Σύνδεση

View Full Version : Περι KTM LC4 640 ο λογος...



camen
14/10/2009, 17:14
Tωρα που πηρα καινουργιο μηχανημα θα υποστειται τις ερωτησεις μου...

Λοιπον,ποσα λιτρα ντεποζιτο εχει το εν λογω μηχανακι?!:confused:
11L εκ των οποιων 2,5L ρεζερβα ή 11+2,5=13,5L:confused:

K επισης ξερει καποιος που το εχει/ειχε τι αυτονομιες βγαζει(περιπου γτ εξαρταται και απο το χερι του καθενα...)?!


Κ κατι τελευταιο...
Δεν μου δουλευει το λαμπακι της ρεζερβας.Δλδ δεν αναβει κ καταλαβαινω οτι πρεπει να γυρισω το ρουμπινετο επειδη αρχιζει κ κανει μπερδεματα...
Που στο διαολο βρισκεται αυτος ο αισθητηρας να τον τσεκαρω????


Ευχαριστω
:beer: :beer: :beer:

p@nos
14/10/2009, 20:19
δε τσεκαρεις το λαμπακι για αρχη?

:p

orion
14/10/2009, 20:43
Η αυτονομια εξαρταται αρκετα απο εσενα,εγω σε χαλαρη διαδρομη εχω κανει 160χλμ με ενα γεμισμα,με τσιτα το γκαζι μου βγαζει περιπου 100-110.
Το λαμπακι της ρεζερβας δεν αναβει ουτε σε μενα και νομιζω οτι δεν λειτουργει σε κανενα(αν κανω λαθος διορθωστε).
Και κατι σημαντικο... ΠΟΤΕ μην αφηνεις το μηχανακη να αδειαζει εντελως,μπορει να τραβηξει σκουπιδια το καρμπυλατερ(2 φορες παθων)και να σε αφησει στη μεση του πουθενα,δυστηχως δεν εχει φιλτρο βενζινης και πιστεψε με το καθαρισμα δεν ειναι και τοσο ευκολο,ουτε για την τσεπη αμα στο κανει μαστορας ουτε για εσενα αμα το κανεις μονος.

nikolas1709
14/10/2009, 21:06
οποτε βαλτε ρε παιδεσ ενα φιλτρο βενζινησ

camen
14/10/2009, 21:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Η αυτονομια εξαρταται αρκετα απο εσενα,εγω σε χαλαρη διαδρομη εχω κανει 160χλμ με ενα γεμισμα,με τσιτα το γκαζι μου βγαζει περιπου 100-110.
Το λαμπακι της ρεζερβας δεν αναβει ουτε σε μενα και νομιζω οτι δεν λειτουργει σε κανενα(αν κανω λαθος διορθωστε).
Και κατι σημαντικο... ΠΟΤΕ μην αφηνεις το μηχανακη να αδειαζει εντελως,μπορει να τραβηξει σκουπιδια το καρμπυλατερ(2 φορες παθων)και να σε αφησει στη μεση του πουθενα,δυστηχως δεν εχει φιλτρο βενζινης και πιστεψε με το καθαρισμα δεν ειναι και τοσο ευκολο,ουτε για την τσεπη αμα στο κανει μαστορας ουτε για εσενα αμα το κανεις μονος.

Kαι εμενα τα ιδια με εσενα βγαζει σε αυτονομια...:winka:
Σκουπιδακια απο τι ρε συ?!
Απο την βενζινη αν εχει ,γτ το ντεποζιτο ειναι πλαστικο κ δεν παιζουν σκουριες...

Αν και αυτο δε το εχω καταλαβει ποτε...Αφου ετσι και αλλιως τραβαει βενζινη απο τον πατο του ντεποζιτου.αρα και γεματο να ειναι παλι θα τραβηξει τα σκουπιδια που ειναι κατω-κατω...
Εκτος και αν σκεφτομαι κατι λαθος...:look:

camen
14/10/2009, 22:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δε τσεκαρεις το λαμπακι για αρχη?

:p

Ρε πουστη εχω κατεβασει το manual αλλα δε τα λεει ολα...
Αλλο μυστηριο και αυτο...

