View Full Version : Derbi Mulhacen 125 vs Terra 125 vs YBR 125
karneadis
01/09/2009, 22:30
Μετά από 10 σχεδόν χρόνια αυτοκινητιστικής εμπειρίας και 160.000 χλμ σε 4 ρόδες ήρθε η ώρα να αφαιρέσω 2 τροχούς από το μέσο μεταφοράς μου...
Πέρα από το αυτοκίνητο η μοναδική εμπειρία δικύκλου είναι το ποδήλατό μου...
Τη μηχανή θα τη χρησιμοποιώ τόσο σε αστικό ιστό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο και εθνική οδό...
Σήμερα ανέβηκα σε ένα σταματημένο Derbi Senda 125 Baja και αναθάρρησα. Μου φάνηκε πανάλαφρο, το έγερνα λίγο δεξιά - αριστερά και μου φαινόταν ότι ακόμα και αν έπεφτε στο πόδι μου δε θα πάθαινα τίποτα...
Επειδή για αρχή θέλω κάτι ελαφρύ και όχι πολύ ψηλό -για ψυχολογικούς λόγους κυρίως- έχω καταλήξει στα εξής 3 μοντέλα. Υπάρχει και ένα outsider το suzuki TU volty 250 αλλά τα μόνα μοντέλα που βρίσκω είναι 10ετίας και αυτό με κάνει κάπως διστακτικό.
Ίσως ακούγεται κάπως περίεργο για κάποιον που είναι αρχάριος με Α κεφαλαίο να επιλέγει μια εταιρία σαν την derbi αλλά έχω την αίσθηση ότι αυτή η εταιρία υπάρχει για αυτόν το λόγο...
Τόσο το terra όσο και το Μulhacen έχουν τον ίδιο κινητήρα. Βγάζουν 15ps στις 9250 ενώ το yamaha ΥΒR 125 10ps στις 7800. Όλα μονοκύλινδρα, τετράχρονα.
Τα Derbi είναι υγρόψυκτα και με καρμπυρατέρ ενώ το yamaha είναι ψεκαστό και αερόψυκτο.
Το πλαίσιο στo derbi terra είναι double steel beam ενώ στο Mulhacen είναι σωληνωτό -tubular high tensile steel- και στο yamaha είναι Σωληνωτό με τον κινητήρα ενεργό τμήμα του -μια επεξήγηση θα βοηθούσε εδώ...
Τα Derbi είναι 6τάχυτα ενώ το yamaha 5τάχυτο...
Τα derbi έχουν δισκόφρενα μπρος πίσω ενώ το yamaha μόνο μπρος.
Το πολύ θετικό της yamaha είναι ότι είναι πιο γνωστή εταιρία και αυτό σημαίνει πολλά στον τομέα τεχνική υποστήριξη. Επίσης το ybr 125 το βρίσκεις και 1300 ευρώ μεταχειρισμένο ενώ καινούριο κοστίζει γύρω στα 2000.
Τα Derbi είναι κοντά στα 4000, κάτω από 3000-3500 δεν τα βρήκα μεταχειρισμένα πουθενά...
Για το Derbi Terra 2009 μπορείτε να βρείτε πληροφορίες εδώ (http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=110&Itemid=228) και εδώ (http://www.bikez.com/motorcycles/derbi_terra_125_2009.php).
Για το Derbi Mulhacen 125 εδώ (http://www.bikez.com/motorcycles/derbi_mulhacen_125_2009.php) και εδώ (http://www.bikez.com/motorcycles/derbi_mulhacen_125_2009.php).
Τέλος για το Yamaha YBR 125 εδώ (http://www.yamaha-motor.gr/products/motorcycles/street/ybr125.jsp?view=techspecs) και εδώ (http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_ybr125_2009.php).
Όποιες γνώμες-απόψεις και συμβουλές καλοδεχούμενες...
Ευχαριστώ.
Ριξε μια ματια και στο CrossCity125 (http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid=212)
Συνδυαζει mulhacen & Terra ( ειναι δηλαδη αναμεσα σε STreet & Onoff =Scrambler) μπορει να ανεβει πεζοδρομια , εμποδια ανωμαλιες δρομων, κτλ
172606
απολα αυτα πιο ομορφο το terra(s?)
karneadis
02/09/2009, 00:37
Το cross city ηταν από τα πρώτα που είδα αλλά εμφανισιακά δε μου άρεσε. Το terra έχει μια ταξιδιάρικη όψη και βλέπω ότι ένα δεύτερο άτομο χωράει πιο άνετα σε σχέση με το mulhacen. Επίσης νομίζω το Terra έχει χώρο να πάρει για αποσκευές.
