PDA

View Full Version : ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ....ΒΟΗΘΕΙΑ!



MX RIDER
06/10/2009, 14:35
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΕΧΩ ΕΝΑ ΡΜΧ 250 ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ.ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΑΡΜΠΙΛΑΤΕΡ ΑΛΛΑ...ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ,ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΠΡΩΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΧΑΡΤΑΝΙΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΡΕΛΑΝΤΙ, ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΡΙΣΤΑ...:bigcry: :bigcry: :bigcry: ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΚΡΙΝΙΣΗ/ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΣΒΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΟΥΤΕ...ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ , ΜΠΟΥΖΙ,ΚΕΦΑΛΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ:dizzy: ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ:beer: :beer: :beer:

kordix
06/10/2009, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από MX RIDER
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΕΧΩ ΕΝΑ ΡΜΧ 250 ,ΚΑΙ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΡΕΛΑΝΤΙ ΤΟΥ.ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΞΕΙ 3-4 ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΑΡΜΠΙΛΑΤΕΡ ΑΛΛΑ...ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΕΣ,ΟΤΑΝ ΒΑΖΩ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΜΠΡΩΣ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΧΑΡΤΑΝΙΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 5 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΡΕΛΑΝΤΙ, ΟΤΑΝ ΑΝΟΙΓΩ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΡΙΣΤΑ...:bigcry: :bigcry: :bigcry: ΜΙΑ ΔΙΕΥΘΚΡΙΝΙΣΗ/ΣΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΠΟΥΚΩΝΕΙ ΟΥΤΕ ΣΒΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΟΥΤΕ...ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΕΛΑΤΗΡΙΑ , ΜΠΟΥΖΙ,ΚΕΦΑΛΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ:dizzy: ΑΠΕΥΘΗΝΟΜΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΓΝΩΜΕΣ ,ΠΟΥ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ:beer: :beer: :beer:



Για τσέκαρε αυτό για αρχή...


Πριν αλλάξεις pilot jet δοκίμασε να ξεβιδώσεις λίγο την βίδα του αέρα για να γίνει πιο φτωχό το μείγμα. Αν συνεχίσει να σβήνει μάλλον είναι πολύ πλούσιο το μείγμα χαμηλά, οπότε βάλε ενα νούμερο πιο μικρό pilot jet και ρύθμισε το ρελαντί ξανά.

stefanos
06/10/2009, 17:02
Να ξανανοίξεις το καρμπυρατέρ να ξεβιδώσεις το pilot και να καθαρίσεις όλο το κύκλωμα του ρελαντί, έλεγχο στη στάθμη βενζίνης στο φλοτέρ.Αυτά εάν δουλεύει καλά στις μεσαίες-ψηλές (πάντως και το "φτωχό" καλά ακούγεται).
Ρίξε και μια προσεκτική ματιά μπάς και τραβάει αέρα μετά απο το καρμπυρατέρ.

MX RIDER
06/10/2009, 19:58
ΜΑΓΚΕΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΣΥΧΡΟΝΙΣΤΑ ,ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟ,ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΞΕΣΚΙΣΜΑ,ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΤΟ ΦΛΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΟΚ...ΜΗΠΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΜΠΥΛΑΤΕΡ???

kordix
06/10/2009, 20:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από MX RIDER
ΜΑΓΚΕΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ,ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΩ ΟΤΙ ΣΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΑΣΥΧΡΟΝΙΣΤΑ ,ΑΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΡΟΦΕΣ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΖΕΣΤΟ,ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΡΕΛΑΝΤΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΞΕΣΚΙΣΜΑ,ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΤΟ ΦΛΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΟΚ...ΜΗΠΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΜΠΥΛΑΤΕΡ???



Ξέχνα τον αέρα είναι μόνο για την εκκίνηση.

Δεν χρειάζεσαι άλλο καρμπυρατέρ απλά καθάρισέ το καλά. Λίγο ψάξιμο με το τζετάρισμα χρειάζεται. Τα 2τ είναι ευαίσθητα στις αλλαγές των καιρικών συνθηκών οπότε θέλουν τις ανάλογες ρυθμίσεις. π.χ. το καλοκαίρι πρέπει να να είναι πιο φτωχό το μείγμα, το χειμώνα πιο πλούσιο.

Βάλε καινούργιο μπουζί, ζέστανέ το καλά το μηχανάκι κάνε μια βόλτα, άνοιξε την τρίτη και πάτα το σβυστήρι (και συμπλέκτη). Σταμάτα επιτόπου και βγάλε το μπουζί. Αν είναι μούσκεμα είσαι πλούσιος, αν είναι ξερό-ασπρο είσαι φτωχός, αν είναι καφέ σκούρο είσαι οκ.


Επίσης άλλαξε και μια ντίζα γκαζιού γιατί από το πολύ βάλε - βγάλε καμμιά φορά φθείρεται χαμηλά κοντά στο καρμπυρατέρ και δεν δουλεύει σωστά η βελόνα στο άνοιγμα κλείσιμο του γκαζιού.

Τσέκαρε και τις υπερχειλίσεις να μην είναι μαγκωμένες πουθενά. Πόσο λάδι βάζεις στο μηχανάκι;

Δες τι γίνεται και ενημέρωσε.





Τσέκαρε και αυτό που σου γράφει ο stefanos πιο πάνω :

"Ρίξε και μια προσεκτική ματιά μπάς και τραβάει αέρα μετά απο το καρμπυρατέρ".

MX RIDER
06/10/2009, 21:06
Η ΝΤΙΖΑ ΓΚΑΖΙΟΥ ΕΙΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ,ΥΠΕΡΧΥΛΙΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΤΕ ,ΛΑΔΙ ΒΑΖΩ 25 ΜΛ ΣΤΟ ΛΙΤΡΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΦΟΥΛ ΣΥΝΘΕΤΙΚΟ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΩΣΤΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ.Α!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΡΕΞΕΝΕΨΕ...ΦΟΡΟΥΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΥΖΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΡΙΟ(ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΙΡΑ) ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ...ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑ ΞΑ ΠΡΟΛΕΙΠΤΙΚΑ...ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΕ 2Τ ΕΝΤΟΥΡΟ 250 ΚΥΒΙΚΨΝ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ???:uplate: :uplate: :uplate:

2stroker
06/10/2009, 23:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από MX RIDER
ΦΟΡΟΥΣΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΥΖΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΑΝΟΥΡΙΟ(ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΙΡΑ) ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ...ΔΟΥΛΕΥΕ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΑ ΞΑ ΠΡΟΛΕΙΠΤΙΚΑ...ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΣΕ 2Τ ΕΝΤΟΥΡΟ 250 ΚΥΒΙΚΨΝ ΝΑ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΠΟΥΖΙ???:uplate: :uplate: :uplate:

γιατι οχι?
οταν ειχα το kdx μπουζι αλλαζα προληπτικα μια φορα το χρονο και δεν ειχα ποτε προβλημα;)

GiannisBlessed
07/10/2009, 01:23
για αρχη...
το μηχανακι ειναι μαμα?
δουλευε ποτε σωστα στα χερια σου και αλλαξε?αν ναι,πως εγινε αυτο?
γενικα δεν αλλαζουμε ζιγκλερ και ιστοριες αν δεν ελενξουμε πρωτα τυχον δοιαρροες,βουλοματα σε ζιγκλερ κτλ.
συνηθως πρωτα βουλωνει κατι και σπανια αλλαζει νουμερο ενα ζιγκλερ απο μονο του πχ(:rolleyes: :lol: )
αντε γιουρια και αλλαζουμε...χαχα:lol:
αν ειναι σε μαμα κατασταση αλλα δεν το ειχες παντα στα χερια σου για να ξερεις αν ολα ειναι μαμα μεσα στο καρμπυρατερ τοτε τσεκαρε αν ολα τα ζιγκλερ ειναι οπως ηταν απο το εργοστασιο για αρχη.:wave2:
αν δεν ειναι καντο.μετα ψαξε και διορθωσε τυχων προβληματα με δοιαρροες.αν ειναι μαμα το μηχανακι και δεν εχει πλανισμενη κεφαλη κανα over bore και εξατμιση ελευθερων ηθων τοτε με τα παραπανω θα δουλευει μια χαρα...

OldMan
07/10/2009, 08:57
Τι είναι η "ΧΑΡΤΑΝΙΕΡΑ" ??? :confused:

Stergios69
07/10/2009, 09:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Τι είναι η "ΧΑΡΤΑΝΙΕΡΑ" ??? :confused:
Σαν την μπατανιέρα αλλά από χαρτί...




(Καλημέρα σας) :D :wave2:

OldMan
07/10/2009, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Σαν την μπατανιέρα αλλά από χαρτί...
Ααααα ...

Τότε μάλλον φταίει το pilot jet ...:winka:

MX RIDER
07/10/2009, 12:06
ΦΙΛΕ ΓΙΑΝΝΗ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ,Η ΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΤΜ 360 ΤΑ ΖΙΓΚΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ,ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΟΙ ΕΣΩΧΕΣ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΕΞΥΣΑΝ ΤΟ ΝΙΚΑΣΗΛ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΥΤΟΝΙΟ -ΠΙΣΤΟΝΙ-ΜΠΙΕΛΑ Κ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ :smokin: ...
ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΟΥΛΕΥΕ ΠΑΛΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΔΟΥΛΕΥΕ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ,ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΞΗΓΞΣΩ ΑΛΛΙΟΣ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

OldMan
07/10/2009, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από MX RIDER
ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΜΑ,Η ΚΕΦΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΤΜ 360 ΤΑ ΖΙΓΚΛΕΡ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ,ΕΧΟΥΝ ΚΟΠΕΙ ΟΙ ΕΣΩΧΕΣ ΤΟΥ ΚΥΛΙΝΔΡΟΥ ΕΞΥΣΑΝ ΤΟ ΝΙΚΑΣΗΛ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΥΤΟΝΙΟ -ΠΙΣΤΟΝΙ-ΜΠΙΕΛΑ Κ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΞΑΤΜΙΣΗ
Και σε πειράζει που δεν κρατάει ρελαντί ..??? :look:

dirtbird
07/10/2009, 13:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ααααα ...

Τότε μάλλον φταίει το pilot jet ...:winka:

Ναι....

Μάλλον έχει γίνει captain jet......:winka:

MX RIDER
07/10/2009, 13:36
Ε,ΚΟΙΤΑ ΑΝΤΩΝΗ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΑΙΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΕΛΕΙΑ ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΑΚΙ...ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΚΑΝΩ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΩ ΜΕ ΤΟ ΚΑΡΜΠ ΘΑ ΕΦΑΡΜΩΣΩ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΟΛΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΚΑΝΕΝΑ 600ΑΡΙ Ε,ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟΝ :a29: ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΣΑΣ...:beer: