View Full Version : Φίλτρο Βενζίνης
ermisVFR
30/08/2009, 01:10
Κάτι που κανείς δεν δίνει σημασία. Βρίσκεται μέσα στην δεξαμενή της βενζίνης. Είμαι αρκετά μπελαλίδικο για να βγει. Μετά από 58000χλμ και περίπου 4000 λίτρα φιλτραρίσματος το δικό μου ήταν βουλωμένο.
Στην φωτογραφία ανοιγμένο με σιδεροπρίονο.
172415
:eyepop:
Είπαμε αλλά 58.000 :sick:
Αμέλεια η καμία :a31: από μηχανικό?????
ermisVFR
30/08/2009, 01:59
Από τους γνωστούς μου κανένας δεν έχει αλλάξει αυτό το φίλτρο. Οι μηχανικοί όταν το ανέφερα γελούσαν. Αξιοσημείωτο είναι ότι και οι Αμερικάνοι από το VFRD δεν το αναφέρουν.
Και εγώ όταν ξεκίνησα να το αλλάξω ... με δούλευαν.
:lol:
Don John
31/08/2009, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
Και εγώ όταν ξεκίνησα να το αλλάξω ... με δούλευαν.
:lol:
Ποιος?? Ποιος??:cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Don John
Ποιος?? Ποιος??:cool:
Εγώ ναι το παραδέχομαι τον κορόιδευα :a38:
1. Νόμιζα ότι στην αλλαγή θα κάνει ζημιά.
2. Νόμιζα οτι αφού το μοτέρ δούλευε σωστά στις ψηλές, δεν έχει πρόβλημα.
3. Νόμιζα οτι οι βενζίνες δεν είναι τόσο χάλια.
4. Νόμιζα πως αφού όλοι λένε δεν χρειάζεται, δεν χρειάζεται
5. Νόμιζα οτι δεν θα με καρφώσει.
:bawl:
172515
Αρχικά δημιουργήθηκε από felter
:a7: :a7: :a7: :a7:
Και όμως φίλε felter :uplate:
Ετσι από περιέργεια ποιός άλλος το έχει αλλάξει ?? και στα πόσα km ???
ermisVFR
31/08/2009, 19:25
Αυτό που δεν είχα ποτέ ξαναδεί είναι το "φίλτρο" πριν την τρόμπα. Μοιάζει με χοντρό σύρμα καθαρισμού για κατσαρόλες !!!! και χρησιμεύει για την προστασία της αντλίας από μεγάλα αντικείμενα που πιθανόν πέσουν στην δεξαμενή.
Στο manual του 2002 δεν αναφέρεται κάτι. Πιθανώς προσθήκη του 2006.
-EDIT: υπάρχει στο manual, δεν το είχα προσέξει
172525
Λες να εχει και το BMW R1200GS? :confused:
Στο σινεργιο μου ηπαν πως δεν εχει. :a018:
Στο manual δεν βλεπω κατι. :eyepop:
Ξερει κανις τιποτα? :D
goumis hornet
31/08/2009, 21:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από gasoil
Και όμως φίλε felter :uplate:
Ετσι από περιέργεια ποιός άλλος το έχει αλλάξει ?? και στα πόσα km ???
Κι ομως χρειαζεται αλλαγμα καθε 20.000χλμ.(ισως και νωριτερα).
Επειδη κανενας μαστορας δεν προσεχει την καλη μας οσο ο καθενας μας
μπορουμε μονοι μας να το κανουμε.
Μια σειρα γερμανοπολυγωνα και ορεξη και το καναμε.
Μιση ωριτσα ειναι αρκετη.
Απο οτι βλεπω στις φωτο ειναι ιδιο με αυτο που αγορασα απο Σαρακακη πριν λιγο
καιρο με κοστος 26ευρω συν φπα. για το 600F.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=79465
:wave2:
ermisVFR
31/08/2009, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από goumis hornet
Κι ομως χρειαζεται αλλαγμα καθε 20.000χλμ.(ισως και νωριτερα).
Επειδη κανενας μαστορας δεν προσεχει την καλη μας οσο ο καθενας μας
μπορουμε μονοι μας να το κανουμε.
Μια σειρα γερμανοπολυγωνα και ορεξη και το καναμε.
Μιση ωριτσα ειναι αρκετη.
Απο οτι βλεπω στις φωτο ειναι ιδιο με αυτο που αγορασα απο Σαρακακη πριν λιγο
καιρο με κοστος 26ευρω συν φπα. για το 600F.
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=79465
:wave2:
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Σε μένα το πρόβλημα άρχισε να εμφανίζεται στα 24000χλμ. Ο μάστορας (επίσημος !!!) μου άλλαξε μπουζί :confused:
Τον ρώτησα για το φίλτρο τότε και μου απάντησε "... στα 100.000 χλμ" :cry:
Όντως το φίλτρο φαίνεται ολόιδιο με το δικό σου. Δυστυχώς δεν είχα δει το post σου.
