


Επιστροφη στα δικα μας ....το σλογκαν της τοτε παρεας και εποχης ηταν ..{{ Εσεις μπατσοι και εμεις Απατσι }}
τυχαιο ...λεω εγω τωρα

Τι, 190 κιλά ???

mankam
06/03/2017, 21:18
οτι πιο επισημο ....(τωρα οποιος καταλαβαινει τι ειναι αυτο εδω ,το χαρτι και σε τι αναφερεται )
κατω στην υπογραφη λεει ο δρομος του τζερονυμο .....


Επιστροφη στα δικα μας ....το σλογκαν της τοτε παρεας και εποχης ηταν ..{{ Εσεις μπατσοι και εμεις Απατσι }}
τυχαιο ...λεω εγω τωρα

Σαν την Πυθία ενα πράμα εισαι:hunter:, αναλόγως την ερμηνεία και η απάντηση:a024::priest::rtr: άντε να το πάρει το ποτάμι:whiteflag:

Zpower
07/03/2017, 07:46
Eλα ρε Mano
καλημερες ....

το απο πανω απλα ειναι ενα απο τα 50 ?? lawson 1000-αρια S1 που εβγαλε το εργοστασιο προς τιμη του Εντυ

εαν δεις τα νουμερα ειναι CR και οχι σκετο R που αφορουσε τη σειρα εντυ λοουσον ρεπλικας
το CA αφορα την Καλιφορνια στειτ ...to 51 to πιθανοτερο να ειναι το (1) πρωτο απο τα 50 υπολοιπα

ο μυθος αναφερει οτι ενα απο δαυτα ( η εργοστασιακο κατι τις παρομοιο στο δρομο προς το κυαλαμι ) μολις πατησε κατα λαθος την χωρα μας εξαφανισθηκε μεσα στην κουτα του ..
απο αυτο εχω πιασει στα χερια μου τα μπροστινα του δισκοφρενα ...και υπαρχουν σαν ενθυμιο ...αυτα εχουν απομεινει μονο
βρεθηκαν απο φιλο σε ασχετη φαση επανω σε ενα μοτο και τα κρατησε ..επειδη του αρεσαν και ηθελε να τα κανει ωρολογιο τοιχου !!!!

το μοτερ του ( 2μπουζο ) ειναι χαμενο σε νησι του Αιγαιου ...τα υπολοιπα του καλουδια , τα χαζευα τοτε με γουρλομενα ματια σε ενα Lawson επανω χωρις να γνωριζω βεβαιως τι εβλεπα εκεινη την εποχη το 83/84 με την απορια που στο διαβολο τα βρηκαν ..το Lawson αυτο χαθηκε .. μαζι με τον ιδιοκτητη
το στορυ το εμαθα μετα απο 10 ετιες ...με αφορμη αυτα τα δισκοφρενα και καπου εκει . εδεσε ολο το σεναριο
με βαζετε σε πονηρες σκεψεις τωρα για διακοπες καλοκαιρινες με κυνηγι θησαυρου ...(εδω εχουμε ξεθαψει τοσα και τοσα αε αυτο θα κολλησουμε ?)

οταν καποτε τελειωσει το δικο μου το ρεπλικα S1
( και Rεπλικα λεμε Οχι γνησιο ..Εαν ειχα γνησιο S1 θα ειμουνα τωρα Ντευτονα και Λαγκουνα για μονιμη εγκατασταση )

παρενθεση
( ... λεμε τωρα ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ το δικο μου ..εσυ που τα διαβαζεις τωρα αυτα ..ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙς ΤΟΥς ΔΙΣΚΟΥς ΝΑ ΤΟΥς ΒΑΛΩ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ , διαφορετικα θα σου κανω σαμποταζ στο ρημαδι το Χοντα σου ..θα στο βαψω πρασινο με σπρευ ρεπλικα καβασακι ...για να σου ριχνω 5 κολωνες στο ξεκινημα ..ΟΚ μαστορα ? ανοιξε τωρα μαιστρες και καλο αερα ..) κλεισε παρενθεση

Ινδιανικες ιστοριες Μανο μου
στο δρομο του τζερονιμο

...απο κατω 1982 Laguna Seca

Zpower
07/03/2017, 07:57
εδιτ

μουσικον διαλειμμα 80'ς ....



https://www.youtube.com/watch?v=YTxMciDqJnY

https://www.youtube.com/watch?v=xvjNOLZRh0E


https://www.youtube.com/watch?v=WK9CEFikZho

Zpower
30/03/2017, 01:50
Κοιτα τωρα να δεις τι ωραιο χρωμα , ειναι και αυτο .....

bulmont
30/03/2017, 05:49
Συμφωνώ κι΄ εγώ, τέλειος συνδυασμός χρωμάτων.............


