Σύνδεση

View Full Version : Ερωτηση σχετικα με τον συμπλεκτη στο ΚΤΜ



emix24
25/09/2009, 21:32
Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση.
Οπως μερικοι θα θυμαστε προσφατα εγινα ιδιοκτητης ενος ΚΤΜ 950 Adv του 2003.
Σημερα παρατηρησα τα εξης:
Εχοντας πατημενο τον συμπλεκτη δεν χρειαζεται παρα ελαχιστα να τον αφησω για ν αρχισει να τσουλαει η μοτοσυκλετα. Αυτο μερικες φορες κανει να πεταχτει αποτομα η μηχανη και μερικες φορες να μου σβησει. Επισης ο συμπλεκτης οταν ειναι στο τερμα πισω παρατηρω οτι εχει πολυ τζογο. Παιζει δηλαδη μπρος-πισω χαλαρουτσικα. Ειναι το φυσιολογικο αυτο;

Επισης παρατηρησα οτι αλλαζοντας ταχυτητες,μερικες φορες και οχι παντα,αυτο γινεται καπως δυσκολα. Ειναι δηλαδη καπως σκληρες οι αλλαγες ταχυτητων.Δεν γινεται συνεχεια αυτο. Καποιες φορες.

Ο μηχανικος μου ειπε να βγαλουμε τους δισκους και να τους βαλουμε σε λαδι για λιγες ωρες.Αν καταλαβα καλα βεβαια, γιατι δεν θυμαμαι ακριβως αυτο που μου ειπε.

Προσπαθω εδω και μια εβδομαδα ν αρχισω να μαθαινω την μοτοσυκλετα. Δεν παυει να ειναι μια μεταχειρισμενη μηχανη και φυσικα καταλαβαινω οτι καποια προβληματακια ειμαι υποχρεωμενος να τ αντιμετωπιζω.

Εχετε καποια γνωμη για το τι μπορει να συμβαινει; Χρειαζεται να γινει καμια αλλαγη στον συμπλεκτη; Χρειαζεται να κοιταξω κανενα σασμαν;Ελπιζω να μην χρειαζεται καμια αλλαγη δισκου-πλατο ε;

Ευχαριστω πολυ.

tmracing.siros
25/09/2009, 21:47
Το πιο πιθανο φιλε μου βαση τα λεγομενα σου ειναι το εξης:

Αφου η μανετα οπως λες πιανει χαμηλα και η αποσυμπλεξη γινετε αποτομα τοτε ειναι πολυ πιθανο να μη κανει και ολοκληρη την διαδρομη που χρειαζετε η αντλια για να δωσει το υγρο (υδραβλικο συμπλεχτη δεν εχει? ) οταν ειναι τερμα πατημενη,οποτε η αλλαγες στο κυβωτιο δεν γινονται με 100% αποσυπλεξη...

Πριν κανεις οτιδηποτε αντε να σου κανουν μια σωστη ρυθμιση στον συμπλεχτη,να ειναι συμφωνα με τις ρυθμισεις που δινει η εταιρεια και αν δεν βελτειωθει η κατασταση (που μαλων θα εχει φτιαξει) κοιτας και δισκους....

Απορια: ο μηχανικος που πηγες δεν τσεκαρε τον συμπλεκτη? πηγε κατευθιαν για το μεροκαματο στους δισκους?

emix24
25/09/2009, 21:53
Σ ευχαριστω για την απαντηση.

Την δευτερα ετσι κι αλλιως θα την παω να το κοιταξουν και να κανουν τις απαραιτητες ρυθμισεις στον συμπλεκτη.Ν αρχισω να μαθαινω και γω σιγα-σιγα μερικα πραγματακια.
Ο μηχανικος ειπε μια γνωμη η οποια εγινε στα γρηγορα.Περνουσα απ εξω και τον ρωτησα. Δεν μπορεσε να εχει καλη γνωση του θεματος. Ο συγκεκριμενος πιστευω οτι ειναι πολυ καλος.Εχω ακουσει τα καλυτερα γι αυτον.

dirtbird
26/09/2009, 00:31
Nα μας πείτε κι εμάς που δεν ξέρουμε πως τον ρυθμίζετε τον υδραυλικό συμπλέκτη ........


