PDA

View Full Version : Η Οδύσσεια μιας Enfield...



Anastassios
07/08/2009, 12:15
Εδώ και ένα χρόνο, αυτή είναι η μικρή μου οδύσσεια,

Δεν είχα ποτέ μεγάλη σχέση με μηχανές, αλλά στην Αθήνα πλέον πιστεύω θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί οτιδήποτε άλλο.
Πέρσι λοιπόν τον Αύγουστο άρχισα να ψάχνω για μηχανή. Τα γιαπωνέζικα δεν μου άρεσαν, έψαχνα για κάτι άλλο κάτι πιο κλασσικό οι καινούργιες όλες μου φαίνονται άσχημες.

Ένα απόγευμα του αυγούστου λοιπόν, αφού είχα βγεί και χάζευα τα μαγαζιά στην Μιχαλακοπούλου, έπεσα πάνω της. Μία Enfield Electra 500. Κούκλα!!! Την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά.

Και λίγες μέρες αργότερα ήταν δική μου...


fast forward ... Αύγουστος 2009.

Την πουλάω!!! με πολλά σιχτίρια! έχω πληρώσει πάνω από ?1000 για σέρβις μέσα σε ένα χρόνο... φοβάμαι πλέον να την βγάλω στο δρόμο μην μου χαλάσει! Το υπάρχον συνεργείο νιώθω ότι με κοροϊδεύει η στην καλύτερη ότι βαριούνται να ασχοληθούν σοβαρά...

Και τώρα? πάλι τα ίδια... πάλι ψάχνω τα ξενέρωτα sites της suzuki της honda και της yamaha. Όπου δεν μου αρέσει τίποτα. Όλοι μου λένε πάρε γιαπωνέζικο να ηρεμήσεις.. αλλά δεν μου αρέσουν την να πάρω, oi shadow είναι πανάκριβες και πολύ μεγάλες, πολλά κυβικά για πρωτάρη. Βέβαια και η Enfield μετά από ένα χρόνο δεν τράβαγε, ήθελα κάτι πιο δυνατό.

Αλλά και αυτό είναι σχετικό, το Maxακι ένος φίλου που δανειζόμουνα πιτσιρίκι τράβαγε πιο πολύ απο την enfield.

Σκέφτομαι Harley η Bonneville... Αλλά πολλά λεφτά!!! 5 χρόνια δόσεις, και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω τα ίδια προβλήματα; Με σέρβις συνεχόμενα και πανάκριβα ανταλακτικά...

Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....

byron
07/08/2009, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anastassios
Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....

κρίμα για την περιπέτεια που είχες με την enfield...

Για τα χρήματα δεν έχεις δίκιο. Με λιγότερα μπορείς να πάρεις ένα μεταχειρισμένο 2-3 ετών με ελάχιστα χλμ. Εκτός της κρίσης που αναγκάζει όλους τους πωλητές να σκοτώσουν τα μηχανάκια τους για να τα πουλήσουν, η κατηγορία που σε ενδιαφέρει δεν έχει πολλούς θαυμαστές, κατι που σημαίνει ακόμα καλύτερες τιμές..

θα έψαχνα για ελαφρά μεταχειρισμένο triumph. Τα Ηarley πιστεύω ότι είναι εξωφρενικά υπερτιμημένα για αυτό που προσφέρουν.

makis206
07/08/2009, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
θα έψαχνα για ελαφρά μεταχειρισμένο triumph.

Ή για κάποιο Moto Guzzi ίσως...:beer:

nassosxlvbros
07/08/2009, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anastassios
Εδώ και ένα χρόνο, αυτή είναι η μικρή μου οδύσσεια,

Δεν είχα ποτέ μεγάλη σχέση με μηχανές, αλλά στην Αθήνα πλέον πιστεύω θα έπρεπε να απαγορεύεται να κυκλοφορεί οτιδήποτε άλλο.
Πέρσι λοιπόν τον Αύγουστο άρχισα να ψάχνω για μηχανή. Τα γιαπωνέζικα δεν μου άρεσαν, έψαχνα για κάτι άλλο κάτι πιο κλασσικό οι καινούργιες όλες μου φαίνονται άσχημες.

