View Full Version : Ο έλληνας, η επιχειρηματικότητα κλπ παραμύθια
hidefnick
18/10/2009, 06:39
Χτες, για άλλη μια φορά, καταλαβα απο πρώτο χέρι, γιατι δεν πάμε μπροστα σαν χώρα. Πήγαμε με τον θείο στην έκθεση σκαφών, για την καθιερωμένη ετήσια 8αωρη βόλτα.
Ο θείος φουσκωτό εδώ και 30-40 χρόννια, με άπειρα μίλια στην πλάτη, αιωνίος νεανίας, αλλα'τα χρόννια πιέζουν για καμπίνα πια. Και ξεκινάμε να χαζεύουμε καμπινάτα φουσκωτά. Στον χώρο παίζουν ΜΟΝΟ ελληνικά της προκοπής. Της προκοπής ενοώντας ότι μπορούν να βγάλουν άνετα 6αρια και 7αρια στο Αιγαίο.Οι μόνοι που ψιλοανταγωνίζοντε είναι οι μαφιοζοι της διπλανής πόρτας, με τρελό ντιζάιν και πολύ καλή ποιότητα, αλλά με γάστρες πολύ υποδεέστερες. Στην Ιταλία η φορολογία έχει να κάνει με την υποδύναμη, οπότε βαθιά V και λοιπές μαγκιές δεν πολυ παίζουν.
Οι τιμές στα 10μετρα παίζουν, στους έλληνες, απο 80χιλιάρικα μέχρι 170. Εχει και παραπάνω, αλλά δεν το συζητάμε. Οι "νορμάλ" καταστάσεις είναι στα 130-140.
Στον αντίποδα παίζουν σκληρά σκάφη απο Αμερική, ψαράδικα με γάστρες τύπου "τσιγαράδικου" δεκαετίας 80, παρα πολλούς χώρους, ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ποιότητα κατασκευης, μικρότερη ανάγκη υποδύναμης, μικρότερηι κατανάλωση και πανέμορφα. Κόστος? 70-80 χιλιάρικα τα "νορμάλ" και μέχρι 140 τα "εξωτικά". Οι γάλλοι είχαν και αυτοί 1-2 απιστευτιές με 110-130 χιλιάρικα, και απίστευτη χλίδα. Να σημειώσω ότι εγώ το παραμύθι "φουσκωτό ίσον ασφάλεια" το ακούω και γελάω, σε αντίθεση με τον θείο που έχει μείνει λίγο στα 80s.
Και κάπου εκεί αρχίζω τις ερωτήσεις στους έλληνες κατασκευαστές: Γιατί αυτοί τόσο και εσεις τα διπλά? Οι παπάτζες που άκουσα είναι άνευ προηγουμένου. Τι φτηνό δολλάριο (ναι δεν μεγάλε, και 1-1 να ήταν πάλι είσαι πολύ πιο ακριβός) Τι δεν πάνε στα σκάφη στο Αιγαίο (ναι ο μαλάκας ο αμερικάνος βγάζει σκάφος offshore δηλαδή Ατλαντικό και Ειρνικό, και αυτό το σκάφος δεν πάει στο Αιγαίο) Τι κόστος υλικών (μεγάλε το σκάφος είναι 1400-1500 κιλά. Με 1,5 ευρώ το κιλό ο πολυαιστέρας είμαστε στα 3000 το πολύ, τα υπόλοιπα 127000 τι ακριβώς αφορούν?) κλπ κλπ
Κάποιοι, λίγοι έλληνες κατασκευαστές, και αυτοί είναι απο τους παλιούς στον χώρο, έχουν δει το έργο, και έχουν μαζέψει τις τιμές τους. Οταν λέμε μαζέψει, μιλάμε για 40-50% κάτω από πέρσυ. Οι υπόλοιποι στον κόσμο της σοκοφρέτας. Κανονικά όμως. "Είμαστε οι καλύτεροι" και δεν μας αγγίζει τίποτα. Πόσες φορές το έχουμε ακούσει σε αυτή τη χώρα, απο ανθρώπους που τελικά της έφαγε η κυρία μαρμάγκα....
Το θλιβερό είναι οτι αφούν πέθαναν τα καρνάγια, σε λίγο θα πεθάνουν και αυτοί. Το καλό είναι οτι ο θείος ψήνεται για αμερικανιά.