Ο καθένας το εντελώς μακρύ του και κοντό του.......:( :( :(

950dim
26/09/2009, 08:06
Nαι,κι εγω περιμενω να μαθω πως ρυθμιζει ο υδραυλικος συμπλεκτης... :confused:
Να τους κανω ρομπες εκει στη ΚΤΜ...:beer:

hidefnick
26/09/2009, 08:19
Παίζει να ρυθμίζει ένας υδραυλικός συμπλέκτης με βόλτα σε κάποιο απο τα αξονάκια και κόντρα παξιμάδι. ΔΕΝ ΞΕΡΩ για το συγκεκριμένο.

Σε τι λάδι θα τους βουτήξει? Για να φουσκώσουν? Θα βάλει και μαγιά? Και αν φουσκώσουν πώς θα απομον'ωνει μετά? Μήπως να τους φρεζάρει λίγο? Οτι νάναι....

dirtbird
26/09/2009, 08:29
Το βασικό πλεονέκτημα ενός υδραυλικού συμπλέκτη -πέρα από το ότι μειώνει την απαιτούμενη δύναμη στη μανέτα- είναι ότι είναι αυτορυθμιζόμενος αφού την αλλαγή του συνολικού πάχους της καμπάνας που επιφέρει η φθορά των υλικών τριβής ή η αυξημένη θερμοκρασία αυτών, αντισταθμίζεται από το υδραυλικό κύκλωμα που συνεχίζει να διατηρεί τη σύνδεση μανέτας-άξονα ανοίγματος πλάκας πίεσης χωρίς καινά, σε κατάσταση ηρεμίας (δλδ. με την μανέτα ελεύθερη).

Είναι διαγαλαξιακώς γνωστό ότι τα πρώτα adventure (σαν του φίλου) έπασχαν από κάτω τρόμπα συμπλέκτη (γενικώς). Αυτό το γνωρίζει οποιοδήποτε συνεργείο γράφει ΚΤΜ στην είσοδο.

Τώρα εάν πηγαίνεις στον μΑστουρα και του ζητάς να σου ρυθμίσει (και όχι εξαερώσει, ελέγξει για διαρροές...) υδραυλικό συμπλέκτη, είναι σαν να πηγαίνεις γυρεύοντας....

:o :o

emix24
26/09/2009, 18:09
Παιδια θα ελεγα να ηρεμησετε λιγο γιατι ποτε μου δεν το επαιξα φωστηρας στα μηχανικα και οπως σας ειπα μπορει να κανω λαθος στο πως μετεφερα τα λογια του μηχανικου. Ο συγκεκριμενος μαλιστα ειναι εξουσιοδοτημενος μηχανικος της ΚΤΜ και απ οσο γνωριζω ειναι αστερι στην δουλεια του.
Απ οτι βλεπω απο τις αναλυσεις σας το επιπεδο των γνωσεων σας ειναι τρομερα ανωτερο απο το δικο μου και γι αυτο περιμενω καποιου ειδους συμβουλες και οχι χλευασμου.

Θα ηθελα λοιπον να ρωτησω και αν ξερετε να μου απαντησετε στο αν θα πρεπει να ζω μ αυτο το προβλημα του συμπλεκτη (συμπληρωνοντας υγρα) ή μπορω να τον αλλαξω,κατι το οποιο σιγουρα θα κοστιζει. Αλλα αν ειναι να κανω την δουλεια μου σωστα δεν με πειραζει να πληρωσω.

Σας ευχαριστω πολυ και εκτιμω πολυ τις απαντησεις σας.

emix24
28/09/2009, 11:38
Παιδια το προβλημα εντοπιστηκε τελικα και ειναι φυσικα το γνωστο προβλημα του slave cylinder.
Χθες το βραδυ και σημερα το πρωι ειναι σαν να μην εχω συμπλεκτη. Βαζω 1η ταχυτητα και η μηχανη "κλωτσαει" και σβηνει, οπως οταν βαζουμε ταχυτητα ακινητοι χωρις να ανοιγουμε γκαζι.

Οι λυσεις ειναι τρεις, απ οτι καταλαβα:

1.Συμπληρωμα με λαδι για υδραυλικα τιμονια απο το βενζιναδικο για να το παω και στο συνεργειο.Ο μηχανικος μου ειπε οτι μπορω να βαλω και μαγειρικο λαδι, μιας και λεει για "Mineral Oil"!!! Ισχυει κατι τετοιο; Τρελη πατεντια θα ειναι αυτο, αν ισχυει.
2.Αντικατασταση του slave cylinder μ αυτο της ΚΤΜ (126ευρω), το οποιο ειναι τα καινουργια,ενισχυμενα, και κρατανε για 25-30χιλ χιλιομετρα (ετσι μου ειπαν απο το συνεργειο).
3.Αντικατασταση μ αυτο της evoluzione απο την Αμερικη (το κοστος βγαινει στα 150ευρω, αλλα μου ειπαν οτι με το τελωνειο θα παει καμια 180-190ευρω) και λυση του προβληματος οριστικα.

Εχει κανεις εμπειρια απο κατι τετοιο;
Δεν με πειραζει να δωσω τα 190ευρω για το evoluzione, αλλα να λυθει το προβλημα,αν οχι οριστικα, τουλαχιστον για παρα πολλα χιλιομετρα (οχι για 25-30 μονο).

Το υδραυλικο λαδι για τον συμπλεκτη ειναι το SAE5 ή το SAE10; Βρισκω στο internet το Motorex KTM Mineral Oil Clutch Fluid 75, αλλα δεν νομιζω να μπορω να το βρω και στην Ελλαδα.Ή κανω λαθος;

Ευχαριστω.

BIG BLACK
28/09/2009, 11:54
Mη το σκέφτεσαι καθόλου.

Evoluzione και ησυχάζεις γιά πάντα, αλλιώς

θα τρέχεις συνέχεια.

Και αν σε αφήσει σε κανα βουνό......

http://www.evoluzione.net/evo-cycle-ktm.htm

emix24
28/09/2009, 11:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από BIG BLACK
Mη το σκέφτεσαι καθόλου.

Evoluzione και ησυχάζεις γιά πάντα, αλλιώς

θα τρέχεις συνέχεια.

Και αν σε αφήσει σε κανα βουνό......

http://www.evoluzione.net/evo-cycle-ktm.htm

Αυτο ακριβως λεω και γω.190ευρω μια για παντα και οχι 126ευρω καθε 25χιλ χλμ.

Κι αυτο θα κανω...

tmracing.siros
28/09/2009, 15:44
sorry ρε παντογνωστες.... (αναφερομαι σε dirtbird και 950dim που το ριξατε αμεσως στο δουλεμα)

αλλα η μανετα του συμπλεχτη δεν εχει πανω ενα αξωνακι που πιεζει το εμβολο της αντλιας με μια ρυθμιση ??
δηλαδη ειναι πολυ περιεργο να εχει ξεβιδωσει αυτο και να μη κανει την σωστη διαδρομη ωστε να παταει σωστα στο εμβολακι? με αποτελεσμα να εχει κοντη διαδρομη ο συμπλεχτης? λεω εγω τωρα....

emix24
28/09/2009, 15:47
tmracing.siros επειδη σε βλεπω πολυ σχετικο με το αθλημα, θα εκτιμουσα αν μου εδινες μια συμβουλη στο προβλημα μου, παρα ν ασχολεισαι με κατι που ειπαν καποιοι.

Συμφωνεις με τις κινησεις που σκεφτομαι να κανω; (αλλαγη δηλαδη σε evoluzione;) ή προτεινεις κατι αλλο;

Σ' ευχαριστω εκ των προτερων.

950dim
28/09/2009, 15:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από tmracing.siros
sorry ρε παντογνωστες.... (αναφερομαι σε dirtbird και 950dim που το ριξατε αμεσως στο δουλεμα)

αλλα η μανετα του συμπλεχτη δεν εχει πανω ενα αξωνακι που πιεζει το εμβολο της αντλιας με μια ρυθμιση ??
δηλαδη ειναι πολυ περιεργο να εχει ξεβιδωσει αυτο και να μη κανει την σωστη διαδρομη ωστε να παταει σωστα στο εμβολακι? με αποτελεσμα να εχει κοντη διαδρομη ο συμπλεχτης? λεω εγω τωρα....

Αυτο που λες ρυθμιζει την αποσταση της μανετας,δεν εχει να κανει με την αποσυμπλεξη...

tmracing.siros
28/09/2009, 16:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Αυτο που λες ρυθμιζει την αποσταση της μανετας,δεν εχει να κανει με την αποσυμπλεξη...

οκ πασο! :beer:

sas
28/09/2009, 17:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από emix24
[B]
2.Αντικατασταση του slave cylinder μ αυτο της ΚΤΜ (126ευρω), το οποιο ειναι τα καινουργια,ενισχυμενα, και κρατανε για 25-30χιλ χιλιομετρα (ετσι μου ειπαν απο το συνεργειο).


Μάλλον για παπατζιά μου κάνει ότι χαλάσει κάθε 25-30.000 χλμ, εκτός και αν εγώ είμαι πολύ τυχερός, γιατί αν και είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη στα 20.000 χλμ, από τότε μέχρι τα 70.000 που είμαι τώρα δεν έχει κάνει κιχ. :wave2: (φτου φτου φτου....)

emix24
28/09/2009, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Μάλλον για παπατζιά μου κάνει ότι χαλάσει κάθε 25-30.000 χλμ, εκτός και αν εγώ είμαι πολύ τυχερός, γιατί αν και είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη στα 20.000 χλμ, από τότε μέχρι τα 70.000 που είμαι τώρα δεν έχει κάνει κιχ. :wave2: (φτου φτου φτου....)

Αυτο ακουγεται πολυ ενθαρρυντικο.
Ερωτηση: το αλλαξες με το βελτιωμενο ανταλλακτικο της ΚΤΜ ή με το evoluzione;

Παντως το προβλημα προσωρινα λυθηκε,σχεδον,συμπληρωνοντας λαδι στον συμπλεκτη.Σχεδον λεω, γιατι απ οτι φαινεται παει σιγα-σιγα παλι να το παρουσιασει. Οποτε μεχρι να βαλω το νεο ανταλακτικο (σε καμια εβδομαδα δηλαδη,μιας και φευγω για ταξιδι) θα εχω λαδακι κατω απο την σελα.

sas
29/09/2009, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από emix24
Αυτο ακουγεται πολυ ενθαρρυντικο.
Ερωτηση: το αλλαξες με το βελτιωμενο ανταλλακτικο της ΚΤΜ ή με το evoluzione;

Παντως το προβλημα προσωρινα λυθηκε,σχεδον,συμπληρωνοντας λαδι στον συμπλεκτη.Σχεδον λεω, γιατι απ οτι φαινεται παει σιγα-σιγα παλι να το παρουσιασει. Οποτε μεχρι να βαλω το νεο ανταλακτικο (σε καμια εβδομαδα δηλαδη,μιας και φευγω για ταξιδι) θα εχω λαδακι κατω απο την σελα.

Έγινε αντικαταστάση με άλλον "μαμά" μέσα στην εγγύηση, αλλά αν είναι να δώσεις τα 126? για τον μαμά δώσε άλλα 50? να βάλεις τον evoluzione

emix24
29/09/2009, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από sas
Έγινε αντικαταστάση με άλλον "μαμά" μέσα στην εγγύηση, αλλά αν είναι να δώσεις τα 126? για τον μαμά δώσε άλλα 50? να βάλεις τον evoluzione

Οκ.Αλλα δεν ειναι αλλα 50ευρω.Ειναι 180$+37,5μεταφορικα+τελωνειο.
Βεβαια υπαρχει ο γνωστος τροπος να μειωσεις το κοστος του τελωνειου.

Να ρωτησω και κατι αλλο; Σ ενα site που δειχνει πως βαζουμε το evoluzione, λεει και για μια αλλαγη του push rod! Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι ειναι αυτο και αν χρειαζεται κι αυτο αλλαγη μαζι με το slave cylinder; Κοστιζει περιπου 38ευρω αυτο.

Ευχαριστω.

;)

iagos
29/09/2009, 19:56
Να ρωτησω και κατι αλλο; Σ ενα site που δειχνει πως βαζουμε το evoluzione, λεει και για μια αλλαγη του push rod! Μπορει να μου εξηγησει καποιος τι ειναι αυτο και αν χρειαζεται κι αυτο αλλαγη μαζι με το slave cylinder; Κοστιζει περιπου 38ευρω αυτο.

Ευχαριστω.



Ηλία, ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=509644). Είναι αντίστοιχο θέμα στο Advrider, στο προτελευταίο post εξηγεί τη διαφορά.

emix24
29/09/2009, 21:44
Σ ευχαριστω πολυ.
Ρωτησα σημερα και τον μηχανικο και μου ειπε οτι καλο θα ειναι ν αλλαξω κι αυτο.

emix24
30/09/2009, 09:40
Σημερα προχωρησα σε παραγγελια του evoluzione slave cylinder απο την Αμερικη, για να τελειωνουμε και μ αυτο. Ο μηχανικος μου ειπε οτι σ οσους το εχει βαλει δεν εχει ξαναπαρουσιαστει το προβλημα ποτε. Οποτε καλυτερα λιγα χρηματα παραπανω παρα να ξοδευω συνεχεια.
Επισης θ αλλαξω τελικα και το push rod για να ειμαι κομπλε.

