View Full Version : Moto Morini--->TELOS
Χρεωκοπησε η Moto Morini.
Τωρα εχει κανει εφεση και σε περιπτωση που βρει νεα κεφαλαια (χλωμο) θα συνεχίσει να υπαρχει.
Κοινως οσοι πηραν μηχανη Moto Morini καινουρια απο εδω και περα να κανουν τον σταυρο τους μην τους μεινει στο χερι κανενα εξαρτημα γιατι αλλο ΔΕΝ θα υπαρχει.
Επισης τωρα ειναι η ωρα για τυχον τζογαδορους που τους αρεσει το ρισκο να παρουν μια Moto Morini με αποδοση 99% σε περιπτωση που δεν βαλει λουκετο το εργοστασιο.
Φορτώστε τωρα οτι ανταλλακτικό βρειτε !!
sapila racing
24/09/2009, 14:38
Ελπιζω να τα καταφέρει να ορθοποδήσει.
Ειναι κρίμα και πήγαινε καλα τελευταία!
liakaros
24/09/2009, 14:48
Κριμα.....
Η ειρωνεια ειναι οτι ειδα σημερα ενα granpasso-ισως και το μοναδικο στα Χανια-κι ελεγα τι ομορφο
που ειναι απο κοντα...κριμα και παλι...
filipp0s
24/09/2009, 14:53
κριμα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
Κριμα.....
Η ειρωνεια ειναι οτι ειδα σημερα ενα granpasso-ισως και το μοναδικο στα Χανια-κι ελεγα τι ομορφο
που ειναι απο κοντα...κριμα και παλι...
Μπορει και το μοναδικο σε ολη την Ελλαδα!! :lol:
Απλα δεν τραβηξαν τα μοντελλα της εταιριας...στην Ιταλια εχω δει απο το 2005/6 μεχρι σημερα μονο μια :eyepop: στον δρομο.
Αν ειχαν κανει το granpasso στα 750κκ δεν θα προλαβαιναν τις πωλησεις...τα μεγαλα κυβικα σε συνδιασμο με την μη εμπορικοτητα της μαρκας εκαναν την ζημια.
Ειχαν ετοιμο ενα σουπερμοταρντ στα 1200κκ...που οπως διαβλεπεται δεν θα δουμε ποτε.
Θα το παρουσιαζαν τον Δεκεμβριο.
Για την Μοροινι ειναι σιγουρο 100% οτι βαρεσε κανονι αλλα ακουγεται το ιδιο και για την Motoguzzi...δεν ειναι εξακριβωμενο
sapila racing
24/09/2009, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
αλλα ακουγεται το ιδιο και για την Motoguzzi...δεν ειναι εξακριβωμενο
Η Moto Guzzi είναι Piaggio, δεν νομίζω να κινδυνέψει πλέον.
Πολύ κρίμα για τόσο ιστορική μάρκα.
Πρόσφατα είδα 2 Corsaro στον δρόμο, και πραγματικά είναι υπέροχα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Η Moto Guzzi είναι Piaggio, δεν νομίζω να κινδυνέψει πλέον.
Και ομως αληθευει...
http://www.motoblog.it/post/20741/1500-motociclisti-in-protesta-per-salvare-la-moto-guzzi
http://www.motociclismo.it/edisport/moto/MotoCiclismoR2.nsf/gd/Moto-di-protesta--in-1.500-manifestano-per-salvare-Moto-Guzzi-
Apo babelfish metafrasi..to ar8ro tou periodikou MOTOCICLISMO
Mandello of the Lario (LECCO) 19 september 2009 - the rain clapper has not stopped the passion of the guzzista people: the tam-tam on Internet it has given on the fruits and nearly 1,500 centauri coming from all Europe they have given appointment in via Parodi 57 to Mandello of the Lario, in front of the historical plant of the Guzzi Motion, in order to participate to the manifestation “Motion of organized Protest” from the mayoralties and the same municipality of Mandello. “We will not close the plant of Mandello of the Lario - it ago declared two days Roberto Colaninno, president and general executive manager of the Piaggio Group - but will make important investments of industrial or technological restructure or, in the sense of new models and new lines of product to which we are working.” The words of the leadership but have not tranquilized the representatives of the workers. “The property is of fact trying to empty the factory - Mario Venini (FIOM CGIL says) - centralizing the offices of the planning in other sites of the Piaggio group like Noale (Venice) and Pontedera (Pisa) and leaving to Mandello only the production line of the motors and the assemblage; thus the Brand of the Aquila seriously risks to lose own identity, without to count that approximately a third party of the 150 dependent it risks the workplace.” Decided also Riccardo Mariani, first citizen of Mandello of the Lario: “The municipality supports with force the requests of the mayoralties. Guzzi motion is radicata on our territory from 1921, and is integrating part of the entire community: it must remain here.” After a short speech of the representatives of the workers and the mayor, the bicylindrical ones of the Aquila have formed along corteo, that it has paraded in the center of Lecco paralyzing some the circulation. But to demonstration of the affection that Guzzi Motion provokes on the lecchese side of the Lario, although the brought uneasiness, passing and the many of the bottled motorists have applauded to the passage of the rombante carosello. Fundamental for the future of Guzzi Motion september to Lecco appears the fixed encounter for 22 tuesdays, when the leaders of the Piaggio group before meet the local mayoralties and agencies then, in order to illustrate to the representatives of the workers and the community of new Mandello the slowly industrial one. Meanwhile the collection of the companies against the closing of the plant continues that has already exceeded the four thousand adhesions, raggiungibile also ondine to the www.ipetitions.com/petition/noallachiusuradellamotoguzzi/ address
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Και ομως αληθευει...