380496

sapila racing
30/03/2017, 09:22
Κοιτα τωρα να δεις τι ωραιο χρωμα , ειναι και αυτο .....

Σωστός!


Συμφωνώ κι΄ εγώ, τέλειος συνδυασμός χρωμάτων.............




Ωραίο το frontera αλλά δεν κολλάει εδω, του λείπουν και καμμια 100η άλογα.

Σε αυτό αναφέρεται ο zpower. Moriwaki Kawasaki 1979, Graeme Corsby.

buckley
30/03/2017, 09:51
Σωστός!



Ωραίο το frontera αλλά δεν κολλάει εδω, του λείπουν και καμμια 100η άλογα.

Σε αυτό αναφέρεται ο zpower. Moriwaki Kawasaki 1979, Graeme Corsby.

36ρια καλάμια αν διακρίνω καλά 120-130 πίσω λάστιχο αλλά ψυγείο λαδιού κάτσε καλά αφού έλειωναν τα πιστόνια λέμε.
Στις τελευταίες εκδόσεις είχε περάσει τα 140 άλογα κι όλα αυτά από 8βάλβιδο καπάκι...
Ομορφάσχημο πάντως.

thunder ace
30/03/2017, 10:04
Συμφωνώ κι΄ εγώ, τέλειος συνδυασμός χρωμάτων.............


380496

bultaco frontera ...................ρε σεις,τι βαζετε πρωι-πρωι;Θα τρελαθουμε στη νοσταλγια(γαμω τα νιατα που περασαν):a7:

Zpower
30/03/2017, 12:23
Pursang MK11 ....ηταν στο σταβλο το 80/82 (κατσε να βρω μια φωτο απο τα τοτενες )
τα Frontera ηταν για τις ..ξαδελφες
τωρα που τα αναφερατε ναι ιδιο καμουφλαζ ειχε και αυτη η σειρα μπλου/κιτρινο φροντερα μπλου/πρασινο πουρσανγκ του θενιορ Bulto
το ΜΚ12 με ξενερωτο πλαστικο τανκ ....το ΜΚ13 δεν βγηκε ποτε παραγωγη λογω του 13 ...kai τελος το ΜΚ15 εκλεισε αυλαια


Αρη .... πολυ κοντα εισαι
ενα τσιγαρο δρομος τα χωριζει και βγαλε το 5 , απο το 35


Ψιτ κυριος ..
Καλα το πας ...συνεχισε το
οτι χρειασθεις εδω ειμαστε

buckley
30/03/2017, 12:37
Pursang MK11 ....ηταν στο σταβλο το 80/82 (κατσε να βρω μια φωτο απο τα τοτενες )
τα Frontera ηταν για τις ..ξαδελφες
τωρα που τα αναφερατε ναι ιδιο καμουφλαζ ειχε και αυτη η σειρα μπλου/κιτρινο φροντερα μπλου/πρασινο πουρσανγκ του θενιορ Bulto
το ΜΚ12 με ξενερωτο πλαστικο τανκ ....το ΜΚ13 δεν βγηκε ποτε παραγωγη λογω του 13 ...kai τελος το ΜΚ15 εκλεισε αυλαια


Αρη .... πολυ κοντα εισαι
ενα τσιγαρο δρομος τα χωριζει και βγαλε το 5 , απο το 35


Ψιτ κυριος ..
Καλα το πας ...συνεχισε το
οτι χρειασθεις εδω ειμαστε

Καλά σε λένε Πυθία ρε.
Εδώ είναι που βάζετε τα ομορφάσχημα μοτό ? (frontera συμπεριλαμβανομένου εννοείται)

buckley
30/03/2017, 12:46
A και που σαι το Arai δεν λέει κάτι για το θέμα του νήματος γιατί μπορεί να το φοράει κι ο αναβάτης του τενερέ...
380502
Ας μου επιτραπεί κιόλας ,πιο όμορφο από το frontera...

sapila racing
30/03/2017, 12:54
36ρια καλάμια αν διακρίνω καλά 120-130 πίσω λάστιχο αλλά ψυγείο λαδιού κάτσε καλά αφού έλειωναν τα πιστόνια λέμε.
Στις τελευταίες εκδόσεις είχε περάσει τα 140 άλογα κι όλα αυτά από 8βάλβιδο καπάκι...
Ομορφάσχημο πάντως.

Το σημαντικότερο είναι οτι έχει αλλο πλαίσιο φτιαγμένο απο τον moriwaki, ελαφρύτερο και με αλλη γεωμετρία, επίσης οι τροχοί είναι Morris μαγνησίου.
Με αυτό το μηχανακι έκανε χοντρές πλάκες στους top της εποχής to 1979, όταν δεν χάλαγε.
Hταν περίεργο θέαμα ενα μηχανακι με ίσιο τιμόνι και όρθια θέση οδήγησης να συναγωνίζεται και να κερδίζει τα εργοστασιακά αγωνιστικά που είχαν όλα κλιπον και φουλ φαίρινγκ.

Zpower
30/03/2017, 13:05
το χασαμε για μια φορα ακομη το θρεντ .......χαμενο θα μου πεις ηταν εξ αρχης


Αρη
πρωτα ηταν ο Κροσμπυ .... μετα ο Γκαρτνερ το (30) ....ο Λοσον ... κλπ κλπ κλπ σε διαφορες εκδοσεις
ορθιο , πλαγιαστο, ντυμενο , γυμνο , ξεπουπουλιασμενο ...ατσαλι ,αλουμινιο , ...οτι τραβα η ψυχη του ανθρωπου
το καμουφλαζ παντα ηταν ενα .....μπλου-γελλοου


ψιτ κυριος
παρε ολοκληρο το κρανος

thunder ace
30/03/2017, 13:12
Pursang MK11 ....ηταν στο σταβλο το 80/82 (κατσε να βρω μια φωτο απο τα τοτενες )
τα Frontera ηταν για τις ..ξαδελφες
τωρα που τα αναφερατε ναι ιδιο καμουφλαζ ειχε και αυτη η σειρα μπλου/κιτρινο φροντερα μπλου/πρασινο πουρσανγκ του θενιορ Bulto
το ΜΚ12 με ξενερωτο πλαστικο τανκ ....το ΜΚ13 δεν βγηκε ποτε παραγωγη λογω του 13 ...kai τελος το ΜΚ15 εκλεισε αυλαια


Αρη .... πολυ κοντα εισαι
ενα τσιγαρο δρομος τα χωριζει και βγαλε το 5 , απο το 35


Ψιτ κυριος ..
Καλα το πας ...συνεχισε το
οτι χρειασθεις εδω ειμαστε

Eγραψα frontera(αυτο της φωτο εχει φωτα),γιατι θυμαμαι τα frontera ηταν τα εντουρο και τα pursang τα μοτοκρος..........αλλα μαλλον δεν θυμαμαι καλα.:hmm:

Zpower
30/03/2017, 13:14
Με αυτό το μηχανακι έκανε χοντρές πλάκες στους top της εποχής to 1979,

Γιατι ποτε δεν χάλαγε....



φιλος απο #140
(μια χαρα και καλα θυμασαι ) απλα εισαι ατυχος επρεπε να γνωριζες την ξαδελφη με το φροντ ..


ψιτ κυριος
τα 36-αρια τα καλαμακια οπως γραφεις εχουν σημερα μια περιουσια
(ΚΥΒ RACING γαρ και καμια σχεση με τα μαμισια καλαμακια της Λειβαδιας ) ..
.Aρρωστησα ενα μηνα και που τα εχασα μεσα απο τα χερια μου
ρε πουστ$ henry να σου κολλησουν τα στροφαλα ολα ....



Σας αφηνω παω να κανω καμια δουλεια ...

buckley
30/03/2017, 14:12
Το σημαντικότερο είναι οτι έχει αλλο πλαίσιο φτιαγμένο απο τον moriwaki, ελαφρύτερο και με αλλη γεωμετρία, επίσης οι τροχοί είναι Morris μαγνησίου.
Με αυτό το μηχανακι έκανε χοντρές πλάκες στους top της εποχής to 1979, όταν δεν χάλαγε.
Hταν περίεργο θέαμα ενα μηχανακι με ίσιο τιμόνι και όρθια θέση οδήγησης να συναγωνίζεται και να κερδίζει τα εργοστασιακά αγωνιστικά που είχαν όλα κλιπον και φουλ φαίρινγκ.

