PDA

View Full Version : Abs σε Ducati. Γίνεται????



IskRa
28/07/2009, 19:32
Καλησπέρα σε όλους τους φιλους της μοτοσυκλέτας, ιταλόφιλους και μη!

Το ερώτημα απλό. Τα Ducati δεν φοράνε Abs (εκτός του ST3 που σταμάτησε να πωλείται). Μπορεί κάποιος, με κάποιο τρόπο να τα εφοδιάσει με Abs και αν ναι, τότε:

α. μπορεί να γίνει αυτό κατά τρόπο εργοστασιακό απο την Ducati, π.χ., ως extra?
β. χρειάζεται κάποια παντέτα και, αν ναι, ποιά μπορεί να είναι αυτή?

Το ενδιαφέρον μου στρέφεται κυρίως προς το Μonster 695 και το GT1000.

DrIoannis
28/07/2009, 19:50
Απ όσα ξέρω δεν γίνετε τίποτα από αυτά που ζητάς.

IskRa
28/07/2009, 20:01
δηλαδή .... το χάσαμε το κορμι πατριώτη????

sorry κιολας αν σας την σπαω....αλλά μηχανάκι χωρις ABS εγώ σε ελληνικούς δρόμους δεν οδηγάω!!!!!

Απαράδεκτη παντως η υστέρηση αυτή της Ducati. Θα έπρεπε να το πρόσφερε, ανεξαρτήτως κόστους!!!

DrIoannis
29/07/2009, 08:19
Παίρνεις κάτι άλλο με ABS,τόσα υπάρχουν.Θες scooter,Supersport,Superbike,on/off...

SeNNinhA
30/07/2009, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
δηλαδή .... το χάσαμε το κορμι πατριώτη????

sorry κιολας αν σας την σπαω....αλλά μηχανάκι χωρις ABS εγώ σε ελληνικούς δρόμους δεν οδηγάω!!!!!

Απαράδεκτη παντως η υστέρηση αυτή της Ducati. Θα έπρεπε να το πρόσφερε, ανεξαρτήτως κόστους!!!
Και ποιος σου είπε ότι τα Ducati είναι για τους Ελληνικούς δρόμους?

Κανονικά θα έπρεπε να πεις ότι DUCATI σε ελληνικούς δρόμους δεν οδηγάω (με ή χωρίς ABS).

:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:


Υ.Γ. Χέστηκε η Ducati και όποια άλλη εταιρεία (και καλά κάνουν) για την Ελλάδα και την κατάσταση των δρόμων μας.

shoken
03/08/2009, 06:42
εχεις οδηγησει δηλ μηχανακι με abs κ σου αρεσε?:confused:

LOUKILOUK
03/08/2009, 13:04
Γιατι να μην του αρεσε? αν δουλεψε ισως να τον εσωσε απο μια πτωση με ολα τα γνωστα επακολουθα...(απο τα απλα μεχρι και τα χειροτερα...), αν παλι δεν δουλεψε δεν θα καταλαβε καμια διαφορα στην οδηγηση ειτε ειχε, ειτε οχι, η μηχανη του ABS...
Το ΑΒS, ειδικα το απενεργοποιουμενο, ειναι οτι καλυτερο και χρησιμοτερο για καποιον του οδηγαει συνεχεια σε συνθηκες πολης, εθνικης και επαρχιακου δικτιου ενω σε ειδικες περιπτωσεις μπορει να το απενεργοποιησει και να κανει και γουστα...:winka:
Καλως, κακως δεν οδηγαμε ολη μερα σε συνθηκες πιστας...
αυτια...τα λεμε μαγκες:wave2:

shoken
03/08/2009, 18:29
ok

IskRa
03/08/2009, 22:34
Ας θέσω διαφορετικά το ερώτημα....

Απο την μια μεριά εταιρείες όπως η Honda εξελίσσουν συνεχώς την τεχνολογία του ABS και παρουσιάζουν ολοένα και καλυτερα προιόντα, λαμβάνοντας υπόψη ακόμα και τους πλέον δυναμικούς χρήστες μοτοσυκλετών, για αυτό άλλωστε βλέπουμε το Combined ΑΒS στο καινόυργιο supersport της, όπως άλλωστε και το νέο σύστημα ABS της BMW, με παρόμοια λειτουργία αλλά διαφορετικής φιλοσοφίας.

Απο την άλλη μεριά υπάρχουν εταιρείες που κάποτε έβγαλαν ενα ABS και εν συνεχεία το μάζεψαν πίσω και δεν ξανασχολήθηκαν με το θέμα. Αν ρωτήσεις έναν πωλητή της Ducati (τον ρώτησα!!!!) γιατί δεν βάζουν ABS στα μηχανάκια τους, θα σου απαντήσει "εμείς βάζουμε καλές αναρτήσεις, μπόμπες, τακάκια, και δαγκάνες και δεν μας χρειάζεται το ABS". Επίσης, θα σου απαντήσει και άλλα χαζα, όπως "τι το θές, για να μην σταματάς?".