Δεν γράφει αυτό. Το piaggio group σκέφτεται να μεταφέρει την γραμμή παραγωγής σε άλλα εργοστάσια της, όπως στο Noale (aprilia) προκειμένου να μειώσει το κόστος. Αυτό θα έχει ως συνέπεια να κλείσει το ιστορικό εργοστάσιο της Guzzi στο Mandello.
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν γράφει αυτό. Το piaggio group σκέφτεται να μεταφέρει την γραμμή παραγωγής σε άλλα εργοστάσια της, όπως στο Noale (aprilia) προκειμένου να μειώσει το κόστος. Αυτό θα έχει ως συνέπεια να κλείσει το ιστορικό εργοστάσιο της Guzzi στο Mandello.
Αυτη ειναι η δικαιολογία με την οποια θα σταματήσουν οι Guzzi.
Διαμελισμός και χρησιμοποίηση του υλικού για αλλες μηχανες...γιαυτο χτυπιούνται...κανε μια μετάφραση στο αλλοα αρθρο οπου και λεει στο τελος
Fondamentale per il futuro di Moto Guzzi l’incontro fissato per martedì 22 settembre a Lecco, quando i dirigenti del gruppo Piaggio incontreranno i sindacati e gli enti locali, per illustrare ai rappresentanti dei lavoratori e alla comunità di Mandello il nuovo piano industriale.
22 Σεπτεμβρίου θα αποφασίσουν για το μελλον της Guzzi.
filipp0s
24/09/2009, 15:56
εδω λεει πάντως πως η piaggio δεν κλεινει το εργοστασιο τελικα
http://wildguzzi.com/forum/index.php?topic=29404.0
Since 1921 Moto Guzzi has been manufacturing motorcycles which have always been loved and appreciated by riders all over the world: the name has become a famous and prestigious brand.
In spite of the difficulties the company has faced, through time the attention and affection of all its supporters and lovers have not decreased: Moto Guzzi now covers a great part of the world motorcycle market.
At present all this has become very uncertain as the company ownership is actually emptying the factory in order to transfer the whole production to other premises of the Piaggio group, leaving just a representative seat in Mandello.
We strongly believe that the binomial Guzzi-Mandello may not be separated. This is where Moto Guzzi was born, where it has been able to create know-how, competence and innovations, where it has consolidated the special features of the motorcycles that are produced here.
Moto Guzzi must continue its existence, and to do so it must remain where it belongs.
We hereby ask the owners of Moto Guzzi to act according to our request, carrying out the firm reorganization plan and with all the initiatives aimed at re-launching the Eagle, also involving our local area which has always shown great attention to this company.
guzzistas
24/09/2009, 17:21
Κρίμα για την MOTO MORINI, γιατί τα τελευταία νέα μηχανάκια που έβγαλε και θα έβγαζε ήταν πολύ όμορφα και ποιοτικά.... Ισως βρεθεί κάποιος επενδυτής ποτέ δεν ξέρεις.
Παιδιά η ΜΟΤΟ GUZZI δεν κλείνει. ΑΠλά η Piaggio θέλει να μεταφέρει την γραμμή παραγωγής από το Mandello γιατί δεν τη συμφέρει να την κρατά και έχει γίνει ολόκληρη ιστορία από τους εργαζόμενους στο Μαντέλο και τους ιδιοκτήτες των μοτοσυκλετών που δεν συμφωνούν.
Τώρα όσον αφορά την Ιταλία, οιτ Ιταλοί είναι χειρότεροι ψωνισμένοι από εμας...
Οχι μόνο στις μηχανές αλλά και στα αυτοκίνητα, προτιμούν τα εισαγόμενα... μα τι μλκς.....
(και μην γυρίσει κανείς να πει καμια εξυπνάδα.... απλά.. το ξένο είναι πιο γλυκό!!!!)
:wave2:
el_hymador
24/09/2009, 18:44
Ρε σεις δεν κλεινει η Guzzi, απλα σκεφτονται να κανουν το Mandello μουσειο...τουλαχιστον αυτο λενε οι μανατζαρεοι της Piaggio, μαλλον τον πουλο θα παρει λεω εγω...τη παραγωγη των Guzzi σκεφτονται να τη μεταφερουν σε εργοστασια της Piaggio...εγινε προ ημερων και συγκλεντρωση διαμαρτριας απο Guzzisti και εργαζομενους στο Mandello, οι οποιοι παρ ολες τις δηλωσεις οτι το εργοστασιο θα παρεμεινει ανοικτο και απλως θα εκσυγχρονιστει, δεν φανηκαν να πειθονται...
...παντως απο περισι παιζουν σχετικα σεναρια με το παροπλισμο του Mandello, δεν ειναι τωρινο φρουτο η ειδηση.