Όλα αυτά είναι μια χαρά για πρώτο μηχανάκι.. οπότε αυτό που θα πρέπει να κοιτάξεις είναι πιο έχει καλύτερη σχέση τιμής απόδοσης, ποιο έχει καλύτερη αντιπροσωπεία, φτηνά ανταλλακτικά κτλπ.. Μπορεί σε οδηγικά χαρακτηριστικά τα derbi να είναι καλύτερα όμως το ybr υπερτερεί σε όλα τα παραπάνω..
Μία αρκετά εμπεριστατομένη άποψη θα βρεις εδώ
http://bikerspirit.net/BS_forum/showthread.php
οποιαδήποτε άλλη απορία έχεις οταν ξυπνησω :ZZZ: :ZZZ:
πολλές :beer: :beer: :beer: και καλωσήλθες στους 2 τροχούς!
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Ριξε μια ματια και στο CrossCity125 (http://www.derbi.com/int/index.php?option=com_content&task=view&id=55&Itemid=212)
Συνδυαζει mulhacen & Terra ( ειναι δηλαδη αναμεσα σε STreet & Onoff =Scrambler) μπορει να ανεβει πεζοδρομια , εμποδια ανωμαλιες δρομων, κτλ
:a03: πω πω περιφερειακά..
:look: :lol:
haskosktm
02/09/2009, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από TassosK
απολα αυτα πιο ομορφο το terra(s?)
Συμφωνό, πολυ πιο ωραιο το Terra απο τα υπολοιπα....
karneadis
02/09/2009, 11:39
Ίσως εκτροχιάσω τη συζήτηση αλλά δεν πειράζει...
Όταν κάποιος ισχυρίζεται ότι το Terra είναι ωραιότερο από το YBR ή το Suzuki TU volty δεν είναι σαν να συγκρίνει 2 διαφορετικά πράγματα; Εννοώ ότι σε μένα τουλάχιστον εμφανισιακά το Terra φαίνεται σαν διαφορετικό είδος μηχανής από το YBR. Δηλαδή σε κάποιον που του αρέσει αυτό το στυλ είναι φυσικό επόμενο να επιλέξει το ένα από το άλλο.
Εννοώ δλδ ότι πλέον δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στις 2 μηχανές αλλά ανάμεσα στις κατηγορίες που αντιπροσωπεύουν.
μπα....δεν ειμαι καθολου φαν των ονοφ
αντικειμενικα ειναι για μενα πιο ομορφο το τερα
karneadis
02/09/2009, 22:54
Σήμερα ανέβηκα στο TErra 125. Δε μοιάζει με 125 αλλά με μηχανή μεγαλύτερης κατηγορίας.
Από τις 3 μηχανές στις οποίες ανέβηκα η πιο ελαφρια μου φάνηκε αυτή που ηταν και η ψηλότερη και πιο λεπτή, το Derbi Senda Baja 125 SuperMotard, μετά το TErra 125 και στο τέλος η Nipponia NR 125x.
To Terra 125 με 15 άλογα, σωληνάκια υψηλής -τάσης ή πίεσης;- δισκόφρενο μπρος πίσω...
Αν βρω κανένα μεταχειρισμένο στα 3000 ίσως την κάνω την κίνηση...
karneadis
03/09/2009, 03:56
Να ρωτήσω κάτι άλλο;
Στο terra το τιμόνι έστριβε χωρίς να στρίβει μαζί και το εμπρός φανάρι.
Αυτό δε συμβαίνει σε όλες τις μηχανές, έτσι;
Τι διαφορετικό προσδίδει; Είναι καλύτερο ή όχι;
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Να ρωτήσω κάτι άλλο;
Στο terra το τιμόνι έστριβε χωρίς να στρίβει μαζί και το εμπρός φανάρι.
