PDA

View Full Version : αγορα ktm lc4 2001



orion
04/08/2009, 01:06
Μάγκες είμαι έτοιμος να πάρω ένα ktm του 2001 με 49000 πραγματικά χλμ και τιμή ΠΟΛΥ καλή. Τι θα πρέπει να προσέξω στο μηχανακη πριν κάνω την κίνηση.
Και κάτι άλλο,θέλω να το φέρω από αθήνα θεσσαλονίκη οδικός,έρχεται η θα το μαζεύω.



Ρωτάω γιατί είναι η πρώτη μου μηχανή.

KaTaNaS
04/08/2009, 01:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Μάγκες είμαι έτοιμος να πάρω ένα ktm του 2001 με 49000 πραγματικά χλμ και τιμή ΠΟΛΥ καλή. Τι θα πρέπει να προσέξω στο μηχανακη πριν κάνω την κίνηση.
Και κάτι άλλο,θέλω να το φέρω από αθήνα θεσσαλονίκη οδικός,έρχεται η θα το μαζεύω.



Ρωτάω γιατί είναι η πρώτη μου μηχανή.


ψαξε στην ενοτητα των ΚΤΜ για το συγκεκριμενο μοντελο.

κοιτα για δακρυα λαδιου απο καπακι (τσιμουχες εκκεντροφορου) , στο καρτερ απο κατω και στην τσιμουχα του λεβιε ταχυτητων. να παιρνει μπρος ευκολα, διχως την χρηση του αποσυμπιεστη, ο συμπλεκτης να μην εχει πολλους τζογους στην μανετα, να εχει καθαρο φιλτρο αερα (δειχνει νοικοκυρη ιδιοκτητη) και να εχει κανει λαδακια καθε 2500 χλμ με την σωστη εξαερωη. αν εχει βγαλει ρωγμη στην κεφαλη ειναι καλο διοτη θα εχει αντιμετωπισθει θετικα λογικα.

εννοειται οτι το καβαλας και φευγεις για οπου θες... απλα μην το σπας στις ευθειες της εθνικης παρατεταμενα με υψηλες στροφες, να τις ανεβοκατεβαζεις συχνα. το μηχανακι ειναι η διασκεδαση της οδηγησης, αρκει να σου αρεσουν οι στροφες!

LOUKILOUK
04/08/2009, 10:19
Σωστος ο κατανας, πριν ξεκινησεις και αφου φτασεις με το καλο, τσεκαρε ολες τις βιδες γιατι με τους κραδασμους καμια φορα ξεβιδωνουν (τυπικη διαδικασια πριν και μετα απο καθε ταξιδι στην εθνικη...). Απεφυγε επισης το σταθερα τερμα γκαζι για μεγαλα χρονικα διαστηματα στην εθνικη, οουπς το ειπε και αυτο ο κατανας...οκ αυτια
καλες αγορες, καλους δρομους, και παντα ορθιος:beer: :wave2:

orion
04/08/2009, 10:34
Για τα χλμ τι λέτε; 49000 είναι κάπως πολλά κι εκεί κολαω λίγο.

LOUKILOUK
04/08/2009, 10:42
Αν ειναι καλοσυντηρημενο οκ...αν οχι ζορικα τα πραγματα...το δικο μου με 56.000 χιλ εφυγε απο τα χερια μου σε πολυ καλη κατασταση και δεν εχω ακουσει κανα παραπονο μεχρι τωρα...
ψαξτω λιγο, υπαρχουν τροποι...:wave2:

MikeG
04/08/2009, 10:42
Πάμε στα KTM :wave2:

KaTaNaS
04/08/2009, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Για τα χλμ τι λέτε; 49000 είναι κάπως πολλά κι εκεί κολαω λίγο.


toylaxiston ακουγονται αληθινα...