Ξέρετε....μου αρέσουν τα Ducati....αλήθεια το λέω...

Όμως δεν μου αρεσεί μια εταιρεία που δεν εξελίσσεται πλεόν. Τι ακριβώς είναι η Ducati μέσα απο ένα ψυχρό τεχνο-οικονομικό βλέμμα? Είναι μια εταιρεία που έχει ΕΝΑΝ μονο κινητήρα, ΕΝΑΝ τρόπο κατασκευής πλαισίων και ΚΑΜΙΑ εξέλιξη σε ηλεκτρονικά. Ξέρει να κάνει μόνο ένα είδος μοτοσυκλέτας και κατά την προσωπική μου άποψη το πιο έυκολο είδος, τα sport. Δεν έθεσε ποτε ζήτημα ασφάλειας, χρηστικότητας, φιλικότητας κτλ που απασχολούν πολλούς άλλους κατασκευαστές.

Αν μη τι άλλο, ας περιμένουμε περισσότερα απο αυτήν την εταιρεία και ας πάψουμε να λαμβάνουμε κάθε παραξενιά της ως άποψη.

Πάντως, επειδή είδα το 696, το GT 1000, το Triumph Boneville και το Moto Guzzi V7 Classic και ΚΑΝΕΝΑ δεν προσφέρεται με ABS.....και επειδή στη γειτονιά μου γίνεται λαική και κάθε τόσο μου πετιέται μια γρια ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα (είναι και κοντές οι γριές και δεν φαίνονται γαμώτο) και έγω τσαρουχώνω τα φρένα μου, με βλέπω να αγοράζω το BMW R1200R και να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο .... και προπάνων ολόκληρο!!!!

golis
04/08/2009, 07:40
Πάρε το cbf 1000 abs cbs.

McGyver
04/08/2009, 07:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Ας θέσω διαφορετικά το ερώτημα....
...


Τα ίδια σκατά είναι κι η Ferrari φίλε μου, ένα ηχοσύστημα της προκοπής δεν μπορεί να βάλει...

ant0ine
04/08/2009, 07:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τα ίδια σκατά είναι κι η Ferrari φίλε μου, ένα ηχοσύστημα της προκοπής δεν μπορεί να βάλει...

Σιγά τα αμάξια... δεν έχω δει να κυκλοφορούν και πολλά, δεν πρέπει να έχουν βγει καλά.

byron
04/08/2009, 08:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Όμως δεν μου αρεσεί μια εταιρεία που δεν εξελίσσεται πλεόν. Τι ακριβώς είναι η Ducati μέσα απο ένα ψυχρό τεχνο-οικονομικό βλέμμα? Είναι μια εταιρεία που έχει ΕΝΑΝ μονο κινητήρα, ΕΝΑΝ τρόπο κατασκευής πλαισίων και ΚΑΜΙΑ εξέλιξη σε ηλεκτρονικά. Ξέρει να κάνει μόνο ένα είδος μοτοσυκλέτας και κατά την προσωπική μου άποψη το πιο έυκολο είδος, τα sport. Δεν έθεσε ποτε ζήτημα ασφάλειας, χρηστικότητας, φιλικότητας κτλ που απασχολούν πολλούς άλλους κατασκευαστές.


* Εξελίσσεται στον χώρο που ξέρει καλύτερα. Καλύτερα να φτιάχνει πολύ καλές μοτό σε ένα ενα (που δεν είναι ένα) παρά ένα μάτσο βιόλες σε πολλά.
* Δεν έχει μόνο έναν κινητήρα,εκτός και κάθε V2 90' σου φαίνεται ίδιο. Η BMW που είναι η επόμενη επιλογή σου δλδ πόσους κινητήρες έχει? :lol: (εξαιρούνται όσους φτιάχνει η aprilia για αυτήν)
* Το streetfighter είναι το μόνο μοτο αυτή τη στιγμή με traction control στον βασικό εξοπλισμό. Εξέλιξη στα ηλεκτρονικά δεν σημαίνει μόνο ABS.

Ποιό ducati σε ενδιέφερε και απαγοητεύτηκες απ΄την έλλειπή μέριμνα της εταιρίας σε ζητήματα ασφάλειας, χρηστικότητας και φιλικότητας ? :confused:

IskRa
04/08/2009, 09:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
* Εξελίσσεται στον χώρο που ξέρει καλύτερα. Καλύτερα να φτιάχνει πολύ καλές μοτό σε ένα ενα (που δεν είναι ένα) παρά ένα μάτσο βιόλες σε πολλά.

