PDA

View Full Version : Πληροφοριες για Mx εναρξη απο το 0

loumex
14/10/2009, 14:44
Λοιπον, ναι ειναι ξεκινημα. Παλια ειχα ενα KDX και το πηγαινα παντου, και σε κάτι χωμάτινα επάνω απο το σπίτι μου (Καρέα) αλλα το έκοψα, μεγάλωσα, έχω πλεον 750αρι στον δρόμο.

Αλλα έχω τρελαθεί παιδία, θέλω ντε και καλά να μάθω χώμα και ειδικά MX, όχι τόσο endurades, θέλω κλειστές διαδρομές, χώσιμο, πανικό, τρέχα, να βάζω FMF επάνω και να φοράω 500 προστατευτικά και γενικά τρελάθηκα!!!!

Αλλά δεν υπάρχει bugdet, και επειδή με εξοπλισμό και τρέιλερ θα θέλω ενα 500-600άρι εξτρά (συν το έξτρα πάρκινγκ που θα πληρώνω) οπότε επειδή είμαι και αρχάριος έλεγα για κανένα 2Τ 125

Αλλα το bugdet είναι μικρό. Μεταχείρο σίγουρα.

τι προτείνετε, σε τι λεφτά και πως κανείς ξεκινάει (θα περάσω και απο τον φίλτατο LPZ Κυριάκο το σουκου στην πίστα)

Βρίσκω τσάμπα πράγμα κάτι WRE125 Husky με 1000 και 1200 ευρώ, αλλα απο δύναμη τη λένε; Μόνο για κάνα μονοπάτι ε? Άλμα κάνουν? Παιδιά μη με πάρετε με τις πέτρες, είμαι ασχετος στο θέμα!

Zid
15/10/2009, 07:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από loumex

Βρίσκω τσάμπα πράγμα κάτι WRE125 Husky με 1000 και 1200 ευρώ, αλλα απο δύναμη τη λένε; Μόνο για κάνα μονοπάτι ε? Άλμα κάνουν? Παιδιά μη με πάρετε με τις πέτρες, είμαι ασχετος στο θέμα!

Εφόσον θες για πίστα... υπάρχουν 125 mx (cr . rm yz) που κάνουν τέλεια αυτη τη δουλειά..

Αν θες για βόλτες και μονοπάτια δεν θα σε βολέψουν αυτά..

Καλύτερα να μη πάρεις husqy γιατί ακόμα υπάρχει ενα θέμα με τα ανταλλακτικά... και γενικά την αντιπροσωπεία.

Προτίμησε κάτι αλλο...:wave2:

LARISEOS
15/10/2009, 08:16
μεταχειρησμενα προστατευτικα βρησκεις και με 300-400 ευρο εισαι κομπλε!

τιμες θα βρεις , ειναι σε καλες και καλυτερα κανα cr,rm yz για ανταλλακτικα !

και προσοχη !!!

παρε και ενα μαξιλαρακι για το λαιμο φτηνά ειναι!

Kazolinos
15/10/2009, 08:20
Το λογικο ειναι ενα ΜΧ 125...το οποιο εχει αρκετο γκαζακι και αλογακια για παιχνιδια....

θα σε ξαφνιασει αυχαριστα...

βεβαια συμφωνα με αυτο....