Αυτό δε συμβαίνει σε όλες τις μηχανές, έτσι;
Τι διαφορετικό προσδίδει; Είναι καλύτερο ή όχι;
καμία διαφορά.. :winka: :beer: :beer:
A τώρα που το θυμήθηκα.. το cbf 125 δεν είναι στις επιλογές σου? Αν και δεν μου αρέσει πολύ το μπροστινό του, όπως και στο ybr άλλωστε κατά τα άλλα είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό μοτοσυκλετάκι με 2340 και την αξιοπιστία όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη της Honda. (συνέπεια στα ανταλλακτικά σε σχέση με μικρές αντιπροσωπείες..)
http://www.youtube.com/watch?v=JFBA4ImmdIE
karneadis
03/09/2009, 12:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
A τώρα που το θυμήθηκα.. το cbf 125 δεν είναι στις επιλογές σου? Αν και δεν μου αρέσει πολύ το μπροστινό του, όπως και στο ybr άλλωστε κατά τα άλλα είναι ένα ολοκληρωμένο μικρό μοτοσυκλετάκι με 2340 και την αξιοπιστία όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη της Honda. (συνέπεια στα ανταλλακτικά σε σχέση με μικρές αντιπροσωπείες..)
http://www.youtube.com/watch?v=JFBA4ImmdIE
Όταν εννοείς ότι δε σου αρέσει το μπροστινό εννοείς η οδηγική συμπεριφορά του εμπρός μέρους ή εννοείς από εμφάνιση;
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Όταν εννοείς ότι δε σου αρέσει το μπροστινό εννοείς η οδηγική συμπεριφορά του εμπρός μέρους ή εννοείς από εμφάνιση;
οι αναρτήσεις.. όπως και σχεδόν σε όλα τα μικρά τις αγοράς η διάμετρος τους είναι μικρή.. με αποτέλεσμα σε φρεναρίσματα πανικού να έχεις στρεβλώσεις.. αλλά όπως σου είπα αυτό ισχύει για όλα τα μικρά...
karneadis
03/09/2009, 15:59
Σε ευχαριστώ...
Μας παίρνει να μπούμε σε πιο τεχνικά χωράφια;
Για παράδειγμα αναρτήσεις, φρένα και λάστιχα του Terra 125
Chassis: Double steel beam
Front suspension: Hydraulic fork
Front suspension travel: 150 mm (5.9 inches)
Rear suspension: Mono-shock with adjustable spring pre-load.
Front tyre dimensions: 100/90-18
Rear tyre dimensions: 130/80-17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 280 mm (11.0 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Τα αντίστοιχα του YBR
Frame type: Diamond shaped
Front suspension: Telescopic forks
Front suspension travel: 130 mm (5.1 inches)
Rear suspension: Swingarm
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 100/80-M17
Rear tyre dimensions: 90/90-M18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 245 mm (9.6 inches)
Rear brakes: Expanding brake (drum brake)
ΜΕταξόνιο
Terra 125: 1.440 mm
YBR 125 : 1,290 mm
Rear brakes diameter: 130 mm (5.1 inches)
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Σε ευχαριστώ...
Μας παίρνει να μπούμε σε πιο τεχνικά χωράφια;
Για παράδειγμα αναρτήσεις, φρένα και λάστιχα του Terra 125
Chassis: Double steel beam
Front suspension: Hydraulic fork
Front suspension travel: 150 mm (5.9 inches)
Rear suspension: Mono-shock with adjustable spring pre-load.
Front tyre dimensions: 100/90-18
Rear tyre dimensions: 130/80-17
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 280 mm (11.0 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
Τα αντίστοιχα του YBR
Frame type: Diamond shaped
Front suspension: Telescopic forks
Front suspension travel: 130 mm (5.1 inches)
Rear suspension: Swingarm
Rear suspension travel: 120 mm (4.7 inches)
Front tyre dimensions: 100/80-M17
Rear tyre dimensions: 90/90-M18
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 245 mm (9.6 inches)
Rear brakes: Expanding brake (drum brake)
ΜΕταξόνιο
Terra 125: 1.440 mm
YBR 125 : 1,290 mm
Rear brakes diameter: 130 mm (5.1 inches)
Πες μας πόσα διαθέτεις για καινούριο γιατί έχω δύο στο μυαλό μου αλλά είναι εντουροειδή.. Για τα άλλα αν εξαιρέσεις το cbr 125 που είναι εφάμιλο των derbi σε χαρακτηριστικά, ybr 125 και cbf 125 είναι αρκετά πίσω, χωρίς όμως να βλέπεις και καμιά τρομερή διαφορά σε αυτά τα χιλιόμετρα.. Απλά σκέψου καλά το θέμα της υποστήριξης γιατί κατά καιρούς έχουμε διαβάσει τέρατα του τύπου, το μηχανάκι super αλλά περίμενα 3 μήνες ένα πλαστικό.. :wave2:
(επίσης γιατί δεν πας σε 250?)