Ουτε πως να βγαλεις τα τακακια δε λεει...:confused: :cry:
Υπαρχει αλλο manual για τον αγοραστη και αλλο για τον μαστορα.
Αυτο που εχω δεν αναφερει ουτε πως ρυθμιζεις βαλβιδες,ουτε πως κανεις εξαερωση συμπλεκτη...:look:

p@nos
14/10/2009, 22:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ρε πουστη εχω κατεβασει το manual αλλα δε τα λεει ολα...
Αλλο μυστηριο και αυτο...

Ουτε πως να βγαλεις τα τακακια δε λεει...:confused: :cry:
Υπαρχει αλλο manual για τον αγοραστη και αλλο για τον μαστορα.
Αυτο που εχω δεν αναφερει ουτε πως ρυθμιζεις βαλβιδες,ουτε πως κανεις εξαερωση συμπλεκτη...:look:


mallon to owners manual exeis γι αυτο...

το repair manual einai αυτο που εχει τα παντα ολα μεσα...



τωρα νταξ, τακακια αμα εχεις ξαναλλαξει σε μηχανακι δε θα εχεις προβλημα με του lc4...
βαλβιδες αμα δεν εχεις ξαναρυθμισει, μην πειραξεις για την υγεια του κινητηρα σου:p (τωρα βεβαια αμα θες ντε και καλα να μαθεις πως ρυθμιζονται μπορω να σου δειξω τι και πως)

εξαερωση στο συμπλεκτη κανεις οπως και στα υδραβλικα των φρενων, ιδιο κυκλωμα, ιδια διαδικασια




τωρα για το λαμπακι, βγαλε τη μασκουλα μωρε για αρχη και θα βγαλεις ακρη...

camen
14/10/2009, 23:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
mallon to owners manual exeis γι αυτο...

το repair manual einai αυτο που εχει τα παντα ολα μεσα...



τωρα νταξ, τακακια αμα εχεις ξαναλλαξει σε μηχανακι δε θα εχεις προβλημα με του lc4...
βαλβιδες αμα δεν εχεις ξαναρυθμισει, μην πειραξεις για την υγεια του κινητηρα σου:p (τωρα βεβαια αμα θες ντε και καλα να μαθεις πως ρυθμιζονται μπορω να σου δειξω τι και πως)

εξαερωση στο συμπλεκτη κανεις οπως και στα υδραβλικα των φρενων, ιδιο κυκλωμα, ιδια διαδικασια




τωρα για το λαμπακι, βγαλε τη μασκουλα μωρε για αρχη και θα βγαλεις ακρη...

ναι προφανως δεν εχω το repair manual...:sad: :sad: :sad:
Οχι ρε δε προκειται να ρυθμισω βαλβιδες εγω,χαλαρωσε...:winka:
Απλα,το θελω γτ λεει πολλα και διαφορα χρησιμα ...
Εξαερωση εκανα...Τακακια το ξερω οτι ειναι ευκολο αλλα αμα εχεις και το manual αισθανεσε σιγουρια...Δεν παιζουν με αυτα...

TOMASKTM
15/10/2009, 08:54
το λαμπάκι που έχει στο κοντέρ είναι μόνο για τα lc 8.
στα lc 4 δεν υπάρχουν ούτε αισθητήρες ούτε τίποτα,οπότε μην ψάχνεις τζάμπα.
σε εκδρομικό enduro 150-180 χλμ για ρεζέρβα,σε πόλη και βουνό (λίγο δυνατότερα)
130-150 για ρεζέρβα

KaTaNaS
15/10/2009, 09:05
'ΟΠΩς τα γράφει ο Θωμάς...

Θρέντ της ασχετοσύνης! :lol: (καλοπροαίρετα)

δοκιμασε να βγαλεις το ντεποζιτο... κρέμεται κανενα καλωδιακι (απο φλοτερ) ; ΟΧΙ, άρα δεν εχει ένδειξη βενζίνης ούτε λαμπάκι ούτε τουϊτερ.

μολις σου κανει διακοπές γυρνας εν κινήσει το ρουμπινέτο στη ρεζερβα και στο πρωτο βενζιναδικο γεμιζεις.

το δικό μας μηχανακι απο γεματο μέχρι γύρισμα ρεζερβας διανύει 150 χλμ πόλης.