Οποτε φανταζομαι οτι αυτο το προβλημα οδευει προς επιλυση. Σειρα εχουν τα επομενα προβληματα τωρα την επομενη Κ-(Τ)ριτη-Μ ή Κ-(Τ)εταρτη-Μ!!!
:) :) :)

lc8ergr1
02/10/2009, 10:47
ειμαι

ιδια φαση

ενημερωσε μας ποσο κοστισε - με μεταφορικα - και αν επεξε τελωνειο ( ειναι ελαφρυ οχι πανω απο 2 κιλα - αν ερχεται σαν letter και οχι parcel την γλυτωνεις

συνηθως ζητάς να σoυ σημειωσουν gift


για να γλυτωσεις απο giftους τελωνειακους

iagos
02/10/2009, 14:03
συνηθως ζητάς να σoυ σημειωσουν gift


για να γλυτωσεις απο giftους τελωνειακους
Γαμάτο! :lol: :lol: :lol:

emix24
02/10/2009, 17:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από lc8ergr1
ειμαι

ιδια φαση

ενημερωσε μας ποσο κοστισε - με μεταφορικα - και αν επεξε τελωνειο ( ειναι ελαφρυ οχι πανω απο 2 κιλα - αν ερχεται σαν letter και οχι parcel την γλυτωνεις

συνηθως ζητάς να σoυ σημειωσουν gift


για να γλυτωσεις απο giftους τελωνειακους

Το συνολικο κοστος ειναι 227 δολαρια μαζι με τα μεταφορικα.
Η συγκεκριμενη εταιρεια (η evoluzione δηλαδη) δεν δεχεται να της ζητησεις να σου βαλει το πακετο ως δωρο. Εγω της ζητησα να γραψει εξω απο το πακετο 100$. Απ οσο ξερω θα μου ζητησουν 3ευρω απο το τελωνειο.
Σε λιγο που θα το μαθουν κι αυτο θα ζητανε τα κερατα τους, ειμαι σιγουρος.

Μολις το τοποθετησω θα σου πω και τι γινεται.

emix24
05/10/2009, 14:02
Τελευταια ενημερωση:
Σημερα παρελαβα το εξαρτημα απο την Αμερικη και την evoluzione και στον courrier πληρωσα 3ευρω.
Τεταρτη μαλλον θα το παω στον μηχανικο προς τοποθετηση.

Αντε να δουμε αν θα διορθωθει το προβλημα, αν και απο τοτε που εβαλα λαδι συμπλεκτη (εδω και 15μερες δηλαδη) η μανετα ειναι καλυτερη απο ποτε!
Αλλα επειδη δεν θελω να παιζω ζαρια για το ποτε θα μου το ξαναπαρουσιασει, θα το αλλαξω να τελειωνουμε.

lc8ergr1
06/10/2009, 11:55
πεφτει το δολαριο !!!!

μαλλον θα την χτυπησω κι εγω


στειλε το λινκ

please...........

BIG BLACK
06/10/2009, 11:57
http://www.evoluzione.net/evo-cycle-ktm.htm

emix24
06/10/2009, 11:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από BIG BLACK
http://www.evoluzione.net/evo-cycle-ktm.htm


Σωστος.
Με προλαβες.
:beer:

emix24
10/10/2009, 18:21
Λοιπον, το ανταλλακτικο evoluzione μπηκε και σημερα την παρελαβα. Απο την πρωτη στιγμη καταλαβα οτι η διαφορα ειναι σαν την μερα με την νυχτα.
Η αισθηση του συμπλεκτη ειναι καταπληκτικη.
Ευχομαι να συνεχισει να ειναι ετσι μεχρι να φθασει η στιγμη να την πουλησω και να συνεχισει και μετα στον επομενο αγοραστη.
Αλλαξα επισης και την βεργα,αυτη που στ αγγλικα λεγεται push rod.

Συνολικο κοστος "ζημιας": 230ευρω (180 το ανταλλακτικο+50 εργασια και push rod)
Τελος καλο,ολα καλα.


Παμε γι αλλα τωρα!
:lol: :lol: :lol:

lc8ergr1
20/10/2009, 14:45
1 EURO = 1.50$ DOLLARS

giourgia!!!!!!