Είναι ο λόγος που βγήκε και το περίφημο ,ο τάδε ο οδηγός είναι "τιμόνι"...αχαχα
Τα ίδια και χειρότερα (τιμόνι κρος) έκαναν και οι δικοί μας στα αεροδρόμια...

buckley
30/03/2017, 14:15
Εσύ με τα καλαμάκια δε με λες ρε πατρίδα για το κρανάκι το αριθμημένο ένα χιλιαρικάκι φθάνει ???

bulmont
30/03/2017, 14:41
Με αυτό το μηχανακι έκανε χοντρές πλάκες στους top της εποχής to 1979, όταν δεν χάλαγε.
Hταν περίεργο θέαμα ενα μηχανακι με ίσιο τιμόνι και όρθια θέση οδήγησης να συναγωνίζεται και να κερδίζει τα εργοστασιακά αγωνιστικά που είχαν όλα κλιπον και φουλ φαίρινγκ.


Το '80-'81 το ίδιο έκανες με RD 350....................


Tους ξετρύπαγες όοοοοοοοολους...................................................

sapila racing
30/03/2017, 15:09
Το '80-'81 το ίδιο έκανες με RD 350....................


Tους ξετρύπαγες όοοοοοοοολους...................................................

εεε το παράκανες! Για τα κυβικά του ήταν πύραυλος, αλλα όχι κι ετσι.
Αυτό εδω είχε περίπου 130 ίππους λέμε.

Zpower
30/03/2017, 15:21
150 ..... μην κρυβεις λογια και αλογατα



διαλειμμα απο τα γιαλοχαρτα λεμε.

https://www.youtube.com/watch?v=D3LfbEV3TmQ

buckley
30/03/2017, 16:05
150 ..... μην κρυβεις λογια και αλογατα



διαλειμμα απο τα γιαλοχαρτα λεμε.

https://www.youtube.com/watch?v=D3LfbEV3TmQ

150 το 79 ? Κόψε κάτι ρε...

Zpower
30/03/2017, 16:07
δεν κοβω καθολου .... ουτε μουλαρι

BLiTzER
30/03/2017, 16:11
150 το 79 ? Κόψε κάτι ρε...

Ψαράς θα το κατασκεύασε. :lol:

sniper
30/03/2017, 16:15
Ψαράς θα το κατασκεύασε. :lol:


380510

buckley
30/03/2017, 16:16
δεν κοβω καθολου .... ουτε μουλαρι

To μηχανάκι που πήρε το πρωτάθλημα του 81 μπορεί (κόκκινα),του 79 στη φωτό με τίποτα...

Rob Muzzy would build and tune the bikes that Eddie Lawson rode to the championship in 1981. To commemorate the win, Kawasaki built "the most striking, most performance-ready street-legal Superbike ever. The brand-new 1982 Kawasaki KZ1000R Eddie Lawson Replica." (Quote from the KZ1000R brochure.)

Based on the standard KZ1000J model, the R1 had the fuel tank, rear-set footpegs, oil cooler and wheels from the GPZ1100. A GPZ style fairing and lower handlebar were added along with a Kerker KR-series four-into-one header. Revised steering geometry and suspension improved the handling. The motor was unchanged. Motorcyclist Magazine got an ET of 11.56 from their test bike in1982. That may seem slow in comparison to today's 10 second 600's and ZX12's running mid-9's, but it was quite respectable at the time.

If you had the urge to go even faster on an '82 Kawasaki, you could purchase the KZ1000S1. This was no replica--this was the real deal. For a mere £8000 a ready-to-race Superbike could be in your driveway.

At the crankshaft, the motor put out 136 horsepower compared to the 79 of the R1. Eddie Lawson's race bike was said to have 149 horsepower. Harnessing all this power was a braced swing arm and huge brakes attached to the Dymag magnesium rims.

Zpower
30/03/2017, 16:41
αντε Ξερολες ..
δεν θα με αφησετε να κανω δουλεια σημερα .....

Wayne’s original machine had evolved somewhat from the Crosby model, with an alloy swinging arm, Lockheed brakes and some frame gusseting. The engine had also received a few tweaks to bring the power output up close to 160 horsepower, and this was the form that the replica took. Fitted with Dunlop Racing Intermediates, the howling Moriwaki, in Wayne’s capable hands was the machine to beat on ‘social runs’ through the made-for-motorcycle roads in the hills around his native Wollongong.

μιλαμε για το νουμερο 30 στο ναμπερ-πλατε και οχι αυτο που ανεβασε ο Αρης


του Κοσμπυ ηταν ελαφρως λιγοτερο σε ισχυ το μοτερ !!!!!!