PS Ναυτικό σαλόνι και ο έλληνας και η θάλασσα. Για άλλη μια φορά δεν υπήρχε ούτε ένα περίπτερο με μικρά ιστιοπλοικά. Κάτι να μπριζώσουν τα πιτσιρίκια. Αλλά και εκεί μιλάμε για ελληνική επιχειηματικότητα. Ολα τα αγωνιστικά τα φέρνει ένας στην Ελλάδα. Αυτός προμηθεύει όλους τους συλλόγους και μάλιστα σε τιμές "ελληνικές" ο οποίος φυσικά δεν έχει κανέναν λόγο να πληρώνει για εκθέσεις. Ελπίζω όχι για πολύ ακόμα.... (δεν θα με απολύσουν κάποια στιγμή? θα με απολύσουν :D )
PSII Ισως η καλυτερη και πιο οργανωμένη έκθεση που έχω πάει στην Ελλάδα. Ο χώρος απλά απίστευτος για ελληνικά δεδομένα.
KΚΟΥΝΑΕΙ ΛΊΓΟ Η ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΕ? (http://www.youtube.com/watch?v=G10KuLTQWzU) :lol: :lol: :lol:
Εχετλαίος
18/10/2009, 07:11
Δε βοηθά και το κωλόκρατος που αν έχεις βάρκα σε θεωρεί εφοπλιστή...
el_hymador
18/10/2009, 08:35
Δεν εχω ιδεα απο σκαφη (ενταξει, απο το CBF μονο) αλλα μηπως παιζουν ρολο τα μεγεθη της εκαστοτε αγορας και κατ επεκταση η ζητηση και η παραγωγη;
Αλλο πραγμα η αμερικανικη και η ιταλικη αγορα και αλλο η ελληνικη...
μπορει να λεω και μ@λ@κιες...
υ.γ. 100+ χιλιαρικα για φουσκωτο;;;!!!! :uplate: :hypnotize
Υπάρχουν 2-3 καλοί Ελληνες κατασκευαστές φουσκωτών που σέβονται τα χρήματα που δίνεις, αλλα η πλειονότητα εξακολουθεί να ζει στον κόσμο της αρπαχτής.
Ρίξε μια ματιά στο Hellenic RIB Forum (http://www.fouskoto1.gr/fouskotoforum/index.php) και με λίγο διάβασμα θα σου λυθούν αρκετές απορίες.
Το τι τσαπατσουλιά και πουστιές παίζονται πάντως δεν λέγεται. :wave2:
ktmakis ακούει? :smokin:
Gandalf dr685sm
18/10/2009, 11:30
hidefnick
Γιατί σου κάνει εντύπωση ρε φίλε;... και ειδικά σε είδος πολυτελείας;...
Τα ίδια δεν γίνονται σε πάαης φύσεως αγαθά, ακόμα και αυτά της πρώτης ανάγκης; Πόσο αγοράζουμε εδώ τρόφιμα, ρούχα, παπούτσια και πόσο απο ιστοσελίδες και καταστήματα εξωτερικού;
Όταν λοιπόν υπάρχει αυτό το χάλι σε πολύ πιο βασικά και αναγκαία πράγματα, σε είδη πολυτελείας που δεν έχουν και καθημερινές πωλήσεις, δεν θα θέλει ο πωλητής να βγάλει ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΟΥ, με μια μόνο πώληση;
Και μετά ρωτάνε γιατί κλείνουν τα εδώ καταστήματα το ένα μετά το άλλο. Οτι θέλουμε λέμε;
Απλά θέλουν να έχουν σταθερό το ποσοστό κέρδους τους, και όλες τις αυξήσεις και τα έξοδα τους να τις μετακυλίσουν στον πελάτη. Είτε αυτό λέγεται σώβρακο , είτε λέγεται όποιο τρόφιμο, είτε σκάφος θαλάσσης.