Μια χαρα παει η Guzzi φτου-φτου...τουλαχιστον ας προλαβουν να βγαλουν V9 Cafe Classic με το κινητηρα του Bellagio...ειναι η μονη μοτοσικλετα που θα αγοραζα αβλεπι και ας κοιμομουν κατω απο γεφυρες...αληθεια λεω!
This website is a little optimistic about their chances.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2009/September/sep2409-moto-morini-bankrupt/?R=EPI-118736
Morini are currently in negotiation with two potential investors and a third has just come onto the scene, so a positive outcome is predicted.”
Δεν προκειται να κλεισει η εταιρια με πωλησεις 15% παραπανω απο περυσι απλα ψαχνουν για φρεσκο χρημα κ στο χερι...
ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ!
:beer:
sapila racing
09/10/2009, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από hdbiker
This website is a little optimistic about their chances.
http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/General-news/2009/September/sep2409-moto-morini-bankrupt/?R=EPI-118736
Morini are currently in negotiation with two potential investors and a third has just come onto the scene, so a positive outcome is predicted.”
Δεν προκειται να κλεισει η εταιρια με πωλησεις 15% παραπανω απο περυσι απλα ψαχνουν για φρεσκο χρημα κ στο χερι...
ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΛΟ!
:beer:
Kαλώστον! Και με καλά νέα! :beer:
xrider μην σπερνεις τον πανικο.....Η μορινι δεν εκλεισε ακομη.......κολπακια οικονομικα ειναι αυτα...οπως πολλες εταιριες κανουν για να φερουν επενδυτες.....
Κ η Ducati αυτα εκανε πριν την αγορασουν τα αμερικανακια τοτε και την σωσουν >
moto Ducati,soldi buttati...που λενε και οι Ιταλοι(Μηχανες Ducati,πεταγμενα λεφτα)
αλλα ειδες οτι παει καλα τωρα.....
Διαβαστε ολοκληρο το αρθρο.
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/75911.asp
Bimota με κινητήρα Morini;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Πολύ πιθανό μας λέει ο σχεδιαστής Oberdan Bezzi και μάλιστα τεκμηριώνει την άποψη του με επιχειρήματα! Για το λόγο αυτό δημιούργησε ένα πολύ καλό –ως συνήθως- σχέδιο της ενδεχόμενης MMB-1 η οποία και θα φέρει το δικύλινδρο μοτέρ των 1200 κ.εκ. της Moto Morini.
O Bezzi κάνει λόγο για «σύγκρουση συμφερόντων» μεταξύ της Bimota και της παραδοσιακής «δότριας» κινητήρων, Ducati. Τα μοντέλα που παρουσιάζουν πλέον οι δύο εταιρείες απευθύνονται στο ίδιο target group αγοραστών και αυτί δημιουργεί προβλήματα και στους δύο. Άλλωστε είναι γνωστό πως η Ducati είχε επιβάλλει ένα είδος άτυπου «εμπάργκο» στην Bimota για τον 1198 κινητήρα της, απαγορεύοντας στην εταιρεία από το Rimini να χρησιμοποιήσει τον εν λόγο μοτέρ σε κάποια μοτοσικλέτα της πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από την παρουσίαση του.
Για αυτούς του λόγους, ο Bezzi πιστεύει πως η Bimota χρειάζεται να στραφεί σε κάποιον άλλο προμηθευτή κινητήρων και η Moto Morini συγκεντρώνει πάρα πολλές πιθανότητες. Ο V2 corsacorta με την περιεχόμενη γωνία των 72 μοιρών τα 1200 κ.εκ. χωρητικότητας και τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά απόδοσης θα μπορούσε ένατα να στελεχώσει μια σειρά νέων μοτοσικλετών στις κατηγορίες naked & Supersport
Moto Morini: Δεν πτωχεύσαμε!
Παρ΄ όλο που μόλις πριν από λίγες ημέρες η φήμη για την πτώχευση της Moto Morini είχε κατακλύσει τις ειδησεογραφικές –και όχι μόνο- μοτοσικλετιστικές ιστοσελίδες, η εταιρεία με ανακοίνωση της δήλωσε πως η κατάσταση είναι μεν δύσκολη, αλλά όχι μη-αναστρέψιμη.
Η λανθασμένη ερμηνεία των γεγονότων, οφείλεται στην «μυστήρια» Ιταλική νομοθεσία περί των επιχειρήσεων που διάγουν περιόδους οικονομικής κρίσης. Εν ολίγοις, ακόμα και αν δεν το έχουμε αποσαφηνίσει πλήρως, στην γειτονική μας χώρα μπορείς να δηλώσεις πτώχευση, αλλά να μην έχει περιέλθει ακόμα σε αυτή τη κατάσταση. Όπως και να έχει, εκπρόσωποι της Moto Morini δήλωσαν πως κανένας από τους 65 υπαλλήλους της εταιρείας δεν έχει μείνει απλήρωτος, ωστόσο επισήμαναν πως όντως υπάρχουν καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των χρεών προς τους προμηθευτές. Ήταν δε κατηγορηματικοί στο ότι η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει τη προοπτική παύσης των εργασιών της και η παραγωγή θα συνεχιστεί κανονικά, τηρώντας παράλληλα το χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης και παρουσίασης των νέων μοντέλων. Τέλος, κατέστησαν σαφές πως η Moto Morini θα δώσει το παρών στην προσεχή έκθεση του Μιλάνου, φέτος το Νοέμβριο.
