PDA

View Full Version : διοδια Τέμπη/Πυργετός



spyro
29/09/2009, 11:48
Κάποιοι απο εσάς ηδη το γνωρίζουν και κάποιοι άλλοι ισως όχι αλλά εδώ και 1 μήνα καταργήθηκε η λειτουργία των διοδίων στα Τέμπη και εγκαινιάστηκαν τα διόδια λιγό μετά (μετά την έξοδο απο τις στροφές των Τεμπών) τα καινούργια διόδια του Πυργετού.

Απο την εφημερίδα Μακεδονία:
"Το ΥΠΕΧΩΔΕ, με μια αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση που υπέγραψε με την παραχωρησιούχο κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”, παραχώρησε τα δικαιώματα είσπραξης των διοδίων και της αύξησής τους από την ημέρα της εγκατάστασης του αναδόχου και όχι από τη στιγμή που θα ολοκληρωθούν τα έργα, γεγονός πρωτοφανές για τα κατασκευαστικά δεδομένα.
Οι χρήστες τής υπό κατασκευή οδού καλούνται στην ουσία να καταβάλλουν χρήματα για ένα έργο που πρόκειται να γίνει, ενισχύοντας τα ταμεία της κοινοπραξίας, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες “Hochtief PPP Solutions GmbH” (35%), “Άκτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε.” (20%)-των συμφερόντων του εκδότη των εφημερίδων “Έθνος” και “Πρώτο Θέμα” κ. Γιώργου Μπόμπολα- “J & B Άβαξ Α.Ε.” (16,25%), “Vinci Concessions S.A.” (13,75%), “ΑΕΓΕΚ” (10%) και “Αθηνά ΑΤΕ” (5%). "

Σημειωτέον η κατασκευή του δρόμου ήδη χρηματοδοτείτε από εμάς όλους σαν φορολογούμενοι και όχι από κονδύλια της κοινοπραξίας. Η Κοινοπραξία δεν μπαίνει στην διαδικασία να δανειοδοτηθεί όσο πρέπει ενώ θα μπορούσε γιατι καμία τράπεζα στον κόσμο δεν αρνιέται να δανειοδοτήσει ένα τόσο σίγουρο έργο. Απλώς η Κοινοπραξία δεν θέλει να πληρώσει τους τόκους από τυχόν δανειοδότηση ενώ κάλλιστα μπορεί να τα βρει με μια καλή μίζα στο επιτελείο του Υπουργού έτσι ώστε να βάλει σαν όρο της σύμβασης της κατασκευή και χρήση διοδίων πριν από την ολοκλήρωση του έργου.
τα ακόλουθα λινκς ίσως βοηθήσουν:
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=15082
http://www.aegeanmotorway.gr/map.html
http://www.aegeanmotorway.gr/

Έως τώρα όποτε πέρναγα απο τα Τέμπη (τα οποία παρεμπίπτοντος δεν είχαν μπάρες) και με το αυτοκίνητο και με την μηχανή ζήταγα απο τους υπάλληλους να πάρουν τον αριθμό της πινακίδας μου λόγω "Άρνησης Πληρωμής". Οι υπάλληλοι των Τεμπών σε αντίθεση με τους Υπαλλήλους των διοδίων στην Κορίνθου-Πάτρων σχεδόν ποτέ δεν έμπαιναν στην διαδικασία καταγραφής και απλώς μου έλεγαν να περάσω. Βοηθούσε βέβαια το γεγονός ότι δεν είχε μπάρες.

Να προσθέσω και κάτι πολύ σημαντικό: Τα επόμενα διόδια στην έξοδο από τον Πλαταμώνα έχουν κάποιο νόημα γιατι μέχρι το κλειδί όντως παρέχεται ένας αυτοκινητόδρομος με διεθνή προδιαγραφές. Στην ανάποδη κατεύθυνση(ερχόμενος προς Αθήνα) όμως γίνεται το απίστευτα εξωφρενικό του να πληρώνεις στα διόδια της Λεπτοκαριάς να κάνεις 10 χιλιόμετρα στροφές μέσα στον Πλαταμώνα με μια λωρίδα χωρίς μπάρα ανα κατεύθυνση και στο καπάκι να πληρώνεις πάλι διόδια στον Πυργετό για να κάνεις άλλα 10 χιλιόμετρα μέσα στα Τέμπη. Μπροστά σε αυτην την απίστευτη ασυδοσία τα διόδια της Κορίνθου-Πατρών είναι ένα πταίσμα. Επαναλαμβάνω Πταίσμα. Είναι εξοργιστικό αυτό που κατάφεραν να κάνουν στην περιοχή εδώ και ενα μηνα και μάλιστα με τις ευλογίες του Δημοσίου. :mad:

Την Παρασκευή το απόγευμα που γύρναγα με το αυτοκίνητο από Σέρρες προς Αθήνα πλήρωσα τα διόδια της Λεπτοκαριάς (κακώς βέβαια αλλά ήξερα ότι μιας και τα επικείμενα διόδια του Πυργετού είναι καινούργια και οι υπάλληλοι φρέσκοι θα μου έπαιρνε πολύ ώρα σε διαμάχη οπότε αποφάσισα να μην την χαλάσω στην Λεπτοκαριά).