Περαστικά τους ... τα κορόιδα πέθαναν... και αν δεν το καταλάβουν αυτό , σύντομα θα βάλουν λουκέτο και θα γκρινιάζουν για κρίσεις και "δισταγμό καταναλωτών".. πως να μην έχεις δισταγμό και να δίνεις κόκκινη κάρτα όταν σε χρεώνουν κέρατο 50-60% παραπάνω απο όσο αξίζει αυτό που πουλάνε;
Συγνώμη αλλά τα έχω πάρει με αρκετούς που λένε πως δεν οι καταναλωτές... οχι οι καταναλωτές... εκείνο οι καταναλωτές .. και εκείνο που δεν θέλουν να δούν είναι πως ο κόσμος δεν πετάει πλέον λεφτά. Κοιτάει ακόμα και τα 0,50cents. Πόσο μάλλον όταν φτάνουμε σε ποσά των δεκάδων χιλιάδων ευρώ όπως λες.
Gandalf
Από φουσκωτά και σκάφη δεν ξέρω. Άν οι πωλητές και οι έμποροι όμως και σε αυτό το χώρο συμπεριφέρονται όπως και στην μοτοσυκλέτα όπου οι περισσότεροι πιστεύουν ότι απευθύνονται σε Μάο Μάο τότε συμφωνώ. Με εκνευρίζει να μας περνάνε για ηλίθιους.
mikros boudas
18/10/2009, 19:11
εγω ξερω πως το κοστος ζωης στην Ελλαδα ειναι τραγικα υψηλο για καποιον που θελει να κανει μια απλη ζωη.Το φαγητο κοστιζει πολυ ακριβα και η ποιοτητα ειναι μετρια σε προιοντα οπως φρουτα και λαχανικα που η Ελλαδα παραγει...Τις μηχανες και τα αυτοκινητα τα αγοραζουμε ακριβα,τα συντηρουμε ακριβα και η βασικη μετακινηση εχει μεγαλο κοστος σε σχεση με ολη την ευρωπη...ευκαιρειες για δουλεια δεν υπαρχουν...για να κανει καποιος κατι που τον ενδιαφερει πρεπει στανταρ να βαλει πολιτικο μεσαζοντα...και βεβαια οι ελληνικες εταιρειες που κατασκευαζουν διαφορα προιοντα(οπως του θεματος) λειτουργουν με την λογικη της απατεωνιας...δεν εχει σχεση η αγορα η το ευρος η οτιδηποτε παρομοιο...και η αμερικη εχει 300,000,000 κοσμο και εχει πολλες παραπανω εταιρειες.αν δε βαλεις ποσοι μπορουν να εχουν σχετικα γρηγορη προσβαση σε νερο γενικα(λιμνη η θαλασσα) τοτε η σχεση πληθυσμου εταιρειας μειωνεται και ισως ειναι μικροτερη σε σχεση με την ελλαδα...οι νομοι μας ειναι εντελως προχειροι...τετοια πραγματα επρεπε να εχουν αλλη φορολογια ετσι ωστε ο κοσμος να μπορει να περναει ευχαριστα τις ωρες του...
Akatanomastos
18/10/2009, 19:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikros boudas
εγω ξερω πως το κοστος ζωης στην Ελλαδα ειναι τραγικα υψηλο για καποιον που θελει να κανει μια απλη ζωη.Το φαγητο κοστιζει πολυ ακριβα και η ποιοτητα ειναι μετρια σε προιοντα οπως φρουτα και λαχανικα που η Ελλαδα παραγει...Τις μηχανες και τα αυτοκινητα τα αγοραζουμε ακριβα,τα συντηρουμε ακριβα και η βασικη μετακινηση εχει μεγαλο κοστος σε σχεση με ολη την ευρωπη...ευκαιρειες για δουλεια δεν υπαρχουν...για να κανει καποιος κατι που τον ενδιαφερει πρεπει στανταρ να βαλει πολιτικο μεσαζοντα...και βεβαια οι ελληνικες εταιρειες που κατασκευαζουν διαφορα προιοντα(οπως του θεματος) λειτουργουν με την λογικη της απατεωνιας...δεν εχει σχεση η αγορα η το ευρος η οτιδηποτε παρομοιο...και η αμερικη εχει 300,000,000 κοσμο και εχει πολλες παραπανω εταιρειες.αν δε βαλεις ποσοι μπορουν να εχουν σχετικα γρηγορη προσβαση σε νερο γενικα(λιμνη η θαλασσα) τοτε η σχεση πληθυσμου εταιρειας μειωνεται και ισως ειναι μικροτερη σε σχεση με την ελλαδα...οι νομοι μας ειναι εντελως προχειροι...τετοια πραγματα επρεπε να εχουν αλλη φορολογια ετσι ωστε ο κοσμος να μπορει να περναει ευχαριστα τις ωρες του...
