Σύνδεση

View Full Version : Μηχανή Enduro σκυλί για καθημερινή χρήση



AfragkosEnduras
13/08/2009, 04:47
Γεια σας παιδιά και καταρχήν σόρρυ στους μοντερέιτορς αν έβαλα αυτή την συζήτηση σε λάθος τομέα,είστε ελεύθεροι εννοείται να την μετακινήσετε!

Στο θέμα μας λοιπόν,είμαι λάτρης του χώματος απλά επειδή δεν παίζουν πολλά λεφτά ώστε να πάρω ένα δεύτερο motocross μηχανάκι και ένα βανάκι να το γυροφέρνω θα αναγκαστώ να πουλήσω το παλιό μηχανάκι και να πάρω ένα Enduro όσο πιο σκυλί γίνεται που να αντέχει να πηγαίνει βουνό παρέα με μένα και θα αντέχει και ψιλοκαθημερινή χρήση σε δρόμο!

Η απορία μου είναι λοιπόν αν υπάρχει τέτοιο μηχανάκι,οποιασδηποτε εταιρείας!
Δεν ψάχνω για ον/οφ,θέλω κάτι που να πηγαίνει καλά σε χώμα ασχέτως πόσο μπορεί να χρειάζεται προσοχή στο δρόμο σε στροφές ή με βροχή!

Γενικότερα έχω παρατηρήσει πως οι απόψεις διίστανται και ενώ οι περισσότεροι υποστηρίζουν πως μηχανάκια τύπου Enduro δεν τα παίρνεις στο δρόμο γιατί καταστρέφονται,έχω μπόλικους γνωστούς και έχω δει μπόλικα wrf,exc ή te στο δρόμο!
Επίσης,γι'αυτή ακριβώς την χρήση που ανέφερα ξεχνάω δίχρονα μηχανάκια,έτσι?

Ευχαριστώ...:)

AfragkosEnduras
13/08/2009, 05:02
Ξέχασα να αναφέρω πως δεν ψάχνω για κάτι μεταχειρισμένο αλλά καινούριο ώστε να μπορεί να μου μείνει γιατί από λεφτά ποτέ δεν θα παίζουν πολλά παραμόνο τώρα και δεν θέλω να σπαταλάω σε συνεργεία για πλάκα!
Σαν οδηγός έχω εμπειρία μικρή μεν,αλλά υπάρχει δε,από χώμα και από δρόμο αρκετή και το λέω γιατί πιστεύω πως δεν θα έχω πρόβλημα με τα κυβικά της μηχανής όσα και να ναι,αρκεί να το πάω σταδιακά ώσπου να το μάθω...

Zid
13/08/2009, 07:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras


Γενικότερα έχω παρατηρήσει πως οι απόψεις διίστανται και ενώ οι περισσότεροι υποστηρίζουν πως μηχανάκια τύπου Enduro δεν τα παίρνεις στο δρόμο γιατί καταστρέφονται,έχω μπόλικους γνωστούς και έχω δει μπόλικα wrf,exc ή te στο δρόμο!
Επίσης,γι'αυτή ακριβώς την χρήση που ανέφερα ξεχνάω δίχρονα μηχανάκια,έτσι?

Ευχαριστώ...:) Ναι αλλά.. πόσο συχνή χρήση? και εφόσον το θες καινούργιο πόσα χρήματα είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις...?

Πχ.. ενα wrf 250-450 εχει απο 8500 με 9500 χιλιαρικα.... με αυτά τα λεφτά.. παιρνεις 2 μηχανάκια ΄....

Παίρνεις ενα παπί και ενα enduro used αλλα 1 χρονου...σχεδόν καινούργιο....

LARISEOS
13/08/2009, 08:11
με την μικρη μου εμπειρία στο cross -enduro με μηχανάκια ....θα σου πω απλα ενα πράγμα....!

αμα μπορεις να εχεις μηχανακι και να το μεταφερεις με βανακι κρατα αυτο....!

χωματινο που θα φερνει βολτες μεσα στην πόλι κτλ θα σου βγαλει έξοδα οπως συνεχεια λαστιχα κτλ!


εγω με το rm μου που το μεταφέρω με βανακι δεν εχω εξοδα καθολου και φθορές λίγες......!


γνωμη μου ειναι ενα για πόλι αμα μπορεις και ενα για χώμα!

LARISEOS
13/08/2009, 08:13
επισης η τιμες ειναι κατω κ θα πέσουν και αλλο......δν θα επερνα με τπτ καινούριο!

Zid
13/08/2009, 08:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από LARISEOS
με την μικρη μου εμπειρία στο cross -enduro με μηχανάκια ....θα σου πω απλα ενα πράγμα....!

αμα μπορεις να εχεις μηχανακι και να το μεταφερεις με βανακι κρατα αυτο....!

χωματινο που θα φερνει βολτες μεσα στην πόλι κτλ θα σου βγαλει έξοδα οπως συνεχεια λαστιχα κτλ!


εγω με το rm μου που το μεταφέρω με βανακι δεν εχω εξοδα καθολου και φθορές λίγες......!


γνωμη μου ειναι ενα για πόλι αμα μπορεις και ενα για χώμα! Αφου λέει οτι δε παίζει μέσο μεταφοράς.. τι βανάκι του λες? :lol: :p :wave2:

LARISEOS
13/08/2009, 08:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Αφου λέει οτι δε παίζει μέσο μεταφοράς.. τι βανάκι του λες? :lol: :p :wave2:


ε ρε λαθος πρωι πρωι...........τωρα εφτιαξα φραππε.....νομηζα ειχε βανακι!:lol: :rotflmao:

AfragkosEnduras
13/08/2009, 15:48
Καλημέρες παιδιά(τώρα ξύπνησα εγώ)!:p
Λοιπόν να διευκρινήσω κάποια πράγματα.Παλιότερα πήγαινα μερικές εντουράδες με ένα klx παλιό του αδερφού μου το οποίο όμως τώρα δεν υπάρχει!Το χε πουλήσει για να γίνει στριτάς!

Παρ'όλα αυτά εγώ είχα καυλώσει με χώμα,τώρα ένα παπί innova έχω,τίποτα δηλαδή,αλλά έχω μαζεμένα χρήματα,θα βγάλω και ένα χιλιάρικο πουλώντας το κι έτσι θέλω να πάρω ένα καινούριο,ίσως τσιμπημένο αλλά καλό enduraκι που να μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά!

Και όπως είπα και πριν,δεν θέλω με τίποτα ονοφειδή,μου την δίνουν απίστευτα,συν οτι θέλω στο χώμα να φυσάει η μηχανή!

Απλά σκέφτομαι ρε παιδιά,μια μηχανή που είναι φτιαγμένη για εντουράδες και όχι για πίστα και άρα μπορεί να κάνει μεγάλες διαδρομές γιατί δεν μπορεί να βγαίνει δρόμο?
(Συγχωράτε με για την αφελή ίσως ερώτηση αυτή αλλά μηχανικά δεν έχω ιδέα απο μηχανές,με την καινούρια θα αρχίσω να ψάχνομαι για να γλυτώνω φράγκα!)

Stabak
13/08/2009, 15:54
DRZ400, 610TE, 690 enduro...

AfragkosEnduras
13/08/2009, 17:39
Μια χαρά αλλά από αυτά ποια βγαίνουν καινούρια?Το ΤΕ βγαίνει?Γιατί βλέποντας τα μοντέλα '10 παρατηρώ πως μόνο μέχρι 510 κυβικά το βγάζουν...Εκτός αν εννοείς γενικά την συγκεκριμένη σειρά της Husqvarna οποτέ με ενδιαφέρει υπερβολικά!

Ρε παιδιά είναι τόσα παλιά μηχανάκια που τους κάνουν τέτοια χρήση και κρατάνε γερά και μετά από τόσα χρόνια:XR400,DRακια κάθε είδους και κυβικών,WR200,CRM κλπ κλπ
Γιατί λοιπόν να μην κρατάει πχ το wrf τόσο και να μην αντέχει σε δρόμο ή το klx πχ?