Φτάνω που λέτε για πρώτη φορά στα διόδια του Πυργετού και κλασικά δηλώνω στην κοπέλα ότι Αρνούμαι να πληρώσω. Αυτή αμέσως επικοινωνεί με τους προϊσταμένους και με αφήνει να περιμένω. Της αναφέρω ότι δεν θα πάω πουθενά και ουτε έχω σκοπό να φύγω και να μου ανοίξει την μπάρα να κάνω δεξιά να περιμένω, έτσι ώστε αυτή η απίστευτη ουρά από Νταλίκες από πίσω μου να περάσει. Αυτή αρνείται και ανάβει το κόκκινο φανάρι διέλευσης και αναγκάζει μια τριαξωνική νταλίκα και ένα φορτηγό των ΕΛΤΑ που ήταν ακριβώς από πίσω μου να κάνουν όπισθεν για να μπουν στο διπλανό.

Μετά από 15 λεπτά στο περίμενε εμφανίζονται 2 ευγενέστατοι προϊστάμενοι και μου ζητάνε να συμπληρώσω το φύλο αξιολόγησης. Αρνιέμαι να δηλώσω οποιαδήποτε στοιχεία και να υπογράψω οποιοδήποτε χαρτί κατ’ εντολή ΙΔΙΩΤΗ και ότι μόνο σε επίσημο όργανο του Κράτους θα το κάνω και αφου ασκόπως τους εξηγώ πόσο παράνομο και καταχρηστικό είναι να πληρώνεις για κάτι που δεν σου προσφέρεται αλλά ενδεχομένως να σου προσφερθεί στο μέλλον, τους ζητώ να κάνουν κάτι επιτέλους όμως με εμένα γιατι εντομεταξύ έχει περάσει 1 ώρα στο μπλα μπλα. Υπάρχει Νόμος Κύριε μου λένε για να έχουμε τα διόδια. Τον κακό σου τον καιρό του λέω και εγω που υπάρχει νόμος, άσχετε που έχεις ταυτίσει την έννοια της Σύμβασης με τον Νόμο. Άδεια κατασκευής έχεις όπως έχουν και όλα τα παράνομα κτίσματα στις παραλίες που εισπράττουν αντίτιμο για να περάσεις στον Αιγιαλό. Δεν σε κατοχυρώνει κανένας Νόμος. Άλλο όρος Σύμβασης και άλλο Προεδρικό Διάταγμα ή Νόμος άσχετε. Το ότι το επιτρέπει η σύμβαση σου με το Δημόσιο αυτό δεν εξιπακούει και νομιμότητα.

Μετά από τα πολλά τους ζητάω επιτέλους να κάνουν κάτι όμως, είτε αφήστε με να περάσω, είτε καλέστε την αστυνομία, είτε αφήστε με να γυρίσω αλλά παράλληλα να μου υποδίξεται και την παρακαμπτήρια οδο που υποχρεούται να έχει ενας αυτοκινητόδρομος εφόσον έχει διόδια. Παράλληλα τους ζητώ να πάρουν τηλέφωνο την νομική υπηρεσία της Κοινοπραξίας μπας και το λύσει το θέμα πιο γρήγορα. Αυτοι ενδεχομένως από τον φόβο τους που μόλις ορίστηκαν ως προϊστάμενοι στα νέα διόδια στην περιοχή δεν ήθελαν να κάνουν τίποτα από όλα αυτά και άφηναν να δημιουργείται μια απίστευτη ουρά χιλιομέτρων πίσω μου.

Μετά από τόση ώρα και ενώ κατάλαβαν ότι δεν βγάζουν άκρη φεύγουν οι προϊστάμενοι ενδεχομένως για να ειδοποιήσουν τους ανώτερους τους ή την αστυνομία και μετά από κανα 10λεπτο ακόμα στο περίμενε παίρνουν τηλέφωνο την κοπέλα στον γκισέ για να μου πουν ότι έρχεται η Τροχαία για να επιλυφθεί επί του θέματος και ανοίγουν επιτέλους την μπαριέρα. Τώρα δεν ξέρω για πιο λόγο ακριβώς αλλά ενδεχομένως επειδή είχα νευριάσει πολύ αντι να φύγω έκανα δεξιά και περίμενα την Τροχαία. Ειλικρινά ήθελα να δώ τι θα έκανε η Τροχαία επι του θέματος. Παρακαλούσα να έρθει γιατί ήξερα ότι η Τροχαία δεν έχει καμία δουλειά να κάνει τίποτα οπότε θα γινόντουσαν ακόμα πιο ρεζίλι.

Περίμενα ρε παίδες ακόμα μίση ωρίτσα μπάς και έρθει, πήγα πάλι πίσω περπατώντας και τους φώναζα ότι περιμένω την Τροχαία και αν θέλουν να πάρω και εγώ τηλέφωνο αλλά οι αρχικοί μου φόβοι ότι δεν θα έρθουν και θα τους γράψουν στα τέτοια τους βγήκαν αληθινοί. Οπότε και έφυγα.

Κρίμα που στην Βόρεια Ελλάδα πηγαίνω μια φορά στο τόσο … και μακάρι ο επόμενος που θα αρνηθεί να πληρώσει αυτην την ασυδοσία να μην χαλάσει τόση ώρα να εξηγεί τα αυτονόητα.