Για το ίδιο πρόβλημα επισκέφθηκα τρία εξουσιοδοτημένα συνεργία της HONDA. Ο πρώτος, πολύ ονομαστός, μου απάντησε μονολεκτικά "αδύνατον" ως απάντηση στο ότι έχω χαμηλό ρελαντί. Με το πέρας της εγγύησης τέλειωσαν οι μάστορες για μένα.
goumis hornet
31/08/2009, 22:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ.
Σε μένα το πρόβλημα άρχισε να εμφανίζεται στα 24000χλμ. Ο μάστορας (επίσημος !!!) μου άλλαξε μπουζί :confused:
Τον ρώτησα για το φίλτρο τότε και μου απάντησε "... στα 100.000 χλμ" :cry:
Όντως το φίλτρο φαίνεται ολόιδιο με το δικό σου. Δυστυχώς δεν είχα δει το post σου.
Για το ίδιο πρόβλημα επισκέφθηκα τρία εξουσιοδοτημένα συνεργία της HONDA. Ο πρώτος, πολύ ονομαστός, μου απάντησε μονολεκτικά "αδύνατον" ως απάντηση στο ότι έχω χαμηλό ρελαντί. Με το πέρας της εγγύησης τέλειωσαν οι μάστορες για μένα.
Οπως ειπες στην αρχη ''κατι που κανεις δεν δινει σημασια''.
Οταν μπορεις να κανεις κατι μονος σου,μην αφηνεις να το κανουν αλλοι.
Αυτο πιστευω εγω.
Αν θες μου λες ποσο το πηρες;Εχεις την αποδειξη;
Αυτος ειναι ο κωδικος; 16900MBG013;
ermisVFR
31/08/2009, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από goumis hornet
Οπως ειπες στην αρχη ''κατι που κανεις δεν δινει σημασια''.
Οταν μπορεις να κανεις κατι μονος σου,μην αφηνεις να το κανουν αλλοι.
Αυτο πιστευω εγω.
Αν θες μου λες ποσο το πηρες;Εχεις την αποδειξη;
Αυτος ειναι ο κωδικος; 16900MBG013;
Αυτός είναι ο κωδικός. Τιμή δεν θυμάμαι ακριβώς, περίπου όσο το πήρες.
goumis hornet
31/08/2009, 23:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
Αυτός είναι ο κωδικός. Τιμή δεν θυμάμαι ακριβώς, περίπου όσο το πήρες.
Οκ. VFR και 600F λοιπον εχουν τα ιδια φιλτρα βενζινης.
:beer:
:wave2: :wave2:
Εγω ξερω παντως απο μαστορα οτι το φιλτρο πρεπει να αλαζετε καθε 20-25000χλμ.
συγουρα μαζευει βρωμα οπως και στα αμξια ,ετσι και σε αυτο.
ermisVFR
04/09/2009, 00:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από CB1-FAN
Εγω ξερω παντως απο μαστορα οτι το φιλτρο πρεπει να αλαζετε καθε 20-25000χλμ.
συγουρα μαζευει βρωμα οπως και στα αμξια ,ετσι και σε αυτο.
Σίγουρα. Και εγώ το άλλαζα στο αυτοκίνητο κάθε δύο αλλαγές λαδιών
Το δικό σου το έχει τοποθετημένο μέσα στο tank(?), γιατί έτσι είναι λίγο μπελάς.
Και το κόστος δεν είναι λίγο , 30ευρώ φίλτρο συν τις φλάντζες :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermisVFR
Σίγουρα. Και εγώ το άλλαζα στο αυτοκίνητο κάθε δύο αλλαγές λαδιών
Το δικό σου το έχει τοποθετημένο μέσα στο tank(?), γιατί έτσι είναι λίγο μπελάς.
Και το κόστος δεν είναι λίγο , 30ευρώ φίλτρο συν τις φλάντζες :confused:
Ναι..ναι.ειναι το ιδιο ,οντος ειναι λιγο στουχτερο εξαρταται βεβαια και καθε ποτε κανεις αυτα τα χ.λ.μ
Παντος και απο αλλα παιδια που ξερω εχουνε κανει και 40-45000 χ.λ.μ και δεν το εχουν αλαξει χωρις βεβαια να ειναι τραγικο αυτο .
Ομως πιστευω πως ενα επιβαριμενο φιλτρο πρεπει να εχει καποια διαφορα οσον αφορα τη διελευση του καυσιμου και συνεπως και στην αποδοση ιδιαιτερως στις ψιλες στροφες.
:wacko:
ermisVFR
29/03/2010, 23:43
Καθάρισα και τα μπεκ του ψεκασμού με υπερήχους
http://www.youtube.com/watch?v=DgpM8wbMAbs
Βέβαια δεν ήξεραν οι άνθρωποι από VFR και αναγκάστηκα να τα λύσω στον δρόμο!