Παρεπιπτόντως,υπάρχει κανείς με που να έχει ο ίδιος ή κανας γνωστός του κάνα wrf του 09 ή klx να μας πει για αντοχές του στο δρόμο κι αν παθαίνει κάτι,τι είναι αυτό?Ή ακόμα και κάποιος με ευρωπαϊκή μηχανή...

vagXT
14/08/2009, 08:01
Η απάντηση στο ερώτημα σου είναι μάλλον ανάμεσα σε αυτες τις 2 μηχανές

1)Yamaha WR250R
2)Kawasaki KLX250

Εννοείται σκυλιά για την πόλη και έτοιμα με μια ποδιά, λαστιχάκια ΜΧ γαι μπόλικη απόλαυση στο βουνό (σε ερασιτεχνικους ρυθμούς)

Εγώ προσωπικά έχω το KLX. Είναι σε όλα άριστο για τέτοια χρήση. Μόνο το μοτέρ του είναι λίγο ράθυμο (ερχεται κλειστό απ το εργοστάσιο). Ψάχνω τώρα τρόπο να του δώσω λίγα αλογάκια.

νομίζω είναι μια καλή λύση για σένα το Kawasaki για να ξεκινήσεις αρκετά δυνατά στο χώμα χωρίς να ξοδεψεις μια περιουσία. Αν βέβαι έχεις 1500ευρό παραπάνω πας στο Yamaha. Είναι πιο δυνατό.

Zid
14/08/2009, 09:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras
Καλημέρες παιδιά(τώρα ξύπνησα εγώ)!:p
Λοιπόν να διευκρινήσω κάποια πράγματα.Παλιότερα πήγαινα μερικές εντουράδες με ένα klx παλιό του αδερφού μου το οποίο όμως τώρα δεν υπάρχει!Το χε πουλήσει για να γίνει στριτάς!

Παρ'όλα αυτά εγώ είχα καυλώσει με χώμα,τώρα ένα παπί innova έχω,τίποτα δηλαδή,αλλά έχω μαζεμένα χρήματα,θα βγάλω και ένα χιλιάρικο πουλώντας το κι έτσι θέλω να πάρω ένα καινούριο,ίσως τσιμπημένο αλλά καλό enduraκι που να μπορεί να κάνει αυτή τη δουλειά!

Και όπως είπα και πριν,δεν θέλω με τίποτα ονοφειδή,μου την δίνουν απίστευτα,συν οτι θέλω στο χώμα να φυσάει η μηχανή!

Απλά σκέφτομαι ρε παιδιά,μια μηχανή που είναι φτιαγμένη για εντουράδες και όχι για πίστα και άρα μπορεί να κάνει μεγάλες διαδρομές γιατί δεν μπορεί να βγαίνει δρόμο?
(Συγχωράτε με για την αφελή ίσως ερώτηση αυτή αλλά μηχανικά δεν έχω ιδέα απο μηχανές,με την καινούρια θα αρχίσω να ψάχνομαι για να γλυτώνω φράγκα!)


Κράτα.. το innova.... και πάρε ενα μηχανάκι για το βουνό....:winka: Τέλος...:a3:

Julius
14/08/2009, 10:35
+1000 ston ZID


krata to papi na kaneis thn douleia sou kathimerina kai pare ena DRZ400 (poy den thelei sixni syntirisi kai den spaei) gia na mporeis na to vgazeis kai ston dromo poy kai poy. Eidanika pxakse na vreis to DRZ400"E" me pinakida, poy tsoulaei ligo kalytera.


