PDA

View Full Version : to ksekinima apo mikro einai anageo??



GiannisMonster
17/09/2009, 02:38
re pedes, katarxin kalos sas vrika...exo mia megali aporia giati akouo diafora...eimai 21 kai den exo ebiria me papia kai scooterakia giati den ta pigena na po tin alitheia, kai akouo oti gia na odigisis megali mixani prepei na to exeis paei ierarxika kai meta na pas stin megali...diladi ego thelo ena ducati m600 den boro na matho se auto? peite m sas parakalo apo tin ebiria sas (opos kai na exei ego tha to paro kai as do ta radikia anapoda) xaxaxa na eiste kala

Kotsis23
17/09/2009, 03:20
Εγω πιστευω μυαλο στο κεφαλι κανα σεμιναριακι ασφαλους οδηγησης και εισαι μια χαρα...
Αλλα προπαντως μυαλο στο κεφαλι..στο πανω οχι στο κατω :beer:

epp1640
17/09/2009, 03:36
Κάνε μία αναζήτηση γιατί τα έχουμε ξαναπεί πάρα πολλές φορές.. Ναι καλύτερα να ξεκινήσεις με κάποιο 250 για καμιά διετία.. Δεν είναι μόνο ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας, που σε πρώτη φάση θα σου φανεί πολύ βαριά και δυνατή σαν διαστημόπλοιο, είναι ότι δεν έχεις μάθει να κυκλοφορείς με μοτοσυκλέτα, να τοποθετείσαι στο δρόμο κτλπ.. :beer:

VALES
17/09/2009, 07:08
Αφού θα το πάρεις...άρα η ερώτησή σου είναι ρητορική ? :look: Εγκυκλοπαιδική ?:uplate:
Για να ξέρουμε, να απαντήσουμε αναλόγως

KaTaNaS
17/09/2009, 07:21
mia xara einai το μονστεράκι για πρώτο! μολις μαθεις την ισσοροπία και τα φρένα αρχισε να ψαχνεις την σημασια του όρου "γυροσκοπικό" και την εφαρμογη του :wave2:

@ngelos
17/09/2009, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Κάνε μία αναζήτηση γιατί τα έχουμε ξαναπεί πάρα πολλές φορές.. Ναι καλύτερα να ξεκινήσεις με κάποιο 250 για καμιά διετία.. Δεν είναι μόνο ο χειρισμός της μοτοσυκλέτας, που σε πρώτη φάση θα σου φανεί πολύ βαριά και δυνατή σαν διαστημόπλοιο, είναι ότι δεν έχεις μάθει να κυκλοφορείς με μοτοσυκλέτα, να τοποθετείσαι στο δρόμο κτλπ.. :beer:
+1000

p@nos
17/09/2009, 09:05
το μονο προβλημα ειναι οτι σαν αγχαριος μπορει να σου πεσει αρκετες φορες κατω απο χαζοτουμπες επειδη δε θα εισαι εκοικιωμενος με τις μοτο και τα εξοδα θα κοστισουν κατι παραπανω απο καποιο πιο παλιο πχ...


παντως το μονστερ ειναι πολυ ευκολο και σιγουρα δε θα σε παιδεψει για κανενα λογο...

epp1640
17/09/2009, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Αφού θα το πάρεις...άρα η ερώτησή σου είναι ρητορική ? :look: Εγκυκλοπαιδική ?:uplate:
Για να ξέρουμε, να απαντήσουμε αναλόγως

indeed.. και καθόμουν και απαντούσα.. αφού το θέμα το βλέπει τόσο υπεύθυνα.. καλορίζικο.. :rolleyes:

GiannisMonster
17/09/2009, 11:40
egiklopediki itan i erotisi...euxaristo gia tis apadisis mages...tora to na doso lefta gia ena 250ari mou einai kapos, ena CBF250 paei 2500 me 3000 xiliarika...diladi oso to monster pou thelo. skeftomouna gia CB400 i gia kana dixrono enduro CRM250 i kana DT alla kanena den m kanei click. Pisteuo an kati to theleis poli kai to agapas, prospatheis perisotero na to matheis kai na to kavalisis stin prokimeni periptosi apo to na pareis ena pirpiri pou den tha to goustareis. Kai odigao 3 xronia autokinito, den pisteuo na diskoleuto toso poli na bo ston rithmo tou dromou, tora an to paro kai to rixno tha kleo...kai pali thanks, na eiste kala

epp1640
17/09/2009, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από GiannisMonster
egiklopediki itan i erotisi...euxaristo gia tis apadisis mages...tora to na doso lefta gia ena 250ari mou einai kapos, ena CBF250 paei 2500 me 3000 xiliarika...diladi oso to monster pou thelo. skeftomouna gia CB400 i gia kana dixrono enduro CRM250 i kana DT alla kanena den m kanei click. Pisteuo an kati to theleis poli kai to agapas, prospatheis perisotero na to matheis kai na to kavalisis stin prokimeni periptosi apo to na pareis ena pirpiri pou den tha to goustareis. Kai odigao 3 xronia autokinito, den pisteuo na diskoleuto toso poli na bo ston rithmo tou dromou, tora an to paro kai to rixno tha kleo...kai pali thanks, na eiste kala

Πίστεψε με.. οδηγούσα χρόνια αυτοκίνητο.. είχα πάνω από 100.000 χλμ.. καμιά 10ρια με αυτοκίνητο στο εξωτερικό.. όταν καβάλησα πρώτη φορά 50άρι εντουράκι.. Ζούγκλα.. :cry: Θέλει καιρό να συνηθίσεις τις παγίδες, την αμυντική οδήγηση, οδήγηση στη βροχή.. να αγοράσεις και τα πρώτα οικοπεδάκια.. To CBF είναι πολύ καλό σχολείο, το CB400 είναι και αυτό αλλά αρκετά πιο δύσκολο καθότι 4κύλινδρο και πολύ πιο βαρύ.. DT 125 επίσης καλό σχολείο, CRM 250.. μάλλον δεν ξέρεις περί τίνος πρόκειται.. :p Χωρίς να έχω οδηγήσει 250άρι δίχρονο.. υποθέτω θέλει ΧΕΡΙΑ.. :wave2:

menelaos46
17/09/2009, 15:23
Εξαρταται τι θες να κανεις..
Αν θες να γινεις παγκοσμιος πρωταθλητης ειναι αναγκαιο
Αν θες να πηγαινεις απο το σπιτι στην πλατεια του χωριου ξεκινας και στα πενηντα.

Καπου ενδιαμεσα πιστευω θα εισαι.:wave2:

dodos 900
17/09/2009, 16:02
Πιστεύω οτι και οι μικρές μηχανές κάτι έχουνε να διδάξουνε.Επειδή είναι πιό εύκολες δοκιμάζεις και πέντε πράγματα που θα σου πάρει πολύ καιρό να νοιώσεις άνετα να τα κάνεις με την μεγάλη μηχανή και τα κάνεις με μεγαλύτερη ασφάλεια και διασκέδαση.Ότι και να αποφασίσεις :beer:

stavrouliasp
17/09/2009, 17:40
Εάν έχεις το μυαλό στο κεφάλι σου δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Και εγώ με το f 650 gs ξεκίνησα...(γράφε στα Ελληνικά...) :wave2:

GiannisMonster
17/09/2009, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Πίστεψε με.. οδηγούσα χρόνια αυτοκίνητο.. είχα πάνω από 100.000 χλμ.. καμιά 10ρια με αυτοκίνητο στο εξωτερικό.. όταν καβάλησα πρώτη φορά 50άρι εντουράκι.. Ζούγκλα.. :cry: Θέλει καιρό να συνηθίσεις τις παγίδες, την αμυντική οδήγηση, οδήγηση στη βροχή.. να αγοράσεις και τα πρώτα οικοπεδάκια.. To CBF είναι πολύ καλό σχολείο, το CB400 είναι και αυτό αλλά αρκετά πιο δύσκολο καθότι 4κύλινδρο και πολύ πιο βαρύ.. DT 125 επίσης καλό σχολείο, CRM 250.. μάλλον δεν ξέρεις περί τίνος πρόκειται.. :p Χωρίς να έχω οδηγήσει 250άρι δίχρονο.. υποθέτω θέλει ΧΕΡΙΑ.. :wave2:

