View Full Version : vfr 1200
ktman710
16/04/2010, 23:34
παιδια στην Ελλαδα θα χει 17+.. στο εξωτερικο ομως? Τι παιζει απο τιμες? Στην Ελλαδα και πιο μικρη αγορα ειμαστε και αγιογδυτες :winka:
Ξέρει κανείς να μας πει τι είναι αυτό. Και ναι, είναι από το καινούριο VFR.
195638
Shaolin Monk
17/04/2010, 07:38
Σκουρια ειναι αυτο; :eyepop:
SeNNinhA
17/04/2010, 08:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από THRESH
Απότι φαίνεται πάντως το νέο VFR 1200 είναι απο τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν.
Το ελληνικό MOTO την περιέγραψε ως την κοντινότερη μοτοσυκλέτα στον ορισμό της
τέλειας ενώ το αμερικανικό site www.motorcycle.com την ανέδειξε νικητή για
πλάκα σε σχέση με το BMW 1300S τονίζοντας το πόσο δουλεμένη είναι σε κάθε τομέα!!
Μην πω τώρα τίποτε χοντρό για το τέστ και τα σχόλια του ΜΟΤΟ.
Από τα σχόλια του τεστ:
- Δεν έχει τίποτε καινούργιο σε τεχνολογία
- Είναι βαριά (267 κιλά)
- Δεν είναι η πιο γρήγορη στα Sport touring (ακόμη και το Blackbird 15 χρόνων είναι πιο γρήγορο)
- Δεν είναι η πιο άνετη στα Sport touring
- Είναι ακριβή
- Τα όργανα είναι ελειπή
- Ο δείκτης βενζίνης ανακριβής
- Το τεπόζιτο και η αυτονομία είναι μικρή για την κατηγορία
- Με πλάγιο αέρα και δύο άτομα για να είσαι άνετος ταξιδεύεις με 150-160 και σε περνάει Goldwing με τον αναβάτη άνετο και καμαρωτό.
- Γλυστράει ο πίσω τροχός στην ελληνική άσφαλτο στην πόλη λόγω κατανομής βάρους και άξονα όπως τα BMW1100GS!!! και θέλει traction control για την Ελλάδα.
Αλλά κατά τα άλλα είναι η πιο κοντινή στο τέλειο μηχανή διότι:
- Ταξιδεύει με 160-240 άνετα (λες και καμία άλλη δεν το κάνει)
- Εχει πολύ φοβερή ποιότητα βαφής (σιγά το επίτευγμα)
- Δεν φαίνονται οι βίδες στα fairing (wow.....!!!!)
- Δεν έχει θορύβους (οκ, και???)
- Έχει συνολικά όμορφη αίσθηση
Μας δουλεύουν κανονικότατα στα μούτρα μας
Ααααααα, και αφού δεν μπορεί να ανταγωνιστεί κανένα άλλο στις υπάρχουσες κατηγορίες είπαν να δημιουργήσουν μία κατηγορία για αυτή μόνο για να μπορεί να διαπρέψει. Είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ROAD SPORT που υπάρχει (ελλείψει δεύτερου χαχαχαχαχα...). Θυμάστε το FMX? Κι αυτό ήταν Fun Bike μιας και πάτωνε σε σύγκριση με ΟΛΑ τα υπόλοιπα On-Off (παλιά και καινούργια).
Το VFR800 είναι σαφώς καλύτερη μηχανή (για να μην συγκρίνω με άλλες και πείτε ότι συγκρίνω ανόμοια πράγματα).
Μια μεγάλη μπούρδα θα καταλήξει μιας και στην αγορά υπάρχουν σαφώς καλύτερες επιλογές.
ΜΠΡΑΒΟ στην HONDA. Πλακα έχει για άλλη μια φορά.
Cpt. Haddock
17/04/2010, 08:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
[...]- Έχει συνολικά όμορφη αίσθηση
[...]
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Μια χαρά θα πουλήσει στο εξωτερικό για την κατηγορία της, παρόλο που τη θάψαν πολλοί επαγγελματίες κριτικοί στο εξωτερικό (στην Ελλάδα, μή πώ για τους επαγγελματίες..). Δε κάνει για την Ελλάδα το μηχανάκι. Τα γλιστρήματα πίσω ειναι μάλλον από την υπερβολική ροπή χαμηλα. Ναι, τουλάχιστον στην Ελλάδα, υπάρχει πρόβλημα με την υπερβoλική ροπή χαμηλά (βλέπε B-King).
Τώρα τα περί αυτονομίας και έλλειψης trip meter σε ενα τέτοιο μηχανάκι είναι πρόβλημα... Προφανώς η Χόντα κάπου χάθηκε όσον αφορά στον χαρακτήρα της μηχανής. Λίγο απ' όλα και τίποτα.
video συγκριτικο του MCN
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/april/apr1410-video-suzuki-gsx1250f-group-test/
H.A.Balafoutre
17/04/2010, 11:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
video συγκριτικο του MCN
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/videos/2010/april/apr1410-video-suzuki-gsx1250f-group-test/
Μισό να καταλάβω...το συγκρίνουνε με Bandit, CBF & FZ1 Fazer και βγάζουν καλύτερο το bandit...από το VFR...μήπως τελικά όση λιγότερη τεχνολογία έχεις είναι καλύτερα...?
Το bandit αεροελαιόψυκτο είναι...?
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Μισό να καταλάβω...το συγκρίνουνε με Bandit, CBF & FZ1 Fazer και βγάζουν καλύτερο το bandit...από το VFR...μήπως τελικά όση λιγότερη τεχνολογία έχεις είναι καλύτερα...?
Το bandit αεροελαιόψυκτο είναι...?
Το καινουργιο (2006+) ειναι υδροψυκτο. Βεβαια λαβαινουν υπ'οψιν και την τιμη. Το 1250 εχει τα μισα λεφτα απο το χονδα στην αγγλια.
SeNNinhA
17/04/2010, 11:34
Το καινούργιο Bandit είναι υδρόψυκτο και το μικρόκαι το μεγάλο.
Μα αυτό δεν λέμε? Ότι το VFR1200 είναι στην πράξη μια μπούρδα και πρακτικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να το προτιμήσεις και προσπαθούν να βρουν κάποια πράγματα καλά να γράψουν. Αλλά το μόνο που βρισκουν να πουν είναι ότι γενικά είναι σε αίσθηση ανώτερο. Χωρίς λόγο.
SeNNinhA
17/04/2010, 11:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από THRESH
Απότι φαίνεται πάντως το νέο VFR 1200 είναι απο τις καλύτερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν.
Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες εσύ τελικά? Μπράβο. Έπιασε και ενα ψάρι η διαφήμηση των περιοδικών. :rolleyes: :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από THRESH
MOTO την περιέγραψε ως την κοντινότερη μοτοσυκλέτα στον ορισμό της
τέλειας
Δεν μας είπαν όμως τον λόγο. Μήπως μπορείς να τον βρεις εσύ γιατί εγώ δεν τον βρήκα πουθενά μέσα στο κείμενο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από THRESH
...ενώ το αμερικανικό site www.motorcycle.com την ανέδειξε νικητή για
πλάκα σε σχέση με το BMW 1300S τονίζοντας το πόσο δουλεμένη είναι σε κάθε τομέα!!
Εγώ πάλι διάβασα το κείμενο και δεν είδα κάτι τέτοιο που λες.
Τι να πω. Μάλλον λάθος κείμενα διαβάζω.... :eyepop: :eyepop:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Το καινούργιο Bandit είναι υδρόψυκτο και το μικρόκαι το μεγάλο.
Μα αυτό δεν λέμε? Ότι το VFR1200 είναι στην πράξη μια μπούρδα και πρακτικά δεν υπάρχει κανένας λόγος να το προτιμήσεις και προσπαθούν να βρουν κάποια πράγματα καλά να γράψουν. Αλλά το μόνο που βρισκουν να πουν είναι ότι γενικά είναι σε αίσθηση ανώτερο. Χωρίς λόγο.