PS. Τα διόδια που πληρώνω στις μετακινήσεις μου είναι όλα πληρωμένα από την Εταιρία μου. Ο λόγος που το κάνω δεν είναι σε καμία περίπτωση οικονομικός.

T.R.E
29/09/2009, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Κάποιοι απο εσάς ηδη το γνωρίζουν και κάποιοι άλλοι ισως όχι αλλά εδώ και 1 μήνα καταργήθηκε η λειτουργία των διοδίων στα Τέμπη και εγκαινιάστηκαν τα διόδια λιγό μετά (μετά την έξοδο απο τις στροφές των Τεμπών) τα καινούργια διόδια του Πυργετού.

Απο την εφημερίδα Μακεδονία:
"Το ΥΠΕΧΩΔΕ, με μια αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση που υπέγραψε με την παραχωρησιούχο κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”, παραχώρησε τα δικαιώματα είσπραξης των διοδίων και της αύξησής τους από την ημέρα της εγκατάστασης του αναδόχου και όχι από τη στιγμή που θα ολοκληρωθούν τα έργα, γεγονός πρωτοφανές για τα κατασκευαστικά δεδομένα.
Οι χρήστες τής υπό κατασκευή οδού καλούνται στην ουσία να καταβάλλουν χρήματα για ένα έργο που πρόκειται να γίνει, ενισχύοντας τα ταμεία της κοινοπραξίας, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες “Hochtief PPP Solutions GmbH” (35%), “Άκτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε.” (20%)-των συμφερόντων του εκδότη των εφημερίδων “Έθνος” και “Πρώτο Θέμα” κ. Γιώργου Μπόμπολα- “J & B Άβαξ Α.Ε.” (16,25%), “Vinci Concessions S.A.” (13,75%), “ΑΕΓΕΚ” (10%) και “Αθηνά ΑΤΕ” (5%). "

Σημειωτέον η κατασκευή του δρόμου ήδη χρηματοδοτείτε από εμάς όλους σαν φορολογούμενοι και όχι από κονδύλια της κοινοπραξίας. Η Κοινοπραξία δεν μπαίνει στην διαδικασία να δανειοδοτηθεί όσο πρέπει ενώ θα μπορούσε γιατι καμία τράπεζα στον κόσμο δεν αρνιέται να δανειοδοτήσει ένα τόσο σίγουρο έργο. Απλώς η Κοινοπραξία δεν θέλει να πληρώσει τους τόκους από τυχόν δανειοδότηση ενώ κάλλιστα μπορεί να τα βρει με μια καλή μίζα στο επιτελείο του Υπουργού έτσι ώστε να βάλει σαν όρο της σύμβασης της κατασκευή και χρήση διοδίων πριν από την ολοκλήρωση του έργου.
τα ακόλουθα λινκς ίσως βοηθήσουν:
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=15082
http://www.aegeanmotorway.gr/map.html
http://www.aegeanmotorway.gr/

Έως τώρα όποτε πέρναγα απο τα Τέμπη (τα οποία παρεμπίπτοντος δεν είχαν μπάρες) και με το αυτοκίνητο και με την μηχανή ζήταγα απο τους υπάλληλους να πάρουν τον αριθμό της πινακίδας μου λόγω "Άρνησης Πληρωμής". Οι υπάλληλοι των Τεμπών σε αντίθεση με τους Υπαλλήλους των διοδίων στην Κορίνθου-Πάτρων σχεδόν ποτέ δεν έμπαιναν στην διαδικασία καταγραφής και απλώς μου έλεγαν να περάσω. Βοηθούσε βέβαια το γεγονός ότι δεν είχε μπάρες.

Να προσθέσω και κάτι πολύ σημαντικό: Τα επόμενα διόδια στην έξοδο από τον Πλαταμώνα έχουν κάποιο νόημα γιατι μέχρι το κλειδί όντως παρέχεται ένας αυτοκινητόδρομος με διεθνή προδιαγραφές. Στην ανάποδη κατεύθυνση(ερχόμενος προς Αθήνα) όμως γίνεται το απίστευτα εξωφρενικό του να πληρώνεις στα διόδια της Λεπτοκαριάς να κάνεις 10 χιλιόμετρα στροφές μέσα στον Πλαταμώνα με μια λωρίδα χωρίς μπάρα ανα κατεύθυνση και στο καπάκι να πληρώνεις πάλι διόδια στον Πυργετό για να κάνεις άλλα 10 χιλιόμετρα μέσα στα Τέμπη. Μπροστά σε αυτην την απίστευτη ασυδοσία τα διόδια της Κορίνθου-Πατρών είναι ένα πταίσμα. Επαναλαμβάνω Πταίσμα. Είναι εξοργιστικό αυτό που κατάφεραν να κάνουν στην περιοχή εδώ και ενα μηνα και μάλιστα με τις ευλογίες του Δημοσίου. :mad:

Την Παρασκευή το απόγευμα που γύρναγα με το αυτοκίνητο από Σέρρες προς Αθήνα πλήρωσα τα διόδια της Λεπτοκαριάς (κακώς βέβαια αλλά ήξερα ότι μιας και τα επικείμενα διόδια του Πυργετού είναι καινούργια και οι υπάλληλοι φρέσκοι θα μου έπαιρνε πολύ ώρα σε διαμάχη οπότε αποφάσισα να μην την χαλάσω στην Λεπτοκαριά).