στα 70.000 θα του ριξεις ενα χιλιαρικακι για γενικη επισκευη και θα εισαι κομπλεδουρα

nassosxlvbros
04/08/2009, 11:28
Αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν σιδεροφάγος αλλά ήξερε τι είχε και το κυριότερο ήξερε να το πηγαίνει ΚΑΙ να το συντηρεί,τα κμ δε σημαίνουν τίποτα...παλιότερα είχα για καμιά βδομάδα ένα LC4 του 2001 με 57000 κμ και το μηχανάκι δούλευε σαν καινούργιο,τι δούλευε,πετούσε...πολλά από τα LC4 αγοράστηκαν από λυσσάρηδες και τα πήγαιναν συνεχώς τάπα με διαστήματα αλλαγής λαδιών όποτε θυμόντουσαν...από εκεί ξεκινάνε όλα τα προβλήματα:το μηχανάκι ΔΕΝ φτιάχτηκε για να πηγαίνει Αθήνα -Πάτρα με το γκάζι στο στοπ,αλλά να δίνει τη δύναμή του εκεί ακριβώς που τη θες-βλέπε ανηφόρες προσπεράσματα,εντουροδιαδρομές,κλπ...αν το μηχανάκι έχει περάσει όλα αυτά τα κμ στη μια ρόδα (και το κάθε μηχανάκι βέβαια),μην περιμένεις να είναι απροβλημάτιστο...
ψάξτο καλά και εύχομαι νάναι καλή επιλογή! :beer: :wave2:

orion
04/08/2009, 19:03
Μαλλον ακυρο το σεναριο,ειναι το enduro και ξενερωσα μολις το εμαθα,μια μετατροπη σε motard τι χρειαζεται περιπου?

fantacid
04/08/2009, 20:08
περιπου ενα χιλιαρικο για τροχους.

γερμανια μπορεις να τα βρεις κ στη μιση τιμη, βαλε κ ενα 200αρι τα μεταφορικα
αλλα πολυ πιθανον να εχει δισκους κ γραναζι

:wave2:

nassosxlvbros
04/08/2009, 20:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Μαλλον ακυρο το σεναριο,ειναι το enduro και ξενερωσα μολις το εμαθα,μια μετατροπη σε motard τι χρειαζεται περιπου?

εεεε ένα ένα μας τα λες....και το εντούρο προσωπικά δε θα με χάλαγε καθόλου....στην τελική βάζεις πιο "ασφάλτινα" λάστιχα...:wave2:

orion
04/08/2009, 20:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros
εεεε ένα ένα μας τα λες....και το εντούρο προσωπικά δε θα με χάλαγε καθόλου....στην τελική βάζεις πιο "ασφάλτινα" λάστιχα...:wave2:

Άσε... μου έστειλε φωτογραφία πριν μια ώρα για να δω το μηχανάκι και μόλις είδα τα τακούνια ξενερωσα. Ο τύπος το ζητάει 1700 ευρώ,αν ενδιαφέρεται κάπιος...

nassosxlvbros
04/08/2009, 21:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Άσε... μου έστειλε φωτογραφία πριν μια ώρα για να δω το μηχανάκι και μόλις είδα τα τακούνια ξενερωσα. Ο τύπος το ζητάει 1700 ευρώ,αν ενδιαφέρεται κάπιος...

Χμμμ...γιατί δε παζαρεύεις τη τιμή και να το κάνεις μετά μοτάρντ; -έστω στην αρχή μόνο με αφάλτινα λάστιχα; εεε;
αν είναι σε καλή κατάσταση (εννοείται να το δεις από κοντά οχι φωτό μόνο) και αξίζει γιατί όχι;
κάνε παιχνίδι....:wave2:

orion
04/08/2009, 22:44
Να σε πω... εψαξα στο διαδικτυο για τη μετατροπη και απ'οτι κατάλαβα για να γίνει σωστά θέλει:
Ελατήρια
Γέφυρες στα καλάμια
Άλλες τρομπες φρενων,μέχρι και αλλαγή στο γραναζωμα του σασμαν για πιο μακριές σχέσεις.