Aυτο ισχυει για τη "φθηνη" εκδοση.
Η αλλη η "ακριβη" εχει το πουλ μουρ και τους διπλους συμπλεκτες και τα σεα και τα μεα :lol:
Οπως το καταλαβαινω η φθηνη η εκδοση υπαρχει για να μη την αγοραζει κανενας και να πανε ολοι στην ακριβη :rotflmao:
Αν ειχα κατασταλαξει να παρω βεφα 1200 και ηταν να δωσω 17-18 οσο χιλιαρικα για τη φθηνη θα εδινα 2-3-4 ακομα να παρω κομπλε ολα τα ψιψιψινια
SeNNinhA
17/04/2010, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sapadak
Αν ειχα κατασταλαξει να παρω βεφα 1200 ...
Εκεί είναι το θέμα. Έχεις κάποιο λόγο να επιλέξεις VFR1200???
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Εκεί είναι το θέμα. Έχεις κάποιο λόγο να επιλέξεις VFR1200???
περα απο το λουκ(ειναι ομορφο και απο κοντα πρεπει να εναι πολυ εντυπωσιακο), δε νομιζω να υπαρχει καποιος λογος για να το παρει καποιος...
βεβαια εδω που τα λεμε, κυκλοφορουν στο δρομο πολλες μοτο που δεν εχουν λογο υπαρξης, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα:lol:
SeNNinhA
17/04/2010, 12:13
Μα καλά κάνουν και κυκλοφορούν. Είναι πάντα καλό να έχεις επιλογές και τα γούστα διαφέρουν.
Αλλά όχι και να μας το πλασάρουν ως η μηχανή που βρίσκεται πιο κοντά από όλες στο ΤΕΛΕΙΟ.
:eek: :eek: :eek:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Μα καλά κάνουν και κυκλοφορούν. Είναι πάντα καλό να έχεις επιλογές και τα γούστα διαφέρουν.
Αλλά όχι και να μας το πλασάρουν ως η μηχανή που βρίσκεται πιο κοντά από όλες στο ΤΕΛΕΙΟ.
:eek: :eek: :eek:
καλα μωρε σιγα το νεο...
πες μου ενα καινουριο μοντελο που εχει βγει και τα περιοδικα δε το παρουσιαζουν ως τελειο
:rotflmao: :bawl: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
chr1s_86
17/04/2010, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
καλα μωρε σιγα το νεο...
πες μου ενα καινουριο μοντελο που εχει βγει και τα περιοδικα δε το παρουσιαζουν ως τελειο
:rotflmao: :bawl: :rotflmao: :bawl: :rotflmao:
Για ποια περιοδικά λές; Ελληνικά υποθέτω... Γιατί πχ το Αγγλικό Superbike κάνει σύγκριση GSXR του '05 και του '09 και γράφουν "δεν χρειάζεται να δώσετε παραπάνω για το '09, το παλιό είναι εξίσου καλό..."
Υπάρχει περίπτωση ποτέ να γραφτεί κάτι τέτοιο σε ελληνικό περιοδικό; :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Αυτό το συμπέρασμα έβγαλες εσύ τελικά? Μπράβο. Έπιασε και ενα ψάρι η διαφήμηση των περιοδικών. :rolleyes: :rolleyes:
Δεν μας είπαν όμως τον λόγο. Μήπως μπορείς να τον βρεις εσύ γιατί εγώ δεν τον βρήκα πουθενά μέσα στο κείμενο.
Εγώ πάλι διάβασα το κείμενο και δεν είδα κάτι τέτοιο που λες.
Τι να πω. Μάλλον λάθος κείμενα διαβάζω.... :eyepop: :eyepop:
ΏΠΑ ΤΖΑΚ, μη δαγκώνεις :rotflmao: :beer:
Καταρχάς, o moderator που μετέφερε τα μηνύματα, ξέχασε ένα δικό μου που αποσαφηνίζω
οτι το Moto το μετέφερα με περισσότερη επιφύλαξη απ'ότι το αμερικανικό.
Συνεχίζοντας, i'm just the messenger.