εχω οδηγησει DT 200, χαλαρα βεβαια αλλα ετσι και αλλιως δεν σκεφτομαι για enduro, γουσταρω να κανω και αποστασεις και να μην πιανεται ο κωλος μου...αλλα σιγουρα θελει χερια, δεν κωλονω αν κατι ειναι δυσκολο πχ το CRM αργα η γρηγορα θα το μαθαινα. Πρωτη φορα που ανεβηκα σε μεγαλη μηχανη σαν δευτερο ατομο σε ενα Κ5 600αρι και πιασαμε 230 σε 6-7δευτερολεπτα μου εφυγαν πολλες φοβιες για τις μηχανες. χαχαχα αρκει να ξερεις μεχρι που μπορεις να φτασεις, δεν ειπα θα παρω το monster και θα το αρχισω στις σουζομπαντες...θα πηγαινω σαν κοτα και θα φαω και τα μουτρα μου, το ξερω απο τωρα...αλλα δεν πιστευω οτι χρειαζεται αναγκαια να παρω ενα CBF 250 αν μπορω να βαλω οριο στην 600αρα και να πω εως εδω μπορω...

vthn
17/09/2009, 23:00
αφού το αποφάσισες πάρτο και καλοτάξιδο!
Υπάρχουν πολλοί που ξεκίνησαν από μεγάλη μηχανή, είχαν μυαλό μέσα στο κεφάλι τους, ήταν και λίγο τυχεροί και όλα καλά! Σου εύχομαι να είσαι από αυτούς!
Υπήρξαν και άλλοι, που δυστυχώς δεν είχαν την ευκαιρία να μετανοιώσουν. Αυτοί δεν μπορούν πλέον να σε συμβουλέψουν. Αν μπορούσαν ομως, μάλλον θα σου έλεαν να προτιμήσεις να χάσεις κάποια λεφτά στην αρχή.
Η επιλογή δική σου!
(απ ότι κατάλαβα ήθελες χύμα απαντήσεις..)

GiannisMonster
17/09/2009, 23:28
σ'ευχαριστω φιλαρακι, και εγω ελπιζω να ειμαι απο αυτους...

jp79
18/09/2009, 08:50
όπως λένε υπάρχουν δύο ειδών μηχανόβιοι... αυτοί που έχουν πέσει και αυτοί που θα πέσουν. Οταν είσαι νέος είναι σίγουρο οτι θα έχει 2 με 3 μαλακισμένα πεσίματα. Τα περισότερα θα είναι σχεδόν σε στάση. Το θέμα δεν είναι να πάρεις σαν πρώτη μηχανή αυτό που γουστάρεις γιατι θα είναι δύσκολο στην οδήγηση αλλά γιατι θα πέσεις και θα πληρώνεις μετά. Πρώτη μηχανή μου ήταν ένα Honda bross 400 με αυτό το είχα 8 μήνες και είχα πέσει 3 φορές χωρίς να πάθω τίποτα ούτε εγώ ούτε η μηχανή. μετά απο 8 μήνες πήρα ενα z750 και όταν μου το έριξαν πλήρωσα 1500ευρώ. Δηλαδή όχι εγώ αλλά η ασφαλιστική.