Mixani katharoaimo enduro poy na kikloforei kathemera sto dromo DEN YPARXEI, ektos ean theleis na pigeneis kathe tris kai ligo synergeio gia sintirisi kai kathe mina gia piso lastixo (ta takoynia ston dromo kovonte gia plaka).

johnpan
14/08/2009, 13:47
Εχω DT200 και κάνω τη χρήση που περιγράφεις. Εχω δει όλη την Πελοπόνησο από χώμα και από Δευτέρα θα επεκταθώ στην ορεινή Ναυπακτία. Μπορεί να μην έχει άψογες αναρτήσεις και συμπεριφορά εντούρο αλλά είναι ελαφρύ, σε πάει όπου θες, και μέχρι λίγα χρόνια πριν κέρδιζε και σε αγώνες εντούρο. Το προτίμησα από το αδερφάκι του το wr200 γιατί είναι καλύτερο σε μεγαλύτερες αποστάσεις και στην άσφαλτο κατά την επιστροφή από τη βόλτα. Με ένα χιλιαρικάκι βρίσκεις dt200 σε καλή κατάσταση. :beer:

Αν θες τετράχρονο πας για 250 λόγω βάρους, εντούρο με drz δε μπορείς να κάνεις, θα το δεις όταν θα πρέπει να το σπρώξεις. Και αν πας σε καθαρόαιμο ελαφρύ 400άρι θα δεις ότι θα έχει έξοδα σε καθημερινή χρήση.

Αν σε παίρνει τσίμπα το νέο wr250r που έχει και αρκετή δύναμη, αλλιώς xr250. Επίσης πολύ καλό το wrf250, το μόνο που κάνει όλα αυτά που θες πιστευω.

:beer:

johnpan
14/08/2009, 13:51
Υ.Γ. Να σου πω ότι καθημερινή χρήση με λάστιχο τακούνι πρέπει να το ξεχάσεις, αναγκαστικά θα συμβιβαστείς με semi:bigcry:

AfragkosEnduras
14/08/2009, 14:29
Ευχαριστώ πολύ παιδιά,
αυτό που κρατάω σίγουρα είναι το θέμα με τα λάστιχα στο δρόμο που θα πρέπει να πάρω άλλο ένα ζευγάρι πιο κυριλάτα για δρόμο και να τα αλλάζω ίσως μόνος μου...Είναι εφικτό αυτό,ε?

Επίσης,αν δεν αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον και δεν αρχίσω να ψάχνω μεταχειρισμένο,μάλλον στο wrf θα καταλήξω αν και το klx με ψήνει αρκετά επίσης!

VagXT τα ίδια που μου είπες για τα 250,φαντάζομαι ισχύουν και για τα 450 στα ίδια μοντέλα,ε?

2stroker
14/08/2009, 16:08
οσο αφορα τα λαστιχα ολα ειναι θεμα συνηθειας.οταν ειχα το kdx τακουνια του φοραγα και απλα ημουν πολυ προσεκτικος οπου ειχε νερα και σε δρομους που ηταν γυαλι αλλα εκει προσεχεις ετσι και αλλιως.δεν θυμαμαι να ειχα χαροπαλεψει ποτε.:beer:

2stroker
14/08/2009, 16:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras
Ευχαριστώ πολύ παιδιά,
αυτό που κρατάω σίγουρα είναι το θέμα με τα λάστιχα στο δρόμο που θα πρέπει να πάρω άλλο ένα ζευγάρι πιο κυριλάτα για δρόμο και να τα αλλάζω ίσως μόνος μου...Είναι εφικτό αυτό,ε?

Επίσης,αν δεν αλλάξει κάτι στο άμεσο μέλλον και δεν αρχίσω να ψάχνω μεταχειρισμένο,μάλλον στο wrf θα καταλήξω αν και το klx με ψήνει αρκετά επίσης!

VagXT τα ίδια που μου είπες για τα 250,φαντάζομαι ισχύουν και για τα 450 στα ίδια μοντέλα,ε?

το klx θα το βαρεθεις γρηγορα μιας και δεν παει βηηημααααα!!;)

AfragkosEnduras
14/08/2009, 16:11
Ναι αυτό το διευκρίνησα από την αρχή,οτί δεν έχω σκοπό να κάνω καγκουριές στο δρόμο με το enduro,απλά να κάνω την δουλειά μου αν χρειαστεί να πεταχτώ κάπου ή απλά να με πηγαίνει ως το βουνό για την βόλτα μου!
Απλά τα παιδιά λένε πως φθείρονται κιόλας και θα χρειάζονται συχνό άλλαγμα τα τακούνια αν τα βγάζεις στο δρόμο,γι'αυτό ρωτάω αν είναι εφικτό να τα αλλάζω μόνος μου κάθε τόσο!