Ακόμα περισσότερο , με μια πρώτη ματιά, τα τεστ συμφωνούν στα ::
-Ποιότητα βαφής (οι αμερικανοί το βγάζανε ακόμα καλύτερο απο Lexus κ Harley)
- πολύ καλός κινητήρας με δύναμη απο το ρελαντί σχεδόν ( οκ, με θεματάκι γύρω στις 3)
- πολύ καλό κιβώτιο
- αρκετά μαζεμένο για 1200 sport touring-road sport μηχανάκι
(το 85% των δυνατοτήτων ενός Suzuki GSXR K9 μάλλον για κοπλιμέντο ακούγεται...)
Απο κει και πέρα,σίγουρα διάβασες το κείμενο και είδες το video???
Για να μην μπαίνω σε λεπτομέρειες, καταλήγει οτι μπορεί να μην κάνει κάτι
άριστα απο τους 2 κόσμους (touring και sport) αλλά κάνει πολύ καλά και τα
2.
Στο BMW ως κλασικοί αμερικανοί,εκτίμησαν αφάνταστα τα εξτρά που παρέχει
και η αλήθεια είναι οτι η Honda έπρεπε να παρέχει περισσότερα.
Imho, το μηχανάκι δεν μπορούμε να το αξιολογήσουμε ακόμα γιατί πολύ απλά δεν
το έχουμε οδηγήσει!
Φαίνεται να αξίζει σίγουρα ενα test drive.
SvsGreek
17/04/2010, 18:15
Ειδα λοιπον κ το βιντεο της MCN.
Oxi πως συμπαθω τους Αγγλους, αλλα ως 2η επιλογη στο μυαλο μου ειχα το bandit, θα μου πειτε πως γινεται να συγκρινω ενα οχημα 17.000 με ενα των χμ....περιπου 9000 να πουμε οτι θα κανει?!
Κ ομως η διαφορα του κοστους δεν ανταποκρινεται κ στην ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ χρηση που θα υποβαλλω το επομενο μου οχημα. Επομενως το bandit μου φαινεται πολυ, μα πολυ , καλη επιλογη.
Τι έγινε τελικά με το υπερτούμπανο;
Έχει μπεί κανονικά στην παραγωγή,κυκλοφορεί στον δρόμο,έχει πουλήσει κάνα τεμάχιο Ελλάδα πχ ; Κάτι μικρο:D προβληματάκια που είχε;
ermisVFR
15/10/2010, 15:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Τι έγινε τελικά με το υπερτούμπανο;
........... Κάτι μικρο προβληματάκια που είχε;
Τελικά βρήκαν και μία απίστευτη τρύπα στην ροπή και ισχύ (20ps) την δευτέρα μέχρι τις 6000 στροφές. Λένε ότι το κάνανε για να μην σπινάρει ο τροχός. Πολλούς (Αμερικάνους) τους ενοχλεί και ψάχνονται για PC, άλλους όχι! Η Dynojet απάντησε ότι με το PCV δεν ξέρουν αν λύνεται το θέμα.
214760
Η μηχανή δεν μου αρέσει (το 1200) είχα διαβάσει οτι το σχεδίασαν μέσα σε 3 μέρες 4 άτομα κλεισμένα σ ενα ξενοδοχείο.. Ηταν και περήφανοι που το κατάφεραν μεσα σε 3 μέρες, το αποτέλεσμα όμως δεν δικαιώνει καθόλου την περηφάνια τους..
Το vfr ήταν πάντα μια ξεχωριστή και πανέμορφη μοτοσυκλέτα, αυτο που κάνανε είναι ο χοντρός και ο λιγνός (μπρος-πίσω) σιαμαίοι !!!
Λυπάμαι που στην Ελλάδα πολλά άτομα είναι τελείως άσχετα με τις μηχανές και απλά αγοράζουν για να εντυπωσιάσουν, η σύγκριση με την Hayabusa είναι τελείως άκυρη, οπως επίσης τα 200 άλογα μιας μηχανής που υποτίθεται οτι είναι sport touring..
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.