View Full Version : Service ΛΑΔΙΑ
adonis7387
21/09/2009, 08:56
Σε λιγο πρεπει να αλλαξω λαδια. τι λαδια προτεινετε? σκεφτομουν MOTUL αλλα σε κατι αλλα FORUM δεν ακουσα και τα καλυτερα. εχω fz6 2005
fz6 05 και εγω ...
ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα μοτουλ 15/50 ημισυνθετικα
καθε 5000χλμ, λαδια + φιλτρο μαζι
η τελευταια συζητηση φιλε για λαδια ηταν αυτη
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=87195
ο reinmeister εννοει επανω δεξια "ευρεση" και θα βρεις απειρες αποψεις...
...αυτος εχει μονο μια...
καλη αναζητηση!
:beer:
adonis7387
21/09/2009, 21:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από AVATOS
η τελευταια συζητηση φιλε για λαδια ηταν αυτη
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=87195
ο reinmeister εννοει επανω δεξια "ευρεση" και θα βρεις απειρες αποψεις...
...αυτος εχει μονο μια...
καλη αναζητηση!
:beer:
Δεν μπορω να πω οτι καλυφθηκα 100%! οπως ειπα ελεγα για MOTUL αλλα βλεπω συνεχεια θετικα σχολια για τα TORCO. και τι να βαλω 10/40, 15/50? και με ποιο ακριβωσ κριτηριο να διαλεξω? εν ολιγοισ τι σημαινουν αυτα τα νουμερα ακριβως?
dimokritos
21/09/2009, 21:36
δοκίμασε τα TORCO 10-40 ημισυνθετικά και δεν πρόκειται να βάλεις ποτέ άλλο λάδι στο μηχανάκι σου. στο δικό μου το fazer έβαλα και belray, και castrol και yamalube και όλα. σαν τα torco δεν θα βρείς. μια δοκιμή είναι..;)
konsttanttinos
22/09/2009, 00:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimokritos
δοκίμασε τα TORCO 10-40 ημισυνθετικά
+600:wave2:
εγω τα δοκιμασα τα τορκο καλα λαδακι δεν λεω αλλα δεν με τρελαναν ... κανουν το ιδιο καλη δουλεια με τα μοτουλ , αλλα ειναι ακριβοτερα ...
το 15/50 ειναι για το καλοκαιρι, παχυ λαδι ... μαλακοτερο κιβωτιο
το 10/40 ειναι για τον χειμωνα , λεπτο λαδι
adonis7387
22/09/2009, 08:14
Aρα για τωρα μου προτεινετε 10-40 καλυτερα? ποσο παει περιπου το λιτρο σε ΜΟΤUL k TORCO? το σερβισ το ειχα κανει σε συνεργειο YAMAHA οποτε λογικα θα εβαλε YAMALUBE!τωρα αν βαλω τα TORCO τι διαφορα θα καταλαβω? μηπως θα κανει λιγοτερη φασαρια το κιβωτιο?
Το κιβωτιο παρατηρησα οτι σε σχεση με τα yamalube κοπανουσε λιγοτερο , και με τα μοτουλ και με τα τορκο (ακουσα απο μερικους οτι τα yamalube ειναι στην ουσια τορκο αλλα δεν το πιστευω)
Εγω τετοια εποχη ξανα 15/50 θα βαλω, δεν χειμωνιασε κιολας !
Εξαρταται ομως κ ποσο θα τα κρατησεις μεσα. Εγω δεν τα κραταω πολυ , αρα πριν χειμωνιασει θα τα εχω αλλαξει παλι
interista
06/10/2009, 19:19
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΛΑΔΙΩΝ ΠΑΩ ΓΙΑ ΤΟ SERVICE ΤΩΝ 10,000. ΛΑΔΙΑ ΑΛΛΑΖΩ ΚΑΘΕ 5,000ΚΜ. Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΟ ΤΗΣ YAMALUBE. ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΙ ΙΞΩΔΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΔΙΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΚΛΗΡΟ ΚΙΒΩΤΙΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ
εγω βαζω motul 15/50 , ημισυνθετικο ειναι ...
παρατηρησα οτι μαλακωνει τι κιβωτιο αρκετα και τα βαζω συνεχεια πλεον
επισης ακουσα απο μερικους που λενε για τα torco. Ειναι πιο ακριβα απο τα motul και κατα την γνωμη μου ειναι εξισου καλα.
κ εγω καθε 5000 χλμ κανω αλλαγες , λαδια + φιλτρο μαζι , παντα !
δοκιμασε οποια θες ...
:wave2:
interista
06/10/2009, 19:31
να σαι καλα φιλαρακι. θα μαθω για τα torco
interista
08/10/2009, 15:35
παιδια εγω σκεφτομαι να βαλω τα castrol 10-50 φουλ συνθετικο. το εχει δοκιμασει κανεις η μονο motul και yamalube βαζετε?
Νομιζω οτι δεν ειναι καλο στη συγκεκριμενη μηχανη να βαλεις full synthetic λαδια ...