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/79140.asp
177047
Ένα 3 1/2 θα το γούσταρα με 1000...
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ένα 3 1/2 θα το γούσταρα με 1000...
:beer: :beer: :beer:
GT or sport?:beer:
http://morini350hellas.altervista.org/
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ένα 3 1/2 θα το γούσταρα με 1000...
:beer: :beer: :beer:
Έχω ένα 350 Κ2 του 1985. Μόνο σοβαρές προτάσεις.
Έχω 5 x 350=Κanguro,excalibur,GT,sport,K .
Μόνο σοβαρές προτάσεις.:nono:
Αρχικά δημιουργήθηκε από hdbiker
xrider μην σπερνεις τον πανικο.....Η μορινι δεν εκλεισε ακομη.......κολπακια οικονομικα ειναι αυτα...οπως πολλες εταιριες κανουν για να φερουν επενδυτες.....
Κ η Ducati αυτα εκανε πριν την αγορασουν τα αμερικανακια τοτε και την σωσουν >
moto Ducati,soldi buttati...που λενε και οι Ιταλοι(Μηχανες Ducati,πεταγμενα λεφτα)
αλλα ειδες οτι παει καλα τωρα.....
Διαβαστε ολοκληρο το αρθρο.
http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/75911.asp
Bimota με κινητήρα Morini;
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Πολύ πιθανό μας λέει ο σχεδιαστής Oberdan Bezzi και μάλιστα τεκμηριώνει την άποψη του με επιχειρήματα! Για το λόγο αυτό δημιούργησε ένα πολύ καλό –ως συνήθως- σχέδιο της ενδεχόμενης MMB-1 η οποία και θα φέρει το δικύλινδρο μοτέρ των 1200 κ.εκ. της Moto Morini.
O Bezzi κάνει λόγο για «σύγκρουση συμφερόντων» μεταξύ της Bimota και της παραδοσιακής «δότριας» κινητήρων, Ducati. Τα μοντέλα που παρουσιάζουν πλέον οι δύο εταιρείες απευθύνονται στο ίδιο target group αγοραστών και αυτί δημιουργεί προβλήματα και στους δύο. Άλλωστε είναι γνωστό πως η Ducati είχε επιβάλλει ένα είδος άτυπου «εμπάργκο» στην Bimota για τον 1198 κινητήρα της, απαγορεύοντας στην εταιρεία από το Rimini να χρησιμοποιήσει τον εν λόγο μοτέρ σε κάποια μοτοσικλέτα της πριν συμπληρωθεί ένας χρόνος από την παρουσίαση του.
Για αυτούς του λόγους, ο Bezzi πιστεύει πως η Bimota χρειάζεται να στραφεί σε κάποιον άλλο προμηθευτή κινητήρων και η Moto Morini συγκεντρώνει πάρα πολλές πιθανότητες. Ο V2 corsacorta με την περιεχόμενη γωνία των 72 μοιρών τα 1200 κ.εκ. χωρητικότητας και τα εκπληκτικά χαρακτηριστικά απόδοσης θα μπορούσε ένατα να στελεχώσει μια σειρά νέων μοτοσικλετών στις κατηγορίες naked & Supersport
Μακαρι να μην κλεισει για να μην ξεμεινετε παλι απο ανταλλακτικα...
Οσο για την Ducati φιλε hdbiker μονο πεταμενα λεφτα δεν ειναι και αυτα τα λενε κατι Ιταλοι Japanakides λογω του κοστους συντηρησης.
Στην Ελλαδα λενε "τα μεταξωτα βρακια θενε και μεταξωτους κολους"
Η Ducati ποτε δεν εκλεισε απλα περασε στο γκρουπ Cagiva kai το -96 το 51% των μετοχων περασε σε Αμερικανους και το 2006 ξανα σε Ιταλους...αυτα ειναι οικονομικα κολπα.
Δεν εσπειρα κανενα πανικο αφου οπως "ξερεις" αυτα περι κλεισιματος τα εγραψαν εφημεριδες Ιταλικες και το πολυ γνωστο φημης μοτο....τωρα αν αυτοι δεν ξερουν :rolleyes:
Επισης θα "ξερεις" οτι εδω στο φορουμ μπορεις να γραψεις οτι θελεις και δεν σημαινει απαραιτητα οτι ,ο,τι γραψεις ειναι σωστο 100%..μπορεις να γραφεις και φανταστικες ιστοριες...μια εφημεριδα ομως η ενα σαιτ με ονομα και επονυμο ανα πασα στιγμη μπορει να φαει μια μυνηση ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ...ΛΕΓΕΤΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΔΥΣΦΙΜΗΣΗ..οποτε φανταζομαι οτι και η Μορινι θα ειχε κανει τις αναλογες ενεργειες..εγω απλα μετεφερα αυτα που γραφει ενα απο τα πιο εγκυρα ισως το πιο εγκυρο περιοδικο/σαιτ στην Ιταλια.