Το αποτέλεσμα είναι ένας κινητήρας ποιο ομαλός ιδιαίτερα στις χαμηλές και μέσες στροφές, μετά από ταξίδι 500χλμ
193963
motomaniac
21/09/2012, 15:42
και τα μπεκ ε? εγω στο cbr μου θα αλλξω την αλλη βδομαδα το φιλτρο. οσον αφορα τα μπεκ ειχα ριξει στο ρεζερβουαρ ενα καθαριστικο για μπεκ της μακρα και το τι μαυριλα εβγαλε πισω στην αρχη δεν λεγεται.. μετα φυσικα δουλευε καλυτερα. η ετσι μου φανηκε.
Μην καθαρίζετε τα μπεκ αν δεν είναι απαραίτητο 100%
Μπορεί να τους κάνετε ζημιά.
Και μιας και είχα vfr 800 να σας πω οτι στο vfr το κάθε μπεκ κοστίζει 300€ !!
chr1s_86
21/09/2012, 18:19
Μην καθαρίζετε τα μπεκ αν δεν είναι απαραίτητο 100%
Μπορεί να τους κάνετε ζημιά.
Από που προκύπτει αυτό; Έχεις δει κάποια ζημιά ;
Ακόμα και με τους υπέρυχους που θεωρείται ο πιο ασφαλές τρόπος υπάρχει πάντα η πιθανότητα να αλλάξει η διατομή της κάθε οπής και τότε θα πρέπει να αλλαχτει το μπεκ. Δεν το εχω πάθει προσωπικά αλλά ξέρω άτομο οπου την πάτησε απο καθαρισμό, πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος!!
Verbal Kint
29/10/2012, 02:24
Από που προκύπτει αυτό; Έχεις δει κάποια ζημιά ;
Το εχει παθει αμερικανος στο VFRD μετα απο καθαρισμο με υπερηχους.
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/59801-testing-for-leaking-fuel-injectors
motomaniac
29/10/2012, 11:04
το φιλτρο αλλαχτηκε με κοστος 48ε το συρμα κατσαρολας επισης κοστος9ε αν και το 2ο ηταν νομιζω περιττο.. το λαμπακι Fι σταματησε να κανει την παρουσια του. το φιλτρο μεχρι να αδειασει εβγαζε την απιστυτη μαυριλα απο μεσα του.. κακως δεν το ειχα αλλαξει νωριτερα.. την μηχανη την αγοαρασα με 50000χλμ και το αλλαξα στις 56000 περιπου. τωρα θελω να κανω κι εναν προληπτικο καθαρισμο στα μπεκ γιατι αυτο που ειδα να βγαινει απο το φιλτρο σιγουρα εχει φτασει και στα μπεκ..
chr1s_86
03/11/2012, 17:56
Ακόμα και με τους υπέρυχους που θεωρείται ο πιο ασφαλές τρόπος υπάρχει πάντα η πιθανότητα να αλλάξει η διατομή της κάθε οπής και τότε θα πρέπει να αλλαχτει το μπεκ. Δεν το εχω πάθει προσωπικά αλλά ξέρω άτομο οπου την πάτησε απο καθαρισμό, πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος!!
Το εχει παθει αμερικανος στο VFRD μετα απο καθαρισμο με υπερηχους.
http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.php/topic/59801-testing-for-leaking-fuel-injectors
Ναι, κάτι τέτοια ακούω κι εγώ κατά καιρούς και διστάζω να τα δώσω για καθάρισμα...
GiannisBlessed
03/11/2012, 19:05
λοιπον λοιπον.....
για το φιλτρο η λυση ειναι μια.
μεταφορα του εξωτερικα.
διαβαστε
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=128939
το εχω ψαξει απειρα και μαλλον προκειται να το κανω αυτην την βδομαδα.
βγαζεις την ανλτια και βγαζεις το φιλτρο.βαζεις μια κοινη σωληνα υψηλης πιεσης να ενωνει εκει που ηταν το φιλτρο.
και μετα κοβεις στα δυο την σωληνα που παει απο την αντλια στην μπεκιερα (fuel rail) και βαζεις ενα....
φιλτρο αυτοκινητου που ειναι FI.
τοσο απλα.
κοστος 5ε
και το αλλαζεις για πλακα.
συν οτι ειναι πολυ μεγαλυτερο και μπορει να φαει πολυ περισοτερη βρωμια μεχρι να βουλωσει.
το ιδιο μπορει να γινει και εσωτερικα φυσικα αλλα δεν θελω να πρεπει να ανοιγω το ρεζερβουαρ για να προβω στην αλλαγη του.
την πατεντα ως τωρα την εχω δει σε κτμ σε bmw και σε vstrom.δεν ειναι κατι σπανιο ουτε πυρινικη φυσικη.ενα κωλοφιλτρακι που αντεχει στην πιεση ειναι ολο και ολο και ζητανε 2 μεροκαματα.
273330
GiannisBlessed
03/11/2012, 19:21
kai se allh mhxanh.
http://www.tlzone.net/forums/performance-enhancement/89734-mckeowns-inline-fuel-filter-mod.html
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.