Είναι θέμα τι ζημιές θέλεις να γλυτώσεις απο την μηχανή που γουστάρεις. Αυτός είναι ο λόγος για να μην πάρεις κατευθίαν την μηχανή που γουστάρεις αλλά κάποια μικρότερη

GiannisMonster
18/09/2009, 12:09
auto skeftome kai ego kai ksero oti tha peso, den iparxei kapios pou na min exei pesei esto mia fora...alla edaksei den tha doso kai 5000-10000 xiliarika, sta 2500 xiliarika paei to monsteraki pou thelo, to cb 400 sf paei sta 2000xil kai to bros 1000-1500 den einai megali i diafora...gi'auto apofasisa na paro to monster, pou eida oti exei poli kalitera frena, poli pio stathero kai logo tis V 120moiron den tremei kan...edaskei einai 600ari, akougete kapos gia proti mixani alla exei sxedon ta idia aloga me ena cb 400 i me ena bandit 400 :beer:

dimr1
18/09/2009, 22:28
Το monster είναι μια μηχανή φιλική στον αναβάτη με άνετη θέση οδήγησης, χαμηλή σέλα, μικρά έξοδα συντήρησης. Από μηχανή θα είσαι καλά (hardware). Από εμπειρία μηδέν (software). Σεβάσου λοιπόν τους λίγους όπως σου φαίνονται ίππους και αν σε περνάει και κανένα παλιομηχανάκι στο δρόμο παίζε το κινέζος. Αλλιώς θα κινδυνεύεις, και θα σαι και αργός. :beer:

GiannisMonster
19/09/2009, 00:31
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: etsi

project.breeze
22/09/2009, 00:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από GiannisMonster
Πρωτη φορα που ανεβηκα σε μεγαλη μηχανη σαν δευτερο ατομο σε ενα Κ5 600αρι και πιασαμε 230 σε 6-7δευτερολεπτα



Σε βρίσκω λίιιιιγο υπερβολικό :wave2:




Πέρα από την πλάκα θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις με κάτι μικρότερο και πιο φτηνό να το φτιάξεις σε περίπτωσεις χαζοπτώσεων.Να ξεκινήσεις ένα μηχανάκι,να αλλάζεις ταχύτητες και να φρενάρεις σε μια αλάνα είμαι σίγουρος οτι το μπορείς,κινούμενος όμως σε κίνηση,σε δημόσιο δρόμο με όλες τις παγίδες που αυτός κρύβει θα διαπιστώσεις ότι χρειάζονται και άλλα πράγματα να ξέρεις τα οποία δεν στα μαθαίνει κανείς,είναι θέματα εμπειριών που αποκτούνται με χρόνο και χιλιόμετρα

balck
22/09/2009, 18:01
Αυτό που ξεχνάμε όλοι είναι ότι στην ηλικία του GiannisMonster όλοι θέλαμε να πάρουμε ένα αντίστηχο μόνστερ αλλά δεν μπορούσαμε γι'αυτό δεν το πείραμε. Και όχι γιατί πρέπει να ξεκινάμε απο μικρή μηχανή, που είναι πέρα για πέρα σωστό.

ermisVFR
22/09/2009, 18:57
Εγώ πήρα στα 40 μου μια VFR. Πριν δεν είχα ξανανεβεί σε μηχανή. Έχω κάνει 60.000χλμ σε λιγότερο από τρία χρόνια με τρεις φορες εξωτερικό.

Θα σου συνιστούσα κάτι ασφαλές, καινούργιο και με ABS. Mετά από λιγους μήνες CSS. Και καλή παρέα για βόλτες. Να πηγαίνεις όσο αισθάνεσαι άνετος ότι και να σου λένε οι όποιοι άλλοι.
:smokin:

TROOPER
22/09/2009, 20:02
αναγκαιο οχι αλλα σαφως βοηθαει.