Ένα απόγευμα του αυγούστου λοιπόν, αφού είχα βγεί και χάζευα τα μαγαζιά στην Μιχαλακοπούλου, έπεσα πάνω της. Μία Enfield Electra 500. Κούκλα!!! Την ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά.

Και λίγες μέρες αργότερα ήταν δική μου...


fast forward ... Αύγουστος 2009.

Την πουλάω!!! με πολλά σιχτίρια! έχω πληρώσει πάνω από ?1000 για σέρβις μέσα σε ένα χρόνο... φοβάμαι πλέον να την βγάλω στο δρόμο μην μου χαλάσει! Το υπάρχον συνεργείο νιώθω ότι με κοροϊδεύει η στην καλύτερη ότι βαριούνται να ασχοληθούν σοβαρά...

Και τώρα? πάλι τα ίδια... πάλι ψάχνω τα ξενέρωτα sites της suzuki της honda και της yamaha. Όπου δεν μου αρέσει τίποτα. Όλοι μου λένε πάρε γιαπωνέζικο να ηρεμήσεις.. αλλά δεν μου αρέσουν την να πάρω, oi shadow είναι πανάκριβες και πολύ μεγάλες, πολλά κυβικά για πρωτάρη. Βέβαια και η Enfield μετά από ένα χρόνο δεν τράβαγε, ήθελα κάτι πιο δυνατό.

Αλλά και αυτό είναι σχετικό, το Maxακι ένος φίλου που δανειζόμουνα πιτσιρίκι τράβαγε πιο πολύ απο την enfield.

Σκέφτομαι Harley η Bonneville... Αλλά πολλά λεφτά!!! 5 χρόνια δόσεις, και είμαι σίγουρος ότι δεν θα έχω τα ίδια προβλήματα; Με σέρβις συνεχόμενα και πανάκριβα ανταλακτικά...

Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....

Δεν ακούγεται κάτι για τα εν λόγω μηχανάκια...τι σου παρουσίασε;με 10Κ? αγοράζεις τουλάχιστον 5 αξιόπιστα μοτόρια...και ποιος σε βεβαιώνει ότι και τα Χάρλευ δε χαλάνε;όλα χαλάνε...εξαρτάται από το πόσο συχνά και πόσο ακριβά....:)

:wave2:

guzzistas
07/08/2009, 13:26
πω πω ρε φίλε κρίμα... και είμαι φίλος των κλασικών τέτοιων μηχανών.....

κρίμα...

σκέψου τώρα ή κάποιο triumph ή moto guzzi
θα βρεις σε πολύ καλή κατάσταση μτχ... με καλές τιμές

BlackAdder
07/08/2009, 14:03
Για να θεωρείς τις shadow πανακριβες, το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι πήρες μεταχειρισμένη enfield.

Αν το παραπάνω ισχύει τα 1000? που έδωσες μου φαίνονται απολύτως φυσιολογικά καθώς προέρχονται τη χρήση που κάνει ο κάθε άσχετος σε συνδιασμό με την υπερτιμολόγηση και την ελλειπή (οριμένες φορές) εργασία από την αντιπροσωπεία.

Γενικά τα enfielfd είναι μηχανές για χομπίστες, που θέλουν να ασχοληθούν με τα μηχανολογικά και για χαλαρές βόλτες. Δεν είναι για καθημερινή μετακίνηση ειδικά αν δεν έχεις φτάσει στο σημείο να γνωρίζεις απο τη συμπεριφορά τους την κατάσταση στην οποία βρίσκονται.

Αν θέλεις μηχανή για κάθε μέρα στην αθήνα, τότε μια enfield δεν είναι για σένα, ούτε όμως ένα steed (shadow) είναι τόσο βολικό (είχα steed 4 χρόνια).
Σε επιδόσεις το steed είναι σαφώς πιο δυνατό απο μαι enfield αλλά και πάλι δεν τραβάει αρκετά.

Η γνώμη μου είναι να κοιτάξεις για κάνα cb400 που και φτηνό είναι και δεν ζητάει πολλά και επιδόσεις έχει αρκετές για αρχάριο. Είναι και ρετρό.

Bonneville καλά θα ήταν αλλά τα μεταχειρισμένα κοστίζουν από 6000 και πάνω και είναι λίγα.
Πάντως αν το θέλες πολύ υπάρχει η Boneville black με 8.500 νομίζω που είναι τα πάντα όλα στν κατηγορία.

Road67
07/08/2009, 14:28
πόσα θες να δώσεις δηλαδή;

Anastassios
07/08/2009, 20:14
Δεν ξέρω, το σκέφτομαι, μαξιμούμ 10000...

BlackAdder
08/08/2009, 09:24
Μια είναι η λύση:


170768

christostr
08/08/2009, 11:48
Έχει κανείς την bonnie? Με ενδιαφέρει πολύ, αν και με χαλάνε λίγο οι νέες ζάντες, παρότι βελτιώνουν πολύ την συμπεριφορά της μηχανής!
Τώρα έχω Africa :D και θα ήθελα όταν την αλλάξω να πάρω bonnie :beer: ή CB 1300 :cool:
Πως συνδιάζονται ε; ε, και τα δύο κλασικά....:wave2:

BlackAdder
08/08/2009, 16:29
Ναι οι νέες ζάντες με χαλάνε και μένα...

nickmonstro
08/08/2009, 16:48
:winka: :D :smilea:

:wave2:


170773

fantacid
08/08/2009, 16:49
δε παιρνεις μια βεσπα ρε φιλε?

ειναι καρα-κλασικο, κ σκυλι
σιγουρα πιο ευκολο για τη πολη κ φυσικα ακρως πιο οικονομικο!

αν δε θες κατι τοσο κοινο ψαξε να βρεις καμια παλια λαμπρετα οι οποιες ειναι πανεμορφες!

:wave2:

rockobok
08/08/2009, 18:49
και γιατί όχι ένα monsterάκι ?και πολλά υπάρχουν μεταχειρισμένα και φτηνά είναι κ παρ'οτι ιταλικά είναι και αξιόπιστα..

SVX
08/08/2009, 19:13
seconds on V7 :a10:


170775

nickmonstro
08/08/2009, 19:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
και γιατί όχι ένα monsterάκι ?και πολλά υπάρχουν μεταχειρισμένα και φτηνά είναι κ παρ'οτι ιταλικά είναι και αξιόπιστα.. :winka:

christostr
10/08/2009, 08:53
Και... από ταξιδάκια πως πάει η Bonnie? Πάμε αξιοπρεπώς ή 100-120 και τέλος; 140-150 με διάρκεια είναι εφικτά;:rolleyes:

BlackAdder
10/08/2009, 09:21
Και... από ταξιδάκια πως πάει η Bonnie? Πάμε αξιοπρεπώς ή 100-120 και τέλος; 140-150 με διάρκεια είναι εφικτά;

Πάει με 140-150, ο οδηγός δεν ξέρω αν θα αντέξει...

Γενικά γυμνές μηχανές χωρίς καμία προστασία απο τον αέρα δεν είναι για ταχύτητες >120-130 για πολλή ώρα.

stefanos
10/08/2009, 10:25
Δεν μπορώ να καταλάβω που μπορεί μια enfield να είναι πιό αναξιόπιστή από μια Ιταλική η βρετανική κατασκευή.:)

naxiotis
10/08/2009, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Δεν μπορώ να καταλάβω που μπορεί μια enfield να είναι πιό αναξιόπιστή από μια Ιταλική η βρετανική κατασκευή.:)

επειδή είμαι και εγώ καμένοσ από μτχ enfield κατάλαβα ένα πράγμα

άλλο made in europe-japan και άλλο made in india:cry: :a04:

όταν διαλυόντουσαν τα πάντα πάνω της και από ποιότητα άστα:nono:

stefanos
10/08/2009, 10:48
Ποιότητα ναι, μπορεί να είναι χάλια φαντάζομαι και λόγω τιμής, απο εκεί και πέρα τι να χαλάει που να κάνει ένα χιλιάρικο το χρόνο και να φοβάται κάποιος να την κυκλοφορήσει, σε ένα τόσο φτηνό μηχανάκι.
Περίεργο.

FestoNero
10/08/2009, 12:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
δε παιρνεις μια βεσπα ρε φιλε?

ειναι καρα-κλασικο, κ σκυλι
σιγουρα πιο ευκολο για τη πολη κ φυσικα ακρως πιο οικονομικο!

αν δε θες κατι τοσο κοινο ψαξε να βρεις καμια παλια λαμπρετα οι οποιες ειναι πανεμορφες!

:wave2: Φίλε fantacid έχω φάει το κόσμο να βρω μια λαμπρέτα σε σοβαρή (χαμηλή) τιμή, αλλά τζίφος..
Όσο για τις βέσπες, ο καθένας ζητάει όσο του λείπει μου φαίνεται..:eek:
Αλλά σαν επιλογές είναι πολύ όμορφες..

BlackAdder
10/08/2009, 13:00
Εντάξει εαν συγκρίνουμε μια enfield των 1.500€ (μεταχειρισμένη) με ένα monster των 5.000€ ή μια bonnie των 6.000€ και ζητάμε να έχουν την ίδια ποιότητα κατασκευής ...

Επίσης πρόκειται για τελείως διαφορετικής τεχνολογίας μοτοσυκλέτες, για πιο ήπια χρήση.

Ενοείται ότι οτιδήποτε Γιαπωνέζικο-Ιταλικό-Αγγλικό έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής και καλύτερες επιδόσεις...

Anastassios
10/08/2009, 13:02
2 φωρές χάλασε η μίζα... (αυτη τι στιγμή είναι στο συνεργείο για αυτό το λόγο)... (Θα την πάρω πίσω το Σεπτέμβρη)
Αμα πάς να βάλεις μπρός, με μίζα η πόδι, ακούγονται χτυπήματα μέσα στην μηχανή.. αυτό και τις 2 φορές συνέβη ξαφνικά όταν πήγα να βάλω μπροστά.

την πρώτη φωρά με χρέωσε 400, και άλλα τόσα τώρα συν κάτι κατοστάρια σε άλλα σέρβις = > 1000

Ασχέτως Blackadder, η Bonnie πως τα πάει με ανταλλακτικά και σέρβις στην Ελλάδα;

BlackAdder
10/08/2009, 13:44
Ασχέτως Blackadder, η Bonnie πως τα πάει με ανταλλακτικά και σέρβις στην Ελλάδα;

Έχω ακούσει καλά λόγια για την αντιπροσωπεία της Triumph.

Σίγουρα είναι ποιό "επίσημη" από αυτή της Enfield...άλλα μεγέθη...

Τα ανταλλακτικά είναι σαφώς ακριβότερα, και αυτό οφείλεται στην διαφορά στην ποιότητα που αναφέρεται πιο πάνω. Το ίδιο ισχύει και για τα extras.

Για τα σέρβις δεν έχω ιδέα. Αν και είναι σχετικό, δηλαδή σε ενδιαφέρει σύγκριση 1 προς 1 (αλλαγή λαδιών με αλλαγή λαδιών) ή μακροχρόνια πόσα θα δώσεις για να συντηρήσεις τη μια και πόσα την άλλη (δύσκολο να απαντηθεί γιατί δεν ξέρεις τι θα σου βγάλει).

Εγώ πάντως αν είχα τα χρήματα θα έπερνα Bonneville και ας κοστίζουν περισσότερο το σέρβις της.

Απο την άλλη αυτό που θα ήθελα στην πραγματικότητα θα ήταν μια Εnfield με την αξιοπιστία, τις επιδόσεις και την ποιότητα κατασκευής στης Triumph...(αισθητικά μου αρέσουν οι enfield περισσότερο).

MG
10/08/2009, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anastassios

Μάλλον όμως, για να πάρεις αξιόπιστη μηχανή πρέπει να πλησιάσεις της ? 10000....

αυτο που λες δεν ισχυει....