anyway.. αν μου λεγε κάποιος, θα πάρεις δώρο ένα από αυτά, θα διάλεγα σαφώς το terra.. πιο ολοκληρωμένο.. και αν συμβιβαστείς με το 80-90 ανηφόρα κατηφόρα (που είναι μια χαρά για 4 χρονο 125), μεγάλη σέλα έχει, προστασία από αέρα, καλά φρένα & αναρτήσεις.. απλά να ξέρεις ότι δυστηχώς θα στο σκοτώσουν όπως όλα τα 125 και κυρίως αυτά που δεν πουλάνε ιδιαίτερα..
ΥΓ κράτα επίσης ότι σε αυτά τα κυβικά, όσον αφορά το μοτέρ όσο πιο απλό τόσο πιο καλό αφού αυτό που κοιτάς είναι η αξιοπιστία.. και όπως λένε KISS = keep it simple stupid.. :winka:
karneadis
03/09/2009, 16:29
Με το ανηφόρα κατηφόρα τι έννοεις; Ότι το μπροστινό πχ είναι μεγαλύτερο από το πίσω;
Εγώ είμαι της λογικής δώρου που λες... δεν μπορώ να σκεφτώ διαφορετικά...
Από 250 μου αρέσει το Suzuki TU volty αλλά βρίσκω μόνο μοντέλα '97 '98...
Το Terra κάτι μου έκανε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Αν βρω κανένα μεταχειρισμένο στα 3000 ίσως την κάνω την κίνηση...
Ισως να σε ενδιαφέρει και αυτό.... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=81121)
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Με το ανηφόρα κατηφόρα τι έννοεις; Ότι το μπροστινό πχ είναι μεγαλύτερο από το πίσω;
Εγώ είμαι της λογικής δώρου που λες... δεν μπορώ να σκεφτώ διαφορετικά...
Από 250 μου αρέσει το Suzuki TU volty αλλά βρίσκω μόνο μοντέλα '97 '98...
Το Terra κάτι μου έκανε...
το ανηφόρα κατηφόρα ήταν κυριολεκτρικό.. εννοούσα ότι θα είναι σε θέση να κρατήσει μέση ταχύτητα 80-90..
karneadis
03/09/2009, 16:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ισως να σε ενδιαφέρει και αυτό.... (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=81121)
Το έχω δει από κοντά το Senda 125 SM αλλά δε μου πολυάρεσε...
Υπάρχει και ένα στην πόλη μου που πωλείται εκεί κοντά στα 2000...
karneadis
04/09/2009, 13:03
To βρήκα το Terraτάκι σε πολύ καλή τιμή, λίγο πάνω από 3000... και το σκέφτομαι. Είναι 1000 ευρώ πάνω από το YBR 125 καινούριο.
Το ένα το αγοράζω σχεδόν επι τόπου, το άλλο δίνω τα 2/3 και τα υπόλοιπα δόσεις...
Αφήνοντας έξω το θέμα μεταπωλητική αξία, διαφορά τιμής, υπάρχει κάποιο από τα 2 που το συστήνετε περισσότερο για αρχάριο;
Για 1-2 χρόνια νομίζω θα το έχω, δεν προβλέπεται άλλο και επίσης θα το χρησιμοποιώ σε δίκτυο επαρχιακό και λίγο εθνική αλλά μη φανταστείτε τιποτα τρομερό, η εγνατία εδω είναι από Σεπτεμβριο και μετά άδεια μέχρι το καλοκαίρι...
Να θέσω εδώ και άλλον προβληματισμό. Βρήκα το Terraτακι στη Γερμανία με 2200, μοντέλο 2008 με 20000 χιλιόμετρα. Επειδή είναι μεταχειρισμένο δεν παίζει ΦΠΑ στον εκτελωνισμό και επειδή είναι 124 δεν παίζει και τέλος ταξινόμησης, κοινώς μόνο το φορτηγό θα πληρώσουμε...
karneadis
04/09/2009, 15:24
Πάω να δω το Terra ξανά από κοντά...