ετσι ετσι ... απο οικογενεια ψαραδων



Σχετικα με Κοσμπυ που δεν ειναι το αντικειμενο μας ....

The story really began in 1978, when Kiwi upstart Graeme Crosby took the Aussie superbike scene by storm with a Kawasaki Z1000 fitted with mods that were variously the brainchild of his sponsor and mentor, ex-racer Ross Hannan, and the flair of the fledgling Japanese Moriwaki Engineering concern. Inside the engine were larger valves, stronger springs, special camshaft, breathing through 31mm Kehin carburettors, with Krober ignition and a Kawasaki-supplied close-ratio gearbox. The crank was standard apart from spot welding on the crankpins to the flywheels to stop movement – a mod that Kawasaki itself later adopted. The clutch basket was also welded up as the standard springs were no match for the 150 horsepower being fed to it. To give the transmission a slightly easier time, the standard cush-drive arrangement in the rear hub was retained. To change the steering head angle, Z650 Kawasaki triple clamps were used, with longer rear shocks on the standard steel swinging arm.



Παω για δουλεια ..
να ριξω καμια συρτη


οσο για το S1 τι ηταν πως ξεκινησε ...ποιος τα βρηκε ετοιμα και πουλαγε μουρη στην συνεχεια
μια αλλη φορα

buckley
30/03/2017, 18:01
αντε Ξερολες ..
δεν θα με αφησετε να κανω δουλεια σημερα .....

Wayne’s original machine had evolved somewhat from the Crosby model, with an alloy swinging arm, Lockheed brakes and some frame gusseting. The engine had also received a few tweaks to bring the power output up close to 160 horsepower, and this was the form that the replica took. Fitted with Dunlop Racing Intermediates, the howling Moriwaki, in Wayne’s capable hands was the machine to beat on ‘social runs’ through the made-for-motorcycle roads in the hills around his native Wollongong.

μιλαμε για το νουμερο 30 στο ναμπερ-πλατε και οχι αυτο που ανεβασε ο Αρης


του Κοσμπυ ηταν ελαφρως λιγοτερο σε ισχυ το μοτερ !!!!!!

ετσι ετσι ... απο οικογενεια ψαραδων



Σχετικα με Κοσμπυ που δεν ειναι το αντικειμενο μας ....

The story really began in 1978, when Kiwi upstart Graeme Crosby took the Aussie superbike scene by storm with a Kawasaki Z1000 fitted with mods that were variously the brainchild of his sponsor and mentor, ex-racer Ross Hannan, and the flair of the fledgling Japanese Moriwaki Engineering concern. Inside the engine were larger valves, stronger springs, special camshaft, breathing through 31mm Kehin carburettors, with Krober ignition and a Kawasaki-supplied close-ratio gearbox. The crank was standard apart from spot welding on the crankpins to the flywheels to stop movement – a mod that Kawasaki itself later adopted. The clutch basket was also welded up as the standard springs were no match for the 150 horsepower being fed to it. To give the transmission a slightly easier time, the standard cush-drive arrangement in the rear hub was retained. To change the steering head angle, Z650 Kawasaki triple clamps were used, with longer rear shocks on the standard steel swinging arm.



Παω για δουλεια ..
να ριξω καμια συρτη


οσο για το S1 τι ηταν πως ξεκινησε ...ποιος τα βρηκε ετοιμα και πουλαγε μουρη στην συνεχεια
μια αλλη φορα

Τσίμπησε τίποτα ή ακόμα ?

Σου είπα κόψε κάτι από τα 150 άλογα του 79 (ποστ 147) μιλώντας γι αυτό που έβαλε ο ψηλός (Το νo 35)
http://classic-motorbikes.net/z1-moriwaki-kawasaki/
Έχω επίσης γράψει ότι το 81 πέρασε τα 140 άλογα (ποστ 133)
Όλο το άρθρο από το οποίο έβαλες απόσπασμα ,διάβασε τι λέει για τα τεκταινόμενα μετά τον αγώνα τον Δεκέμβρη του 80(Gardner με cb 1100r)
After the race, Moriwaki made a point of meeting Gardner in the pits. “ I went down (to the pits) to congratulate him on his ride and to talk to him about coming to England with me.
I remember looking him in the eye and seeing a special fire there. I thought that one day this boy will be the best rider in the world.”
A deal was done to take Gardner and the Moriwaki to Europe for 1981, via America for the Daytona 200.
http://www.ma.org.au/index.php?id=610
(Tο μηχανάκι με το 30 number plate)

Αυτά...

buckley
30/03/2017, 18:23
Σε λίγο ξέρεις τι θα πούνε οι νεώτεροι ε ?


















































































































































380515

astroman76
31/03/2017, 00:50
To S1 ητανε οτι ετρεχε ο Eddie το 81 με το νεο τετραγωνο τεποζιτο....

το 82ρι του Lawson ητανε εξελιγμενο με βαση το 81ρι και οχι ενα απο τα S1... ο Wayne Rainey οδηγησε το S1

ολλα τα καβασακι θαφτηκαν αφου κοπικαν επρος απο τα κεντρικα γραφεια της καβασακι στην Καληφορνια...


εχουν μηνει μερικα S1 ... τα 2/3 στην Ιαπωνια πλεον!

Zpower
31/03/2017, 01:24
δεν καταλαβαινω ρε Πανο το προβλημα σου ?

Μαλακιες λεει
Το 80 δεν υπηρχε cb11oor ...
εκτος απο το Αυστραλεζικο μπασταρδεμενο 900/1100 και καλα το πρωτο R

τα cb1100r εμφανισθηκαν το 81 και μετα ,,
ο Γκαρτνερ οντως ετρεξε UK to 81 στο Cadwell Park και τους τρελανε τελειως με πρωτη εμφανιση στας ευρωπας
αυτο το μηχανακι ειχε 150 αλογατα .....

σε αυτο αναφερομαι , και σε αυτο παει να βγει εδω και χρονια , η ρεπλικα


του Κροσμπυ ειχε 120 ? 130 ? αλογα ..μουλαρια ..γαιδουρια ???
οτι θελετε ονομαστε τα
οποιος εχει πιασει τετοιο μοτερ στα χερια του και εχει δει MONO τι καδενα εχει στα εντοσθια .....του φευγουν τα σαγωνια
και θα καταλαβαινει τι γραφω τωρα


το ιδιο μοτερ ειναι εως το J .....απο εκει και υστερα σπαγγετι ετοιμο σε φουρνο μικροκυματων


Το εφθασαν 150 ?? εξωπραγματικο νουμερο και οχι μονο
Η φαμιλια ειναι απλα απο αλλο γαλαξια ..
3η γενια τωρα

το βρηκε ετοιμο ο βλαχοαμερικανος μουστακιας ...και βγηκε να πουλησει μαγγιες
αντε ρε απο δω


ΥΓ .ποιους ενδιαφερει ? και ποιος νοιαζεται ?

στα π@π@ρι@ μας ........

και ποιος νοιαζεται για αυτους ....

Zpower
31/03/2017, 01:29
καλως και τον αστρο
που χαθηκες εσυ ? τωρα σε ειδα

chat θα to κανουμε οπως παει ...


δεν υπαρχουν πια κοματια Αστρο ...εχουν μαζευτει ολα

Για την Ιστορια και μονο ενα Μοριβακι μονστερ 1000 (φρειμ μοριβακι ) ειχε σηκωθει απο πιστα στο UK προς αγνωστη κατευθυνση
μετα απο χρονια βγηκε σε ασχετη τιμη στο εμπευ ..
το ειδα και επαθα νευρικο σοκ ....με κανιβαλισμενο σποντον ψαλιδι πισω με μονο αμορτισερ ..το μοτερ επανω του ολοκληρο , σχεδον κομπλε μηχανακι χωρις κουστουμια ..ΟΙ μαλακες το πουλαγαν σαν καστομ Z1000 !!!
ηταν η εποχη που ειχα ηδη ξεκινησει την δικη μου μονστερ ρεπλικα

κατα συμπτωση USA εβγαζε ενας τρελομπαρμπας αμερικανος ο Ηενρυ (πρεπει να τον ξερεις ) πραγματα απο μονστερ μοριβακι z1r , κομπλε μπροστινο καγιαμπα ρεισ ,,ζαντες μορρις ,, ζαντες Ντυμαγκ 3μπρατσεςς που εψαχνα για το λωσον , φρενα δισκους εκεντροφορους και οτι τραβα η ψυχη σου

το μπροστινο το εχασα στο παραπεντε ..και δεν κτυπηθηκε ιδιαιτερα
οι τροχοι ηθελαν τορνοδουλιες ως απατητοι που ηταν ...και ποιος θα τα εκανε αυτα εδω στο ελλαντα ?

απο UK den ειχα τοτε προσβαση σε μεταφορικες κλπ οποτε ακυρο και το μονστερ

Αυτα ειναι κολπα για ανθρωπους σαν τον Brian καταλαβαινεις τι γραφω τωρα ..που γυρνανε ολο τον πλανητη για να βρουν ενα πιστονι χωρις να σκεφτουν το κοστος

τελος απο UK ενας φιλος ο Αλαν που μας εστελνε κατα καιρους ( κιπ-καβα ) το εκλεισε και αυτος κι ησυχασε


Oλα αυτα τα ρημαδια ...μαζευονται και δενονται απο συγκυριες και μονο 'εαν εισαι τυχερος και σε θελει
θα σου κατσει μονο του

Και εδω Ελλαντα οτι μαζευτηκε απο συγκυριες και μονο
οι περισσοτεροι αν και αγωνιζομενοι τα κλωτσαγαν σαν κονσερβοκουτια
ελαχιστοι τα σεβαστηκαν και τα προσεξαν

buckley
31/03/2017, 08:53
δεν καταλαβαινω ρε Πανο το προβλημα σου ?

Μαλακιες λεει
Το 80 δεν υπηρχε cb11oor ...
εκτος απο το Αυστραλεζικο μπασταρδεμενο 900/1100 και καλα το πρωτο R

τα cb1100r εμφανισθηκαν το 81 και μετα ,,
ο Γκαρτνερ οντως ετρεξε UK to 81 στο Cadwell Park και τους τρελανε τελειως με πρωτη εμφανιση στας ευρωπας
αυτο το μηχανακι ειχε 150 αλογατα .....

σε αυτο αναφερομαι , και σε αυτο παει να βγει εδω και χρονια , η ρεπλικα


του Κροσμπυ ειχε 120 ? 130 ? αλογα ..μουλαρια ..γαιδουρια ???
οτι θελετε ονομαστε τα
οποιος εχει πιασει τετοιο μοτερ στα χερια του και εχει δει MONO τι καδενα εχει στα εντοσθια .....του φευγουν τα σαγωνια
και θα καταλαβαινει τι γραφω τωρα


το ιδιο μοτερ ειναι εως το J .....απο εκει και υστερα σπαγγετι ετοιμο σε φουρνο μικροκυματων


Το εφθασαν 150 ?? εξωπραγματικο νουμερο και οχι μονο
Η φαμιλια ειναι απλα απο αλλο γαλαξια ..
3η γενια τωρα

το βρηκε ετοιμο ο βλαχοαμερικανος μουστακιας ...και βγηκε να πουλησει μαγγιες
αντε ρε απο δω


ΥΓ .ποιους ενδιαφερει ? και ποιος νοιαζεται ?

στα π@π@ρι@ μας ........

και ποιος νοιαζεται για αυτους ....

Αφού εμπεδώσαμε ότι το 79ρι Κάβα δεν έβγαζε 150 μουλάρια δες λοιπόν και το 1100 Honda του 80 με όλες τις αλλαγές που υιοθέτησε το "πολιτικό" μηχανάκι που κυκλοφόρησε το 81 σε 1050 κομμάτια (RB).
http://www.ma.org.au/index.php?id=609
Τα 150 αλογάκια που έφτασε το Kawa το 81 εννοείται ότι είναι ένα εκπληκτικό νούμερο για 8βάλβιδο καπάκι απλά εντάξει να μην ξεχνάμε ότι μετά από κάθε αγώνα το μοτεράκι ελέγχετο ενδελεχώς...
Πάρε βιντεάκι μπόνους ,πως να μην είναι ο Γκάρντνερ μέσα στους τοπ για μένα (τα λεγα παλαιότερα και με τον Βύρωνα*) όταν τον βλέπεις στη 1η σειρά του grid σαν κάγκουρα με το γυμνό μηχανάκι με το ψηλό τιμόνι ανάμεσα στους αγωνιάρηδες...
https://www.youtube.com/watch?v=NfKzmwa1M9U
Πρόβλημα κανένα αδελφέ ,απλά μου αρέσει η ακρίβεια.
*https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=130913&p=2236067&viewfull=1#post2236067

Zpower
31/03/2017, 11:57
kαλημερες
Εσυ προσωπικα εχεις καθε δικαιωμα να γραφεις οτι θελεις .......(επειδη τουλαχιστον γνωριζεις ) και το ξερολες εννοειται δεν εδειχνε εσενα
φυσικα δεν υπαρχει προβλημα ,,
επειδη σου αρεσει η ακριβεια ....ξερεις πολυ καλα οτι καθε ημερα παλευω με τα δεκατα στα χιλιοστα
τι 79 τι 81 το ιδιο μοτερ ηταν .....
ποτε μου δεν ανεφερα το 79 αντε παλι ....ο Αρης το ανεβασε οχι εγω

για εμενα το μοτερ εως το J ειναι το ιδιο οπως και η φαμιλια Μοριβακι

και η προσπαθεια εξ αρχης ηταν μια ρεπλικα του Γκαρντνερ
του Κροσμπυ στα δικα μου παντα ματια ειναι ενα απο τα ασχημοτερα και εμετικα μηχανακια που εχου βγει ποτε ...
το 30 του Γκαρ ,,,σαφως ο ορισμος και η ολοκληρωση του καγκουρα

για οσους εζησαν αυτη την εποχη ,,,καταλαβαινουν τι εννοω

για το CB1100R ρε Πανο τι μου γραφεις τωρα ? μαθημα ιστοριας ?
αυτο σου εγραψα ...τα ιδια λογια
CB1100R μπασταρδεμενο με οτι μας εμεινε στοκ απο τα υπολοιπα του CB900 δεν ειναι σι-μπι -αρ ( προσωπικη γνωμη )
τα εχω ζησει στην εποχη τους για εμενα τα R ξεκινησαν απο το CB1100RC 1982 με το κλειστο πλαισιο και οχι την μαλακια του μπολντορα

ασ το κλεισουμε γιατι εχουν βγει ( αρκουδες ) στον οριζοντα ..

buckley
31/03/2017, 14:27
kαλημερες
Εσυ προσωπικα εχεις καθε δικαιωμα να γραφεις οτι θελεις .......(επειδη τουλαχιστον γνωριζεις ) και το ξερολες εννοειται δεν εδειχνε εσενα
φυσικα δεν υπαρχει προβλημα ,,
επειδη σου αρεσει η ακριβεια ....ξερεις πολυ καλα οτι καθε ημερα παλευω με τα δεκατα στα χιλιοστα
τι 79 τι 81 το ιδιο μοτερ ηταν .....
ποτε μου δεν ανεφερα το 79 αντε παλι ....ο Αρης το ανεβασε οχι εγω

για εμενα το μοτερ εως το J ειναι το ιδιο οπως και η φαμιλια Μοριβακι

και η προσπαθεια εξ αρχης ηταν μια ρεπλικα του Γκαρντνερ
του Κροσμπυ στα δικα μου παντα ματια ειναι ενα απο τα ασχημοτερα και εμετικα μηχανακια που εχου βγει ποτε ...
το 30 του Γκαρ ,,,σαφως ο ορισμος και η ολοκληρωση του καγκουρα

για οσους εζησαν αυτη την εποχη ,,,καταλαβαινουν τι εννοω

για το CB1100R ρε Πανο τι μου γραφεις τωρα ? μαθημα ιστοριας ?
αυτο σου εγραψα ...τα ιδια λογια
CB1100R μπασταρδεμενο με οτι μας εμεινε στοκ απο τα υπολοιπα του CB900 δεν ειναι σι-μπι -αρ ( προσωπικη γνωμη )
τα εχω ζησει στην εποχη τους για εμενα τα R ξεκινησαν απο το CB1100RC 1982 με το κλειστο πλαισιο και οχι την μαλακια του μπολντορα

ασ το κλεισουμε γιατι εχουν βγει ( αρκουδες ) στον οριζοντα ..

Τι διαβάζει ο sniper λες ,μπα αυτός δεν τα ξέρει δεν σήκωνε κεφάλι τότε από τα μαθήματα...
Είδες ρε μπαγάσα που αν σε μπριζώσω γράφεις τελικά !

Zpower
31/03/2017, 15:31
οι αρκουδες ειναι αλλου ρε ...
τωρα ξυπνησαν ..ακομη ζαλισμενες ειναι και ψαχνονται ..
τα @@ μου θα παρουν παλι ..

Αντε να βγει το σημερινο να πιασω παλι καμια βιδα ,,,να βγαλω εμπνευση
ρε λες ?

Zpower
02/04/2017, 10:24
μηνυμα εστειλα ...
για το υπολοιπο ποπολο ...ισως υπαρξει φωτογραφηση


Ριχτο Ηλια .....

https://www.youtube.com/watch?v=ylYAGnSUdLE