μπορεις και με πολυ λιγοτερα να παρεις ενα μηχανακι που να ειναι τερας αξιοπιστιας....


πχ. εγω εψαχνα ενα φθηνο αξιοπιστο μηχανακι να κανω τη δουλεια μου... σκαλιζοντας τις αγγελιες γνωστης εφημεριδας κοιτουσα γιαπωνεζικα κατω των 2000 ευρω Τελικα, πηρα ενα Yamaha XJS600 diversion του 94 με 700 ευρω... που το πηρα για την πλακα μου και το εχω 3 χρονια τωρα και του εχω κανει 45,000 km

το μηχανακι εχει γραψει συνολικα 115,000 km. Τα μοναδικα χρηματα που του εριξα σε ολα τα χιλιομετρα που εχω κανει ειναι μονο για αναλωσιμα 1 ντιζα γκαζιου + αλυσιδογραναζα + λαστιχα.... το λαδι δε το αλλαζω καθε 10,000 χιλιομετρα και υπ'οψιν οτι ο κινητηρας ειναι αεροψυκτος 4-κυλινδρος

με λιγα λογια ειναι τα λεφτα του αυτο το μηχανακι τα εχει βγαλει και με το παραπανω....

και ταξιδια κανω και στην πολη ειναι το παπι μου....

δεν ειναι τυχαιο που η Express Service εχει τα ιδια...;)

αρα δε χρειαζεται να δωσεις 10,000 για να εχεις αξιοπιστια....

karneadis
11/08/2009, 02:04
Έχω δει enfield μεταχειρισμένες του 2000 με χιλιόμετρα να κοστίζουν περισσότερο από πιο καινούριες ή καλύτερα λιγότερο χρησιμοποιημένες Moto Guzzi και Triumph...
Είναι αυτό κάτι αναμενόμενο; Τις Enfield δεν τις γνώριζα πριν γίνω μέλος εδώ. Τις triumph τις ήξερα για ακριβές μηχανές και μου κάνει εντύπωση που η μεταπωλητική τους αξία πέφτει σε σχέση με τις enfield...

Λευκάδιος
11/08/2009, 03:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Έχω δει enfield μεταχειρισμένες του 2000 με χιλιόμετρα να κοστίζουν περισσότερο από πιο καινούριες ή καλύτερα λιγότερο χρησιμοποιημένες Moto Guzzi και Triumph...
Είναι αυτό κάτι αναμενόμενο; Τις Enfield δεν τις γνώριζα πριν γίνω μέλος εδώ. Τις triumph τις ήξερα για ακριβές μηχανές και μου κάνει εντύπωση που η μεταπωλητική τους αξία πέφτει σε σχέση με τις enfield... μπορει να ισχυει αυτο που λεει ο FestoNero παραπανω για τις βεσπες.μια καλη λυση για ρετρο μηχανακι ειναι το kawasaki w650,περιπου στα 3000ευρω σαν μεταχειρισμενο μιας και δεν εισαγεται πια.μπορει να μην ειναι το 'original' αλλα ειναι κουκλα


170888

christostr
11/08/2009, 08:56
Και που να το βρεις αυτό;:rolleyes:
Ωραίο μηχανάκι:winka:

Λευκάδιος
11/08/2009, 20:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
Και που να το βρεις αυτό;:rolleyes:
Ωραίο μηχανάκι:winka: κατα καιρους βρισκεις στην χρυση ευκαιρια,μοτοτριτη(περιοδικο) κα,ειχε εισαχθει κανονικα απο αντιπροσωπεια αλλα δεν πολυκυκλοφορησε

christostr
11/08/2009, 22:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
κατα καιρους βρισκεις στην χρυση ευκαιρια,μοτοτριτη(περιοδικο) κα,ειχε εισαχθει κανονικα απο αντιπροσωπεια αλλα δεν πολυκυκλοφορησε

Και αν υποθετικά βρεθεί, από ανταλακτικά τι γίνεται;

boldor900f
17/08/2009, 20:36
Εχω την απάντηση στο πρόβλημά σου.
Στείλε πμ να σου πώ.