"Ξερεις τιποτα παραπανω!??
Το σχετικο αρθρο
http://www.moto.it:80/focus/focus01.asp?ID=651
Morini motion in liquidation. It answers the House From Bologna company nomination the liquidator and is put in tries of a partner financial for giving continuity to the production. The answer of the House. Although they had been of marks them fine estimates to the August on some local newspapers, the news has arrived to surprise. In an extraordinary assembly, dated 09/09/2009 it has been deliberated the putting in liquidation of the society and name the liquidator. In date 18/09 it has been introduced to the Court of Bologna rerun for the admission to the procedure of agreed estimate. ............
liquidation=εκκαθάριση
ωστόσο επισήμαναν πως όντως υπάρχουν καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των χρεών προς τους προμηθευτές
που σε απλα ΕΛΛΗΝΙΚΑ σημαινει οτι αν δεν βρεθουν λεφτα......
Moto Morini: Δεν πτωχεύσαμε!
Παρ΄ όλο που μόλις πριν από λίγες ημέρες η φήμη για την πτώχευση της Moto Morini είχε κατακλύσει τις ειδησεογραφικές –και όχι μόνο- μοτοσικλετιστικές ιστοσελίδες, η εταιρεία με ανακοίνωση της δήλωσε πως η κατάσταση είναι μεν δύσκολη, αλλά όχι μη-αναστρέψιμη.
Η λανθασμένη ερμηνεία των γεγονότων, οφείλεται στην «μυστήρια» Ιταλική νομοθεσία περί των επιχειρήσεων που διάγουν περιόδους οικονομικής κρίσης. Εν ολίγοις, ακόμα και αν δεν το έχουμε αποσαφηνίσει πλήρως, στην γειτονική μας χώρα μπορείς να δηλώσεις πτώχευση, αλλά να μην έχει περιέλθει ακόμα σε αυτή τη κατάσταση. Όπως και να έχει, εκπρόσωποι της Moto Morini δήλωσαν πως κανένας από τους 65 υπαλλήλους της εταιρείας δεν έχει μείνει απλήρωτος, ωστόσο επισήμαναν πως όντως υπάρχουν καθυστερήσεις στην αποπληρωμή των χρεών προς τους προμηθευτές. Ήταν δε κατηγορηματικοί στο ότι η εταιρεία δεν αντιμετωπίζει τη προοπτική παύσης των εργασιών της και η παραγωγή θα συνεχιστεί κανονικά, τηρώντας παράλληλα το χρονοδιάγραμμα της εξέλιξης και παρουσίασης των νέων μοντέλων. Τέλος, κατέστησαν σαφές πως η Moto Morini θα δώσει το παρών στην προσεχή έκθεση του Μιλάνου, φέτος το Νοέμβριο.
http://www.mototriti.gr/data/news/p..._news/79140.asp
xrider δεν προκειται να ξεμεινουμε απο ανταλλακτικα...διαβασε παραπανω την «μυστήρια» Ιταλική νομοθεσία περί των επιχειρήσεων που διάγουν περιόδους οικονομικής κρίσης. Ποτε δεν ξεμεινε η Moto Morini απο το 1947 που επερνε μερος σε αγωνες κ ειχε πολλες πρωτιες.Αφου ξερεις καλα οτι οταν την εκλεισε η Cagiva την Moto Morini (η οποια δεν ειχε κανενα οικονομικο προβλημα)το εκανε γιατι παντα η Μορινι ηταν αντιπαλος της Ducati και επειδη η Μορινι θα εβγαζε ενα νεο πρωτοποριακο κινητηρα κ μηχανη τοτε, καταστρεψαν την αλυσιδα παραγωγης και (εδωσαν για παλιοσιδερα)την μητρα απο το μοτερ 350,φοβουμενοι την εμπορικη επιτυχια του νεου μοντελλου.Αυτα τα λεει το εγκυρο ιταλικο περιοδικο motociclismo d epoca ....και οχι μονο εγω!
Ετσι τελειωσε αδοξα η Moto Morini ασχετα με αυτα που ειχαν πει το γρουπ Cagiva οτι θα την αναδειξουν σαν μαρκα και ολη η στηριξη πηγε στην Ducati την οποια εδωσαν αργοτερα στους αμερικανους επενδυτες μιας κ δεν πουλαγε καθολου και ηταν σε πολυ δυσκολη οικονομικη κατασταση.Και αυτοι την εσωσαν κ ευτυχως γυρισε σε ιταλικα χερια παλι...χαριζοντας νικες στους αγωνες.
Ετσι για να μαθαινουν οι νεοι κ να θυμουντε οι παλιοι!
:beer: :beer:
Τωρα σιγουρα ο καθενας ειναι ελευθερος στο φορουμ να γραφει οτι θελει οποτε ο καθενας κρινεται απο τα γραφομενα του.Συμφωνω απολυτα!