Thanks για την συμβουλή 2stroker κι εγώ να σου πω την αλήθεια προς wrf πήγαινα!! :p

rockobok
14/08/2009, 16:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras

Απλά τα παιδιά λένε πως φθείρονται κιόλας και θα χρειάζονται συχνό άλλαγμα τα τακούνια αν τα βγάζεις στο δρόμο,γι'αυτό ρωτάω αν είναι εφικτό να τα αλλάζω μόνος μου κάθε τόσο!!! :p :hypnotize

AfragkosEnduras
14/08/2009, 16:43
Μετάφραση rockobok? :confused:

Αν έγινε παρεξήγηση εννοώ να πάρω ένα ζευγάρι λίγο πιο "δρομίσια" και να τα αλλάζω...

950dim
14/08/2009, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras
Μετάφραση rockobok? :confused:

Αν έγινε παρεξήγηση εννοώ να πάρω ένα ζευγάρι λίγο πιο "δρομίσια" και να τα αλλάζω...

θα αλλαζεις λαστιχα καθε 3+λιγο;;;;
Το κοστος δε σε ανησυχει;
Εχεις χρονο για χασιμο;
Και το κυριοτερο...θες να κανεις πατιναζ στην ασφαλτο;;;;
ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΣ ΤΑ ΤΑΚΟΥΝΑΤΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΧΩΜΑ...
Φιλε μονος σου ειπες πως δε θες να ριχνεις φραγκα καθε τοσο στη μηχανη...
Κρατα το παπι και παρε ενα εντουρακι να εκτονωνεσαι τα Σ/Κ!!!

AfragkosEnduras
14/08/2009, 17:01
Ρε παιδιά,αυτό ρωτάω,αν γίνεται να πάρω δρομίσια και να χω και απλά κάθε σ/κ να βάζω τα τακουνάτα μόνος μου!!!

Επειδή δεν ξέρω αν είναι εφικτό ή αν θέλει άπειρες αλλαγές,γιαυτό ρωτάω!

rockobok
14/08/2009, 17:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras
Ρε παιδιά,αυτό ρωτάω,αν γίνεται να πάρω δρομίσια και να χω και απλά κάθε σ/κ να βάζω τα τακουνάτα μόνος μου!!!

Επειδή δεν ξέρω αν είναι εφικτό ή αν θέλει άπειρες αλλαγές,γιαυτό ρωτάω! Δε μπορείς να τα αλλάξεις μόνος σου φίλε μου χρειάζεται βουλκανιζατέρ το οποίο θα σου πέρνει κ απο ένα δεκάρικο σε κάθε επίσκεψη το ελάχιστο..Δλδ για κάθε βόλτα στο βουνό 20 ευρώ για το τίποτα.Μία είναι η λύση.Κράτα το παπί σου.

devil's animal
14/08/2009, 17:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras
Ρε παιδιά,αυτό ρωτάω,αν γίνεται να πάρω δρομίσια και να χω και απλά κάθε σ/κ να βάζω τα τακουνάτα μόνος μου!!!

Επειδή δεν ξέρω αν είναι εφικτό ή αν θέλει άπειρες αλλαγές,γιαυτό ρωτάω!

αυτο γινεται.

θα εχεις δευτερο σετ ζαντολαστιχα.
δεν συμφερει να αλλαζεις μονο τα λαστιχα.


θα εχεις φορεμενα τα λαστιχα σε αλλες ζαντες και θα κανεις την αλλαγη καθε Παρασκευη π.χ. στο γκαραζ σου.

επισης μπορεις να εχεις και αλλο πισω γραναζι για τον δρομο με πιο λιγα δοντια για καλυτερες τελικες σε σχεση με το μεγαλο που θα χρησιμοποιεις στο βουνο.