Οπότε ας βρω ένα έτοιμο παρα να μπω σε αυτή τη διαδικασία γιατί χώμα δεν νομίζω να το παω,άσε που άπειρος οδηγός + 640 κυβικά στο χώμα άντε γειά.:eyepop:

nassosxlvbros
04/08/2009, 22:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Να σε πω... εψαξα στο διαδικτυο για τη μετατροπη και απ'οτι κατάλαβα για να γίνει σωστά θέλει:
Ελατήρια
Γέφυρες στα καλάμια
Άλλες τρομπες φρενων,μέχρι και αλλαγή στο γραναζωμα του σασμαν για πιο μακριές σχέσεις.

Οπότε ας βρω ένα έτοιμο παρα να μπω σε αυτή τη διαδικασία γιατί χώμα δεν νομίζω να το παω,άσε που άπειρος οδηγός + 640 κυβικά στο χώμα άντε γειά.:eyepop:

...ενώ 640 + απειρος οδηγός στην άσφαλτο είναι πιο ασφαλές;...κακώς νομίζεις...το χώμα είναι το καλύτερο σχολείο και για άπειρο που δεν ξέρει αλλά και για τον έμπειρο που τα ξέρει ή νομίζει πως τα ξέρει...και όπως σου είπα και στα πιο πάνω πόστ με ένα "πιο ασφάλτινο" σετ λάστιχα και το μαθαίνεις και φτηνά σου βγαίνει...τώρα λες "άλλες τρόμπες άλλα στεφάνια κλπ",ε,τότε πας για ΣΤΗΜΕΝΟ MOTARD δηλαδή extreme μηχανάκι που θέλει ΚΑΙ χέρια ΚΑΙ εμπειρία...η επιλογή δική σου!

χμμμμμ...μπας και κοιτάς λάθος μηχανάκι και θες στρητ και δε το ξέρς' ; ;)

entouring
04/08/2009, 23:36
Παντως ακομα και με χωματινα ελαστικα με μαλακη γομα το συγκεκριμενο μηχανακι "στριβει" και "στριβει" και "στριβει" και "στριβει" και "στριβει"...................................

orion
05/08/2009, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από nassosxlvbros


χμμμμμ...μπας και κοιτάς λάθος μηχανάκι και θες στρητ και δε το ξέρς' ; ;)

Για να πω την αλήθεια τα συγκεκριμένα ktm τα βρίσκω σε πολύ καλές τιμές , γι αυτό και ψηνομαι να πάρω.(ξέρω δεν είναι κριτήριο αυτό για αγορά μηχανής)
Η αλήθεια είναι ότι ένα street θα με καλυπτε περισσότερο αλλά δεν παίζει αρκετό χρήμα τώρα.
Πάντως τώρα εχω φάει σκαλωμα και θέλω motard...

KaTaNaS
05/08/2009, 09:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion

Πάντως τώρα εχω φάει σκαλωμα και θέλω motard...


να ξερεις πως τα ΣΜ 640 τρωνε πιο πολυ ζορι... λόγω πιο μακρυου γραναζωματος και ιδιαίτερων συνηθως αναβατων...

το καλυτερο ειναι να βρεις ενα καθαρο μηχανακι, και του αλλαζεις τα στεφανια και τα λαστιχα με 300 ευρω...


:wave2:

orion
05/08/2009, 22:23
Αλλαγή...

Είδα ένα motard 2000 σήμερα ΑΛΛΆ... θέλει πίσω δίσκο,κομπλερ μιζας και φλατζα στο καπάκι από δεξιά.

2000 ευρώ η τιμή και είναι το prestige με 47000 χλμ.

Συγγνώμη που πρίζω αλλά θέλω γνώμες.


Α!!! Το οδήγησα και είναι καυλα.:D