PDA

View Full Version : Για τους...ΤΕΧΝΙΚΟΥΣ του φόρουμ..



powerphot
28/04/2005, 15:55
Φόρμα αναφοράς προβλημάτων
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

-- ΦΟΡΜΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ --


Αυτή η φόρμα απαιτείται να συμπληρώνεται στο εξής από κάθε υπάλληλο που θα ήθελε να λυθούν τα
προβλήματα που αντιμετωπίζει με τον Ηλεκτρονικό Υπολογιστή του!



1.
Περιγράψτε το πρόβλημα:

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.
__


2.
Τώρα, περιγράψτε το πρόβλημα συγκεκριμένα:

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.


3.
Μαντέψτε την αιτία του προβλήματος:

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.


4.
Σπουδαιότητα του προβλήματος:


A. Μικρή
B. Μικρή
C. Μικρή
D. Ασήμαντη
Ε. Ανάξια αναφοράς



5.
Σύμπτωμα του προβλήματος:


A. Κλείδωσε
B. Πάγωσε
C. Κρέμασε
D. Παράξενη μυρωδιά


6.
Είναι το computer στην πρίζα;

Ναι Οχι


7.
Είναι ανοιχτό;

Ναι Οχι


8.
Προσπαθήσατε να το φτιάξετε;

Ναι Οχι


9.
Το κάνατε χειρότερο;

Ναι


10.
Βάλατε ένα "φίλο" που "ξέρει από computer" να το διορθώσει;

Ναι Οχι


11.
Το έκανε ακόμα πιο χειρότερο;

Ναι


12.
Διαβάσατε το εγχειρίδιο;

Ναι Οχι


13.
Είστε σίγουροι ότι διαβάσατε το εγχειρίδιο;

Ίσως Οχι


14.
Είστε απόλυτα σίγουροι ότι διαβάσατε το εγχειρίδιο;

Οχι


15.
Εάν διαβάσατε το εγχειρίδιο ,νομίζετε ότι το καταλάβατε;

Ναι Οχι


16.
Εάν 'Ναι' εξηγήστε γιατί δε μπορείτε να διορθώσετε το πρόβλημα μόνοι σας.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.


17.
Τι κάνατε με το computer την ώρα που δημιουργήθηκε το πρόβλημα

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.


18.
Εξηγήστε τι θα κάνετε εσείς για να λύσετε το πρόβλημα:

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.


19.
Αν απαντήσατε στην ανωτέρω ερώτηση τότε γιατί συμπληρώνετε αυτή τη φόρμα;

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.

.................................................................................................
.


20.
Είστε σίγουροι ότι δε φαντάζεστε το πρόβλημα;

Ναι Οχι


21.
Είστε σίγουροι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Οχι


22.
Είστε παραπάνω από σίγουροι ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Οχι


23.
Υπάρχει κανείς για να του φορτώσετε το πρόβλημα;

Ναι Οχι


24.
Βαρέσατε καλά το μηχάνημα;

Ναι Οχι


25.
Σπάσατε τίποτα όταν το βαράγατε;

Ναι Οχι


26.
Έπιασε φωτιά το μηχάνημα;

Ναι Οχι ακόμα


27.
Μπορείτε να κάνετε κάτι άλλο εκτός από το να μας ενοχλείτε?

Ναι


28.
Πολύ ωραία, κάντε κάτι άλλο και μην μας ενοχλείτε.




ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ___/___/___

ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ :___________




ΥΠΟΓΡΑΦΗ: ______________
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

free rider
28/04/2005, 16:23
αυτά είναι κακίες ....


κάτω τα χέρια απο τους ανθρώπους μου κοπιάζουν για να δουλεύετε ...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:wave2: :wave2:

cityfly
29/04/2005, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider
αυτά είναι κακίες ....


κάτω τα χέρια απο τους ανθρώπους μου κοπιάζουν για να δουλεύετε ...

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:wave2: :wave2:


και ποιος σας είπε ότι θέλουμε να δουλεύουμε ορίστε μας


εμείς προτιμάμε να καθόμαστε με καφεδάκι και κουβεντούλα περιμένοντας το πρόβλημα να λυθεί

μη σου πω ότι η καλύτερη μας είναι να έχει διακοπή η ΔΕΗ, οπότε τη γλυτώνετε κι εσείς


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

cityfly
29/04/2005, 12:50
any key (http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ2859)


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


φαντάσουν τι έχουν ακούσει για να το έχουν βάλει στα FAQ

Alx 84
05/05/2005, 00:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
any key (http://web14.compaq.com/falco/detail.asp?FAQnum=FAQ2859)


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


φαντάσουν τι έχουν ακούσει για να το έχουν βάλει στα FAQ


a...oxi, den exeis dikio...:nono:


14131

...city
05/05/2005, 09:02
Η ακόλουθη είναι μια πραγματική ιστορία από την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών της εταιρείας Word Perfect. Είναι αυτονόητο ότι ο υπάλληλος απολύθηκε, παρ' όλα αυτά ο ίδιος έχει κάνει αγωγή για αναίτια απόλυση. Ο διάλογος προέρχεται από τη μαγνητοφώνηση που οδήγησε στην απόλυση:

- Τεχνική εξυπηρέτηση Word Perfect, πως μπορώ να σας βοηθήσω;
- Ναι, ξέρετε, έχω πρόβλημα με το Word Perfect.
- Τι είδους πρόβλημα;
- Να, καθώς δακτυλογραφούσα, ξαφνικά όλες οι λέξεις χάθηκαν.
- Χάθηκαν;
- Εξαφανίστηκαν.
- Μμμ. Τι σας δείχνει η οθόνη τώρα;
- Τίποτα.
- Τίποτα;
- Είναι κενή. Δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω.
- Είστε ακόμα μέσα στο Word Perfect ή έχετε βγει;
- Πως μπορώ να το καταλάβω;
- Βλέπετε το σήμα C: στην οθόνη; (Ελεύθερη μετάφραση του "Can you see the C: prompt on the screen?")
- Τι σημασία έχει η οθόνη; (Ελεύθερη μετάφραση του "What's a sea-prompt?")
- Ξεχάστε το. Μπορείτε να κινήσετε τον δρομέα (cursor) στην οθόνη;
- Δεν υπάρχει δρομέας. Σας είπα, δεν δέχεται οτιδήποτε και να γράψω!
- Έχει ένδειξη λειτουργίας το μόνιτορ σας;
- Τι είναι μόνιτορ;
- Είναι το πράγμα με την οθόνη που μοιάζει με τηλεόραση. Μήπως έχει ένα μικρό λαμπάκι που σας λέει πότε είναι αναμένο;
- Δεν ξέρω.
- Τότε κοιτάξτε πίσω από το μόνιτορ και βρείτε από που βγαίνει το καλώδιο. Μπορείτε να το δείτε;
- Ναι, νομίζω.
- Ωραία. Ακολουθήστε το καλώδιο μέχρι το φις και πέστε μου αν είναι συνδεδεμένο στην πρίζα.
- ...Ναι, είναι.
- Όταν κοιτούσατε πίσω από το μόνιτορ, προσέξατε ότι έβγαιναν δύο καλώδια και όχι μόνο ένα;
- Όχι.
- Τέλος πάντων, βγαίνουν. Θα ήθελα να κοιτάξετε και να βρείτε το άλλο καλώδιο.
- Εντάξει, το βρήκα.
- Ακολουθήστε το και πέστε μου αν είναι καλά συνδεδεμένο στο πίσω μέρος του υπολογιστή σας.
- Δεν μπορώ να φτάσω εκεί.
- Καλά. Τουλάχιστον μπορείτε απλώς να δείτε αν είναι;
- Όχι.
- Ακόμα κι αν πατήσετε πάνω σε κάτι και τεντωθείτε λίγο;
- Δεν μπορώ να δω, όχι γιατί δεν φτάνω, αλλά γιατί είναι σκοτάδι.
- Σκοτάδι;
- Ναι. Το φως του γραφείου είναι σβηστό και το μόνο φως που έχω έρχεται από το παράθυρο.
- Τότε ανάψτε το φως.
- Δεν μπορώ.
- Γιατί όχι;
- Γιατί υπάρχει διακοπή ρεύματος.
- Διακοπή... Διακοπή ρεύματος; Αχά! Λοιπόν, το βρήκαμε. Έχετε ακόμα τα κουτιά, τα βιβλία, και τα υπόλοιπα υλικά συσκευασίας του υπολογιστή σας;
- Βέβαια, τα κρατάω στην ντουλάπα.
- Ωραία. Φέρτε τα, αποσυνδέστε το σύστημα σας και συσκευάστε το όπως ήταν όταν το πήρατε. Μετά επιστρέψτε το στο κατάστημα απ' όπου το πήρατε.
- Αλήθεια; Είναι τόσο σοβαρό;
- Δυστυχώς ναι.
- Καλά, αφού είναι έτσι. Και τι θα τους πω;
- Πέστε τους ότι με την ηλιθιότητα που σας δέρνει, δεν μπορείτε να έχετε υπολογιστή.