Ψαξτο λιγο πριν τα βαλεις
:rolleyes:
εβαλα motul 5100 10w40 ester....πολλη καλη αισθηση σασμαν και ευστροφια!!αν συνεχισουν ετσι μαλλον με βλεπω να τα βαζω συνεχεια!!
power hornet
24/12/2011, 08:43
torco 10-40 ημισυνθετικο βαλε πολυ καλο.
παιδια μισο. εχουμε λιγο μπερδεψει. 10-40 βαζουμε στα καινουργια μηχανακια μεχρι και 50.000 με 60.000 λογω που το 10-40 ειναι ψιλο λαδι και γιατι σαν καινουργια μηχανη (τσιμουχες, μεταλλα) πρεπει να ειναι ψιλο το λαδι για να μην υπαρχουν πιεσεις σε αυτα που ειπα.
οταν παει 70.000 λογω πλεον φθορας το γυρνας υποχρεωτικα στο 20-50.
τωρα το θεμα εβαλα 10-40 και ειναι ψιλο και κοπαναει το σασμαν αυτα ειναι θεμα καθαρα δικο σου.
δεν σημαινει οτι το λαδι δεν ειναι καλο,απλα μερικα εχουν προσθετα αντιτριβικα.
ειναι μεχρι να βρεις το λαδι που σε βολευει εσενα ωστε να μην κοπαναει το σασμαν σου και βεβαια την μηχανη.
μπορει να βαλεις τορκο και στην μηχανη σου να μην ταιριαζει.
αυταααααααααα.
Πανοπτικός
24/12/2011, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
παιδια μισο. εχουμε λιγο μπερδεψει. 10-40 βαζουμε στα καινουργια μηχανακια μεχρι και 50.000 με 60.000 λογω που το 10-40 ειναι ψιλο λαδι και γιατι σαν καινουργια μηχανη (τσιμουχες, μεταλλα) πρεπει να ειναι ψιλο το λαδι για να μην υπαρχουν πιεσεις σε αυτα που ειπα.
Εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο, το οτι σε παλιες μηχανες για να μην "καινε" το λαδι, βαζουμε λιγο ποιο παχυρευστο, δεν σημαινει οτι το 20-50 το βαζουμε σε παλιες μηχανες.
20-50 ειναι ενα ιξωδες καλο για την ελλαδα και για καινουργιες μηχανες, στο κλιμα μας, ειναι σαν να εχεις 10-40...
Στην παγωνια αν αλλαζεις σε 10-40 ειναι καλο αλλα οχι απαραιτητο.
power hornet
24/12/2011, 15:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο, το οτι σε παλιες μηχανες για να μην "καινε" το λαδι, βαζουμε λιγο ποιο παχυρευστο, δεν σημαινει οτι το 20-50 το βαζουμε σε παλιες μηχανες.
20-50 ειναι ενα ιξωδες καλο για την ελλαδα και για καινουργιες μηχανες, στο κλιμα μας, ειναι σαν να εχεις 10-40...
Στην παγωνια αν αλλαζεις σε 10-40 ειναι καλο αλλα οχι απαραιτητο.
ειπα εγω για παλιες μηχανες?ειπα μετα τα 60.000 βαζουμε υποχρεωτικα 20-50 λογου φθορας.
για ποιο κλιμα λες της ελλαδας που βαραει 35 με 40?δηλαδη σε αλλες χωρες που ειναι ποιο ζεστες και βαζουν 10-40 τι να πουν?
απλα εχουμε γινει ολοι μαστορες εδω και λεμε οτι θελουμε,το λεω γενικα.
ο κατασκευαστης ειναι μαλακας δηλαδη που προτινει παγκοσμοιος σε π.χ 10-40.
Και χιλιόμετρα να κανει το μηχανακι, ιξωδες δεν αλλαζουμε.
Καλύτερα να τσιμπάει λιγο λαδάκι παρα να μη μπορει το λαδι να φτασει κ να εισχωρησει εκει που θελουμε.
παιδες καλησπερα!!καταρχην να πω οτι με τα Motul 5100 10w40 εχω παθει την πλακα μου.....δεν αναγνωριζω την μηχανη μου!!ειναι σαν να της εβαλα προγραμμμα!!το μοτερ απεκτησε εξαιρετικη ευστροφια ενω το σασμαν εγινε απιστευτα γρηγορο και αθορυβο!!ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος απλως θα ηθελα να δω πως θα ανταποκρινονται τα motul σε 4-5000km!!
οσον αφορα το ιξωδες εχω μετανιωσει που τοσο καιρο δουλευα σε 20w50!!θεωρω πως αποτελει το μεγαλυτερο ατοπημα....επρεπε απο την αρχη να εχω βαλει 10w40 το οποιο κακως το θεωρειται "ψηλο" λιπαντικο!!δεν ειναι καθολου "ψηλο" αλλα δεν ειναι και το μελι που ειναι το 20w50!!
σημερα η μηχανη γραφει 23500km και απο εδω και περα θα συνεχισω οπως ολα δειχνουν με 10w40....ακομη και το καλοκαιρι....ειναι ιδανικο το ιξωδες!!
να πως πως η μηχανη απεκτησε αλλον ηχο πιο μεστο και ζωηρο ενω και η θερμοκρασια ανεβηκε σε λογικα πλαισια της ταξης 72-75 βαθμους εν κινησει και οχι 65-69 βαθμους μεχρι χτες!!
Πανοπτικός
24/12/2011, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από power hornet
ειπα εγω για παλιες μηχανες?ειπα μετα τα 60.000 βαζουμε υποχρεωτικα 20-50 λογου φθορας.
για ποιο κλιμα λες της ελλαδας που βαραει 35 με 40?δηλαδη σε αλλες χωρες που ειναι ποιο ζεστες και βαζουν 10-40 τι να πουν?
απλα εχουμε γινει ολοι μαστορες εδω και λεμε οτι θελουμε,το λεω γενικα.
ο κατασκευαστης ειναι μαλακας δηλαδη που προτινει παγκοσμοιος σε π.χ 10-40.
Υποχρεωτικα ε... Εγω εχω 45.000 και εβαλα λογω κρυου 10-40, σε ενα cb400 με 185.000 km το ιδιο.
Επειδη καποια πραγματα δεν τα καταλαβαινεις, δεν σημαινει οτι ειναι μαλακίες.
Κανε ενα πειραμα:
Τωρα με την παγωνια δοκιμασε να το ζεστανεις καλα, κανε μερικα χιλιομετρα και μετα βαλε το χερι σου στο καρτερ, θα δεις οτι η θερμοκρασια του ειναι παρα πολυ χαμηλη, βαζεις το χερι σου σχεδον οσο θελεις εκει.
Μετα κανε το ιδιο αλλα το καλοκαιρι, το καρτερ θα ειναι σαν αναμμενο ματι κουζινας.
Συμπερασμα: το καλοκαιρι το λαδι ανεβαζει πολυ περισσοτερους βαθμους.
συνεπως αποκταει διαφορετικη συμπεριφορα.
power hornet
24/12/2011, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
Υποχρεωτικα ε... Εγω εχω 45.000 και εβαλα λογω κρυου 10-40, σε ενα cb400 με 185.000 km το ιδιο.
Επειδη καποια πραγματα δεν τα καταλαβαινεις, δεν σημαινει οτι ειναι μαλακίες.
Κανε ενα πειραμα:
Τωρα με την παγωνια δοκιμασε να το ζεστανεις καλα, κανε μερικα χιλιομετρα και μετα βαλε το χερι σου στο καρτερ, θα δεις οτι η θερμοκρασια του ειναι παρα πολυ χαμηλη, βαζεις το χερι σου σχεδον οσο θελεις εκει.
Μετα κανε το ιδιο αλλα το καλοκαιρι, το καρτερ θα ειναι σαν αναμμενο ματι κουζινας.
Συμπερασμα: το καλοκαιρι το λαδι ανεβαζει πολυ περισσοτερους βαθμους.
συνεπως αποκταει διαφορετικη συμπεριφορα.
ειπα εγω οτι ειναι μαλακιες?μην βαζεις λογια στο στομα μου και καταλαβαινω πολυ μαλιστα.
ακου να σου πω επειδη ειμαι μηχανικος στην μερσεντες στα φορτηγα νταλικες και τα συναφη εμεις ετσι κανουμε
οταν ειναι καινουργια βαζουμε 10-40 λαδια μετα απο καποια χλμ 50.000 60.000 χλμ μας εχει πει η εταιρια απο την γερμανια 20-50 λογου φθορων στα μεταλλα και στις ανοχες που αποκτουν.
αυτααααααααα.
δηλωνω,εκ νεου,101% ευχαριστημενος απο την χρηση του motul 10W40 ester!!παιδια το yamahaki μου δεν ειχε ποτε τετοιο κιβωτιο!!γρηγορο,αθορυβο με αισθηση ακριβειας ενω το μοτερ οργιαζει και δεν ειναι η ιδεα μου!!:a23:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Πανοπτικός
[B]Εσυ τα εχεις μπερδεψει λιγο, το οτι σε παλιες μηχανες για να μην "καινε" το λαδι, βαζουμε λιγο ποιο παχυρευστο,
Δεν ισχύει απόλυτα αυτό,αν και οι περισότεροι αυτό νομίζουν.
Αν και έχω το 1000 όταν έβαλα 10 40 νόμιζα οτι πήρα άλλο μοτο.
Οι αλλαγές γίνονται ευχάριστα αν και η 1η κοπανάει.:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από GTC25
γρηγορο,αθορυβο με αισθηση ακριβειας ενω το μοτερ οργιαζει και δεν ειναι η ιδεα μου!!:a23:
+1000
η θορυβωδης 1η ειναι χαρακτηριστικο γνωρισμα των yamaha!!και με τα Motul χτυπαει αλλα καμια σχεση με πριν....με την "σκεψη" αλλαζουν οι ταχυτητες!!;)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.