:alien: μόλις γύρισα από τακάκια στο υβρ.. και έκατσα πάνω σε ένα wr 125.. μ*******ς... :alien:
για 125 είναι άπαιχτο.. το συζητάμε όταν ξυπνήσω, έχω να κοιμηθώ από προχτές...
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Τη μηχανή θα τη χρησιμοποιώ τόσο σε αστικό ιστό όσο και σε επαρχιακό δίκτυο και εθνική οδό...
Στο είπα και αλλού, στο ξαναλέω και εδώ... Ξέχνα τα 125 και κοίτα κάτι τουλάχιστον σε 250. Ειδικά αν σκοπεύεις να παίρνεις και συνεπιβάτη ή / και πράγματα. Θα σου έλεγα να κοιτάξεις και για κάνα μεταχειρισμένο 400άρι... αλλά 250 τουλάχιστον.
Αν πάρεις 125άρι σε ένα εξάμηνο το πολύ θα σκέφτεσαι πως θα το αλλάξεις. Με 250 μπορεί να το κρατήσεις και δυο χρόνια (δύσκολο, αλλά μπορεί).
karneadis
04/09/2009, 16:57
Για πρώτη μηχανή 400αρι; Υπόψην δεν έχω οδηγήσει ποτέ σκούτερ, παπάκι ή οτιδήποτε άλλο με 2 ρόδες πέρα από ποδήλατο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Για πρώτη μηχανή 400αρι;
Ναι, γιατί όχι? Απ' ότι κατάλαβα, πιτσιρικάς δεν είσαι, τα μυαλά μέσα στο κεφάλι σου τα έχεις, άρα γιατί όχι? Τα 400άρια δεν έχουν το γκάζι που θα σε τρομάξει, είναι γενικώς ευκολοδήγητα, κινούνται με αξιοπρεπείς ταχύτητες---τόσο εντός όσο και εκτός πόλης---και γενικά είναι αρκετά φθηνά στην συντήρηση και στην απόκτηση. Αν δεν κάνεις εσύ απερισκεψίες, από μόνα τους δεν πρόκειται να σε φοβίσουν με τις επιδόσεις τους (κάτι που μπορεί να συνέβαινε με κάποια 600αρια). Το βάρος---όσο βρίσκεται σε λογικά όρια---μην το πολυφοβάσαι, ειδικά αν το μηχανάκι είναι σχετικά χαμηλό και πατάς άνετα με τα δύο πόδια κάτω. Εντάξει, στην αρχή θα σε φοβίσει λίγο, μπορεί φας μια-δυο τούμπες στατικές ή σε μανούβρες, αλλά πολύ γρήγορα (σε ένα μήνα, ας πούμε) θα μάθεις να το κουμαντάρεις. Αν προσεγγίσεις το θέμα συστηματικά και αποκτήσεις σιγά-σιγά εμπειρία χωρίς να κάνεις απερισκεψίες, ένα τετρακοσάρι είναι πολύ καλή μοτοσυκλέτα για να ξεκινήσεις. Είναι μάλιστα ο ελάχιστος κυβισμός που μπορείς να θεωρήσεις την μοτοσυκλέτα "ολοκληρωμένη" και που θα σε πάει όπου θέλεις, ακόμα και εκτός πόλης, ακόμη και πολύ μακριά (με κάποιους, ενδεχομένως, συμβιβασμούς). Εξάλλου με 400άρι πιθανότατα θα δώσεις εξετάσεις για δίπλωμα, οπότε κάνε δυο-τρία μαθήματα σε ελεγχόμενο περιβάλλον να δεις πως σου φαίνεται και αν σε τρομάζει...
Από την άλλη, αν το φοβάσαι πολύ, αν δεν θέλεις με την καμία μεταχειρισμένο, πάρε τουλάχιστον ένα 250άρια για ένα-δυο χρόνια (και ίσως λέω πολύ) και μετά αποφασίζεις μόνος σου. Το 125άρι θα το ξεπεράσεις σίγουρα μέσα σε ένα εξάμηνο και μετά θα ψάχνεις κάτι άλλο, οπότε, αν είναι, διάλεξε κάτι με αυτό το κριτήριο...
karneadis
04/09/2009, 20:12
H σκέψη μου ήταν ότι το Terra 125 έτσι όπως το είδα από κοντά σε σχέση με το YBR 125 και κάποιο αντίστοιχο street μου φάνηκε ότι θα είναι καλύτερο σχολείο για μια BMW G 650 gs στο μέλλον...
Από 250αρια μου άρεσε μόνο το Suzuki TU volty που έχει λίγο ρετρο στυλ και αυτό, από τα υπόλοιπα κανένα.
Και σκεφτόμουν να κρατήσω 1-2 χρόνια το πρώτο και μετά να πάω σε κάτι τυπου BMW G650gs και να κρατήσω το μικρό για την πόλη...
karneadis
04/09/2009, 20:21
Και κάτι άλλο σχετικά με τα 125. Είναι βέβαιο ότι μετά από 6 μήνες θα μου φαίνεται παιχνιδάκι ή ότι θα θέλω κάτι παραπάνω;
Ρωτάω με την εξής έννοια. Μήπως το συμπέρασμα αυτό το βγάζουν άτομα που έμαθαν σε 125 στα 18-20 τους; Και το λέω αυτό γιατί είναι άλλο στα 18 και στα 19 να μαθαίνεις και άλλο στα 29...
Όταν μαθαίνεις σε τέτοια ηλικία ίσως χρειάζεται μεγαλύτερο διάστημα προσαρμογής...
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
Και κάτι άλλο σχετικά με τα 125. Είναι βέβαιο ότι μετά από 6 μήνες θα μου φαίνεται παιχνιδάκι ή ότι θα θέλω κάτι παραπάνω;
Ρωτάω με την εξής έννοια. Μήπως το συμπέρασμα αυτό το βγάζουν άτομα που έμαθαν σε 125 στα 18-20 τους; Και το λέω αυτό γιατί είναι άλλο στα 18 και στα 19 να μαθαίνεις και άλλο στα 29...
Όταν μαθαίνεις σε τέτοια ηλικία ίσως χρειάζεται μεγαλύτερο διάστημα προσαρμογής...
Θα σου φανεί εύκολο και underpowered.. αλλά αν εσύ δεν θες ταξίδι ή πορεία σε εθνικό δεν θα σε προβληματισει καθόλου... αντίθετα τα 105-125 κιλά θα σου φανούν πούπουλο για την πόλη και ένα οποιοδήποτε μονοκύλινδρο καινούριο μοτεράκι καίει σίγουρα το 1/3 ενός 400-600 στην χειρότερη και η συντήρηση του το ίδιο αν οχι ακόμη χειτότερα..
Από αυτά που λες το terra είναι πιο κοντά σε στήσιμο με ένα ον οφφ αλλά θα χάσεις πολλά χρήματα στην μεταπωληση εκτός και αν το παντρευτείς..
karneadis
04/09/2009, 22:33
ΝΑ πω την αλήθεια το καλοκαίρι επισκέπτομαι παραλίες με χωματόδρομους κτλ και εκεί νομίζω κάποιο σαν το Terra 125 θα πατάει καλύτερα από ένα YBR 125 ή 250...
Αν η ΒMW έβγαζε κάτι τέτοιο στα 450, θα το σκεφτόμουν...
http://hillcountrymotorcyclerentals.com/yahoo_site_admin/assets/images/3.34121106.jpg
Αρχικά δημιουργήθηκε από karneadis
H σκέψη μου ήταν ότι το Terra 125 έτσι όπως το είδα από κοντά σε σχέση με το YBR 125 και κάποιο αντίστοιχο street μου φάνηκε ότι θα είναι καλύτερο σχολείο για μια BMW G 650 gs στο μέλλον...
Αν είναι έτσι τότε πάρε ότι θέλεις για αρχή---είτε 125 είτε 250 αλλά μην δώσεις πολλά χρήματα. Λογικά με συστηματική προπόνηση και γράφοντας αρκετά χιλιόμετρα (βάλτο στόχο και βάλε πρόγραμμα) σε ένα εξάμηνο ή το πολύ σε ένα χρόνο (υπολόγιζε μετά από καμιά 10 χιλιάδες χιλιόμετρα)---θα είσαι μια χαρά έτοιμος για το G650GS (δεν είναι δα και κανένα υπερτούμπανο---από τα πιο φιλικά μηχανάκια που υπάρχουν). Δες το 125άρι / 250άρι απλά σαν ένα σύντομο μεταβατικό στάδιο και μην επενδύσεις πολλά σε αυτό.
Αυτά από μένα.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.