και εγω ειμαι υπερ του drz. με motard ζαντολαστιχα σαν καβατζα.
:beer: :beer: :beer:

AfragkosEnduras
14/08/2009, 17:17
Ωραία παιδιά μάλλον κάτι τέτοιο θα κάνω και θα ρωτήσω και κάνα μηχανικό για περισσότερες λεπτομέρειες!

Ευχαριστώ όσο δεν πάει για την βοήθεια! :)

Lio
14/08/2009, 17:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από rockobok
Δε μπορείς να τα αλλάξεις μόνος σου φίλε μου χρειάζεται βουλκανιζατέρ.....

Αχ, αυτη η σημερινή νεολαίρα....

Κάποτε, οταν πηγαίναμε στο λαστιχά με τα καινούργια Garacross ανα χείρας για να μας τα αλλάξει, μονο με τις πέτρες δεν μας έπαιρνε: "Δεν εχω ρε πουλάκια μου μεχάνημα για τα μεχανάκια σας. Να μάθετε να τα αλλάζετε μόνοι σας..."
Ετσι αναγκαστικά, λεβιέδες, μαγκωμένα δάχτυλα, κομμένες σαμπρέλες, σταυρίδια, αλλα μετα απο μερικες φορές, ήθελες δεν ηθελες, είχες γινει εξπέρ και τα ξεπετούσες σε 10 λεπτά....

AfragkeEndura, μπορείς να αλλάζεις τα λάστιχα μόνος σου, αλλα δεν είναι και η πιο ευχάριστη απασχόληση και μαλιστα δις καθε σαββατοκύριακο. Πιο ευκολο είναι να έχεις δευτερο ζευγάρι τροχών, αλλα ακομη πιο ευκολο (και οικονομικότερο) ειναι να χρησιμοποιείς το παπι καθημερινά και το καλο μονο στο βουνό...

kordix
14/08/2009, 20:29
Τα καινούργια 250 - 450 είναι πολύ εξελιγμένα και προφανώς θέλουν πολύ συχνή συντήρηση.

π.χ. στο exc f μου αλλάζω λάδια + φίλτρο κάθε 10 ώρες (περίπου 350-400km), δεν είναι κρίμα να σπαταλάς ένα τέτοιο μηχάνημα στην κίνηση της πόλης;


Καλώς ή κακώς πάνε οι εποχές των XR, DR, KLX, RMX, DT κλπ τα οποία πρόσφεραν αυτά που ζητάς αλλά δεν μπορούν να συγκριθούν σε κανένα τομέα με τα σύγχρονα εντούρο΄.


Αν πάρεις DRZ σε λιγότερο από χρόνο θα ψάχνεις για κανονικό εντούρο, οπότε πάρε καθαρόαιμο εντούρο (όχι ΜΧ) από την αρχή. Ένα διχρονάκι από 04 και μετά είναι μια χαρά και οικονομική λύση και για την πόλη κράτα το παπί (το οποίο είναι καλύτερο από το DRZ και στο χώμα :lol: ).

KaTaNaS
16/08/2009, 10:30
apo προσωπικη εμπειρια, ακομα και η τραμπα ζαντολάστιχων καθε ΣΚ ειναι κουραστική!


Στην αρχή τιο κάνεις ευχάριστα, την παρασκευή βραδακι να στησεις το μηχανακι και να κανεις τραμπα τους τροχους!

Για να γίνει πιό εύκολα βέβαια πρέπει να έχεις δίσκους για τα φρενα σε αμφωτερα ζευγαρια ζαντών αλλιώς κάτσε κάνε τράμπα και τους δίσκους!

Οι δίσκοι βέβαια κοστίζουν όσο ολόκληρο το μεταχειρισμενο δευτερο ζευγάρι! :(

απο τη μία οι βίδες που πιάνουν τους δίσκους (μετά loctite βάση μανιουαλ) δεν ειναι καλό να λύνονταιι συχνά!