το ρεζερβουαρ είναι 12λιτρο εκ των οποίων τα 2,5 ειναι ρεζέρβα. άρα με 9.5 λίτρα (και καααατι παραπάνω) κάνεις 150 χλμ ΑΚΑ 6,3Lt/100Κlm

το καντρανακι του δείχνει μονο ενδειξη θερμοκρασιας, χιλιομετρικη, φωτα και φλας, 2 τριπ, και βεβαια την κοκκινη λυχνια της θερμοκρασιας η αοποία να αναψει ποτέ σταματα επιτόπου!






:wave2:

camen
15/10/2009, 11:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
'ΟΠΩς τα γράφει ο Θωμάς...

Θρέντ της ασχετοσύνης! :lol: (καλοπροαίρετα)

δοκιμασε να βγαλεις το ντεποζιτο... κρέμεται κανενα καλωδιακι (απο φλοτερ) ; ΟΧΙ, άρα δεν εχει ένδειξη βενζίνης ούτε λαμπάκι ούτε τουϊτερ.

μολις σου κανει διακοπές γυρνας εν κινήσει το ρουμπινέτο στη ρεζερβα και στο πρωτο βενζιναδικο γεμιζεις.

το δικό μας μηχανακι απο γεματο μέχρι γύρισμα ρεζερβας διανύει 150 χλμ πόλης.

το ρεζερβουαρ είναι 12λιτρο εκ των οποίων τα 2,5 ειναι ρεζέρβα. άρα με 9.5 λίτρα (και καααατι παραπάνω) κάνεις 150 χλμ ΑΚΑ 6,3Lt/100Κlm

το καντρανακι του δείχνει μονο ενδειξη θερμοκρασιας, χιλιομετρικη, φωτα και φλας, 2 τριπ, και βεβαια την κοκκινη λυχνια της θερμοκρασιας η αοποία να αναψει ποτέ σταματα επιτόπου!






:wave2:
Aυτο κανω ...Μολις κανει διακοπες γυριζω το ρουμπινετο...

Εγω απο Λευκαδα-Πατρα γυρισα ρεζερβα στα 150χλμ και γεμισα στα 165 μολις μπηκα Πατρα...
Την Κυριακη που μας περασε γεμισα Ιτεα,ηρθα Πατρα ,εκανα και 2-3 βολτες μεσα στην πολη και γυρισα ρεζερβα στα 135χλμ...

Οποτε ενταξει ειμαι...
Βασικα,στην αρχη ανησυχησα με τις διακοπες γτ περιμενα να αναψει λαμπακι κ δεν ειδα τιποτα...:uplate:
Αλλα ολα οκ τοτε.εμενα παιζει να καιει και λιγο περισσοτερο λογω πειραγμενου καρμπυρατερ...
Εχω εξατμισεις απο λαιμους και φιλτρο:winka:

Ευχαριστω παιδες πολυ:beer: :beer: :beer:

Vstrommer71
15/10/2009, 12:16
Xαζευοντας το θρεντακι βλεπω ποση δουλεια σε θεμα οικονομιας εχουν κανει οι ψεκασμοι στα μηχανακια.Το δικο μου το 690 εχει 12 λιτρα ρεζερβουαρ(10+2 ρεζερβα).Δεν εχει καψει παραπανω απο 15χλμ/λιτρο(150 χλμ για ρεζερβα) πηγαινοντας με 150-160 στην εθνικη.Με χαλαρη ασφαλτινη 100-120 βγαζει 210χλμ εως την ρεζερβα και στο χωμα εκδρομικα 17χλμ/λιτρο.Αυτα με βαση τις ενδειξεις κοντερ οι οποιες εχουν μια απωλεια της ταξης του 4% μετρημενο με GPS.Πηγαινοντας μια φορα χαλαρα για να μην μεινω απο βενζινη(που τελικα εμεινα στην Σινδο,ας ειναι καλα η ''πληθωρα'' βενζιναδικων στην Εγνατια!) τα 2 λιτρα της ρεζερβας μου εβγαλαν 45χλμ!:smokin:

ΥΓ Και στο δικο μου υπαρχει λαμπακι για την ρεζερβα και χιλιομετρητης που μετραει τα χλμ που εχεις κανει στη ρεζερβα.Καλυτερα βεβαια θα ηταν ενας δεικτης βενζινης,αλλα δεν εγινε και τιποτα φοβερο που δεν εχει

camen
15/10/2009, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Xαζευοντας το θρεντακι βλεπω ποση δουλεια σε θεμα οικονομιας εχουν κανει οι ψεκασμοι στα μηχανακια.Το δικο μου το 690 εχει 12 λιτρα ρεζερβουαρ(10+2 ρεζερβα).Δεν εχει καψει παραπανω απο 15χλμ/λιτρο(150 χλμ για ρεζερβα) πηγαινοντας με 150-160 στην εθνικη.Με χαλαρη ασφαλτινη 100-120 βγαζει 210χλμ εως την ρεζερβα και στο χωμα εκδρομικα 17χλμ/λιτρο.Αυτα με βαση τις ενδειξεις κοντερ οι οποιες εχουν μια απωλεια της ταξης του 4% μετρημενο με GPS.Πηγαινοντας μια φορα χαλαρα για να μην μεινω απο βενζινη(που τελικα εμεινα στην Σινδο,ας ειναι καλα η ''πληθωρα'' βενζιναδικων στην Εγνατια!) τα 2 λιτρα της ρεζερβας μου εβγαλαν 45χλμ!:smokin:

ΥΓ Και στο δικο μου υπαρχει λαμπακι για την ρεζερβα και χιλιομετρητης που μετραει τα χλμ που εχεις κανει στη ρεζερβα.Καλυτερα βεβαια θα ηταν ενας δεικτης βενζινης,αλλα δεν εγινε και τιποτα φοβερο που δεν εχει

Απο τα λεγομενα σου εχω αλλη μια απορια...
Τα παιδια απο πανω λενε οτι το LC4 δεν εχει λαμπακι...
Ελα ομως που εχει "trip F" που κανονικα οταν αναψει λαμπακι αρχιζει κ μετραει τα χλμ της ρεζερβας...

Ρε ειστε σιγουροι οτι δεν εχει ή απλα δεν δουλευει σε κανενα και για να μην μας κραζουν οι γιαπωνεζοι λεμε οτι δεν εχει???:lol:

Vstrommer71
15/10/2009, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Απο τα λεγομενα σου εχω αλλη μια απορια...
Τα παιδια απο πανω λενε οτι το LC4 δεν εχει λαμπακι...
Ελα ομως που εχει "trip F" που κανονικα οταν αναψει λαμπακι αρχιζει κ μετραει τα χλμ της ρεζερβας...

Ρε ειστε σιγουροι οτι δεν εχει ή απλα δεν δουλευει σε κανενα και για να μην μας κραζουν οι γιαπωνεζοι λεμε οτι δεν εχει???:lol:
Δεν ξερω τι παιζει με το δικο σου 640,ξερω ομως οτι τα κοντερ παιζουν φουστα-μπλουζα σε ολα τα μοντελα της ΚΤΜ.Το δικο μου κοντερ εχει λαμπακι για το ABS καθως και ενα διακοπτη απενεργοποιησης του ABS,τα οποια βεβαια σε μενα ειναι ανενεργα αλλα τα εχει το 990 που φοραει το ιδιο κοντερ.Αν το trip F που εχεις δουλευει,εισαι τυχερος!

camen
15/10/2009, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Δεν ξερω τι παιζει με το δικο σου 640,ξερω ομως οτι τα κοντερ παιζουν φουστα-μπλουζα σε ολα τα μοντελα της ΚΤΜ.Το δικο μου κοντερ εχει λαμπακι για το ABS καθως και ενα διακοπτη απενεργοποιησης του ABS,τα οποια βεβαια σε μενα ειναι ανενεργα αλλα τα εχει το 990 που φοραει το ιδιο κοντερ.Αν το trip F που εχεις δουλευει,εισαι τυχερος!

Mα πως να δουλεψει αμα δεν δουλευει το λαμπακι...
Αφου απο αυτο περνει εντολη για να αρχισει να μετραει...

