PDA

View Full Version : Er6f 09 or XJ6???



foreno
19/08/2009, 12:05
Καλησπέρα,
Μετά από πολύ ψάξιμο κατέληξα σε αυτές τις δύο μηχανές.Είμαι αρχάριος στον χώρο της μοτοσυκλέτας κ πιστεύω ότι μία μηχανή entry level όπως είναι οι παραπάνω θα μου είναι μια χαρά.Το ύψος μου είναι 1,70 κ δεν ξέρω αν είναι απαγορευτικό(er6f-790mm, xj6-785mm).Η χρήση του θα είναι κυρίως εντός πόλης με κάποια μικρά ταξιδάκια 100-200 χιλιομέτρων δυο φορές τον μήνα.Από εμφάνιση μου αρέσουν κ τα δύο κ έχω μπερδευτεί.Το fairing του er θα με βοηθήσει για τα (λίγα) ταξίδια αλλά η γυμνή έκδοση του xj θα με διευκολύνει εντός πόλης.Θα μ ενδιέφερε να είναι κ οικονομικό με ότι συνεπάγεται λίτρα/100χλμ,ανταλακτικά,service.

Σας κούρασα το ξέρω αλλά είμαι πολύ μπερδεμένος:dizzy: (η αγορά θα γίνει μέσα σεπτέμβρη)

CIRUS
19/08/2009, 13:37
και τα 2 πολύ καλά μηχανάκια είναι και πολύ όμορφα, καλό είναι να τα κάνεις και τα 2 test ride και να δεις πως κουμπώνουν πάνω σου, εγώ κατέληξα στο XJ6 Diversion που είναι το XJ6 με fairing και ένας από τους λόγους ήταν ότι με βόλευε περισσότερο η θέση οδήγησης από το Kawasaki. Οπωσδήποτε test ride. Τέλος οπωσδήποτε καλό κράνος και μπουφανάκι φίλε μου:wave2: :beer: :beer:

αν δεν έχεις ξαναοδηγήσει ποτέ μότο καλό θα ήταν να πας σε ένα μεταχειρισμένο πρώτα ώστε να μην ξενερώσεις στην πρώτη σούπα και έπειτα να πάρεις ένα καινούργιο μηχανάκι

foreno
19/08/2009, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από CIRUS
και τα 2 πολύ καλά μηχανάκια είναι και πολύ όμορφα, καλό είναι να τα κάνεις και τα 2 test ride και να δεις πως κουμπώνουν πάνω σου, εγώ κατέληξα στο XJ6 Diversion που είναι το XJ6 με fairing και ένας από τους λόγους ήταν ότι με βόλευε περισσότερο η θέση οδήγησης από το Kawasaki. Οπωσδήποτε test ride. Τέλος οπωσδήποτε καλό κράνος και μπουφανάκι φίλε μου:wave2: :beer: :beer:

αν δεν έχεις ξαναοδηγήσει ποτέ μότο καλό θα ήταν να πας σε ένα μεταχειρισμένο πρώτα ώστε να μην ξενερώσεις στην πρώτη σούπα και έπειτα να πάρεις ένα καινούργιο μηχανάκι

Σ ευχαριστώ για την απάντηση:)