View Full Version : Cb 1300 S Abs
Τιμή στην ιστοσελίδα την Ελληνικής Honda (Σαραβαλάκης) : 13.820 e.
Τιμή στην ιστοσελίδα την Βρετανικής Honda σε ευρό με πληρωμένα τα τέλη : 9.220 e. :bigcry:
Να σου στοιχίσει και 3.000 ε να πας να την φέρεις απο Αγγλία ;
Πάλι κερδισμένος βγαίνεις.
Αλλιώς κερδισμένος βγαίνει ο Σαραβαλάκης... :D
Engine Type --- Liquid cooled 4-stroke 16-valve DOHC inline-4
Engine Displacement --- 1284 cc
Bore & Stroke --- 78 x 67.2 mm
Compression Ratio --- 9.6 : 1
Carburation --- PGM-FI electronic fuel injection
Max. Power Output --- 114 bhp at 7,500 rpm
Max. Torque --- 117 Nm at 5,500 rpm
Ignition --- Computer-controlled digital transistorised with electronic advance
Starter --- Electric
Length x Width x Height --- 2,220 x 790 x 1,120 mm
Wheelbase --- 1,515 mm
Seat Height --- 790 mm
Ground Clearance --- 135 mm
Fuel Capacity --- 21 litres (including 4.5-litre warning light reserve)
Dry Weight --- 236 kg
gr http://www.honda-motorcycles.gr/inner2.cfm?menu_id=2&moto_id=6&model_id=171&action=tech
uk http://ww1.honda.co.uk/motorcycles/DispatcherServlet?hidAction=Lookup&hidActionDetail=viewproductspec&hidMSGID=10&hidMSGCode=TRADITIONAL&hidMSGName=Traditional&hidProductID=84&hidSelectedProductCode=CB1300S+ABS&hidProductName=CB1300S+ABS#focusHere
172466
και που σαι, στην Αγγλία υπάρχει και σε μαύρο :
172472
macrozan
31/08/2009, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
και που σαι, στην Αγγλία υπάρχει και σε μαύρο :
το θέμα είναι να πάρει κανείς το γυμνό ή το ντυμένο ???
ermisVFR
31/08/2009, 23:48
Από τις καλύτερες μηχανές για πάσα.
Passo del Bracco (http://www.youtube.com/watch?v=O79WxKpjv2c)
XJR_Billy
01/09/2009, 08:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από macrozan
το θέμα είναι να πάρει κανείς το γυμνό ή το ντυμένο ???
Δηλώνω λάτρης της γυμνής...:p :blush:
PortisHead
01/09/2009, 09:16
Γιατι ρε Γιωργη ?
Νομιζεις πως αν ο Σωβρακακης την ριξει την τιμη στα 9 χιλιαρικα θα γινει κοσμοπλημμύρα εξω
απο τις αντιπροσωπειες της Honda για το συγκεκριμενο μοτορι ?
Απλα....δεν τον νοιαζει.
:wave2:
Κι εδώ υπάρχει σε μαύρο...
(by the way δεν ειναι 9220€, αλλά λίρες.)
Δεν έχει να κάνει με το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά με σχεδόν όλα. Και το 1000RR κάνει 9000 λίρες.
Και θα στοιχίσει ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο 3000€ να κάνεις εκτελωνισμό και ταξινόμηση. Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα... Το κράτος (μη χέσω) βγάζει υπερβολικά πολλά λεφτά από τα ΙΧ και τα μηχανάκια, και δεν έχει αφήσει τρύπες. Που να δεις και τις τιμές της αμερικής που είναι οι μισές απο εδώ...
Το να μάθεις πόσο θα στοιχίσει η ιστορία της εισαγωγής... επίσης είναι ένας τηλεφωνικός γολγοθάς για γερά νεύρα. Το έχω κάνει για μεταχειρισμένο από αγγλία.
/:hypnotize :look: :uplate: :eyepop: :hypnotize :look:
173069
PortisHead
08/09/2009, 09:48
Εσυ αρχιζεις και φλερταρεις επικινδυνα με τους δεινοσαυρους ?
Τι εγινε ?
