View Full Version : do it yourself-motorbike
george 1981
17/08/2009, 14:15
Καλησπέρα.
Πριν από καιρό περνούσαμε έξω από ένα συνεργείο και είδαμε ένα παλιό μοντέλο της Ural(σε μέτρια κατάσταση-χωρίς το καλάθι του) το οποίο τη δεκαετία του ΄90 το έβλεπα συνεχώς εν κινήσει.Ο μηχανικός μας είπε ότι κάποιος χωριανός, του είχε αφήσει τη μηχανή,χωρίς χαρτιά για να την κάνει ότι θέλει.Η μηχανή είχε μια μπαταρία τεράστια σαν αυτοκινήτου,ξεχωριστές σέλες επιβάτη-συνεπιβάτη και έναν κινητήρα κτήνος.
Αμέσως πήγα αστυνομία,διεύθυνση συγκοινωνιών να δω αν μπορώ να κάνω κάτι αλλά μου έλεγαν ότι δεν.....
Ξέρει κανείς αν αγοράσω με τιμολόγια κινητήτα,σκελετό,γνωστής μάρκας.......... αν μπορώ να κάνω τη δική μου μηχανή και να τη θέσω σε κυκλοφορία;
Αν πάρω π.χ.σκελετό black widow,κινητήρα shadow 600,με τιμολόγια από το εξωτερικό και συνεχίσω με καλάμια,ζάντες,ντεπόζιτο,........υπάρχει περίπτωση να μη μπορώ να βγάλω άδεια;
Υπάρχει υποδομή,γνώση και όρεξη να ολοκληρωθεί το project .
Αρκεί να μπορώ να βγω και στο δρόμο...
Υ.Γ.Όχι,δε βλέπω φανατικά το American Choppers στο ΣΚΑΪ,υπερβολικά μου φαίνοται τα project τους, απλά θα ήθελα να γνωρίσω κάθε βίδα της μηχανής μου προσωπικά και να της δώσω τη δική μου αισθητική.
γιατι δεν πας να παρεις ενα καινουριο URAL? κι αυτα DO it yourself ειναι.....
η αν δε σου αρεσουν παρε ενα ROyal Enfield...
Χωρίς να ξέρω τις ακριβείς λεπτομέρειες, μπορείς να βγάλεις άδεια αν μπορέσεις να πιστοποιήσεις πως όλα δουλεύουν βάσει κάποιων προδιαγραφών.
Στο Ελλάντα, θα μπλέξεις σε τέτοια γραφειοκρατία που θα σκέφτεσαι αν θα πυρπολήσεις τη μοτοσικλέτα που θα φτιάξεις, τα υπουργεία ή τον εαυτό σου...
george 1981
17/08/2009, 14:54
@SVX Τα καινούργια ural απλά δεν, για χίλιους λόγους...Τα royal enfield πάλι όχι, για χίλιους,διαφορετικούς από τα ural, λόγους....
@McGyver Πιστεύω ότι αν ο κινητήρας και το πλαίσιο είναι του ίδιου μοντέλου, με τα χαρτιά τους, δε βλέπω λόγω να έχεις περιορισμό στα υπόλοιπα εξαρτήματα της μηχανής(καλάμια,ντεπόζιτο,ηλεκτρικά,...)
αλλά ας ρωτήσω καλύτερα...
Αφορμή για τα παραπάνω υπήρξε και το ενδιαφέρον μου για ένα custom.
Βλέπω λοιπόν ένα dragstar 650 cc στα 2900 και αμέσως άρχισα να σκέφτομαι τι θα του αλλάξω και
άρχισα να κοστολογώ(ντεπόζιτο,καλάμια,dragbar τιμόνι,σέλα,χρώμα και διαφορα άλλα ψιλά)με αποτέλεσμα να ξεπερνάω σε κόστος τα 4000.
Μου θύμησε κάτι κάγκουρες που έπαιρναν το 316 το bmw και του χώναν ένα κάρο λεφτά για να το κάνουν m3 look.Δηλαδή από έξω πύραυλος και από μέσα ψοφίμι.
Λέω ,λοιπόν, δεν παίρνω ότι εξάρτημα μου αρέσει ξεχωριστά και να κάνω το μηχανάκι όπως το θέλω εγώ.Το θέμα είναι να το επιτρέπει και ο νόμος....
Αρχικά δημιουργήθηκε από george 1981
Αφορμή για τα παραπάνω υπήρξε και το ενδιαφέρον μου για ένα custom.
Βλέπω λοιπόν ένα dragstar 650 cc στα 2900 και αμέσως άρχισα να σκέφτομαι τι θα του αλλάξω και
άρχισα να κοστολογώ(ντεπόζιτο,καλάμια,dragbar τιμόνι,σέλα,χρώμα και διαφορα άλλα ψιλά)με αποτέλεσμα να ξεπερνάω σε κόστος τα 4000.
Μου θύμησε κάτι κάγκουρες που έπαιρναν το 316 το bmw και του χώναν ένα κάρο λεφτά για να το κάνουν m3 look.Δηλαδή από έξω πύραυλος και από μέσα ψοφίμι.
Λέω ,λοιπόν, δεν παίρνω ότι εξάρτημα μου αρέσει ξεχωριστά και να κάνω το μηχανάκι όπως το θέλω εγώ.Το θέμα είναι να το επιτρέπει και ο νόμος....
αυτη ειναι και η εννοια του Customizing αλλωστε.... κοιτα να βρεις κανενα φθηνο , ή ακομα και απο κανενα ψιλο πεσιμο ωστε να μπορεις αφοβα να τεντωσεις το Budget.... Τα σκουπιδια καποιου αλλου μπορει να ειναι ο θησαυρος σου..... :smokin: ΨΑΞΕ λοιπον :wacko:
stefanos
17/08/2009, 15:02
Νομίζω οτι είναι απαραίτητο να ξεκινήσεις με κάτι που έχει άδεια κυκλοφορίας, και μετά να μετατρέψεις αλλάξεις κλπ.
george 1981
17/08/2009, 15:14
@SVX Ψάχνω και για χτυπημένο αλλά εκεί θέλει μεγάλη προσοχή.
Είδα ένα 750 custom που ήταν τσαλακωμένο από το ντεπόζιτο και εμπρός από μετωπική.
Ωραία,λέω,η καλύτερή μου,θα βάλω κατευθείαν δικά μου καλάμια.
Πως ξέρω όμως ότι δεν έχει αλλάξει η γεωμετρία της μηχανής από το πέσιμο αφού η μηχανή δεν τσουλάει καν;
@stefanos Μάλλον αυτό που προτείνεις θα γίνει τελικά αν και θα το ψάξω μέχρι τέλους αν με παίρνει νομικά και για full customizing.
Έχω κάνει full customizing σε κουτί,γιατί όχι και σε μηχανή...
fantacid
17/08/2009, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από george 1981
@SVX Ψάχνω και για χτυπημένο αλλά εκεί θέλει μεγάλη προσοχή.
Είδα ένα 750 custom που ήταν τσαλακωμένο από το ντεπόζιτο και εμπρός από μετωπική.
Ωραία,λέω,η καλύτερή μου,θα βάλω κατευθείαν δικά μου καλάμια.
Πως ξέρω όμως ότι δεν έχει αλλάξει η γεωμετρία της μηχανής από το πέσιμο αφού η μηχανή δεν τσουλάει καν;
@stefanos Μάλλον αυτό που προτείνεις θα γίνει τελικά αν και θα το ψάξω μέχρι τέλους αν με παίρνει νομικά και για full customizing.
Έχω κάνει full customizing σε κουτί,γιατί όχι και σε μηχανή...
κοιτα να μην εχει στραβωσει το πλαισιο,
ακομα κ στραβο να ειναι μπορεις να το βαλεις σε καλυμπρα κ να το ισιώσεις
η γεωμετρια εφοσον αλλαξεις μπροστινο μαλλον θα αλλαξει κ αυτη!
κανε αυτο που λενε τα παιδια
παρε μια φτηνη παλια μηχανη κ καντην αγνωριστη!
για να βγαλεις αδεια κυκλοφοριας στην αποχαρακτηρισμένη ural
ειναι αδυνατο!
fantacid
17/08/2009, 19:14
παρε μια virago!
171169
samniotis
24/08/2009, 03:19
έχω ένα Honda NV400 custom αλλά είναι θεσσαλονίκη.
θέλει λίγο συμμάζεμα, αν σε βολεύει στο δίνω για κάνα 200άρι ?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.