Φτάνω που λέτε για πρώτη φορά στα διόδια του Πυργετού και κλασικά δηλώνω στην κοπέλα ότι Αρνούμαι να πληρώσω. Αυτή αμέσως επικοινωνεί με τους προϊσταμένους και με αφήνει να περιμένω. Της αναφέρω ότι δεν θα πάω πουθενά και ουτε έχω σκοπό να φύγω και να μου ανοίξει την μπάρα να κάνω δεξιά να περιμένω, έτσι ώστε αυτή η απίστευτη ουρά από Νταλίκες από πίσω μου να περάσει. Αυτή αρνείται και ανάβει το κόκκινο φανάρι διέλευσης και αναγκάζει μια τριαξωνική νταλίκα και ένα φορτηγό των ΕΛΤΑ που ήταν ακριβώς από πίσω μου να κάνουν όπισθεν για να μπουν στο διπλανό.

Μετά από 15 λεπτά στο περίμενε εμφανίζονται 2 ευγενέστατοι προϊστάμενοι και μου ζητάνε να συμπληρώσω το φύλο αξιολόγησης. Αρνιέμαι να δηλώσω οποιαδήποτε στοιχεία και να υπογράψω οποιοδήποτε χαρτί κατ’ εντολή ΙΔΙΩΤΗ και ότι μόνο σε επίσημο όργανο του Κράτους θα το κάνω και αφου ασκόπως τους εξηγώ πόσο παράνομο και καταχρηστικό είναι να πληρώνεις για κάτι που δεν σου προσφέρεται αλλά ενδεχομένως να σου προσφερθεί στο μέλλον, τους ζητώ να κάνουν κάτι επιτέλους όμως με εμένα γιατι εντομεταξύ έχει περάσει 1 ώρα στο μπλα μπλα. Υπάρχει Νόμος Κύριε μου λένε για να έχουμε τα διόδια. Τον κακό σου τον καιρό του λέω και εγω που υπάρχει νόμος, άσχετε που έχεις ταυτίσει την έννοια της Σύμβασης με τον Νόμο. Άδεια κατασκευής έχεις όπως έχουν και όλα τα παράνομα κτίσματα στις παραλίες που εισπράττουν αντίτιμο για να περάσεις στον Αιγιαλό. Δεν σε κατοχυρώνει κανένας Νόμος. Άλλο όρος Σύμβασης και άλλο Προεδρικό Διάταγμα ή Νόμος άσχετε. Το ότι το επιτρέπει η σύμβαση σου με το Δημόσιο αυτό δεν εξιπακούει και νομιμότητα.

Μετά από τα πολλά τους ζητάω επιτέλους να κάνουν κάτι όμως, είτε αφήστε με να περάσω, είτε καλέστε την αστυνομία, είτε αφήστε με να γυρίσω αλλά παράλληλα να μου υποδίξεται και την παρακαμπτήρια οδο που υποχρεούται να έχει ενας αυτοκινητόδρομος εφόσον έχει διόδια. Παράλληλα τους ζητώ να πάρουν τηλέφωνο την νομική υπηρεσία της Κοινοπραξίας μπας και το λύσει το θέμα πιο γρήγορα. Αυτοι ενδεχομένως από τον φόβο τους που μόλις ορίστηκαν ως προϊστάμενοι στα νέα διόδια στην περιοχή δεν ήθελαν να κάνουν τίποτα από όλα αυτά και άφηναν να δημιουργείται μια απίστευτη ουρά χιλιομέτρων πίσω μου.

Μετά από τόση ώρα και ενώ κατάλαβαν ότι δεν βγάζουν άκρη φεύγουν οι προϊστάμενοι ενδεχομένως για να ειδοποιήσουν τους ανώτερους τους ή την αστυνομία και μετά από κανα 10λεπτο ακόμα στο περίμενε παίρνουν τηλέφωνο την κοπέλα στον γκισέ για να μου πουν ότι έρχεται η Τροχαία για να επιλυφθεί επί του θέματος και ανοίγουν επιτέλους την μπαριέρα. Τώρα δεν ξέρω για πιο λόγο ακριβώς αλλά ενδεχομένως επειδή είχα νευριάσει πολύ αντι να φύγω έκανα δεξιά και περίμενα την Τροχαία. Ειλικρινά ήθελα να δώ τι θα έκανε η Τροχαία επι του θέματος. Παρακαλούσα να έρθει γιατί ήξερα ότι η Τροχαία δεν έχει καμία δουλειά να κάνει τίποτα οπότε θα γινόντουσαν ακόμα πιο ρεζίλι.

Περίμενα ρε παίδες ακόμα μίση ωρίτσα μπάς και έρθει, πήγα πάλι πίσω περπατώντας και τους φώναζα ότι περιμένω την Τροχαία και αν θέλουν να πάρω και εγώ τηλέφωνο αλλά οι αρχικοί μου φόβοι ότι δεν θα έρθουν και θα τους γράψουν στα τέτοια τους βγήκαν αληθινοί. Οπότε και έφυγα.

Κρίμα που στην Βόρεια Ελλάδα πηγαίνω μια φορά στο τόσο … και μακάρι ο επόμενος που θα αρνηθεί να πληρώσει αυτην την ασυδοσία να μην χαλάσει τόση ώρα να εξηγεί τα αυτονόητα.

PS. Τα διόδια που πληρώνω στις μετακινήσεις μου είναι όλα πληρωμένα από την Εταιρία μου. Ο λόγος που το κάνω δεν είναι σε καμία περίπτωση οικονομικός.


Μπράβο για την υπομονή σου,αλλά είναι να περιμένεις τόση ώρα υπάρχει και ο δρόμος μέσα απ'τον πυργετό για να τα παρακάμψεις...

Τέτοιες κινήσεις για να έχουν νόημα θα πρέπει να γίνουν μαζικά,αλλιώς μεμονομένα το μόνο που καταφέρνεις είναι να χαλάς την μέρα σου... :dizzy:

LARISEOS
29/09/2009, 12:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Κάποιοι απο εσάς ηδη το γνωρίζουν και κάποιοι άλλοι ισως όχι αλλά εδώ και 1 μήνα καταργήθηκε η λειτουργία των διοδίων στα Τέμπη και εγκαινιάστηκαν τα διόδια λιγό μετά (μετά την έξοδο απο τις στροφές των Τεμπών) τα καινούργια διόδια του Πυργετού.

Απο την εφημερίδα Μακεδονία:
"Το ΥΠΕΧΩΔΕ, με μια αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση που υπέγραψε με την παραχωρησιούχο κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”, παραχώρησε τα δικαιώματα είσπραξης των διοδίων και της αύξησής τους από την ημέρα της εγκατάστασης του αναδόχου και όχι από τη στιγμή που θα ολοκληρωθούν τα έργα, γεγονός πρωτοφανές για τα κατασκευαστικά δεδομένα.
Οι χρήστες τής υπό κατασκευή οδού καλούνται στην ουσία να καταβάλλουν χρήματα για ένα έργο που πρόκειται να γίνει, ενισχύοντας τα ταμεία της κοινοπραξίας, η οποία αποτελείται από τις εταιρείες “Hochtief PPP Solutions GmbH” (35%), “Άκτωρ Παραχωρήσεις Α.Ε.” (20%)-των συμφερόντων του εκδότη των εφημερίδων “Έθνος” και “Πρώτο Θέμα” κ. Γιώργου Μπόμπολα- “J & B Άβαξ Α.Ε.” (16,25%), “Vinci Concessions S.A.” (13,75%), “ΑΕΓΕΚ” (10%) και “Αθηνά ΑΤΕ” (5%). "

Σημειωτέον η κατασκευή του δρόμου ήδη χρηματοδοτείτε από εμάς όλους σαν φορολογούμενοι και όχι από κονδύλια της κοινοπραξίας. Η Κοινοπραξία δεν μπαίνει στην διαδικασία να δανειοδοτηθεί όσο πρέπει ενώ θα μπορούσε γιατι καμία τράπεζα στον κόσμο δεν αρνιέται να δανειοδοτήσει ένα τόσο σίγουρο έργο. Απλώς η Κοινοπραξία δεν θέλει να πληρώσει τους τόκους από τυχόν δανειοδότηση ενώ κάλλιστα μπορεί να τα βρει με μια καλή μίζα στο επιτελείο του Υπουργού έτσι ώστε να βάλει σαν όρο της σύμβασης της κατασκευή και χρήση διοδίων πριν από την ολοκλήρωση του έργου.
τα ακόλουθα λινκς ίσως βοηθήσουν:
http://www.makthes.gr/index.php?name=News&file=article&sid=15082
http://www.aegeanmotorway.gr/map.html
http://www.aegeanmotorway.gr/

Έως τώρα όποτε πέρναγα απο τα Τέμπη (τα οποία παρεμπίπτοντος δεν είχαν μπάρες) και με το αυτοκίνητο και με την μηχανή ζήταγα απο τους υπάλληλους να πάρουν τον αριθμό της πινακίδας μου λόγω "Άρνησης Πληρωμής". Οι υπάλληλοι των Τεμπών σε αντίθεση με τους Υπαλλήλους των διοδίων στην Κορίνθου-Πάτρων σχεδόν ποτέ δεν έμπαιναν στην διαδικασία καταγραφής και απλώς μου έλεγαν να περάσω. Βοηθούσε βέβαια το γεγονός ότι δεν είχε μπάρες.

Να προσθέσω και κάτι πολύ σημαντικό: Τα επόμενα διόδια στην έξοδο από τον Πλαταμώνα έχουν κάποιο νόημα γιατι μέχρι το κλειδί όντως παρέχεται ένας αυτοκινητόδρομος με διεθνή προδιαγραφές. Στην ανάποδη κατεύθυνση(ερχόμενος προς Αθήνα) όμως γίνεται το απίστευτα εξωφρενικό του να πληρώνεις στα διόδια της Λεπτοκαριάς να κάνεις 10 χιλιόμετρα στροφές μέσα στον Πλαταμώνα με μια λωρίδα χωρίς μπάρα ανα κατεύθυνση και στο καπάκι να πληρώνεις πάλι διόδια στον Πυργετό για να κάνεις άλλα 10 χιλιόμετρα μέσα στα Τέμπη. Μπροστά σε αυτην την απίστευτη ασυδοσία τα διόδια της Κορίνθου-Πατρών είναι ένα πταίσμα. Επαναλαμβάνω Πταίσμα. Είναι εξοργιστικό αυτό που κατάφεραν να κάνουν στην περιοχή εδώ και ενα μηνα και μάλιστα με τις ευλογίες του Δημοσίου. :mad:

Την Παρασκευή το απόγευμα που γύρναγα με το αυτοκίνητο από Σέρρες προς Αθήνα πλήρωσα τα διόδια της Λεπτοκαριάς (κακώς βέβαια αλλά ήξερα ότι μιας και τα επικείμενα διόδια του Πυργετού είναι καινούργια και οι υπάλληλοι φρέσκοι θα μου έπαιρνε πολύ ώρα σε διαμάχη οπότε αποφάσισα να μην την χαλάσω στην Λεπτοκαριά).

Φτάνω που λέτε για πρώτη φορά στα διόδια του Πυργετού και κλασικά δηλώνω στην κοπέλα ότι Αρνούμαι να πληρώσω. Αυτή αμέσως επικοινωνεί με τους προϊσταμένους και με αφήνει να περιμένω. Της αναφέρω ότι δεν θα πάω πουθενά και ουτε έχω σκοπό να φύγω και να μου ανοίξει την μπάρα να κάνω δεξιά να περιμένω, έτσι ώστε αυτή η απίστευτη ουρά από Νταλίκες από πίσω μου να περάσει. Αυτή αρνείται και ανάβει το κόκκινο φανάρι διέλευσης και αναγκάζει μια τριαξωνική νταλίκα και ένα φορτηγό των ΕΛΤΑ που ήταν ακριβώς από πίσω μου να κάνουν όπισθεν για να μπουν στο διπλανό.

Μετά από 15 λεπτά στο περίμενε εμφανίζονται 2 ευγενέστατοι προϊστάμενοι και μου ζητάνε να συμπληρώσω το φύλο αξιολόγησης. Αρνιέμαι να δηλώσω οποιαδήποτε στοιχεία και να υπογράψω οποιοδήποτε χαρτί κατ’ εντολή ΙΔΙΩΤΗ και ότι μόνο σε επίσημο όργανο του Κράτους θα το κάνω και αφου ασκόπως τους εξηγώ πόσο παράνομο και καταχρηστικό είναι να πληρώνεις για κάτι που δεν σου προσφέρεται αλλά ενδεχομένως να σου προσφερθεί στο μέλλον, τους ζητώ να κάνουν κάτι επιτέλους όμως με εμένα γιατι εντομεταξύ έχει περάσει 1 ώρα στο μπλα μπλα. Υπάρχει Νόμος Κύριε μου λένε για να έχουμε τα διόδια. Τον κακό σου τον καιρό του λέω και εγω που υπάρχει νόμος, άσχετε που έχεις ταυτίσει την έννοια της Σύμβασης με τον Νόμο. Άδεια κατασκευής έχεις όπως έχουν και όλα τα παράνομα κτίσματα στις παραλίες που εισπράττουν αντίτιμο για να περάσεις στον Αιγιαλό. Δεν σε κατοχυρώνει κανένας Νόμος. Άλλο όρος Σύμβασης και άλλο Προεδρικό Διάταγμα ή Νόμος άσχετε. Το ότι το επιτρέπει η σύμβαση σου με το Δημόσιο αυτό δεν εξιπακούει και νομιμότητα.

Μετά από τα πολλά τους ζητάω επιτέλους να κάνουν κάτι όμως, είτε αφήστε με να περάσω, είτε καλέστε την αστυνομία, είτε αφήστε με να γυρίσω αλλά παράλληλα να μου υποδίξεται και την παρακαμπτήρια οδο που υποχρεούται να έχει ενας αυτοκινητόδρομος εφόσον έχει διόδια. Παράλληλα τους ζητώ να πάρουν τηλέφωνο την νομική υπηρεσία της Κοινοπραξίας μπας και το λύσει το θέμα πιο γρήγορα. Αυτοι ενδεχομένως από τον φόβο τους που μόλις ορίστηκαν ως προϊστάμενοι στα νέα διόδια στην περιοχή δεν ήθελαν να κάνουν τίποτα από όλα αυτά και άφηναν να δημιουργείται μια απίστευτη ουρά χιλιομέτρων πίσω μου.