Ααααααα...Τωρα το θυμηθηκα ...
Μεσα στην μασκα υπαρχει και μια αποσυνδεδεμενη φυσα...Η οποια με μια προχειρη ματια που εριξα δεν παει καπου...
Ειναι τετραγωνη,με 4 υποδοχες και εχει κιτρινο-κοκκινο-κιτρινοκοκκινο-κοκκινοπρασινο καλωδια...
Ο μηχανικος μου ειπε οτι ειναι ξεμπαρκει μιας και εκτος απο τα κοντερ που πανε φουστα-μπλουζα πανε και οι πλεξουδες...


Τι να πω...
Θα μαθω να ζω χωρις λαμπακι...:sad: :smilea:

KaTaNaS
15/10/2009, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen

Τι να πω...
Θα μαθω να ζω χωρις λαμπακι...:sad: :smilea:

exeis παρει αντρικο μηχανακι.

επιβαλεται να κυκλοφορεις με λερωμενα απο μουντζουρα χερια , τουλαχιστον 3 ταϊραπ και ενα συρμα στο μηχανακι και το ελαχιστο μια σταγονα λαδι σε καθε θεση παρκινγκ.

λαμπακια καμπανακια εδω δεν εχει...


:lol:

camen
15/10/2009, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
exeis παρει αντρικο μηχανακι.

επιβαλεται να κυκλοφορεις με λερωμενα απο μουντζουρα χερια , τουλαχιστον 3 ταϊραπ και ενα συρμα στο μηχανακι και το ελαχιστο μια σταγονα λαδι σε καθε θεση παρκινγκ.

λαμπακια καμπανακια εδω δεν εχει...


:lol:


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Ελπιζω το λαμπακι να ειναι το μεγαλυτερο μου προβλημα:winka:


:beer: :beer: :beer: :beer:

TOMASKTM
15/10/2009, 16:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen


Ρε ειστε σιγουροι οτι δεν εχει ή απλα δεν δουλευει σε κανενα και για να μην μας κραζουν οι γιαπωνεζοι λεμε οτι δεν εχει???:lol:

δεν εχει ρε !!!
το γράφει και στο owner manual οτι η λειτουργεία δεν είναι διαθέσιμη.

LOUKILOUK
19/10/2009, 14:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOMASKTM
το λαμπάκι που έχει στο κοντέρ είναι μόνο για τα lc 8.
στα lc 4 δεν υπάρχουν ούτε αισθητήρες ούτε τίποτα,οπότε μην ψάχνεις τζάμπα.
σε εκδρομικό enduro 150-180 χλμ για ρεζέρβα,σε πόλη και βουνό (λίγο δυνατότερα)
130-150 για ρεζέρβα

Στο lc4 640 adv του 2002 παντως το λαμπακι δουλευε κανονικα οπως και ο χιλιομετρητης της ρεζερβας... τα κοντερ ηταν ακριβως τα ιδια με τα αλλα των απλων lc4...δεν γνωριζω αν στα απλα lc4 το λαμπακι ηταν μονο για φιγουρα αλλα γιατι να μην δουλευει? Δεν μπορω να το καταλαβω....
Φυσικα για το θεμα της αυτονομιας δεν μπορω να πω κατι μιας και ειχα 28 λτ ντεποζιτο...
:beer: :wave2:

camen
19/10/2009, 15:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Στο lc4 640 adv του 2002 παντως το λαμπακι δουλευε κανονικα οπως και ο χιλιομετρητης της ρεζερβας... τα κοντερ ηταν ακριβως τα ιδια με τα αλλα των απλων lc4...δεν γνωριζω αν στα απλα lc4 το λαμπακι ηταν μονο για φιγουρα αλλα γιατι να μην δουλευει? Δεν μπορω να το καταλαβω....
Φυσικα για το θεμα της αυτονομιας δεν μπορω να πω κατι μιας και ειχα 28 λτ ντεποζιτο...
:beer: :wave2:

Θα παω τις επομενες ημερες για ρυθμισμα βαλβιδες οποτε αφου θα βγει το ντεποζιτο θα τσεκαρω αν εχει αισθητηρα ή αν κρεμονται τιποτα καλωδια...:winka: :smilea:

Αληθεια,ποσο κοστιζει πανω κατω το ρυθμισμα βαλβιδων σε αυτο το μηχανακι????

orion
19/10/2009, 16:51
Το τεποζιτο δεν εχει τιποτα ουτε καλωδια κρεμονται,θα το δεις και μονος σου.
Το ρυθμισμα στις βαλβιδες εμενα μου το κανανε με 55 ευρω μαζι με καινουργιες φλαντζες στα καπακια,τωρα που θα το πας κανε κι ενα γενικο ελεγχο στο μηχανακι.

camen
19/10/2009, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από orion
Το τεποζιτο δεν εχει τιποτα ουτε καλωδια κρεμονται,θα το δεις και μονος σου.
Το ρυθμισμα στις βαλβιδες εμενα μου το κανανε με 55 ευρω μαζι με καινουργιες φλαντζες στα καπακια,τωρα που θα το πας κανε κι ενα γενικο ελεγχο στο μηχανακι.

Ποια καπακια???Των βαλβιδων???
Γτ θα πρεπει να τις παρω αν ειναι...O-ring ή φλαντζες εχει?
Τι αλλο να κοιταξω???

Mιας και μιλαμε για τα σερβις μηπως θυμασαι και τιμουλα απο τα φιλτρα λαδιου?Κ τα 2...


:beer: :wave2:

KaTaNaS
19/10/2009, 17:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ποια καπακια???Των βαλβιδων???
Γτ θα πρεπει να τις παρω αν ειναι...O-ring ή φλαντζες εχει?
Τι αλλο να κοιταξω???

Mιας και μιλαμε για τα σερβις μηπως θυμασαι και τιμουλα απο τα φιλτρα λαδιου?Κ τα 2...


:beer: :wave2:

καπακια = "παραθυρακια βαλβιδων"

φιλτρα = περιπου 14 ευρω

βαλβιδες= 40 ευρω περιπου

camen
19/10/2009, 17:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
καπακια = "παραθυρακια βαλβιδων"



Εχουν o-ring που θα θελουν αλλαγμα μετα το ανοιγμα?!
Να παω αυριο να τα παρω αν ειναι...

Οι τιμες λογικες μου ακουγονται...
Η τιμη για τα φιλτρα απο την μαμα ΚΤΜ ,ετσι?!
Φιλτρα/λαδια δε θελω ακομη γτ αλλαχτηκαν ακριβως πριν το παρω:smilea:

Αλλα ενα ρυθμισμα στις βαλβιδες θα το κανω για να ειμαι ησυχος...
Κ ενα μπουζακι θα βαλω μιας και στα 10.000χλμ θα θελει αλλαγμα και εχω 9.000χλμ...

Θελει κατι αλλο?!!!

KaTaNaS
20/10/2009, 01:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Εχουν o-ring που θα θελουν αλλαγμα μετα το ανοιγμα?!

Η τιμη για τα φιλτρα απο την μαμα ΚΤΜ ,ετσι?!


1. δεν ειμαι σιγουρος, φλαντζες μαλλον...

2. παντα μαμα φιλτρα, το μεταλλικο ειδικα (για να εχει της σωστης σκληροτητας ελατηριο μεσα του) :wave2:

camen
20/10/2009, 09:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
1. δεν ειμαι σιγουρος, φλαντζες μαλλον...

2. παντα μαμα φιλτρα, το μεταλλικο ειδικα (για να εχει της σωστης σκληροτητας ελατηριο μεσα του) :wave2:

1)Θα ρωτησω τον μηχανικο μου γτ εχει το prestige οποτε θα ξερει...
2)κ εγω προτιμω τα μαμα πραγματα γενικα...


Ευχαριστω φιλε Κatana...Βοηθας πολυ...:beer:

camen
20/10/2009, 11:27
Λοιπον,για να γνωριζει και κανενας αλλος που μπορει να χρειαστει:
ΚΤΜ LC4 640

-2 φλαντζες για καπακια βαλβιδων
Κωδικος: Κ58036053000
Τιμη: 2Ε εκαστη * 2=4Ε

-1 φλαντζα για καπακι βολαν
Κωδικος: Κ58430040000
Τιμη: 6Ε


Αυριο πρωι-πρωι παω για ρυθμισμα βαλβιδων...:smilea:


:wave2:

camen
21/10/2009, 11:42
Eγινε και το ρυθμισμα βαλβιδων + νεο μπουζι.
9Ε το μπουζι
50Ε εργατικα για τις βαλβιδες +κατι μαζεματα που ηθελα γυρω-γυρω





:wave2:

camen
04/02/2010, 19:54
Σημερα αλλαχτηκαν λαδια+φιλτρα και υγρα φρενων.


Κοστος αναλωσιμων:
-2l motorex 100% synthetic 20w50--> 32Ε(16Ε/λιτρο)
-kit φιλτρα λαδιου--> 20Ε
-υγρα φρενων ferodo--> δωρο απο τον μηχανικο

Koστος εργατικων-->20Ε

Συνολο:75Ε:smilea:

Μotorex μαλλον δε θα ξαναβαλω.Θα μεταπηδησω σε Torco.:winka:

Εχω και μια απορια βρε παιδια.Ο μαστρο-Νικ δεν μου εβαλε τα λαδια οπως λεει το manual.
Ριξαμε 2 λιτρα λαδι μεσα στο μοτερ,αφησαμε χωρις ταπα τον σκελετο,δουλεψαμε το μηχανακι για 2 λεπτα και ετρεξε λαδι απο την τρυπα(του σκελετου).Σβησαμε και ταπωσαμε.
Μου ειπε οτι ετσι τσεκαρουμε και την αντλια αν ανεβαζει λαδι στον σκελετο...

Καλα τα λεει ωρε?Η θελει να μου κανει δολιοφθορα?:lol: :lol: :lol:

p@nos
04/02/2010, 23:13
2 λεπτα εκανε για να βγαλει λαδια απο την τρυπα?

:confused:



το LC4 εχει ξερο καρτερ?τα λαδια τα περνει απο το λαιμο?επισης η βιδα που λες σε ποιο σημειο βρισκεται(υψος)?

camen
04/02/2010, 23:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
2 λεπτα εκανε για να βγαλει λαδια απο την τρυπα?

:confused:



το LC4 εχει ξερο καρτερ?τα λαδια τα περνει απο το λαιμο?επισης η βιδα που λες σε ποιο σημειο βρισκεται(υψος)?

Παιρνει 600ml στον σκελετο και 1.3l στο μοτερ.
2 λεπτα ναι,μου το ειπε πριν το βαλουμε μπροστα και πραγματικα στα 2 λεπτα ακριβως ετρεξε λαδι.
Επρεπε να ανεβασει το λαδι απο το μοτερ,να γεμισει ο σκελετος και μετα να ξεχυλισει.

Λογικα,αφου ετρεξε λαδι δεν υπαρχει προβλημα γτ σημαινει οτι δεν κρατησε αερα.
Η ταπα του σκελετου ειναι ψηλα ,λιγο πιο χαμηλα απο τα πανω ρουλεμαν του λαιμου..

Μου εξηγησε το παιδι οτι γεμιζεις τον σκελετο ξεχωριστα μονο αν εχεις λυσει μοτερ και η κεφαλη ειναι στεγνη.Για να παρει αμεσως λαδι.Ετσι που το καναμε εμεις τσεκαραμε αν δουλευει η αντλια.
Αν ανεβαζει λαδι.

Λογικα μου ακουγονται....Απο το παλικαρι εχουν περασει πολλα ΚΤΜ και ειχε και ο ιδιος 3 ιδια με το δικο μου.Οποτε υποθετω οτι ξερει τι κανει,
Αλλα ρωταω για μια 2η γνωμη γτ εχω ακουσει τοοοοοσα πολλα κατα καιρους:uplate: :uplate: :uplate:

p@nos
04/02/2010, 23:34
δε ξερω 2 λεπτα μου ακουγονται καπως πολλα...τωρα βεβαια για να σου το ειπε απο πριν, μαλλον θα το εχει δει και σε αλλα...


σε ποιον το πας?στειλε μου τον πμ:winka:
ελπιζω να μην ειναι αυτος που νομιζω...

camen
04/02/2010, 23:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δε ξερω 2 λεπτα μου ακουγονται καπως πολλα...τωρα βεβαια για να σου το ειπε απο πριν, μαλλον θα το εχει δει και σε αλλα...


σε ποιον το πας?στειλε μου τον πμ:winka:
ελπιζω να μην ειναι αυτος που νομιζω...

ΝΑι το εχει κανει σε παρα πολλα...Σου λεω δεν επεσε εξω ουτε δευτερολεπτο...:winka:
Σου στελνω πμ...

KaTaNaS
05/02/2010, 00:01
τα χουμε πει 1000 φορες...


σχεδο ολοι οι μηχανικοι που εχω περασει κανουν το ιδιο πραγμα... τα ριχνουν ολα στο καρτερ και περιμενουν...


το μανιουαλ αλλα γραφει παντως...

τωρα τι να πω! Βαριουνται τοσο πολυ να παρουν συριγγα και να βαλουν τα 600 στο πλαισιο; Είναι τόσο σίγουροι για τον εαυτο τους;

την πρώτη φορα που εκανα αλλαγη οταν πηρα το 640 μου, την εκανα οπως και εσυ... μετα περασα απο τον καρίμαλη και πανω στη κουβεντα του το ειπα, με κοιταξε και μου απαντησε, με αυτο που μου ειπες εχεις κανει 2000 ευρω ζημια.

καλα, ηταν υπερβολικος , σουπερ υπερβολικος για αυτο και δεν πηγα ποτε στο συνεργειο του. ο πουλοπουλος που ρωτησα αργοτερα με ειπε πως να το κανεις 1-2-3 φορες δε πειραζει... αλλα καλυτερα να ριχνεις τ α600 στο σκελετο.

γιατι; επειδη βαση του υδραυλικου κυκλωματος τα 2 αυτα λεπτα που λες δουλευει στεγνα το ενα ρουλεμαν στροφάλου.

ενω αν βαλεις λαδακι στο πλαισιο περνανε περιπου 15-18 δευτερολεπτα μεχρι να δακρυσει η βιδα στο πλαισιο.

εγω παντως εμπιστευομαι περισσοτερο το μανουαλι, για αυτο και αλλαγες εκανα και ξανακανω (αφου ξαναμπλεξα με 640) μονος...

camen
05/02/2010, 00:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
τα χουμε πει 1000 φορες...


σχεδο ολοι οι μηχανικοι που εχω περασει κανουν το ιδιο πραγμα... τα ριχνουν ολα στο καρτερ και περιμενουν...


το μανιουαλ αλλα γραφει παντως...

τωρα τι να πω! Βαριουνται τοσο πολυ να παρουν συριγγα και να βαλουν τα 600 στο πλαισιο; Είναι τόσο σίγουροι για τον εαυτο τους;

την πρώτη φορα που εκανα αλλαγη οταν πηρα το 640 μου, την εκανα οπως και εσυ... μετα περασα απο τον καρίμαλη και πανω στη κουβεντα του το ειπα, με κοιταξε και μου απαντησε, με αυτο που μου ειπες εχεις κανει 2000 ευρω ζημια.

καλα, ηταν υπερβολικος , σουπερ υπερβολικος για αυτο και δεν πηγα ποτε στο συνεργειο του. ο πουλοπουλος που ρωτησα αργοτερα με ειπε πως να το κανεις 1-2-3 φορες δε πειραζει... αλλα καλυτερα να ριχνεις τ α600 στο σκελετο.

γιατι; επειδη βαση του υδραυλικου κυκλωματος τα 2 αυτα λεπτα που λες δουλευει στεγνα το ενα ρουλεμαν στροφάλου.

ενω αν βαλεις λαδακι στο πλαισιο περνανε περιπου 15-18 δευτερολεπτα μεχρι να δακρυσει η βιδα στο πλαισιο.

εγω παντως εμπιστευομαι περισσοτερο το μανουαλι, για αυτο και αλλαγες εκανα και ξανακανω (αφου ξαναμπλεξα με 640) μονος...

Το παλικαρι δεν ειχε προβλημα να το κανει συμφωνα με το Manual.Απλα μου εξηγησε τους λογους,μου φανηκαν λογικοι και του ειπα να το κανει οπως το κανει και στο δικο του.
Ενταξει,λογικα τα ρουλεμαν δεν ηταν στεγνα...Τελος παντων,αφου δεν ηταν τελειως λαθος ολα οκ.Δεν θα μου εκανε πουστια ο συγκεκριμενος γτ ειναι φιλος και μετα δε θα ξερει που να κρυφτει.

Την επομενη φορα θα το κανω ετσι...Ασε που τωρα που ειδα την διαδικασια μπορει να το κανω μονος.:winka: :winka: :winka: :winka: