Σύνδεση

View Full Version : Φώτα πρόβλημα κατά την εκκίνηση



edrimon
13/10/2009, 12:39
Γεια σας

γράφω γιατί το v-strom 650 που έχω (του 07 με 20500 χλμ) μου εμφάνισε ένα παράξενο πρόβλημα.
Ενώ όταν γυρνάω το διακόπτη τα φώτα δουλεύουν μια χαρά, μερικές φορές όταν πατάω μίζα για να ξεκινήσω και παίρνει μπρος, δουλεύουν μόνο τα μικρά λαμπάκια, ουσιαστικά δεν έχω φώτα δηλαδή! Αν ξαναπατήσω (ενώ η μηχανή δουλεύει) το κουμπάκι της μίζας ξαναανάβουν (αν όχι με την πρώτη, με τη δεύτερη προσπάθεια).

Δεν είναι πολύ περίεργο; Μήπως παίζει τίποτα με τη μίζα;

OldMan
13/10/2009, 12:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από edrimon
Αν ξαναπατήσω (ενώ η μηχανή δουλεύει) το κουμπάκι της μίζας
:look: :a011: Ανατρίχιασα... :a53:

edrimon
13/10/2009, 12:46
Συγχωρέστε με , δεν ξέρω και τόσο από τεχνικά θέματα και το προηγούμενο ποστ δεν με βοηθά και πολύ.

Είναι τόσο κακό που ξαναπάτησα το κουμπάκι της μίζας ενώ η μηχανή δούλευε;

Βασικά δοκίμασα αρχικά και έσβησα τον κινητήρα, κοίταξα για ασφάλειες κάτω από τη σελα και είδα ότι δεν ήταν καμμιά καμμένη. Μετά ξανά το ίδιο δεν δούλευαν τα φώτα όταν έβαλα μπρος και πατώντας ξανά τη μίζα άναψαν. Είναι ο μόνος τρόπος όταν το κάνει αυτό να ξαναανάψουν τα φώτα.

Μου το έχει ξανακάνει από τότε άλλες 3-4 φορές.

OldMan
13/10/2009, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από edrimon
Είναι τόσο κακό που ξαναπάτησα το κουμπάκι της μίζας ενώ η μηχανή δούλευε;
Αν δεν ανατριχιάζεις, δεν είναι κακό...
(για σένα, γιατί για το κόπλερ και το πινιόν της μίζας είναι...) :winka:

edrimon
13/10/2009, 12:52
Δεν ένιωσα ανατριχίλα αλλά φόβο. Ας ανατριχιάσει η μίζα και το ... κοπλέρ της απτο να ξεκινήσω από τη μέση του πουθενά χωρίς φώτα για το σπίτι μου νυχτιάτικα..

OldMan
13/10/2009, 14:04
Δοκίμασε να βάζεις μπροστά με τον διακόπτη των φώτων στο OFF (πράγμα που είναι και το σωστότερο για την καλή υγεία και μακροβιότητα της μπαταρίας...) :wave2:

edrimon
13/10/2009, 14:37
.. Αφού δεν έχουν off τα φώτα... είναι αναμμένα πάντα.. :confused: :eyepop:

help !!!!

sapila racing
13/10/2009, 14:43
Το πρόβλημα είναι στον δεξιό διακόπτη.
Αν πιάνουν τα χέρια σου άνοιξέ τον και θα βρείς κάποια κακή η βρώμικη επαφή στο κύκλωμα που κόβει στιγμιαία την παροχή στα φώτα οταν πατιέται το κουμπι της μίζας.

Μην συνεχίσεις το κόλπο που κάνεις για τι θα σου στοιχίσει πολύ ακριβά και κάπια μέρα αντί να ξεκινήσεις χωρίς φώτα δεν θα ξεκινήσεις καθόλου και η επισκευή θα είναι αρκετά τσουχτερή!

Tpap
13/10/2009, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από edrimon
.. Αφού δεν έχουν off τα φώτα... είναι αναμμένα πάντα.. :confused: :eyepop:

help !!!!


:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

toyar
13/10/2009, 15:19
Λίγο σπρέι επαφών από τις τρυπούλες από κάτω για αρχή;

Λεωνίδας
13/10/2009, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: αν είχες δει μηχανάκι που κατασκευάστηκε στον 21ο αιώνα, έτσι θα ήταν :wave2: :lol: :lol:

PanVas
13/10/2009, 16:11
Για θυμίστε μου κάτι γιατί έχω και ένα ενάμισι μήνα να καβαλήσω μηχανή...
Για να πιάσει η μίζα στα βστρομ δεν θέλει και συμπλέκτη πατημένο;

Φίλε μου όταν πατάς την μίζα με την μηχανή να "τρέχει", αναμμένη δηλαδή, πατάς και συμπλέκτη;
Αν ναι, καλά σχολιάζει ο Όλντμαν. Αν όχι δεν έχεις φόβο μην καταστρέψεις κάτι. Ίσως με λίγο σπρέι W40 μέσα στον διακόπτη να ξεμπερδέψεις. Αν όχι, πέρνα από τον μάστορά σου και σε 10 λεπτά θα στο φτιάξει δωρεάν. Αν πάλι σου ζητήσει χρήματα, έλα να μας το πεις να του βάλουμε φωτιά.