Εχουμε "αλλαγη πλευσης" ?
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SF
Κι εδώ υπάρχει σε μαύρο...
(by the way δεν ειναι 9220€, αλλά λίρες.)
8,121.00 GBP = 9,258.80 EUR
Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Εσυ αρχιζεις και φλερταρεις επικινδυνα με τους δεινοσαυρους ?
Τι εγινε ?
Εχουμε "αλλαγη πλευσης" ?
:wave2:
Όχι,αλλά μ αρέσει να προκαλώ ενοχές και τύψεις... :evil:
trelos_paros
31/12/2009, 16:23
Re paidia kserei kanenas an to montelo tou 2010 tha erthei stin ellada opws to eidame stin ekthesi tou tokyo???
Πρόσφατα έφερε απο Αγγλία φίλος ένα 09 λευκό κόκκινο bol d'or και μπορώ να πώ πως είναι αρκετά εντυπωσιακό απο κοντά... Πολύ βαρύ βέβαια αλλά τα κιλά του δε τα δείχνει στο δρόμο.. βέβαια επειδή ο ίδιος είναι τρελαμένος με τη βελτίωση, ήδη έχει αλλάξει αναρτήσεις, ζάντες... και διάφορα άλλα μικρότερα με επόμενο βήμα να είναι μια σωστή εξάτμιση (φτιάχνουν σχεδόν όλα τα μικρά Ιαπωνικά εργοστάσια απο μια) ολόκληρη τιτανίου για να δείξει κι’όλας :)
Όσο για την έκθεση Τόκυο, αυτό που πραγματικά θα ήθελα να δώ απο κοντά είναι το παρακάτω...
http://www.helmethairblog.com/wp-content/uploads/2008/01/2008-honda-cb1100r.jpg
notakos600
04/01/2010, 08:38
Ξέρουμε αν το συγκεκριμένο θα το φέρει ο Σαρακάκης ;
christostr
04/01/2010, 08:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Πρόσφατα έφερε απο Αγγλία φίλος ένα 09 λευκό κόκκινο bol d'or και μπορώ να πώ πως είναι αρκετά εντυπωσιακό απο κοντά... Πολύ βαρύ βέβαια αλλά τα κιλά του δε τα δείχνει στο δρόμο.. βέβαια επειδή ο ίδιος είναι τρελαμένος με τη βελτίωση, ήδη έχει αλλάξει αναρτήσεις, ζάντες... και διάφορα άλλα μικρότερα με επόμενο βήμα να είναι μια σωστή εξάτμιση (φτιάχνουν σχεδόν όλα τα μικρά Ιαπωνικά εργοστάσια απο μια) ολόκληρη τιτανίου για να δείξει κι’όλας :)
Όσο για την έκθεση Τόκυο, αυτό που πραγματικά θα ήθελα να δώ απο κοντά είναι το παρακάτω...
http://www.helmethairblog.com/wp-content/uploads/2008/01/2008-honda-cb1100r.jpg
Θα ήταν ενδιαφέρον να μας πεις ακόμα καλύτερα να μας δείξεις τι έχει κάνει:winka:
:wave2:
Μέχρι ώρας έχουν μπεί τα παρακάτω:
Τρόμπα φρένου Brembo RCS19
Τρόμπα συμπλέκτη.... ακόμα στόκ, υπο συζήτηση
Σωληνάκια goodridge με ταυτόχρονη κατάργηση του ABS (προσωπική επιλογή του αναβάτη)
Μπροστινό σύστημα Ohlins FG344
Πίσω Ohlins HO 414
Zάντες PVM Y7 αλουμινίου χρώματος χρυσού με ηλεκτροστατική βαφή, γαναζιέρα pvm με γρανάζι +1 δόντι - Η βελτίωση που έκανε τη μεγαλύτερη διαφορά στη μοτό.
Σχάρα Honda (απο τα αξεσουάρ)
Ζελατίνα MRA
Βαφή των βουρτισμένων καπακιών σε μαύρο χρώμα.