Συμφωνώ, πολύ καλά τα μοτόρια της Ducati στις φαινομενικά πολλές διαφορετικές κατηγορίες μοτοσυκλέτας, αλλά στην πραγματικότητα, στο ένα και μοναδικό είδος! Γιατί ένα? Γιατί είναι πιο έυκολο να είναι απόλυτος, απο το να είσαι διαπραγματευσιμος. Γιατί είναι πιο ευκολο να ικανοποιείς μια μονο απαίτηση απο το να ικανοποιείς πολλές μαζί. Π.χ. σκέφτεται η Ducati, τι φρένα να βάλω στο Μονσερ. Απάντηση: Τα καλύτερα!!! και πράγματι βλέπεις ένα μηχανάκι σαν το παλιό 620 με διπλους 320αριδες μπροστα!!! Πάντα είναι εύκολη η απάντηση που δίνει η Ducati και πάντα μονοδιάστατη και για αυτό εγώ λεώ πως αυτή η εταιρεία ξέρει να φτιάξει ΕΝΑ μονο μηχανάκι.


* Δεν έχει μόνο έναν κινητήρα,εκτός και κάθε V2 90' σου φαίνεται ίδιο. Η BMW που είναι η επόμενη επιλογή σου δλδ πόσους κινητήρες έχει? :lol: (εξαιρούνται όσους φτιάχνει η aprilia για αυτήν)

χμ...εναν κινητήρα έχει η Ducati (άντε το πολύ 2, αν συνυπολογίσουμε το υδρόψυκτο 1198) στο οποίο μεταβάλλει τη χωρητικότητά του ανάλογως τις ανάγκες για ροπή και ιπποδύναμη.

* Το streetfighter είναι το μόνο μοτο αυτή τη στιγμή με traction control στον βασικό εξοπλισμό. Εξέλιξη στα ηλεκτρονικά δεν σημαίνει μόνο ABS.

Δεν ξέρω και ποιά άλλα έχουν, αλλά το R1200R που έψαξα έχει traction Control!!!

Ποιό ducati σε ενδιέφερε και απαγοητεύτηκες απ΄την έλλειπή μέριμνα της εταιρίας σε ζητήματα ασφάλειας, χρηστικότητας και φιλικότητας ? :confused:

Είναι θέμα υποκειμενικό τα παραπάνω, άρα δεν έχει νόημα να μπούμε σε αυτή την συζήτηση (δηλαδή κάποιο που εγώ το βλέπω εχθρικό εσύ μπορεί να το βλέπεις φιλικό κτλ κτλ)... πάντως....ABS δεν δίνει, αυτό ειναι το μόνο σίγουρο!!!

IskRa
04/08/2009, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τα ίδια σκατά είναι κι η Ferrari φίλε μου, ένα ηχοσύστημα της προκοπής δεν μπορεί να βάλει...

Στην περίπτωση της Ferrari, όμως, πας και βάζεις εξω το ηχοσύστημα που σου αρέσει και τελειώνεις .... με το ABS τι κάνεις ακριβώς θα μας πείς????

DUKASII
04/08/2009, 10:14
File vrika lysi sto provlima soy!mi pareis ducati!

byron
04/08/2009, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Στην περίπτωση της Ferrari, όμως, πας και βάζεις εξω το ηχοσύστημα που σου αρέσει και τελειώνεις .... με το ABS τι κάνεις ακριβώς θα μας πείς????

Παίρνεις άλλη μάρκα που έχει. Απλά πράγματα.

αιγαιοπλόος
04/08/2009, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Καλησπέρα σε όλους τους φιλους της μοτοσυκλέτας, ιταλόφιλους και μη!
Το ερώτημα απλό. Τα Ducati δεν φοράνε Abs (εκτός του ST3 που σταμάτησε να πωλείται). Μπορεί κάποιος, με κάποιο τρόπο να τα εφοδιάσει με Abs;:

Εκ των υστέρων δε μπορεί να τοποθετηθεί ABS.
Πούλα το και πάρε μηχανάκι με (καλό και σύγχρονο) ABS.
Αυτά.

shoken
05/08/2009, 20:13
ρε συ iskra τα ντουκ δεν χρειαζονται abs.
οδηγησε μηχανακια με abs κ μετα παρε κ μια ντουκ.
θα βαλεις τα γελια κ μονο που θα ακους abs μετα σε μοτοσυκλετα.
δηλ σε λιγο θα ζηταμε κ αεροασκους σε ρενες κ τζισεξια.
ημαρτον..:D

LOUKILOUK
05/08/2009, 20:33
Για να γινει αυτο που λες shoken θα επρεπε να μας πουλουσαν μηχανακια μετα απο εξετασεις οδηγησηις η καθε εταιρια... να αποφασιζε ποιος δυναται και ποιος οχι...εκει να εβλεπες ποσα σπεσιαλ μηχανακια θα κυκλοφορουσαν που δεν χρειαζονται ABS....
Μαγκες ο οδηγος χρειαζεται το ABS και οχι τα μηχανακια.... :winka:
Αντε και καλο σας βραδυ:wave2:

shoken
06/08/2009, 06:46
ειπαμε,η ντουκ δεν χρειαζεται abs.οι αλλες ναι.
γιατι οι αλλες βγαζουν εκτος απο μοτοσυκλετες κ ειδη οικιακων συσκευων.:wave2:

panos_SF
06/08/2009, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Τα ίδια σκατά είναι κι η Ferrari φίλε μου, ένα ηχοσύστημα της προκοπής δεν μπορεί να βάλει...