απο την αλλη για να δουλέψει σωστα απο το πρώτο χιλιομετρο το φρένο σου θα πρέπει οι δίσκοι να ειναι της ίδιας φθοράς και στα δυο ζευγαρια τροχών αλλιώς τα τα τακακια σε ενα απο τα δυο θα χρειάζονται καμμια 50αρια χλμ για να πατησουν καλα! εκτός κι αν αλλαζεις και σετ τακακια με καθε ζαντολάστιχο!

Ας παραβλέψουμε πάρα ταυτα όλα τα παραπανω που στοιχίζουν μπόλικο χρήμα όμως κι ας θεωρησουμε πως απο αυτο έχουμε!

κάθε παρασκευη απογευμα να κανεις τράμπα σκυμμένος χωρίς βοήθεια μέχρι να μπει ο δίσκος αναμεσα στα τακακια και να βρίσκεις την τρύπα του πήρου στο πηρουνι και στο ψαλίδι, να τεντωνεις αλυσιδα να σφίγκεις τα μπουλόνια, θα σου παίρνει στην καλύτερη 17-18 λεπτα μπρος πίσω αλλαγή!

Και καλα είναι την παρσκευη, Αν την Κυριακη (το σύνηθες) γυρνας αργα απο την εντουραδα και σε κυνηγανε οι υποχρεωσεις όπως ικογενεις, φαι, διαβασμα, προετοιμασιες για δευτερα, μεσόκοπος απο την βόλτα θ ακάτσεις να κανεις τράμπα;

την πρώτη θα το κάνεις , την δεύτερη θα το κάνεις, έεε την τρίτη θα αρχίσεις να κυκλοφορεις με τα τακουνάτα στην πολη και θα παροπλίσεις το δεύτερο ζευγαρι πετώντας έστι χ΄ρημα και προσπάθεια!


Οπότε μην υποβιβάζεις ο θέμα της μη πρακτικότητας! Στην καθημερινότητα αρχίζει να αναδύεται και να εμποδίζει!

Σε όποια επιλογή σου εύχομαι να χαρεις οδήγηση στο χώμα! Διότη είναι η μεγαλύτερη ανακάλυψη μετά την ανακάλυψη της μοτσυκλέτας!
:lol:


:beer: :wave2:

KaTaNaS
16/08/2009, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από AfragkosEnduras


Στο θέμα μας λοιπόν,είμαι λάτρης του χώματος απλά επειδή δεν παίζουν πολλά λεφτά ώστε να πάρω ένα δεύτερο motocross μηχανάκι και ένα βανάκι να το γυροφέρνω θα αναγκαστώ να πουλήσω το παλιό μηχανάκι και να πάρω ένα Enduro όσο πιο σκυλί γίνεται που να αντέχει να πηγαίνει βουνό παρέα με μένα και θα αντέχει και ψιλοκαθημερινή χρήση σε δρόμο!

Η απορία μου είναι λοιπόν αν υπάρχει τέτοιο μηχανάκι,οποιασδηποτε εταιρείας!
Δεν ψάχνω για ον/οφ,θέλω κάτι που να πηγαίνει καλά σε χώμα ασχέτως πόσο μπορεί να χρειάζεται προσοχή στο δρόμο σε στροφές ή με βροχή!

Γενικότερα έχω παρατηρήσει πως οι απόψεις διίστανται και ενώ οι περισσότεροι υποστηρίζουν πως μηχανάκια τύπου Enduro δεν τα παίρνεις στο δρόμο γιατί καταστρέφονται,έχω μπόλικους γνωστούς και έχω δει μπόλικα wrf,exc ή te στο δρόμο!
Επίσης,γι'αυτή ακριβώς την χρήση που ανέφερα ξεχνάω δίχρονα μηχανάκια,έτσι?

Ευχαριστώ...:)


η χρυση τομή στις ¨συνθήκες¨σου είναι:

- κρατας το παλιό μηχανάκι για τις δουλειες σου!