σωστος
γιατι μια μεση οικογενεια στην ελλαδα να εχει συνηθως 3 αυτοκινητα/μηχανες, ενα μπαμπας, ενα μαμα, 1 γιος(οι και αλλοι συνδυασμοι) και να μην εχει 1 οχημα και 1 σκαφακι για την ταβλα τους?
mikros boudas
18/10/2009, 19:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
σωστος
γιατι μια μεση οικογενεια στην ελλαδα να εχει συνηθως 3 αυτοκινητα/μηχανες, ενα μπαμπας, ενα μαμα, 1 γιος(οι και αλλοι συνδυασμοι) και να μην εχει 1 οχημα και 1 σκαφακι για την ταβλα τους? Μια μεση οικογενεια εχει 3 αμαξια οπως λες αλλα δεν εχει καθολου οικονομιες και σερνει δανεια για το καθε αμαξι της.επισης,τα παιδια για να παρουν το αμαξι προτιμουν να μην σπουδαζουν και καταληγουν σε δουλειες χωρις καμμια προοπτικη ετσι ωστε να ξεπληρωσουν το αμαξι.
stefanos
18/10/2009, 21:07
Η αλήθεια είναι πολύ απλή.
Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές στην Ελλάδα που έχουν ελάχιστες πωλήσεις στο εξωτερικό και βασίζονται κυρίως στην εσωτερική αγορά.
Και πρέπει να βγάλουν όλα τα έξοδα της επιχείρησής τους με ελάχιστες πωλήσεις.
Αυτό οδηγεί σε υψηλές τιμές.
Λογικό και θα κλείσουν, εκτός αν φύγουν Τουρκία η Κίνα.
Τωρα για 10000+ ? το μέτρο δεν το ήξερα εκτός αν μιλάμε με μηχανές οπότε δεν είναι πολύ περίεργο αν αναλογιστούμε οτι οι βαθιές γάστρες θέλουν πολλά άλογα.
hidefnick
18/10/2009, 21:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η αλήθεια είναι πολύ απλή.
Υπάρχουν πολλοί κατασκευαστές στην Ελλάδα που έχουν ελάχιστες πωλήσεις στο εξωτερικό και βασίζονται κυρίως στην εσωτερική αγορά.
Και πρέπει να βγάλουν όλα τα έξοδα της επιχείρησής τους με ελάχιστες πωλήσεις.
Αυτό οδηγεί σε υψηλές τιμές.
Λογικό και θα κλείσουν, εκτός αν φύγουν Τουρκία η Κίνα.
Τωρα για 10000+ ? το μέτρο δεν το ήξερα εκτός αν μιλάμε με μηχανές οπότε δεν είναι πολύ περίεργο αν αναλογιστούμε οτι οι βαθιές γάστρες θέλουν πολλά άλογα.
Με μηχανές μιλάμε, αλλα οι μηχανες αυτή τη στιγμή είναι με κάτι εκτώσεις τρελές.... Επίσης οι 3-4 κατασκευαστές που έχω μια άνεση μαζί τους, έχουν σπρώξει από 20 έως 40 απο τα ακριβά ΕΚΑΣΤΟΣ. Οπότε δεν μιλάμε για μικρή αγορά. Και το γεγονός ότι τα καινούργια ντεκ που αναπτύσουν όλοι είναι για διασκέδαση και όχι για ταξίδι μάλλον το τονίζει. Επίσης το ότι ολοι σπρώχνουν σκάφη με 1-2 350αρες στην ουρά....
Και επειδή το ψάχνω αρκετά εδώ και κανένα χρόνο, όχι για μπαλόνια συγκεκριμένα, τα κόστη κατασκευής είναι ανέκδοτο σε σχέση με το τι πουλάνε. Τώρα μην μου πείτε ότι η εξέλιξη κοστίζει, γιατί θα γελάμε όλοι μαζί.
Η απάντηση στα εύλογα ερωτήματα μας είναι απλή …
ΠΟΛΥ ΜΑΥΡΟ ΧΡΗΜΑ …
:rolleyes:
Μιας και πρόσφατα είχα μια συζήτηση με μηχανικό-έμπορα απο Κρήτη για το συγκεκριμένο θέμα.
2-3 πράγματα που μου έκανα εντύπωση΄.
Υπάρχουν κοντά στις 50 εταιρείες παραγωγής στην Ελλάδα, απο αυτές οι 7-10 είναι πολύ αξιόλογες και ικανές ακόμα και για εξαγωγές.
Υπάρχουν γερμανικές εταιρείες μεγάλου μεγέθους που κάνουν κατασκευή στην Ελλάδα, με ελληνικό σχέδιο και παραγωγή και πωλούνται έξω!!!!
Το κολοκράτος θεωρεί τα σκάφη είδος πολυτελείας, για τους τζίρους και τα μεγέθη που μιλάμε θα έπρεπε να θεωρείται βιομηχανία και όχι είδος πολυτελείας. Τους σκίζουν στην φορολόγηση όταν η μισή Ελλάδα είναι πάνω στην θάλασσα. Άσε το ελεύθερο να πουλιέται πιο εύκολα να ανέβει η παραγωγή, να πέσουν οι τιμές, να κάνεις και εξαγωγές, αφου το είδος και ο χώρος έχει μεγάλη ανάπτυξη.
Ένα 11μετρο κάνει κοντά στις 120κ αλλά έχει δυο μηχανές πάνω που φτάνουν άνετα 40-50 κόμβους. Για να κάνει ταξίδι Πειραιάς-Ηράκλειο καίει 600+ ευρώ!!!!!! με επιστροφή φτάνει τα 1.200-1.400 ανάλογα το καιρό και πόσο θα το σκίσεις.
Ελάχιστες μαρίνες. Είναι σχεδόν αδύνατον να φτιάξει κάποιος μαρίνα. Για να πας απο Αττική σε Κρήτη είναι ελάχιστα τα σημεία που μπορείς να σταματήσεις για ανεφοδιασμό. Συγκεκριμένα και ΟΛΟΙ σταματάνε εκεί, τα υπόλοιπα νησιά στο χάος. Και μιλάμε ότι η μαρίνες είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις για δήμους ή ιδιώτες, ενοίκιο απο 500-2000 ετησίως και κάθε σκάφος θέλει τουλάχιστον ένα 300 βενζίνες γέμισμα, χώρια φαγώσιμα, είδη πρώτης ανάγκης κλπ.
Υπάρχουν μαρίνες στα τούρκικα παράλια σε απόσταση 15 λεπτών απο ελληνικά νησιά με μηδέν υποδομή. Πολλοί ξένοι και έλληνες προτιμούν των τούρκων...
shinedown
19/10/2009, 09:32
Μπορει να μιλαω χωρις να ξερω, αλλα μιλοντας για ενα σκαφος το οποιο κοστίζει 120.000 ευρω και θελει 600 ευρω γεμισμα για μια διαδρομη. θα μου φαινοταν περιεργο να μην φορολογείτε εξτρα. Με την ιδια λογική ας μην φορολογίσουμε και τον τυπο με το 7λιτρο τζιπακι τιποτα για να πουληθούν περισοτερα τζιπακια και να μπορει ο κοσμος να ανεβενει τα βουνα.
Μπορει η ελλαδα να ειναι 50% θαλασσα, αλλα εχει και 7 κατοσταρικα βασικο, μην ξεχνόμαστε.
Ευτυχώς όπως σε όλα τα αγαθά έτσι και στα σκάφη υπάρχουν κατηγορίες πολλές όπως και κατηγορίες κατασκευαστών.
Φορολογία από 10 μέτρα και πάνω αλλά όχι απαγορευτική για κάποιον που διαθέτει 100Κ.
Είτε φουσκωτό είτε πολυεστερικό οι επιλογές είναι πάρα πολλές. Το πρόβλημα κατ'εμέ είναι εσωτερική υπόθεση των κατασκευαστών στην Ελλάδα που πέρα από καμμια 10αριά οι υπόλοιποι είναι τυχοδιώκτες που κυνηγάνε με το ντουφέκι τον αδαή πρωτόμπαρκο που θα πάρει μια βάρκα να βάλει την οικογένειά του και το χέρι βαθειά στη τσέπη για λόγους πρεστίζ αντί να ξεκινήσει με κάτι πιο συμβατό με τη τσέπη του και την ναυτοσύνη του.
Ευτυχώς υπάρχουν και εδώ φορουμ που με μια προσεκτική ματιά θα διαβάσει κανείς τις εμπειρίες (θετικές, αρνητικές) από τα Ελληνικά και ξένα ναυπηγεία. Αν και με μια βόλτα στη Βαρης-Κορωπίου μπορεί έυκολα να πάρει κάποιος μαι ιδέα από το τι είναι ο καθένας. Αλλοι έχουν μια αποθήκη με τσίγκο για ταβάνι μες την υγρασία και τη σκόνη και ανειδίκευτους να πατανε πολυεστέρες και άλλοι χώρο στεγανό με εξειδικευμένους πλαστικατζίδες και χαμόγελο.
Αν μεταξύ τους οι κατασκευαστές δεν αποβάλλουν τα μικρόβια και τα παράσιτα του χώρου ο κοσμάκης θα συνεχίσει να σπάει τα μούτρα και τα σκάφη του.
Μόλις ξεκίνησαν τα φουσκωτά όλοι είδαν τη κονόμα και από το να τρίβουν μουράβιες προτίμησαν να νοικιάσουν μια αποθήκη και ένα καλούπι να βάλουν το όνομά τους απάνω. Ετσι έγινε το φουσκωτό από βοηθητικό μια πηγή κονόμας και υπερεκτιμήμένο όσο δεν πάει. Ετσι άρχισαν τα μέτρα να ανεβαίνουν από 5 σε 6,7 μέχρι 10+ μιας και μερικοί καταναλωτές στήριξαν τη προσπάθεια.
Είναι κατά τη γνώμη μου κάτι σαν τη φούσκα του ΧΑΑ. Σε λίγο θα κάνει μπαμ και θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.
Τα πλαστικά όμως κρατούν και το κύρος και την ποιότητα/τιμή.
Δεν μπορώ να δεχθώ οτι ένα καμπινάτο φουσκωτό 7μετρο κάνει τα διπλά από ένα πολυεστερικό γιατι πάει καλύτερα με το καιρό στο πλάι. (και τις κόλλες να τρέχουν από τα μπαλλόνια, άβαφτα ταμπούκια και αράχνες στο πολυεστέρα)
Προσωπικά επειδή μου αρέσουν πολυ τα Αμερικάνικα ψαράδικα θα προτιμούσα λόγω εισοδήματος ένα Ελληνικό Ποσειδών Astrofisher, Ahellas ή άντε ένα Jeanneu Merry Fisher 725.
Φουσκωτό άνω των 6 μέτρων κατά τη γνώμη μου δεν έχει εφαρμογή, τουλάχιστον στα δικά μου δεδομένα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktmakis
Φουσκωτό άνω των 6 μέτρων κατά τη γνώμη μου δεν έχει εφαρμογή, τουλάχιστον στα δικά μου δεδομένα.
+990
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί κάποιος θα χώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα κτήνος φουσκωτό που στοιχίζει εξαψήφιο νούμερο, και δεν θα προτιμήσει ένα πολυεστερικό 8μετρο-9μετρο με την καμπίνα την κουζίνα και 5 βασικές ανέσεις.
mikros boudas
19/10/2009, 12:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
+990
Ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί κάποιος θα χώσει ένα σκασμό λεφτά για ένα κτήνος φουσκωτό που στοιχίζει εξαψήφιο νούμερο, και δεν θα προτιμήσει ένα πολυεστερικό 8μετρο-9μετρο με την καμπίνα την κουζίνα και 5 βασικές ανέσεις. για μουρη αρχικα.μετα μπαινει και ο παραγοντας της φιγουρας.επισης μην ξεχνας πως η μουρη ειναι σημαντικη στην θαλασσα!!βεβαια καποιοι μπορει να θελουν να κανουν και αποβαση στην τουρκια που ξερεις
stefanos
19/10/2009, 13:26
Το 10μετρο καμπινάτο απλά δεν βγαίνει από την θάλασσα πρέπει να έχεις λιμάνι.