θεός!!...κι ο άλλος λέει, οk θα πάω να βάλω άλλο!!!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

vradelos
06/08/2009, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
ζ.....και επειδή στη γειτονιά μου γίνεται λαική και κάθε τόσο μου πετιέται μια γρια ανάμεσα απο τα αυτοκίνητα (είναι και κοντές οι γριές και δεν φαίνονται γαμώτο) και έγω τσαρουχώνω τα φρένα μου, με βλέπω να αγοράζω το BMW R1200R και να έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο .... και προπάνων ολόκληρο!!!!

Μάλλον τα μπέρδεψες λίγο φίλε!Το ABS έχει μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος, οπότε θα πάρεις αγκαλιά τη γιαγιά και τις σακούλες της λαϊκής.


Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Ξέρει να κάνει μόνο ένα είδος μοτοσυκλέτας και κατά την προσωπική μου άποψη το πιο έυκολο είδος, τα sport.

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Έχεις δίκιο!Βάζεις τους προμηθευτές σου να εξελίξουν τα περιφερειακά κι εσύ απλά τα βιδώνεις μεταξύ τους.Δεν κάνεις μια πρόταση να μας τα στέλνουνε σε κιτ όπως τα έπιπλα του ΙΚΕΑ;Να γλιτώσουμε και τα εργατικά.
Φτιάξε κι εσύ μια Ducati!Μπορείς(το άλεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.)


Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Δεν έθεσε ποτε ζήτημα ασφάλειας, χρηστικότητας, φιλικότητας κτλ που απασχολούν πολλούς άλλους κατασκευαστές.
Εσύ κάτι ξέρεις για να μιλάς με τόση σιγουριά...

vagtav
06/08/2009, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από shoken
ειπαμε,η ντουκ δεν χρειαζεται abs.οι αλλες ναι.
γιατι οι αλλες βγαζουν εκτος απο μοτοσυκλετες κ ειδη οικιακων συσκευων.:wave2:

Οι ρόδες της ντουκάτι δεν έρχονται σε επαφή με το ίδιο ελληνικό οδόστρωμα όπως οι άλλες? Μήπως έχουν εξελίξει κανένα ελαστικό με επίστρωση γυαλόχαρτου?
Άλλο πράγμα να λες ότι σε καλή άσφαλτο πραγματικά οι ντουκάτι δεν χρειάζονται ABS, και άλλο να το θεωρούμε σαν φλώρικη εξέλιξη επειδή δεν έχει ασχοληθεί η εταιρεία που γουστάρεις.

shoken
06/08/2009, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από vagtav
Οι ρόδες της ντουκάτι δεν έρχονται σε επαφή με το ίδιο ελληνικό οδόστρωμα όπως οι άλλες? Μήπως έχουν εξελίξει κανένα ελαστικό με επίστρωση γυαλόχαρτου?
Άλλο πράγμα να λες ότι σε καλή άσφαλτο πραγματικά οι ντουκάτι δεν χρειάζονται ABS, και άλλο να το θεωρούμε σαν φλώρικη εξέλιξη επειδή δεν έχει ασχοληθεί η εταιρεία που γουστάρεις.
οχι παλικαρμ καθε αλλο.
..θελω εμμεσα να τονισω οτι πολλες εταιριες κοτσαρουν ενα abs κ δεν εξελισσουν πλαισια,καλαμια κοκ παρα μονο σου βαζουν ενα μονοπιστονο με abs κ σε κανουν να νοιωθεις οk..
με καταλαβαινεις νομιζω ε?:beer:

IskRa
06/08/2009, 14:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Μάλλον τα μπέρδεψες λίγο φίλε!Το ABS έχει μεγαλύτερες αποστάσεις φρεναρίσματος, οπότε θα πάρεις αγκαλιά τη γιαγιά και τις σακούλες της λαϊκής.



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Έχεις δίκιο!Βάζεις τους προμηθευτές σου να εξελίξουν τα περιφερειακά κι εσύ απλά τα βιδώνεις μεταξύ τους.Δεν κάνεις μια πρόταση να μας τα στέλνουνε σε κιτ όπως τα έπιπλα του ΙΚΕΑ;Να γλιτώσουμε και τα εργατικά.
Φτιάξε κι εσύ μια Ducati!Μπορείς(το άλεν περιλαμβάνεται στο πακέτο.)


Εσύ κάτι ξέρεις για να μιλάς με τόση σιγουριά...


ΌΧΙ, δεν μιλαω απο σιγουρια...ειμαι νεος στα μηχανακια....αλλά, παρόλα αυτά ακουσε με και απαντησέ μου και αν θελεις...