Μετά από τόση ώρα και ενώ κατάλαβαν ότι δεν βγάζουν άκρη φεύγουν οι προϊστάμενοι ενδεχομένως για να ειδοποιήσουν τους ανώτερους τους ή την αστυνομία και μετά από κανα 10λεπτο ακόμα στο περίμενε παίρνουν τηλέφωνο την κοπέλα στον γκισέ για να μου πουν ότι έρχεται η Τροχαία για να επιλυφθεί επί του θέματος και ανοίγουν επιτέλους την μπαριέρα. Τώρα δεν ξέρω για πιο λόγο ακριβώς αλλά ενδεχομένως επειδή είχα νευριάσει πολύ αντι να φύγω έκανα δεξιά και περίμενα την Τροχαία. Ειλικρινά ήθελα να δώ τι θα έκανε η Τροχαία επι του θέματος. Παρακαλούσα να έρθει γιατί ήξερα ότι η Τροχαία δεν έχει καμία δουλειά να κάνει τίποτα οπότε θα γινόντουσαν ακόμα πιο ρεζίλι.

Περίμενα ρε παίδες ακόμα μίση ωρίτσα μπάς και έρθει, πήγα πάλι πίσω περπατώντας και τους φώναζα ότι περιμένω την Τροχαία και αν θέλουν να πάρω και εγώ τηλέφωνο αλλά οι αρχικοί μου φόβοι ότι δεν θα έρθουν και θα τους γράψουν στα τέτοια τους βγήκαν αληθινοί. Οπότε και έφυγα.

Κρίμα που στην Βόρεια Ελλάδα πηγαίνω μια φορά στο τόσο … και μακάρι ο επόμενος που θα αρνηθεί να πληρώσει αυτην την ασυδοσία να μην χαλάσει τόση ώρα να εξηγεί τα αυτονόητα.

PS. Τα διόδια που πληρώνω στις μετακινήσεις μου είναι όλα πληρωμένα από την Εταιρία μου. Ο λόγος που το κάνω δεν είναι σε καμία περίπτωση οικονομικός.

μακαρη να ημασταν ολοι σαν και σενα. χαλαλη την ωρα που εφαγες και μπραβο σου!!!!

RESPECT!

Pardalotzatziki
29/09/2009, 22:56
"Το ΥΠΕΧΩΔΕ, με μια αποικιοκρατικού τύπου σύμβαση που υπέγραψε με την παραχωρησιούχο κοινοπραξία “Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.”, παραχώρησε τα δικαιώματα είσπραξης των διοδίων και της αύξησής τους από την ημέρα της εγκατάστασης του αναδόχου και όχι από τη στιγμή που θα ολοκληρωθούν τα έργα, γεγονός πρωτοφανές για τα κατασκευαστικά δεδομένα.

Δεν ειναι η πρωτη φορα που ακουγεται αυτο...
Νομιζω εχουν γινει και αλλες παρομοιες συμβασεις για δρομους "φαντασματα"

Προσωπικα με εξοργιζει το γεγονος οτι κανουν την βρωμοδουλεια του, μετα και καλα τους αποκαλυπτουν τα ρουφιανακια (δημοσιογραφοι) και μετα πανε πανε ολοι μαζι για μασα και πιωμα..
Φιλαρακια...

Αηδια...

Αντε ψηφιστε την κυριακη...α και μην ξεχασετε να δειτε τριανταφυλλοπουλο...
Θα κανει "αποκαλυψεις"....
Οι οποιες ξεχνιουνται μετα απο λιγο..δεν αλλαζουν...απλα ξεχνιουνται

Γεια σου ρε Ελληνα Ευρωπεε...:yuck: :yuck: :yuck: :yuck:

sergiosm
30/09/2009, 08:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Υπάρχει Νόμος Κύριε μου λένε για να έχουμε τα διόδια. Τον κακό σου τον καιρό του λέω και εγω που υπάρχει νόμος, άσχετε που έχεις ταυτίσει την έννοια της Σύμβασης με τον Νόμο.

Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά πράγματι υπάρχει νόμος, ο οποίος έχει επικυρώσει τη σύμβαση.
Άρα -τυπικά- έχει δίκιο. Ο νόμος του δίνει το δικαίωμα.

Τώρα αν ο συγκεκριμένος νόμος θα έπρεπε να ψηφιστεί και αν είναι σύμφωνος με το κοινοτικό δίκαιο είναι ένα άλλο θέμα που θέλει πολύ κουβέντα και ψάξιμο.
Το απόγευμα θα σου πω και ποιος είναι ο νόμος.

Πάντως το όλο σκηνικό (να πληρώνεις για ένα δρόμο που ΘΑ γίνει) το βρίσκω επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
:wave2:

johnnyestia
30/09/2009, 08:58
Και τα διόδια Κορίνθου-Πατρών η κοινοπραξία της Ολυμπίας οδού δεν τα εισπράττει για τον δρόμο που ΘΑ φτιάξουνε? :confused: :confused:

Lazio
30/09/2009, 09:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Και τα διόδια Κορίνθου-Πατρών η κοινοπραξία της Ολυμπίας οδού δεν τα εισπράττει για τον δρόμο που ΘΑ φτιάξουνε? :confused: :confused:




Βεβαιως...... με τις ευλογιες Σουφλια.... :wave2:

harvester
30/09/2009, 10:14
εχει παρακαμψη και μαλιστα ο δρομος ειναι πιο συντομος
αλλα δεν παιζεσαι απο υπομονη
μπραβο
και στα διοδια λεπτοκαρυας εχει παλι παρακαμψη

spyro
30/09/2009, 10:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Δεν θέλω να σε πληγώσω, αλλά πράγματι υπάρχει νόμος, ο οποίος έχει επικυρώσει τη σύμβαση.
Άρα -τυπικά- έχει δίκιο. Ο νόμος του δίνει το δικαίωμα.

Τώρα αν ο συγκεκριμένος νόμος θα έπρεπε να ψηφιστεί και αν είναι σύμφωνος με το κοινοτικό δίκαιο είναι ένα άλλο θέμα που θέλει πολύ κουβέντα και ψάξιμο.
Το απόγευμα θα σου πω και ποιος είναι ο νόμος.

Πάντως το όλο σκηνικό (να πληρώνεις για ένα δρόμο που ΘΑ γίνει) το βρίσκω επιεικώς ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
:wave2:

Δεν νομίζω οτι υπάρχει νόμος ρε συ φίλος. Είναι λιγο δύσκολο να νομοθετεί ο χώρα για την επικύρωση ενός δημοσίου εργου. Το ότι το έχουν δημοσιεύσει την σύμβαση σε ΦΕΚ ενδεχομένως σε μορφή Π.Δ. (αν και χλωμό το βλέπω) δεν εξηπακούει την θέσπιση Νόμου.

Υπάρχει ενα γενικό νομοθετικό πλαίσιο για τα Δημόσια Έργα (Προκηρύξεις, Διαδικασίες Διαγωνισμών, Συμβάσεις) είτε Εθνικό είτε Κοινοτικό στο οποίο υπάγεται και το εν λόγω έργο. Τώρα το μόνο που φαντάζομαι οτι ενδεχομένως να έχει επικυρωθεί με Π.Δ. είναι ίσως η επινοικίαση/χρήση και εκμετάλλευση ενός Δημόσιου Δρόμου.

Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι η κατασκευή και είσπραξη ΝΕΟΥ τέλους διοδίων(γιατί η αλήθεια είναι ότι έχουν δικαίωμα να εισπράττουν τα μέχρι τώρα τέλη διοδίων – αυτά που εισέπραττε και το δημόσιο μέχρι τώρα), χωρίς να προσφέρεται υπηρεσία αλλά με σκοπό την χρηματοδότηση ενός έργου σε έναν ΙΔΙΩΤΗ τον οποίο ο φορολογούμενος χρηματοδοτεί ήδη, να είναι συνταγματικό.


:wave2:

sergiosm
30/09/2009, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από spyro
Δεν νομίζω οτι υπάρχει νόμος ρε συ φίλος.

Κάνεις λάθος,
ΟΛΕΣ οι συμβάσεις των έργων παραχώρησης, όπως αυτό, έχουν ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ με νόμο.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι ο νομος 3605/2007 (ΦΕΚ Α' 190/20.8.2008)

που λέει στο άρθρο 1 ότι "κυρώνεται και αποκτά ισχύ νόμου η από 28.6.2007 Σύμβαση Παραχώρησης του Έργου της Μελέτης, Κατασκευής, Χρηματοδότησης, Λειτουργίας, Συντήρησης και Εκμετάλλευσης του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί του Αυτοκινητοδρόμου Πάτρα-Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι (ΠΑΘΕ), που υπογράφηκε μεταξύ αφ' ενός του Ελληνικού Δημοσίου και αφ' ετέρου: α) της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Ανώνυμη Εταιρεία Παραχώρησης για τον Αυτοκινητόδρομο Τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί» και τον διακριτικό τίτλο «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε.», που εδρεύει στον Δήμο Λάρισας και β) (Α) της Εταιρείας Περιορισμένης Ευθύνης με την επωνυμία HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH που εδρεύει στο Essen Γερμανίας, (Β) της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΑΕΓΕΚ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΓΕΝΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΕΩΡΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΑΣΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ», που εδρεύει στο Αμαρούσιο Αττικής, (Γ) της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία ΑΘΗΝΑ Α.Τ.Ε. που εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, (Δ) της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΔΟΜΙΚΗ ΤΕΧΝΙΚΗ, ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ», που εδρεύει στην Αθήνα, (Ε) της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «J & Ρ ΑΒΑΞ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΡΓΟΛΗΠΤΙΚΗ-ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ-ΕΜΠΟΡΙΚΗ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ-ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ» που εδρεύει στον Δήμο Αμαρουσίου και (ΣΤ) της Ανώνυμης Εταιρείας με την επωνυμία «VINCI S.A.» που εδρεύει στη Γαλλία, το κείμενο της οποίας ακολουθεί

sergiosm
30/09/2009, 12:41
Και για του λόγου το αληθές:

Δες εδώ:

http://www.aiginio-an-dim.gr/FTP/PDF/simvasi.pdf

είναι σκαναρισμένος ο νόμος όπως δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ

Στο άρθρο 25 (της σύμβασης) (σελ 106 από 188) λέει για τα διόδια

:wave2:

spyro
30/09/2009, 13:03
:sad:

Pardalotzatziki
30/09/2009, 21:27
OK, ειναι νομος.....

Και αν ολοι μας κανουμε οτι εκανε ο συναδελφος....δηλαδη αραξουμε στα διοδια και λεμε δεν πληρωνω...
Τι μπορει να μας κανει η εταιρια?
Οι πολιτσμανοι?
Το κρατος?