PDA

View Full Version : Καλώς Σας Βρήκα!



Wanderer1981
16/09/2009, 18:39
Γεια σας παίδες,

Είμαι ένας φίλος της VegasKitty και πολύ σύντομα κάτοχος μηχανής, και με προέτρεψε να γραφτώ στο φόρουμ σας για να μαθαίνω και τίποτα! Όπως καταλαβαίνετε είμαι αρκετά νέος στο θέμα, αλλά που θα μου πάει, ια τα μάθω. Είναι κανείς που να έχει την Suzuki Bandit 650 μοντέλο 2008; Έχω μερικές απορίες, κυρίως για την καταληλλότητά της σαν πρώτη μηχανή και μερικές λεπτομέρειες όπως τί είδους εξατμίσεις παίρνει (γιατί αυτή η κουμούτσα που έχει από το εργοστάσιο είναι εντελώς απαράδεκτη). Όπως είπα είμαι αρχάριος στο θέμα, και γι' αυτό δεν με ενδιαφέρουν υψηλές αποδόσεις από πλευράς ταχυτήτων (να πηγαινοέρχομαι στη δουλειά με ασφάλεια θέλω, αντε και κανα ταξιδάκι). Επίσης μου έχει γυαλίσει αρκετά η BMW GS 650 F, (ναι, το ξέρω ότι δεν έχει καμμια σχέση η μια με την άλλη) και θα εκτιμούσα κάποια σχόλια και συγκρίσεις μεταξύ των δυο μηχανών, με γνώμωνα πάντα η χρήση που το θέλω, αλλά και την απειρία μου. Αυτό που φοβάμαι στην BMW είναι ότι σαν αρχάριος, κάποια στιγμή θα την γρατζουνίσω (στην καλύτερη) και θα κλαίω με μαύρο δάκρυ τα πανάκριβα γερμανικά ανταλλακτικά...

Κάθε εποικοδομητικό σχόλιο ευπρόσδεκτο!

MikeG
16/09/2009, 18:44
Welcome :beer: :beer:


Μεταξύ των 2, νομίζω ότι το BMW είναι καλύτερο για αρχή. Πιο "εύκολο".
Όσο για τα ανταλλακτικά μη φοβάσαι. Να ξέρεις ότι το service του 4κίνλυνδρου (Bandit) είναι πολύ πιο ακριβό από αυτό του BMW.
Επίσης έχουν τεράστια διαφορά στη κατανάλωση με το BMW να παίζει στα 4,5 λίτρα/100 χιλ, ενώ το Suzuki να φτάνει τα 6 λίτρα.


:wave2:

felter
16/09/2009, 18:46
:beer:



:wave2:

menos
16/09/2009, 18:58
Καλως ηρθες Wanderer.:beer:

Παρόλο που δεν είμαι φαν της BMW σου το προτεινω καθως πολλοι γνωστοι μου το εχουν και τους εχει βγαλει ασπροπροσωπους!
Θα σου βγει ιδιαιτερα οικονομικοτερο σε καταναλωση και συντηρηση απο το αντιστοιχο Bandit..
Ελπίζω να βοήθησα... α ναι..

+1 MikeG :beer:

makis206
16/09/2009, 21:19
Καλωσήρθες φίλε!