Συμφωνώ με αυτό που λετε οι περισσότεροι...πως τα ducati έχουν καλές αναρτήσεις φρένα κτλ.....και επίσης διαφωνω με την λανθασμένη λογική που έχουν πολλές εταιρείες να σου πετάνε ενα δισκο μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα και ένα abs του κώλου (.χ., abs απο Continental μεριά) και να σου λένε πως είσαι άρχοντας.

Αλλά πείτε γιατί θα τρελαθώ με αυτά που λέτε.... αν πέρα απο τις πολύ καλές δαγκάνες, δισκούς αναρτήσεις, μπομπες κτλ...πρόσφερε προαιρετικά και abs θα της έπεφτε ο κώλος της Ducati???? (στο κάτω κάτω έτοιμο το έχει το ABS αφού το έιχε εξελίξει για το ST3). Και όταν ρε παιδιά φρενάρεται σε άσφλατο γυαλί με φρενάρισμα πανικού και σας μπλοκάρει ο μπροστά τροχός τι ακριβώς κάνετε??? .....Και μήπως εννοείτε οτι η απόσταση φρεναρίσματος είναι μεγάλύτερη με abs οταν ΔΕΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ο τροχός, γιατί τότε συμφωνώ! Αλλά, πείτε μου, όταν μπλοκάρει ο τροχός, ποιό μηχανάκι έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος???

Εν πάσι περίπτωση....μην μπερδευόμαστε, το ABS το βάζεις για να έχεις τιμόνι, δηλαδή να μην την φάς κάτω με το που θα πιάσεις τα φρένα και θα τα μπλοκάρεις λόγω πανικού και ΟΧΙ για να έχεις μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος.

Τέλος, είναι μεγάλη και εκτός topic (άρα, κακώς την άρχισα) η σύζήτηση για το αν φτιάχνει η Ducati ένα είδος η πολλά είδη απο μηχανίακια και αν αυτό είναι το πιο ευκολο.


Παιδιά, χαλαρώστε....τα γουστάρω τα Ducati....για αυτό γράφτηκα εδω....δεν μπήκα για να σας τη πώ!!!

vradelos
06/08/2009, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
ΌΧΙ, δεν μιλαω απο σιγουρια...ειμαι νεος στα μηχανακια....αλλά, παρόλα αυτά ακουσε με και απαντησέ μου και αν θελεις...

Συμφωνώ με αυτό που λετε οι περισσότεροι...πως τα ducati έχουν καλές αναρτήσεις φρένα κτλ.....και επίσης διαφωνω με την λανθασμένη λογική που έχουν πολλές εταιρείες να σου πετάνε ενα δισκο μπροστά με μονοπίστονη δαγκάνα και ένα abs του κώλου (.χ., abs απο Continental μεριά) και να σου λένε πως είσαι άρχοντας.

Αλλά πείτε γιατί θα τρελαθώ με αυτά που λέτε.... αν πέρα απο τις πολύ καλές δαγκάνες, δισκούς αναρτήσεις, μπομπες κτλ...πρόσφερε προαιρετικά και abs θα της έπεφτε ο κώλος της Ducati???? (στο κάτω κάτω έτοιμο το έχει το ABS αφού το έιχε εξελίξει για το ST3). Και όταν ρε παιδιά φρενάρεται σε άσφλατο γυαλί με φρενάρισμα πανικού και σας μπλοκάρει ο μπροστά τροχός τι ακριβώς κάνετε??? .....Και μήπως εννοείτε οτι η απόσταση φρεναρίσματος είναι μεγάλύτερη με abs οταν ΔΕΝ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ο τροχός, γιατί τότε συμφωνώ! Αλλά, πείτε μου, όταν μπλοκάρει ο τροχός, ποιό μηχανάκι έχει μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος???

Εν πάσι περίπτωση....μην μπερδευόμαστε, το ABS το βάζεις για να έχεις τιμόνι, δηλαδή να μην την φάς κάτω με το που θα πιάσεις τα φρένα και θα τα μπλοκάρεις λόγω πανικού και ΟΧΙ για να έχεις μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος.

Τέλος, είναι μεγάλη και εκτός topic (άρα, κακώς την άρχισα) η σύζήτηση για το αν φτιάχνει η Ducati ένα είδος η πολλά είδη απο μηχανίακια και αν αυτό είναι το πιο ευκολο.


