Σύνδεση

View Full Version : Two wheel drive Yamaha R1 ridden



mankam
28/09/2009, 19:52
http://www.youtube.com/watch?v=5TrvXwoGKKU&feature=related

με αφορμη αυτο το βιντεο σκεφτομουν.....
ποσο αλλαζει τελειως η συμπεριφορα της μοτοσυκλετας ,ιδιως ρε παιδια στις πιστες οπου τα πραγματα ειναι οριακα,δηλαδη εισαι τελειως πλαγιασμενος και διαχειριζεσαι με ακριβεια το γκαζι απο την εισοδο εως στην εξοδο της στροφης,εδω τωρα τι γινεται? εχουμε μια εξτρα δυναμη στον μπροστινο τροχο, αρα ολη η γεωμετρεια αλλαζει,αν και ακομα σε πειραματικο σταδιο εγω το βρισκω πολυ ενδιαφερον.

pipis
29/09/2009, 08:04
Δεν είναι και τόσο πειραματικό το στάδιο...
Η Honda είχε παρουσιάσει κάποια μοντέλα (CRX & CRF) νομίζω το 2006 που είχε μια βοήθεια ο μπροστινός τροχός πάλι με κάποιο αντίστοιχο τρόπο.
Αλλά για να μην συνεχίσει την παραγωγή, λογικά δεν θα ήταν ότι αποδοτικότερο.

Λευκάδιος
29/09/2009, 09:12
η yamaha ειχε βγαλει σε παραγωγη το wr 450 2-track με κοστος 13000ευρω(νομιζω).το συστημα εχει εξελιξει η ohlins οπως και στο βιντεο με το r1.η συνεντευξη του r&d manager της ohlins για το r1 http://www.motorcyclenews.com/MCN/News/newsresults/Customs--modified-bikes/2009/May/may1809-secrets-of-ohlins-two-wheel-drive-r1/

Tpap
29/09/2009, 12:13
less consumption...? χμ.....

dirtbird
29/09/2009, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από pipis
Δεν είναι και τόσο πειραματικό το στάδιο...
Η Honda είχε παρουσιάσει κάποια μοντέλα (CRX & CRF) νομίζω το 2006 που είχε μια βοήθεια ο μπροστινός τροχός πάλι με κάποιο αντίστοιχο τρόπο.
Αλλά για να μην συνεχίσει την παραγωγή, λογικά δεν θα ήταν ότι αποδοτικότερο.

CRF-X δικίνητο έχεις δει αλλά δεν το έχει φτιάξει η ΗΟΝDA...:winka:

nikos force
29/09/2009, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
CRF-X δικίνητο έχεις δει αλλά δεν το έχει φτιάξει η ΗΟΝDA...:winka: κριστινι?

Kazolinos
29/09/2009, 13:03
Σωστος...

http://www.motorcycle-usa.com/20/262/Motorcycle-Article/2007-Christini-AWD-Quick-Ride.aspx

menelaos46
29/09/2009, 13:22
Η ohlins ειχε εξελιξει το συστημα και βγηκε το 2τρακ wrf και μαλιστα ειχα διαβασει πως εκει στην ohlins πιστευουν πως το συστημα εχει πολλα πλεονεκτηματα και λογους να εξελιχθει αλλα δεν υπηρχε η καταληλη χρηματοδοτηση και ενδιαφερον απο τα εργοστασια γι'αυτο μπηκε η ολη δουλεια στο ψηγειο.

georgio
07/10/2009, 19:18
Παιδιά έχω ένα δισέλιδο άρθρο σε πρόσφατο ΜΟΤΟ σχετικά με το θέμα. Να το σκανάρω να το ανεβάσω ή θα υπάρξει πρόβλημα με πνευματικά δικαιώματα;
Με μια γρήγορη ματιά δεν βρήκα κάτι να το απαγορεύει, αλλά επειδή το θέμα "πνευματικά δικαιώματα" είναι λίγο ευαίσθητο είπα να ρωτήσω. :)

abc
09/10/2009, 05:41
για την 2χ2 κίνηση σαν ιδέα δεν έχω άποψη αλλά αν ισχύει σε αντιστοιχία οτι και με τη 4χ4 των αυτοκινήτων που σε κάνει ένα μικρό ήρωα, τότε γιατί όχι.

ως προς την υλοποίηση ωστόσο έχω σοβαρές ενστάσεις.
είναι σαφώς πιο παραμετροποιήσιμο και future proof ένα μπροστινό κέντρο με ενσωματωμένο ηλεκτρικό κινητήρα, που θα μπορεί απο το να παίζει μέρος σε ενα esp σύστημα να μεταβάλλεται η ισχύς του κατά βούληση μέχρι να είναι τελείως off ή να κάνει power regenerating braking.
οπότε αυτό το υδραυλικό σύστημα δεν το βλέπω να περπατάει περισσότερο απο proof of concept k technology showcase.

georgio
09/10/2009, 10:13
Βασικά σύμφωνα με το άρθρο που ανέφερα, όντως σε κάνει μάγκα η κίνηση και εμπρός. Αναφέρει ότι σε δοκιμές σε πίστα ήταν ταχύτεροι τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο. Και το βασικότερο που λέει είναι ότι αλλάζει η συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας. Ανοίγοντας το γκάζι σε στροφή δεν ανοίγει αλλά κλείνει η τροχιά της. Επίσης κάνει πιο εύκολη τη σούζα κατά τη διάρκειά της γιατί λόγω γυροσκοπικού, αφού ο εμπρός τροχός γυρίζει ακόμα, κραταέι πιο εύκολα ισορροπία και επίσης πιο εύκολο το κατέβασμα μετά.

Η Ohlins μάλιστα αναφέρει ότι το project δεν είναι στο "ψυγείο" και οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να το επαναφέρει αν υπάρξει ενδιαφέρον.

Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα που ανέφερες (υποθέτω θα το σκέφτηκαν και στην Ohlins), δεν νομίζω ότι θα είναι καλύτερο καθώς έχει αρκετό βάρος το οποίο μάλιστα θα είναι μη αναρτώμενο. Το ίδιο πιστεύω ισχύει και για το σύστημα που περιγράφεις, κάτι σαν το KERS αν κατάλαβα καλά, μιας και τα +10~15 κιλά σε μηχανή είναι πολλά. :)

Υ.Γ.: τελικά το άρθρο να το βάλω; :D