Απλα ο τιτλος που βιαστηκες να βαλεις ....Moto Morini--->TELOS .....δεν ειναι σωστος αφου δεν ισχυει...:uplate:
Φωτο απο το τελευταιο μοντελο που θα παρουσιαστει τον επομενο μηνα στην εκθεση EICMA (Milanο)http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/New-bikes/2009/August/aug2409-new-road-biased-morini-granpasso/
Moto Morini builds rival for new 1098 Multistrada
για να δουμε στο τελος τι θα δουμε!!!Υπομονη η εκθεση πλησιαζει!
nakedorange
29/10/2009, 17:44
2010 Moto Morini Grand Motard (http://www.topspeed.com/motorcycles/motorcycle-news/2010-moto-morini-grand-motardfirst-pics-ar80972.html)
:wave2:
*brembo βλεπω,ohlins βλεπω,ψαλιδι ομορφο βλεπω,ζαντες για gallery βλεπω,ανθρακονηματα βλεπω
**το μουτρο ας κανω πως δεν το βλεπω...
μια χαρα!!!
θα το σκεφτω...
178793
Αρχικά δημιουργήθηκε από nakedorange
**το μουτρο ας κανω πως δεν το βλεπω...
Καλά κάνεις, γιατί δεν βλέπεται :sick:
an einai dynaton...
και ελεγα πως ο πελεκανος της κτμ ηταν οτι πιο ασχημο εχουν δει τα ματια μου...
:sick: :sick: :sick:
Το μόνο ιταλικό μοτοσακό (σύγχρονο) που γουστάρω με 1000...
178807
Αυτό εδώ, όμως...:eyepop: :eyepop: :eyepop: :uplate:
178809
@hdbiker:
Βαγγέλη, άσε τους καταστροφολόγους να γράφουν. Τη δουλειά μας, εμείς.. :a013: :a10:
Tpap με το scrambler οι ιταλοι ξεπερασαν τον εαυτο τους, ειναι πραγματικα πανεμορφο...
:a8:
el_hymador
29/10/2009, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Το μόνο ιταλικό μοτοσακό (σύγχρονο) που γουστάρω με 1000...
Γαματο, ειχε και ο Τom Cruise ενα Triumph αντιστοιχης φιλοσοφιας στο "Mission Με Τη Καμμία 1" και σκοτωσε ολους τους κακους ενω περιστρεφοταν 180 με endo...
Έλ, μέχρι εδώ μύρισε ρε...
178816
http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http://www.moto.it/news/dichiarato-fallimento-per-moto-morini.html&lp=it_en&btnTrUrl=Translate
hd τι ελεγες?.
Οριστικο τελος...ηρθε με πτωχευση
http://www.moto.it/news/dichiarato-fallimento-per-moto-morini.html
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
http://babelfish.yahoo.com/translate_url?doit=done&tt=url&intl=1&fr=bf-home&trurl=http://www.moto.it/news/dichiarato-fallimento-per-moto-morini.html&lp=it_en&btnTrUrl=Translate
hd τι ελεγες?.
Οριστικο τελος...ηρθε με πτωχευση
http://www.moto.it/news/dichiarato-fallimento-per-moto-morini.html
Όπως και να έχει αν ισχύει είναι το λιγότερο λυπηρό...:(
Ωστόσο, είναι ένας παραπάνω λόγος να αγοράσεις κάποιο τώρα...:wave2:
vassilis88
26/05/2010, 08:04
ειχα δει ενα granpasso εδω στην πατρα.. πανεμορφο απο πισω κ στο πλαι που το δα (πηγαιναμε μαζι στο δρομο κ με περασε μετα..) μου ειχε κανει εντυπωση βεβαια τωρα ειδα οτι χανει λιγο στη μουρη:D
τα σκραμπλερ μηχανακια (ειχε κ η ντουκ παλια αν δν κανω λαθος ε?) οπως το μορινι που οντως ειναι μ00νος μπορει να μου πει κανεις τι ακριβως κανουν.. τι χρησιμοτητα εχει ενα στρητ με τετοια λαστιχα δλδ..
κριμα που εκλεισε η εταιρεια παντως, αλλα μονο αν εξαγοραζοταν απο καμια πιατζιο οπως η γκουτσι πχ θα μπορουσε να παραμεινει ζωντανη i guess
road spirit
26/05/2010, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από vassilis88
τα σκραμπλερ μηχανακια (ειχε κ η ντουκ παλια αν δν κανω λαθος ε?) οπως το μορινι που οντως ειναι μ00νος μπορει να μου πει κανεις τι ακριβως κανουν.. τι χρησιμοτητα εχει ενα στρητ με τετοια λαστιχα δλδ.. κοίτα μπίλλυ, κάποτε τα χωμάτινα μηχανάκια δεν έμοιαζαν σε όψη με αυτό που ξέρουμε σήμερα... πιο πολύ έμοιαζαν με στρητ μηχανές (της εποχής εκείνης) τροποποιημένες για να πηγαίνουν εκτός δρόμου... όπως το βλέπω εγω τα scrambler είναι απομεινάρι εκείνου του στυλ που όμως πλέον έχει αποκτήσει "χαρακτήρα" και άποψη ...