GiannisMonster
09/10/2009, 20:31
project.breeze ηταν κατηφορικα και παιζει να κανω και λαθος...και οσο για το monster το πηρα και ειναι πολυ πιο ευκολο στην οδηγηση απο οτι περιμενα, αν και το παω σαν κοτα...αλλα σιγα-σιγα το μαθαινω...thanks παντως σε ολα τα παιδια που απαντησαν, και αν και δεν εχω μετρο συγκρησεις ειναι φοβερο να καβαλας ενα monster :smokin:

VALES
09/10/2009, 21:00
Καλοτάξιδο και πάντα όρθιος.:beer: :beer: :beer:


Εμένα πάντως δεν με αιφνιδίασες:winka:

blacksteel
12/10/2009, 14:31
Μου αρέσει που τον ενθαρρύνετε να σκοτωθεί.



Πήγαινε σε κάνα CSS αγόρι μου πριν σε κάνει χαλκομανία κανένα φορτηγό.

ronin1
12/10/2009, 19:22
αυτο που ειπες φιλε μου για το Κ5 οτι πιασατε 230χλμ/ωρα κ οτι ετσι σου εφυγαν πολλες φοβιες για τη μηχανη...

επρεπε να συμβει ακριβως το αντιθετο..να γεμισεις φοβιες..230 χλμ..πιστεψε με ειναι πολλα..ΠΑΡΑ πολλα..

epp1640
12/10/2009, 20:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από ronin1
αυτο που ειπες φιλε μου για το Κ5 οτι πιασατε 230χλμ/ωρα κ οτι ετσι σου εφυγαν πολλες φοβιες για τη μηχανη...

επρεπε να συμβει ακριβως το αντιθετο..να γεμισεις φοβιες..230 χλμ..πιστεψε με ειναι πολλα..ΠΑΡΑ πολλα..

και απίστευτη ανευθυνότητα με 2ο άτομο... :rolleyes:

VALES
12/10/2009, 21:13
Σιγά τ΄αβγά ρε παιδιά.Εδώ ο άνθρωπος μεταπήδησε από ''παπί'' σε monster (και με την συγκατάθεση πολλών από ΄δω μέσα), τα 230 θα τον φοβίσουν?
Να δείτε που σε 6 μήνες το πολύ, θα είναι έτοιμος για κανένα Κ7 ...BUSSA...:look:

blacksteel
13/10/2009, 10:00
GiannisMonster έχω λίγο χρόνο, και θα προσπαθήσω να σου δώσω να καταλάβεις μερικά πράγματα...



Θα μπορούσε κάποιος άμα ήταν τέρας ψυχραιμίας και καλός 'μαθητής' να πάει από παπί σε R1. Και να πάει για το πρώτο level του CSS.

Τι κάνει συνήθως όμως ο έλληνας:

ΔΕΝ πάει στο CSS από εγωισμό ή από άγνοια.

Παίρνοντας το R1, έχει μία μηχανή που ΔΕΝ ξέρει να τη στρίβει, να τη φρενάρει σωστά, και να κάνει ελιγμούς διαφυγής για να αποφύγει πλευρικούς κινδύνους.

Εθίζεται στη ταχύτητα και γίνεται ευθειάκιας.

Και απλά γίνεται επικίνδυνος πρώτα για τον εαυτό του και μετά για τους άλλους.


Όσα και να γράψω εγώ ή εσείς, διάγνωση από το νετ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ, και ούτε είμαστε επαγγελματίες εκπαιδευτές για να βοηθήσουμε πραγματικά.

Το αντίδοτο είναι ένα στη συγκεκριμένη κατηγορία μηχανών.

CSS, εκπαίδευση στο στρίψιμο... Οι ευθείες είναι για τους αρχάριους και τους κοντράκιδες...

blacksteel

matas
19/12/2009, 18:32
εδω και 2-3 χρονια οδηγουσα παντου ενα Honda AX-1 250 κ.εκ. εμαθα να κινουμαι στην κινηση, σε μεγαλους δρομους κλπ. Τωρα που πηγα στα 600 κ.εκ. στο θεμα οδηγηση και συμπεριφορα δεν εχω κανενα προβλημα ομως το γκαζι το στησιμο της μηχανης τα φρενα και οι στροφες θελουν μαθηματα σχεδον απο την αρχη, δεν ειναι τοσο ευκολο.