Παιδιά, χαλαρώστε....τα γουστάρω τα Ducati....για αυτό γράφτηκα εδω....δεν μπήκα για να σας τη πώ!!!
Το όλο σου στυλάκι πάντως αυτό έδειξε!Και τα γραπτά σου το αποδεικνύουν.Τέλος μ'αυτό!
Από κει και πέρα νομίζω δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει φιλοσοφία σε μια εταιρεία.Αν η Ducati δεν μπορούσε να βάλει ABS, τότε μπορούσες να πεις ότι αρνητικό θέλεις επ'αυτού. H Ducati μπορεί να βάλει ABS αλλά δεν θέλει για τους δικούς της λόγους-καλώς ή κακώς.Οπότε με αυτό το γεγονός κρίνεις και ανάλογα αγοράζεις.Δεν αρχίζεις να εκτοξεύεις αρνητικά σχόλια που είναι και εντελώς υποκειμενικά και αστήριχτα.Έχεις κάθε δικαίωμα να θέλεις ασφάλεια και φιλικότητα και ευχρηστία.Πολύ καλά κάνεις.Αν δεν πιστεύεις ότι σου τα παρέχει η Ducati-και η οποιαδήποτε Ducati-κοιτάς αλλού.Δεν αρχίζεις το θάψιμο.

vagtav
06/08/2009, 15:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
........Δεν αρχίζεις να εκτοξεύεις αρνητικά σχόλια που είναι και εντελώς υποκειμενικά και αστήριχτα.Έχεις κάθε δικαίωμα να θέλεις ασφάλεια και φιλικότητα και ευχρηστία.Πολύ καλά κάνεις.Αν δεν πιστεύεις ότι σου τα παρέχει η Ducati-και η οποιαδήποτε Ducati-κοιτάς αλλού.Δεν αρχίζεις το θάψιμο.

Τι να πούμε και εμείς με τα ΚΤΜ :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: Μας έχουν μουρλάνει στο θάψιμο όσοι δεν τα έχουν :lol:

Κατα τα άλλα πιστεύω ότι καλώς ο φίλος μας εκφράζει τα παράπονά του για κάποιες ελλείψεις που θεωρεί ότι υπάρχουν στα ντουκάτι. Τώρα έχει αρχίσει να ψάχνεται και δεν έχει γίνει ακόμα "οπαδός" κάποιας εταιρείας, άρα μπορεί να είναι πιο αντικειμενικός από κάποιον που το καβαλάει ήδη και το γουστάρει. Αν είναι και καλοπροαίρετες οι παρατηρήσεις του (όπως λέει), τότε ακόμα καλύτερα.

Το ABS για μένα θα πρέπει να είναι στάνταρ σε κάθε μοτό, με την δυνατότητα όμως να απενεργοποιείται από τον χρήστη.
Το ΣΩΣΤΟ ABS δεν μεγαλώνει την απόσταση φρεναρίσματος. Στο adventure - που έχει ένα πολύ καλό σύστημα ABS - ενεργοποιείται μόνο όταν υπάρχει πραγματικός λόγος. Πολύ λίγες φορές μου έχει ενεργοποιηθεί, σε σημείο να ξεχνάω ότι έχω. Μιλάω για το μπροστινό βέβαια, γιατί το πίσω είναι εντελώς άχρηστο και ίσως επικίνδυνο να υπάρχει αλλά τέλος πάντων.

Tpap
06/08/2009, 16:00
Όσο μπορεί μια πυγολαμπίδα να φέξει σαν κεραυνός.

shoken
06/08/2009, 19:58
ιγω παντως μετα το υπερομοταρντ ξυπνησα κ δινω κ την ρενα συντομα για μια 1198.
s εεεε?
:D

IskRa
21/09/2009, 15:53
εισακούστηκαν οι προσευχές μου ....... ABS στο MONSTER απο το 2010 !!!!!

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/78992.asp


.... :( γαμώτο....μάκαρι να το βάζαν στο 695 αντί στο 696 :(


....πάλι σε μόντες θα είμαστε!!!

tyxeros
22/09/2009, 13:46
Δεν χρειαζεται να γινομαστε τοσο απολυτοι στο θεμα του abs. Οι μισοι το απαιτουν οι αλλοι μισοι το μισουν. Λυση υπαρχει. Βαλτο το ριμαδι επανω στην μηχανη και σε οσους δεν αρεσει βαλε ενα κουμπακι να το απενεργοποιουν και ετσι ειναι ολοι ευχαριστημενοι.

vradelos
22/09/2009, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από tyxeros
Βαλτο το ριμαδι επανω στην μηχανη και σε οσους δεν αρεσει βαλε ενα κουμπακι να το απενεργοποιουν και ετσι ειναι ολοι ευχαριστημενοι.

Το...ρημάδι πάνω στη μηχανή προσθέτει βάρος και κόστος!Αυτό ίσως δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για σένα.Για άλλους είναι.

sniper
22/09/2009, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από IskRa
Στην περίπτωση της Ferrari, όμως, πας και βάζεις εξω το ηχοσύστημα που σου αρέσει και τελειώνεις .... με το ABS τι κάνεις ακριβώς θα μας πείς????