Καλά χιλιόμετρα!
:beer: :beer: :beer: :beer:


Αν έχω λάθος διορθώστε με.

sapila racing
14/10/2009, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
Ίσως με λίγο σπρέι W40 μέσα στον διακόπτη να ξεμπερδέψεις.


Αν έχω λάθος διορθώστε με.

Οχι WD μεσα στους διακόπτες φώτων φλας κλπ!!
Ριχνουμε μόνο καθαριστικό επαφών σε συγκεκριμένα σημεία.
Το WD καθαρίζει για λίγο και μπορεί και να δουλέψει αλλά μόνο για λίγο.
Μετα γίνεται η αιτία να κολλήσουν όλες οι βρώμες πανω στις επαφές που θέλουμε να μένουν καθαρές και μετα θέλει λυσιμο και πολύ καλό καθάρισμα.

mikios400
15/10/2009, 18:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από PanVas
Για θυμίστε μου κάτι γιατί έχω και ένα ενάμισι μήνα να καβαλήσω μηχανή...
Για να πιάσει η μίζα στα βστρομ δεν θέλει και συμπλέκτη πατημένο;

ακριβώς!



Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
...Μετα γίνεται η αιτία να κολλήσουν όλες οι βρώμες πανω στις επαφές που θέλουμε να μένουν καθαρές και μετα θέλει λυσιμο και πολύ καλό καθάρισμα.

μάλλον σε αυτό το σημείο είναι του φίλου, οπότε θα συμβούλευα άνοιγμα και καθάρισμα... κάποιοι έχουν αλλάξει διακόπτη μίζας αλλά δες πρώτα αν το καθάρισμα σου κάνει δουλειά!

καλή τύχη!

Υ.Γ. να έχεις υπ'όψη ότι αν ποτέ δεν γυρνάει η μίζα να τσεκάρεις κ τα καλώδια στο διακοπτάκι του συμπλέκτη, κ εν ανάγκη να γεφυρώσεις τα 2 καλώδια (μόνο αν τα'χει φτύσει ο φιακόπτης). μπορεί να σε γλιτώσει από πολλά μια μέρα!

George20vt
15/10/2009, 19:33
Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ σε CBF 1000 '06

Μόνο που από τη στιγμή που θα βάλω μπρος το μοτέρ, αν μείνουν αναμένα, δεν ξανασβήνουν.
Όταν ξεκινάω και δεν ανάβουν, απλά αναγκάζομαι να σβήσω και να ξαναγυρίσω τη μίζα για όσες προσπάθειες χρειαστεί μέχρι να δουλέψουν (συνήθως 2-3).

Είχα σκοπό να το κοιτάξω στο επομενο service που πλησιάζει, αλλά θα δοκιμάσω καθαριστικό επαφών και θα σας πω.

xanthosd
23/10/2009, 22:22
κατ αρχην edrimon ξεκηναμε με το βασικοτερο, ειναι 650 ή 1000;
αν ειναι 1000 τοτε τι μοντελο;
αν δεν πατας ταυτοχρονα και τον συμπλεκτη τοτε δεν εχεις φοβο για την μιζα.
αν δεν εχεις καθολου διακοπτη on-off στα δεξια τοτε προκειτε για κακη επαφη γιατι παρολο που δεν υπαρχει διακοπτης υπαρχουν τα καλωδια σε αναμονη αν θελησεις να βαλεις διακοπτη απο 1000

sakk
26/10/2009, 00:51
επειδη τωρα τελευταια ανοιξα τον δικο μου διακοπτη...και τα εχω ''φρεσκα''...
Ο διακοπτης χωριζεται σε δυο μερη,στο πανω μερος που βρισκεται το kill switch και στο κατω μερος που βρισκεται το μπουτον της μιζας,ενα ελατηριο επαναφορας του μπουτον,δυο μεταλλικες βασεις και μια πλαστικη βαση που πανω σε αυτη καταληγουν τεσσερα καλωδια (χρωματα δεν θυμαμαι)στην οποια πανω γλυστραει το μπουτον οταν εμεις το πιεζουμε!
οταν το μπουτον βρισκεται στην αρχικη του θεση οι επαφες που εχει πανω του γεφυρωνουν τα δυο απο τα 4 καλωδια της πλαστικης βασης κλεινοντας ετσι το κυκλωμα των φωτων μαςκαι κανοντας τα να λειτουργουν, οταν εμεις το πιεσουμε(για να ενεργοποιησουμε την μιζα μας)οι επαφες του αφηνουν ανοικτο το κυκλωμα των φωτων και ενωνουν το αλλο ζευγαρι καλωδιων το οποιο ειναι της μιζας,αυτο γινεται ωστε οταν η μπαταρια δινει ρευμα στην μιζα να μην δινει ταυτοχρονα και στα φωτα για να μη ζοριζεται,οταν αφηνουμε το μπουτον το ελατηριο το επαναφερει στην αρχικη του θεση κλεινοντας ετσι παλι το κυκλωμα των φωτων μας!!!!

ολα αυτα βεβαια ειναι στο δικο μου 650 κ4,
ελπιζω να βοηθησα και να μην σας μπερδεψα αν καποιος πιστευει πως κανω λαθος παρακαλω να με διωρθωσει!!!!