- παίρνεις μεταχειρισμένο εντούρο μηχανακι με 4.5 χιλιάρικα (μοντέλα 05-06-07) (δεν βγαζουν καμμία ζημιά κανένα τους!) (δίχρονο τεράχρονο καθαρα υποκειμενική επιλογή)

-μετακινείσαι αρχικά με φίλους που εχουν τρεϋλερ (αποστασεις μεχρι 25 χλμ ασφαλτο για να πατησεις χωμα ειναι ανεκτες απο οποιοδηποτε εντουρο)

-170 ευρω ενας κοτσαδώρος και αλλα 350 ενα μεταχειρισμ,ενο τρευλερ και εισαι αρχοντας!


:wave2:

$py
16/08/2009, 11:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
η χρυση τομή στις ¨συνθήκες¨σου είναι:

- κρατας το παλιό μηχανάκι για τις δουλειες σου!

- παίρνεις μεταχειρισμένο εντούρο μηχανακι με 4.5 χιλιάρικα (μοντέλα 05-06-07) (δεν βγαζουν καμμία ζημιά κανένα τους!) (δίχρονο τεράχρονο καθαρα υποκειμενική επιλογή)

-μετακινείσαι αρχικά με φίλους που εχουν τρεϋλερ (αποστασεις μεχρι 25 χλμ ασφαλτο για να πατησεις χωμα ειναι ανεκτες απο οποιοδηποτε εντουρο)

-170 ευρω ενας κοτσαδώρος και αλλα 350 ενα μεταχειρισμ,ενο τρευλερ και εισαι αρχοντας!


:wave2:



+1




Katana άδειασε κανά πμ :D

kordix
16/08/2009, 12:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
η χρυση τομή στις ¨συνθήκες¨σου είναι:

- κρατας το παλιό μηχανάκι για τις δουλειες σου!

- παίρνεις μεταχειρισμένο εντούρο μηχανακι με 4.5 χιλιάρικα (μοντέλα 05-06-07) (δεν βγαζουν καμμία ζημιά κανένα τους!) (δίχρονο τεράχρονο καθαρα υποκειμενική επιλογή)

-μετακινείσαι αρχικά με φίλους που εχουν τρεϋλερ (αποστασεις μεχρι 25 χλμ ασφαλτο για να πατησεις χωμα ειναι ανεκτες απο οποιοδηποτε εντουρο)

-170 ευρω ενας κοτσαδώρος και αλλα 350 ενα μεταχειρισμ,ενο τρευλερ και εισαι αρχοντας!


:wave2:


+1

(αρκεί να υπάρχει δίπλωμα + αυτοκινήτο γιατί διαφορετικά τα έξοδα αυξάνουν κατά πολύ)

AfragkosEnduras
16/08/2009, 15:23
Σόρρυ για την καθυστέρηση...Το τρέιλερ αποκλείεται σχεδόν για το άμεσο μέλλον,ούτε αυτοκίνητο,ούτε δίπλωμα,ούτε τίποτα,ούτε κάποιος φίλος να έχει επίσης να πηγαίνουμε μαζί!

Το ψάχνω μήπως και καταφέρω να κρατήσω όμως το παπί και να κάνει απλά την διαδρομή μέχρι το βουνό η πολυαγαπημένη μου! :)

stako
19/08/2009, 10:43
Ο Katanas στα είπε όλα, απόλυτο δίκιο έχει...

Αν μπορείς να κρατήσεις το παπί κράτα το, είναι η απόλυτα καλύτερη λύση με τεράστια διαφορά.

Όσο για τον φόβο του μεταχειρισμένου ξανασκέψου το λιγάκι... Δεν είναι καλύτερα να πάρεις τώρα ένα μτχ, να μάθεις λίγο χώμα, να δεις τι θες, τι δεν θες, και μετά βλέπεις τι θα κρατήσεις? Πχ παίρνεις ένα μτχ τώρα με 5000?, στην χειρότερη να το πουλήσεις 4000 μετά από ένα χρόνο. Μπορεί να σου κάνει κι όλας και να το κρατήσεις. Άντε να χάσεις κι ένα χιλιάρικο αν δεν σου αρέσει. Ενώ με το καινούργιο έχεις χάσει 3 χιλιάρικα με το που το βγάλεις από το μαγαζί...