και άμα λάχει διασχίζεις και χώματα, ρίξε μια ματιά εδώ : http://www.ourgreatescapeblog.com/blog.html
έχουν γούστο οι τύποι :smokin:
Ο Μόνος άνθρωπος που θά κατάφερνε να κλείσει άμεσα τήν ΜΟRINI θά ήταν ο Φλαμής (παληός αντιπροσωπος στήν Ελλάδα).Κρίμα γιατί είχα ενα 350 και είχα γυρίσει όλη τήν Ελλάδα με αυτό.
και η BUELL , και η VOXAN , αυριο μεθαυριο η BENELLI... παει και η MotoMorini... κριμα.... ωραια προοδος...
:sad:
πραγματικα για τη buell πχ δε με ενοιαξε, η voxan ανυπαρκτη ετσι κι αλλιως...η μορινι ειναι ομως ιστορικη εταιρια γμτ...
και με πολυ ωραια μηχανακια στο comeback της...το scrambler πανεμορφο, και ο κουρσαρος πραγματικος κανιβαλος...
κριμα ρε γμτ...ας ελπισουμε να την αγορασει καποιος...
:sad:
Εδώ τα καλά morini
Μοτοσακό με το κιλό!!!
Ξεστοκάρει η morini!
9 1/2 με κόστος 3600
corsaro απο 4800
grandpasso απο 6800
_http://www.asphaltandrubber.com/bin/Moto-Morini-inventory-order-form.pdf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
Εδώ τα καλά morini
Μοτοσακό με το κιλό!!!
Ξεστοκάρει η morini!
9 1/2 με κόστος 3600
corsaro απο 4800
grandpasso απο 6800
_http://www.asphaltandrubber.com/bin/Moto-Morini-inventory-order-form.pdf
:a53: :a53: :a53:
:a32: :a32: :a32:
Pardalotzatziki
14/07/2010, 11:05
:eyepop: :eyepop:
echoplex
14/07/2010, 11:56
η Moto Morini ξεπουλά και μετά κλείνει λόγω χρεοκοπίας:mad:
6.600 ευρώ για μια granpasso!!!! ναι καλα διαβάσατε!
περισσότερα
εδώ (http://www.motoblog.it/post/25256/moto-morini-prezzi-stracciati-fino-a-settembre-poi-si-chiude) (είναι στα ιταλικά)
echoplex
14/07/2010, 12:08
τώρα είδα οτι υπάρχει ήδη αλλο thread!
ας μπει και αυτο μαζι με την άλλη συζήτηση.
να συμπληρώσω οτι το 9 και1/2 εχει 3.600 ευρώ και το scrambler 6.360 !!!
PERIPETEIAS
14/07/2010, 14:17
πως τα αγοραζει αυτα κανεις στο ελλαντα?
echoplex
14/07/2010, 14:43
απο λίγο που δίαβασα σε ένα ιταλικό φορουμ, λένε ότι στέλνεις email στην motomorini και σου στέλνουν να συμπληρώσεις μία αίτηση.
το θέμα είναι με τα ανταλακτικα τι γίνεται!
Με τέτοια τιμή... παίρνεις και δύο για ανταλλακτικά. :cry::cry::cry:
XJR_Billy
15/07/2010, 03:00
Scrambler : 6360 ευρώ...
ΝΤΟΙΝΓΚ !!!
ΠΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ ΙΟΥ !!!
:eek: :eyepop: :a11: :a018:
DimChios
15/07/2010, 03:28
πω ρε πστ μου! :eyepop:
Αιντε να εχεις φραγκα τωρα να παρεις 2-3 να κανεις την πλακα σου εντελως ομως!!!
με ανταλλακτικα ομως, οπως προειπε καποιος, τι θα παιζει μετα?
:confused:
Ειναι ενας τυπος στην Αγγλια που εχει οτι γουσταρεις.
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Γαματο, ειχε και ο Τom Cruise ενα Triumph αντιστοιχης φιλοσοφιας στο "Mission Με Τη Καμμία 1" και σκοτωσε ολους τους κακους ενω περιστρεφοταν 180 με endo...
ρε συ, αυτο δεν ηταν αληθεια, σκηνοθετικο τρικ ητανε!
PERIPETEIAS
15/07/2010, 09:46
πηρα τηλ Hellinmoto, τους εξηγησα για την προσφορα του στοκ που κυκλοφορει στο ιντερνετ και μου παν θα με παρουν τηλ να μου πουν...θα ενημερωσω
el_hymador
15/07/2010, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ρε συ, αυτο δεν ηταν αληθεια, σκηνοθετικο τρικ ητανε!
:uplate: όχι ρε συ!! τι μου λες τώρα; και φαινόταν τόσο αληθινό....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PERIPETEIAS
πηρα τηλ Hellinmoto, τους εξηγησα για την προσφορα του στοκ που κυκλοφορει στο ιντερνετ και μου παν θα με παρουν τηλ να μου πουν...θα ενημερωσω
Δεν υπαρχει περιπτωση ....υπολογισε +1500-2000 ευρω πανω στις τιμες τις φορμας...
εδω για STock του 2006 με λιανικη 6300 ζηταει 5000 ... :a31:
PERIPETEIAS
15/07/2010, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Δεν υπαρχει περιπτωση ....υπολογισε +1500-2000 ευρω πανω στις τιμες τις φορμας...
εδω για STock του 2006 με λιανικη 6300 ζηταει 5000 ... :a31:
κοιτα κανα χιλιαρικο ειναι μονο ο ΕΤΤ που εις τας Ευρωπας δεν πληρωνουν και δε χρεωνουν οποτε αν ειναι 1500 θα ναι καλα...
Αρχικά δημιουργήθηκε από PERIPETEIAS
κοιτα κανα χιλιαρικο ειναι μονο ο ΕΤΤ που εις τας Ευρωπας δεν πληρωνουν και δε χρεωνουν οποτε αν ειναι 1500 θα ναι καλα...
Αυτο σου λεω...ΟΣΟ εβγαλε προσφορα τα stock της BUELL η μαλακοHarleyDavidsonHellas...αλλο τοσο θα βγαλει ο ελληνμοτο τα Morini.......
PERIPETEIAS
16/07/2010, 07:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από PERIPETEIAS
πηρα τηλ Hellinmoto, τους εξηγησα για την προσφορα του στοκ που κυκλοφορει στο ιντερνετ και μου παν θα με παρουν τηλ να μου πουν...θα ενημερωσω
xexe ουτε φωνη ουτε ακροαση ο ελληνμοτος :ZZZ:
Τα νέα από το στρατόπεδο της Moto Morini δεν ήταν ενθαρρυντικά, με την εταιρεία να ξεπουλά το στοκ των μοτοσικλετών της μισοτιμής και να αναζητά εναγωνίως κάποιον επενδυτή για να τη περισώσει. Τις τελευταίες ήμερες όμως, έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον από διάφορους εν δυνάμει αγοραστές.
Μέχρι το Σεπτέμβριο θα παρέμενε ανοιχτή η Moto Morini και στη περίπτωση που δεν θα υπήρχε ενδιαφέρον για την αγορά της, θα έβαζε οριστικό «λουκέτο». Ωστόσο το συνδικάτο των εργαζομένων στο οποίο και έχει περιέλθει η ιδιοκτησία της Moto Morini μετά από τη πτώχευση της, δήλωσε πριν λίγες ημέρες πως ενδιαφέρον έχει εκδηλωθεί από αρκετούς πιθανούς αγοραστές και αυτή τη στιγμή διαπραγματεύονται με αυτούς. Σύμφωνα με το συνδικάτο πάντα, πιο κοντά σε συμφωνία βρίσκονται με τον Stephan Franz, επενδυτικό σύμβουλο που ηγείται μιας Ιταλο-Κανδικής επενδυτικής «συμμαχίας» που ενδιαφέρεται άμεσα για την αγορά της Moto Morini. O Franz μάλιστα, έχει εκπονήσει και ένα μακροπρόθεσμο επενδυτικό – επιχειρηματικό πλάνο, που αφορά στην αγορά και στην ανάπτυξη της εταιρείας. Το αν τελικά θα υπάρξει συμφωνία με τον Franz ή τους άλλους υποψήφιους επενδυτές, θα το ξέρουμε μέχρι το τέλος του Ιουλίου, όπου και το συνδικάτο των εργαζομένων θα πάρει τη τελική απόφαση.
Πηγή: Mototriti
Πραγματικά εύχομαι να μπορέσει να σωθεί η εταιρία... μέχρι τότε στην Ιταλία τα πουλάνε σε τιμές σκούτερ... με τα μεταχειρισμένα corsaro να ξεκινάνε λίγο πάνω απο τα 3000Ε
notakos600
21/07/2010, 06:58
Σημεία των καιρών της κρίσης, κρίμα.....
κριμα πραγματικα...για τη buell δε με ενοιαξε και ιδιαιτερα...
αλλα η μορινι ειχε αρχισει να βγαζει μοντελα σοβαρα...ο κουρσαρος σωστος κανιβαλος...
kai ayto to scrambler
:sad:
204410
XJR_Billy
21/07/2010, 09:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
κριμα πραγματικα...για τη buell δε με ενοιαξε και ιδιαιτερα...
αλλα η μορινι ειχε αρχισει να βγαζει μοντελα σοβαρα...ο κουρσαρος σωστος κανιβαλος...
kai ayto to scrambler
:sad:
Σταμάτα αδερφέ...
Χτυπάς Αχίλλειο πτέρνα...:cry: :cry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Σταμάτα αδερφέ...
Χτυπάς Αχίλλειο πτέρνα...:cry: :cry:
ασε ασε
:uplate:
204411
υπαρχει η αγγλιδα τουλαχιστον
:D
204412
Ρε παιδια... κανα χαρτομάντηλο!
Λερωθήκαμε πάλι μ'αυτά που βάζετε!
XJR_Billy
21/07/2010, 10:06
Ωραία κι η Αγγλίδα αλλά αυτή η Ιταλίδα δεν παίζεται ρε πστμ....
Εκτός συναγωνισμού...:a07: :a018:
Πολύ κρίμα...:(
fevangelou
09/08/2011, 04:38
Moto Morini Finally Sold at Auction – €1.96 Million >> http://www.asphaltandrubber.com/news/moto-morini-sold/
Λένε ότι ανοίγει και πάλι σύντομα με φιλόδοξο πλάνο...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.