Xenon kit
Έχει ήδη αγοράστει φίλτρο και power commander και είμαστε σε κουβέντα για το τι εξάτμιση να βάλει (όπως είπα, υπάρχει μεγάλη γκάμα απο Ιαπωνία, πάντα με χταπόδι τιτανίου, έχουμε καταλήξει σε δύο λύσεις και η απόφαση θα παρθεί τις επόμενες μέρες...;) )
Παρακάτω μερικές φώτο απο κινητό κατα τη τοποθέτηση των αξεσουάρ...
184664
christostr
04/01/2010, 10:45
Μπράβο ρε φιλάρα.... περιμένω κι άλλα, για δώσε ιδέες...
:a014:
trelos_paros
04/01/2010, 16:29
Rwta to filo sou ti xreiastike kai pws ksemperdepse apo to telwneio!!!
Oi allages sto boldor einai foveres, an mporeis vale kai alles foto!!!
H απόφαση για την εξάτμιση πάρθηκε, θα είναι η παρακάτω...
http://yoshimura-shop.netmove.co.jp/product_image/110-477-8R-0l.jpg
Μόλις την έχουμε στα χέρια μας, μαζί με ένα μονόσελο που περιμένω, θα βγούν νέες και καθαρές φώτο.
sapila racing
08/01/2010, 10:16
Πω πω τούμπανο θα γίνει το θηρίο!!
Βέβαια είναι λίγο overkill να βάζεις τέτοιες ρόδες, εξατμίσεις κλπ σε τέτοια μοτοσυκλέτα, αλλά φυσικα περι ορέξεως ουδείς λόγος και το αποτέλεσμα θα είναι εντυπωσιακότατο.
Φαντάζομαι οτι ο φίλος σου ειχε η ήθελε να είχε Bol D Or 900 η Super Bol D Or στα νιάτα του όπως κι εγω ηθελα βέβαια!
Εγω ακόμα θυμάμαι την μέρα που παρελαβα το CB50J καινούριο απο τον Σαρακάκη το 1983 και όπως εβγαιναν τα μηχανάκια στη σειρά, ακριβως πριν το CB50 μου βγήκε ενα CB1100F και πιάσαμε κουβέντα με τον ιδιοκτήτη.... :sun:
Ηταν το πρωτο Super Bol d Or.
184986
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Μέχρι ώρας έχουν μπεί τα παρακάτω:
Τρόμπα φρένου Brembo RCS19
Τρόμπα συμπλέκτη.... ακόμα στόκ, υπο συζήτηση
Σωληνάκια goodridge με ταυτόχρονη κατάργηση του ABS (προσωπική επιλογή του αναβάτη)
Μπροστινό σύστημα Ohlins FG344
Πίσω Ohlins HO 414
Zάντες PVM Y7 αλουμινίου χρώματος χρυσού με ηλεκτροστατική βαφή, γαναζιέρα pvm με γρανάζι +1 δόντι - Η βελτίωση που έκανε τη μεγαλύτερη διαφορά στη μοτό.
Σχάρα Honda (απο τα αξεσουάρ)
Ζελατίνα MRA
Βαφή των βουρτισμένων καπακιών σε μαύρο χρώμα.
Xenon kit
Έχει ήδη αγοράστει φίλτρο και power commander και είμαστε σε κουβέντα για το τι εξάτμιση να βάλει (όπως είπα, υπάρχει μεγάλη γκάμα απο Ιαπωνία, πάντα με χταπόδι τιτανίου, έχουμε καταλήξει σε δύο λύσεις και η απόφαση θα παρθεί τις επόμενες μέρες...;) )
Παρακάτω μερικές φώτο απο κινητό κατα τη τοποθέτηση των αξεσουάρ...
ρε συ Δημήτρη γιατί δεν του λες του πελάτη να το κάνει κατευθείαν σαν αυτό της φωτογραφίας? (η μήπως θέλει να διατηρήσει τον κλασικό χαρακτηρα της μηχανής...:lol: )
185431
christostr
14/01/2010, 13:23
Δεν έχει άλλο;
:a55:
http://members.jcom.home.ne.jp/p.beretta/cb1300sf_mokuroku.html
όρεξη να 'χεις να ψάχνεις...
185747
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.