Το φουσκωτό το βάζεις σε παρκιν παίρνεις τηλέφωνο στο ετοιμάζουν στο ρίχνουν πάς την βόλτα σου παίρνεις τηλέφωνο σε βγάζουν και όλα οκ.
Cpt. Haddock
19/10/2009, 13:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το 10μετρο καμπινάτο απλά δεν βγαίνει από την θάλασσα πρέπει να έχεις λιμάνι.
Το φουσκωτό το βάζεις σε παρκιν παίρνεις τηλέφωνο στο ετοιμάζουν στο ρίχνουν πάς την βόλτα σου παίρνεις τηλέφωνο σε βγάζουν και όλα οκ.
Κυριακή απόγεμα βέβαια στη γλίτσα της Αναβύσσου θες πανω απο μια ώρα αναμονή :lol:
hidefnick
20/10/2009, 13:15
Ηρθε η λύση..... (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1065834&lngDtrID=251) Μιλάμε απο συγχρονισμό:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
Ηρθε η λύση..... (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1065834&lngDtrID=251) Μιλάμε απο συγχρονισμό:D
Λογικό μιας και τους επαγγελματίες έσκιζε. Ως γνωστόν οι κάτοχοι τέτοιων σκαφών "αναψυχής" είναι κάτοικοι Βρεταννικών παρθένων Νήσων, των νήσων Μαρσαλ, του Ναούρου και της Λιβερίας. Σε εμάς για το καλό μας κλίμα έρχονται. :rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
Ηρθε η λύση..... (http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=1065834&lngDtrID=251) Μιλάμε απο συγχρονισμό:D
Να είναι καλά οι άνθρωποι ….
Τόσα χρονιά δεν έπαιρνα φουσκωτό 10+ μέτρα γιατί δεν μπορούσα να πληρώσω τα …300€ φόρο…
Αυτό μάλιστα …είναι ένα γνήσιο φιλολαϊκό μέτρο….
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από shinedown
Μπορει να μιλαω χωρις να ξερω, αλλα μιλοντας για ενα σκαφος το οποιο κοστίζει 120.000 ευρω και θελει 600 ευρω γεμισμα για μια διαδρομη. θα μου φαινοταν περιεργο να μην φορολογείτε εξτρα. Με την ιδια λογική ας μην φορολογίσουμε και τον τυπο με το 7λιτρο τζιπακι τιποτα για να πουληθούν περισοτερα τζιπακια και να μπορει ο κοσμος να ανεβενει τα βουνα.
Μπορει η ελλαδα να ειναι 50% θαλασσα, αλλα εχει και 7 κατοσταρικα βασικο, μην ξεχνόμαστε.
Μόνο που τα σκάφη τα παράγει η Ελλάδα, ενώ στα τζιπάκια το 60-70% της αξίας πάει στο εξωτερικό!!!
Αν ειχες δει το σαλονι της Γενοβας πριν 15 μερες θα ειχες παθει πλακα και θα καταλαβαινες οτι τα φουσκωτα-Zodiac- ειναι φτηνες λθσεις για καποιον που θελει να κανει το κεφι του
Τα Ιταλικα δεν παιζοναται σε σχεδιαση,λυσεις και καινοτομιες,δεν ειναι τυχαιο οτι εχουν τις μεγαλυτερες πωλησεις στην Φλοριντα.
Στην Ελλαδα δεν εχουμε δυστηχως τις υποδομες για να εχεις μεγαλο σκαφος που θα μπορουσε να δινει δουλεια σε πολυ κοσμο ολο τον χρονο ,οχι μονο το καλοκαιρι.
ΑΝ η φορολογια ηταν διαφορετικη φανταζομαι οτι κανενας δεν θα επαιρνε φουσκωτο με η χωρις καμπινα.
Ειναι κριμα γιατι εχουμε τοση θαλασσα και δεν εχουμε ουτε ενα σκαφος τυπου luna rossa,mascalzone latino,klp klp.
Η ρεγγατα αιγαιου ειναι μαλλον 2ης η 3ης κατηγοριας την ιδια ωρα που οι Ιταλοι για παραδειγμα ΔΕΝ εχουν θαλασσα,η Αδριατικη ΔΕΝ ειναι θαλασσα και παρολαταυτα εινια παρα πολυ καλοι στα ναυτικα θεματα και σπορ.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.