Γάμησέ τα φιλαράκι..... εμένα δεν μου βάζανε κανένα ηχοσύστημα στην Εnzo... κάτι με την βαβούρα του κινητήρα, δεν κατάλαβα καλά...... :mad:


Τώρα πραγματικά θες να βάλεις κι άλλα ηλεκτρονικά σε Ducati; :rolleyes:

Παίζει κάτι από China για ABS σε μηχανές που δεν έχουν από μαμά, αν ενδιαφέρεσαι.

IskRa
22/09/2009, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Το...ρημάδι πάνω στη μηχανή προσθέτει βάρος και κόστος!Αυτό ίσως δεν είναι ανασταλτικός παράγοντας για σένα.Για άλλους είναι.


μαλλον ο φίλος παραπάνω ήθελα να πει, οτι θα ήταν σωστό να δίνουν οι εταιρείες την ευκαιρία στον αγοραστή να επιλέγει αν θα βάλει ABS ή οχι....ετσι ώστε έγω που είμαι αρχαριος να το επιλεξω και οι υπολοιποι που δεν το πολυθέλουν να το στείλουν στον αγυριστο!!

Επίσης η ίδια λογική θα ήταν καλό να ισχύει για όλα τα αξεσουαρ. Αλήθεια έχει προσέξει κανεις το σύστημα παραμετροποίησης της Triumph, που σου δίνει την επιλογή να αγοράσεις τη μηχανή επιλέγοντας κομμάτι-κομμάτι αυτό που θέλεις (απο fairings και εξατμίσεις, μέχρι τιμόνια και νικελ διακοσμητικά)?

el_hymador
22/09/2009, 15:49
Οκ, λογικη η "απαιτηση" σου για ABS σε Ducati, αλλα αν δεν βαζουν στα μοντελα τους, πολυ απλα κοιτας αλλου...

H αληθεια ειναι πως το να θελει κανεις Hypermotard η 1198R με ABS ακουγεται καπως, αλλα για ενα monster η GT1000 η Multistrada θα επρεπε (βαση της αγορας) να προσφερουν εκδοσεις με ABS.

Χεστε τα περι χαρακτηρα και βαρους και μπλα-μπλα...η KTM το πηρε γραμμη και το ADV 990 το προσφερει και με ABS...γιατι;...γιατι στη Γερμανια και σε αλλες μεγαλες αγορες της Ευρωπης η κατηγορια των on-off σπαει ταμεια και οι περισσοτεροι αναβατες τα προτιμουν με ABS...

Το ιδιο μαλλον καταλαβε και η Ducati...

anyway, απορρω γιατι τοσος ντορος με το ABS, στη τελικη αν δεν το γουσταρεις το απενεργοποιεις και αν δεν εχει προβλεψει ο κατασκευαστης για κατι τετοιο, βγαζεις τη σχετικη ασφαλεια και τελειωσες...αυτα για τις μοτοσικλετες που κυκλοφορουν στο δρομο φυσικα...τωρα αν κυκλοφορεις στο δρομο και "χαλιεσαι" με τα 2-3 κιλα παραπανω του ABS, κανε διαιτα...

vradelos
22/09/2009, 17:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador


anyway, απορρω γιατι τοσος ντορος με το ABS, στη τελικη αν δεν το γουσταρεις το απενεργοποιεις και αν δεν εχει προβλεψει ο κατασκευαστης για κατι τετοιο, βγαζεις τη σχετικη ασφαλεια και τελειωσες...αυτα για τις μοτοσικλετες που κυκλοφορουν στο δρομο φυσικα...τωρα αν κυκλοφορεις στο δρομο και "χαλιεσαι" με τα 2-3 κιλα παραπανω του ABS, κανε διαιτα...

Άμα αρχίσουμε να κρατάμε ότι μας βολεύει για να υποστηρίξουμε την άποψη μας χέστα φιλαράκι.Κατ'άρχην να θυμίσω ότι η ST είχε ABS για όποιον θυμάται και κατέχει.Άρα υπήρχε στα πλάνα της εταιρείας κι εκεί που πίστευε ότι χρειάζεται το έβαλε.Μακάρι να το έχει ως επιλογή και στα υπόλοιπα μοντέλα.Κανείς δεν είπε το αντίθετο.

Όσο για τις δίαιτες και το λοιπό..χιούμορ έθεσα και κάποιον άλλο παράγοντα-το κόστος-αλλά μάλλον δεν τον είδες.Δίαιτα εγώ,γυαλάκια εσύ!
Και προφανώς όλοι οι μηχανικοί των εταιρειών που κοιτάν να κόψουν μισό κιλό από δω, κάτι γραμμάρια από 'κει μάλλον δεν το κατέχουν...

el_hymador
22/09/2009, 18:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από vradelos
Άμα αρχίσουμε να κρατάμε ότι μας βολεύει για να υποστηρίξουμε την άποψη μας χέστα φιλαράκι.Κατ'άρχην να θυμίσω ότι η ST είχε ABS για όποιον θυμάται και κατέχει.Άρα υπήρχε στα πλάνα της εταιρείας κι εκεί που πίστευε ότι χρειάζεται το έβαλε.Μακάρι να το έχει ως επιλογή και στα υπόλοιπα μοντέλα.Κανείς δεν είπε το αντίθετο.

Όσο για τις δίαιτες και το λοιπό..χιούμορ έθεσα και κάποιον άλλο παράγοντα-το κόστος-αλλά μάλλον δεν τον είδες.Δίαιτα εγώ,γυαλάκια εσύ!
Και προφανώς όλοι οι μηχανικοί των εταιρειών που κοιτάν να κόψουν μισό κιλό από δω, κάτι γραμμάρια από 'κει μάλλον δεν το κατέχουν...

Τωρα αμα σου πω οτι απαντουσα στο πρωτο μηνυμα του ανθρωπου και δεν διαβασα καν το δικο σου θα το πιστεψεις; anyway, απο τη στιγμη που αναγνωριζεις ως χιουμορ (εστω και κακογουστου) τα γραφομενα μου δεν θα επρεπε να στραβωνεις...:wave2:

xrilek
09/10/2009, 09:52
K mena to street triple m dn exei ABS k einai mia xara!dn dagkwnei,an dn t to zitiseis k 2 fores p ta xreiastika me ebgalan asproproswpo!oute epesa,oute xtipisa mbrosta....to ABS pisteuw sti mixani einai xrisimo mono gia broxi.egw dn odigw pote sti broxi mixani,ara pote dn 8a eperna mixanaki me ABS.....k oso ta sxolia gia tin Ducati k tin ekseliksimoita tis,kati p einai korifi dn to peirazeis!gia na bgazei tosa xronia idio plaisio,idio kinitira kati kseroun autoi!lete na mn 8eloun na poulane i na einai ston pato???? KTM-Triumph-Ducati pisteuw eiinai TOP!!!

tifoso4ever
08/11/2009, 22:54
Εν πάσι περίπτωση....μην μπερδευόμαστε, το ABS το βάζεις για να έχεις τιμόνι, δηλαδή να μην την φάς κάτω με το που θα πιάσεις τα φρένα και θα τα μπλοκάρεις λόγω πανικού και ΟΧΙ για να έχεις μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος.

Αυτο με το "ΤΙΜΟΝΙ" ξεχαστε το επιτελους!!!
Ισχυει στα αυτοκινητα κι ΟΧΙ στα δικυκλα...
Τα μηχανακια ΔΕΝ στριβουν με το τιμονι...

Σε 10 χρονια απο τωρα ΙΣΩΣ δουλεψουν σωστα τα συστηματα ΑΒΣ (Αποφυγη Βιαιης Σαβουρας...).
Προς το παρον δουλευουν σωστα μονο στο τμημα μαρκετινγκ των εταιρειων.
Οποιος εχει φαει σαβουρα απο μπροστινο, ΠΡΟΣΕΧΕΙ και δεν κανει μαγκιες σε γλιστερο οδοστρωμα! (ΚΑΙ σε λαϊκες με γριες...) Και μη μου πει κανενας οτι δεν φαινεται και με το ματι ΠΟΥ κραταει και που οχι...
Και κατι για να κλεισω γιατι τα εχω πει χιλιαδες φορες αυτα με τα ΑΒΣ...
Στην ελληνικη ασφαλτο ΔΕΝ δουλευουν σωστα, ειναι μοναδικη παγκοσμια αποκλειστικοτητα ...
Τωρα για ψυχολογικους λογους, καλο ειναι να υπαρχει...(καλο για τον επιδοξο αγοραστη). Ασε που"πουλαει" και περισσοτερο...(καλο για τον εμπορο).
Καθενας οπως γουσταρει, δεν μπορω να παρω θεση υπερ ή κατα, απλα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ εγω δεν θελω, ευχαριστω...:wave2:

tifoso4ever
08/11/2009, 23:06
Κι επειδη αναφερομαστε σε ντουντουκες, καλα κανουν και ΔΕΝ εχουν επιλογη για ABS στα περισσοτερα μοντελα τους. Καλως ή κακως, ειναι εξειδικευμενη εταιρεια και σε οποιον αρεσει...
Στα πιο εμπορικα και οικονομικα μοντελα που ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΝ να φτιαξουν για να ανεβασουν τις πωλησεις τους και τη (βιωσιμοτητα της εταιρειας...), το ρευμα ή η "μοδα" της εποχης με την σχιζοφρενικη (και παραπλανητικη για μενα) προσεγγιση για την οδικη ασφαλεια ΕΠΙΒΑΛΕΙ να υπαρχει ABS, EBD, ECS, ECDL, LSD, ANTI***, ANTI###, ANTI@@@ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ...

Απ'το να μειωθουν οι πωλησεις τους, θα αντεχα ενα 1198 με ολα αυτα τα σκατοσυστηματα...:yuck:

Ειμαι Ιταλος, τι να κανω...:wave2: